BIJ 189 8?® 11WIM 79® 30% 35% 5?® 5®® 5.1® STUNT! STUNT! STUNT! STUNT! STUNT! STUNT! VLEES KILOVOORDEEL- VERPAKKINGEN Terug naar ouderwets gezellig! Inspiratiebron: Indonesië APPELFLAPPEN BAVARIA BIER FRIESCHE VLAG KOFFIEMELK GOUDBAND MARKANT TOILETPAPIER KORTING DE GOUDSCHE WAEGH PONDSTUKKEN van 2&9fA£5rM oor ARIEL WASPOEDER OF VLOEIBAAR m BEEN HAMMETJE OLA VIENNETTA KORTING SMITVIS VERSE ZALMFILET HARTEVELT JONGE JENEVER SPEKLAPPEN ZONDER ZWOERD van 6.39 voor MAGERE VARKENS LAPPEN SCHOUDER KARBONADE MAGERE RIBLAPPEN RUNDER GEHAKT GEHAKT HALF OM HALF van 3.38 voor GEKRUID GEHAKT SAUCIJZEN SHOARMA VLEES KIPFILET KIPPEN BOUTEN van 3.49 voor Wég met doorgeslagen in dividualiteit Als het aan Ikea ligt, gaat er aan onze mentaliteit het een en ander veranderen We gaan weer naarstig op zoek naai' ouderwetse ge zelligheid. Mét vrienden en familie. Individualiteit 'dreigt' uit te raken. Een en ander heeft vanzelfspre kend consequenties voor ons aller interieur Om te be ginnen alle afstandsbedie ningen in een laatje. Niet vaak genoeg nodig want met mensen om je heen hoef je niet zo vaak naar de tv of dvd te kijken. Verder moet de tv verbannen wor den uit de slaapkamer. Een slaapkamer is om te slapen., En, mogelijkerwijs voor an dere gezelligheid maai- dan toch zonder televisie. Bo vendien gaan we weer uit gebreid koken en eten. Met z'n allen in de woonkeuken rond de grote tafel en genie ten maai-. De hieuwe gids van de Zweedse woongi- gant - voor het eerst met uit klapbladen - geeft vanzelf sprekend een en ander als voorbeeld én toont met ver ve de nieuwe pronkstukken van de nieuwe collectie. Ikea heeft onderzoek laten doen naar thuisbeleving onder 24.000 responden ten in 23 landen. Van de Nederlanders zegt vijfen vijftig procent van de on dervraagden dat zijn/haar huis het meest zegt over hem/haar als persoon. Product designers Bouke Wilens en Isabel Quiroga hebben in het kader van Dutch Design in Develop ment met vier bedrijven in Indonesië een meubellijn voor de Europese markt ontworpen. Deze meubel- lijn werd van 25 tot en met 29 augustus 2006 gepresen teerd op de Tendence Life style in Frankfurt. Deze vak beurs voor lifestyle en trends is dé plaats om ken nis te maken met de trends voor de komende herfst en winter. Dat is precies de doelstelling van Dutch De sign in Development. Deze organisatie koppelt Neder landse professionals uit de creatieve zakelijke dienst verlening aan producenten uit ontwikkelingslanden die (willen) exporteren naar Eu ropa. Om het exporterende MKB uit die landen een gro tere kans te geven op de Eu ropese markt, regelt DDiD dat Nederlandse designers, marketeers en communica tiespecialisten expertise uit wisselen met hun collega's in ontwikkelingslanden. Wilens en Quiroga zijn voor een periode van zeven we ken in Indonesië geweest om daar samen met twee lokale ontwerpers vier be drijven te ondersteunen. Zie ook www.ddid.nl SUPERMARKTEN SLIJTERIJEN uit eigen bakkerij 4 stuks van.2^9*voor krat 12 x 30 cl. vanAJO'voor pak 463 ml. vanjWHTvoor m pak 12 rollen van-2*efrvoor m jong t/m oud 500 gram VOORDEELVERPAKKING MAX. 3 PER KLANT! pak 3000 gram K flacon 3000 ml. van &99Z&79*voor alle smaken 500 gram van 4r7fTvoor vanille of cappuccino pak 650 gram vanJ^Q9"voor 100 gram van lr79"Voor fles 1000 ml. van t&2Svoor EM-TE wk. 36 is geldig van maandag 4 september t/m zaterdag 9 september 2006, tenzij anders vermeld. Prijswijzigingen, drukfouten en uitverkocht voorbehouden. kijk voor meer informatie op onze internetsite www.em-te.nl DE FAAM 6 SEPTEMBER van 6.39 voor van 5.49 voor *DEZE WEEK AKTIEPRIJS van 8.39 voor van 4.6Ö voor van 4.49 voor van 5.39 voor van 7.49 voor van 7.49 voor *DEZE WEEK AKTIEPRIJS 2 l SUPERMARKTEN SLIJTERIJEN Middelburg Johan van Reigersbergstraat 11- Vrijlandstraat 51

Krantenbank Zeeland

de Faam | 2006 | | pagina 39