m Nico Crent Opening 15 april Ben de Graaff heeft uw smaak al 35 jaar te pakken ///A IIILA KEUKENS, TEGELS SANITAIR 'ONDER DE TOREN 1 1 imabo 1 1 1 1 1 1 1 1 1 3 1 dB 1 B B 0 G D d 1 <s l Papegaaienburg 1 2 Tel.: 0118-469071 Openingstijden: Dinsdag t/m vrijdag: 8:30 - 18:00 Zaterdag: 8:30 - 16:00 Heropening 15 april 2005 Welkom vanaf 19:00 tot 22:00 FELICITEERT kapsalon New Look met de heropening Bouwbedrijf E. Zonnenberg Brood- en Banketbakkerij Winkelcentrum Papegaaienburg 16 Tel. 0118 -46 67 18 vlissingen Haagland 5 - 4386 GL - Vlissingen Tel. 0118-472 105 e? I Papegaaienburg l 2 Tel.: 0118-469071 Openingstijden: Dinsdag t/m vrijdag: 8:30 - 18:00 Zaterdag: 8:30 - 16:00 VLISSINGEN - Kapsalon New Look in gecombineerd met glas en licht hout. New Look is geopend van dinsdag het winkelcentrum Papegaaienburg in Eigenares Leanne Shelton is enorm trots tot en met vrijdag van 8.30 tot 18.00 Vlissingen heeft een complete metamor- op het resultaat van alle inspanningen, uur en op zaterdag tussen 8.30 fose ondergaan. Letterlijk alles is veran- "Dat zijn de vijf weken bivakkeren in en 16.00 uur. derd: de vloer, de muren, de plafonds een container waard geweest", lacht en de inrichting. Ook de kappers zijn in ze. Bij New Look kan iedereen terecht, de veranderingen opgenomen en dra- van jong tot oud. Behalve voor gen nu bedrijfskleding. Het aantal 'gewone' behandelingen als knippen, behandelstoelen is van zes uitgebreid permanenten of kleuren, kunnen de naar negen en er staan nu drie kappers ook black hair behandelen en wastafels. De kapsalon ziet er fris en kleine vlechtjes, dreadlocks en exten- modem uit, met zand- en natuurtinten sions aanbrengen of figuren scheren. iv.uu uur. DELTA DELTA N.V. DELTA WERKT ER AAN: HET WORDT ÉCHT GEREGELD. Ionder de toren In het hartje van Middelburg kunt u nu ook inspiratie opdoen voor uw eigen woning. Onder De Toren (onder de Lange Jan) vindt u onze unieke showroom met een mooie presentatie vankeukens en sanitair. Naast een basispakket wand- en vloertegels vindt u in onze showroom een uitgebreide collectie rustiekewand- en vloertegels. Samen met onze adviseuse bedenkt u de optimale indeling en inrichting voor uw keuken of badkamer. Een afspraak is niet nodig: u kunt altijd vrijblijvend bij ons binnen lopen. Imabo Anker Desein is een LOGUS onderneming. LOGUS is een intensief samenwerkingsverband tussen een groot aantal ondernemingen in bouw- en afbouwproducten. De LOGUS bedrijven zijn als geen ander in staat u tot volle tevredenheid van dienst te zijn, van exterieur tot interieur. dames en heren kapsalon Kanaalstraat 32, Oost-Souburg, Tel. 0118- 475 499 Onderhoud - Nieuwboer - Verbouw dames en heren kapsalon foto Jaap Wolterbeek Woensdag 13 april 2005 De Faam 20 I W ■HIMimui.mW i BMH Imabo Anker Desein 'Onder de Toren', Nieuwe Kerkgang 1, 4331 BE Middelburg Openingstijden: dinsdag-vrijdag: 08.30 - 17.00 uur, zaterdag: 10.00 - 16.00 uur Ben de Graaff Tapijt Parket is al 35 jaar een begrip op het gebied van woninginrichting. Reden voor een feestelijk jubileumjaar, waarin het beste van de afgelopen jaren nogmaals de revue passeert. Ben de Graaff Tapijt Parket is tegenwoordig één van de toonaangevende woonwinkels in Midden- en Zuid-Nederland. Met tien moderne showrooms boordevol woon ideeën op het gebied van tapijt, parket, vinyl, laminaat en gordijnen. Voor iedereen een oplossing "Met onze jubileumcampagnë willen we iedereen laten profiteren van de vele feestelijke aanbiedingen die er zijn. En met iedereen bedoelen we bij Ben de Graaff ook echt iedereen. We zeggen niet voor niets: we hebben uw smaak te pakken." aldus Ton Jacobs, directeur bij Ben de Graaff. Dat laatste blijkt duidelijk uit de nieuwe campagne. Hierin spelen klanten een grote rol. Het blijkt dat Ben de Graaff Tapijt Parket voor iedereen een oplossing heeft. Voor jong en oud. Als je van klassiek houdt of modern. En of je nu kiest voor tapijt, parket, vinyl, laminaat of gordijnen. Tevreden klanten Wat dat betreft is er in die 35 jaar wel veel veranderd. Niet alleen het productaanbod is enorm gegroeid. Ook het aantal mensen dat bij Ben de Graaff Tapijt Parket werkt steeg explosief. Op dit moment werken er 200 mensen, verspreid over 10 vestigingen. Dagelijks rijden er bijna 80 busjes rond met vakmensen op weg naar klanten. Ton Jacobs: "Het belangrijkste voor ons is de klant. Als die tevreden is, dan komen ze altijd weer terug. Er zijn zelfs mensen bij die al vanaf het begin klant zijn. Die komen al voor hun derde of vierde verhuizing bij ons." Echte vakmensen Veel klanten komen terug vanwege de vakmensen, die maken het verschil volgens Ton Jacobs: "Het succes van de afgelopen 35 jaar is in belangrijke mate te danken aan de kwaliteit, de prijs en vooral de geboden service. Dat begint al bij het advies in de winkel. Veel adviseurs hebben een achtergrond als stoffeerder en weten waar ze het over hebben. Een deskundig en doordacht advies is vanzelfsprekend. Daarnaast werken we uitsluitend met eigen stoffeerders, die intern worden opgeleid en snel en professioneel hun werk doen. Het staat of valt met de vakkundigheid waarmee tapijt, linoleum of vinyl wordt gelegd. Hetzelfde geldt natuurlijk voor laminaat en parket. Vandaar dai de mensen van Ben de Graaff Tapijt Parket regelmatig getraind worden en zodoende hun kennis op peil houden." Voor professionals, door professionals Om ook het bedrijfsleven van dienst te kunnen zijn. beschikt Ben de Graaff Tapijt Parket over een aparte projectdivisie, Ben de Graaff Project B.V., bestaande uit professionals die helemaal thuis zijn in hun vak. Ton Jacobs: "We treden op als partner en leveren hoge kwaliteit en uitstekende service. Wc bieden een uitgebreide collectie en werken samen met een groot aantal topmerken. Net als onze klanten leggen we de lat erg hoog. In de loop der jaren zijn er al tal van scholen, bedrijven en instellingen ingericht door onze professionals." Wie tevreden is komt terug Professionals of consumenten. Tapijt, parket of gordijnen, het maakt niet uit; het doel is een tevreden klant. Volgens Ton Jacobs is daar de gehele organisatie op ingesteld: "Van eerste advies tot de uiteindelijke levering, het leggen en de garantie. Dat is liet succes van Ben de Graaff Tapijt Parket, daar zijn we zo groot mee geworden en daarmee hopen we ook in de komende jaren te blijven groeien. Want wie tevreden is, komt weer terug. Daar zijn we van overtuigd." Kortom, Ben de Graaff heeft uw smaak te pakken. www.delta.nl "Januari 200/+ ben ik verhuisd. Op het nieuwe adres ontving ik maar geen factuur. Ik heb vaak gebeld: maar ze hielpen me niet verder. Op mijn mails kreeg ik geen reactie. Het is een nieuwe woning, dus ik had geen idee van het verbruik. Heel vervelend. Eindelijk kreeg ik mijn rekening en €50 tegemoetkoming voor het lange wachten. Dat vond ik netjes. Gelukkig had ik gespaard, zodat ik de rekening kon betalen. Ik hoop dat het nooit meer gebeurt!" "Er komt structuur en orde in!" "Ik verwerk dagelijks facturen. Nu vooral het corrigeren van foute facturen. Veel problemen hebben met verhuizingen/meterwissels te maken. Van het kabinet moeten de energiebedrijven nu minstens de helft van deze verhuisgevallen opgelost hebben. Delta voldoet aan die eis. We hebben nog een weg te gaan, maar we boeken vooruitgang." Eline Dominicus, medewerker Facturatie Retail LOGUS: BOUWMATERIALEN BADKAMERS TEGELS EN NATUURSTEEN VERWARMING KEUKENS INTERIEURAFBOUW

Krantenbank Zeeland

de Faam | 2005 | | pagina 20