Klantvriendelijkheid Altijd verse broodjes Vers van het mes Vers is echt vers Borrelshop Op woensdag 8 december, om 08.00 uur opent de nieuwste EM-TÉ supermarkt aan de Johan Reigersbergstraat 11 in Middelburg haar deuren. Het is de 17e winkel van deze - van oorsprong - Brabantse keten. eerste 2 weken krijgt de klant een gratis artikel als zij voor ten minste 10 euro boodschappen doet. Perfekt huismerk ONS EIGEN HUISMERK Wat vindt u nog meer bij EM-TÉ? SUPERMARKTEN SLIJTERIJEN Johan Reigersbergstraat 11 (Magistraatwijk) Middelburg Bezoek ook onze website: www.em-te.nl Elke dag de BBZ5QBB Ti-inrrij telefoonkaarten foto-ontwikkeling (ook digitafe foto's) verse bloemen kopiëren •rookwaren anzichtkaarten Woensdag 24 november 2004 De Faam Pagina 8 8 December feestelijke opening EM-TEW DELBURG Wie is EM-TE? Uitbreiding 2e Zeeuwse filiaal EM-TÉ heeft sinds 1965 super markten in Midden-Brabant. Middel burg is de tweede supermarkt in Zeeland, na Heinkenszand. die eind vorig jaar opende. EM-TÉ-klanten zijn zeer te spreken over de vriende lijkheid waarmee de medewerkers van EM-TÉ hen tegemoet treden. Daarnaast biedt EM-TÉ haar klanten een groot en kwalitatief assortiment voor een prijs, die werkelijk laag is. En met ook nog eens een wekelijkse folder vol spectaculaire stuntprijzen! Bij EM-TÉ is de klant nog ouderwets Koning. Klant is koning eigen opleidingen De medewerkers van de EM-TÉ supermarkten worden zorgvuldig uitgezocht op hun aandacht voor de klanten. Het eigen opleidings programma heeft dit onderwerp bovenaan de lijst staan, Klantvriende lijkheid is voor de medewerkers niet alleen een vriendelijk woord voor de klanten, maar het betekent ook dat zij het de klant echt naar de zin willen maken. Nee-verkopen zijn echt uit den boze, ook bij actie-artikelen. Daarnaast vinden ze het bij EM-TÉ heel belangrijk dat de klanten altijd op alle afdelingen vakmensen kunnen aanspreken die vragen goed kunnen beantwoorden. Ook de servicebalie is een heel belangrijke afdeling. Hier kunnen dc klanten altijd terecht voor op- of aanmerkingen. Klanten kunnen ook een klacht opsturen naar dc directie van EM-TÉ in Kaatsheuvel Ze krijgen dan binnen een week persoonlijk antwoord Service en klantvriendelijkheid staan echt voorop! EM-TÉ dankt haar naam aan de op richter Mechie Trommelen, die in 1948 een slagerij begon in Waalwijk. Zijn voorletters zijn verwerkt in een logo, dat al sinds de opening van zijn eerste supermarkt in Drunen 1965 onveranderd is gebleven. EM-TÉ komt voort uit de slagerij. Mechie Trommelen was immers slager van beroep. Dat vakmanschap heeft het bedrijf nooit verlaten. Bij EM-TÉ is het vers vlees dan ook het visitekaartje. De chefslager en zijn medewerkers zetten zich elke dag voor de volle 100% in om het de klant naar de zin te maken. Ook met messcherpe prijzen. Kwaliteit groot assortiment Bijna elke supermarkt heeft een eigen huismerk. EM-TÉ zweert bij het Perfekt-merk. Dat huismerk biedt een groot assortiment producten onder hetzelfde merk, net zo goed van kwaliteit als de bekende merken en gemiddeld 25% goedkoper. Aan trekkelijk toch? Sterke drank prijs de moeite waard Bij EM-TÉ verkopen ze in alle winkels ook sterke drank. Makkelijker kan niet om ook deze artikelen direct mee te nemen bij de supermarkt. EM-TÉ biedt een ruim assortiment gedistilleerd. Rum, whisky, jenever, wodka, cognac, ze hebben het allemaal. En voor prijzen, die de moeite waard zijn! Middelburg kan overigens gerust zijn, want er wordt niet verkocht aan per sonen onder de 16 jaar. Twee weken GRATIS artikelen! elk uur van de dag De ovens in de winkel maken regel matig overuren. De klanten willen natuurlijk elk uur van de dag vers brood en knapperige broodjes. En dal kan bij EM-TÉ. Ook het gebak wordt dagelijks vers gemaakt. Om hel risico te vermijden dat er met voldoende gebak is om te trakteren op een vcijaardag kan de klant vooraf een bestelling doorgeven. Dat kan overigens ook voor stokbrood en broodjes e.d. Vers gesneden nog sneller geholpen Op de vleeswaren en kaasafdelingen liggen veel producten al voorverpakt te wachten op de klanten. Die producten zijn dezelfde dag in de winkel door de versspecialisten vers gesneden en verpakt. De klant kan dan sneller geholpen worden, zonder dat de producten aan kwaliteit in hoeven boeten. De klant kan de producten thuis - indien gewenst - meteen invriezen, met verpakking en al. Vers blijft dan nog langer vers. Slagerij is visitekaartj e vakmanschap Altijd vers kwaliteit nooit een discussiepunt De echte vakslager, een groenteboer die van wanten weet, een echte vakman op de bakkerij-afdeling, vakspecialisten voor kaas- en vlees waren, ze zorgen er allemaal voor dat de klanten een optimaal aanbod verse waren krijgen. Vers moet vers zijn, anders wordt het weggegooid Bij de huidige trend om steeds meer producten voorverpakt neer te leggen, blijft EM-TÉ bewust wat achter. Zij geloven alleen in voorverpakt als dal in eigen beheer gebeurt, zodat de kwaliteit nooit een discussiepunt kan zijn.

Krantenbank Zeeland

de Faam | 2004 | | pagina 8