M EIIAWm^lEUWS "8 NOVEMBER 2002 GEMEENTE DIRKSLAND GOEDEREEDE E M E E N T E I D D E L H A R N I S M I^^BIK /ntergei Intergemeentelijk Samenwerkingsverband Goeree-Overflakkee inzameling kiein gevaarlijk afvai gemeente Oostflakkee Namens de gemeente Oostflakkee delen wij u mee dat op 12, 13 en 14 november 2002 door de chemowagen van de fa. Van Gansewinkel tiet klein gevaarlijk afval wordt opgetiaald. Door middel van een geluidsinstallatie wordt u erop attent gemaakt dat de chemowagen bij u In de straat is. Het is de bedoeling dat u de box naar de chemowagen brengt en overhandigt aan het personeel van deze wagen, zodat die de inhoud kan verwijderen. Ook klein wit- en bruingoed tot de grootte van een stofzuiger kunt u bij de chemowagen inleveren. Zet de box a.u.b. niet onbeheerd langs de weg. Dit levert gevaar op voor kinderen, dieren en het milieu! De chemowagen komt bij u langs op de volgende data: 12 november Ooitgensplaat en Achthuizen 13 november Den Bommel, Zuidzijde en het oostelijk deel van Oude-Tonge 14 november het westelijk deel van Oude-Tonge Inwoners in het buitengebied kunnen telefonisch verzoeken of de chemowagen langs komt, zij kunnen dit vóór 8 november a.s. opgeven bij het ISGO op werkdagen tussen 8.30 en 10.30 uur, tel. 0187 - 48 77 11 Mededeling, namens burgemeesters en wethouders van de hier genoemde gemeenten, van het dagelijks bestuur van het ISGO. Wet miiieubeheer lUelding 1Stichting Monumentenbehoud, Sint Joris Doelstraat 6-8 te Sommelsdijk (Besluit horeca-, sport- en recreatie inrichtingen milieubeheer). De meldingen liggen ter inzage vanaf 11 november 2002 gedurende zes weken op werkdagen van 9.00 tot 12.00 en 13.00 tot 16.00 uur op het kantoor van de gemeente Middelharnis (nr. 1). Voor nadere inlichtingen en voor kopieën van de ter inzage gelegde stukken, dit laatste tegen betaling, kunt u contact opnemen met het ISGO, telefoon 0187 - 48 81 11. Langeweg 74, Postbus 313, 3240 AH Middelharnis Tel. (0187)48 81 11 /fax48 81 99e-mail; isgo@tref.nl Openingstiiden: ma t/m vr 08.30 tot 12.00 en 13.00 tot 16,30 uur. Milieuldachten: tijdens kantooruren (0187) 48 81 11, na kantoortijden (0187) 48 I Grofvuillijn: ma t/m vr lussen 08.30 en 10.30 tel. (0187)48 77 11 Overslagstotion: Johannespoldersweg 19, Middelharnis, tel. (0187) 48 68 50 Openingstijden: ma t/m vr 08.30 tot 11.45 en 13.00 tot 16.45 uur. Za 10.00 tot 12.00 uur. Voornemen verlenen bouwvergunning Burgemeester en wethouders van Dirksland maken bekend dat met toepassing van de vrijsteliingsbepaling als omschreven in artikel 19, lid 1van de Wet op de Ruimtelijke Ordening het college voornemens is bouwvergun ning te verlenen aan: - A.E. van Mourik voor het oprichten van een woning met garage op het perceel Boezemweg 60, Dirksland; - K.G. van der V/al voor het oprichten van een paardenfokkerij en aanverwante activiteiten op het perceel Ruij- genhil 6, Melissanf. De op deze bouwplannen betrekking hebbende stukken liggen van 11 november tot en met 9 december 2002 op het gemeentehuis, afdeling Algemene Zaken, voor een ieder ter inzage en gedurende deze termijn kan een ieder tegen dit plan schriftelijk zijn zienswijze naar voren brengen bij het college van burgemeester en wethouders. Postbus 10, 3247 ZG Dirksland. Bekendmakingen Algemene wet bestuursrecht Vergunning verleend aan: - Hersenstichting Nederland/Nationaal Fonds Geestelijke Gezondheidszorg voor het collecteren in de gemeente Dirksland overeenkomstig de op het collecterooster van het C.B.F, voor haar gereserveerde periode (31 -10- 2002). N.B. Bij de hierboven genoemde besluiten kunnen belangen van derden betrokken zijn. De Algemene wet bestuursrecht geeft de derde belanghebbende de mogelijkheid om binnen zes weken na de dag van bekendma king (de datum van bekendmaking staat tussen haakjes achter het desbetreffende besluit vermeld) een (gemo tiveerd) bezwaarschrift in te dienen bij burgemeester en wethouders. Het bezwaarschrift wordt dan om advies voorgelegd aan een commissie. Mocht de beslissing op een eventueel bezwaarschrift niet kunnen worden afge wacht, dan kan - na het indienen van een bezwaarschrift - aan de President van de Rechtbank te Rotterdam (Sec tor bestuursrecht. Postbus 50591,3007 BM Rotterdam), een voorlopige voorziening worden gevraagd. Daarbij is een zogeheten griffierecht verschuldigd. Vereoekeo om bouwvergunning Burgemeester en wethouders van Dirksland maken ingevolge artikel 41 van de Woningwet bekend dat een aan vraag om bouwvergunning is binnengekomen van: - P.A. Groenendijk voor het wijzigen van de voorgevel van de woning en de loods op het perceel Korteweegje 18- 20, Dirksland. Deze publicatie is bedoeld om het publiek te informeren. Tegen een ontvangen bouwaanvraag c.q. melding kan geen bezwaar worden gemaakt. Beleidsplan Algemene Bijstandswet 2003 Op de afdeling Welzijn, Sociale Zaken en Personeel ligt vanaf vandaag gedureiide zes weken ter inzage het Beleidsplan Algemene Bijstandswet 2003. Hierin worden de beleidsvoornemens voor 2003 geformuleerd op het gebied van bevordering van uitstroom naar arbeid van uitkeringsgerechtigden, arbeidsmarktbeleid en minima beleid. Dit beleidsplan zal in de raadsvergadering van december 2003 ter goedkeuring worden aangeboden en per 1 januari 2003 van kracht worden. Voorstraat 15, Postbus 10, 3247 ZG Dirksland. Interrtet: www.dirksland.nl. Tel. (0187] 60 80 80 fax 60 37 99 /e-mo.7; mh@dirksland.nl Openingstijden: ma l/m vr 08.00 tot 12.00 en 13.30 tot 17.00 uur. GEMEENTE Vergadering 13 november 2002 om 19.30 uur: Commissie Beschermd Stadsgezicht en Monumenten De agenda voor deze vergadering ligt tijdens de kantooruren ter inzage op het gemeentehuis, waar eveneens een exemplaar kan worden afgehaald. Bouwaanvragen Ter voldoening aan het bepaalde in artikel 41 van de Woningwet delen wij u mede dat een aanvraag om bouw vergunning is ontvangen op 29 oktober 2002 voor: - het plaatsen van twee dakkapellen op de recreatiewoning Scheelhoek 8 (Keldenweg 44) te Ouddorp; op 30 oktober 2002 voor: - het uitbreiden van de recreatiewoning Mimosa 11 op De Klepperstee te Ouddorp; - het plaatsen van een nieuw raamkozijn in de voorgevel van de woning op het perceel Tramlijnweg 3 te Goede- reede. Meldingen Tevens delen wij u mede dat een melding tot bouwvoornemen is ontvangen op 29 oktober 2002 voor: - het plaatsen van een blokhut (t.vv. bergkoof) nabij de recreatiewoning Mimosa 3 op De Klepperstee te Oud dorp. Deze publicatie is bedoeld om het publiek te informeren. Tegen de ingekomen bouwaanvragen en/of meldingen kunnen geen bezwaren worden ingediend. Inspraak voornemen toepassing artikel 19, lid 1, van de Wet op de ruimtelijke ordening Burgemeester en wethouders van Goedereede maken op grond van artikel 6a van de Wet op de Ruimtelijke Orde ning bekend het voornemen te hebben om met gebruikmaking van artikel 19, lid 1van de Wet op de Ruimtelij ke Ordening (zelfstandige projectprocedure) vrijstelling te verlenen van het bestemmingsplan 'Dorpsgebied Oud dorp, 2" herziening' teneinde een uitbreiding van het kerkgebouw van de Doopsgezinde Gemeente Ouddorp, Dorpstienden 3 te Ouddorp, in planologisch opzicht mogelijk te maken. De uitbreiding van het kerkgebouw is voorzien aan de noordzijde, direct aansluitend aan het bestaande kerkge bouw. De uitbreiding beslaat in totaal circa 635 m^ op de begane grond en circa 280 m^ op de verdieping. De reden om deze kerk uit te breiden is dat de kerkelijke activiteiten met name de laatste jaren aanzienlijk zijn toegenomen. Ook wil de Doopsgezinde Gemeente thans het aantal zitplaatsen met 55 uitbreiden. Behalve de kerkzaal betreft het een éénlaagse bebouwing met een maximale goothoogte van vier meter, afge dekt met een plat dak. De kerkzaal is voorzien van een zadeldak met een nokhoogte van iets meer dan tien meter. Vermeldenswaard is ook nog dat er bij de realisering van het onderhavige bouwplan geen heiwerkzaamheden worden verricht. Er zullen namelijk schroefpalen zonder grondverdringing worden toegepast waardoor geen hin derlijke trillingen zullen voorkomen. De desbetreffende stukken liggen met ingang van 11 november 2002 gedurende een periode van vier weken tij dens kantooruren voor een ieder ter inzage ter gemeentesecretarie van Goedereede, sector Grondgebiedzaken (Cluster VROM), Tramlijnweg 2, 3253 BR Goedereede. Tevens zal voor belanghebbenden op dinsdag 3 december 2002 om 18.30 uur in het gemeentehuis van Goede reede, Tramlijnweg 2 te Goedereede een inspraakavond worden gehouden. Tijdens deze bijeenkomst kunnen belanghebbenden opmerkingen maken en vragen stellen over dit bouwplan. Tramlijnweg 2, Goedereede, Postbus 38, 3253 ZG Ouddorp. Internet: www.goedereede.nl Tel. (0I87J49 1500fax492924/e-mail: gemeentehuis@goedereede.nl Openingstijden: ma t/m vr 08.00 tot 12.00 en 13.00 tot 17.00 uur. (do tot 19.00 uur] Besiissingerï Algemene wet bestuursrecht Rectificatie Fictief verleende vergunning: - Malieflower, Boomgaarddreef 15, Stad aan 't Haringvliet - vergroten opslagloods (241002) Verleende vergunningen/ontheffingen: - M.D. Penninga, Ring 126, Middelharnis - vergroten woning (281002) - Familie Kroon, Korteweegje 12, Nieuwe-Tonge - verbouwen woning (291002) - A. van der Sluis, Klampenmeet 36, Somelsdijk - uitbreiden woning Klampenmeet 18 te Sommelsdijk (291002) - D.D. van Es, Lijster 14, Sommelsdijk - vergroten woning, plaatsen dakvensters en vergroten berging Willem Bil- derdljkstraat 12 te Sommelsdijk (291002) - J.B. Damen, Zilvermeeuw 130, Etten-Leur - oprichten steiger Battenoord 1 te Battenoord. - Firma van Es Landbouwbedrijf, Molendijk 169, IMieuwe-Tonge - oprichten overkapping (291002) - G. Verschuure, Pimpelmees 23, Sommelsdijk - verbranden snoeihout en/of stro aan de westzijde van de Molen weg te Sommelsdijk (291002) - Activiteitencomissie Chr. Geref. Kerk, Westelijke Achtera/eg 43, Sommelsdijk - houden van een huis-aan-huis- verkoop van oliebollen op zaterdag 7 december 2002 (291002) - Kinderdagcentrum 'De Regenboog', Steneweg 1Middelharnis - organiseren kansspel op 7 december 2002 (281002) - Opera- en Oratoriumkoor, Enkele Ring 65-67, Sommelsdijk - organiseren rommelmarkt op 14 december 2002, Langeweg 48a te Middelharnis (281002) - Middenstandsvereniging, Zandpad 56, Middelharnis - organiseren Sint Nicolaasintocht op 16 november 2002 (281002) - De Regenboog, Postbus 199, Middelharnis - organiseren kerstmarkt op 7 december 2002, Steneweg 1 te Mid delharnis (301002) - Gereformeerde Kerk Middelharnis, p/a Pimpelmees 3, Sommelsdijk - wijzigen gevel, Jacob Catsstraat 35, Som melsdijk (301002) - Stichting Zuidwester, Postbus 16, Middelharnis- intern slopen van activiteitengebouw 't Want, Oosthavendijk 30 te Middelharnis (301002) - M. de Waal, Korteweegje 40, Nieuwe-Tonge - slopen schuur (311002) - Partners in Milieutechniek Asbestsanering B.V., Pascal 37, Middelharnis - slopen koelcel in keuken 'Rose Gar den', Lijsterbesweg 86 te Middelharnis (311002) - A.S. Ramdayal, Hoflaan 47, Middelharnis - oprichten berging (311002) - A.J. de Jong, Ds. Wentinkstraat 13, Nieuwe-Tonge - plaatsen tuinhuis (311002) - Regio Bank, Kerkring 17, Nieuwe-Tonge - aanbrengen lichtreclamebord (011102) Op grond van de Algemene wet bestuursrecht kunnen (derden)belanghebbenden tegen deze beslissingen bin nen zes weken na bekendmaking (datum bekendmaking staat tussen haakjes achter de desbetreffende beslis sing) een bezwaarschrift indienen bij burgemeester en wethouders van Middelharnis, Postbus 13240 AA Mid delharnis. Nadere informatie is verkrijgbaar ter secretarie, tel. 0187 - 47 55 55. Ontvangen bouwplannen Een aanvraag om bouwvergunning is ontvangen van: - P.G.J. Lugthart voor het uitbreiden van een woning op het perceel Kolff van Oostenwijkstraat 8 te Stad aan 't Haringvliet (29-10-2002); - P. van de Waart voor het vernieuwen van een berging op het perceel Christiaan de Vrieslaan 10 te Middelhar nis (29-10-2002); - Taaie Gas Zeeland B.V. voor het wijzigen van gevels op het perceel Edison 39 te Middelharnis (31-10-2002). Een melding bouwvoornemen is ontvangen van: - A. van der Linde voor het oprichten van een duivenhok op het perceel Prinses Beatrixlaan 19 te Middelharnis (31-10-2002). Deze publicaties hebben een informatief karakter. De vermelde bouwplannen zijn niet getoetst en zijn daarom nog niet voor inzage beschikbaar. Voorgenomen bouwvergunning Burgemeester en wethouders zijn voornemens om met toepassing van artikel 19, lid 3 van de Wet op de Ruim telijke Ordening toestemming te verlenen aan: - Gemeente Middelharnis voor het wijzigen van een woning in een kantoor op het perceel Nieuwepad 8 te Mid delharnis. Deze bouwaanvraag ligt met ingang van 11 november 2002 gedurende vier weken voor iedereen ter inzage. Gedurende deze termijn kan iedereen schriftelijk bedenkingen tegen het bouwplan naar voren brengen bij bur gemeester en wethouders van Middelharnis, Postbus 13240 AA Middelharnis. Kapvergunning verleend aan: - H.A.W.A. Roeland, Oranjelaan 19, Stad aan 't Haringvliet - boom in achtertuin (04.11.02) - Mevr. M.J. van 't Hof, Pr. Constantijnstraat 59, Middelharnis - boom in voortuin (04.11.02) - S. Mohammed, Elzenlaan 12, Middelharnis - boom in voortuin (04.11.02) (Derde) belanghebbenden kunnen binnen zes weken na bekendmaking (de datum van bekendmaking staat tus sen haakjes achter de desbetreffende beslissing vermeld) een bezwaarschrift indienen bij burgemeester en wet houders, Postbus 13240 AA Middelharnis. Indien binnen twee weken na deze publicatie bezwaar wordt gemaakt, wordt de werking van de kapvergunning opgeschort. Nadere informatie is verkrijgbaar op de secretarie, telefoon 0187-47 55 79/-47 55 88. inspraakronde Burgemeester en wethouders van de gemeente Middelharnis verlenen inspraak over de volgende zaak: - de aanvraag bouwvergunning van Dienst Landelijk Gebied voor het oprichten van een obsen/atiehut in West plaat Buitengronden te Middelharnis. Bovengenoemde aanvraag ligt met ingang van 11 november 2002 gedurende twee weken voor een ieder ter inza ge. Gedurende deze termijn kan iedereen zijn zienswijze naar voren brengen bij burgemeester en wethouders. Postbus 1,3240 AA Middelharnis. Bekendmaking Algemene bijstandsvi/et Burgemeester en wethouders van Middelharnis zijn voornemens ingevolge artikel 118 van de Algemene bij standswet, artikel 42 van de Wet inkomensvoorziening oudere en gedeeltelijk arbeidsongeschikte werkloze werk nemers en artikel 42 van de Wet inkomensvoorziening oudere en gedeeltelijk arbeidsongeschikte gewezen zelf standigen aan de gemeenteraad ter vaststelling aan te bieden: - het Beleidsplan sociale zaken 2003; - de gewijzigde Verordening Cliëntenparticipatie Sociale Zaken; - de gewijzigde Verordening Subsidiebeleid WIW en vrijlating van inkomsten Abw, loaw en loaz. Overeenkomstig artikel 3:12 van de Algemene wet bestuursrecht, de Verordening Cliëntenparticipatie Sociale Zaken en de Inspraakverordening, is besloten terzake een openbare voorbereidingsprocedure te volgen. De voorontwerpen van het beleidsplan en van de verordeningen liggen met ingang van 7 november 2002 op het gemeentehuis ter inzage. Belanghebbenden kunnen gedurende een periode van vier weken na de datum van deze bekendmaking hun zienswijze schriftelijk of mondeling aan burgemeester en wethouders bekendmaken. (07.11.2001) Koningin Julianaweg 45, Postbus 13240 AA Middelharnis Tel. (0187] 47 55 55 fax 47 55 47 /e-mail: into@middelharnis. n/ Openingstijden: ma l/m vr 08.30 tot 12.00 en 13 00 tol 16.30 uur Aanvraag bouwvergunning Burgemeester en wethouders maken bekend dat een aanvraag om bouwvergunning is ontvangen voor: - het uitbreiden van de woning op het perceel Julianastraat 102 te Oude-Tonge (ontvangen op 25 oktober 2002); - het uitbreiden van de woning op het perceel Kranendijk 32 te Den Bommel (ontvangen op 28 oktober 2002). Nadere informatie over de ontvangen aanvragen om bouwvergunning is verkrijgbaar bij het taakgebied Volks huisvesting Ruimtelijke Ontwikkeling en Milieu. Deze publicatie strekt uitsluitend ertoe om het publiek te informeren. Tegen de ingekomen aanvragen kunnen geen bezwaarschriften worden ingediend. Verleende vergunningen Burgemeester en wethouders maken bekend dat met toepassing van artikel 15 WRO vrijstelling van het bestem mingsplan 'Bedrijfsterrein Ooitgensplaat' en daarnaast bouwvergunning is verleend voor - het bouwen van grondstoffensilo's aan de Dorpsweg 25 te Ooitgensplaat (besluit verzonden op 29 oktober 2002). Een melding bouwvoornemen is geaccepteerd voor: - het bouwen van een tuinhuisje op het perceel Linooinplein 10 te Oude-Tonge (besluit verzonden 30 oktober 2002). Nadere informatie over de verleende bouwvergunningen en de geaccepteerde melding bouwvoornemen is ver krijgbaar bij het taakgebied Volkshuisvesting Ruimtelijke Ontwikkeling en Milieu. N.B.: Bij de hierboven genoemde besluiten kunnen belangen van anderen dan de direot-belanghebbenden betrok ken zijn. De Algemene wet bestuursrecht geeft derden belanghebbenden de mogelijkheid om binnen zes weken volgende op de dag van verzending van het besluit (dit betreft dus niet de datum van deze publicatie) daartegen een gemotiveerd bezwaarschrift in te dienen bij burgemeester en wethouders. Voorts bestaat nog de mogelijk heid voorlopige voorziening te verzoeken bij de President van de Arrondissementsrechtbank te Rotterdam, indien onverarijlde spoed, gelet op de betrokken belangen, dat noodzakelijk maakt. Indien u over de besluiten en over de wettelijke mogelijkheden informatie wenst, kunt u terecht bij het taakgebied VROM van de gemeente Oostflakkee. Artike!19, UD1 WRO Burgemeester en wethouders van Oostflakkee maken bekend dat zij voornemens zijn met toepassing van de vrijstellingsprocedure als omschreven in artikel 19, lid 1 en 19a van de Wet op de Ruimtelijke Ordening bouw vergunning te verlenen voor: - de bouw van een bedrijfswoning bij het bedrijf op het perceel kadastraal bekend gemeente Oostflakkee, sectie H nummer 332 (ged.) plaatselijk bekend als Tonisseweg te Oude-Tonge. De stukken betreffende de bouwaanvraag liggen met ingang vanaf 11 november 2002 gedurende vier weken voor een ieder tijdens kantooruren ter inzage in de bibliotheek van het gemeentehuis, Eisenhowerlaan 1 te Oude-Ton ge. Het gemeentehuis is ook elke eerste en derde dinsdagavond van de maand geopend tussen 18.00 en 19.30 uur. Een ieder wordt gedurende de termijn van terinzagelegging in de gelegenheid gesteld schriftelijke zienswijzen naar voren te brengen bij het college van burgemeester en wethouders, Eisenhowerlaan 13255 VA Oude-Ton ge. Degene die een zienswijze naar voren heeft gebracht, zal op een nader te bepalen datum tijdens een hoor zitting in de gelegenheid worden gesteld deze nader mondeling toe te lichten. Verstrekking ui! de gerneentelijke basisadministratie persoonsgegevens In de gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (de officiële benaming voor de Nederlandse bevol kingsadministratie) zijn persoonsgegevens opgenomen van iedereen die binnen de gemeente woonachtig is. Hel gaat hierbij niet alleen om uw adresgegevens, maar bijvoorbeeld ook om gegevens over een eventueel huwelijk of geregistreerd partnerschap, uw nationaliteit, ouders en kinderen. Deze gegevens worden veelal automatisch verstrekt aan vele overheidsinstellingen en enkele bijzondere maatschappelijke instellingen, zoals pensioen fondsen, voorzover dat noodzakelijk is voor hun wettelijke taken. Deze instellingen, die automatisch alle relevante wijzigingen in uw persoonsgegevens krijgen aangeleverd, baseren hun beslissing vaak direct op de uit de basis administratie verkregen informatie. Welke informatie aan deze instanties wordt verstrekt, wordt bepaald door het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijkrelaties. De hiervoor bedoelde gegevensverstrekking voor publiekrechtelijke doeleinden kunt u niet voorkomen, omdat deze verplicht is voorgeschreven. In enkele gevallen kunnen echter ook anderen vragen om de over u beschik bare gegevens in de basisadministratie aan hen te verstrekken. Voor deze verstrekking kunt u geheimhouding van uw gegevens verzoeken. Het gaat dan om verstrekkingen aan zogenoemde verplichte derden (zoals curator of advocaat die een dagvaarding aan uw adres wil uitbrengen), de stichting interkerkelijke ledenadministratie (die voor in beginsel alle kerkgenootschappen in Nederland zorg draagt voor het bijhouden van de ledenadministra tie van die kerken) en aan zogenoemde vrije derden (niet commerciële instellingen, zoals sport- en muziekver enigingen of particulieren). Bij de gemeente kunt u schriftelijk verzoeken om aan de voornoemde instellingen geen gegevens over u uit de basisadministratie te verstrekken (evt: hiervoor zijn speciale formulieren beschikbaar). Nadat de gemeente uw verzoek heeft verwerkt ontvangt u daarvan een bevestiging. Wilt u overigens weten aan wie in het afgelopen jaar over u gegevens zijn verstrekt uit de basisadministratie, dan kunt u daan/an (schriftelijk) een overzicht opvragen bij de gemeente. Binnen enkele weken krijgt u dat overzichl dan (kosteloos) thuisgestuurd. Het is van groot belang dat de over u in de basisadministratie opgenomen gegevens juist en actueel zijn. Twijfelt u daaraan, neemt u dan contact op met de afdeling burgerzaken van de gemeente. Over uw rechten en ver plichtingen in het kader van de basisadministratie is een folder beschikbaar Deze folder kunt u verkrijgen bij de afdeling burgerzaken van uw gemeente. Kapvergunning Burgemeester en wethouders maken bekend dat een kapvergunning is verleend voor het kappen van; - een populier op het perceel Fittersweg 1 te Ooitgensplaat (verzonden 28 oktober 2002); - een paardekastanje op het perceel Kruisweg 3 te Achthuizen (verzonden 28 oktober 2002); - een sierkers op het perceel Mariniersweg 50 te Oude-Tonge (verzonden 1 november 2002); - een wilg op het perceel Nieuwstraat 5 te Oude-Tonge (verzonden 1 november 2002); - twee berken op het perceel van Halenstraat 1 te Oude-Tonge (verzonden 1 november 2002); Bij genoemde besluiten kunnen belangen van anderen dan de direct belanghebbenden betrokken zijn. De der den-belanghebbenden hebben de mogelijkheid om binnen zes weken volgende op de dag van verzending van de besluiten (dit betreft dus niet de datum van publicatie) daartegen een gemotiveerd bezwaarschrift in dienen bij de burgemeester en wethouders van de gemeente Oostflakkee. Voorts bestaat nog de mogelijkheid voorlopige voorziening te vragen bij de President van de Arrondissements rechtbank te Rotterdam, indien onvenwijlde spoed, gelet op de betrokken belangen, dat noodzakelijk maakt. Als u over deze besluiten en over de wettelijke mogelijkheden informatie wenst, kunt u die verkrijgen bij het taak gebied Nieuwe Werken en Onderhoud van de gemeente Oostflakkee. Eisenhowerlaan 1, Postbus 75, 3255 ZH Oude-Tonge. Internet: www.oosltlakkee.nl. Tel. (0187] 64 22 00 fax 64 27 93 e-mail: info@oosl!lakkee.nl Openingstijden: ma l/m vr 08.00 lot 12.00 en 13.00 tol 17.00 uur, elke eersie en derde dinsdag van de maand 's avonds geopend van 18.00 lot 19.30 uur.

Krantenbank Zeeland

Eilanden-nieuws. Christelijk streekblad op gereformeerde grondslag | 2002 | | pagina 12