Personeel
fruitplukkers
FRUITPLUKKERS
Schipper ifI OAZ
OOGSTMEDEWERKERS
www.ondernemen doe je sarnen.nl
Appel-/perenplukkers m/v
gevraagd
m/v
ZORGMANAGER M/V
m/v
GEVRAAGD
Van Rossum Fruit
Parttime en vakantiemedewerker m/v
www.omoda.nl
Apothekersassistente
SU
8
EENDRACHTBODE, DE THOOLSE COURANT
Donderdag 7 juli 2005
GEVRAAGD
Fruitbedrijf WisS6
gevraagd in de broccoliteelt
Ervaring met landbouwmachines
gewenst
Maatschap De Neve
vanaf 1e week september
N. de Wit
Oud- en Nieuw-Vossemeer
Tel. 0166-672520 na 18.00 uur
of 06-51 1205 02
ZORG"
DE GOEDE REE
vanaf begin september.
Ook 65-plussers zijn welkom.
Heeft u belangstelling?
Laat het ons even weten.
Buurtweg 18, Stavenisse,
tel. 0166 - 69 25 75 06 - 46 34 60 26
Tevens zoeken wij een
VAN WEEL-BETHESDA ZIEKENHUIS DIRKSLAND (GOEREE-OVERFLAKKEE)
Wie zijn wij?
Schipper accountants en adviseurs en dochter
onderneming OAZ bedrijfs- en organisatie
adviseurs zijn met 250 medewerkers en
7 vestigingen één van de meest toonaan
gevende accountants- en advieskantoren in
Zuidwest-Nederland. Ondanks onze omvang
weten wij onze informele bedrijfscultuur te
behouden. Hierdoor voelen medewerkers
zich snel thuis bij onze organisatie.
Wat hebben wij je te bieden?
Door onze uiteenlopende groep van opdracht
gevers binnen de MKB-sector ben je verzekerd
van afwisselend (advies)werk en voldoende
uitdaging, met ruimte voor eigen inbreng en
initiatief. We hebben uitstekende arbeidsvoor
waarden, waaronder ruime studiefaciliteiten
en flexibele arbeidstijden. Ons loopbaanbeleid
is gericht op "de juiste man/vrouw op de
juiste plaats", waarin er genoeg ruimte is voor
persoonlijke ontwikkeling en doorgroei.
oog voor je
collega's
neus voor de
wensen van de cliënt
resultaatgericht, dus niet
op je mondje gevallen
Welke functies vind je bij ons?
Medewerkers Accountancy
Medewerkers Belastingadvies
Belastingadviseur
Medewerkers Controle
Controleleider
V.A. 5 SEPTEMBER
Langeweg 55, tel. 0167 - 57 25 95
Heensedijk 18, 4655 AL De Heen
Tel. 0167 - 56 34 21 of 06 - 22 20 76 87
Voor ons nieuw te openen filiaal in Roosendaal en ons bestaande
filiaal in Bergen op Zoom zoeken wij een
Zorgcentrum De Goede Ree is
een sfeervol huis waar mensen
goed kunnen wonen en de zorg
ontvangen die zij wensen.
Vanuit een protestants
christelijke levensvisie waarin
respect, vertrouwen, samen
werking en verantwoordelijk
heid kernbegrippen zijn, wordt
alles in het werk gesteld om
cliënten hun eigen leven te
laten leiden. Zorg wordt ook
bij cliënten thuis gegeven,
waarbij zij gebruik kunnen
maken van de faciliteiten van
het zorgcentrum.
Verzorgingshuis De Goede Ree
Prinsesselaan 51
3245 XN Sommelsdijk
telefoon: 0187 48 83 00
fax: 0187 48 78 16
e-mail: sollicitatie@sthdg.nl
Binnenkort hebben wij in ons verzorgingshuis De Goede Ree plaatsings-
mogelykheid voor een
voor minimaal 32 uur per week
De functie!
U geeft leiding aan de zorg- en welzijnsdienst, bestaande uit 3 zorgafde-
lingen en de activiteitenbegeleiding/welzijnszorg. De leiding berust bij
3 unitleiders en een coördinator AB/WZZ. U bent verantwoordelijk voor
de bewonersgerichte activiteiten gericht op het primaire zorgproces.
Tevens bent u verantwoordelijk voor een goed woon-, leef- en werkklimaat.
In onze zorgvisie staat de zorgvraag van de bewoners centraal, waarbij
in samenspraak met de bewoners en familie de zorg geboden wordt.
IJ draagt zorg voor een adequate kwalitatieve en kwantitatieve perso
neelsbezetting en vervult een actieve rol in de beleidsontwikkeling van
De Goede Ree, de voorbereiding van de nieuwbouw en de verdere uit
bouw van extramurale zorg. Voor een enthousiaste manager die beseft
dat zorgverlening mensenwerk is, zijn er meer dan voldoende mogelijk
heden om mee te werken aan het vorm en inhoud geven van integrale
zorg voor de toekomst
Wie zoeken wij?
Minimaal beschikt u over een diploma verpleegkundige A en/of B dan wel
HBOA' aangevuld met een kaderopleiding voor instellingen van gezond
heidszorg. Verder vinden wij het van wezenlijk belang dat u tenminste
enkele jaren ervaring heeft in een leidinggevende functie in deze sector.
U heeft een duidelijke visie op en affiniteit met de zorgverlening aan
ouderen en beschikt over aantoonbare managementkwaliteiten. U weet
medewerkers te motiveren en te stimuleren. In de communicatie bent u
duidelijk en direct.
Gelet op de identiteit van onze instelling verwachten wij van de kandi
daten een positief protestants christelijke levensovertuiging.
Wat hebben wij te bieden?
Voor de arbeidsvoorwaarden geldt de CAO Verpleeg- en Verzorgings
huizen, met het unieke Meerkeuzesysteem Arbeidsvoorwaarden.
Maar er is méér, zoals een spaarloonregeling, personeelsvoorzieningen bij
Centraal Beheer Achmea, deeltijdmogelijkheden en kinderopvang.
Informatie en sollicitatie
De heer FC. van der Wel, directeur, beantwoordt graag uw vragen over
deze functie. Wilt u solliciteren? Stuur uw brief of e-mail met CV binnen
2 weken naar Hans Nouwen, hoofd personeel en opleiding.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op
prijs gesteld.
f
Heb je gevoel voor mode en presentatie en vind je de omgang met
mensen leuk? Solliciteer dan snel. De functie is fulltime (37 uur per week).
De combindtie werken/leren Is mogelijk (31 uur werken en 6 uur school).
voor ons filiaal in Roosendaal of Bergen op Zoom.
De functie is voor 7 uur per week op zaterdag.
In drukke weken en tijdens vakanties zijn meer uren mogelijk.
Weg met alle twijfels, solliciteer vandaag nog per e-mail of brief,
voorzien van een pasfoto. 3e kunt deze sturen ndar:
O'moda schoenen, Industrieweg 46. 4301 PS Zierikzee
t.a.v. personeelszdken. email: lnfo@omodd.nl
O'moda schoenen
Is een filiaalbedrijf met
10 vestigingen in Zeeland.
Zuid-Holland en Brabant.
Door een juiste mix van
moderne presentatie,
actueel aanbod en ons
deskundig personeel Is
O'moda uitgegroeid tot een
aantrekkelijke winkelformule.
Alle hoofdcoördinatie en
voorraaddistrlbutie vindt
plaats vanuit hét service-
kantoor Zierikzee.
O'moda schoenen is een
onderdeel van verton
Schoenen.
Het Van Weel-
Bethesda Ziekenhuis is
een algemeen zieken
huis. Klein maar
compleet met 140
bedden en een breed
aanbod aan speria-
lismen. Kenmerkend
zijn de plezierige
werkverhoudingen en
de patiëntvriendelijke
sfeer. Het ziekenhuis
heeft een christelijke
identiteit.
Het verzorgings
gebied is het eiland
Goeree-Overflakkee en
omliggende gebieden.
Dit eiland biedt een
aantrekkelijke, rustige
woonomgeving en
prima recreatieve
voorzieningen.
Voor onze ziekenhuisapotheek
zijn wij op zoek naar een
ZIEKENHUIS
DIRKSLAND
Het betreft een parttime dienstverband van
gemiddeld 12 uur per week (2x6 uur, 33,33
Functie-inhoud
-verzorgen geneesmiddelenvoorzieningt.b.v.
patiënten van het ziekenhuis, onder toezicht
van de apotheker(s);
- participeren in de medicatiebewaking;
- overleg met artsen en verpleegkundigen t.b.v.
geneesmiddelenvoorziening;
- bereiden cytostatica bij afwezigheid van vaste
medewerkers;
-voorraadbeheer (en uitzetten medicijnen).
Functie-eisen
- diploma apothekersassistente;
- bij voorkeur aangevuld met Voortgezette
Opleiding Ziekenhuisinrichting of bereidheid
om zich verder te ontwikkelen in de ziekenhuis
farmacie;
- bekendheid met automatiseringssystemen;
- werkervaring in een ziekenhuisapotheek is
een pre;
- bereidheid om 1 weekend per 8 weken te werken
in de ochtend;
- accuraat en flexibel;
- hoge mate van zelfstandigheid;
- collegiaal.
Gelet op de grondslag van ons ziekenhuis is een
protestants-christelijke levensovertuiging
gewenst.
De salariëring (FG 40) en de overige arbeidsvoor
waarden zijn conform de CAO Ziekenhuizen.
Informatie
Nadere informatie wordt u graag verstrekt door
mevrouw J.A. Leentjes-van Zielst, hoofd klinische
sector, telefoon (0187) 60 73 60.
Sollicitatie
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 27 juli a.s.
richten aan de afdeling personeel, organisatie
opleidingen van het ziekenhuis, Stationsweg 22,
3247 BW Dirksland.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie
wordt niet op prijs gesteld.
Voor verschillende vestigingen in Zeeland en de Zuidhollandse Eilanden, zoeken wij
medewerkers in de volgende functies:
In deze functie verricht je voor een uiteenlopende groep opdrachtgevers werkzaamheden
op het gebied van administratie en accountancy. Je verwerkt administraties, stelt jaar
rekeningen samen, verzorgt belastingaangiftes en onderhoudt contacten met de cliënt.
Je stelt aangiften inkomsten- en vennootschapsbelasting op, controleert aanslagen en
verzorgt de communicatie met de belastingdienst. Afhankelijk van je ervaring en voortgang
in je opleiding verzorg je de controle van belastingaangiften en bereid je adviezen voor.
Je beoordeelt jaarrekeningen op fiscale aspecten en onderzoekt adviesmogelijkheden. Je
verzorgt zelfstandig belastingadviezen en bent verantwoordelijk voor de gehele uitvoering
van het adviestraject. Daarnaast begeleid je de medewerkers belastingadvies.
Je voert controle-opdrachten uit bij cliënten en signaleert afwijkingen in de financiële admini
stratie. Daarnaast stel je jaarrekeningen samen en onderhoudt contacten met de cliënt.
Je geeft leiding aan de uitvoering van controle-opdrachten voor cliënten, draagt zorg voor
uitvoering volgens budget en planning en stelt eindrapportages op. Daarnaast begeleid je
de medewerkers controle en denk je mee over de controleaanpak en de controlestrategie.
Wie ben jij?
Laat ons zien wie jij bent! Beschik jij over een gerichte vooropleiding op HBO-niveau
en/of WO-niveau? Heb je bij voorkeur enige jaren ervaring? Heb je daarnaast de
bereidheid om verder te studeren? Ben je flexibel ingesteld? En ben je een teamspeler?
Dan nodigen wij je uit om met ons te komen praten.
Heb jij het in je?
Reageer dan voor 10 augustus. Stuur je schriftelijke reactie, voorzien van CV, naar
Schipper/OAZ t.a.v. Jolanda van der Velden, Postbus 8,4460 AA in Goes of e-mail deze
naar jvandervelden@schipperoaz.nl. Bij vragen kun je contact opnemen met
Jolanda van der Velden op tel. 0113 23 94 00.
4