Personeel fruitplukkers FRUITPLUKKERS Schipper ifI OAZ OOGSTMEDEWERKERS www.ondernemen doe je sarnen.nl Appel-/perenplukkers m/v gevraagd m/v ZORGMANAGER M/V m/v GEVRAAGD Van Rossum Fruit Parttime en vakantiemedewerker m/v www.omoda.nl Apothekersassistente SU 8 EENDRACHTBODE, DE THOOLSE COURANT Donderdag 7 juli 2005 GEVRAAGD Fruitbedrijf WisS6 gevraagd in de broccoliteelt Ervaring met landbouwmachines gewenst Maatschap De Neve vanaf 1e week september N. de Wit Oud- en Nieuw-Vossemeer Tel. 0166-672520 na 18.00 uur of 06-51 1205 02 ZORG" DE GOEDE REE vanaf begin september. Ook 65-plussers zijn welkom. Heeft u belangstelling? Laat het ons even weten. Buurtweg 18, Stavenisse, tel. 0166 - 69 25 75 06 - 46 34 60 26 Tevens zoeken wij een VAN WEEL-BETHESDA ZIEKENHUIS DIRKSLAND (GOEREE-OVERFLAKKEE) Wie zijn wij? Schipper accountants en adviseurs en dochter onderneming OAZ bedrijfs- en organisatie adviseurs zijn met 250 medewerkers en 7 vestigingen één van de meest toonaan gevende accountants- en advieskantoren in Zuidwest-Nederland. Ondanks onze omvang weten wij onze informele bedrijfscultuur te behouden. Hierdoor voelen medewerkers zich snel thuis bij onze organisatie. Wat hebben wij je te bieden? Door onze uiteenlopende groep van opdracht gevers binnen de MKB-sector ben je verzekerd van afwisselend (advies)werk en voldoende uitdaging, met ruimte voor eigen inbreng en initiatief. We hebben uitstekende arbeidsvoor waarden, waaronder ruime studiefaciliteiten en flexibele arbeidstijden. Ons loopbaanbeleid is gericht op "de juiste man/vrouw op de juiste plaats", waarin er genoeg ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroei. oog voor je collega's neus voor de wensen van de cliënt resultaatgericht, dus niet op je mondje gevallen Welke functies vind je bij ons? Medewerkers Accountancy Medewerkers Belastingadvies Belastingadviseur Medewerkers Controle Controleleider V.A. 5 SEPTEMBER Langeweg 55, tel. 0167 - 57 25 95 Heensedijk 18, 4655 AL De Heen Tel. 0167 - 56 34 21 of 06 - 22 20 76 87 Voor ons nieuw te openen filiaal in Roosendaal en ons bestaande filiaal in Bergen op Zoom zoeken wij een Zorgcentrum De Goede Ree is een sfeervol huis waar mensen goed kunnen wonen en de zorg ontvangen die zij wensen. Vanuit een protestants christelijke levensvisie waarin respect, vertrouwen, samen werking en verantwoordelijk heid kernbegrippen zijn, wordt alles in het werk gesteld om cliënten hun eigen leven te laten leiden. Zorg wordt ook bij cliënten thuis gegeven, waarbij zij gebruik kunnen maken van de faciliteiten van het zorgcentrum. Verzorgingshuis De Goede Ree Prinsesselaan 51 3245 XN Sommelsdijk telefoon: 0187 48 83 00 fax: 0187 48 78 16 e-mail: sollicitatie@sthdg.nl Binnenkort hebben wij in ons verzorgingshuis De Goede Ree plaatsings- mogelykheid voor een voor minimaal 32 uur per week De functie! U geeft leiding aan de zorg- en welzijnsdienst, bestaande uit 3 zorgafde- lingen en de activiteitenbegeleiding/welzijnszorg. De leiding berust bij 3 unitleiders en een coördinator AB/WZZ. U bent verantwoordelijk voor de bewonersgerichte activiteiten gericht op het primaire zorgproces. Tevens bent u verantwoordelijk voor een goed woon-, leef- en werkklimaat. In onze zorgvisie staat de zorgvraag van de bewoners centraal, waarbij in samenspraak met de bewoners en familie de zorg geboden wordt. IJ draagt zorg voor een adequate kwalitatieve en kwantitatieve perso neelsbezetting en vervult een actieve rol in de beleidsontwikkeling van De Goede Ree, de voorbereiding van de nieuwbouw en de verdere uit bouw van extramurale zorg. Voor een enthousiaste manager die beseft dat zorgverlening mensenwerk is, zijn er meer dan voldoende mogelijk heden om mee te werken aan het vorm en inhoud geven van integrale zorg voor de toekomst Wie zoeken wij? Minimaal beschikt u over een diploma verpleegkundige A en/of B dan wel HBOA' aangevuld met een kaderopleiding voor instellingen van gezond heidszorg. Verder vinden wij het van wezenlijk belang dat u tenminste enkele jaren ervaring heeft in een leidinggevende functie in deze sector. U heeft een duidelijke visie op en affiniteit met de zorgverlening aan ouderen en beschikt over aantoonbare managementkwaliteiten. U weet medewerkers te motiveren en te stimuleren. In de communicatie bent u duidelijk en direct. Gelet op de identiteit van onze instelling verwachten wij van de kandi daten een positief protestants christelijke levensovertuiging. Wat hebben wij te bieden? Voor de arbeidsvoorwaarden geldt de CAO Verpleeg- en Verzorgings huizen, met het unieke Meerkeuzesysteem Arbeidsvoorwaarden. Maar er is méér, zoals een spaarloonregeling, personeelsvoorzieningen bij Centraal Beheer Achmea, deeltijdmogelijkheden en kinderopvang. Informatie en sollicitatie De heer FC. van der Wel, directeur, beantwoordt graag uw vragen over deze functie. Wilt u solliciteren? Stuur uw brief of e-mail met CV binnen 2 weken naar Hans Nouwen, hoofd personeel en opleiding. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. f Heb je gevoel voor mode en presentatie en vind je de omgang met mensen leuk? Solliciteer dan snel. De functie is fulltime (37 uur per week). De combindtie werken/leren Is mogelijk (31 uur werken en 6 uur school). voor ons filiaal in Roosendaal of Bergen op Zoom. De functie is voor 7 uur per week op zaterdag. In drukke weken en tijdens vakanties zijn meer uren mogelijk. Weg met alle twijfels, solliciteer vandaag nog per e-mail of brief, voorzien van een pasfoto. 3e kunt deze sturen ndar: O'moda schoenen, Industrieweg 46. 4301 PS Zierikzee t.a.v. personeelszdken. email: lnfo@omodd.nl O'moda schoenen Is een filiaalbedrijf met 10 vestigingen in Zeeland. Zuid-Holland en Brabant. Door een juiste mix van moderne presentatie, actueel aanbod en ons deskundig personeel Is O'moda uitgegroeid tot een aantrekkelijke winkelformule. Alle hoofdcoördinatie en voorraaddistrlbutie vindt plaats vanuit hét service- kantoor Zierikzee. O'moda schoenen is een onderdeel van verton Schoenen. Het Van Weel- Bethesda Ziekenhuis is een algemeen zieken huis. Klein maar compleet met 140 bedden en een breed aanbod aan speria- lismen. Kenmerkend zijn de plezierige werkverhoudingen en de patiëntvriendelijke sfeer. Het ziekenhuis heeft een christelijke identiteit. Het verzorgings gebied is het eiland Goeree-Overflakkee en omliggende gebieden. Dit eiland biedt een aantrekkelijke, rustige woonomgeving en prima recreatieve voorzieningen. Voor onze ziekenhuisapotheek zijn wij op zoek naar een ZIEKENHUIS DIRKSLAND Het betreft een parttime dienstverband van gemiddeld 12 uur per week (2x6 uur, 33,33 Functie-inhoud -verzorgen geneesmiddelenvoorzieningt.b.v. patiënten van het ziekenhuis, onder toezicht van de apotheker(s); - participeren in de medicatiebewaking; - overleg met artsen en verpleegkundigen t.b.v. geneesmiddelenvoorziening; - bereiden cytostatica bij afwezigheid van vaste medewerkers; -voorraadbeheer (en uitzetten medicijnen). Functie-eisen - diploma apothekersassistente; - bij voorkeur aangevuld met Voortgezette Opleiding Ziekenhuisinrichting of bereidheid om zich verder te ontwikkelen in de ziekenhuis farmacie; - bekendheid met automatiseringssystemen; - werkervaring in een ziekenhuisapotheek is een pre; - bereidheid om 1 weekend per 8 weken te werken in de ochtend; - accuraat en flexibel; - hoge mate van zelfstandigheid; - collegiaal. Gelet op de grondslag van ons ziekenhuis is een protestants-christelijke levensovertuiging gewenst. De salariëring (FG 40) en de overige arbeidsvoor waarden zijn conform de CAO Ziekenhuizen. Informatie Nadere informatie wordt u graag verstrekt door mevrouw J.A. Leentjes-van Zielst, hoofd klinische sector, telefoon (0187) 60 73 60. Sollicitatie Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 27 juli a.s. richten aan de afdeling personeel, organisatie opleidingen van het ziekenhuis, Stationsweg 22, 3247 BW Dirksland. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Voor verschillende vestigingen in Zeeland en de Zuidhollandse Eilanden, zoeken wij medewerkers in de volgende functies: In deze functie verricht je voor een uiteenlopende groep opdrachtgevers werkzaamheden op het gebied van administratie en accountancy. Je verwerkt administraties, stelt jaar rekeningen samen, verzorgt belastingaangiftes en onderhoudt contacten met de cliënt. Je stelt aangiften inkomsten- en vennootschapsbelasting op, controleert aanslagen en verzorgt de communicatie met de belastingdienst. Afhankelijk van je ervaring en voortgang in je opleiding verzorg je de controle van belastingaangiften en bereid je adviezen voor. Je beoordeelt jaarrekeningen op fiscale aspecten en onderzoekt adviesmogelijkheden. Je verzorgt zelfstandig belastingadviezen en bent verantwoordelijk voor de gehele uitvoering van het adviestraject. Daarnaast begeleid je de medewerkers belastingadvies. Je voert controle-opdrachten uit bij cliënten en signaleert afwijkingen in de financiële admini stratie. Daarnaast stel je jaarrekeningen samen en onderhoudt contacten met de cliënt. Je geeft leiding aan de uitvoering van controle-opdrachten voor cliënten, draagt zorg voor uitvoering volgens budget en planning en stelt eindrapportages op. Daarnaast begeleid je de medewerkers controle en denk je mee over de controleaanpak en de controlestrategie. Wie ben jij? Laat ons zien wie jij bent! Beschik jij over een gerichte vooropleiding op HBO-niveau en/of WO-niveau? Heb je bij voorkeur enige jaren ervaring? Heb je daarnaast de bereidheid om verder te studeren? Ben je flexibel ingesteld? En ben je een teamspeler? Dan nodigen wij je uit om met ons te komen praten. Heb jij het in je? Reageer dan voor 10 augustus. Stuur je schriftelijke reactie, voorzien van CV, naar Schipper/OAZ t.a.v. Jolanda van der Velden, Postbus 8,4460 AA in Goes of e-mail deze naar jvandervelden@schipperoaz.nl. Bij vragen kun je contact opnemen met Jolanda van der Velden op tel. 0113 23 94 00. 4

Krantenbank Zeeland

Eendrachtbode /Mededeelingenblad voor het eiland Tholen | 2005 | | pagina 8