Wilt u ook iedere week de Eendrachtbode in uw brievenbus? sanitair, vloer-Tfewandtegels U bent van harte welkom op onze vrijdag 25, zaterdag 26 en maandag 28 maart (2e paasdag)* van 10.00 tot 17.00 uur. Grote keus in aantrekkelijk geprijsde occasions ESKES HIK Bovendien krijgt u nu de Eendrachtbode Automobielbedrijf Neem nu een abonnement! 16 EENDRACHTBODE, DE THOOLSE COURANT Donderdag 24 maart 2005 per halfjaar incasso €15,65 per jaar incasso€28,75 postabonnement incasso €49,10 Naam: Adres: Postcode: Woonplaats: Zend deze bon in een open enveloppe naar Eendrachtbode, Antwoordnummer 14702, 4697 VW St. Annaland. U kunt ook bellen: 0166-65 7007 b.g.g. 6534 74, fax 65 7008 of mailen: admin@eendrachtbode.nl adembenemende paasaanbiedingen Alleen 2e Paasdag, bij besteding van 1500,- aan DE THOOLSE COURANT Alleen show in Bergen op Zoom Bergen op Zoom Witteveenweg 4 0164 - 21 50 00 HYunoni Tholen Ohmstraat 2 0I66- 60 36 82 Patrick Roversgemeente Reimerswaal DELTA IIILA DELTA N.V. 1 DELTA WERKT ER AAN: HET WORDT ÉCHT GEREGELD. www.delta.nl lijtvaste vloertegel ize kleurtinten Complete installatie mogelijk door eigen vakmen: Deskundige begeleiding voor doe-het-zelf marl Goede service, correcte en gedegen uitvoering Ceciliaweg 10, St. Annaland. Telefoon 0166 - 65 71 88. Openingstijden: ma t/m di 08.30 - 18.00 uur, wo t/m vrij 08.30 - 20.00 uul Zaterdag 09.00 - 16.00 uue. MAAND GRATIS EEN VAN TOP ry TOT TEEN dUfe Molen St. Annaland. Complete glijstangset met drie verschillende stroaltypi". Akti.- prijs nu 59,95 miuupuuume», diversen modellen vanaf C 895,- Ongekende luxe in mooie vormgeving. GEBERIT Virto wanddoset met bedienings paneel Van i 430,- voor C 275,- LindlgBi PAASSHOW "Na augustus 200t+ ontving ik geen enkele nota meer. Ook de automatische incasso werd zomaar gestopt. Eind 200/+ kreeg ik een betalingsoverzicht dat niet klopte. Diverse keren heb ik DELTA gebeld, maar het hielp niks. Nu heb ik zelf een overzicht op papier gezet en naar DELTA gestuurd. Ik snap het niet, want ik heb nooit problemen gehad. Ik heb water en de verwarming doet het gewoon. Dit gedoe is jammer, het geeft een hoop rompslomp!" "Ik ga na wat er precies is gebeurd." "Bij elke klant gaan mijn collega's en ik na wat er precies is gebeurd. Soms stellen we de klant op de hoogte van de situatie én onze aan pak. Nadat de klacht behandeld is, nemen we contact op met de klant. We willen graag opschieten, maar het gaat niet altijd zo snel als we willen." Caroline Poley, teamhoofd klantenservice

Krantenbank Zeeland

Eendrachtbode /Mededeelingenblad voor het eiland Tholen | 2005 | | pagina 16