Zoet water voor 15 tot
25 euro per hectare
Bibliobussen zijn erg flexibel
en rijden in heel Europa
Piketdienst verdwijnt
bij ambulancedienst
Verburgh u.
Autobedrijf Bal voegt met Labo
autoschadetak aan activiteiten toe
Doré 16 cent
bij aanvoeren
boven 500 ton
Binnenkort proefin Scherpenisse en Stavenisse
Tholen
in bedrijf
Donderdag 11 juli 2002
EENDRACHTBODE, DE THOOLSE COURANT
7
Driehoek Tholen, Poortvliet, Vossemeer
Rode Kruis
Autobedrijf Bal in Tholen heeft Autoschade Labo over
genomen. De 64-jarige Henk van der Laan heeft per 1
juli zijn onderneming overgedragen. „In de elf jaar dat
we buren zijn aan de Voltstraat hebben we een leuke re
latie opgebouwd", vertelt Kees Bal. „De schadeauto's
brachten we gedeeltelijk bij Labo, maar dit jaar kwam de
overname aan de orde en dat raakte in een stroomver
snelling."
Nieuwe spuitcabine
Sterke kant
Trots op entree
De Zeeuwse bibliotheek gaat in september een proef be
ginnen met bibliobussen in Scherpenisse en Stavenisse,
ter vervanging van de bestaande uitleenposten. Carrosse-
riebedrijf Elenbaas uit Poortvliet leverde maandag de
zestiende nieuwe bibliobus af, sinds in 1989 de eerste
werd gebouwd voor de Zeeuwse bibliotheek. Directeur
Hans Elenbaas is een kenner op dit terrein. „In eerste in
stantie denkt men dat een bibliobus een minder luxe
voorziening is, maar in de praktijk valt dat alles mee."
Vertrouwen
Spatlappen
Chris Koopman actiefin cliëntenraad
Iedereen die vervoerd wordt met een ambulance van de
dienst Boven de Westerschelde krijgt voortaan een fol
der. Het is onderdeel van de belangenbehartiging die de
cliëntenraad nastreeft. De raad is onlangs officieel geïn
stalleerd en Tholen wordt erin vertegenwoordigd door
Chris Koopman uit Sint-Maartensdijk. „Het gaat mij om
de belangen van de mensen. Zij moeten goed geholpen
worden", zegt hij over zijn functie.
CU ongerust
specialisten in
- Computersnetwerken, systemen op maat.
- Hi-end audio, speciale luisterruimte).
- Beeld en geluidsystemen door heel uw huis.
- Eigen technische dienst en service afdeling.
Waterschap Zeeuwse Eilanden treft voorbereidingen om akkerbouwers
en fruittelers in de driehoek Tholen/Poortvliet/Oud-Vossemeer vanaf
het voorjaar van 2003 te voorzien van zoet water uit het Schelde-Rijn-
kanaal. Van de direct aan de hoofdwaterlopen grenzende boeren heb
ben zich er 28 (74%) aangemeld. Qua hectares komt het percentage ho
ger uit: 80% of 609 van de 768 ha. De resterende 20% of 159 ha is de
grond van 7 boeren. Zij moeten echter verplicht meebetalen als het wa
terschap een positief besluit neemt. Van de verder van de hoofdwaterlo
pen gelegen grondgebruikers hebben zich er 10 met 268 ha aangemeld
voor zoet water. De eigenaren van de overige 1000 ha. hebben nog niet
gereageerd. Hoe meer boeren er in deze zogenaamde tweede zone mee
doen, hoe voordeliger het wordt. Hier geldt geen verplichting.
De wens voor zoet water vloeit voort Voor boeren in de tweede zone moe-
uit het landbouwontwikkelingsplan.
Landbouworganisatie ZLTO heeft
via twee informatiebijeenkomsten
en vooral door persoonlijke benade
ring geprobeerd om zoveel mogelijk
draagvlak te scheppen. Vele grond
gebruikers en eigenaren hebben in
middels positief gereageerd en hun
percelen schriftelijk aangemeld. De
ze overwegend positieve houding
heeft het waterschap ertoe gebracht
om een voorstel uit te werken. De
grondeigenaren moeten tussen de 15
en 25 euro per ha betalen voor per
celen die binnen 500 meter van de
zoete hoofdwaterlopen liggen. Voor
verder gelegen percelen, de zoge
naamde tweede zone, geldt een ge
reduceerd tarief van 65%. In de eer
ste zone moet iedereen verplicht
meebetalen. Maar ruim 80% heeft
zich al schriftelijk aangemeld, zodat
een kleine 20% zich zal moeten
schikken. In de tweede zone kan
men vrijwillig meedoen voor mini
maal 5 jaar. Tot 1 november kan
men zich hiervoor nog aanmelden.
ten soms extra (buis-)leidingen, een
extra opmaling of een nieuwe duiker
worden aangelegd. Ook moet ieder
een een vergunning van het water
schap hebben, maar binnen het plan
gebied hoeft daarvoor niet het
gebruikelijke tarief van 100 euro be
taald te worden.
Het dagelijks bestuur van het water
schap zal 4 september het definitieve
tarief vaststellen. Gedurende vier
weken kunnen belanghebbenden
daarop reageren, waarna het dage
lijks bestuur 30 oktober opnieuw
aan zet is. De algemene vergadering
neemt dan tenslotte op 18 november
de beslissing of het zoet water op
Tholen er wel of niet komt.
Het plan omvat het doorspoelen van
enkele hoofdwaterlopen tussen de
inlaatpunten bij Oud Kijkuit en het
gemaal Drie Grote Polders en de uit
slaande poldergemalen de Eendracht
bij Tholen en gemaal de Loohoek bij
Poortvliet. Er wordt een chloridege
halte nagestreefd van maximaal 700
mg.
De rooimachines draaien op volle
toeren. Gisteren werden maar liefst
555 ton aardappelen aangevoerd op
de veilingen in Sint-Annaland en
Scherpenisse. Ten opzichte van vori
ge week dinsdag was dat een ruime
verdubbeling. De prijs is daardoor 1/5
gedaald. Een kilo Doré's brengt nu 16
cent op tegenover vorige week nog
20. Andere rassen moesten veel veel
inleveren. Zo daalde de Eigenheimer
van 56 naar 37 cent en de Bildtstar
van 45 naar 33. Krielaardappelen
haalden een week geleden nog 1,19
en gisteren maar 85 eurocent meer.
Ter vergelijking het prijsverloop vorig
jaar van 2 tot 24 juli. Doré liep toen
uiteen van 0,45 tot 1,00 en Fries-
lander van 41 tot 74 cent. Voor Eigen
heimer werd 55 tot 85 cent betaald en
voor Bildtstar 0,55 tot 1,05.
Woensdag 10 juli: Doré 11-16, Pre
mière 12-14, Gloria 12, Frieslander
10-13, Nicola 12-16, Eigenheimer
31-37, Bildtstar 32-33, bonken 13-15,
drielingen 5-11, kriel 37-85, aanvoer
555 ton.
Dinsdag 9 juli: Doré 12-16, Première
14, Gloria 9-12, Frieslander 10-14,
Nicola 16, Donald 10, Eigenheimer
36-38, Bildtstar 25-35, bonken 15-17,
drielingen 9-11, kriel 39-95, aanvoer
525 ton.
De collecte voor het Nederlandse
Rode Kruis heeft het volgende op
gebracht: Tholen 1780,07 euro;
Poortvliet 493,25 euro; Scherpenis
se 470,64 euro; Sint-Maartensdijk
542,65 euro; Stavenisse 444,41 eu
ro; Sint-Annaland 691,24 euro;
Oud-Vossemeer (voorlopig) 175 eu
ro en Sint-Philipsland 806,59 euro.
Net voor de collecteweek kregen de
leden/donateurs een acceptgirokaart
in de bus. Tot nu toe is daardoor on
geveer 1500 euro bijgeschreven op
rekeningnummer 35.38.00.783 van
het Thoolse Rode Kruis. De brade
rie in Sint-Philipsland leverde de af
deling 650 euro op.
Om de doelstellingen van het Rode
Kruis te verwezenlijken, blijft geld
nodig. Met wat is ontvangen, wordt
in ieder geval een bijdrage geleverd.
Bijvoorbeeld voor nieuwe rolstoe
len op het vakantieschip J. Henry
Dunant. Het Thoolse Rode Kruis
zegt alle vrijwilligers en schenkers
dank voor hun bijdragen.
Bodemonderzoek. Door een fusie
van drie stichtingen in Zeeland,
Noord-Brabant en Limburg is per 1
juli de stichting BSB Zuid opgericht
die bedrijven begeleidt die nader
bodemonderzoek en eventuele bo
demsanering moeten uitvoeren.
Philipsland met zijn autoschade-
bedrijf begon en dat later in Tho
len voortzette, was al geruime tijd
met de verkoop van zijn bedrijf
bezig. In eerste instantie ook met
Bal, maar toen bleek Labo-mede-
werker Chris Huijzer belangstel
ling te hebben. Die poging strand
de echter en toen kwam opnieuw
Bal in aanmerking. „Voor de jon
gens is de overname een gezonde
zaak", zegt Van der Laan. „Bal is
een goed draaiend bedrijf. En ik
kan nu lekker van mijn pensioen
genieten."
Bal is er blij mee. Hij ziet het als
een versterking en verbreding van
zijn mogelijkheden. „Autoschade
herstellen was een activiteit die
we nog niet in huis hadden. We
moesten altijd bij een ander op vi
site, waarbij Van Gils in Steenber
gen onze huisreparateur was. Als
je echter zo dichtbij de kans krijgt,
moetje dat met beide handen aan
grijpen."
Bal, die in het autobedrijf tien per
soneelsleden telt, heeft alle vijf
medewerkers (vier man in de
werkplaats en een administratieve
kracht) van Labo overgenomen.
Bij het pand en terrein horen ook
de Avia benzinepompen en het
verhuurde gedeelte aan installatie
bedrijf KSZ Tholen b.v. van Emiel
Streng, die er kantoren en maga
zijnruimte heeft. De showroom
van Labo zal ingericht worden met
exclusieve auto's en/of boten. Het
Avia tankstation wordt opgefrist
en vernieuwd, zodat er ook bank
passen gebruikt kunnen worden.
Van der Laan, die in 1981 in Sint-
Hp Ki Hl irrth V frqqt in cpntpmhpr nrnpf Kp. nrnvinrip fiplHerlan
Van der Laan heeft de laatste twee
jaar nog flink geïnvesteerd in zijn
bedrijf: er kwam een nieuwe
spuitcabine, compressor, meng
machine en bruggen. „Qua appa
ratuur voldoet het aan alle eisen."
Kees Bal wil Labo als een ge
scheiden onderneming laten voort
bestaan, waar zoon Marco de
scepter zwaait. „We willen de be
staande klanten graag houden en
er nieuwe zien bij te krijgen.
Daarnaast proberen we gezamen
lijke voordelen te benutten. Zo
deed ons autobedrijf herstel van
ruitschade tot nu toe zelf, maar
dat kan Labo voortaan gaan
doen."
Werk voor het autoschadebedrijf
is er voldoende, ook al worden
steeds meer metalen onderdelen
vervangen door kunststof delen.
„Er worden nog steeds veel deu
ken gereden en gordelspanners,
airbags en de elektronica maken
schadeherstel extra duur. En spuit
werk komt er natuurlijk al gauw
bij."
Met de overname van Labo heeft
Bal praktisch alles in huis. „We
zijn dealer van Renault, een merk
dat het bijzonder goed doet. Daar
van hebben we ook alle technische
kennis in huis. Verder leveren we
een complete lijn met geluidsap
paratuur, we doen onderhoud,
voeren reparaties uit, hebben twee
tankstations (ook bij ons Shell sta
tion kon je al dag en nacht tanken)
met een wasstraat, en een winkel
die steeds beter gaat draaien.
Vooral frisdranken, rookwaren en
snoep doen het goed. Gezien de
bereikbaarheid van de stadskern
gaat men sneller bij ons om een
pakje sigaretten."
Kees Bal is niet bang voor het
vrijgeven van de autodistributie in
het najaar als gevolg van Europese
regelgeving. „Dealers zullen sterk
blijven staan. Ten eerste hebben
we een naam opgebouwd in kwali
teit van occasions, mede dankzij
de Renault-garantie. Mensen moe
ten zo weinig mogelijk tramme
lant hebben met hun auto. En onze
sterke kant is, dat we niet alleen
nieuwe en tweedehands auto's
kunnen leveren, maar ook techni
sche problemen kunnen oplos
sen."
Vlak rond de overname werd be
kend dat de gemeente plan Noord
drastisch op de schop wil nemen.
Autobedrijf Bal en autoschade La
bo zitten allebei op een plaats
waar ook in de nieuwe situatie au
tobedrijven mogelijk blijven. „Ik
heb dan ook geglunderd toen ik
kennis nam van de voorstellen",
zegt Kees Bal. „Het is een leuk en
goed plan. Met onze recente ver
nieuwing van de showroom - en
eerder deed overbuurman Zandijk
dat ook al - hebben we al een aan
zet gegeven voor verbetering van
Noord. Bij de discussie over de
opzet hoorde je wel klagen over
de slechte situatie, maar dat slaat
dan voornamelijk op de Edison-
weg. Want de entree van Tholen is
netjes met onze showroom en die
van Zandijk. En 's avonds is alles
schitterend verlicht. We zijn er
trots op", aldus Kees Bal.
ber met deze inzending een goede
De bibliobus die maandag aan de
gemeente Haarlemmermeer is afge
leverd, is zelfs super de luxe met een
invalidenlift, een toilet, een koelkast,
magnetron en wasbakje, alsmede
twee laptops waarmee men de boe
kencollectie kan raadplegen. „Deze
bibliobus heeft echt alles. Het is een
bijzonder fraai geheel geworden.
Airco zit er ook in en om te voorko
men dat de bus wiebelt, zijn er hy
draulische stempels. Het chassis is
voorzien van een meesturende as,
zodat de bus goed te manoeuvreren
is in kleine dorpen. Voor ons als car
rosseriebouwer was deze opdracht
van de gemeente Haarlemmermeer
een heel bijzonder object. Er lag een
uitgebreid pakket aan wensen en er
is zelfs een interieurarchitect bij de
inrichting betrokken geweest. Verder
ook een arbotechnisch adviseur, zo
dat de maatvoering zo ideaal moge
lijk is voor de medewerkers. Dat de
technische onderdelen goed zijn, is
gewoon een vanzelfsprekendheid. Je
moet van alles topkwaliteit hebben.
En dan gaat het uiteindelijk om de
afwerking en de uitstraling."
Elenbaas denkt volgend jaar septem-
gooi te kunnen doen naar de titel
beste bibliobus, die eens in de twee
jaar wordt georganiseerd. „Dat is
een presentatie waar zo'n 25 tot 30
bussen uit binnen- en buitenland bij
elkaar staan. De hele branche komt
daar op af, inclusief de 35 biblio
theekorganisaties in ons land die ge
bruik maken van bussen. Op het
platteland van Engeland, in Scandi
navië en in Italië worden ook veel
bibliobussen gebruikt voor het uitle
nen van boeken. Qua voorziening is
dat zeker geen achteruitgang ten op
zichte van de uitleenposten. Je moet
wel wennen aan de vaste tijdstippen,
maar het product komt dichter bij de
mensen. Een bibliobus kan naar een
verzorgingscentrum komen of naar
een school. De inzet is heel flexi
bel."
De capaciteit van een bibliobus is
circa 3500 banden, maar zo'n
10.000 boeken zitten er totaal in de
collectie. Die kan men via de
schootcomputers raadplegen en be
stellen, zodat de bus die de volgende
keer kan meebrengen. „Zo flexibel
is men in feite en dat is natuurlijk
een voordeel. Een bibliobus is ge
woon een andere invulling van de
bibliotheekvoorziening met zijn ei
gen voor- en nadelen, zoals uitleen
posten e.d. die ook hebben. Drem
pelvrees hoeft men absoluut niet te
hebben. Qua voorzieningenniveau is
een bibliobus zeker geen achteruit
gang."
Elenbaas heeft Probiblio als klant, de
gefuseerde bibliotheken van de pro
vincies Noord- en Zuid-Holland, de
provincie Gelderland, Zeeland en ver
schillende gemeenten. „Sinds we in
1989 de eerste bus voor de Zeeuwse
bibliotheek hebben gebouwd - inmid
dels zijn dat er al vier - hebben we het
vertrouwen gekregen van vele andere
besturen. We zijn dermate succesvol
in deze sector, dat we inmiddels al
zestien nieuwe bibliobussen gebouwd
hebben. Daarnaast hebben we diverse
grote renovaties uitgevoerd. In de va
kantie krijgen we van Probiblio drie
opleggers om schades te repareren en
kleine verbouwingen uit te voeren.
Dit is echt structureel onderhoud. Er
moeten ook nieuwe, zware tractiebat-
terijen in. In 2003 maken we kans op
de opdracht voor de bouw van een
nieuwe bibliobus voor Gelderland."
Die voor Haarlemmermeer is een he
le grote oplegger van 12,5 meter. Het
chassis werd in Duitsland gemaakt,
zoals Elenbaas nog diverse toeleve
ranciers heeft. Specialisten op hun
gebied. Zo legde Bouman-Potter uit
Poortvliet de vloerbedekking in de
bibliobus en Allplast uit Tholen zorg
de voor de kunststof bakjes. Een
complete bibliobus zoals nu voor
Haarlemmermeer kost zo'n 250.000
euro.
Aan de spatlappen met daarop de
tekst Elenbaas Poortvliet zijn de pro
ducten van het Poortvlietse carrosse-
riebedrijf in heel Nederland en daar
buiten herkenbaar. „Een prachtig
reclamemedium, super herkenbaar",
zegt Hans Elenbaas.
Hij heeft inmiddels een nieuw, speci
aal project op stapel staan. Een zeer
exclusieve paardenwagen voor dres-
suurpaarden. Dat moet net zo'n para
depaardje worden als de maandag af
geleverde bibliobus. Elenbaas maakte
eerder al de wagen voor de Rabobank
wielerploeg van Jan Raas. Eveneens
bijzonder luxe uitgevoerd met was
machine, droger, aggregaat en com
pressor. „We hebben inmiddels een
reputatie opgebouwd, ook met dui-
venwagens, en die goede naam en
faam proberen we hoog te houden",
zegt Hans Elenbaas. (Advertentie
LM.).
Hans Elenbaas demonstreert de invalidenlift in de nieuwe bibliobus voor Haarlemmermeer die het
Poortvlietse carrosseriebedrijf deze week afleverde.
Koopman draait al twee jaar mee in
de groep, die met het ondertekenen
van een reglement een officiële sta
tus heeft gekregen. Hij is er via de
Nederlandse Patiëntenvereniging
(NPV) in afgevaardigd. Naast de
Tholenaar zitten twee mensen uit
zowel Walcheren, de Bevelanden
als Schouwen-Duiveland in de
cliëntenraad. De organisatie wil
haar bekendheid vergroten, want
mensen kunnen er terecht met hun
eventuele klachten over de ambu
lance. „Er is een klachtencommis
sie van drie personen. Maar het
aantal klachten valt mee, vorig jaar
waren het er twee", zegt de Thole
naar. De raad behartigt de algemene
belangen van de cliënten. Ze kan
meepraten over zaken als de be
schikbaarheid van ambulancezorg
(spreiding, paraatheid), de geboden
kwaliteit, beleidsplannen, veilig
heid en een klachtenregeling. „Het
kwaliteitshandboek, jaarrekening
en begroting, verslagen, alles is
voor ons beschikbaar. Er is een heel
open sfeer." Zes keer per jaar ver
gadert de raad in Goes, gevolgd
door een bespreking met de direc
teur.
Koopman vat zijn taak serieus op.
Als er kritische opmerkingen zijn
over ambulances die bij ongevallen
erg lang op z:ich laten wachten, gaat
hij daar meteen achteraan. „Over
de situatie bij een steekpartij aan de
Javadijk in Sint-Annaland heb ik
een gedetailleerd rapport gekregen.
Ook over de aanrijding met acht ge
wonden in de Broekseweg is dat me
toegezegd." De Tholenaar hamert
ook voortdurend op de 15-minuten-
grens bij noodhulp, zegt hij. Dat as
pect speelt bij het bepalen van
standplaatsen van ambulances. Die
staan ter discussie in verband met
de efficiëntie van het ambulance
vervoer. „De ambulance in Sint-
Maartensdijk staat eigenlijk teveel
stil. Maar de piketdienst zoals die
daar nu nog is, gaat op termijn - in
ieder geval overdag - verdwijnen.
Dat wordt een permanente bezet
ting." De verbondenheid met West-
Brabant maakt, dat veranderingen
daar consequenties hebben voor
Tholen. Daarom stoort het Koop
man, dat de ambulancedienst Bo
ven de Westerschelde vanuit het
Brabantse niet op de hoogte is ge
bracht van het terugbrengen van het
aantal ambulances daar van twaalf
naar tien. Overigens scoort de am
bulancedienst op Tholen een vol
doende, zo is gebleken uit een re
cent gehouden mini-enquête onder
betrokkenen als huisartsen en ver
pleeghuis- artsen.
Het publiek kan de cliëntenraad be
reiken via e-mail: CLIENTEN-
RAAD-SABW @ZONNET.NL.
De fractie van de ChristenUnie in
de Thoolse gemeenteraad is onge
rust over de beschikbaarheid van
voldoende ambulances. Dat blijkt
uit schriftelijke vragen die de frac
tie donderdag stelde in de commis
sie welzijn en onderwijs. In West-
Brabant is het aantal ambulances
onlangs met twee verminderd door
dat er bezuinigd moest worden. De
ze twee wagens werden uitsluitend
voor besteld vervoer ingezet en niet
voor noodhulp.
De CU wil van het gemeentebe
stuur weten of er bij eventuele cala
miteiten van een behoorlijke om
vang voldoende ambulances in de
omgeving beschikbaar zijn. Verder
vraagt de fractie of in die beschik
baarheid een rol speelt dat de komst
van de huisartsenpost ('s avonds, 's
nachts en in het weekeinde) een
verzwaring kan betekenen van de
ambulancetaken. Dit gezien het feit
dat de huisartsen adviseren om bij
het vermoeden van bijvoorbeeld
een hartaanval meteen de ambulan
ce te bellen. Tenslotte wil de CU
weten in hoeverre het aantal cam-
pinggasten dat 's zomers op Tholen
verblijft een extra belasting vormt
voor de aanwezige ziekenwagen(s),
en of er met die tijdelijke bevol
kingsgroei rekening wordt gehou
den.
Aan A.A.H. van Nieuwenhuijzen
te Sint-Philipsland en akkerbouw
bedrijf De Jager-Maris b.v. te An
na Jacobapolder is door der pro
vincie ontheffing verleend om
respectievelijk grauwe ganzen en
wilde eenden te kunnen bejagen
met het geweer. Deze vogels ver
oorzaken schade aan akkerbouw
gewassen - met name wintertarwe
en graszaad.
Pak even uw
zakboekje
THOLEN
27 jul Dorkasdepot, Regentesse-
straat 50, 9.30 u.
SINT-ANNALAND
t/m 31 okt Exposities bijbelse pla
ten, blikken en munten, de Mee-
stoof, di t/m za 14-17 u.
STAVENISSE
t/m 13 jul Kermis, haven.
13 jul Braderie, 10-21 u.
SCHERPENISSE
24 jul Vrijmarkt, camping De Zee
ster, 10-16 u.
27 jul Dorkasdepot, Platteweg, 9.30
u.
SINT-PHILIPSLAND
27 jul Vogelexcursie, uitzichttoren
Krammersluizen 10 u.
BERGEN OP ZOOM
t/m 31 aug Beiaardconcerten, Sint
Gertrudiskerk, wo 20 u.
t/m 1 sept Tentoonstelling Vander
Vegt, di t/m zo 11 u.
t/m 29 sept Tentoonstelling Ed Valk,
Markiezenhof, di t/m zo 11 u.
11 jul Muziekoptreden Los Carios,
Wilhelminaveld 20.30 u.
18 jul Muziekoptreden Reve du Rai,
Wilhelminaveld, 20.30 u.
25 jul Muziekoptreden Wenere,
Wilhelminaveld, 20.30 u.
25 t/m 27 jul Bourgondische Krab-
benfoor.
+film+++film+++film++-i-filin+
ROXY I: Spider Man- do en ma
t/m wo 14 en 20 u„ vr en za 14,
18.45 en 21.30 u„ zo 14, 16.30 en
20 u.
ROXY II: Bad company - do en zo
t/m wo 20 u„ vr en za 18.45 en
21.30 u. Lilo Stich (Ned. gespr.) -
do t/m za en ma t/m wo 14 u„ zo 14
en 16 u.
CINEM'ACTUEEL: Scooby-Doo
- do, ma en wo 14 en 18.30 u„ vr en
za 14 u„ zo 14 en 16.15 u. Murder
by numbers - do en ma t/m wo
21.15 u„ vr en za 18.30 en 21.15 u„
zo 16, 18.30 en 2115 u. Spider-man
- do t/m di 14, 18.30 en 21.15 u.
Spirit (Ned. gespr.) - do t/m za en
ma t/m wo 14 u„ zo 14 en 16.30 u.
Spirit (orig. versie) - do t/m wo
18.30 u. Unfaithful - za t/m ma en
wo 21.15 u.
Verrassingsvoorpremière - do 20.30
u.
La parola amore esiste - di 20.30 u.
Antwerpsestraat 12 - 14 - 16
4611 AG Bergen op Zoom
tel. 0164 - 237940 fax 245360
Advertentie I.M.
Advertentie I.M.
Marco en Evelyn Bal (links) met de Labo-medewerkers Ben de Rooij, Marco van Ooijen, Marcel Riemens, Rolant van Oers en stagiaire
Rudolf Vermeer bij de spuitcabine. Disiré van Gastel ontbrak bij het maken van de foto.