Personeel iloah Is dit uw nieuwe u VERKOPER m/v De Dloemenhal Administrateur iruriniEiEiïwscin ibv GEVRAAGD Juridisch medewerker m/v Gevraagd: SCHOOLVERLATERS 8 EENDRACHTBODE, DE THOOLSE COURANT Donderdag 16 mei 2002 Invalkrachten (Assistent-) Begeleider MA/ Visgilde Oosterschelde VIS Enthousiaste Medewerk(st)ers Ervaren assistent-accountants Beginnend assistent-accountants Financieel administratief medewerkers Remmerswaal Groep Accountants (36 uur) Leeftijd 16 - 20 jaar Schriftelijke reacties aan onderstaand adres of telefonisch na 18.00 uur. Tot ziens in onze zaak! Slachtveld 11 4691 RA Tholen Tel. 0166 - 602760 Taken en verantwoordelijkheden o.a.: Functie-eisen: Wij bieden: HANDEL CONSTRUCTIE Engineering, Machinebouw, Verspaning, Plaatwerk, Hydrauliek, Machatronica, Technische Handel, Onderhoud en Reparatie Watersportvereniging "de Kogge" zoekt een enthousiaste man/vrouw voor het in eigen beheer exploiteren van het clubhuis. Gegadigden dienen in bezit te zijn van de benodigde Horecapapieren, of bereid te zijn die te behalen. Uw schriftelijke reacties kunt u richten aan het bestuur Van w.s.v. de Kogge, t.a.v. de voorzitter, dhr. J. van den Donker, postbus 3, 4690AA te Tholen. Periode: vanaf nu t/m eind augustus. KEUKEN EN RESTAURANT. A. Coelers Waterschap Zeeuwse Eilanden bij de afdeling Juridische Zaken; 37 uur per week, vac.nr. 02/08 stichting gehandicaptenzorg Gereformeerde Gemeenten Siloah is voor Gezinsvervangend Tehuis "De Beukelaar" te 's-Gravenpolder, voor thuiszorgprojecten op het eiland Tholen, op zoek naar Voor een dienstverband van 0-16 uur per week. Het betreft begeleiding bieden aan mensen met een verstandelijke handicap in de thuissituatie. Wanneer je: bij voorkeur de opleiding MDGO-SPW hebt afgerond liefst ervaring hebt in de zorg het leuk vind om afwisselend werk te doen goed kunt improviseren bij voorkeur (doop-)lid bent van de Gereformeerde Gemeenten dan is dit de baan waar je naar uitgekeken hebt! De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg. Wil je meer weten? Informeer dan tijdens kantooruren bij de regiomanager van Siloah, de heer K. Kleppe of bij de coördinerend begeleidster van "De Beukelaar" mevr. I. de Visser, tel. (0113) 31 12 53. Uw sollicitatie kunt u vóór DV 7 juni richten, onder vermelding van de vacature, aan de directeur van Siloah, dhr. J. Hoekman, Postbus 179, 4460 AD Goes. Parade 2B, 4611 NW BE Wij zijn op zoek naar: Visgilde Oosterschelde is ter versterking van het verkoopteam op zoek naar: Parttime verko(o)p(st)er voor 15 a 20 uur per week (in overleg) Parttime verko(o)p(st)er voor zaterdag Vereisten: Culinaire interesse, veel enthousias me en een vriendelijke uitstraling. Enige kennis van vis en visproducten is een pre. Wil je meer weten? Neem gerust contact op met Dhr. Arie Schot, te bereiken op telefoonnummer: 0164-255524. Oostkapelle Bergen op Zoom Krimpen a/d IJssel Ouderkerk a/d IJssel Puttershoek Roosendaal Rotterdam Schiedam Sint Maartensdijk Remmerswaal Groep Accountants is een samen werkingsverband van zelfstan dige kantoren van accoun tants, belasting- en bedrijfs adviseurs. De opdrachten die worden ontvangen, komen hoofdzakelijk van ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf, want daar ligt ook de kracht van de Groep. Als dienstverle ner hebben wij gekozen voor een aanpak die zowel professioneel als persoonlijk is. Cliënten kunnen dan ook terecht voor een breed pakket aan diensten, volledig afgestemd op de individuele behoefte. Kijk voor meer informatie over onze Groep op www.remmerswaal.nl In verband met groei van onze accountantskantoren in deze regio zijn de navolgende functies vacant: Voor de vestigingen Sint Maartensdijk en Bergen op Zoom Taken: het samenstellen van jaarrekeningen. •verzorgen van fiscale aangiften. advisering cliënten op velerlei terrein. U beschikt over: een afgeronde HEAO-opleiding richting BE/AC of een daarmee vergelijkbare opleiding. •werkervaring in de accountancy. goede contactuele eigenschappen een ruime mate van verantwoordelijkheidsgevoel. Voor de vestigingen Sint Maartensdijk en Roosendaal Taken: het verwerken van administraties. verzorgen van fiscale aangiften. opstellen van eenvoudige jaarrekeningen. U beschikt over: een relevant opleidingsniveau (MBO/MBA, studerend voor SPD of HEAO) •werkervaring in de accountancy. enthousiasme en motivatie. Voorde vestigingen Roosendaal en Bergen op Zoom Taken: het voeren van financiële administraties voor onze cliënten. secretariële werkzaamheden. overige voorkomende werkzaamheden. U beschikt over: een HAVO/MBO-niveau (administratieve richting). kennis en ervaring van Word en Excel. Wij bieden: Voor deze veelzijdige functies bieden wij u, naast een goede salariëring en secun daire arbeidsvoorwaarden, een optimaahgeautomatiseerde werkomgeving en vol doende doorgroei- en opleidingsmogelijkheden binnen de eigen organisatie, als mede een prettige werksfeer. Spreekt één van deze functies u aan? Stuur dan uw korte brief met uitgebreid C.V., voorzien van een salarisindicatie, bin nen 2 weken aan: Centraal Dienstencentrum Remmerswaal Groep Accountants, t.a.v. de heer PW. Braam, personeelsfunctionaris, Postbus 494,4600 AL Bergen op Zoom. E-mail: braam@remmerswaal.nl Professioneel en persoonlijk Wij zoeken een enthousiaste medewerker (m/v) voor de functie: Orderbeheer Facturatie Debiteurenbeheer Beheer en controle urenregistratie Bedrijfsverzekeringen Controle van gehele interne administratie Leidinggeven aan de interne administratie Rapportage aan directie dmv. periodieke overzichten opleiding: HEAO, MEAO/MBA of gelijkwaardig niveau, aangevuld met of studerend voor S.P.D. of soortgelijke opleiding een zelfstandige en communicatief sterke persoonlijkheid commerciële slagvaardigheid beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift enige kennis van de Engelse taal enige jaren ervaring in soortgelijke functie leeftijd: tot 40 jaar goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden collegiale werksfeer ontplooiingskansen voor iemand met talent Uw sollicitatie: Indien u interesse heeft in deze functie, vragen wij u uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van uw Curricu lum Vitae, vóór 24 mei 2002 op te sturen naar bovenstaand postadres onder vermelding van sollicitatie in de linkerbovenhoek van de enveloppe. Kreeft 4 Postbus 16 4400 AA Yerseke Tel. 0113-57 38 78 Internet: www.meeuwsen.nl e-mail: meeuwsen@meeuwsen.nl Havenweg 12, 4697 RL St. Annaland Tel.: 0166-652634 Fax: 0166-652419. Wij hebben nog plaats voor een aantal Schoolverlaters/Scholieren. Ma/vrijdag... af en toe de weekenden. Heb je interesse? Je bent 15 jaar of ouder. Je bent gemotiveerd, spontaan en flexibel inzetbaar. Bel ons 0166-652634 of stuur een E-mailtje: buutengaets@wxs.nl De afdeling Juridische Zaken houdt zich bezig met grondzaken, ruimtelijke ordening, aansprakelijkheid en verzeke ringen, bezwaar- en beroepszaken, opsporing en handhaving en juridische advisering binnen de totale organisatie. Ook de administratieve ondersteuning op de districtskantoren behoort tot de taken van de afdeling. Bij de afdeling Juridische Zaken zijn 12 medewerkers werkzaam onder leiding van het afdelingshoofd. Waterschap Zeeuwse Eilanden voert zijn taken uit in de provincie Zeeland in het gebied boven de Westerschelde. Het hoofdkantoor is tot medio 2004 gevestigd in Goes en daarna in Middelburg. Water schap Zeeuwse Eilanden zorgt met ongeveer vierhonderd medewerkers voor degelijke waterkeringen, aanleg, onder houd en veiligheid van platte landswegen, een optimaal peilbeheer, een goede kwa liteit van het oppervlakte water en zuivering van het afvalwater. De ambtelijke organisatie bestaat uit vier sectoren (Waterkeringen, Waterbeheer, Wegen en Middelen) en een Staf. Aan het hoofd van de organisa tie staat de secretaris-direc teur. Binnen waterschap Zeeuwse Eilanden wordt een werk-omgeving nage streefd waarin voor alle medewerkers sprake is van een duidelijke taak, een eigen verantwoordelijk heid en differentiatie in de beloning. Meer infor- Functieinformatie behandeling van aan- en verkopen van onroerende zaken; vestiging van rechten van opstal; behandeling van pacht, jacht - en visrechten; regeling schadevergoeding bij (tijdelijke) ingebruikneming van gronden; overige met onroerend goed samenhangende werkzaam heden. Functie-eisen een MBO-opleiding (specialisatie economisch/juridisch); kennis van en ervaring in grondzaken; vaardigheid in het onderhandelen; klantgerichtheid. goede mondelinge - en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. woonachtig of bereid zijn te gaan wonen in het beheersge bied van waterschap Zeeuwse Eilanden verkopen van verlof is het mogelijk om gemiddeld 36 c.q. 38 uur per week te werken. Zeeuwse Eilanden hanteert een beoorde- lings- en beloningsbeleid waarbij de aandacht gericht uitgaat naar het functioneren van de medewerker. Dit leidt onder meer tot het toekennen van periodieke salarisverhogingen. Een medewerker komt in aanmerking voor een prestatiebeloning wanneer aan bepaalde voorwaarden is voldaan. Informatie Voor informatie over de functie kunt u tijdens kantooruren bel len met het hoofd van de afdeling Juridische Zaken, mr. ing. J. Tuinhof (telefoon 0113-241238). Salaris Het salaris voor deze functie bedraagt maximaal 2616,50 bruto per maand en wordt onder meer bepaald aan de hand van opleiding, leeftijd en ervaring. Het salaris is exclusief vakantie toelage (8%) en eindejaarsuitkering (1,5%). Arbeidsvoorwaarden Het waterschap heeft een uitstekend pakket primaire en secun daire arbeidsvoorwaarden, waaronder het pensioenreglement - jZ iriftetijke sollicitatie kunt u vóór 29 mei 2002 richten aan: Waterschap Zeeuwse Eilanden, t.a.v. secretaris-directeur, mr.drs. J.A. de Visser, Postbus 114,4460 AC Goes. Per e-mail kan ook: (brief en c.v. als bijlage in Word). Vermeld het vacaturenummer in de linkerbovenhoek van de brief en de envelop of de e-mail. Waterschap Zeeuwse Eilanden wil in het kader van de Wet Samen het aandeel allochtonen in het personeelsb groten. Sollicitanten uit deze doelgroep, diaaarf de eisen voldoen, worden uitdrukkelijk verzocht te reag'ej Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op

Krantenbank Zeeland

Eendrachtbode /Mededeelingenblad voor het eiland Tholen | 2002 | | pagina 8