De Graaf 'weggepest' op Paasdijk 'Ik geloof weer in Sinterklaas' Ruimte in Poortvlietse Paasdijkstraat Parkeerterrein voor 240 auto's Budelpack Nieuwe bedrijven Interieur Totaal Automobielbedrijf in Poortvliet vecht parkeerverbod aan Sociale zaken blijft achter Startersadvies? De zakenbank van Tholen Lekker slapen begint bij gezellig winkelen Donderdag 22 februari 2001 EENDRACHTBODE, DE THOOLSE COURANT 7 Automobielbedrijf J.D. de Graaf uit Poortvliet maakt in een brief aan de gemeenteraad ernstige bezwaren tegen het geplande parkeerverbod aan beide kanten van de Paasdijkweg. De directie vreest voor minder aanloop, wat zal leiden tot ontslagen bij het 14 medewerkers tel lende bedrijf. Of tot het indienen van een schadeclaim. „Wij worden weggepest op de Paasdijkweg", zegt De Graaf. De brief staat maandagmiddag op de agenda van de Thoolse gemeenteraad. Twintig ongelukken Motorrijders Ongelofelijk Oud-Vossemeerse begint een eigen kinderdagverblijf B. en w. hebben een mi lieuvergunning verleend voor de aanleg van een tij delijke parkeerplaats voor maximaal vijf jaar aan de oostkant van de Paasdijk weg in Poortvliet. Budel pack wil hier een parkeer terrein inrichten voor 240 personenauto's. De ver gunning geldt voor 24 uren per dag vanaf maandag tot en met zaterdag. Aan de overkant van de Paasdijkweg Tholen Oud-Vossemeer Sint-Annaland Stavenisse Sint-Maartensdijk Neem contact op met Schipper Accountants p ABN-AMRO A hank ADRIAAN WIM FLIKWEERT De drukke Paasdijkweg vormt de doorgaande verbinding van Poort vliet naar Sint-Annaland, dus ook de toegang naar Budelpack en Bou- man-Potter, welke bedrijven heel veel verkeer aantrekken. De Graaf heeft op eigen terrein parkeercapa- citeit voor 20 tot 24 auto's, maar als dat vol is, wordt er gebruik ge maakt van de openbare weg. Het gevolg is dat doorgaand verkeer wordt belemmerd. Hoewel de maximum snelheid 50 km is, no digt de asfaltweg uit tot sneller rij den en de gemeente wil dan ook verkeersremmers aanbrengen door middel van Vialis dynamische drempels. Daarnaast komt er een parkeerverbod om de doorstroming te verbeteren. Voor De Graaf is dat nu net het probleem, want het 37- jarige automobielbedrijf heeft zich op het in 1963 gestichte eerste in dustrieterrein Van Poortvliet zo goed ontwikkeld, dat de Nissan- dealer veel klanten trekt. Dagelijks komen er 20 tot 35 auto's naar de werkplaats voor onderhoud of repa ratie en de showroom trekt 4 tot 8 klanten per dag. „Als de gemeente geen soepel be leid hanteert, heeft dat grote gevol gen." De Graaf wijst in zijn brief op de situatie in de Molenstraat, waar zijn collega Niemantsverdriet door de gemeente werd uitgekocht na klachten over het parkeren van auto's van het bedrijf. „Dan is mijn visie: gelijke monniken, gelijke kappen", schrijft De Graaf aan de Thoolse raad. Zijn benzinestation moet ook be reikbaar blijven. Het laden en los sen van nieuwe en schade-auto's, onderdelen, brandstoffen en oliën gebeurt niet op eigen terrein, wat met een parkeerverbod op de open bare weg ook tot problemen kan leiden. De onderneming heeft aan de Paas- dijkdwarsweg nog een showroom. „Ook daar hebben wij grote proble men omdat wij en de klanten moe ten wachten tot de vrachtwagens voor Budelpack en Bouman-Potter weg zijn, voordat we de showroom kunnen bereiken. Dit duurt soms 10 minuten tot een half uur. En dan staan er op onze drie inritten soms ook nog vrachtwagens geparkeerd, zodat wij er niet in of uit kunnen. Dit hebben wij altijd nog opgelost met Budelpack, maar dat kost tijd en geld. Met de nieuwe maatrege len is de maat echter vol. Wij wor den weggepest op de Paasdijk weg." De Graaf noemt de verkeersrem mers 'weer een verkeerde uitgave'. Er is volgens hem een betere ma nier om de snelheid te remmen: twee of drie keer per maand met la- serapparatuur de snelheid controle ren. „Dat brengt nog geld op ook." Het motief dat er verschillende aan rijdingen op de Paasdijkweg zijn gebeurd, gaat volgens De Graaf niet op en hij woont er al 37 jaar. „Vanaf de kruising met de Molen straat tot bij carrosserie Elenbaas is er nog nooit iets gebeurd, maar bij Budelpack en het OK-benzinesta- tion en verder in de Bram Groene- wegeweg zijn er al diverse ver keersongelukken gebeurd. De voor malige wethouder Versluys en bur gemeester Van der Munnik hebben eens gezegd, dat ik gerust auto's op de weg kon zetten, als het kon in groepen van drie. Dan wordt in ie der geval de snelheid geremd. Ten slotte is de Paasdijkweg ook be bouwde kom", aldus De Graaf in zijn brief aan de gemeenteraad. Volgens b. en w. zijn er echter ook ter hoogte van het automobielbe drijf in de periode 1995-1999 ver keersongelukken gebeurd. „De on gevallen concentreren zich op de uitrit Bouman-Potter/bebouwde kom, kruispunt met bedrijventer rein, bocht bij Budelpack en ter hoogte van automobielbedrijf De Graaf en aardappelhandel Bijl. Acht keer waren er ongelukken met ge parkeerde voertuigen, 1 keer tegen een bebouwde-kombord, 1 maal frontaal, 7 keer' flank en 3 maal kop/staart." De gemeente concludeert dat de Paasdijkweg een verblijfs- en een ontsluitingsfunctie heeft en die combinatie geeft conflicten. „De doelen van beide functies zijn te genstrijdig aan elkaar en daardoor slecht of niet te verenigen op een rijbaan zonder maatregelen. Door dat er geparkeerd wordt op de Paas dijkweg, kan een automobilist die wachten moet op een tegenligger (staande achter geparkeerde auto's) een inschattingsfout maken als deze met een te hoge snelheid komt aan rijden. Zeker als de inhaler vanuit een optrekkende situatie drie of meer auto's moet passeren. Een par keerverbod is daarom ter plaatse een uitkomst. En om de snelheid te verlagen, zal een aantal maatregelen moeten worden getroffen: een poortconstructie ter hoogte van de bebouwde kom bij Bouman-Potter, een visuele maatregel ter hoogte van de kruising met het industrieter rein en twee versmallingen met Via lis dynamische drempels op het tus senliggende traject richting de rotonde. Om de onveiligheid als ge volg van geparkeerde auto's tegen te gaan, zal een parkeerverbod inge steld worden", aldus b. en w. in een reactie op de brief van De Graaf. Ook de motorrijdersactiegroep MAG uit Amsterdam protesteert bij de gemeenteraad tegen de twee be weegbare drempels die in de Paas dijkweg komen. „De KNMV heeft met geoefende instructeurs de drempel getest met een snelheid van 60 km. Daaruit kwam naar vo ren dat er schade kan ontstaan aan de onderkuip van sportmotoren. De stalen balken kunnen ook deuken veroorzaken in de velgen. Als de motorrijder nog aan het afremmen is wanneer hij over de drempel rijdt, krijgt de voorvork een derma te harde schok dat die niet meer op te vangen is. Een valpartij met (let selschade kan het gevolg zijn. Ver der wordt bij het afremmen de grondspeling lager, waardoor bij laaggebouwde motoren schade kan ontstaan aan bijvoorbeeld het mo torblok. De MAG wil uiteraard ook dat het veiliger wordt op de Neder landse wegen, maar dit wordt niet gerealiseerd door verkeersonveilige situaties te scheppen." In een reactie hebben b. en w. laten weten dat de drempels zijn getest door de motorpolitie en de konink lijke Nederlandse motorrijdersver eniging. „Ook de MAG was uitge nodigd, maar sloeg die uitnodiging af. De test heeft uitgewezen dat er gemakkelijk 80 tot 90 km over de drempels gereden kan worden. Bij bepaalde typen laaggebouwde mo toren kunnen zich inderdaad pro blemen voordoen wanneer zij met hoge snelheden en ingeknepen remmen de drempel passeren. Een 'normale' weggebruiker zal echter zoiets nooit doen. Op de Paasdijk weg geldt een maximum snelheid van 50 km. Weggebruikers rijden dus wel heel roekeloos en onverant woord als ze hier 30 tot 40 km te hard rijden. Ruim van tevoren ko men er borden dat men de beweeg bare drempel nadert. Bij de weg versmallingen worden ook schrik- hekken en lichtmasten geplaatst. In Uithuizermeeden, waar de drem pels een jaar liggen, zijn tot dusver geen problemen geweest. Er heb ben zich geen ongevallen voorge daan en het aantal snelheidsovertre ders is teruggebracht van 80 naar 7%. Ook de weggebruikers zijn po sitief over het systeem." De drempels komen 4 cm omhoog, even hoog als Andreasbalken, waarvan er drie achter elkaar dwars over de weg over 50 meter worden gelegd als een rijbaan wordt afge sloten. Deze Andreasbalken dienen ervoor om 'suffige' weggebruikers wakker te schudden en te waar schuwen dat de rijbaan verlaten moet worden. Gelet op de uitkom sten van de test, de bevindingen in Uithuizermeeden en de argumenten van de fabrikant, zien b. en w. geen reden om af te zien van aanschaf van twee dynamische drempels voor de Paasdijkweg in Poortvliet. Will Schraven overhandigt de sleutel voor de auto aan Bianca van Hulst; links haar man Rob van Hees. „Ik geloof weer in Sinterklaas", zegt de 31-jarige Rob van Hees uit Scherpenisse, nadat hij van Mitsubishi-dealer Will Schraven uit Bergen op Zoom de sleutels voor zijn met een lint getooide splinternieuwe auto heeft gekre gen. Zijn vrouw, de dinsdag 28 jaar geworden Bianca van Hulst, straalt erbij met een fees telijk boeket. Voor zes gulden (vier telefoontjes van 1,50; die opbrengst ging naar een kinder ziekenhuis) wonnen ze op sinter klaasavond met een televisie spelletje een auto van 36.800 gulden. Maandagmiddag vond de overdracht plaats van de bij Nedcar in Born geproduceerde Mitsubishi Spacestar. „We gaan een ererondje maken langs de hele familie", zegt Bianca en thousiast. „In Scherpenisse kre gen we destijds gelijk al hele leuke reacties. De buren stonden in pyama bij ons op de vloer toen Sinterklaas de prijzen be kend maakte en ze onze naam hoorden." Drie keer kreeg ze een bandje, maar het vierde telefoontje was raak. Iedere dertig seconden kon iemand zijn naam en tele foonnummer inspreken. Er wer den vijf mensen uitgeloot die Sinterklaas aan de lijn kregen. De eerste vier mochten een box kiezen: een dagje Ajax, een tv met dvd-speler, een horloge van 6000 gulden of een reis naar Eu- rodisney Parijs. „We gingen voor de tv, maar die was er al uit. Toen Sinterklaas zei dat we de auto gewonnen hadden, ston den we perplex." Voor Will Schraven kwam het telefoontje dat hij een gratis au to moest afleveren, als ongelofe lijk over. „Ik heb die man nog maar eens teruggebeld om het allemaal bevestigd te krijgen, want een auto weggeven doe ik niet elke dag." Voor het paar uit Scherpenisse was de nieuwe auto zeer welkom. „De Opel Vectra van ons was elf jaar oud en vorig jaar hebben we er nog 30.000 km mee gereden, dus dan ben je wel aan een nieuwe toe. Als we op familiebezoek gaan of een uit stapje maken, komt de ruimere auto goed van pas, want we heb ben drie kinderen." Bianca rijdt altijd met de auto naar haar werk (C1000-super- markt Gunter in Sint-Anna- land), terwijl Rob een bestelbus heeft van zijn werkgever SP con structies uit Sint-Maartensdijk. Slopersbedrijf Jeroense uit Sint- Annaland heeft aan de Paasdijk straat in Poortvliet korte metten gemaakt met zeven woningen en de voormalige wasplaats van garage Niemantsverdriet op de hoek met de Achterstraat. De afgebroken huizen stonden naast transportbe drijf De Groen, dat volgens de plannen van de gemeente zelf op den duur ook moet wijken. De oostkant van de Paasdijkweg is in de ogen van het gemeentebestuur geschikt voor, nieuwbouw van De Groen. Daar wordt nu eerst een parkeerplaats voor Budelpack aangelegd, naast het pand van P.C. Heijboer. De vrijkomende ruimte in de Paasdijkstraat wordt inge vuld door de woningstichting Beter Wonen. Het dichten van gaten in de bebouwde kom krijgt altijd voorrang van de provincie boven het ontwikkelen van nieuwe be stemmingsplannen. Ter hoogte van de Achterstraat wordt de Paasdijk straat ook afgesloten, wat een grote verandering zal zijn in Poortvliet. Orthopedagoge Diana Hendrikse uit Oud-Vossemeer is in Steenbergen een particulier kinderdagverblijf be gonnen. Toerdeloo is gevestigd in de voormalige watertoren en biedt plaats aan 34 kindplaatsen. Er is zo wel opvang voor kinderen van 0 tot 4 jaar als buitenschoolse opvang voor kinderen van 4 tot 12 jaar, van zeven uur 's morgens tot zeven uur 's avonds. Diana Hendrikse gaf opvoedingsad viezen bij problemen met kinderen, o.a. ook aan de kinderopvang Tho- len. Ze wilde echter tot graag een eigen bedrijf. „Ik ben vorig jaar fe bruari onderzoek gaan doen. In Tholen is er genoeg kinderopvang, dus heb ik eerst in Bergen op Zoom gekeken. Uiteindelijk werd het Steenbergen, waar ik na gesprekken met ouders op het consultatiebureau besloot om daar te beginnen. Er was daar al een kinderdagverblijf, maar met een wachtlijst. Een ruimte had ik gauw gevonden: de watertoren, vlakbij een nieuwe wijk met veel kinderen. We hebben sinds 1 febru ari de begane grond en de eerste verdieping in gebruik." Diana Hendrikse werkt met drie mede werksters en wordt in tegenstelling tot kinderopvang Tholen niet gesub sidieerd door de gemeente. „Dat hebben we ook niet nodig omdat de kindplaatsen door particulieren en bedrijven worden bekostigd. Bo vendien gaat de subsidiëring via ge meenten in de toekomst vervallen omdat het rijk het geld rechtstreeks aan de ouders wil overmaken", al dus de Oud-Vossemeerse directrice van Toerdeloo. De zaak loopt al meer dan twee jaar, want op 7 december 1998 schreef Budelpack een brief aan b. en w. over de parkeerplaats, waar voor de grond tussen het bedrijf van P.C. Heijboer en een weilandje langs de Schapenweg was verwor ven van akkerbouwer W. de Rijke. Op 31 maart vorig jaar werd de mi lieuvergunning aangevraagd. Het perceel wordt uitgegraven en voor zien van grondworteldoek, waarop een laag split komt met markering van trottoirbanden en lantaarns. Met de vrijkomende grond wordt een dijkje rond het parkeerterrein aangelegd, waarin coniferen of lau rier worden geplant, zodat vanaf de polderkant het parkeerterrein voor het zicht wordt afgeschermd. Er wordt van de bestaande dam men gebruik gemaakt. Er komt nog een bruggetje of een extra dam voor voetgangers richting de perso neelsingang van Budelpack I. Ter ontsluiting van de rest van het per ceel blijft er nog een dam beschik baar voor landbouwverkeer. Ingenieursbureau Bravenboer en Scheers heeft een omvangrijk akoestiek onderzoek verricht. De dichtstbijzijnde woning staat op 15 meter. Er zijn geluidmetingen uit gevoerd bij zes percelen aan de Paasdijkweg, Paasdijkstraat en de Schapenweg plus op nog vier refe rentiepunten. Dagelijks worden er 360 arriverende of vertrekkende auto's verwacht, 's avonds 120 en 's nachts (23.00 tot 7.00 uur) 240. Het geluid van 50 dBA wordt bij het perceel Paasdijkweg 55 met 1,5 dBA overschreden, maar de geluid- werende gevel is toereikend om het binnenniveau tot 35 dBA te beper ken. Volgens het rapport is slechts bij het perceel Paasdijkweg 2 de geluidtoename duidelijk: 58,4 zij gevel en 56,6 achtergevel. Ook dat blijft in overeenstemming met be staande vergunningvoorschriften. Tegen de ontwerp-milieuvergun- ning was ernstig bezwaar aangete kend door landbouwmechanisatie- bedrijf Dick Klok, dat vlak tegen over het toekomstig parkeerterrein is gevestigd. De onderneming voert aan, dat de gemeente in 1994 ver zekerd heeft, dat de grond aan de overkant van de Paasdijkweg agra risch zou blijven. Mevr. A. Klok- Boele had dezelfde bezwaren. Bu delpack zelf diende een bezwaar schrift in tegen een deel van de re kenmethode. Volgens b. en w. was dat laatste een verschrijving, wat is aangepast. Ten aanzien van de be zwaren van Dick Klok en mevr. Klok wordt opgemerkt dat deze be denkingen geen rol spelen bij de milieuvergunning, maar wel in het kader van de wet ruimtelijke orde ning. En daarvoor wordt nog een aparte procedure gevoerd volgens artikel 17 wet r.o. Dan spelen de bezwaren van Klok wel een rol in de afweging, aldus het college. Artikel 17 wordt niet zo vaak toe gepast door de gemeente Tholen. Eerder is dat gebeurd toen garage Niemantsverdriet de bedrijfsge bouwen van voorheen Mullié aan de Paasdijkweg tijdelijk wilde ge bruiken omdat de nieuwbouw nog niet klaar was. Die vrijstelling is toen voor 1 jaar verleend, maar in middels weer verlengd. Volgens de wet mag de vergunning voor de parkeerplaats van Budelpack voor maximaal 5 jaar worden verleend. Dan moet het perceel terugge bracht worden in de oude situatie of de parkeerbestemming een de finitief karakter krijgen. Een en an der houdt verband met de ont vlechting van Bouman-Potter en Budelpack. „Het gaat niet hard, maar het gaat wel vooruit", aldus een gemeentewoordvoerder. Vol gens de recent verschenen be- stuursrapportage van b. en w. wordt die ontvlechting in het twee de kwartaal, dus voor 1 juli, uitge voerd. Fase I van de herstructure ringsnotitie heeft prioriteit. Daarna kunnen de overige fasen ter hand genomen worden, waaronder de verplaatsing van transportbedrijf De Groen. Daarvoor wordt geke ken naar de oostkant van de Paas dijkweg. De gemeente Tholen wordt beboet door het rijk omdat ze achter blijft bij het heronderzoeken van mensen die een uitkering krijgen. Dat bleek don derdag in de commissie algemeen bestuur en welzijn toen de rijksver goeding over 1998 moest worden vastgesteld, de bevindingen van de afdeling algemeen bestuur en welzijn en het verslag van de interne controle van sociale zaken werden besproken. Volgens M.A.H. den Haan (PvdA) was de achterstand bij de heronder zoeken bekend, maar zijn de tekort komingen nog niet opgelost. „Dat komt door ziekte en vakantieperiodes en omdat er geen strakke aansturing is om de achterstand weg te werken, zo schrijft het college. Laat de ambte naren dan overwerken om die ach terstand weg te werken." E. Frigge-Hogesteeger (VVD) vond het een 'trieste zaak' dat de achter standen niet zijn weggewerkt. „De aansturing moet beter. Door een coördinator aan te stellen moet daar voorgoed een einde aan komen." J. van den Donker (D66) wees erop dat de achterstand in 1998 tot een boete had geleid, maar dat er voor 1999 het tienvoudige is opgelegd. „Hoe hoog moet het zijn willen we er wat aan doen? Dit is een kwalijke zaak." M.A. van Beek (CDA) was wat voor zichtiger, ook al had hij vastgesteld dat er tekortkomingen zijn. Hij wilde weten hoe de werkzaamheden nu verlopen omdat de afdeling te maken heeft met ziekteverzuim en vakantie periodes van ambtenaren. M. Dijke (SGP) stelde dat de achter stand zo snel mogelijk moet worden ingelopen. „Dit jaar zal ook nog veel geld kosten." Wethouder K.A. Heijboer kon niet anders dan een en ander bevestigen. Maar over 1999 was volgens hem nog weinig te zeggen. „In januari is de zaak met de afdeling doorgespro ken. Er komt extra begeleiding, maar we verwachten ook voor 2000 een boete." Subsidie website. Het Klaverblad te Goes heeft van de provincie 13.000 gulden subsidie gekregen voor de ontwikkeling van een web site. Inschrijvingen van nieuwe bedrij ven op Tholen en Sint-Philipsland in de maand januari. Zorgautomatisering, Hoogstraat 28, advies en implementatie van auto matisering en telematica in de ge zondheidszorg, apotheek; verplaat sing van buiten Zeeland; geen personeelsleden. Zuidhof Bedrijfswagenreparatie, Ambachtsweg 4, reparatie van be drijfswagens, verplaatsing van bui ten Zeeland, 1 personeelslid. Filmstudio Van Heyst b.v., Schelde Rijnweg 8, het exploiteren van een film- en videostudio; onder de naam Topshot wordt uitgeoefend een digi taal fotografisch bedrijf; verplaat sing van buiten Zeeland, 1 perso neelslid. Vredenburch Vastgoed b.v., Van Vredenburchlaan 61, aan- en ver koop, huur en verhuur van onroe rende zaken, bemiddelen bij het aan- en verkopen, huren en verhu ren van onroerende zaken, bemid delen bij hypothecaire financierin gen en verzekeringen, 1 personeels lid. 1.C.S., Van Glymesstraat 3, klein handel in computers, software en supplies, 1 personeelslid. Autoschadebedrijf Labo, Voltstraat 2, carrosserie-herstelbedrijf, 4 per soneelsleden. Cleophas holding b.v., Slabbe- coornweg 41a, holdingmaatschap pij, geen personeelsleden. Esther Vreezen, Kuipersdreef 70, klein- en groothandel in voedings supplementen, geen personeelsle den. Gebeja, Schoolstraat 43, koeriers bedrijf, verplaatsing van buiten Zee land; 1 personeelslid. Assurantiekantoor Progress, Willem van Beierenstraat 28, advisering particulieren met betrekking tot per soonlijke financiële planning en het bieden van oplossingen hiervoor; tevens tussenpersoon voor afdek king schade varia levenrisico's, 1 personeelslid. Pacific jachtbouw en service, Kalis- buurt 45, het bouwen, repareren en onderhouden van jachten, I perso neelslid. Advanced Business Services, Ring 36, bedrijfsorganisatie-adviesbu reau, geen personeelsleden. Salon Queeny, De Casembrootstraat 2, schoonheidssalon Stivasa, 1 per soneelslid. MS Alfa, Tienhoven 31, binnen scheep vaartbedrijf, verplaatsing van buiten Zeeland, 1 personeelslid. v.o.f. Handelsonderneming BePro, Voorstraat 27, groothandel in be drijfskleding, schoeisel, cleaningar- tikelen en ijzerwaren, 2 personeels leden. Loonbedrijf J.M. Nelisse, Vierde Dijk 1, aannemen van opdrachten en dergelijke voor agrarische en in dustriële bedrijven, 1 personeelslid. Bandencentrum Van Dalen, Wout- hoekweg 5b, levering nieuwe en ge bruikte banden voor landbouwma chines, industrie en personenwa gens en motorbanden, reparatie van banden, 1 personeelslid. Kunststofhandel Noord b.v., Kluut laan 21, de (groot)handel in kunst stoffen, kunststofgrondstoffen en halffabrikaten, hulpstoffen en hulp materialen alsmede samenstellingen en legeringen met andere materia len en verdere verwante producten en materialen, verplaatsing van bui ten Zeeland, geen personeelsleden Markt 8-10, 4691 BX Tholen, tel. 0166-602425 Advertentie I.M. Kaaij 2, Tholen Telefoon: 0166-601122 Advertentie I.M. Vordering 11 miljoen afgewezen. Het waterschap Zeeuwse Eilanden is in het gelijk gesteld bij de beëin diging van de gezamenlijke proefin stallatie voor slibvergassing. De rechtbank heeft alle vorderingen af gewezen die de Schelde uit Vlissin- gen in 1998 via een juridische pro cedure instelde. De schadeclaim bedroeg 11 miljoen gulden. Daar staat me even een collectie slaapkamers in de zaken van Adriaan Wim Fiikweert! Daar dwaal je voor je plezier door heen en je krijgt al haast een behagelijk soezerig gevoel als je die mooie en lekkere bedden ziet. Neem nou dit Treco Unlimited bed van Jan des Bouvrie. Daar zijn ook in stijl mooie stoelen en andere meubelstukken bij om een fantastische, gezellige slaapkamer te creëren. De meeste mensen brengen zo ongeveer een derde deel van hun leven door in hun slaapkamer. Dan mag dat toch een droom van een ruimte zijn met een bed dat je lichaam koestert! SHOWROOM NIEUWERKERK: RIJKSWEG 26, TEL 0111 - 641 268 SHOWROOM GOES: MARCONISTRAAT 1 5TEL 01 13 - 220840 KASTEN, ZITMEUBELEN, SALONTAFELS, EETKAMERS, SLAAPKAMERS, ZONWERING, GORDIJNEN, VERLICHTING, VLOERBEDEKKING ÉN VLOEREN Advertentie I.M. De sloop aan de Paasdijkstraat met op de achtergrond 't Ouwe Raed'uus.

Krantenbank Zeeland

Eendrachtbode /Mededeelingenblad voor het eiland Tholen | 2001 | | pagina 7