Personeel gevraagd - straatmaker - leerling-straatmaker - opperman - grondwerker 'Een bedrijfseconomisch analist met service in het bloed' CHAUFFEUR Aannemingsbedrijf Gebr. Moerland B.V. Twee muskusratten bestrijders m/v COURIERS Bel: 0167-562430 Welke commercieel medewerker binnendienst is uit het juiste hout gesneden? WC0 receptioniste/telefoniste/ administratief medewerkster (m/v) zoekt i.v.m. uitbreiding leeftijd 19-23 jaar flexibel karakter voor 6 dagen per week Notariskantoor Mr. J. Schot te Tholen 8 EENDRACHTBODE, DE THOOLSE COURANT Donderdag 8 juli 1999 Brood/Banketbakker Is uw interesse gewekt? Commercieel medewerker binnendienst m/v Sint-Annaland heeft een vacature voor: INLICHTINGEN: TEL. 0166-652854 OF 'S AVONDS 0166-652788 LAVOLD EEN SCHOONMAKER m/v Bedrijfseconomisch analist voor de commerciële binnendienst bedrijven (m/v) Rabobank Hendrickx Constructie Ossendrecht BV Montage Medewerker ADMINISTRATIEF MEDEWERKER m/v Bakkerij Hirdes heeft een vacature voor een Wij zoeken iemand die: - bij productieactiviteiten inzetbaar is d.w.z. van deegbereiding tot ovenist van het maken van een appelflap tot bruidstaart - zelfstandig kan werken - goed in een team kan functioneren - flexibel is - evenals ons huidige personeel een grote inzet toont Ben je geïnteresseerd en wil je meer informatie omtrent deze functie neem dan contact op met: Dick Hirdes telefnr. 0113-501517 Wil je schriftelijk reageren Bakkerij Hirdes Zuidweg 24 4413 NM Krabbendijke Reacties graag binnen 7 dagen. PontMeyer bv is een gerenommeerd toeleve rancier voor de Nederlandse bouwwereld. Met onze handelsbedrijven richten we ons op de professionele verwerkers in de bouw. PontMeyer bedient de markt vanuit een natio naal netwerk van ca. 32 vestigingspunten. Service, een gedegen kennis en een breed assortiment hout, plaat- en bouwmaterialen vormen de basis van ons succes in de profes sionele bouwwereld. Voor onze vestiging in Steenbergen zijn wij op zoek naar een nieu we collega die na een gedegen inwerkperio- de volwaardig mee gaat draaien in ons ver koopteam. Uw werkzaamheden bestaan uit het onder houden van telefonisch en persoonlijk contact met afnemers, zelfstandig uitwerken van offertes, correct uitvoeren van orders, onder steuning van de buitendienst en alert reage ren op vragen uit de markt. De geschikte kandidaat voor deze functie beschikt over een opleiding op MTS/ MDS-niveau, heeft ervaring in de profes sionele hout- en/of bouwmaterialenbran- che en kennis van automatisering. Bo vendien heeft u gevoel voor commercie en service en gaat u zelf standig, snel en accuraat te werk. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer G. op de Beek, directeur, PontMeyer Steenbergen (0167-563850). Heeft u belangstelling voor deze interessante baan, stuur dan een handgeschreven sollici tatiebrief met recente pasfoto en c.v. binnen 10 dagen naar: PontMeyer Steenbergen bv, Postbus 55, 4650 AB Steenbergen. vraagt: - voor een pand in Tholen - op maandag, woens dag en vrijdag van 15.00 tot 17.00 uur - salaris conform CAO U kunt schrijven of bellen naar: LAVOLD Schoonmaak b.v. Ron Peters Poortweg 19 4613 BW Bergen op Zoom Telefoon: 0164-212561 Óf 0164-212550 Een prima adres voor u om deskundig, vlot en gezellig uw vakantie- of zakenreis te laten verzorgen. Per vliegtuig, trein, bus boot, eigen auto. Up-to-date prijzen voor vliegtickets, trein- en ferrybiljeten, hotel- en auto-reserveringen. Wij zien u graag op ons kantoor. Als je ergens komt als klant, wil je gewoon goed en attent geholpen worden. Als medewerker van de commerciële binnen dienst bedrijven, zorg je er dus voor dat onze bedrijfsmatige klanten correct te woord worden gestaan, volledig antwoord krijgen op hun vragen of doorgeleid wor den naar 'hun' adviseur. Jij bent steun en toeverlaat voor de relatie beheerder. Belangrijke taken bij deze ondersteuning zijn het zorgdragen voor een goede communicatie tussen klanten en de adviseur, het maken van analyses ten behoeve van bedrijfsfinancieringen, het uitwerken van financieringsaanvragen in standaardrapportages, het vastleggen van klant- en productgegevens en het afhande len van overeenkomsten. Kortom, er wordt heel wat aan jou toever trouwd. De indruk die een klant van onze bank heeft, hangt voor een groot deel van jou af. Maar je staat er niet alleen voor. Samenwerken zit bij de Rabobank tot diep in de wortels. Je functioneert in een team van zes medewerkers en een teamleider. Gezamenlijk staan we ervoor klanten opti maal van dienst te zijn. Wat we van je verwachten is een opleiding op HBO-, of MBO-niveau aangevuld met relevante, bij voorkeur bedrijfseconomi sche, studies. Ook verwachten we dat je representatief bent, gevoel voor service hebt, de klant centraal stelt en dat je graag in een team werkt. Ben je geïnteresseerd in deze afwisselende functie en wil je meer informatie, dan kun je contact opnemen met de heer L.M. Harthoorn, Manager Bedrijven, of met de heer j.M.C. Bosters, Teamleider commer ciële binnendienst bedrijven, tel. (0166) 66 51 00. Stuur je sollicitatie met C.V. binnen 14 dagen naar Rabobank Tholen, t..a.v. de algemeen directeur de heer G.J. Harmsen, Postbus 52,4695 ZH Sint Maartensdijk. Rabobank Tholen voert een actief perso neelsontwikkelingsbeleid. Ambities, keu zes, studies en mogelijkheden worden op elkaar afgestemd. Vacatures: Leeftijd 18 tot 30 jaar Geen hoogtevrees Rijbewijs B/E Gelieve sollicitatie richten aan: Hendrickx Constructie Ossendrecht BV T.a.v. Dhr. F. Hendrickx Postbus 57 4640 AB Ossendrecht WlCO-Units v.o.f. is een klein groeiend bedrijf dat zich al meer dan 13 jaar bezig houdt met zq de fabricage, de verhuur en de verkoop van verplaatsbare ruimtes. cn Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een: (voor 40 uur per week) Taakomschrijving: - Het beheren van de gehele financiële administratie - Het beheren van de voorraadadministratie. - Het aannemen van de telefoon en het verstrekken van informatie. - Het ontvangen van klanten. - Het verzorgen van correspondentie. - Het ondersteunen van het verkoopteam. Functie-eisen: - Minimaal MBO-opleiding of vergelijkbaar niveau - Zelfstandig en in teamverband kunnen werken - Een representatief voorkomen. - Een klantvriendelijke instelling - Goede contactuele eigenschappen. - Ervaring met Windows en tekstverwerkingsprogramma's - Ervaring met King, Exact of een gelijkwaardig boekhoudprogramma. Reactie: Wij nodigen u uit - als u zich door deze advertentie aangesproken voelt - om uw belangstelling om te zetten in een sollicitatie, te richten aan: WICO-Units v.o.f. Slabbecoornweg 53, 4691 RZ Tholen. Wilt u nadere informatie, dan kunt u deze inwinnen bij Esmée Reijngoudt, bereikbaar onder 0166-604444. is per direct op zoek naar een: (fulltime dienstverband) De functie houdt in: - het ontvangen van cliënten; - aannemen van de telefoon en verstrekken van informatie; - afspraken- en agendabeheer; - verzorgen van correspondentie; - verrichten van administratieve werkzaamheden. Leeftijd tussen 18-23 jaar. Wij vragen van de sollicitanten: - minimaal een HAVO-diploma of vergelijkbaar niveau; - een teamgerichte instelling; - dat zij representatief zijn; - goede contactuele eigenschappen; - cliëntgerichte instelling; - accuratesse; - belangstelling voor automatisering; - ervaring met WP 5.1 wordt op prijs gesteld. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Mrs. P. C. Knook of A. A. J. Schot Gr.), telefoon 0166-602254. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u voor 15 juli a.s. richten aan: Notariskantoor Mr. J. Schot Postbus 6 4690 AA Tholen Waterschip Zeeuwse Eilanden voert haar taken uit in de provincie Zeeland In het gebied boven de Westerschelde. Het hoofdkantoor Is gevestigd In Goes. Waterschap Zeeuwse Eilanden zorgt met bijna 400 medewerkers voor degelijke waterkeringen, onderhoud en veiligheid van plattelandswegen, een optimaal peil beheer, een goede kwaliteit van het opper vlaktewater en zuivering van het afvalwater. De ambtelijke organisatie bestaat uit vier sectoren (Waterkeringen, Waterbeheer, Wegen en Middelen) en een Staf. Aan het hoofd van deze organisatie staat de secre taris. Binnen waterschap Zeeuwse Eilanden wordt een werkomgeving nagestreefd waarin voor alle medewerkers sprake Is van een duidelijke taak, een eigen verantwoordelijkheid en een differentiatie In de beloning. Functie-informatie De muskusrattenbestrijder voert de werk zaamheden uit onder de functionele leiding van de rayonambtenaar. De opleiding tot muskusrattenbestrijder duurt ongeveer zes maanden en vindt plaats onder leiding van de rayonambtenaar, eventueel bijgestaan door andere bestrijders. De muskusrattenbestrijder heeft o.m. de vol gende taken: -opsporen en bestrijden van muskusratten; -plaatsen, leeghalen en onderhouden van vangmiddelen; -ter plekke begraven en/of verantwoord afvoeren van kadavers; -ontwikkelen, vervaardigen en repareren van vac.nrs. 99/8 en 9 Beide functies zijn vacant bij de afdeling Muskusrattenbestrijding van de sector Wegen. De afdeling heeft als taak het bestrijden van muskusratten in de gehele provincie Zeeland. De afdeling staat onder leiding van een afdelingshoofd en is opgedeeld in dertien vanggebieden, te weten zes gebieden boven de Westerschelde en zeven gebie den beneden de Westerschelde. Het totale gebied wordt gecoördineerd door een rayonambtenaar. vangmiddelen en het onderhouden van materialen ten behoeve van de bestrijdings- taak; -bijhouden van ontwikkelingen op het gebied van landinrichting en natuurbescherming; -bijhouden van en rapporteren aan de rayon ambtenaar van de vangstgegevens en de bestede uren; -verstrekken van gegevens uit het vangge bied m.b.t. populatiewaarnemingen; -afhandelen van klachten/meldingen van ingelanden en deze informeren over de ondernomen acties. Functie-eisen -opleiding op LBO-niveau (technisch of agra risch); -een praktisch inzicht in- en aantoonba re belangstelling voor de natuur; -bekendheid met de werkzaamheden in het kader van faunabeheer van land- en tuinbouw en van het beheer en onderhoud van dijken en waterlo pen-, -goede contactuele eigenschappen; -zelfstandig en klantgericht kunnen werken; -goede lichamelijke conditie; -in bezit van rijbewijs B of BE; -woonachtig of bereid zijn te gaan wonen In het (vang)gebied westelijk Zeeuws Vlaanderen. Algemeen Salariëring vindt plaats in aanloopniveau 3 (min. 2.656.- en max. f 3.637,- bruto per maand) en wordt onder meer bepaald aan de hand van opleiding, leeftijd en ervaring. Het functieniveau is schaal 4 (min. 2.711en max. f 3.834,- bruto per maand). Verder kent het waterschap de overige bij de overheid gebruikelijke rechtspositierege lingen, toegespitst op de sec tor waterschappen. Het waterschap is aangesloten bij Hf de interprovinciale ziektekostenregeling (IZR). Waterschap Zeeuwse Eilanden hanteert een beoordelings- en beloningsbeleid waarbij de aandacht gericht uitgaat naar het functioneren èn de persoon van de medewerker. Dit beleid draagt ertoe bij dat waardering voor het werk (onder meer) tot uitdrukking komt in het toekennen van periodieke salarisverhogingen. Informatie Informatie over de functie kan tijdens kan tooruren worden ingewonnen bij het afde lingshoofd Muskusrattenbestrijding, de heer M.C. Geuze (telefoon 0113-241354) of de heer P. Maijaars, plaatsvervangend afde lingshoofd (telefoon 0113-241389). Sollicitaties Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, binnen tien dagen na verschijning van dit blad, richten aan: De secretaris van waterschap Zeeuwse Eilanden, t.a.v. afdeling Personeel &- Organisatie, Postbus 114, 4460 AC Goes, onder vermelding van het vacaturenummer in de linkerbovenhoek van de brief en de enveloppe. Waterschap Zeeuwse Eilanden wil in het kader van de Wet Samen het aandeel allocht onen in zijn personeelsbestand vergroten. Sollicitanten uit deze doelgroep, die aan de gestelde eisen voldoen, worden uitdrukkelijk verzocht te reageren. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en wordt ook niet geho noreerd.

Krantenbank Zeeland

Eendrachtbode /Mededeelingenblad voor het eiland Tholen | 1999 | | pagina 8