56}
amp 5
t«u f oonv '.'-k a ur ov era ,l as"
c-ari haag4/2 in v urbane m.ut uun arnstigs cu:, y/im-.uring
van h®t x$l®foonverkeer ten bebosvs van het.rsadings-
w '"k wo rot pa^ lour, r m* -*n, ocaai, t 4. f oonv -k r naar un in ou
vol gen au g ©bied ®n stilgezet;.
co r ovsett akk voorns- putt®, hoekse waara, ijaetmonde sn ci®
at b l ass ssirw aarci
63 0/5 50 2/ay/ y}
<57} cie ramp (59)
situatie ïn dorcirecht
oorcirgcnt, a/2 o* nu^guhiuustrr van aoror®cht ouulcu ons aiffio:g
!.ibab, oat üi-'n toestand tnans votkomen In nana heeft, h»t
hui pv ■■rp nii ;swr¥,k, voa -ü;c c -.groan is? ■•"a. vanoaao wortinn .20
a 50,000 a« .a/awur■•"•o aft uit zeêianci verwacht, oIf boor zuLlfh gaan
naar utrecht, voor zov»r ait .rnogasijk is, zui,L®ri zisken in cororech
wo ra-en opgenomen. 09 b rschuit- «n chocouaauf aor luk un v ïctoria'
in aororucff zul; m ..met ingang van morgen op nauv.: kracht gaan
wnrk n m r.i ingana van maandag a.s. w4 -normaal.
860/- '/5u 2/ay/ y}
•■58} ramp (60}
b.b.a.
o®n haag, 4/2 van a© brabants# buurt spoorweg» m autobusoiens
d« n.b.a. Pij 01 Lijn 2 2 op het ogenblik mn omgurnoue u i-anst
tot maap>. c*z*» gaat van waaswtik via sprang capeu wasp ik-boven
naar waspik r» vandaar naar rna'ö
op Lijn 30 is d# aienst hervatd®z® gaax van oostsrhout via waspik
naar kaatsnoyvu^
8 8 O/- 2/ay/ y
OÜU
55} du watr-rsnoc d os; - - e
v- 4/2 r -- J! i O tio: O K
5
-• K y.ac: -v..„ -K
z i» voor ou roiaci opnieuw hardu winu is vow- opoe.
af p} - o a pahourlsider .morrison haaft .0 insoag in „hst „Lagerhuis
..onmic
mat riaal - u -sparen
o p Z 1 'i f I uk u
o o c„ u - j
5 - 31
h-fSi-ft at, tijd in hst rnidü tLpunt van de aan o acht a •-•r
a os'Sc.