7 GRAND HOTEL ITALIAANS TRIO TONOLI dagelijks, met uitzondering van de maandagen, treedt dit Trio op in Boulevard-Café van 19.30 uur tot 01.00 uur. Zaterdag tot 02.00 uur. Zondagmiddag van 15.00 uur tot 18.00 uur. Dit Trio viel de voorgaande jaren zo in de smaak bij onze gasten, dat wij deze Italiaanse musici wederom hebben gecontracteerd. BOUTIQUE FLAIR St. Jacobstraat 18 - Viissingen, Pottenmarkt 8 - Middelburg XAIDA XAOn \A/nlcFrnnt 7A - Vliccinnpn Aangekomen vreemdelingen periode 23 juli t/n 5 augustus 1972 GEVONDEN EN VEREOREN VOORWERPEN Inlichtingen over gevonden en verloren voorwerpen zomede het aanmelden daar van, ter gemeentesecretarie tussen 9.00 en 12.00 uur. Gevonden en terug te verkrijgen bij: Blauw kinderjasje; Postkantoor, Domburg Dameshorloge (doublé); M. P. Blaak, Babelweg 2 of Scharreweersterweg 41, Appingedam Brommer (zwart) Mobilette Kaptein; Ovaa, Markt 6 Herenpolshorloge; Marian v. d. Berg, Dr. B. Vaandragerstraat 16 200 D.M.; A. Provoost, Pension Bos en Zee Gouden ringetje; Midavaine, Dijkstraat 5, Souburg Zwarte portemonnee (veel geld) bij Burg v. Terlingenpark; Ungewiss, Keme- ling, Domburgseweg 15 of D 5106, Kornelimünster, Benediktineweg 41 Witte badtas met inhoud, badkleding; zwart tasje, geld en pas Verhoeven voor Belgische auto; Matthijsen, Nieuwstraat 4, Wouw (N.-Br.) Herenzakmes; A. Geertse, Hogehilweg 1 Verloren voorwerpen: Bruin geruit jasje; De Kramer, J. W. Schuurmanstraat 23 Klein hondje; Hotel ,,The Wigwam Herenstraat 12 Gouden armband; Maats, Javastraat 59, Den Helder Groen mapje met autopapieren huurwa gen, Ford Consul, Kentekenbewijs van Ford Taunus, Pas en Rijbewijs; Stoops, Dominee Kremerstraat 40, Heeze Bedrijfspas Daf en 25; Holthuizen, pen sion Kijkduin tot 21-7-72 Gouden ring, 2 tandjes; Cuipers, Hotel Astroria of P. J. Troelstrastraat 49, Harlingen Windscherm; A. Huimers, Trommelw. 1 Groszer Drachen rot/grün; dr. Akker- mann, Weverijstraat 7 Paraplu (cognac); Verschoor, Kennedy- laan 55, Middelburg Herenbrommer, Spartamatic DL 605, fra me 072694, kleur groen; A. Jonkheer, Prins Willem Alexanderstraat 6, Middel burg Portemonnee geld ƒ160,—, polshorloge, betaalpas; J. M. Beek, Aagtekerke, Cam ping Visser Bruin safari-jasje rechterzak zit rood knoopje; van Tongeren, Jan Ligthartstr. 6, Breda Herenhorloge Skaris bij strandovergang de Pagter; Jac. Wisse, Kloosterweg 4, Aagtekerke Klepportemonnee (zwart); Nico van Andsen Molenstraat 91, Deurne N. Br. Portemonnee met een sleutel (groene label met een T er op) en kam met lede ren huls; Knecht, Brouwerij weg 31 Bruine suède jas en bruine wollen trui; Vrijdag, Camping Domburg of Herman Heijermanslaan 7a Eindhoven Camera Zeissikon (Badpalviljoen)N. J. Grijze mobilette; Marjan Christiaanse, Wilgenhoekseweg 30, Serooskerke Sleutel (auto); Renault R.A.V.E.T. 4 Tuinbouw 1140, Brussel Fam. AsseIbergs-de Bruyn, Bergen op Zoom Duinstraat 22 Fam. G.A. Beuting, Enschede Zuiverseweg 5 Fam. Böddeker, Juliusburg (D) Roosjesweg 5 Fam. Böhmer, Rübenach D Duinstraat 8 Fam. KI. Busacker, Rinteln (D) Duinstraat 3 Fam. W. eleven, (D) Kanonwei straat 29 Fam. DaennenRoosendaal Badhuisweg 12 Fam. Dipl. Ing. Götz Dorzbach, Hofheim (Ts) (D) Beatrixstraat 33 Fam. Dr.W. Elbern, Wolfenbütte! (D) "Park en Landzicht", Singel 33 Fam. W. Elster, Bemerode D Steijnshofstraat 2 Fam. Engels (D) Weststraat 20 Fam. H. Esser, Möncheng1adbach (D) Kanonwei straat 31 Fam. Dr. W. Fay, Frankfurt a/Main D Badhuisweg 12 Fam. Mevr. U. Gerner, Frankfurt a/Main (D) Kanonwei straat 16 Fam. Dipl. Ing. M. Grallert, Aken (D) Zuidstraat 12 Fam. Guring, Bonn (D) Brouwerijweg 25 Fam. Hartung, Düsseldorf (D) "Luctor et Emergo", Badhuisweg 6 Fam. Hennig, Krefeld/Verdingen (0) Dr. B. Vaandragerstraat 28 Fam. Dr. W. Hettler, Esslingen D) Beatrixstraat 10 a Fam. Hulsebos, Wageningen Hoge Hilweg 7 Fam. J. Isermann-van Doorn, RGmeln (D) Schuitvlotstraat 14 Fam. Janssen, Keulen (D) "d'Hallehoogte" Fam. H.M.A. de Jong, Tilburg Markt 11 Fam. R. Kersting, Kleef (D) Jan Tooropstraat 2 Fam. G. Klein, Wiesbaden (D) P.J. Eloutstraat 9 Fam. Kohier, Keulen (D) Markt 6 a Fam. Dr. Kolb, Wetzlar D v. Voorthuijsenstraat 7 Fam. Koppels, Noordstraat 8 Fam. J. Kunze, Keulen D v. Voorthuijsenstraat 3 Fam. Dr. A. Landvogt, Bonn (D) H.M. Kesteloostraat 5 Fam. Lieck, Laurensberg D Stationsstraat 3 Fam. Lïek, Laurensberg/Aken (D) Stationsstraat 3 Fam. J. van der Linde, Krefeld/Fischheim (D) Singel 29 Fam. J. v.dLinden, St. Michielsgestel Dr, B. Vaandragerstraat 26 Fam. R. von Mangoldt, Aken (D) Hoge Hilweg 1 Fam. K. Muller, Idar-Ot Badstraat 15 Fam. W. Muller, Merzig Badstraat 11 Fam. W. Muller, Merzig Weststraat 34 Fam. Dr. R. Neuhaussen, Duinstraat 17 Fam.J. Nies, Brühl b/Kt Wijngaardstraat 8 Fam. G.B.N.N. van Nieuv Zwijndrecht, Lijster- Fam. Nishioku, Dieren H.M. Kesteloostraat 7 Mevr. U. Nunninghoff, Y Zuidstraat 6 Fam. H.J. Pavel, Münche J.W. Schuurmanstraat Fam. P. Preisser, Hache '"t Kot", Kerkstraat Fam. W.D. Rduch, Keu Ier Hoge Hilweg 15 Fam. Mevr. A.L.M. van R Casparé, Rotterdam "de Wilgen", Domburgs- Fam. W.D. Rodnek, Keule Hoge Hilweg 15 Fam. Rühl, Oberhöchstad Kanonwei straat 25 Fam. H. de Ruyter, Huiz Badstraat 15 a Fam. R. Schaub, Lintorf Schuitvlotstraat 9 Fam. W. Schmidt, Lohr/M Westhovenseweg 1 Fam. W. Schmidt, Lohr/S Westhovenseweg 1 Fam. H. Schneider, Keul Kanonweistraat 30 Fam. J. Schneider, Bonn Schelpweg 18 Fam. F. Schnürle, Duisb Wijngaardstraat 8 Fam. G. Schultz, Dierdo Schuitvlotstraat 22 Fam. M. Seis, Koblenz 1 Ew. v. Dishoeckstraat Fam. Mevr. Chr. Siebel P.J. Eloutstraat 9 Fam. J. Smielt Kanonwei straat 19 Fam. D. Sons, Porz/War- Schuitvlotstraat 26 Fam. W.K. Buseck, Wetz' Beatrixstraat 2 Fam. van Ede, Laren Noordstraat 7 Fam. H. Günter, Hackenh H.M. Kesteloostraat 1 Fam. N. Jahn, Andernac- Weverijstraat *4 Fam. Dr. M. de Jong, Ro Duinenburg 18 Fam. St. Klahr, Bad Kre Singel 25 Fam. Koster, Gifhorn (D Zuidstraat 17 Fam. E. MUI Ier, Wiesbati Zuidstraat 7 rstein (D) 3) 3) "^ainz D en (D) erk-Koster straat 8 feld (D) (0) jrg/Westerwa1d (D) 0) v-n Snoeck- /eg 32 (0) (D) .n (N.H.) (D) icin (D) endelbach (D) en (D) (0) rg (D) /Westerwald (D) ^ofheim/Taunus (D) de (D) Lahn (D) (D) rdam ach (D) (D) Fam. R. Neumann, Rumeln D Schuitvlotstraat 14 Fam. H. Pabst, Langenhagen (D) H.M. Kesteloostraat 3 Mevr. G. Petzholdt-Schwalbe, Trier (D) Voorschotenstraat 2 Fam. E. Pietermans, Berchem B) Kanonwei straat 26 Fam. K. Piontek, Hilden (D) J.W. Schuurmanstraat 60 Fam. van Rossum, Ridderkerk Voorschotenstraat 5 Fam. van Schelt inga, Rotterdam I,11 Hof Domburg", Babelweg 2 Fam. H. Scholz, Rellingen D) Zuidstraat 4 Fam. Schürmann, Düsseldorf (D) Dr. B. Vaandragerstraat 8 Fam. Smit, Zwijndrecht Noordstraat 31 Fam. König, Detmold (D) Prinsepark 29 Fam. Stevense, Middelburg Wijngaardstraat 13 Fam. G. Strauss, Hattingen (D) Westhovenseweg 1 Fam. Sukrow, Frankfurt/M. (D) Duinstraat 5 Fam. H. Theissen, Darmstadt-Eberstadt (D) Dr. B. Vaandragerstraat 28 Fam. W. Waack, Lingen Weverijstraat 2 a Fam. Joh. H. Warncke, den Haag Ew. v. Dishoeckstraat 11 Fam. H. Wenk, Rotterdam Weststraat 20 Fam. Werner, Weinheim (D) Jan Tooropstraat 3 Fam. Mevr. H. Weyel, Mainz (D) H.M. Kesteloostraat 9 Fam. M. Weyerstall, Wuppertal-Vohwinkel (D) "d'Hallehoogte" Fam. H. Witteveen, Arnhem "de Keyenborch", Weststraat 16 Fam. Dr. Winckelmann, Stuttgart (D) Herenstraat 9 Fam. von Wülfing, Wuppertal/Ronsdorf (D9 Herenstraat 7 Motel 't Groentje Fam. H. Dillenburg, Weiden D) Fam. W. Golse, Riemst (B) Fam. R. Heuermann, Overijse (B) Fam. B.J. Kunst, Voorschoten Fam. H. Sporkhorst, Düsseldorf (D) Fam. R. Westhof, Esch/Keulen (D) Fam. P.A. Ahsmann, Venlo Fam. M. Bakker, Rotterdam Fam. J.G. Dijck-JacobsBreda Fam. K. Hafner, Keulen/Neu Ehrenfeld (D) Fam. W.M. Houtveem, Amersfoort Fam. H. Linden, Pesch b/Keulen (D) Fam. Dr. A. ManderscheidSulsbach/Saar (D) Fam. H. Meyer, Frankental (D) Fam. C. Middeldorp, Rosmalen Fam. Mevr. J. Rabe-Vroese, Amsterdam-Buitenveldert Fam. P.A.C. Vermeulen, Etten-Leur Fam. G. Vögeli, Alsey/Rheinhessen (D) Beige portemonnee: ong. ƒ40,Black, Hotel De Brouwerij M. C. Bettonviel, Aartshertogenlaan 339, 's-Hertogenbosch tot 19 aug. Dunoweg 42, Oostkapelle Hondenriem; Kuyper, Joh. de Pourckstr. 7, Oostkapelle Kraaltjesportemonnee (blauw en wit) i 15,sleuteltjes van een Sparta- brommer en foto; A. Huysmans, Cam ping, Nieuwe Erve, tent nr. 91, Aagte kerke, Hazeldonkse Zandweg 41 Zeven bergen UITSLAG LINTENWEDïr OP 17 JULI 1972 Smokkelaars: le prijs groep Zwart met Commandant Han 2e prijs groep Groen met Commandant Dhr. 3e prijs gedeeld groepen G-. elk 11 linten. Commandant Geel. I Commandant Rood Dhr. Extra prijs voor eerst binn. JIJD linten, ioelen. linten, ïtiheru. en Rood, ïr. Lohuis. ran Rhijn. ïgebrachte linten (om 3.16 uur): Alexander van Citters Christiaan Pothoven Roy Kruitwagen Politie: le prijs Frits Zandstra 14 linten 2e prijs Jan Hein Bartels 11 inten 3e prijs Michiel Slaats 9 linten NIEUWSTE ATTRAKTIES VRIJ ENTREE DAGELIJKS GEOPEND 3 WC's en 2 douches, verdeeld over 3 étages). 2. Weverijstraat no. 4a (3 woonkamers, 7 slaapkamers, 3 keu kens, 3 WC's en 2 douches, verdeeld over 3 étages) met vrij staande woning no. 4b daarachter (3 kamers, keuken, WC en douche). 1 en 2 afzonderlijk en in combinatie. Betaling 2 oktober 1972. Aanvaarding, vrij van huur, terstond na betaling, benedenverdieping van no. 4 echter eerst op 1 februari 1973.

Domburgsch Badnieuws | 1972 | | pagina 7