Toekomst in de Techniek! Kies voor een tap opleiding aan de HZ Beter sportzicht ten de winkelactiviteiten over B aan het echtpaar Weststrate en f www.hz.nl C1000 De Kok is beste de supermarkt van Zeeland I Goese wint minuut gratis winkelen bij Albert Heijn GOES - Mevrouw Nijsse uit Goes gaf de Albert Heijn in haar woonplaats de gouden tip en werd daarvoor beloond met een minuut gratis winke len. In die minuut verzamelde zij voor 239 euro aan bood- Kookmagazijn Open dag 4 februari voor alle opleidingen Hogeschoolffjr Zeeland De Bevelander Delta opnieuw in 1 Chemie Life Sciences Elektrotechniek Werktuigbouwkunde Maritiem Officier Studeren aan de Zeeuwse kust! dé Weekkrant I (Bedrijfskundige) Informatica Civiele Techniek Maritiem Instituut de Ruyter, Boulevard Bankert, Vlissingen Logistiek Technische Vervoerskunde actie tegen splitsing Edisonweg, Vlissingen Algemene Operationele Technologie Aquatische Ecotechnologie Bouwkunde Na de film direct naar huis -J I 9A y ia 46 Woensdag 25 januari 2006 - Pagina 47 DOMBURG een punt aangekomen zijn dat it altijd een goede naam gehad en I GOES - De OR-leden van Delta komen opnieuw in actie tegen de voorgeno men splitsing van het be drijf in een productie- en netwerkgedeelte. GOES - Bausch Lomb en Nike hebben een contact lens voor sporters vervaar digd. De Nike Maxsight sport-tinted titel ‘Supermarkt van het Jaar'. Supermarkten Cl000 Kapelle, schappen. Nijsse deed mee aan de AH-prijsvraag ‘Gouden Tip' en gaf een tip om het in terne promotiebeleid te ver beteren. De klantentips zijn onderdeel van de Albert Heijn Winkel- kampioenschappen. Jeffrey en René Passieux (rechts) droegen het Kookmagazijn over aan Nellie en John Weststrate. FOTO: INGE ADRIAANSEN Vierentwintig procent van de bioscoopbezoekers is jonger dan 20 jaar. ier- erie Za- iten van ida- gen >oli :ent ten it er ko- s VLISSINGEN - ROC-leerlin- gen hebben in opdracht van bioscoop Cine City een marktonderzoek onder be zoekers uitgevoerd. Hieruit blijkt dat de gemid delde bezoeker tussen 21 en 30 jaar oud is en eens per kwartaal met de auto naar de bios komt. Na de film keert men over het algemeen di rect huiswaarts en slechts vijf procent van de responden ten bezoekt voorafgaand aan de film het Cine Café. de zaak onttrokken; moeder Passieux blijft parttime werk zaam in de winkel en ook de we dat niet meer kunnen bie- overige werknemers blijven ge- Passieux Kookmagazijn over den. Daar moet je niet op gaan aan de nieuwe eigenaren John wachten, dan kun je beter een en Nellie Weststrate. De gebroe ders Passieux, die op de Oost- wal zowel het Kookmagazijn als GOES - Weloverwogen, maar de klanten verwachten optima- zeker niet zonder emoties droe- le service. We zouden zeker op gen René en Jeffrey Passieux be gin dit jaar het familiebedrijf is ontworpen om het zicht tij Passieux Horeca bestierden, la- Passieux heeft nieuwe eigenaar woon. Mede daardoor hebben John en Nellie er alle vertrou wen in dat zij de naam Passieux hoog kunnen houden. “We zijn goed voorbereid en de produc ten en diensten bewijzen zich zelf al jaren”, aldus John. “Het helpt dat we de komende twee maanden nog begeleid worden keuze maken. Wij gaan in Hein- door René en Jeffrey”, zegt Nel- kenszand verder onder de naam ‘Passieux Retail en Groot- dens het sporten te verbeteren, gaan zich volledig richten op de De getinte lens laat details als groothandel, een bal of ondergrond meer af- “We hadden twee zaken, de kenszand verder onder de lie. steken en filtert meer dan 95 winkel en de groothandel en ei- naam‘Passieux Retail en Groot- “In april hopen we er helemaal procent van UV-licht. De lenzen genlijk was dat te veel", vertelt verbruik’.” Bedrijfsleider Dirk klaar voor te zijn en zaf de fees- zijn te koop bij Optiek de Jonge Jeffrey Passieux. “Passieux heeft de Kome gaat met hen mee. telijke heropening plaatsvin- en Eijsermans Optiek in Goes. altijd een goede naam gehad en Maar niet alle kennis wordt aan den.” Supermarkt timent, service, visie en onder- C1000 De Kok in Domburg is de nemerschap. De provinciewin- beste supermarkt van de pro- naars gaan de komende weken vincie Zeeland. Dat hebben de strijd aan om de felbegeerde consumenten en supermarkt- nationale titel. In Domburg professionals bepaald. Super- worden alle zeilen bijgezet om markt C1000 De Kok is daarmee de titel te veroveren. “Bij de oor- genomineerd voor de landelijke konde zat ook het juryrapport en daar kunnen we ons voor deel mee doen door de laatste EM-TÉ Middelburg en Golff puntjes op i te zetten”, zegt Kloosterzande hadden het na- Gert-Jan de Kok. Als beste kijken. scoorde C1000 De Kok op het De verkiezing zorgde voor de onderdeel'biologisch’enopdat nodige spanning bij Evelien en onderdeel dingt de Domburgse Gert-Jan de Kok en het perso- supermarkt ook nog eens mee neel. Een bus vol consumenten, naar een nationale onderschei- een vakjury en enkele mystery ding. Op 21 maart reizen Eve- guests beoordeelden de super- lien en Gert-Jan met hun me- markt op onder andere klant- dewerkers af naar Oosterhout vriendelijkheid, hygiëne, assor- voor de landelijke uitslag. Zij vrezen dat de splitsing zal resulteren in banenverlies en twee relatief zwakke bedrij ven. De OR roept medewer kers op een bijdrage te leve ren om acties en de publici- teit hiervan te bekostigen. Middels commercials, flyers en posters wil de OR Den Haag wakker schudden en op andere gedachten. •a.

Krantenbank Zeeland

Bevelander | 2006 | | pagina 47