Cappon-Ploegen Swan-Vulpen en Swan-inkt Wie goedkoope Cacao wil hebbenkan geen goedkoope- re en geen betere vinden dan BLOOKEBS CACAO. 1 Wegens uitbreiding der andere afdeelingen, der Afdeeling HUISHOUDELIJKE ARTIKELEN. Kachels, Haarden, Keukenbenoodigdheden enz. wor den tegen-zeer verminderde prijzen opgeruimd. v. h. Gebrs. POLAK, Vlissingen. C. Dieleman, Breskens. Holland-Amerika-Lijn* Groote voorraad Iz. DE HULLU, Breskens. TE HUUR nieuw model, SchoQnwerk, C. J. CORNELIS, Breskem. MIDDELEN VAN VERVOER. Lijn Sas van Gent—IJzendijke. p M Si a 9 n Provinciale Stoombootdienst op de Wester-Schelde. Gewijzigde Dienstregeling Verkrijgbaar bij I. Brakman-de Smit, Breskens. N. V. Myv. Handel in Ijzerwaren en Industrieele Benoodigdheden. Wekelijksche vaart van ROTTERDAM naar NEW-YORK met de prachtig- ingerichte, snelvarende Stoomschepen. Inlichtingen kosteloos bjj den Agent J. J. CORNELIS te Breskens. 4- en 5-tands Aardappelrieken, 5- en 6-tands Peerieken, met en zonder Knobbels, Peespaden, Peestekers, Peeboomen en Messen. Wedervarkoopers rabat Aanbevelend, bjj A. LEENHOUTS, in Zaden en Landbouwwerktuigen, Breskens. Sterk Heeren-, Dames- en Kinder- waaronder de nieuwste modellen, koopt men aan xeer voordeelige prijzen bij Iz. WILLEMS-Thomas, Dorpstraat, Breskens. Voor Nieuwvliet en Omstreken Nieuw SCHOENWERK en REPA- RATIEWERK by Jao. Willems van lUeenen te Groede bjj Nieuw vliet. Minzaam aanbevelend. zgn steeds in alle grootten (1, 2, 3 en 4) voorhanden en te ontbieden. Ook verkrijgbaar alle juist passende Onderdeelen bene vens Schoffels met 9 of 7 Scharren. Ook te bekomenBalansploegjes, Nos. 1, 2, 3 en 4. V iissingen Roezen daal Rotterdam. van Vlissingen 6.25 7.20+ 9.10 12.26 1.27+ 4.60 7.46+ Middelburg 6.35 7.29 9.20 12.86 1.86 5.- 7,66 Goes 7.03 7.48 9.58 1.04 1.56 6.29 8.17 Roozendaal 8.36 11.18 2.46 6.i6 2.10 Rotterdam 9.58 12.27 3.59 5.58 10.4Ï Amsterdam 11.62 2.— 5.17 11.06 12.84 Utrecht 10.56 1.84 5.02 9.58 11.85 Amsterdam 11.42 2.12 5.40 10.85 12.17 Te t Snelir'ip. van Amsterdam 7.85+ 1.22 Utrecht 8.18 2.— Amsterdam 8.00 9.48 1.46 Rotterdam 7.60+ 9.18 11.86 2.39 8.08 Roozendaal 7.00 9.10 10.41 1.41 4.16 4.26 Goes 8.27 10.02 11.88 2.57 5.09 6.48 Middelburg 8.67 10.28 11.64 3.27 6.28 6.21 Vlissingen 9.06 10.81 12.02 3.88 5.39 8.29 6.25+ 7.05 8.00 6.45 4.88 8.19 7.29 9.36 8.50 10.33 9.22 10.51 9 80 11.01 Z-li. stoomtram Maatschappij 11.10 8 20 9.86 11.80 8 48 9 68 11.68 9— 10.12 12.00 9 28 10.35 12.28 10.46 1067 Ned. Grens v IJzendijke v Schoondjjke a Schoondjjke v IJzendijke a - v Nod. Grens a 6.20 6.48 7.45 8 0S 1 10 1.88 1.60 2.18 8.— 4.20 6 15 8.28 4 43 6.88 8.87 4.55 7.00 4.— 6.18 7.28 Richting IJzendijke—Sa* van Gent Treinnummere Ia I III V Ver. IJzendjjke (Remise) 6,80 8,10 12,85 6.25 Pyramide 6,60 8,26 12,55 6 42 AaDk. Philippine 7,22 8,5? 1,80 6.12 Vertrek 7,87 0,— 1,86 6.15 A. Sas van Gent 8,— 9,25 2,15 6.48 Riohting 8a* van Gent—IJzendijke. Treinnummer* Ila II IV VI V. Sas v. Gent A. Philippine V. Philippine Pyramide A. IJzendijke 8,80 10,07 2,45 7.— 9,03 10,80 8,IS 7.26 9,08 10,86 8,28 7.8S 9,40 11,07 8,59 8 10,- 11,28 4,16 8 18 Treinen Ia en Ila rjjden alleen op Zaterdagen op welke dagen de treinen I en II dan vervallen. Stoomtr.-naatschappi) Breskeng-Haldeghcre. Dienstregeling van 16 Aug. 1S15. Breskens V. 6.80 8.84 10.55 1.16 4.80 6.25 Groede 6.40 8.44 11.05 1.25 4.40 6.85 Schoondijke 6 51 8.55 11.16 1.86 4.51 6.46 Oostburg 7.24 9.14 11.40 1.55 6.16 7.05 8.06 A. 7.42 9.82 11.58 2.18 5.88 7.28 8.28 Draaibrug V. 6.28 7.47 9.87 12.06 2 20 5.40 7.80 Aardenburg s 6.48 8 02 9.62 12.20 2.86 5.56 7.45 Eede 814 10 04 12.82 2 47 6 07 Stroobrugge (D. St.) Maideghem A. Maldeghem V. Stroobrugge Eede (Douane Stat.) 8.58 10.48 2.22 4.18 6.49 Aardenburg 6.45 9.10 11.— 2.85 4.80 7.01 7.60 Tjro Q Km o A. 7.— 9.25 11.15 2.50 4.45 7.16 8.05 JL/lacklUrUg V. 6.16 7.06 9.82 11.20 2.65 4.52 7.24 Oostburg 6.88 7.28 9.60 11.88 8.18 5.12 7.42 Schoondijke 7.42 10.09 11.67 S.S2 6.81 8 01 Groede 1. 7.68 10.20 12 08 8.43 5.42 8.12 Breskens 1 8.08 10,80 12.18 S.5S 6.62 8.22 Draaibrug V. 6.28 7.45 9.40 12 05 2.17 8.— 6.87 7.80 Sluis A. 6.48 8 9 66 12 20 282 8.16 6 62 7.45 Sluis V. 6 45 9.10 11.— 1.55 2.84 4 26 7.— 7.66 Draaibrug A. 7 9 25 11.16 2.10 2.49 4.40 7.15 810 Oostburg V. 6 84 7.86 9.66 11.60 2.— 8.16 6.16 7.10 Zuidz&nde 6.46 746 10.06 12.01 2.11 8.26 6.27 7,21 Cadzand 8.67 7.68 10.18 12.18 2.28 8.88 5.89 7.88 Cadzand V. 6.69 8.87 11.06 1.27 2.40 4.42 6.87 7.40 Zuidzande a 7.11 8.49 11.17 1.89 2.62 4.64 649 7.52 Oostburg A. 7.22 9 11.28 1.60 8 08 6 06 7.- 8.03 Lijn Vlissingen-Breskens—Neuzen. Wan 16 Augustus 1915 tot nadere aankondiging Antaterdamsohe tijd DAGELIJKS Vii ingen naar Breskens vm. 5,20 7,16 10,nm. 12,10a) 8,43 en 6,45 jskens Vlissingen 6,50 8,10 10,45 nm. 12,40 4,10 6,16 Van Vlissingen naar Neuzen vm. 6,80 9,20 nm. 12,10a) 6,46 Neuzen Vlissingen 6,80 7,60b) 10,40 nm. 4,— Van Borsselen vertrekken alle booten ongeveer 80 minuten na het vertrek van Vlissingen of Neuzen. a) By vertraging van trein 12,02 kan de boot naar Breskens wachten uiterlijk tot 12,16 uur, en de boot naar Neuzen uiterlijk tot 1.— uur, b) Deze boot doet Borsselen niet aan,

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1915 | | pagina 4