Cappon-Ploegen BONA CACAO, MORKS' M A G A Z IJ N De Goedkoope Winkel! opgeruimd. Weet ge dat de enorme toename in gebruik van YAN HOUTEN'S te danken is aan de uitstekende kwa liteiten van deze cacao? Uw eigen belang brengt mede, daarvan een ge regeld verbruiker te worden. Goedkoopst Geïllustreerd Groot Maandschrift. GOEDEREN en Motorban den Iz. DE HULLU, Breskens. SchosnwQrk, In voorraad TE HUUR nieuw model, Solland-Amerika-L^n. C. J. CORNELIS, Breskem MIDDELEN YAN VERVOER. Z.-VL Stoomtram maatschappij Lijn Sas van Gent—IJzendijke. L 1 Provinciale Stoombootdienst op de Wester-Schelde. Gewijzigde Dienstregeling Van 16 Augustus 1915 tot nadere aankondiging. Amsterdamsehe tijd. Verkrijgbaar bij i. Brakman-de Smit, Breskens in elk leesgezelschap, op elke leestafei, in elk huisgezin Prijs per jaar van 12 afleveringen f 4.90 1VT A I-i A 7TT1V bevat r«k geïllustreerde artik 1UwXvJ\_C5 ItJ.xxOTXI -Li ]en over de meest aetueele o derwerpenpopulair wetenschappelijke opstellen boeiende reisbeschrijvinge enzvoornamelijk echter novellen en schetsen, gedichten, af en toe een too- neelstuk. Uitgever C. MORKS Cz., Dordrecht. Wegens vertrek worden op Woensdag 1 Sep tember te BRESKENS, de nog aanwezige tot zeer voordeelige prijzen Beleefd aanbevelend, J. WOUDSTRA. No 224 Prinsengracht 224, Amsterdam. zijn onovertrefbaarl "L 3 Aanbevelend, Sterk Heeren-, Dames- en Kinder- waaronder de nieuwste modellen, koopt men aan zeer voordeelige prijzen bij Iz. WILLEMS-Thomas, Dorpstraat, Breskens. Voor Nieuwvliet en Omstreken Nieuw SCHOENWERK en REPA- RATIEWERK bij Jao. Willems van lieenen te Groede bij Nieuw vliet. Minzaam aanbevelend. C. DIELEMAN, Breskens. bjj A. LEENHOUTS, in Zaden en Landbouwwerktuigen, Breskens. Wekelijksche vaart van ROTTERDAM naar NEW-YORK met de prachtige ingerichte, snelvarende Stoomschepen. Inlichtingen kosteloos bij den Agent J. J. CORNELIS te Breskens. zyn steeds in alle grootten (1, 2, 3 en 4) voorhanden en te ontbieden. Ook verkrijgbaar alle juist passende Onderdeelen bene vens Schoffels met 9 of 7 Sqharren. Ook te bekomenBalansploegjes, Nos. 1, 2, 3 en 4. V iissingenRoozendaalRotterdam. van Vlissingen 6.2B 7.20+ Middelburg 6.8B 7.29 Goes 7.03 7.48 Roozendaal 8.86 Rotterdam 8.58 Amsterdam 11.52 Utrecht 10.56 Amsterdam 11.42 Te 9.10 12.25 9.20 12.85 9.58 1.04 11.18 12.27 2.- 1.84 2.12 1.27+ 1.86 1.55 2.46 8.59 5.17 5.02 5.40 4.50 7.46+ 5.- 7,56 5.29 8.17 6.15 9.10 8.58 10.41 11.05 12.84 9.58 11.85 10.35 12.17 Amsterdam Utrecht Amsterdam Rotterdam Roozendaal 7.00 7.85+ 8.18 8.00 7.50+ 9.18 9.10 10.41 Te t Snal train. Goes 8.27 10.02 11.38 Middelburg 8.57 10.28 11.54 Vlissingen 9.06 10.81 12.02 9.48 11.85 1.41 2.57 8.27 8.86 1.22 2.- 1.45 2.89 8.08 4.16 4.25 5.09 5.48 5.28 6.21 5.89 6.29 8.00 4.88 7.29 6.25+ 7.05 6.45 8.19 9.86 8.50 10.88 9.22 10.51 9.80 11.01 Ned. Grens IJzendijke Scboondijke Schoondjjke IJzendijke M Ned. Grens f 11.10 V 6.20 8 20 9.85 11.80 1 10 8.— 4.20 616 a 6.48 8 48 9 68 11.58 1.88 8.28 4 48 6.88 V 7.45 9 10.12 12.00' 1.50 8.37 4.55 7.00 a 8 08 9 28 10.35 12.28 2.18 4.— 5.18 7.28 V 10.46 a 10 67 Richting Sas van Gent— IJzendijks. Treinnummera Ila II IV VI Richting IJzendijke—8as van Gent TreinDummers Ia I III V Ver. Uzendflke (Remise) 6,80 8,10 12,85 5.25 Pyramide 6,50 8,25 12,55 5 42 Aank. Philippine 7,22 8,57 1,80 6.12 Vertrek 7,27 9,— 1,85 6.15 A. Sas van Gent 8,— 9,25 2,15 6.48 Treinen Ia en Ila rjjden alleen op Zaterdagen op welke dagen de treinen I en II dan vervallen. V. Sas v. Gent A. Philippine V. Philippine Pyramide A. IJzendyke 8,80 10,07 2,48 7.— 9,08 10,80 8,IS 7.38 9,08 10,85 8,28 7.80 9,40 11,07 8,55 8.— 10,- 11,28 4,16 818 Stoomtr.-HaatscbappU Breskens-Maldcgbem. Dienstregeling van 16 Aug. 1916. Breskens V. 6.80 8.84 10.55 1.16 4.80 6.26 Groede M 6 40 8.44 11.05 1.25 4.40 6.85 Schoondijke a 6 51 8.55 11.16 1.80 4.51 6.46 Oostburg 7.24 9 14 11.40 1.56 5.16 7.05 8.05 Draaibrug 7.42 9.S2 11.68 2.18 6.88 7.28 8.28 V. 6.28 7.47 9.87 12.05 2 20 6.40 7.80 Aardenburg a 6.48 802 9.52 12.20 2.35 5.65 7.46 Eede a 814 10 04 12.82 2.47 6 07 Stroobrugge (D. St.) a Maldeghem A. Maldeghem V. Stroobrugge Eede (Douane Stat.) a 8.58 10.48 2.22 4.18 6.49 Aardenburg 2» 6.45 9.10 11.— 2.85 4.80 7.01 7.60 Draaibrug A. 7.— 9.25 11.15 2.60 4.45 7.16 8.05 V. 6.15 7.05 9.82 11.20 2.65 4.52 7.24 Oostburg 6.88 7.28 9.50 11.88 8.18 6.12 7.42 Schoondijke 7.42 10.09 11.57 3.82 6.81 8 01 Groede a 7.18 1020 12.08 8.48 5.42 8.12 Breskens A. 8.08 10.80 12.18 8.58 5.52 8.22 Draaibrug V. 9.28 7.45 940 12 01 2.17 8.— 5.87 7.80 Sluis A. 6.48 8 9 55 12 20 3.82 8.15 5 52 7.45 Sluis V. 6 45 9.10 11.— 1.55 2.84 4 25 7.— 7.65 Draaibrug A. 7 9 26 11.15 2.10 2.49 4.40 7.15 810 Oostburg V. 6 84 7.85 9.65 11.60 2.— 8.15 6.16 7.10 Zuidzande 6.46 7,46 10.06 12.01 2.11 8.26 6.27 7,21 Cadzand 6.57 7.68 10.18 12.18 2.23 8.88 6,89 7.88 Cadzand V. 6 59 8.87 11.05 1.27 2.40 4.42 6.87 7.40 Zuidzande V 7.11 8.49 1J.17 1.89 2.52 4.64 6 49 7.52 Oostburg A. 7.22 9 11.28 1.50 8 08 6 06 7.— 8.03 Lijn Vllningen - Breskens—Natazen. DAGELIJKS Vlissingen naar Breskens vm. 5,20 7,15 10,— nm. 12,10a) 8,48 en 6,45 Breskens Vlissingen 5,60 8,10 10,46 nm. 12,40 4,10 6,16 Van Vlissingen naar Neuzen Neuzen Vlissingen vm. 6,80 9,20 nm. 12,10a) 6,45 6,80 7,60b) 10,40 nm. 4,— Van Borsselen vertrekken alle bootén ongeveer 80 minuten na het vertrsk van Vlissingen of Neuzen. a) Bij vertraging van trein 12,02 kan de boot naar Breskens wachten uiterlijk tot 12,15 uur, en de boot naar Neuzen uiterlijk tot 1.— uur, b) Deze boot doet Borsselen niet aan.

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1915 | | pagina 4