Cappon-Ploegen ËI ten Brainier RONA CACAO ■e danken is aan de uitstekende kwa- iteiten van deze cacao? Uw eigen gelang brengt mede, daarvan een ge- cegeld verbruiker te worden. L l *)e Koerier van den Keizer". Goedkoope Winkel! Weet ge dat de enorme toename ti gebruik van VAN HOUTEN S ;1 C. J. CORNÉLIS, Breskem Manufacturen si Gemaakte Goederen, 1É1BS- BB DlflBPtBH, utengewone aanbieding I "Schoenwerk, en Motorbanden Iz. DE HULLU, Breskens. TE HUUR (Zelfbinder) Holland-Amsrika-L^n. BERICHT. MIDDELEN ¥AN VEEVOER. X iü.-l'ï. Stoomtram Maatschappij Lijn Sas van Gent—IJzendijke. Provinciale Stoombootdienst op de Wester-Sekelde. Gewijzigde Dienstregeling t an 1 Mei 1915 tot nadere aankondiging. Amgterdamsehe tSJd. g j Verkrijgbaar bij I. Brakman-de Smit, Breskens. *i steeds in alle grootten (1, 2, 3 en 4) voorhanden en te ontbieden. Ook verkrijgbaar alle juist passende Onderdeden bene is Schoffels met 9 of 7 Scharren. -Ook te bekomen: Balanisploegjes, Nos. 1, 2, 3 en 4. TJor J. WOUDSTRA van Amster- B wordt een groote oprui». g gehouden van 're tot spotprijzen worden op 'Imd. ft met paard on wagen 11 VlDeze reis reuzen-koopjes in ^verschillende andere artikelen PlresHotel VERDEGHEM, V, BreskenS1. Vl Hoogachtend, J, WOUDSTRA. No 224 Prinsengracht 224, Amsterdam. 8) b. W Heeren-, Dames- en Kinder- 7onder de nieuwste modellen, koopt men van zeer voordeelige prijzen by v Iz. WILLEMS-Thomas, b. Dorpstraat, Breskens. g' jor Nieuwvliet eD Omstreken riw SCHOENWERK en REPA- (jTEWERK by iao. Wiliems- 0i Meenen te Groede by Nieuw- Minzaam aanbevelend. v_ n z zijn onovertrefbaar ;T>, Aanbevelend, merk „DEERING", bij A. LEENHOUTS, in Zaden en Landbouwwerktuigen, Breskens. Wekelijksche vaart van ROTTERDAM naar NEW-YORK met de prachtige ingerichte, snelvarende Stoomschepen. Inlichtingen kosteloos bjj den Agent J. J. CORNELIS te Breskens. Ten onzen bureele is de inteekening opengesteld op een zeer boeiende oor- Aikeiyke oorlogsroman. dDeze roman is verkrygbaar in wekelijksche afleveringen van 16 paginar cent per aflevering. V lissmgenRoozendaalRotterdam. van Vlissingen 6.25 7.20t Middelburg 6.35 7.29 Te VbM Goes Roozendaal Rotterdam Amsterdam Utrecht Amsterdam 7.03 7.48 8.86 9.58 11.52 10.56 11.42 9.10 9.S0 9.58 11.18 12.27 2.- 1.84 2.12 12.25 1.27+ 12.35 1.86 1.04 1.55 2.46 3.59 5.17 5.02 5.40 4.50 7.481 5.- 7,56 5.29 8.17 6.45 9.10 8.58 10.41 11.05 12.84 9.68 11.35 10.85 12.17 Amsterdam Utrecht Amsterdam Rotterdam Roozendaal 7.00 7.S5+ 8.18 8.00 7.60t 9.18 9.10 10.41 Goes 8.27 10.02 11.88 Middelburg 8.57 10.28 11.54 yii.singea 9.06 10.81 12.02 9.43 11.36 1.41 2.57 8.27 8.116 1.22 2.- 1.45 2.39 8.08 4.16 4.25 5.09 5.48 5.28 6.21 5.89 3.39 8.00 4.88 7.29 8.50 6.25f 7.05 6.45 8.19 9.36 10.88 9.22 10.51 9,80 11.01 Stoomtr.-HaaUchappy nrw^oiw-RiUefken. Dienstregeling van 20 Mei 1915. Breskens V. 6.80 8.84 10.55 1.15 4.80 7.15 Groede 6 40 8.44 11.05 1.25 4.40 7.25 Schoondyke B 6 51 8.55 11.16 1.86 4.51 7.80 Oostburg U 7.24 9.14 11.40 1.55 6.15 7.55 8.45 Draaibrug A. 7.42 9.82 11.58 2.18 6;88 8.13 9.08 V. 6.28 7.47 9.87 12.05 2 29 6.40 8.18 Aardenburg it 6.48 8 02 9.52 12.20 2.35 6.55 8.83 Eede 8 14 10.04 12.82 2.47 6 07 Stroobrugge (D. St. Maldeghom Maideghem V, - Stroobrugge 9 Eede (Douane $tat.) M 8.58 10.43 2.22 4.18 7.40 Aardenburg 6.46 9.10 11 3.85 4.80 7 52 8.85 Draaibrug 7.— 9.25 11.16 2.50 4.45 8.07 8.50 V. 6.15 7.05 9.82 11.20 2.56 4.52 8.14 Oostburg a 6 83 7.28 9.50 11.38 8.18 6.12 8.82 Schoondyke 7.42 10.09 11.67 8.82 6.S1 8.51 Groede a 7.58 10.20 12.08 8.48 6.42 9.02 Breskens 1. 8.08 10.80 12.18 8.58 5.52 9.12 Draaibrug V. 8,28 7.45 0 40 12 05 8 17 8.— 6.87 8.16 Sluis A. 6.48 8- 9 55 12 20 2 32 3.16 6 62 8.30 Sluif! V. 6.45 9.10 U 1.55 2.84 4 25 7.50 8.81 Draaibrug JL 7 9 26 11.15 2.10 2.49 4.40 8.05 8 46 Oost burg V. 6 34 7.36 9.66 11.50 2.— 8.15 5.16 7.56 Zuid-lande, SE S.46 7,46 10.06 12.01 2 11 8.26 5.27 8,07 Cadzaud A. 6,57 7.58 10.18 12.18 2.23 3.38 5 89 8.10 Cadzand V. 8 59 8.87 11.05 1.27 2.40 4.42 7.25 8.21 Zuidzande 7.11 8.49 11.17 1.89 2.52 4.64 7.37 8.88 Oostburg 7.22 9 11.28 1.50 803 6.05 7.48 8.44 Ned. Grens v IJzendyke v 6.20 Schoondyke a 6.43 Schoondyke v 7.45 IJzendyke a 8.0a v Ned. Grens a 11.10 8 20 9 85 11.80 1 10 8.— 4.20 7.07 8 43 9 58 11.53 1.83 8.28 4 43 7.80 9.— 10.12 12.00 1.60 8.87 4.56 7.40 9.28 10.35 12.28 2.13 4.— 5.18 8.03 10.46 10.67 Richting IJzendijke—Sas van Gent Treinnummers Ia I III V Ver. IJzendyke (Remise) 6,80 8,10 12,85 5.25 Pyramide 6,50 8,26 12,65 5.42 Aank. Philippine 7,22 8,67 1,80 6.12 Vertrek 7,27 9,— 1,85 6.15 A. Sas van Gent 8,— 9,80 2,16 6.48 Richting Sas van Gent—IJzendijke. Treinnummers Ila II IV VI V. Sas v. Gent A. Philippine V. Philippine Pyramide A. IJzeDdijke 8,80 10,07 2,45 7.— 9,03 10,80 3,18 7.28 9,98 10,85 8,28 7.30 9,40 11,07 8,66 8.— 10,- 11,28 4,15 8.18 Treinen Ia en Ila ryden alleen op Zaterdagen op welke dagen de treinen 1 en II dan vervallen. Lijn Vlissingen- Breskens - keuzen. DAGELIJKS Vlissingen naar Breskens vm. 5,20 7,16 10,— nm. 12,10a) 8,43 en 6,46 6,85d) Breskens Vlissingen 6,60 8,10 10,46 nm. 12,40 4,10 6,16 7,16 Van Vlissingen naar Neuzen vm, 6,30 9,20b) nm. 12,10a) 8,48 ö,46d) Neuzen Vlissingen 6,80 7,5üb)c) 10,40 nm. 2,6,05 Van Borsselen vertrekken alle booten ongeveer 30 minuten na het vertrek van Vlissingen of Neuzen. a) Bij vertraging van trein 12,02 kan de boot naar Breskens wachten uiterlijk tot 12,ib uur, en de boot naar Neuzen uiterlijk tot 12,80. b) Deze booten met op Woensdagen. c) Deze boot doet Borsselen niet aan. d) Bjj vertraging van trein 6,29 kunnen deze booten wachten tot 6,50,

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1915 | | pagina 4