B LOOKER'S DAALDERS C A A O j8S-, BiffiS!-, Clil- 81 J, B, BECU Sr., Mailt Gioede. dan- tii verkoftp ran Btroosiiir, wr taBdlracll. II 01 p 611 III Vl I Kennisgeving Co J. CORNELLS, Bresken*. Ontvangen: Nieuwe behangselpapieren, „„r, en fflif asnt Veeren- en Kapokbedden. Oe Aufo-Waschmachinp, een in goeden staat zijnde Holland-Amerika^LfiL Iz. DE HULLU, Breskens. Lijn Sas van Gent—IJzendijke. Provinoiale Stoombootdienst op de Wester-Schelde. Gewyzigde Dienstregeling Van C April 1915 tot nadere aankondiging. Amsterdamsohe tijd. d li P z< r( V: b; b' lei Wegens de voortdurende stijging der noteeringen van de grondstoffen, hebben wij den prijs van tijdelijk verhoogd op 2- per I»hs van n 1-05 0.55 jt n n 0.23 Si Mo. BLOOMER'S CACAOFABRIKANTEN. Verkrijgbaar bij 9. Bführaan'de Smit, Breskans. z\jn steeds in alle grootten (1, 2, 8 en 4) voorhanden en te ontbieden. Ook verkrijgbaar alle juist passende Onderdeeïcn bene vens Schoffels met 9 of 7 Scharren. Ook te bekomen: HalHLii«ptoeg-je«, Nos. 1, 2, 8 en 4. I Cocostapijt, Gangmatten, KARPETTEN, F ANTAüjlEKLEF.PJ ES EN VLOERZEIL. Met beleefde aanbeveling, Breskens. J. A. CARELS. Bureau tot Publiciteit van Wetenschappelijk Nieuws. Singel 276 - AMSTERDAM. Curatorium Mr Dr C F Scboch, Dr H. C Prinsen i&norligs, Prof. Dr. H D. J Bodenstein, Jhr Mr L H v:»n Lennep. L'e er: FRANSCH DUITSCH ENGELSCH BOEKHOUDEN HANDELSCORRESPONDENTIE SCHRIJVEN ZONDER FOUTEN EEN GOEDEN STIJL WISKUNDE LOOPENI) SCHRIJVEN EN 101 ANDERE VAKKEN door middel van onze Schnfr.e ljjke Cursussen. Degelijk onderricht per brief. Op leiding voor examens Billijke condities. Vraagt bet gratis prospectus. en eene gebruikte ZAAIIWACRIWE, bij A. LEENHOUTS, in Zaden en Landbouwwerktuigen, Breskens. Wekelljksche vaart van ROTTERDAM naar NEW-YORK met de prachtige ingerichte, snelvarende Stoomschepen. Inlichtingen kosteloos bij den Agent J. J, CORNELIS te Breskens. Aanbevelend, MIDDELEN TAF VERVOER. VlissiageP—Bbogendaal -- Rotterdam. vuil V hssisigen 6.25 7.20f 8.10 58.26 1.27+ 4,50 7.46t y Middelburg 6.86 7.29 9.20 12.85 1.86 5. - 7,56 Öoos 7.0,8 7.48 9.58 t .04 1.65 5.29 8.17 i> Roosendaal 6 11.18 2 46 6.; 5 9,'<0 Rotterdam 12.27 8 .58 8.68 >0.41 f, Amsterdam 11.66 2.- 6, ,17 11.06 12.34 X Utrecht 10.66 1.84 5, .02 9.63 11.85 Amsterdam 11.42 212 5. 40 10.85 18.17 /an Amsterdam 7.36 f 6.26f j> Utrecht 8.18 7.05 Amsterdam 8.00 9.48 8.00 6.45 s Rotterdam 9.18 11.86 8.08 4.88 8.19 Roozendaal 7.00 10.41 1.41 4.26 7.29 9.36 9 Goes 8.27 11.83 2.57 6.48 8.60 10.33 'J Middelburg 9,08 i 1.64 3.27 8.21 9.22 10.61 V iissingon 2 )8 12 02 2 86 6.29 6 80 11.81 t -itrio V .••tf'vpg Bmite;.- gfeem Dienstregeling van 1 April 19J6 Bréske.nfc Y, 6.20 8.80 10.56 1.85 4,30 6 25 0roede i 6.80 3.40 11.05 1.45 4.40 6.85 Schoonde kt if 6 41 8.51 11.16 1.66 4.51 6.46 On.Vf.b1: e N 7 05 9 10 11 40 2 15 6.16 7 05 8 05 Di aul yrug 7.23 9.28 11.58 2.83 5.33 7.28 8.23 V, 6 05 7.28 9.86 12.05 2 49 6.40 7.30 Aardenburg 6 20 7 43 9.60 12.20 2.55 5 55 7.45 Bede 65 10 02 12.32 8 07 6 07 Sfciootrugge PD. st.j Maldegfaeuu Maldeghem Stroobrugge Eede (Douane Stat.) Aardenburg Draaibrug Oostburg Sehoondijke Groede Bresfrw sjra&itnig <:VX. ïlli<>.> Draaibrug Oossrmrg Cadzarid Zuidzande Oost burg A. V. s 8 55 10.48 1.58 4.18 6.49 6.22 9.0T 11.— 2.10 4.f0 7.01 A. 6 37 9.22 11,15 2,26 4.45 7 16 V 5.45 6.42 9.29 11 20 3.38 4.62 7.24 6 03 7.03 9.47 11.83 2 51 5.12 7.42 7.22 10X6 11.67 3.10 5.31 8.C4 7.83 10 17 12 08 8 21 >5.42 8.12 A. 7.43 '0.27 18.18 S.81 5.52 8.22 '7 7 28 9 80 12 03 8.40 5.87 7.83 A. 8.15 7 48 9 45 12 20 2 55 6 52 7.48 Y. 6 17 9.(5 -i i. 2.06 4 25 7.— 8.— A. 8.82 9 20 11.15 2.20 4.40 7.15 8 15 V. 6 04 7 10 9.48 11.50 8.— 5.20 7.10 8 15 21 9.69 12.01 3.11 5.31 7.21 A 3,87 7 83 10.11 12.18 3.28 5.43 7.33 '7 6,38 8.30 11.05 2.20 4.42 6 37 7.40 6 44 8.42 11.17 2 82 4 54 6 49 7.52 ',.55 8 68 11.28 2 48 5 05 7 8.08 7.50 8.05 'S..-W. itoomiracii ilaatschappij Ned' Grens v IJzendfjke v Sehoondijke a Schoondyke v IJzendijke a Nfnd. Grens a 6 10 6 38 7.27 7 50 8.20 8 43 8.55 9 18 9 28 9 51 10.10 10.83 15.35 11 47 10:48 11.06 12.00 12.23 11.57 1 20 1.43 2.00 2.23 2.40 5.00 6.20 8.03 5 28 6.48 8.15 5.85 6.50 8.88 5 58 7 13 Richting IJzendijke—Sas van Gent Treinnummers I Ia III Vert.re* IJzendijke (Remise) 8,— 6,80 2,80 Pyramide 8,18 6,50 2,50 Aankomst Philippine 8,50 7,22 8,18 Vertrek 8,65 7,27 8,18 Aank. Sas van Gent 9,26 8,— 3,60 Richting Sas van Gent—IJzendijke Treinnummers II Ha IV Vertrek Sas v. Gent 10,— 8,80 Aank. Philippine 10,38 9,08 Vertrek Philippine 10,38 9,08 Pyramide 11,10 9,40 4,80 6,08 6,18 5,45 6,05 Aank. IJzendijke 11,80 10,— Treinen Ia en Ila rjjden alleen op Zaterdagen op welke dagen de treinen I en II dan vervallen. LSjn Vtissingen - Breskens Neuzen. DAGELIJKS Van Vhssingen naar Breskens vm. 6,80 Breskens Vlissingen 5,50 7,15 10,15 cm 12,10a) 8,43 en 8,— 11,16 nm. 12,40 4,10 5,45 6,16 Van Vlissingen naar Neuzen vm. 6,80 9,20b) nm. 12,10a) 3,43 6,45 v NeuzeD Vlissingen 5,80 7,50b) 10,40c) nm. 2,6,05 Van Borsselen vertrokken alle booten ongeveer 30 minuten na het vertrek van Vlissingen of Neuzen. a) Bij vertraging van trein 12,02 kan de boot naar Breskens wachten uiterlijk tot 12,15 uur, en de boot naar Neuzen uiterlijk tot 12,80. b) Deze booten niet op Woensdagen, o) Deze boot doet Borsselen niet aan.

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1915 | | pagina 4