Gappon-Ploegen BLOOKERS DAALDERS CACAO Turf te bekomen. Puike Bravo's blauwe AARDAPPELEN Bosjes Mutsaatdwissen, en Strisniiier, m Miraclit Co J. CORN ELIS, Breskens Kennisgeving 1. per bus van 1 Kilo. Wiegen, Bascules, Vlecht- en Afmaakdraad, Krammen enz.. Iz. DE HULLIJ, Breskens. Steeds verkrijgbaar: Holland-AmeTika-L^n, een in goeden staat zijnde MIDDELEN VAN VERVOER. r, l.-ll, Stoomtram Maatschappij Lijn Sas van Gent—IJzendijke. Provinoiale Stoombootdienst op de Wester-Schelde. Gewijzigde Dienstregeling Van 29 Maart 1915 tot nadere aankondiging. Amsterdamsehe tijd zijn steeds in alle grootten (1, 2, 3 en 4) voorhanden en te ontbieden. Ook verkrijgbaar alle juist passende Onderdeeleu bene vens Schoffels met 9 of 7 Scharren. Ook te bekomen Balansploegje», Nos. 1, 2, 3 en 4. Wegens de voortdurende stijging der noteeringen van de grondstoffen, hebben wij den prijs van tijdelijk verhoogd op n 1.06 Va 0.66 V4 0.23 jj V10 BLOCKER'S CACAOFABRIKANTEN. Verkrijgbaar bij I. Brakman-de Smit, Breskens. Steeds voorradig en verder Tuingereedschap. wan gegalwaniseerd draad. Aanbevelend, Puike Komijne en vette Goudsche Kaas, dik blank Inlandsch Spek en zuivere Inlandsche Reuzel, nieuwe gebeukte Stokvisch enz. Aanbevelend, P. J. WESDORP-v. d. Lindr, Breskens Wekeiyksche vaart van ROTTERDAM naar NEW-YORK met de prachtige ingerichte, snelvarende Stoomschepen. Inlichtingen kosteloos bi) den Agent J. J. CORNELIS te Breskens. Eerste Zandstraat, Breskens. Aanbevelend, S. Roakema. verkrijgbaar. P. wan Meenen-Manneke, Breskens. C. DIELEMAN, Breskens. Bureau tot Publiciteit van Wetenschappelijk Nieuws. Singel 276 - AMSTERDAM. Curator) urn Mr DrC F Schoch, Dr H. C. Prinsen Geerligs, Prof. Dr. H. D. J. Bodenstein, Jhr Mr L. H. van Lennep Leert FRANSCH DUITSCH ENGELSCH BOEKHOUDEN HANDELSCORRESPONDENTIE SCHRIJVEN ZONDER FOUTEN EEN GOEDEN STIJL WISKUNDE LOOPEND SCHRIJVEN EN 101 ANDERE VAKKEN door middel van onze Schnfte HJke Cursussen. Degelijk onderricht per brief. Op leiding voor examens. Billijke condities. Vraagt het gratis prospectus. eneene gebruikte ZAAIMACHINE, bij A. LEENHOUTS, in Zaden en Landbouwwerktuigen, Breskens. Vlissingen RoozendaalRotterdam. van Vlissingen 6.86 7.20+ 9.10 12.25 1.27+ 4.50 7.46+ 8 Middelburg 6.85 7.29 9.20 12.86 1.S6 6.- 7,56 M 0oe6 7.08 7.48 9.63 1.04 1.65 6.29 8.17 M Roozendaal 8.86 11.13 2.46 6.15 9.10 Te Rotterdam 9.58 12.27 8.59 8.68 10.41 Amsterdam 11.52 2.- 5.17 11.05 12.84 Utrecht 10.66 1.84 5.02 9.58 11.35 9 Amsterdam 11.42 2.12 5.40 10.86 12.17 van Amsterdam 7.86+ 6.25+ 8 Utrecht 8.13 7.05 X Amsterdam 8.00 9.48 3.00 6.45 V Rotterdam 9.18 11.85 8.08 4.88 8.19 B Roozendaal 7.00 10.41 1.41 4.26 7.29 9.36 B Goes 8.27 11.88 2.67 5.48 8.50 10.83 9 Middelburg 9.08 11.64 8.27 6.21 9.22 10.51 Va Vliraingea 9.12 12.02 3.36 6.29 9.80 11.01 Kteemtr.-litaKtschti.ppy Breslien/i-MaldeglieiB. Dienstregeling van 29 Maart 1915 Breskens V. 6.20 8.80 10.55 1.45 4.80 Oroede 9 6.80 8.40 11.05 1.55 4.40 Sohoondijkc J» 6 41 8.61 11.16 2.06 4.51 Oostburg H 7.05 9.10 11.86 2.26 5.10 6.45 Draaibrug A. 7.23 9.28 11.68 2.48 6.28 7.03 V. 6.05 7.28 9.85 11.58 2.50 6.85 Aardenburg 9 6 20 7.43 9.50 12.18 8.05 6.60 Sede 9 7 56 10 02 12.26 8.17 6.02 Stroobrugge (D. St.) I. Msldegbem Maldeghem V. Stroobrugge i» Eede (Douane Stat.) 8 8 56 11.18 2.15 6.01 6.05 Aardenburg 9 6.22 9.07 11.80 8.27 5.18 6.17 Draaibrug A. 6.37 9.22 11.45 2.42 6.28 6 82 V. 5.45 6.42 9.29 11.53 2.60 6.85 Oostburg O 6 08 7.08 9.47 12.11 3.08 S.63 Sohoondyke H 7.22 10.06 12.80 8.27 6.12 Oroede 1. 7.88 10.17 12.41 8 88 6.23 Brseifeus 7.48 10.27 12.61 8,48 6.88 Draaibrug V. 6.— 7.28 9 80 11 66 8.61 5.85 SlEiil A. 6.15 7.48 9.45 12 11 3 06 6.50 Slnir 9. 6 17 9.06 11.80 2.25 6/0 5.65 Draaibrug A. 6.82 9 20 11.45 2.40 5.25 6.10 Oost burg V 6 04 f.10 9,48 12.15 8.10 6.65 Zaidzande 6.15 7.81 9.59 12.26 8.21 6.06 O.dKKid L. 6.27 7 88 10.11 12.88 8.38 6.18 Cadzand V. 6.82 8.80 11.8* 2.40 4.45 6 20 Zuidzande 8 44 8.42 11.47 2.62 4.57 6 32 Oostburg t. 6.55 8 68 11.58 3,08 5 08 6 48 Ned. Qrens IJzendyke V 11.18 V 6 80 7 68 9 12 11.80 1.80 2.45 5.44 a 6 63 8 21 9 85 11 65 1.68 8.08 6.07 V 7.20 8.80 10.05 12.10 2.07 4.50 6.17 a 7.48 8.68 10.28 12.88 2.80 6.18 6.40 V 10.50 R 11.02 IJ Eend ij ke Ned. Ore us Richting IJzendijke—Sas van Gent Treinnummers I Ia III Vertres IJzendijke (Remise) 8,— 7,— 8,20 r Pyramide 8,20 7,20 8,40 Aankomst Philippine 8,62 7,62 4,12 Vertrek 8,67 8,— 4,20 Aank. Sas van Gent 9,80 8,86 4,65 Richting Sas van Gent—IJzendijke. Treinnummers II Ha IV Vertrek Sas van Gent 9,45 9, 6,80 Aank. Philippine 10,05 9,20 6,50 Vertrek Philippine 10,10 9,28 6,— Pyramide 10,40 10,— 6,30 Aank. IJzendijke 11,— 10,20 6,50 Treinen Ia en Ha rjjden alleen op Zaterdagen op welke dagen de treinen en II dan vervallen. Lijn Vlissingen-Breskens-Neuzen. DAGELIJKS Van VlissiDgen Daar Breskens vm. 5,20 7,16 10,16 nm. 12,80a) en 8,43 Breskens YlisBingen 6,50 8,11,16 nm. 1,05 4,10 Van Vlissingen naar Neuzen vm. 6,80 9,20b) nm. (al2,16 8,48 5,46d) Neuzen Vlissingen 6,80 7,60b) (cl0,40 nm. 2,— 6,05 Van Borsselen vertrekken alle booten ongeveer 80 minuten na het vertrek van Vlissingen of Neuzen. a) Bg vertraging van trein 12,02 kan de boot naar Breskens wachten uiterlijk tot 1 uur, en de boot naar Neuzen uiterlijk tot 12,30. b) Deze booten niet op Woensdagen. 0) Deze boot doet Borsselen niet aan. d) Deze boot wacht op aankomst van trein 5,86 voor zooveer de omstan digheden dit toelaten.

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1915 | | pagina 4