Haarden en Kachels TEOELPLATEN ENZ. Ifsi» (iirit ÈHffi, Stnsiiir, voor liteM Turf te bekomen." Puike Bravo's en blauwe AARDAPPELEN •J, B, BECÜ Sr., Markt, Me, Aan- en w »iy Weet ge dat de enorme toename in verbruik van VAN HOUTEN S te danken is aan de uitstekende kwa liteiten van deze cacao Uw eigen belang brengt mede, daarvan een ge- geregeld verbruiker te worden. in verschillende soorten, Iz* DE HULLU, Breskens. een in goeden staat zijnde Steeds verkrijgbaar: In voorraad: Antrachiet, Smee-, Ruhr- en Eng. Kolen. lste Bevelaar, MIDDELEN YAN YERYOER. a. 1.-V1. Stoomtram Maatschappij Lijn Sas van GentIJzendijke. Provinciale Stoombootdienst op de Wester-Schelde. Gewijzigde Dienstregeling Van 11 Januari 1915 tot nadere aankondiging. Amsterdamsohe tijd. dagelijks? n ,E „E „J ele „J De >P< ze HE Ze at ar de Ol ac w Fr mi E pi ir, Hi •t d ir 10 lif irj 3i 01 g< m cl ïi v n l| a Verkrtlgbaar b;j I. Brakman-de Smit, Breskons. Wederverkoopers korting. Aanbevelend, en eene gebruikte ZAAIMACHIHE, bü A. LEENHOUTS, in Zaden en Landbouwwerktuigen, Breskons. Eerste Zandstraat, Breskens. Aanbevelend, S. R o u k e m a. Puike Kom(jne en vette Goudsohe Kaas, dik blank Inlandsch Spek en zuivere Inlandsche Reuzel, nieuwe gebeukte Stokvisch enz. Aanbevelend, P. J. WESDORP-v. d. Linde, Breskens. Aanbevelend, WEIJKMAN <S SCHIPPERS Breskens. verkrijgbaar. P. van Hleenen-Manneke, Breskens. Bureau tot Publiciteit van Wetenschappelijk Nieuws. Singel 276 - AMSTERDAM. Curatorium Mr Dr C. F Schoch, Dr H. C. PrinaeD Geerligs, Prof. Dr. H. D. J. Bodenstein, Jhr Mr L. H. van Lennep. Leen FRANSCH DUITSCH ENGELSCH BOEKHOUDEN HANDELSCORRESPONDENTIE SCHRIJVEN ZONDER FOUTEN EEN GOEDEN STIJL WISKUNDE LOOPEND SCHRIJVEN EN 101 ANDER»-VAKKEN door middel van onze Schrifte lijke Cursussen. Degeiyk onderricht per brief. Op leiding voor examens. Billijke condities. Vraagt het gratis prospectus. C. DIELEMAN, Breskens. Holland-Amsrika-Ii|n+ Wekolyksche vaart, van ROTTERDAM naar NEW-YORK met de prachtige ingerichte, snelvarende Stoomschepen. Inlichtingen kosteloos by den Agent J. J. CORNELIS te Breskens. zelf geteeld In Walcheren. Aanbevelend, WEIJKMAN SCHIPPERS, Breskens 'V1 issi ngea - RoosendaalRotterdam. vaö Vlissingen 8.S6 7.20f 9.10 12.26 1.27t 4.50 7.46t X Middelburg 6.86 7.29 9.20 12.85 1.86 5.- 7,56 Goes 7.03 7.48 9.58 1.04 1.65 5.29 8.17 Roosendaal 8.86 11.18 2.46 6.(5 9.10 Te Rotterdam 9.58 12.27 8.59 8.58 10.41 Amsterdam 11.52 2.- 6.17 11.05 12.84 s Utrecht 10.66 1.84 5.02 9.58 11.85 Amsterdam 11.42 2.12 5.40 10.85 12.17 van Amsterdam 7.85f 6.25f 3? Utrecht 8.13 7.05 9 Amsterdam 8.00 9.48 8.00 6.45 Rotterdam 9.18 11.85 8.08 4.88 8.19 X Roozendaal 7.00 10.41 1.41 4.26 7.29 9.86 w Goes 8.27 11.88 2.57 5.48 8.60 10.88 w Middelburg 9.08 11.54 8.27 6.21 9.22 10.51 Te Vlissingen 9.12 12.02 8.36 6.39 9.80 11.01 t Snelfireln» Stoomtr.-Maatwbappy Breskvns-MaldegbMH. Dienstregeling van 11 Jan. 1815. Broskeafi. ©roede Schoondyke Oogtburg Draaibrug Aardenburg Etede Stroobrugge M el decern (D. St.) Stroobragge Eode (Douane Stat Aardenburg Draaibrug Oostburg Schoendijke Oroede Rïwïhfero Xksalbriag Sluis Draaibrug Oostburg Znidssnde Cadswsvl Cadzand Zuidzande Oostburg Y. 6.42 8.05 10.30 1.85 4.25 9 6.52 8.15 10.40 1.45 4.85 7.04 8 26 10.51 1.56 4.46 9 7.23 845 11.10 2.15 5.05 6.45 A. 7.42 9.03 11.28 2.88 5.83 7.08 V. 5.48 7.60 9.10 11.85 2.88 6.80 g 6 03 8 05 9.26 11.60 2.53 5.45 9 8.17 9.37 12.02 3.05 5.57 A. V. 9 8 80 10.63 3.05 5.01 6.05 ff 6.06 8.42 11.05 8,17 5.18 8.17 A. 6.20 8.57 11.30 2.82 5.28 6 82 V. 5.30 0.27 9.08 11.38 2.40 5.85 t 548 6.45 9.21 11.45 2.58 5.35 9 7.04 9.40 12.05 8.17 6.12 50 7.15 9.51 12.16 8 28 6.28 A. 7.25 10,01 12.26 8.88 6.38 Y. 5.48 7.45 9 05 11.80 8.40 6.80 8.0S 8 9 £0 11.45 2.55 5.60 V. 6 05 8 40 11.- 2.15 5 JO 5.55 A, 6.20 8.65 11.15 2.S0 6.25 6.10 V.' 5.49 7.25 9.25 11.50 8 6.55 6. 7.86 9.86 12.01 8.11 6.06 A. 8.12 7 48 9.48 12.13 8.23 6.18 Y. 6.15 8.15 10.40 1.45 4.35 6 20 6 27 8.27 10.62 1.57 4.47 6 32 4. 6.38 8 88 11.08 2.06 4.68 648 Ned. Grens IJzendyke IJzendyke V 11.18 V 6 30 7 58 912 11.S0 1.80 2.45 6.44 a 6 58 8 21 9 85 11 56 1.58 8.08 6.07 V 7.20 8.30 10.05 12.10 2.07 4.50 6.17 a 7.43 8.53 10.28 12.83 2.80 5.13 6.40 V 10.50 a 11.02 Richting Sas van Gent—IJzendijke. Treinnummers II Ha IV Vertrek Sas van Gent 9,45 9,— 5,80 Aank. Philippine 10,05 9,20 5,50 Vertrek Philippine 10,10 9,28 6,— p Pyramids 10,40 10,- 6,80 Aank. IJzendyke 11,— 10,20 6,50 Richting IJzendijke—Sas van Gent Treinnummers I Ia III Vertres IJzendijke (Remise) 8,— 7,— 8,20 Pyramide 8,20 7,20 8,40 Aankomst Philippine 8,52 7,52 4,12 Vertrek 8,57 8,— 4,20 Aank. Sas van Gent 9,80 8,85 4,65 Treinen Ia en Ha ryden alleen op Zaterdagen op welke dagen de treinen I en II dan vervallen. Lijn Vlissingen-Breskens Neuzen. Van Vlissingen naar Breskens vm. 7,05 9,60 11,nm. 12,80*) en 8,43 Breskens Vlissingen 7,45 10,85 nm. 12,40 1,— 4,10 Van Vlissingen naar Neuzen vm. 7,06 9,20 nm. 12,10*) 8,43 Neuzen Vlissingen 7,15 9,— 10,40 nm. 8,15 Van Borsselen vertrekken alle booten ongeveer 30 minuten na het vertrek van Vlissingen of Neuzen. Bij vertraging van trein 12,02 kan de boot naar Breskens ten hoogste 5 minuten wachtendie naar Neuzen kan wachten tot 1 uur, behalve dea Woensdags op walken dag zy stipt om 12,10 vertrekt.

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1915 | | pagina 4