ene tachefr TEGELPLAT Verkooping te Biervliet ESSCHEBOOMEN Wagensmeer. Mils lijijii ritiüiisii, a lÉBlfcll V: Stoomwasscherij en 150 TRONKEN VERKOOPING Bi er v li et. Donderdag- 27 Nov. 1913, Wanhoop Smee Antraciet kolen. Geklopte Gascokes Ongeklopte 1 h uink.-brikettem Groote voorraad ïïolland~Am9rïka"LJïi( DAALDERS In voorraad: 3 3 0i TIJDGEEST-POLISSEN TIJDGEEST-LOTEN Éiectriscne bleek- Strijkïnrichting, BRESKENS. e Voor belang stelle nden «lage iijks 5c bcziciiligcii. d ie f 9 December In voorraad Engelselie kolen Ruhr kol en, Wetfervcrkoopers vraagt priji, voorraad m. Jk mat erdudwehe MIDDELEN YEBYOER. y, 7.~ 9.10 11.20 ;'2. t~ ra me en De Notaris Zijlstra te IJ zen dijk o is voornemens lil <!«-*« raruiddags een uur, te Bier vliet, Magdalanapolder, op de hof stede van don heer A. DE GROOT F, .uliliek te verkoopen ll.Su metende tot 1.3Q M. en TE De notaris Zijlstra te Iïzemlij' e is voornemens des voormiddags elf' uur to Bierviifp, op het hofplein van den heer Cu. v. O. Waf.ték, pubbliek tö v+rkoopen: nieuwe gezaagde in soorten. full t iet, wacht niet larger, geen haar uitvallen, geen kale pleklcetvóf kaal hoofdigheid meer. Gebruikt Haaroniwikkelaar a 50 ets p flacon, franco 00 cis. Zend postwissel aan 't HUIS TEN IOHCH, Nieuwe Binnenweg 380, Ho1, terdam. Ruim 1000 daukbetuigingen- AANBEVELEND. PRBKXENS VROON. J. DE HULLU, BRI2SKENS. Wckell'ksclre-vtrartViirT ROTTERDAM naar NEW-YORK mot de prachtige ingerichte, snelvarende Stoomschepen. liftte iWAPAifeBe J. .1. CORNELlé te Bitiskehs. lü in pfaats \%n poedepcliocojade, husson o«|>. on losse fiitcao of gü betaalt'AilWer A^''j.Krijgt befcere kwaliteit. Vlcó k. bussen van 1 _or<s 18 tot. tahfidoif an'iüSil 5$ "t.iaui-i AtA j, 2 1 „0 Brakman-de Smit, Breskens, G. J. CORNELIS, Breskens 1 ii P t- .1' i-m7/-1rH- üreskens. Binteqhnusohe Graiien, Veer! 'oom, veis'Rillenp<; mfivïé'n Bakhtosnr, BeitfïV^iTïtïtW-'ifï Oü.r.. Hji-.ljj;] nb niiv uA»0^''l«WHobcif x l. BKUUNOOGE Vfz. R^jkeps, '"■i'. diO .it-jAüiith Jin7 fp} oAi-jLiJiiia Updcrgcteckt'-ndij ljj viptt .gt^tp hftjt^f'i, ;!:.t;i vi.>: li- i. kët^sïeiien en poülceren v ia Horstellen e» beklaeden van/';tn, i^j's Re«s(ii tstoeien en resaortm.Urasseu gij liet sofide rc.p:iToo.r,-n yati ouwe meube len en antieka vpQiv,-f-)iPet!. Het leveren van, houten er, figuren OUAu\NHATEN, LANJWiOJJUKN LANUEOhKETTl^G van drie n- den Maken en herstellen vau Wanmolens J. A. v. d. SANDE-RoSfrsuaa e, BRESKENS, Lar.geweg. Fahriok van'getikte-Lengtematon, Im- kroond te .Pasije*,. Sluis, Aardeiiburg. Texas Kieuw dubbel gezeefd Broskciis. WEIJKMAN&SGHIPPERS. WEDER VERKRIJGBAAR. Zendt uwe richting. WASCH aan onze Provinciale vtoninboötdieiist op j, Wester-Schehle, 1 NOVEMBER 1913- 23 FEBRUARI |f. ii d( ia e Woensdag v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm.S, v. Hoedekenskerke n. Neuzen b ési mi 80 o'P **■- van Vlissingen naar Breskens. V. 5,20 7,00 9,50 n. 12,10« 8,48i»6,3j van Breskous naar Vlissingen v. 5,bil 8,20 10,35 n. 12,10 4,100 von 'Ktuzru naar Vlissingen vin. b.40 7,50e/ 10,15 nta. 2,150 5.01 vau Viissingen naar Neuzen vm. 5,30 9,2ce nm 12,10a 3,43 5.4;ci v. i'ofselcri Vertrekken de bopp 30 tuin., na het.vei trek van Vlissinjr of Not/zon, u Bij vciiraging van'.tr." 12.02 wacWi dehopjtqn n. Brc,skensen Neuzen 5oi b. Op deze h iztri geen vee vervoer, e. Loze re upjn niet des Zondags. d. Bij yortiagjng van'trein 6.z9 kan |e boot naar Breskens iiougst 10 niinut J war.utcii. t. Dtze reizen,niet des Woensdags,, Niet aanleggen te Boraelo. By vertraging van trein 1.38 Ni UzeU'kan deze boot des Zofliii hoogst 15 jn+n, wachten. h. i ij vertraging van tiein 5.35 klfa Ce boot naar Neuzen ten lioogi ,e vvactiten tot 0 45. lat s, w! ,ei Lijn WalsOordon—Plansweert, D a g e 1 fj k s Van Walzoortioïi naar Hausweert. vin. 6.06 9.05* nam. 1.00 3.45 Wl eei Van Hanswecrt naar Walzoorden vin. 8:>_6* 11.21 urn. 2.58 5.58 6. Op (loze reizen worden geon gtiea ien en vee vervoerd. Co. ;cspöndentie per stpo.mtr. n. Vit |a| a,'d i i.itssiiqor yiisaingeh-Róosenk eii te VVaizoorden o,d tram fliö Walzoorden. le Roozendaal Rotterdam Amsterdam Utrecht Amsterdam V lissirgen - Roozendaal—Rotterdam. 4150 5.- 5.28 7.28 8.88 van Vlissingen 6.25 7.10f Middelburg 6.35 7.19 Goes 7.03 7.88 8.87 9.58 11.22 10.55 11.85 9.10 12.26 9.20 12.35 9.53 1.04 11.57 1.08 2.40 1.83 2.15 1.27+ 1.38 1.56 3.04 4.10 5.89 5.05 6.43 7.46+ 7.55 7.56 8.05 8.17 8.86 9.10 10.17 10.48 12.13 9.53 12.29 9.30 11.35 10.08 12.17 tan Amsterdam Utrecht Amsterdam Rotterdam 4.45 Roozendaal 7.02 Goes 8.29 Middelburg 9.0S Vlissingen 9.12 Te 7.85+ 8.12 7.04 8.83 9.18 9.59 10.41 11.16 11.35 11.45 11.66 11.52 12.04 10.20 1.17+ 11.10 1.56 10.44 2.39 11.40 8.03 8.03 1.41 4.16+ 4.25 2.57 5.11 5.48 3.27 6.S1 6.21 8.86 6.88 6.29 4.16 4.54 4.15 6.40 7.20 8.45 9.17 9.25 6.25 7,06 6.45 8.19 9.34 19.31 10.51 1G.59 Breskens Oroed/B Schoofidijke Oostbprg Draaibrug Aardenburg Êede Stroobrugge (Douane Et.) A. V." 6.40 6.-55 ZEEUWSCH-VLAAMSCHE STOOMTR.-MAATSCHAPPIJ. Ned. Grans [Jzendijke Scheondijke Sckoand(jka iJzendpa 5.57 8.16 11.20 2.55 5.49 8.86 6.15 8.28 9.19 11.86 1.15 3.10 6.02 a3.47 6.40 8.50 9.55 11.C8 1.38 S.S3 6.23 Gres» 6.50 8 56 10.10 12.20 1.46 6 00 7.60 7.IS 9.20 10.83 12.48 2.08 5.22 8.12 T 6.40 7.46 10,45 2.10 8J8 5.6S 8.00 20 57 5.22 C 33 5 or Maidr^gheia .Maldffehem St.roobi ugge Eede (Douane Aarddnburg Draaitu'ur Oosthiurg Schoondijke Groede BF6sEy-ns Draaibrug Sluis j Sluis Drsaibrns Oostburg Zuidzande Cadzand Cadzatid' Zuidzande Ooatburg A, 6.20 6.30 6.41 7.- 7.18 7.23 7.88 7.48 7.59 8-12 8.34 10.42 8.44 10.52 8.5,4 11.03 9.13 11.22 9 21 11.40 9.36 11.4p fjjl 12.00 10.68 12.12 10.14 12.24 10.26 12.36 Stat tob D A, h- 7.15 a48 8.57 9.t"0 9.18 9.32 2SVEt :Vr <.18, ö.yfv a 6 38 7.36. 9.54 7.55 8.06 A' 8.16 7.20 10.45 10.67 11.08 11.20 11.35 11.40 11.58 10.18 12.17 10.24 12.28 10 34 12.88 9.40 U.41 >T. 6.35, •'A. 6:50 7.35 9.54 11.56 4. 7 Tfi 9.95 Ü.35 12.16 V< 6.40 7.37 9 56 12.- ,.6.51 7.48 10 06 12.11 A. 7.08 8.- 10.15 12.28 V. 7.10 8.4S 10 50 !l.80 7.22 8.55 11.02 1.42 7,?8 L53 2.02 2.14 2.28 2.40 2.55 3.03 3.22 3.41 8.52 4.03 2.21 2.36 2.46 8.01 2.— 2J1 2.28 2.55 8 07 S.t$ 1.18 1.29 1.40 1.59 2.18 2.23 2.40 2.53 3.06 3.19 4.40 4.62 6.05 5.17 5,82 5.40 6.03 6.24 6.35 6.45 3.04 -3.19 5.17 6:sa 6.05 6.16 6.28 7.27 7.39 7.60 4.30 4,41 4.52' 5.11 5.30 5.37 7.20 7.30 J 7.40 7.59 8.50 8.20 9.OS 8.31 8.45 9.- 5.52 8.42 6.04 6.16 6.29 7.22 7.35 7.51 8.08 8.18 8.31 8.50 9.09 9.19 9.29 5.35 6,50 8.16 8 81 8.83 8.47 8.^8 03 8.n0 8.11 8 28 8 25 8 87 8.48 ilit die in gel fcn Ito: Wl .li TOl kei te dor vur der Wel tee

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1913 | | pagina 4