ene
tachefr
TEGELPLAT
Verkooping te Biervliet
ESSCHEBOOMEN
Wagensmeer.
Mils lijijii ritiüiisii, a
lÉBlfcll
V:
Stoomwasscherij en
150 TRONKEN
VERKOOPING
Bi er v li et.
Donderdag- 27 Nov. 1913,
Wanhoop
Smee
Antraciet kolen.
Geklopte Gascokes
Ongeklopte
1 h uink.-brikettem
Groote
voorraad
ïïolland~Am9rïka"LJïi(
DAALDERS
In voorraad:
3
3 0i
TIJDGEEST-POLISSEN
TIJDGEEST-LOTEN
Éiectriscne bleek-
Strijkïnrichting,
BRESKENS.
e
Voor belang
stelle nden «lage
iijks 5c bcziciiligcii.
d
ie
f
9 December
In voorraad
Engelselie kolen
Ruhr kol en,
Wetfervcrkoopers vraagt priji,
voorraad
m.
Jk mat erdudwehe
MIDDELEN
YEBYOER.
y, 7.~ 9.10 11.20 ;'2. t~
ra
me
en
De Notaris Zijlstra te IJ zen dijk o
is voornemens
lil
<!«-*« raruiddags een uur, te Bier
vliet, Magdalanapolder, op de hof
stede van don heer A. DE GROOT F,
.uliliek te verkoopen
ll.Su
metende tot 1.3Q M.
en
TE
De notaris Zijlstra te Iïzemlij' e
is voornemens
des voormiddags elf' uur to Bierviifp,
op het hofplein van den heer Cu. v.
O. Waf.ték, pubbliek tö v+rkoopen:
nieuwe gezaagde
in soorten.
full
t iet, wacht niet larger, geen haar
uitvallen, geen kale pleklcetvóf kaal
hoofdigheid meer. Gebruikt
Haaroniwikkelaar
a 50 ets p flacon, franco 00 cis.
Zend postwissel aan 't HUIS TEN
IOHCH, Nieuwe Binnenweg 380, Ho1,
terdam. Ruim 1000 daukbetuigingen-
AANBEVELEND.
PRBKXENS
VROON.
J. DE HULLU, BRI2SKENS.
Wckell'ksclre-vtrartViirT ROTTERDAM
naar NEW-YORK mot de prachtige
ingerichte, snelvarende Stoomschepen.
liftte iWAPAifeBe
J. .1. CORNELlé te Bitiskehs.
lü
in pfaats \%n
poedepcliocojade,
husson
o«|>.
on losse fiitcao of
gü betaalt'AilWer A^''j.Krijgt
befcere kwaliteit.
Vlcó k. bussen van 1 _or<s 18 tot.
tahfidoif an'iüSil 5$ "t.iaui-i AtA
j, 2 1 „0
Brakman-de Smit,
Breskens,
G. J. CORNELIS, Breskens
1 ii P t- .1' i-m7/-1rH-
üreskens.
Binteqhnusohe Graiien, Veer! 'oom,
veis'Rillenp<; mfivïé'n Bakhtosnr,
BeitfïV^iTïtïtW-'ifï Oü.r..
Hji-.ljj;] nb niiv uA»0^''l«WHobcif x
l. BKUUNOOGE Vfz. R^jkeps,
'"■i'. diO .it-jAüiith Jin7 fp} oAi-jLiJiiia
Updcrgcteckt'-ndij ljj viptt
.gt^tp hftjt^f'i, ;!:.t;i vi.>: li- i.
kët^sïeiien en poülceren v ia
Horstellen e» beklaeden van/';tn, i^j's
Re«s(ii tstoeien en resaortm.Urasseu gij
liet sofide rc.p:iToo.r,-n yati ouwe meube
len en antieka vpQiv,-f-)iPet!.
Het leveren van, houten er, figuren
OUAu\NHATEN, LANJWiOJJUKN
LANUEOhKETTl^G van drie n- den
Maken en herstellen vau Wanmolens
J. A. v. d. SANDE-RoSfrsuaa e,
BRESKENS, Lar.geweg.
Fahriok van'getikte-Lengtematon, Im-
kroond te .Pasije*,. Sluis, Aardeiiburg.
Texas Kieuw dubbel gezeefd
Broskciis. WEIJKMAN&SGHIPPERS.
WEDER VERKRIJGBAAR.
Zendt uwe
richting.
WASCH aan onze
Provinciale vtoninboötdieiist op j,
Wester-Schehle,
1 NOVEMBER 1913- 23 FEBRUARI |f.
ii
d(
ia
e
Woensdag
v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm.S,
v. Hoedekenskerke n. Neuzen
b
ési mi 80 o'P **■-
van Vlissingen naar Breskens.
V. 5,20 7,00 9,50 n. 12,10« 8,48i»6,3j
van Breskous naar Vlissingen
v. 5,bil 8,20 10,35 n. 12,10 4,100
von 'Ktuzru naar Vlissingen
vin. b.40 7,50e/ 10,15 nta. 2,150 5.01
vau Viissingen naar Neuzen
vm. 5,30 9,2ce nm 12,10a 3,43 5.4;ci
v. i'ofselcri Vertrekken de bopp
30 tuin., na het.vei trek van Vlissinjr
of Not/zon,
u Bij vciiraging van'.tr." 12.02 wacWi
dehopjtqn n. Brc,skensen Neuzen 5oi
b. Op deze h iztri geen vee vervoer,
e. Loze re upjn niet des Zondags.
d. Bij yortiagjng van'trein 6.z9 kan |e
boot naar Breskens iiougst 10 niinut J
war.utcii.
t. Dtze reizen,niet des Woensdags,,
Niet aanleggen te Boraelo.
By vertraging van trein 1.38
Ni UzeU'kan deze boot des Zofliii
hoogst 15 jn+n, wachten.
h. i ij vertraging van tiein 5.35 klfa
Ce boot naar Neuzen ten lioogi ,e
vvactiten tot 0 45.
lat
s, w!
,ei
Lijn WalsOordon—Plansweert,
D a g e 1 fj k s
Van Walzoortioïi naar Hausweert.
vin. 6.06 9.05* nam. 1.00 3.45 Wl eei
Van Hanswecrt naar Walzoorden
vin. 8:>_6* 11.21 urn. 2.58 5.58 6.
Op (loze reizen worden geon gtiea
ien en vee vervoerd.
Co. ;cspöndentie per stpo.mtr. n. Vit |a|
a,'d i i.itssiiqor yiisaingeh-Róosenk
eii te VVaizoorden o,d tram fliö
Walzoorden.
le
Roozendaal
Rotterdam
Amsterdam
Utrecht
Amsterdam
V lissirgen - Roozendaal—Rotterdam.
4150
5.-
5.28
7.28
8.88
van Vlissingen 6.25 7.10f
Middelburg 6.35 7.19
Goes 7.03 7.88
8.87
9.58
11.22
10.55
11.85
9.10 12.26
9.20 12.35
9.53 1.04
11.57
1.08
2.40
1.83
2.15
1.27+
1.38
1.56
3.04
4.10
5.89
5.05
6.43
7.46+ 7.55
7.56 8.05
8.17 8.86
9.10 10.17
10.48 12.13
9.53 12.29
9.30 11.35
10.08 12.17
tan Amsterdam
Utrecht
Amsterdam
Rotterdam 4.45
Roozendaal 7.02
Goes 8.29
Middelburg 9.0S
Vlissingen 9.12
Te
7.85+
8.12
7.04
8.83 9.18
9.59 10.41
11.16 11.35
11.45 11.66
11.52 12.04
10.20 1.17+
11.10 1.56
10.44 2.39
11.40 8.03 8.03
1.41 4.16+ 4.25
2.57 5.11 5.48
3.27 6.S1 6.21
8.86 6.88 6.29
4.16
4.54
4.15
6.40
7.20
8.45
9.17
9.25
6.25
7,06
6.45
8.19
9.34
19.31
10.51
1G.59
Breskens
Oroed/B
Schoofidijke
Oostbprg
Draaibrug
Aardenburg
Êede
Stroobrugge (Douane Et.)
A.
V."
6.40
6.-55
ZEEUWSCH-VLAAMSCHE STOOMTR.-MAATSCHAPPIJ.
Ned. Grans
[Jzendijke
Scheondijke
Sckoand(jka
iJzendpa
5.57 8.16 11.20 2.55 5.49 8.86
6.15 8.28 9.19 11.86 1.15 3.10 6.02 a3.47
6.40 8.50 9.55 11.C8 1.38 S.S3 6.23
Gres»
6.50 8 56 10.10 12.20 1.46 6 00 7.60
7.IS 9.20 10.83 12.48 2.08 5.22 8.12
T 6.40 7.46 10,45 2.10 8J8
5.6S 8.00 20 57 5.22 C 33 5 or
Maidr^gheia
.Maldffehem
St.roobi ugge
Eede (Douane
Aarddnburg
Draaitu'ur
Oosthiurg
Schoondijke
Groede
BF6sEy-ns
Draaibrug
Sluis j
Sluis
Drsaibrns
Oostburg
Zuidzande
Cadzand
Cadzatid'
Zuidzande
Ooatburg
A,
6.20
6.30
6.41
7.-
7.18
7.23
7.88
7.48
7.59
8-12
8.34 10.42
8.44 10.52
8.5,4 11.03
9.13 11.22
9 21 11.40
9.36 11.4p
fjjl 12.00
10.68 12.12
10.14 12.24
10.26 12.36
Stat tob
D
A,
h-
7.15
a48
8.57
9.t"0
9.18
9.32
2SVEt :Vr <.18, ö.yfv
a 6 38 7.36. 9.54
7.55
8.06
A' 8.16
7.20
10.45
10.67
11.08
11.20
11.35
11.40
11.58
10.18 12.17
10.24 12.28
10 34 12.88
9.40 U.41
>T. 6.35,
•'A. 6:50 7.35 9.54 11.56
4. 7 Tfi 9.95 Ü.35 12.16
V< 6.40 7.37 9 56 12.-
,.6.51 7.48 10 06 12.11
A. 7.08 8.- 10.15 12.28
V. 7.10 8.4S 10 50 !l.80
7.22 8.55 11.02 1.42
7,?8 L53
2.02
2.14
2.28
2.40
2.55
3.03
3.22
3.41
8.52
4.03
2.21
2.36
2.46
8.01
2.—
2J1
2.28
2.55
8 07
S.t$
1.18
1.29
1.40
1.59
2.18
2.23
2.40
2.53
3.06
3.19
4.40
4.62
6.05
5.17
5,82
5.40
6.03
6.24
6.35
6.45
3.04
-3.19
5.17
6:sa
6.05
6.16
6.28
7.27
7.39
7.60
4.30
4,41
4.52'
5.11
5.30
5.37
7.20
7.30 J
7.40
7.59 8.50
8.20 9.OS
8.31
8.45
9.-
5.52 8.42
6.04
6.16
6.29
7.22
7.35
7.51
8.08
8.18
8.31
8.50
9.09
9.19
9.29
5.35
6,50
8.16
8 81
8.83
8.47
8.^8
03
8.n0
8.11
8 28
8 25
8 87
8.48
ilit
die
in
gel
fcn
Ito:
Wl
.li
TOl
kei
te
dor
vur
der
Wel
tee