kmm ad BÜ (£3^:1 5 pCt. PANDBRIEVEN Noord-Amerikaansche Hypotheekbank m m, jImRü -„ammme .aaHSJ .neSïed eene ruime sorteering u;v Steeds in voorraad in In voorraad: 1 voorraad x f. 1,1'^;ii .i'; i .j 'ivl; tv»< i> li Stoom tb assclwrij) en Electrische ij,: fin strijkinrichtihg, b. Op deze réizen geen veevervoer. d. Bij vertraging van trein 6.29 kan A boot naar Breskens hoogst 10 minute wachten. 'ii >Xi 1 io J V v. Neuzen n. HdedekenskeR; dg. 8,1, v: 4> a - p d 1 K t ff 190 nricri aeb '|6;- >^lquwe bofterpotten, jftOAfil J N B 3ÖAIA S;*RDÜ DSetlEKA A S STOKVISCHp fi£>lWBV»3CJUenz. BlorioBjI ,n9voi8 .nsjfw' -loof) f'i'«bI«JIö' i r -;.uylo4«,WOGGBÉ, Br ,lolii>tio Verkrijgbaar: TELSNIJDERS, Anier. MOTOREN, tl» Uns worüen nK .nisleaAq LBRJiiHU T S<j>w on Laridbouvy wotik tuigen, .nobausai 8 dom eaegnevBrusJtöBSuoo ndergeteekende «4? net toezicht daarop, i !%wVt??iob -ook aan to,t het aan- lj ngen van electrische schellen eu huis- delephonie. (bicJooIl O" ïvOhdén aanbevelifléV^ ej J. P.*W\°M&keR. BRESKEMS. go blnr.i;»d JtjiM gslaaot (1 zijn overlrefbaar. ,niu Q «1 agalRnman A .'Verkrijgbaar by *b enesllel i»(f eb .1. de Hullu JJ? Zn., Breskens. i ISSh'anbgtiu eitfllsb J. CORNELIS,'BrVsktens. 1 kr vTTT iö 't Jgieaiom Orri de houders tfbb onim b pCt. pandbrieven te Wij- waren voor koersverlies, is besloten onze pandbrie- I ven 'dfev'erlangtl aflosbaar »h 10 jaar na uitgift eh koers van 100 pCt. pahdbrïéVen is düs verze kerd na 10 jaar nog dezelfde J; 'waarde te bezitten als op den dag van aaukoop. Y^IJedige, aflos© ogs voor- waaraen op aanvi age Ver io ikh#é?p- i .11182.111 II fibna subar t -aoorf' Gevestigd te Leeuwarden. -!.«A »l W'" ';.V .1: inj stukken van lOOb ƒ500.en ƒ100.— tegen den koers van 100 p('t. alle in k crkiljglmat- bij Commissionairs IlIVclrn. -ei4 .la -in'i a nildoH -msv Aangekomen .uit. 11 ma i ad Texas Nieuw dubbel gezeefd usrrgnrn jeit Jiw i- u nobel Ontvangen O tViatèMtöènëW en Muilen in som ten. Verder alle soorten SCHOENWERK, waaronder bök': zr-rt sterke vetlederen booggUST ËKKSCH OENEN, WAT ERKA P BOTTIN ES meten zon- Kder gespen,, :.j aan concurreereode prijzen. -'197 9Mï&!CÉï4üftB 9(1 f H| rflllOOjlM9^ ti" Bib'bykoek, "Bibbymeel, Lijnkoek, Lyn^l, '^ibfeu^co^lii^'^if Midkvcfcvoedar,Mestveevoeder, Kracht r voeder', Varkens- en Kaivwmeel, Gebroken Boonen,G .plette Uaverjëjjz. dmv Alles goede kwaliteit. Aanbevelend, L. A. CIJSOUW, M olen, KkuismjK i vf -MTl'U.IUS V iist-ii gen Roozend&al .on .Q eiJoeB ,sgiiov Jed JüKKn van VJrêsingen.'6:2& 7.l0tr'1kl0 12.20 MijdtfejlbLuig fi.85. 7,19 9,20 12.8 i Goes 7.08 7.38 9.58 1.04 -1-» MS00,z<?Pd*al r.8.87 11.67 1 mSJborH#terdam 9.58w uIkLQ?.! VEEBOER. - Rotteri&m. TTPOI-1 LIOTV-i© ,0 TT7T .svjiiloF ALSMEDE: JIJ iï Buiterilandsche Granen, Voerliioem, vei schillende merken Bakbloem, Bfe»>ehaiil»ioeui csty,. -uov.i %nwwr:"'° ;;,U BRpiJNÓOGE XVrj. Breakers. ,+*r*fT-iiw,li- oav r ui ial—a .netin J .XOOrrTl qBnOiTuöa vj T. u O t 81 Gouden- en Zilveien Sieiadiën, Gouden- en K.ilverfin Dames- en Heeren-horloges enz. IWF" {,Reparaliöhwófdbn "aöiöge'np- "nidb endooreen èerste-klasse-ropa rateur tegen billijken prijs bewerk "StèingÊP™ -I' iw riit J. I. BRAKNAfi, Goud- en ZiJvêrltandei, Molenstraat, Uhoede. >1 ntv 10IJ10M 0ffJd31>V "j:v Eiiürehche k<T]oo n v Rulir kolen, Smee Antraciet kolen Geklopte Gascokes Ongeklopte Brnink.-briketten. AANBEVELEND. BRESKENS VROON- BRESKENS. I f -r .-VJ j [j Zendt uwo WASCH aan onze 1 - r gemangeld en opgemaakt 2b, cu por stuk. Vöor plaatsen aan de Stoomtrn Maatsohappij Breskens-Maldeghem» legen gecentrifugeerd (winddroog)li dent per stuk. r Hotels én groote inrichtingen ipt piale korting. ni dl n "T Provinciale Stoombootdienst ep b 11 ester-Sehelde, I NOVEMBER 1913-28 FEBRUARI I9|| ,t ^uiüitcrdamsche tijd, 0 A (j B C IJ,k S van Vlissingen naar Breskens. v. 6,20 7,50 9,50 n. 12,10a 3,486 6,% van Breskens naar Vlissingen v. 5,5'j, 8,20 10,35 n. 12,40 4,106 7.05i van Neiizén naar Vlissingen vm. 5,40 7,50e/ 10,45 nm. 2,15p 5,0ii van Vlissingen naar Neuzen vm. 8,80 9,20e nm 12,10a 8,48 6.4M v. Tortelen ver trekken de bool« 30 'inn. na het vertrek van Vlissioi of Neuzen. a Bij vertraging van tr. 12.02 wacbta debooten n. Breskens en Neuzen 6 mii c. Deze reizen niet des Zondags. e. Deze reizen niet des Woensdags. Niet aanleggen te Borsele. g. Bij vertraging van trein 1.88 Neuzen kan deze boot des hoogst 15 min. wachten. A Bij vertraging van trein 5.35 do boot naar Neuzen ten roogst! wachten iöt 6 45. W.oensdaé v. Lot deken,'kerke n. Neuzen 8' Lijn Walsoorden Hanswoart, Dagcly ks Van Walzoordan naar Hansweert. vm. 6.06 9.06* nam. 1.00 8.45 0' Van- Hansweert naar Walzoorden vm. 8.26* 1-T.-21 nm. 2.68 5.58 8.1 Op deze reizen weiden geen goed» ren os v«é vervoerd. Correspondentie per stoomtr. n. Vlait ad staatsspoor Vlissingen-Roosendu en te Walzoorden o/d tram Hult Waizooruen. Breskens .Steomtr.-naatschappij Breskens-Mafdegheiu. Dienstregeling van 1 Oct. 1918. Tr n r.X o'é 1' in t O 1 Hf\ 1 >Ón TIW I Amsterdam 11.22 2.40 Utrecht 10.55 1.83 Amsterdam 11.85 2.16 van Amsterdam Utrecht Amsterdam Rotterdam 4)45 j xxuueiuipii «)ïo 8.88ti v Middplburg 9.03 11.46 11.,. 7.85t 10120 L17f öJï 11.10 I - 5' 11.56 STOOMTR.-MAA' Stroobrugge (Douane St.) ^defhem lUdeghem Stroobrugge Eede (Douane Station Aardenburg ibrug tburg oondijke Groede Breskens Draaibrug Sluis A. n 71 A. -7,' beo?Q 84 ?iu .leieqiB lb A* 6.20 6.80 6.41 7.- 7.18 7.28 7.38 7.48 7.59 8.12 8.84 8.44 10.42 10.52 8.54 11.08 9.18 11.22 9.21 11.40 9.36 11.45 9.51 12.00 10.03 12.12 10.14 12,24 10.26 12.36 6.20 6.38 V s V. 6.85 .VOK. Ned. Grens 1.20 Sluis Draaibrug iJzendijke- a f 6i«r:7.46' 10.88 uaii10.4Ó Md. av«wi M8 iw v 10,67 12.20 12.48 05.011 n U« X s A. V. stCol^U'X11IJÜh >£&o Sb i.'Sjii^ftJSJ8(f8'ÖIlS i)9V9§iBij ïo.ïó 2,10 6,24 8.18 «,28- 6 86 «26 - Zuidzandc jlgin-(jpjtburg --hi Uü.O 00 8 0o8 08.0 Oü.8 O-'.O 07.' Y 08.8 A. V. A. 6.50 7.- 7.16 8.48 10.46 8.57 10.67 9.06 11.08 9.18 11.20 9.32 11.35 9.36 11.40 9.54 11.58 10.13 12.17 10.24 12.28 10.34 12.38 9.40 11.41 9.54 11.56 940 11.20 7.- 7.15 7.18 7.86 7.55 8.06 8.16 7.20 7.85 2.02 2.14 2.28 2.40 2.66 8.03 3.22 3.41 8.62 4.03 2.21 2.86 2.- 2.46 1.18 1.29 1.40 1.69 2.18 2.28 2.40 2.58 8.06 8.19 4.40 4.62 6.06 6.17 6.32 5.40 4.30 4.41 4.52 5.11 5.30 5.37 5.62 6.04 6.16 6.29 7.22 7.86 7.61 8.03 8.18 8.81 Oct. 7.20 7.30 7.40 7.69 8.60 8.20 9,08 8.31 8.42 8.46 9.- 6.03 8.60 6.24 9.09 9,25 ll jJGt. 2.16 8.01 6.40 6.51 7.08 7.10 7.22 7,8? »,W 111?- 1*8 7.87 9.55 12.- 7.48 10.06 12.11 8.- 10.18 12.23 8.48 10.60 1.80 8.56 11.02 1.42 2. 2.11 2.23 2.56 8 07 848 6.35 6.46 8.04 8.19 6.17 5.S2 6.05 6.16 6.28 7.27 7.89 7.60 9,19 9.29 '5.35 6.50 8j6 8,8) 8.00 8.11 8.28 8 26 887 8,48 8.88 8.47 8.(8 9.08 «-I

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1913 | | pagina 4