kmm ad BÜ (£3^:1
5 pCt. PANDBRIEVEN
Noord-Amerikaansche
Hypotheekbank
m m,
jImRü -„ammme .aaHSJ .neSïed
eene ruime sorteering u;v
Steeds in voorraad
in
In voorraad:
1
voorraad
x f. 1,1'^;ii .i'; i .j 'ivl; tv»< i> li
Stoom tb assclwrij) en Electrische ij,:
fin strijkinrichtihg,
b. Op deze réizen geen veevervoer.
d. Bij vertraging van trein 6.29 kan A
boot naar Breskens hoogst 10 minute
wachten.
'ii >Xi 1 io J V
v. Neuzen n. HdedekenskeR; dg. 8,1,
v:
4>
a - p
d 1 K
t
ff 190
nricri aeb
'|6;- >^lquwe bofterpotten,
jftOAfil J N B 3ÖAIA S;*RDÜ DSetlEKA A S
STOKVISCHp fi£>lWBV»3CJUenz.
BlorioBjI ,n9voi8 .nsjfw'
-loof) f'i'«bI«JIö' i r
-;.uylo4«,WOGGBÉ, Br
,lolii>tio
Verkrijgbaar:
TELSNIJDERS, Anier. MOTOREN,
tl» Uns worüen nK
.nisleaAq LBRJiiHU T S<j>w
on Laridbouvy wotik tuigen,
.nobausai 8 dom eaegnevBrusJtöBSuoo
ndergeteekende
«4?
net toezicht daarop,
i !%wVt??iob -ook aan to,t het aan-
lj ngen van electrische schellen eu huis-
delephonie.
(bicJooIl O" ïvOhdén aanbevelifléV^ ej
J. P.*W\°M&keR. BRESKEMS.
go blnr.i;»d JtjiM gslaaot (1
zijn overlrefbaar.
,niu Q «1 agalRnman
A .'Verkrijgbaar by
*b enesllel
i»(f eb
.1. de Hullu JJ? Zn., Breskens.
i
ISSh'anbgtiu eitfllsb
J. CORNELIS,'BrVsktens.
1
kr vTTT
iö 't Jgieaiom
Orri de houders tfbb onim
b pCt. pandbrieven te Wij-
waren voor koersverlies,
is besloten onze pandbrie-
I ven 'dfev'erlangtl aflosbaar
»h 10 jaar na uitgift
eh koers van 100 pCt.
pahdbrïéVen is düs verze
kerd na 10 jaar nog dezelfde
J; 'waarde te bezitten als op
den dag van aaukoop.
Y^IJedige, aflos© ogs voor-
waaraen op aanvi age Ver
io ikh#é?p- i
.11182.111 II
fibna
subar
t -aoorf'
Gevestigd te Leeuwarden.
-!.«A »l W'" ';.V .1:
inj stukken van lOOb ƒ500.en
ƒ100.— tegen den koers van 100 p('t.
alle
in
k crkiljglmat- bij
Commissionairs
IlIVclrn.
-ei4 .la
-in'i a
nildoH
-msv
Aangekomen
.uit. 11 ma i
ad
Texas Nieuw dubbel gezeefd
usrrgnrn jeit Jiw i- u nobel
Ontvangen
O
tViatèMtöènëW en Muilen
in som ten.
Verder
alle soorten SCHOENWERK,
waaronder bök': zr-rt sterke vetlederen
booggUST ËKKSCH OENEN,
WAT ERKA P BOTTIN ES meten zon-
Kder gespen,, :.j
aan concurreereode prijzen.
-'197 9Mï&!CÉï4üftB 9(1
f H| rflllOOjlM9^
ti"
Bib'bykoek, "Bibbymeel, Lijnkoek,
Lyn^l, '^ibfeu^co^lii^'^if
Midkvcfcvoedar,Mestveevoeder, Kracht
r voeder', Varkens- en Kaivwmeel,
Gebroken Boonen,G .plette Uaverjëjjz.
dmv Alles goede kwaliteit.
Aanbevelend,
L. A. CIJSOUW,
M olen, KkuismjK i
vf
-MTl'U.IUS
V iist-ii gen Roozend&al
.on .Q eiJoeB ,sgiiov Jed JüKKn
van VJrêsingen.'6:2& 7.l0tr'1kl0 12.20
MijdtfejlbLuig fi.85. 7,19 9,20 12.8 i
Goes 7.08 7.38 9.58 1.04
-1-» MS00,z<?Pd*al r.8.87 11.67 1
mSJborH#terdam 9.58w uIkLQ?.!
VEEBOER.
- Rotteri&m.
TTPOI-1 LIOTV-i© ,0
TT7T
.svjiiloF
ALSMEDE:
JIJ iï
Buiterilandsche Granen, Voerliioem,
vei schillende merken Bakbloem,
Bfe»>ehaiil»ioeui csty,.
-uov.i %nwwr:"'°
;;,U BRpiJNÓOGE XVrj. Breakers.
,+*r*fT-iiw,li- oav r ui ial—a
.netin
J
.XOOrrTl qBnOiTuöa vj T. u O t 81
Gouden- en Zilveien Sieiadiën,
Gouden- en K.ilverfin Dames- en
Heeren-horloges enz.
IWF" {,Reparaliöhwófdbn "aöiöge'np-
"nidb endooreen èerste-klasse-ropa
rateur tegen billijken prijs bewerk
"StèingÊP™ -I' iw riit
J. I. BRAKNAfi,
Goud- en ZiJvêrltandei,
Molenstraat, Uhoede.
>1 ntv
10IJ10M 0ffJd31>V "j:v
Eiiürehche k<T]oo
n v
Rulir kolen,
Smee
Antraciet kolen
Geklopte Gascokes
Ongeklopte
Brnink.-briketten.
AANBEVELEND.
BRESKENS VROON-
BRESKENS.
I f -r .-VJ j [j
Zendt uwo WASCH aan onze
1 - r
gemangeld en opgemaakt 2b, cu
por stuk.
Vöor plaatsen aan de Stoomtrn
Maatsohappij Breskens-Maldeghem»
legen gecentrifugeerd (winddroog)li
dent per stuk.
r
Hotels én groote inrichtingen ipt
piale korting. ni dl n "T
Provinciale Stoombootdienst ep b
11 ester-Sehelde,
I NOVEMBER 1913-28 FEBRUARI I9||
,t
^uiüitcrdamsche tijd,
0 A (j B C IJ,k S
van Vlissingen naar Breskens.
v. 6,20 7,50 9,50 n. 12,10a 3,486 6,%
van Breskens naar Vlissingen
v. 5,5'j, 8,20 10,35 n. 12,40 4,106 7.05i
van Neiizén naar Vlissingen
vm. 5,40 7,50e/ 10,45 nm. 2,15p 5,0ii
van Vlissingen naar Neuzen
vm. 8,80 9,20e nm 12,10a 8,48 6.4M
v. Tortelen ver trekken de bool«
30 'inn. na het vertrek van Vlissioi
of Neuzen.
a Bij vertraging van tr. 12.02 wacbta
debooten n. Breskens en Neuzen 6 mii
c. Deze reizen niet des Zondags.
e. Deze reizen niet des Woensdags.
Niet aanleggen te Borsele.
g. Bij vertraging van trein 1.88
Neuzen kan deze boot des
hoogst 15 min. wachten.
A Bij vertraging van trein 5.35
do boot naar Neuzen ten roogst!
wachten iöt 6 45.
W.oensdaé
v. Lot deken,'kerke n. Neuzen 8'
Lijn Walsoorden Hanswoart,
Dagcly ks
Van Walzoordan naar Hansweert.
vm. 6.06 9.06* nam. 1.00 8.45 0'
Van- Hansweert naar Walzoorden
vm. 8.26* 1-T.-21 nm. 2.68 5.58 8.1
Op deze reizen weiden geen goed»
ren os v«é vervoerd.
Correspondentie per stoomtr. n. Vlait
ad staatsspoor Vlissingen-Roosendu
en te Walzoorden o/d tram Hult
Waizooruen.
Breskens
.Steomtr.-naatschappij Breskens-Mafdegheiu. Dienstregeling van 1 Oct. 1918.
Tr n r.X o'é 1' in t O 1 Hf\ 1 >Ón
TIW I
Amsterdam 11.22 2.40
Utrecht 10.55 1.83
Amsterdam 11.85 2.16
van Amsterdam
Utrecht
Amsterdam
Rotterdam 4)45
j xxuueiuipii «)ïo 8.88ti v
Middplburg 9.03 11.46 11.,.
7.85t 10120 L17f
öJï 11.10 I -
5'
11.56
STOOMTR.-MAA'
Stroobrugge (Douane St.)
^defhem
lUdeghem
Stroobrugge
Eede (Douane Station
Aardenburg
ibrug
tburg
oondijke
Groede
Breskens
Draaibrug
Sluis
A.
n
71
A.
-7,'
beo?Q 84 ?iu
.leieqiB lb
A*
6.20
6.80
6.41
7.-
7.18
7.28
7.38
7.48
7.59
8.12
8.84
8.44
10.42
10.52
8.54 11.08
9.18 11.22
9.21 11.40
9.36 11.45
9.51 12.00
10.03 12.12
10.14 12,24
10.26 12.36
6.20
6.38
V s
V. 6.85
.VOK.
Ned. Grens
1.20
Sluis
Draaibrug
iJzendijke- a
f 6i«r:7.46'
10.88
uaii10.4Ó
Md. av«wi M8 iw v 10,67
12.20
12.48
05.011 n
U«
X s
A.
V.
stCol^U'X11IJÜh >£&o Sb i.'Sjii^ftJSJ8(f8'ÖIlS i)9V9§iBij
ïo.ïó
2,10 6,24 8.18
«,28- 6 86 «26 -
Zuidzandc
jlgin-(jpjtburg --hi
Uü.O
00 8
0o8
08.0
Oü.8
O-'.O
07.' Y
08.8
A.
V.
A.
6.50
7.-
7.16
8.48 10.46
8.57 10.67
9.06 11.08
9.18 11.20
9.32 11.35
9.36 11.40
9.54 11.58
10.13 12.17
10.24 12.28
10.34 12.38
9.40 11.41
9.54 11.56
940 11.20
7.-
7.15
7.18
7.86
7.55
8.06
8.16
7.20
7.85
2.02
2.14
2.28
2.40
2.66
8.03
3.22
3.41
8.62
4.03
2.21
2.86
2.- 2.46
1.18
1.29
1.40
1.69
2.18
2.28
2.40
2.58
8.06
8.19
4.40
4.62
6.06
6.17
6.32
5.40
4.30
4.41
4.52
5.11
5.30
5.37
5.62
6.04
6.16
6.29
7.22
7.86
7.61
8.03
8.18
8.81
Oct.
7.20
7.30
7.40
7.69 8.60
8.20 9,08
8.31
8.42
8.46
9.-
6.03 8.60
6.24 9.09
9,25 ll jJGt. 2.16 8.01
6.40
6.51
7.08
7.10
7.22
7,8? »,W 111?- 1*8
7.87 9.55 12.-
7.48 10.06 12.11
8.- 10.18 12.23
8.48 10.60 1.80
8.56 11.02 1.42
2.
2.11
2.23
2.56
8 07
848
6.35
6.46
8.04
8.19
6.17
5.S2
6.05
6.16
6.28
7.27
7.89
7.60
9,19
9.29
'5.35
6.50
8j6
8,8)
8.00
8.11
8.28
8 26
887
8,48
8.88
8.47
8.(8
9.08
«-I