PAARDEN. Millellati. BLOCKER'S daalders Cacao, Beste Nieuwjaaiswafeltjes, jgfg zware PAARDEN fan af Men te Momea Gecreosoteerde PALEN, Firma J. P. LEENHOIITS, Electiische zaklantaarns, LafltaarDoiÉrdeelsi enz. Er is geen beter voedings middel dan geeft het uwen kinderen da gelijks. Mooie Bokkum, UITVERKOOP STOFFEN (mantslgoed) Holland~Amerïka~Lijn. Smee Antraciet kolen, Geklopte Gascok Ongeklopte Bruink.-brikettei Te koop gevraagd: Buitenl. granen Div. merken bloem Lijnkoek en Lijnmeel Grondnotenkoek en Soyakoek. In voorraad Engelselie kolei Ruhr kolen. Ruime keuze Rijwiellantaarns, Steeds in voorraad MIDDELEN VAN VERVOER. 12 cent per ons. Wed. YAN DE WOESTIJNE, Breskens voor stappend werk. Brieven letter A boekh. DHUY, Middelburg. Dik blank inlandsch SPEK 90 cent Versche inlandsche Reuzel 105' Gegarandeerd Zuivere Amerikaansche reuzel 80 Puike Tarwebloem 15 Komijne kaas 50 Goudscbe Kaas, 70 Nieuwe blanke Zoutevisch 421/,,, Nieuwe gebeukte Stokvisch 60 alles por K.G. 3 voor 10 cent. Houtskoolbriquetten 5 voor 10 cent. P. J. WESDORP-v. d. Linde, Breskens. lang 1 80 M en 2 M. J. M. H. VAN DE SAN DE MO.NJÉ, Breskens. van eene mooie sorteering aan zeer veel verminderden prijs b(j Schoondijke. WEIJKMAN SCHIPPERS. Breskens. Geplaatst Kapitaal 600.000.Reserve 41319.74l|2 De Bank geeft uit ""li 0! t 1UU 2 0 in stukken van 1000, 500 en 100, tegen beurskoers (lOO'J., °0) De Directie bericht, dat ten kantore der Bank en by H. H. Cor respondenten verkrijgbaar zijn a. Een bericht omtrent de uitloting der 4'|.2 °|0 Pandbrieven a lOO'l, °|0. b. Een bericht omtrent der 4 °|0 Pandbrieven en omwisseling in 4^2 °|0 Pandbrieven. De Directie, Mr A. A. DE VEER Gzn. Mr M. C. VAN DER MINNE. Wekelijksche vaart van ROTTERDAM naar NEW-YORK met de prachtige ingerichte, snelvarende Stoomschepen. Inlichtingen kosteloos by den Agent J. J. CORNELIS te Breskens. AANBEVELEND, BRESKENS. VROtH Provinciale Mnomliootriieiist up Wester-Sclielrte. I NOVEMBER 1912-1 MAART STALLANTAARNS zoowel voor olie als carbid, R ij I u i s 1 a ii t a a r n s. J. de Hullu Zoon, Breskens. Buitenlandsche Granen, Voerbloem, verschillende merken Bakbloem, Reselli) II hlocin enz. Aanbevelend, L. BRUIJNOOGË Wz. Breskens. Verkrijgbaar bij I. BRAKMAN-DE SMIT, Breskens. Anistcrdamsclie tijd, DAGELIJKS van Ylissingen naar Breskens v. 5,20 7,50 9,50 n. 12,10a 8,486 6.^ van Breskens naar Vlissingen v. 5,50 8,20 10,30 n. 12,40a 4,106 7| van Neuzen naar Vlissingen vm. 5,20 7,50e/' 10,45 nm. 2,103 Mi van Vlissingen naar Neuzen vm. 6,30 9,20e nm 12,10a 3,48 5.4ü| Van Borselen vertrekken de bodj 30 min. na het vertrek van of Neuzen. a. Bij vertraging van tr. 12.04 wachl de booten n. Broskonsen Neuzen 51 b. Op deze reizen geen veevervoer, c. Deze reizen niet des Zondags. cl. Bij vertraging van trein 6.29 kan boot naar Breskens hoogst 15 minaj Neuzen hoogst 20 min. wachten. e. Deze reizen niet des Woensdags; g. De boot v. 2.15 uit Neuzen kar, f. Niet aanleggen te Borsele. j Zondags hoogst 15 min. wachten. gt h. Bij vertraging van trein 5.38k de boot naar Neuzen ten hoogi wachten tot 6.55. I jn Woensdag v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm.sj v. Hoedekenskerke n. Neuzen Van vm. Van vm. Op Lijn Walsoorden Hansweert D a g e 1 ij k s Walzoordon naar Hansweert 6.05, 9.05,* nam. 12.50 3.l| Hansweert naar Walzoorden 8.28,* 11.21, nm. 2.58, 6.| deze roizen worden geen ren en vee vervoerd. Correspondentie per omnibus n. Vis a/d staatsspoor Vlissingen-Rooseudij en te Walzoorden o/d tram Hus Walzoorden. V Ussiiigen Roozendaal Rotterdam. van Te van Vlissingen 6.25 7.10t Middelburg 6.35 7.19 Goes 7.08 7.38 Roozendaal 8.87 Rotterdam 9.58 Amsterdam 11.22 Utrecht 10.55 Amsterdam 11.85 9.10 12.25 9.20 12.35 9.58 11.57 1.08 2.40 1.83 2.16 1.27f 1.38 1.04 1.56 3.04 4.10 6.39 5.05 5.43 4.50 5.- 5.28 7.28 8.88 9.53 9.30 10.08 7.46f 7.55 7.56 8.05 8.17 8.36 9.10 10.17 10.43 12.13 12.29 11.35 12.17 Amsterdam Utrecht Amsterdam Rotterdam 4.46 Roozendaal 7.02 Goes 8.29 Middelburg 9.03 8.83 9.59 11.16 11.45 7.35f 8.12 7.04 9.18 10.41 11.35 11.56 Te VlissingeD 9.12 11.52 12.04 10.20 1.17f 11.10 1.56 10.44 2.39 11.40 3.03 3.03 1.41 4.16t 4.25 2.57 5.11 5.48 3.27 5.31 6.21 3.86 5.88 6.29 4.16 4.54 4.16 5.40 7.20 8.45 9.17 9.25 6.25 7.05 6.45 8.19 9.34 10.31 10.51 10.59 Stovnitr.-HuatRcbappU Breskens-Maldeghein. Breskens V. 6.20 8.31 Groede Schoondijke Oostburg Draaibrug 640 Aardenburg 6.55 Eede Stroobrugge (Douane St.) Maldeghem A. 8.12 10.22 Maldeghem V. Stroobrugge Eede (Douane Station Aardenburg Dienstregeling van 23 Sept. 1911 6.80 6.41 7.- 7.18 7.23 7.38 7.48 7.59 8.41 8.52 9.11 9.29 9.32 9.47 9.69 10.10 Sneltrein. ZEEUWSCH-VLAAMSCHE STOOMTR.-MAATSCHAPPIJ. Ned. Grens v 6.57 8.16 11.20 3.00 5.49 8.85 LJzendijke v 6.12 Schoondijke a 6.86 8.29 9.30 11.35 1.15 3.16 6.02 a8.47 8.50 9.55 11.66 1.88 8.88 6.24 Schoondijke v LJzendijke h ÜjJ. Gren*. 6.50 8.55 7.13 9.20 5.4C 7.45 5 52 8.07 10.10 12.20 1.46 6.00 7.50 10.83 12.4 V 2.03 5.22 8.12 10.45 2.10 6.14 8.13 10.57 2,38 6.38 8.25 Draaibrug Oostburg Schoondijke Groede Breskens Draaibrug Sluis Sluis Draaibrug Oostburg Zuidzande Cadzaud Cadzand Zuidzande Oostburg A. V. A- V. A. V. A. V. A. V. 7.- 7.15 7.18 7.86 7.55 8.06 8.16 6.35 6.50 7.- 7.15 6.40 6.51 7.03 7.10 7.2-2 7.38 8.35 8.47 8.58 9.10 9.24 9.29 9.47 10.06 10.17 10.27 7.20 7.85 10.45 10.67 11.08 11.20 11.35 11.40 11.68 12.17 12.28 12.38 9.30 9.45 9.10 11.20 9.25 11.85 7.87 9.48 7.48 9.69 8.- 10.11 8.43 10.50 8.55 11.02 9.06 11.13 10.42 10.52 11.03 11.22 11.40 11.45 12.00 12.12 12.24 12.36 2.02 2.14 2.28 2.40 2.55 8.03 3.22 8.41 3.52 4.03 11.42 11.58 2.- 2.16 11.23 11.34 11.46 1.30 1.42 1.53 2.21 2.36 2.47 3.02 2.- 2.11 2.23 2.55 3.07 3.18 1.18 1.29 1.40 1.59 2.18 2.23 2.40 2.53 8.06 8.19 4.50 6.03 5.16 5.27 5.41 5.46 6.04 6.24 6.35 6.46 3.07 3.22 5.23 5.38 6.05 6.16 6.28 7.32 7.44 7.55 4.35 4.46 4.58 5.18 5.36 5.41 5.67 6.09 6.20 6.34 7.25 7.39 7.55 8.07 8.21 8.25 8.50 9.09 9.19 9.29 6.42 5.57 8.06 8.21 8.02 8.13 8.25 8 26 8.38 8.49 7.20 7.31 7.42 8.01 8.a| 8.19 8.24 8.40 8.45 9.- 8.24 8.40 8.45 9.- en de bi di' Di Bi zji Tt tel da be ha 6», I» ba Wó bi lte Pk di< gei rei oei rin aai h vai Bu On om

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1913 | | pagina 4