Goud en Zilver. Engelsche kolen. Antraciet kolen. Ruhr Smee G Oi e Gascokes. )te W atersch ade. Br ai .singen, SWi-I [MI IR, ito Jen tj t WEL kt S1 [oamtram-Wlaatschappij BRESKENS-MALÜEGHEM, Itslt tn sÉists ÜUIUE1E tp de Firma GEBR. KAAN, Hoek Terneuzen of hunne agenten Geïmporteerde YERLOTIKS van voortbrengselen Ruwarige Essex, Gladarige Essex, Veredelde Wilhel- mina en Monarch SitraOe 15'lc 1. In voorraad: In voorraad: eene praclitcollectie Is het W, 1 -- A- Vereeniging tot bevordering van het Vreemde= Iingen=verkeer in Walcheren PROVINCIALE STOOMBOOTDIENST 1 Maart tot en met 31 Oct. '11. Amsterdamsche tyd. ff *ij vertraging van trein 10.45 te Neuzen kan deze boot doB Zondags tea hoogste 30 min wachten A Doze boot legt te Dorseleu alleen aan op de Weekdagen van 19 April—II Aagt BRf SVELEND, VROON. de kerk 13. Zoolang de voorraad strekt groote UITVLnnuu. «au eene massa meubelen massieve en geschilderde linnen Kasten, Tafels, Stoelen, Spiegels, Schilderijen, Le dikanten, Bedden, Dekens, Vloer- en Kurkzeilen en Linoleums, Karpetten, alles min of meer door water beschadigd. tegenover de afgebrande kerk. UURWERKEN, PORTEMONAIES met goud en zilver slot, SIGARENKOKERS enz. Alles gewaarborgd gehalte. Tevens worden alle voorkomende re paraties aan uurwerken aangenomen en tegen billijke prijzen gemaakt. Depót van Goud en Zilver enz. Minzaam aanbevelend, J. I. BRAKMAN-Voogdt, Molenstraat, GROEDE. dat ik iny voorste!? Myn naam is „Pilo"! Ik ben overal bekend als het b»ste sc'iocn- poetsmiddel, dat in een oogenbiik een mooie glans g ;efi, liet leder zacht en duur zaam maal:', :00de' U tyd en geld spaart. Wilt U het niet eens met my probeeren? Eenige fabrikant: Adolf Krebf, Gen. Vertegenwoordigers: L östermann U Co., Amsterdam Keï/eI'M V/ M. Dienstregeling aanvangende 1 October 1911. Nummers der treinen. Breskens G roede Schoondijke Oostburg Draaibrug A. V. Aardenburg n Eede Stroobrugge (Douane St.) Maldeghem A. 6.40 6.55 1 6.20 6.30 6.41 7.- 7.18 7.23 7 38 7.48 7.59 8.12 10 12 14 8.31 8 41 8.52 9.11 9 29 9.32 9.47 9.59 10.10 10.22 10.42 10.52 11.03 11.22 11.40 11.45 12.- 12.12 12.24 12.36 1.18 1.29 1.40 1.59 2.18 2.23 2.40 2.53 3.06 3.19 4.35 4.46 4.58 5.18 5.36 5.41 5.57 6.09 6.20 6.34 7.20 7.31 7.42 8.01 8.19 8.24 8.4C Nummers der treinen. Maldeghem Stroobiugge Eede (Douane Station Aardenburg Draaibrug Oostburg Schoondijke Groede Breskens A. V. 7.- 7.15 7.18 7.36 7.55 8.06 8.16 8.35 8.47 8.58 9.10 9.24 9.29 9.47 10.06 10.17 10.27 10.45 10.57 11.08 11.20 11.35 11.40 11.58 12.17 12.28 12.38 2.02 2.14 2.28 2.40 2.55 3.- 3.19 3.38 3.49 4.- 11 4.50 5.03 5.15 5.27 5.41 5.46 6.04 6.24 6.35 6.46 13 15' 7.25 7.39 7.55 8.07 8.21 8.25 8.44 9.03 9.14 9.25 8.45' 9.-: Numm. en lett. der tr. A C E G 1 L N P Draaibrug V. 6 35 7 20 9.80 11.42 2.21 2.57 5.43 8.24 Sluis 6 50 7 35 9.45 11.58 2.36 3.12 5.59 8.40 Numm. en lett. der tr. 8 0 F H K M 0 0 Sluis V. 7.- 9.10 11.20 2.- 2.38 5.23 8.04 8.45 Draaibrug A. 7.15 9.25 11.35 2.16 2.53 5.38' 8.19 9.- N.B. De uren van vertrek op de tusschenstations zijn bij benadering aangegeven. Ondergeteekende beveelt zich aan tot het koopen en verkoopen van Effecten en het wisselen van Coupons. Groede. J. LOMBAARD-de Smit. TE MIDDELBURG. VAN ZEEUWSCHE KUNST EN NIJVERHEID. (Goedgekeurd bij Kon. besluit van 28 Nov. 1910, no. 75.) Breskens. WEIJKMAN SCHIPPERS. Maximum aantal loten 12500. Ten minste een prijs op elke twintig loten. Prijs per lot f HOOFDPRIJS: Een Zeeuwsche huifwagen met paard (waarde ƒ1000. voorts Schilderijen of teekeningen, Meubelen en huishoudelijke artikelen," alseen spiegel, een pianino, een modern salon-ameublement-, een groot eikenhouten buffet, een schrijfbureau, een pitrotting of raffia serre-ameublement, Sieraden, als: s stellen gouden krullen, strikken met parels, 2 paar spelden, gouden slot met bloed- en dito met granaten koralen, een wanmolen, een kanten zakdoek 2 heeren- en 2 damesrijwielen en diverse Zeeuwsche artikelen LOTEN verkrijgbaar bij C. DIELEMAN te Breskens. IJzelniijke. Aanbevelend, Gebrs. GROOSMAN. Provinciale Mooiutiootdienst op de Wester-Sclielde. Lijn Walsoorden Hansweert. 1 Mei 1909 tot nadere aankondiging. Amsterdamsche tijd. Correspondentie per omnibus naar Vlaxe a/d staatsspoor Vlissingen—Roosendaal en te Walzoorden o/d tram Hulst-Wal- zoorden. D a g e 1 ij k s Van Walzoordon naar Hansweert. vm. 6.05, 9.05,* nam. 12.50 3.45. Van Hansweert naar Walzoorden vm. 8.28,* 11.21, nm. 2.58, 5.58. Op deze reizen worden geen goede ren en vee vervoerd. VERVOERMIDDELEN. Vlissingen—Roozendaal—Rotterdam. (Amsterd. tijd.) v. Vlissingen 6.25 7.07t 9.10 12.25 1.27t 4.50 7.46+ 7.55 Roozendaal 8.87 11.57 8.04 7.28 8.40 10.17 le Rotterdam 9.58 1.08 4.10 8.83 10.43 12.10 8.33 9.18 11.40 3.03 2.35 5.40 8.19+ ,.v* 9.59 10.41 1.41 4.16+ 4.25 7.20 9.34+ Te Vlissingen 9.12 11.52 12.04 8.86 5.88 6.29 9.25 10.59 t Sneltrein. Rotterdam 4.45 Roozendaal 7.02 Elect, tr. Vlissingen—Middelb. corresp. Pr. boot. Van Vlissingen naar Middelburg en omgekeerd voorm. tot 12 uur om 35 minuten en nam. van af 12 uur om de 20 minuten. IJZENLIJK->CHE STOOMTRAMWEG-MAATSCHAPPIJ. Ned. Grens v 5.57 8.16 11.20 8.00 5.49 8.35 IJzendjjke v 6.12 8.29 11.85 1.15 3.15 6.02 a8.47 Scheondjjke a 6.86 8.50 11.56 1 38 8.88 6.24 Sahosndijke v 6.50 10.10 12.20 1.45 6.00 7.50 IJzendyka a 7.18 10.83 12.43 2.08 5.92 8.12 5 40 7.45 10.45 2.10 5.24 8.18 |led. Grens a 5,52 8.02 10.57 2,-22 5.83 8.25 Stoomtr.-Jlaatschappij Breskcns-Maldegliem Breskens Groede Schoondijke Oostburg Draaibrug 6 43 8 45 1057.138 4 35 7 20 8 55 8 57 11 :0 1 50 4 47 7 31 70- 9 10 1123 208 5 0 7 42 7 30 9 30 11 48 2 28 523 801 7 50 9 53 12 06 2 51 5 43 820 V 5 51 6 25 8 5? 1211 2 57 5 50 Aardenburg 6 08 6 41 9 08 12 26 314 6 06 Eede 6 53 920 12 39 3 23 6 18 Stroobrugge D. S 703 9 30 12 50 3 4*3 630 Maldeghem a 715 9 42 102 3 58 45 Maldeghem V. 802 10 34 2 02 4 35 7 25 Stroobrugge 814 10 46 2 14 4 50 7 40 Eede (D. S. 8 25 10 57 228 505 753 Aardenburg 610 837 11 08 2 3' 5 20 8 03 8 45 Draaibrug a. 6 25 8 52 11 2 54 5 37 8 °0 9 00 v. 710 9 02 11 3» 3 CO J4 8 25 Oostburg 730 930 11 48 3 20 6 04 844 Schoondijke 7 50 9 50 1210 3 40 6 24 9 03 Groedo 8 03 1003 12 23 3 53 6 37 9 14 Breskens 813 1013 1234 4 05 647 9 25 825 842 "raaib Sluis V 545 6 29 7 55 57 1132 1211 2 55 547 827 a. 6 00 645 812 1014 11 47 12 28 309 604 842 Sluip 60^4 5 4° 8 30 11 IC 1149 2 SP 5|20 8<>1 8 45 •laaibiOg a 6 20 'v 06 847 U 25 12 06 2 48 5 37 818 9 00 DAG ELtJKS v. Vliss. n.Breskens vm. 5,20, 7,50, 9,50, nm 12,10a5 8,43c 6.35d v. Breskens n. Vliss. 5,50, 8,20, 10,20, nm 12,35a 4,10c 7.05 v. Neuzen n. Vliss. vm. 5,20, 7,50 e/j 10,45<7 nm. 2,15a 6.05 v. Vliss. n. Neuzen 6,80, 9,20/, nm. 12,10a& 8,43 6.85dh van Borselen vertrekken de booten ongeveer 30 minu ten na het vertrek van Vlissingen of Neuzen. J v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm. 8.10 oens ag Hoedekenskerke n. Neuzen 8,60 a Deze reizen worden des Zondags niet gem aakt, b Bij vertraging van trein 12 04 kan de boot naar Borsselen en Neuzen en die naar Breskens ton hoogste 5 minuten wachten. C Od deze reizen wordt geen vee vervoerd d Bij vertraging van trein 6 29 kan do boot naar Breskens ten hoogste 15 en naar Neuz«n ten hoogste 20 minu ton wachten e Op deze reis wordt te Bort>selen niet aangelegd. f Deze reizen worden des Woensdags niet gemaakt

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1911 | | pagina 4