Goud en Zilver.
Engelsche kolen. Antraciet kolen.
Ruhr
Smee
G
Oi
e Gascokes.
)te
W atersch ade. Br ai
.singen,
SWi-I
[MI
IR,
ito
Jen tj t WEL
kt
S1
[oamtram-Wlaatschappij BRESKENS-MALÜEGHEM,
Itslt tn sÉists ÜUIUE1E tp
de Firma GEBR. KAAN, Hoek Terneuzen of hunne agenten
Geïmporteerde
YERLOTIKS van voortbrengselen
Ruwarige Essex,
Gladarige Essex,
Veredelde Wilhel-
mina en Monarch
SitraOe
15'lc 1.
In voorraad:
In voorraad:
eene praclitcollectie
Is het
W, 1
--
A-
Vereeniging tot bevordering van het Vreemde=
Iingen=verkeer in Walcheren
PROVINCIALE STOOMBOOTDIENST
1 Maart tot en met 31 Oct. '11.
Amsterdamsche tyd.
ff *ij vertraging van trein 10.45 te Neuzen kan deze boot doB Zondags tea
hoogste 30 min wachten
A Doze boot legt te Dorseleu alleen aan op de Weekdagen van 19 April—II Aagt
BRf
SVELEND,
VROON.
de kerk 13.
Zoolang de voorraad strekt groote UITVLnnuu. «au eene massa meubelen
massieve en geschilderde linnen Kasten, Tafels, Stoelen, Spiegels, Schilderijen, Le
dikanten, Bedden, Dekens, Vloer- en Kurkzeilen en Linoleums, Karpetten,
alles min of meer door water beschadigd.
tegenover de afgebrande kerk.
UURWERKEN, PORTEMONAIES met
goud en zilver slot, SIGARENKOKERS
enz.
Alles gewaarborgd gehalte.
Tevens worden alle voorkomende re
paraties aan uurwerken aangenomen en
tegen billijke prijzen gemaakt.
Depót van Goud en Zilver enz.
Minzaam aanbevelend,
J. I. BRAKMAN-Voogdt,
Molenstraat, GROEDE.
dat ik iny voorste!?
Myn naam is „Pilo"!
Ik ben overal bekend
als het b»ste sc'iocn-
poetsmiddel, dat in
een oogenbiik een
mooie glans g ;efi, liet
leder zacht en duur
zaam maal:', :00de'
U tyd en geld spaart.
Wilt U het niet eens met my probeeren?
Eenige fabrikant: Adolf Krebf,
Gen. Vertegenwoordigers:
L östermann U Co., Amsterdam
Keï/eI'M V/
M.
Dienstregeling aanvangende 1 October 1911.
Nummers der treinen.
Breskens
G roede
Schoondijke
Oostburg
Draaibrug
A.
V.
Aardenburg n
Eede
Stroobrugge (Douane St.)
Maldeghem A.
6.40
6.55
1
6.20
6.30
6.41
7.-
7.18
7.23
7 38
7.48
7.59
8.12
10
12 14
8.31
8 41
8.52
9.11
9 29
9.32
9.47
9.59
10.10
10.22
10.42
10.52
11.03
11.22
11.40
11.45
12.-
12.12
12.24
12.36
1.18
1.29
1.40
1.59
2.18
2.23
2.40
2.53
3.06
3.19
4.35
4.46
4.58
5.18
5.36
5.41
5.57
6.09
6.20
6.34
7.20
7.31
7.42
8.01
8.19
8.24
8.4C
Nummers der treinen.
Maldeghem
Stroobiugge
Eede (Douane Station
Aardenburg
Draaibrug
Oostburg
Schoondijke
Groede
Breskens
A.
V.
7.-
7.15
7.18
7.36
7.55
8.06
8.16
8.35
8.47
8.58
9.10
9.24
9.29
9.47
10.06
10.17
10.27
10.45
10.57
11.08
11.20
11.35
11.40
11.58
12.17
12.28
12.38
2.02
2.14
2.28
2.40
2.55
3.-
3.19
3.38
3.49
4.-
11
4.50
5.03
5.15
5.27
5.41
5.46
6.04
6.24
6.35
6.46
13
15'
7.25
7.39
7.55
8.07
8.21
8.25
8.44
9.03
9.14
9.25
8.45'
9.-:
Numm. en
lett.
der tr.
A
C
E
G
1
L
N
P
Draaibrug
V.
6 35
7 20
9.80
11.42
2.21
2.57
5.43
8.24
Sluis
6 50
7 35
9.45
11.58
2.36
3.12
5.59
8.40
Numm. en
lett.
der tr.
8
0
F
H
K
M
0
0
Sluis
V.
7.-
9.10
11.20
2.-
2.38
5.23
8.04
8.45
Draaibrug
A.
7.15
9.25
11.35
2.16
2.53
5.38'
8.19
9.-
N.B. De uren van vertrek op de tusschenstations zijn bij benadering aangegeven.
Ondergeteekende beveelt
zich aan tot het koopen en
verkoopen van Effecten en het wisselen
van Coupons.
Groede. J. LOMBAARD-de Smit.
TE MIDDELBURG.
VAN ZEEUWSCHE KUNST EN NIJVERHEID.
(Goedgekeurd bij Kon. besluit van 28 Nov. 1910, no. 75.)
Breskens. WEIJKMAN SCHIPPERS.
Maximum aantal loten 12500. Ten minste een prijs op elke twintig loten.
Prijs per lot f
HOOFDPRIJS: Een Zeeuwsche huifwagen met paard (waarde ƒ1000. voorts
Schilderijen of teekeningen, Meubelen en huishoudelijke artikelen," alseen spiegel,
een pianino, een modern salon-ameublement-, een groot eikenhouten buffet, een
schrijfbureau, een pitrotting of raffia serre-ameublement, Sieraden, als: s stellen
gouden krullen, strikken met parels, 2 paar spelden, gouden slot met bloed- en
dito met granaten koralen, een wanmolen, een kanten zakdoek 2 heeren- en 2
damesrijwielen en diverse Zeeuwsche artikelen
LOTEN verkrijgbaar bij C. DIELEMAN te Breskens.
IJzelniijke.
Aanbevelend,
Gebrs. GROOSMAN.
Provinciale Mooiutiootdienst
op de Wester-Sclielde.
Lijn Walsoorden Hansweert.
1 Mei 1909 tot nadere aankondiging.
Amsterdamsche tijd.
Correspondentie per omnibus naar Vlaxe
a/d staatsspoor Vlissingen—Roosendaal
en te Walzoorden o/d tram Hulst-Wal-
zoorden.
D a g e 1 ij k s
Van Walzoordon naar Hansweert.
vm. 6.05, 9.05,* nam. 12.50 3.45.
Van Hansweert naar Walzoorden
vm. 8.28,* 11.21, nm. 2.58, 5.58.
Op deze reizen worden geen goede
ren en vee vervoerd.
VERVOERMIDDELEN.
Vlissingen—Roozendaal—Rotterdam. (Amsterd. tijd.)
v. Vlissingen 6.25 7.07t 9.10 12.25 1.27t 4.50 7.46+ 7.55
Roozendaal 8.87 11.57 8.04 7.28 8.40 10.17
le Rotterdam 9.58 1.08 4.10 8.83 10.43 12.10
8.33 9.18 11.40 3.03 2.35 5.40 8.19+
,.v* 9.59 10.41 1.41 4.16+ 4.25 7.20 9.34+
Te Vlissingen 9.12 11.52 12.04 8.86 5.88 6.29 9.25 10.59
t Sneltrein.
Rotterdam 4.45
Roozendaal 7.02
Elect, tr. Vlissingen—Middelb. corresp. Pr. boot.
Van Vlissingen naar Middelburg en omgekeerd
voorm. tot 12 uur om 35 minuten en nam. van af 12
uur om de 20 minuten.
IJZENLIJK->CHE STOOMTRAMWEG-MAATSCHAPPIJ.
Ned. Grens v 5.57 8.16 11.20 8.00 5.49 8.35
IJzendjjke v 6.12 8.29 11.85 1.15 3.15 6.02 a8.47
Scheondjjke a 6.86 8.50 11.56 1 38 8.88 6.24
Sahosndijke v 6.50 10.10 12.20 1.45 6.00 7.50
IJzendyka a 7.18 10.83 12.43 2.08 5.92 8.12
5 40 7.45 10.45 2.10 5.24 8.18
|led. Grens a 5,52 8.02 10.57
2,-22 5.83 8.25
Stoomtr.-Jlaatschappij Breskcns-Maldegliem
Breskens
Groede
Schoondijke
Oostburg
Draaibrug
6 43 8 45 1057.138 4 35 7 20
8 55 8 57 11 :0 1 50 4 47 7 31
70- 9 10 1123 208 5 0 7 42
7 30 9 30 11 48 2 28 523 801
7 50 9 53 12 06 2 51 5 43 820
V
5 51 6 25 8 5?
1211 2 57 5 50
Aardenburg
6 08 6 41 9 08
12 26 314 6 06
Eede
6 53 920
12 39 3 23 6 18
Stroobrugge D.
S 703 9 30
12 50 3 4*3 630
Maldeghem
a
715 9 42
102 3 58 45
Maldeghem
V.
802 10 34
2 02 4 35 7 25
Stroobrugge
814 10 46
2 14 4 50 7 40
Eede (D. S.
8 25 10 57
228 505 753
Aardenburg
610 837 11 08
2 3' 5 20 8 03
8 45
Draaibrug
a.
6 25 8 52 11 2
54 5 37 8 °0
9 00
v.
710 9 02 11 3»
3 CO J4 8 25
Oostburg
730 930 11 48
3 20 6 04 844
Schoondijke
7 50 9 50 1210
3 40 6 24 9 03
Groedo
8 03 1003 12 23
3 53 6 37 9 14
Breskens
813 1013 1234
4 05 647 9 25
825
842
"raaib
Sluis
V 545 6 29 7 55 57 1132 1211 2 55 547 827
a. 6 00 645 812 1014 11 47 12 28 309 604 842
Sluip 60^4 5 4° 8 30 11 IC 1149 2 SP 5|20 8<>1 8 45
•laaibiOg a 6 20 'v 06 847 U 25 12 06 2 48 5 37 818 9 00
DAG ELtJKS
v. Vliss. n.Breskens vm. 5,20, 7,50, 9,50, nm 12,10a5 8,43c 6.35d
v. Breskens n. Vliss. 5,50, 8,20, 10,20, nm 12,35a 4,10c 7.05
v. Neuzen n. Vliss. vm. 5,20, 7,50 e/j 10,45<7 nm. 2,15a 6.05
v. Vliss. n. Neuzen 6,80, 9,20/, nm. 12,10a& 8,43 6.85dh
van Borselen vertrekken de booten ongeveer 30 minu
ten na het vertrek van Vlissingen of Neuzen.
J v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm. 8.10
oens ag Hoedekenskerke n. Neuzen 8,60
a Deze reizen worden des Zondags niet gem aakt,
b Bij vertraging van trein 12 04 kan de boot naar Borsselen en Neuzen en die
naar Breskens ton hoogste 5 minuten wachten.
C Od deze reizen wordt geen vee vervoerd
d Bij vertraging van trein 6 29 kan do boot naar Breskens ten hoogste 15 en naar
Neuz«n ten hoogste 20 minu ton wachten
e Op deze reis wordt te Bort>selen niet aangelegd.
f Deze reizen worden des Woensdags niet gemaakt