VERKRIJGBAAR BIJ ALLE HANDELAREN IN BRANDSTOFFEN. PROVINCIALE STOOMBOOTDIENST I lov. 10 tot en met 28 Febr. 'II. Amsterdams he t|)d. HIT 3f MERK n i i - no r fv> r ft rr 1 i^7.7>,.,n f. .r>-o Lf"»f 1.» h.» Tri ijfUBfi «mö r.H t OT t Hit Miff! M 10f .IS eü II 'W .V Trrr VERVOERMIDDELEN. Vlissingen Roozendaal Rotterdam. (Amsterd. tijd.) v. Vlissingen 6.25 7.07t 9.10 12.26 1.27f 4.50 7.46+ 8.16 Roozendaal 8.87 11.57 8.04 7.28 8.40 10.17 Te Rotterdam 9.58 1.08 4.11 8.31 9.49 11.66 v. Rotterdam 4.45 8.26 9.18 11.40 2.58 5.42 8.16+ Roozendaal 7.02 9.59 10.41 1.41 4.16+ 4.25 7.20 9.24+ Te Vlissingen 9.12 11.48 12.04 3.36 5.86 6.29 9.22 10.66 t Srfltroin. I Elect, tr. Vlissingen—Middelb. corresp. Pr. boot. Van Vlissingen naar Middelburg en omgekeerd voorm. tot 12 uur om 35 minuten en nam. van af 12 uur om de 20 minuten. 1JZEND1.JKSCHE STOOMTRAMWEG-MAATSCHAPPIJ. Ned. Grens v 6.20 8.35 11.20 8.0Ö 5.49 8.85 IJzendijke v 6.35 8.48 11.35 1.80 3.15 6.02 8.47a Schoondijke a 6.57 9.09 11.66 1 51 3.36 6.24 Schoondijko v 7.'1 9.52 12.15 *'.05 5.02 7.60 IJzendijke v 7.45 jo.14 1<>.87 2.27 5.24 8.12 n 5.65 7.55 1 '.45 2.80 8.18 N"d. G ens a 6.07 S.0- 10.57 2.42 fï.40 Stoemtr.-Maatichappjj Üreskens-Malilefliem Vroede 3oho.»ndiike OeaAbur* i nraaihrug - t A.«rdnnbnr« Rede Stronbrngge n.S Maldegham a 43 8 45 10 57 1 38 4 55 7 20 ft 55 8 57 11 10 1 50 4 47 7 31 708 9!10 1123 2 03 5 00 7 42 7 30 9 31 11 48 2 28 5 23 8 01 750 9 53 12Oft 2 51 543 8 20 5 51 6 25 6 0° ft 41 6 53 7 03 910 715 9 42 862 9 08 8 23 Maldep.heni v. 3tr oo brugge Rede fl> S. Aardenbiirg iMiiafUmc a. V. Opat burg Schoondiike Greedr Breeken» 802 10 .34 814» 10 46 8»25i 10 57 10 F37 11 0» 25 8 52 11 25 7 10 9 02 11 30 7 80 930 11 48 7 50 950 1210 8 03 1003 12 23 8 13 1013 1234 1211 2 57 5 50 12 26 3 14 8 08 12.89 3 28 618 12 50 .3 43 6 30 1 02 3 58 6 45 202 435 726 2 14 4 50 740 228 5 05 7 53 2 33 5 20 8 05 8 45 254 537 8^0 9 00 3T0 5 J4 825 3 20 604 8 44 340 624 903 3 53 6 37 9 14 405 647 925 825 842 nraalb V 545 ft 29 7 55 9 57 11 32 12 11 2 65 5 47 8 27 Slni, 815 1014 II 47 1228 S 09 8 04 K43 Sin.» v 60i «4,J 930 11 in 11 49 233 5J20 801 845 »>r*albrnK 1817(9 WIJ* 11 95-12 06 2 48 5 37 818 900 D A Q K L IJ K S v. Vliss. n.Breskens vm. 6,20, 7,50, 9,60, nm 12,10a 8,436 6.86cd 6,60, 8,20, 10,20, nm 12,85 4,106 7.06c i i v. Breskens n. Vliss. v. Neuzen n. Vliss. vm. 6,20, 7,60 10,45 nm. 2,16<7 6.06e v. Vliss. n. Neuzen 6,80, 9,20e, nm. 12,10a 8,43 5.45cfh van Borselen f) vertrekken de booten ongeveer 30 uiinu ten na het vertrek van Vlissingen óf Neuzen. „r i v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm. 8.10 Woensdag j Hoedekenskerke n; Neuzen 8';bo a uil vertraging van trein 12 04 kan do boot naar Borsselon en Neuzen en ii" naar Breskens ten hoogste 5 minuten waoh ten. b Op dene reizen wordt geen vee vervoer! e Deze reizen werden des Zondags niet gemaakt. 4 Bij vertragiBg van trein 6 29 kan de boot naar Breskens ten hoogste 15 minuten wachten e Deze reizen worden des Woensdags niet gemaakt Op deze reis wordt te norsselen niet aangelegd. tTein 1.38 te Neuzen k»n deze boot des Zondags ten 0 Bij vertraging van hoogste 15 min waohten h bij vertraging van trein 5.38 tot 6 55 Neuzen k»n deze boot des Zondags ff rr kan de boot naar Nonz«n tsn hoogste wachten

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1910 | | pagina 4