J
ra rnJMm.
,ciïbo(l9 Wnaiirtoöjjj:
Meststoffen en iieenkolen.
te
t28'[lbl6W2]E6'[WUail
Nmk ^èjfE'KfKA.
Mtdtmltm nmu^Mew- York
In voorraad:
*MH sHtai&ï»:»
,80G\ inwmBjj t RB
-iov nol ii9 usiml i'
nob nsv naviS no
'into
'baV/ ob tinv ojoos
o>[{7É14
aJ biötoibftioll ij(jniEaJUUjK9\-^9 ukf'te^eti
ieiI4q»0Jtf»m3ND0^®lh Cojjfljfli
Inlichtingen aoiilipn verstekt dc
'SOT-fteo w nsu
18 lol JrIo9iaJdonqTi9 )orl lom no qo
bnnstinOoJ bnoig nub ficv SIÖI .o><1
r. A. A.
ABDIJSIROOP-drt» (ffeafheh Wtiëf
I qo gniliifsd i&j eflhl3ü50v;mjViii:b SF
do wereldberoemde bonsthanig An
-OIHukN. qoslTc ctt )6[d!obbiin(iO 40|
salnnlq isblGs'OiaJt.iiehul gldqooimv os
Siroop van 't boertje,-i^ifliP-
toim vni)ii*25- en 50 era
DrqRölÖ'uUioiiï'i v^nUjd-iviui 40 ct. j
KloosterhpMg^j^igijlgRjVan 1 gulden»
rorJai:iVa'iWi(^."e.)Ü9P/fêiÜ D,?9RSf j
-in ;tpévmmi>ldi5»l ettoW-'bimeWe^lScott'sj
-nhoii^iskql (:vi®t¥' -'lhvllwfra'amo^jobifqtacond
-4ad 1b n;vun''laq(j10»'wwjqaa5t"alo5l
nobio^0tobqa?1|itMeiy:t
-isv .qcwba gou toD-iov iipliQilöHlu fi
e3 'M tti%cj$HFMJI%wAT.]i
21Minzaam aanbevelend,
A. LUTBIJN Ebasmus, Bresk
JiA*iS&ï^(vïS)l>M eii
TE KOOP.
.a
a
.V .a ,.b I lo 11 ,.l
Ar+r-wwvmvwiiffk ii .o .a .a no
1o I 't Tëiiibnosll .J .J .Igevyiodiort
den koers van/95 °|0, in stukkeji, vpi
lJdiüj^U-^bTjlllllll
.or den Hjifk,J|AX tej
De
de vkbri®z.7fmfl hu "Worst Jr.
.v .tailvioig
.v gnaiaaiS
VKtorri
.JaaoM f.b n '0
1 lOor
.bfiriog eiBBlq gniflolqlno ^Uarna on99
I9bk.hr: 003 noo riois ujbnlra-lpi enkM^ oÏJjivll Aug-ioOf
ibnanjileqo ollol ob •ioo(lL^imEëei -looi (199 *l>T\)i; |n\| el|ai^^
podnownooM ah u s\'8
TtsiiWdrttcnfl
^tt'M^-bfilJvoIen.1
iilfiiv eb n cA'G pv JijislqblooH
.it.eea M jj'-J ft m NillftHr#^VI
.nonoanq IIO naJloi Irrooh .lor
.191
"1
'M7~ Ai»t lifadiclkolen en
Breskens,
.aarfbnoort
1 tjbnoodoS iBBioleiJjsailBgn
- .Ifovem.T irlb ij 0 .niv
Mill
V^QN.
Breskens.
.ooélsvfih'i
s i^evrnsv
Di loroO r r
G .v ,.ul
1 -'Heerengrac
sluit alle sooi
-inini) noi'iala
eiaeReriiiSf-Mi
öT -
Vno nognoj,
lav neb-tow f[lm;Do mooiste Hiustratie{iin AedeWam/.i oij;. nognw
Prijs peiiijati
N. J. BOON,
J.jil e.'ivi briQviignbtloS
IOY
l'g'Allft0 f'SWHS- iiagBV/ioJorn n99 ieb
WÓg!fo»ri É%LH1 tS|°ÏMr^jMf)
aiudb9}ioiSJ d9ii ni iojbi jail fnb .nifiwj
.77 irmhni-SS
t>w nobfciUAflSi:
rmn .R Inb .good
re tern icKb nnv no ebl-ina
ffv-M eborniBBw .aiitwigtn^T aam
itl J a1oqob
(MMItiliB DÈ COMINCK Derwaës, 9=ina9 noi
•■M--^aafe,UAiMMd 1
-J'irr fq.f p.rirri -01 uOÜG 110 fuJJO.OlJoq Join noJliV 0000
(•.in.i^vixvi^ oowvem
ftmtogwftb Jnli renvr gilaiiio
■\vooa
oos •i/H'.vM
e en
mrr
'Ai ÖSIOM .IJ
b ie.
iijonr
trf.OB
:nibrow-,9v Siéroar^" aildêre110 BQQM'EN0.7^
abnb a(I .nabaliavo ei aniboold ray. run ioob raabou noMMo'i; lOöTi aïlo latn
-—ffeertn, bi
Aanleg van Lasthci
inns evooib osob nnv inns'ioO
;y iinidaim joow
iscfia|>i>u
8gib
r'Wiov/
VOg Joom
ob ui;v
te0rffJ1jo^URlKlaRt«ör ,lwge^anteiiig mz.
ni:
aa
-
ifebiile n.id
i iMJ^ AMil ooi
ten levensverzej{qf1i,6gqn||?%j;)!ilj[frRnJ#niipp#-
''■mWr nnv e.lnniq ni
rtraeteiPtegta g%^ariqveq,,^i op^dRdm^pst
'o, 1 waarden.
:4BBlar nasninalao
Yórrfgenwoor
3 oT
.nnbahovo
vsn sn Boomgaarden*
iBn'
filusvaiiFERSE M ER
irIo9n^aT9^ffi^fB¥/'nrt&S'
.Tiiioinoii noo lo
M'land-Amer{kf;^l|^,
Eenige directe Lijn van' ROTTER -
,«{te
T
ligers. in Zeeuwsch-Vlaanderen
\.a MT1eOT0I(j'Mn, %01'festraaf K. 55
iPPÊf. A.'V'AN(D,ËN:bpA'VOOR,ü'ff-Lai4ie1EiiiM.
b.'atoOó&'tUtflijfl F..-iE}"HAWEll¥iNOt,n®ei'bt!l?Hjirbti|>. "A'fe
ijtl«fdidi{(lfeitJ.lJw E,nilEnf^l(IiLpTl> Jnangd iKi?nk-ïtr;i;ie:7!i(lTer
i-jifl nollns n9giomaiin>I^oT^^^AI'^qtcM?i?5!ol,ii^v^lufiS)ft&P?9i^a^i^'W Wi
-eS) JBiilqblooH ,ebooi^ .aiieiseifcl ,4otlv I -n(js ei
t -i 1 'HRïy J^^ptópAy1? Jn-V?c!vjv raAiira«®9^tYWiridRkV'w?^t8«toaidQ)i.Fcr-
,1^' Hf. n'VjPia mloE loov/ blind iiinnsgmJ
■BBilegnn'^j Wm&9
nod'jg iiol)3E]ff]>p,qgj}in9looJf
WILHELMIÈA,
CARMEN,
11^| jij j Hl M
met .HEHalWlfUl-HaTOOR'- éïivA%HTERyELGREMMEN, van af vijftig gulden.
Dit-alles is te-koop in den NAAIMACHINEN.gEiliANJ)(ELli(oudste huis in dit
district) hH'1JI.l;t>6^HULLlJ',"'èreskens.
auO 'w gnbnniU gniiiotf1 --'w ^'noh-iooiov njix .rr
Et'fK'h&rOeder
iriBwi oJegno
.nijsteuv/
bnovognbiiuirW TToïïïi gnen i.i
nob
nod
-1Vó»ó'i'/,0VIARlC]t3NS!''BlGGEN en KALYE-
•ifiESÜi nwtfrdti nvet graagte genuttigd, en
üaS&K 'Ptiospliotzüie Kalk,
avérstfeflttvhet beenderengestel.
.etiYlepkirij'gbaar bij J. B. RISSEEUW,
neinf molenaar Gkoede.
Óok verkrijgbaar bij FRANS KLAAIJ-
JN te Breskens.-
DAM naar NEW-YORK.
lïiiiii""
A
-MH, nl
iffi
nosjjiq ni aatJeiiioJeiiom biud'iaboVl lo'/i
Myuwpfl
.giiiiilnq-ftisniiaeéto ltig«'^)rlj8biia 110199b
30tïG'£( rtÜiiliUfiillj.
041
c.80
T037
V70Ö
37 0017 8073 0073 8073 0073 b 1 lo 1 t ,obiwl .cl
0217
2888
8073
0888
0073
3088
8073
7107
B^a£$ËL A''ae£la9iH .8 .W
tafUlnYfeW'Ivfii-èÖtiélOüiIbb'ëraèhiWratooiInschepen der ïissiscltc
Viij-
l* ^IWolkktèltëöi'&^eö&tóllI in|gfffid1¥t ^Jj^^^or^het vervoer van ka-
en rtorde-klasse-passagiers. veitrekkdb '^Jfel'éld iedere veertien da-
jzacata&seüiSï.- crL-'&^^^isAxw-aLkSg^ tv YH r
YinoRo-ifl jifogloJnwgnolI
-.insT.l .W .1)
.man
direi t
IS.Jnl
%<^i'
23.0
78 01
er tusschenhavCns aan tè ,do^n.g
.M'fhn
82R
81.01
-zond
cbtiTigen om>tfènï!8 tariOTèiti e
82 gnbuoS
itxj.
verstrekken
de
Gener^,, Agenten
27. .71. nu ol :JowJdJB[
Co., V!ïssi.wn». .a
Dübliclgfflcfii fa KÉeiMÉcel,
Lij nkoek en lij 11 meel
Groiiclnotenkoek,
SESAMKOEK (bij bestelling)
Diverse merken BLOEM.
BDllsnlandscIiB Graisi.
Breskens. WEIJKMAN SCHIPPERS.
Provinciale Moomhootdiensf
op de Wester-Sclielile.
Lijn Walsoorden—Hansweert.
1 Mei 1907 tot nadere aankondiging.
West-Europeesche of spoortijd.
Correspondontie por omnibus naar Ylake
a/d staatsspoor Vlissingen—Roosendaal
en te Walzoorden o/d tram Hulst-Wal-
zoorden.
D a g e 1 ij k s
Yan Walzoorden naar Hansweert.
vm. 5.45, 8.45,* nam. 12.30 3.25.
Yan Hansweert naar Walzoorden
vm. 8.08,* 11.01, nm. 2.38, 5.38.
Op deze reizen worden geen goede-
jfgn 0» vee vervoerd.
vTffifoSM
,ö4o6nte09«mffTa,w»a
.M AffHVlTtylrt^jngeri Roozendaal ffkit
_V—Vlissingen :6Ü7 I_— 1: 9.- -12.05 l.O^t
RoiterdaHi 4.30» «8-06
srdam.'
.hiog ie
I 8p|iqiit^.nJljiatscliiippij iiiifskrus-Nalilegliein
.1
lt>l4Sf f9.33 '10
f8.52 ,11
0 v O11 11
Stm^i^VrfMri^n
,.58.11.20
ml Hi) VI
,5£
Te Vlissingen 8.52 J1.28, 11.44 3,16 5.1f
„.^Ö.tr.'iT ÉMü^
7.08 '8^0-' "£p7-
1 8.12 9.29 ïr.SR
2TS9-,™,*55**r5,
t 4.05 7.Q01 p.i4f
7Mn'M.»00t fiigloH
1 l'Y'J.lfft .bq I .gn'T
mi
t Sneltrfl
8
6.09 9.02 10.36
eiulB
corresp.
^ra
12.3d UTs'y.'L'^iiè
I j .niK/f »f' HIJ. y-1
-MiddkÜ:' '^sta^stij d)
V7 Vlissingen 9.80 11.— 11.50 12.30
il.iis lei;t-.d 9biT.-4.86- B.t6©,,6.*JP"> ?,18|
- ^hMtiddëM-iitVgd ©.«59 "8.40"10. if^'t 1:46'.
1od l .r.i .nSpniioiQigo1 f¥.l©,r!U!u>J,89J.5©)>l
SbSp0(|-,xV„, ,kg^Jl6il.ifj.2»bW^l.gfcf.52 6.58 8.27
jSflbfKVl^tik0i'5 ,n9i9bJb^t 1-30 3.18 ;6*L9(in|
Schoondijke v 6.61 9.82 ,B£5 1.45 4.42 i#2&lJiJl I
IJzendijke.'J vaa z a 7.25 10.10 12.27 2.06 TT V
.„b„v,*t vfmTuv,,,..; m-lMikRLi.é 2.12 «ÖéiVlJiJA/:
Ned. Grens a 7,48 10.42 2.24 5.20 8.00
Aiii'^fvribtii^
Kedé
StroobruKpp D
tifl >1 aldenhora a
6 'ZN P 10 K7 118 4 15 7 00
H 35 8 37 10 50 1 30 4 27 711
«48 8 50 11,03 1 43 4 40 7 22
7 10 910 11 28 208 503 7 41
7W> 9 33 11 46 2 31 523 8 00
rrMl(i:i 1II i
l lixrn 2 .bi :>.t .0
BRÖ^IN;0IA
4
EntëTOOMBOOTDIENST
31 I»ec. 1907.
1 Ij.nm 8 .o I I
5 31 «05
548 6 21
6 33
8 6 43
8 32
848
9 00
910
6 55 9 22
Muldegjirm v.
St.roobrugge
(Eflle (D 8.
AiUilenburg
iWaibrug a.
IISMJTKIX j v
/M >IV?y.po 1128
ifani'tf"11*/! 'I MRt301150
GiïoWG 7 4^ 9 43 1203
uvcbkoiib a 7 53 953 1214
7 42 10 14
7 54 10 26
8 05 10 37
5 50 8 17 10 49
05 8 32 11 05
6 50 8 42 1110
11 51 2 37 5 30
12 06 2 54 5 46
1219 308 5 58
12 30 3 23 6 10
12 42 3 38 6 25
1 42 4 15 7 05
1 54 4 30 7 20
2 08 4 45 7 33
2 18 5 00 7 43 8 23
234 517 8 00 8 40
2 40 5 24 8 05
3 00 5 44 8 24
3 20 6 04 8 43
333 617 8 54
345 6 27 9 05
805
822
fijflMI {üüQ1
n'&fijbf Qgi V i& 409 7 35 9 37 11 12 11 51 2 35 5 27 8.07
a. 5 40 6 26 7 52 9 54 11 27 12.08 2;49fc5 44 8 22
3H QC
'VA{tlSÏ29 810 1050 11 29 213 5;00 741 825
Draaibrug a 6 00 6 46 827 1105 11 46 2 28 617 7 58 8 40
.1» .11 .Ijjo'i-k i VXffest-Europeesche ol Spoortijd.
HrifiiS .H .1. .H f- D A (i K L tJ K
Vr JylLss, n.Brebkens vm. 5, 7,30, 9,30, ll,50aö nm 3,23<#
^.'Br^kens 11'. Vliss. 5,30, 8, 10, nm. 12,15a 3,50#
v. Neuzen n. Yliss. vm. 5, 7,30de, 10,25 nm. 1,55f.
v. Vliss. n. Neuzen 6,10, 9,00e, 11,506 3,23c
van Borselen d en vertrekken de booten ongeveer 30 minu
ten na het vertrek van Vlissingen of Neuzen.
v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm. 7.50
v. Hoedekenskerke n. Neuzen 8,30
a Deze reizen wvden des Znnda.ra niet. gemaakt.
b ny veitragiijg van iiein 1144 kan de boot naar Borsselen en Neuzen en Jie
naai lireakenH ton hoogsio 5 minuten wachten.
c By vertraging van irein 316 kan de boot naar Breskens ter hoogste 30 en die naar
Borstelen eu Neuzen 15 minuten wachten
d Op deze reis wordt te borsi-elen niei aangelegd.
e neze reizeu worden des Zondags en des Woensdags niet gemaakt
f By vcitragiug van Hoin 1.20 <e Nouzou kan dozo boot 15 minuten wachten.
Woensdag