J ra rnJMm. ,ciïbo(l9 Wnaiirtoöjjj: Meststoffen en iieenkolen. te t28'[lbl6W2]E6'[WUail Nmk ^èjfE'KfKA. Mtdtmltm nmu^Mew- York In voorraad: *MH sHtai&ï»:» ,80G\ inwmBjj t RB -iov nol ii9 usiml i' nob nsv naviS no 'into 'baV/ ob tinv ojoos o>[{7É14 aJ biötoibftioll ij(jniEaJUUjK9\-^9 ukf'te^eti ieiI4q»0Jtf»m3ND0^®lh Cojjfljfli Inlichtingen aoiilipn verstekt dc 'SOT-fteo w nsu 18 lol JrIo9iaJdonqTi9 )orl lom no qo bnnstinOoJ bnoig nub ficv SIÖI .o><1 r. A. A. ABDIJSIROOP-drt» (ffeafheh Wtiëf I qo gniliifsd i&j eflhl3ü50v;mjViii:b SF do wereldberoemde bonsthanig An -OIHukN. qoslTc ctt )6[d!obbiin(iO 40| salnnlq isblGs'OiaJt.iiehul gldqooimv os Siroop van 't boertje,-i^ifliP- toim vni)ii*25- en 50 era DrqRölÖ'uUioiiï'i v^nUjd-iviui 40 ct. j KloosterhpMg^j^igijlgRjVan 1 gulden» rorJai:iVa'iWi(^."e.)Ü9P/fêiÜ D,?9RSf j -in ;tpévmmi>ldi5»l ettoW-'bimeWe^lScott'sj -nhoii^iskql (:vi®t¥' -'lhvllwfra'amo^jobifqtacond -4ad 1b n;vun''laq(j10»'wwjqaa5t"alo5l nobio^0tobqa?1|itMeiy:t -isv .qcwba gou toD-iov iipliQilöHlu fi e3 'M tti%cj$HFMJI%wAT.]i 21Minzaam aanbevelend, A. LUTBIJN Ebasmus, Bresk JiA*iS&ï^(vïS)l>M eii TE KOOP. .a a .V .a ,.b I lo 11 ,.l Ar+r-wwvmvwiiffk ii .o .a .a no 1o I 't Tëiiibnosll .J .J .Igevyiodiort den koers van/95 °|0, in stukkeji, vpi lJdiüj^U-^bTjlllllll .or den Hjifk,J|AX tej De de vkbri®z.7fmfl hu "Worst Jr. .v .tailvioig .v gnaiaaiS VKtorri .JaaoM f.b n '0 1 lOor .bfiriog eiBBlq gniflolqlno ^Uarna on99 I9bk.hr: 003 noo riois ujbnlra-lpi enkM^ oÏJjivll Aug-ioOf ibnanjileqo ollol ob •ioo(lL^imEëei -looi (199 *l>T\)i; |n\| el|ai^^ podnownooM ah u s\'8 TtsiiWdrttcnfl ^tt'M^-bfilJvoIen.1 iilfiiv eb n cA'G pv JijislqblooH .it.eea M jj'-J ft m NillftHr#^VI .nonoanq IIO naJloi Irrooh .lor .191 "1 'M7~ Ai»t lifadiclkolen en Breskens, .aarfbnoort 1 tjbnoodoS iBBioleiJjsailBgn - .Ifovem.T irlb ij 0 .niv Mill V^QN. Breskens. .ooélsvfih'i s i^evrnsv Di loroO r r G .v ,.ul 1 -'Heerengrac sluit alle sooi -inini) noi'iala eiaeReriiiSf-Mi öT - Vno nognoj, lav neb-tow f[lm;Do mooiste Hiustratie{iin AedeWam/.i oij;. nognw Prijs peiiijati N. J. BOON, J.jil e.'ivi briQviignbtloS IOY l'g'Allft0 f'SWHS- iiagBV/ioJorn n99 ieb WÓg!fo»ri É%LH1 tS|°ÏMr^jMf) aiudb9}ioiSJ d9ii ni iojbi jail fnb .nifiwj .77 irmhni-SS t>w nobfciUAflSi: rmn .R Inb .good re tern icKb nnv no ebl-ina ffv-M eborniBBw .aiitwigtn^T aam itl J a1oqob (MMItiliB DÈ COMINCK Derwaës, 9=ina9 noi •■M--^aafe,UAiMMd 1 -J'irr fq.f p.rirri -01 uOÜG 110 fuJJO.OlJoq Join noJliV 0000 (•.in.i^vixvi^ oowvem ftmtogwftb Jnli renvr gilaiiio ■\vooa oos •i/H'.vM e en mrr 'Ai ÖSIOM .IJ b ie. iijonr trf.OB :nibrow-,9v Siéroar^" aildêre110 BQQM'EN0.7^ abnb a(I .nabaliavo ei aniboold ray. run ioob raabou noMMo'i; lOöTi aïlo latn -—ffeertn, bi Aanleg van Lasthci inns evooib osob nnv inns'ioO ;y iinidaim joow iscfia|>i>u 8gib r'Wiov/ VOg Joom ob ui;v te0rffJ1jo^URlKlaRt«ör ,lwge^anteiiig mz. ni: aa - ifebiile n.id i iMJ^ AMil ooi ten levensverzej{qf1i,6gqn||?%j;)!ilj[frRnJ#niipp#- ''■mWr nnv e.lnniq ni rtraeteiPtegta g%^ariqveq,,^i op^dRdm^pst 'o, 1 waarden. :4BBlar nasninalao Yórrfgenwoor 3 oT .nnbahovo vsn sn Boomgaarden* iBn' filusvaiiFERSE M ER irIo9n^aT9^ffi^fB¥/'nrt&S' .Tiiioinoii noo lo M'land-Amer{kf;^l|^, Eenige directe Lijn van' ROTTER - ,«{te T ligers. in Zeeuwsch-Vlaanderen \.a MT1eOT0I(j'Mn, %01'festraaf K. 55 iPPÊf. A.'V'AN(D,ËN:bpA'VOOR,ü'ff-Lai4ie1EiiiM. b.'atoOó&'tUtflijfl F..-iE}"HAWEll¥iNOt,n®ei'bt!l?Hjirbti|>. "A'fe ijtl«fdidi{(lfeitJ.lJw E,nilEnf^l(IiLpTl> Jnangd iKi?nk-ïtr;i;ie:7!i(lTer i-jifl nollns n9giomaiin>I^oT^^^AI'^qtcM?i?5!ol,ii^v^lufiS)ft&P?9i^a^i^'W Wi -eS) JBiilqblooH ,ebooi^ .aiieiseifcl ,4otlv I -n(js ei t -i 1 'HRïy J^^ptópAy1? Jn-V?c!vjv raAiira«®9^tYWiridRkV'w?^t8«toaidQ)i.Fcr- ,1^' Hf. n'VjPia mloE loov/ blind iiinnsgmJ ■BBilegnn'^j Wm&9 nod'jg iiol)3E]ff]>p,qgj}in9looJf WILHELMIÈA, CARMEN, 11^| jij j Hl M met .HEHalWlfUl-HaTOOR'- éïivA%HTERyELGREMMEN, van af vijftig gulden. Dit-alles is te-koop in den NAAIMACHINEN.gEiliANJ)(ELli(oudste huis in dit district) hH'1JI.l;t>6^HULLlJ',"'èreskens. auO 'w gnbnniU gniiiotf1 --'w ^'noh-iooiov njix .rr Et'fK'h&rOeder iriBwi oJegno .nijsteuv/ bnovognbiiuirW TToïïïi gnen i.i nob nod -1Vó»ó'i'/,0VIARlC]t3NS!''BlGGEN en KALYE- •ifiESÜi nwtfrdti nvet graagte genuttigd, en üaS&K 'Ptiospliotzüie Kalk, avérstfeflttvhet beenderengestel. .etiYlepkirij'gbaar bij J. B. RISSEEUW, neinf molenaar Gkoede. Óok verkrijgbaar bij FRANS KLAAIJ- JN te Breskens.- DAM naar NEW-YORK. lïiiiii"" A -MH, nl iffi nosjjiq ni aatJeiiioJeiiom biud'iaboVl lo'/i Myuwpfl .giiiiilnq-ftisniiaeéto ltig«'^)rlj8biia 110199b 30tïG'£( rtÜiiliUfiillj. 041 c.80 T037 V70Ö 37 0017 8073 0073 8073 0073 b 1 lo 1 t ,obiwl .cl 0217 2888 8073 0888 0073 3088 8073 7107 B^a£$ËL A''ae£la9iH .8 .W tafUlnYfeW'Ivfii-èÖtiélOüiIbb'ëraèhiWratooiInschepen der ïissiscltc Viij- l* ^IWolkktèltëöi'&^eö&tóllI in|gfffid1¥t ^Jj^^^or^het vervoer van ka- en rtorde-klasse-passagiers. veitrekkdb '^Jfel'éld iedere veertien da- jzacata&seüiSï.- crL-'&^^^isAxw-aLkSg^ tv YH r YinoRo-ifl jifogloJnwgnolI -.insT.l .W .1) .man direi t IS.Jnl %<^i' 23.0 78 01 er tusschenhavCns aan tè ,do^n.g .M'fhn 82R 81.01 -zond cbtiTigen om>tfènï!8 tariOTèiti e 82 gnbuoS itxj. verstrekken de Gener^,, Agenten 27. .71. nu ol :JowJdJB[ Co., V!ïssi.wn». .a Dübliclgfflcfii fa KÉeiMÉcel, Lij nkoek en lij 11 meel Groiiclnotenkoek, SESAMKOEK (bij bestelling) Diverse merken BLOEM. BDllsnlandscIiB Graisi. Breskens. WEIJKMAN SCHIPPERS. Provinciale Moomhootdiensf op de Wester-Sclielile. Lijn Walsoorden—Hansweert. 1 Mei 1907 tot nadere aankondiging. West-Europeesche of spoortijd. Correspondontie por omnibus naar Ylake a/d staatsspoor Vlissingen—Roosendaal en te Walzoorden o/d tram Hulst-Wal- zoorden. D a g e 1 ij k s Yan Walzoorden naar Hansweert. vm. 5.45, 8.45,* nam. 12.30 3.25. Yan Hansweert naar Walzoorden vm. 8.08,* 11.01, nm. 2.38, 5.38. Op deze reizen worden geen goede- jfgn 0» vee vervoerd. vTffifoSM ,ö4o6nte09«mffTa,w»a .M AffHVlTtylrt^jngeri Roozendaal ffkit _V—Vlissingen :6Ü7 I_— 1: 9.- -12.05 l.O^t RoiterdaHi 4.30» «8-06 srdam.' .hiog ie I 8p|iqiit^.nJljiatscliiippij iiiifskrus-Nalilegliein .1 lt>l4Sf f9.33 '10 f8.52 ,11 0 v O11 11 Stm^i^VrfMri^n ,.58.11.20 ml Hi) VI ,5£ Te Vlissingen 8.52 J1.28, 11.44 3,16 5.1f „.^Ö.tr.'iT ÉMü^ 7.08 '8^0-' "£p7- 1 8.12 9.29 ïr.SR 2TS9-,™,*55**r5, t 4.05 7.Q01 p.i4f 7Mn'M.»00t fiigloH 1 l'Y'J.lfft .bq I .gn'T mi t Sneltrfl 8 6.09 9.02 10.36 eiulB corresp. ^ra 12.3d UTs'y.'L'^iiè I j .niK/f »f' HIJ. y-1 -MiddkÜ:' '^sta^stij d) V7 Vlissingen 9.80 11.— 11.50 12.30 il.iis lei;t-.d 9biT.-4.86- B.t6©,,6.*JP"> ?,18| - ^hMtiddëM-iitVgd ©.«59 "8.40"10. if^'t 1:46'. 1od l .r.i .nSpniioiQigo1 f¥.l©,r!U!u>J,89J.5©)>l SbSp0(|-,xV„, ,kg^Jl6il.ifj.2»bW^l.gfcf.52 6.58 8.27 jSflbfKVl^tik0i'5 ,n9i9bJb^t 1-30 3.18 ;6*L9(in| Schoondijke v 6.61 9.82 ,B£5 1.45 4.42 i#2&lJiJl I IJzendijke.'J vaa z a 7.25 10.10 12.27 2.06 TT V .„b„v,*t vfmTuv,,,..; m-lMikRLi.é 2.12 «ÖéiVlJiJA/: Ned. Grens a 7,48 10.42 2.24 5.20 8.00 Aiii'^fvribtii^ Kedé StroobruKpp D tifl >1 aldenhora a 6 'ZN P 10 K7 118 4 15 7 00 H 35 8 37 10 50 1 30 4 27 711 «48 8 50 11,03 1 43 4 40 7 22 7 10 910 11 28 208 503 7 41 7W> 9 33 11 46 2 31 523 8 00 rrMl(i:i 1II i l lixrn 2 .bi :>.t .0 BRÖ^IN;0IA 4 EntëTOOMBOOTDIENST 31 I»ec. 1907. 1 Ij.nm 8 .o I I 5 31 «05 548 6 21 6 33 8 6 43 8 32 848 9 00 910 6 55 9 22 Muldegjirm v. St.roobrugge (Eflle (D 8. AiUilenburg iWaibrug a. IISMJTKIX j v /M >IV?y.po 1128 ifani'tf"11*/! 'I MRt301150 GiïoWG 7 4^ 9 43 1203 uvcbkoiib a 7 53 953 1214 7 42 10 14 7 54 10 26 8 05 10 37 5 50 8 17 10 49 05 8 32 11 05 6 50 8 42 1110 11 51 2 37 5 30 12 06 2 54 5 46 1219 308 5 58 12 30 3 23 6 10 12 42 3 38 6 25 1 42 4 15 7 05 1 54 4 30 7 20 2 08 4 45 7 33 2 18 5 00 7 43 8 23 234 517 8 00 8 40 2 40 5 24 8 05 3 00 5 44 8 24 3 20 6 04 8 43 333 617 8 54 345 6 27 9 05 805 822 fijflMI {üüQ1 n'&fijbf Qgi V i& 409 7 35 9 37 11 12 11 51 2 35 5 27 8.07 a. 5 40 6 26 7 52 9 54 11 27 12.08 2;49fc5 44 8 22 3H QC 'VA{tlSÏ29 810 1050 11 29 213 5;00 741 825 Draaibrug a 6 00 6 46 827 1105 11 46 2 28 617 7 58 8 40 .1» .11 .Ijjo'i-k i VXffest-Europeesche ol Spoortijd. HrifiiS .H .1. .H f- D A (i K L tJ K Vr JylLss, n.Brebkens vm. 5, 7,30, 9,30, ll,50aö nm 3,23<# ^.'Br^kens 11'. Vliss. 5,30, 8, 10, nm. 12,15a 3,50# v. Neuzen n. Yliss. vm. 5, 7,30de, 10,25 nm. 1,55f. v. Vliss. n. Neuzen 6,10, 9,00e, 11,506 3,23c van Borselen d en vertrekken de booten ongeveer 30 minu ten na het vertrek van Vlissingen of Neuzen. v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm. 7.50 v. Hoedekenskerke n. Neuzen 8,30 a Deze reizen wvden des Znnda.ra niet. gemaakt. b ny veitragiijg van iiein 1144 kan de boot naar Borsselen en Neuzen en Jie naai lireakenH ton hoogsio 5 minuten wachten. c By vertraging van irein 316 kan de boot naar Breskens ter hoogste 30 en die naar Borstelen eu Neuzen 15 minuten wachten d Op deze reis wordt te borsi-elen niei aangelegd. e neze reizeu worden des Zondags en des Woensdags niet gemaakt f By vcitragiug van Hoin 1.20 <e Nouzou kan dozo boot 15 minuten wachten. Woensdag

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1907 | | pagina 4