AalBOHMH eimsiiisons EN WINTERJASSEN, ie SPAANDERS van 165 Populieren Nieuwe Zoutevisch, SUPERPHOSPHAAT ils KPBNEN mSO Popis» echte Belgische Plantaaidappelen RIJWIELEN, ii KRONEN en. SPAANDERS V Kanarievogels, Superphosphaat mol Sera i in ifctrpsis. 3 sis licHteijM nt ra», Engelsche Kolen. Rulir-KÉi, ke-üu, Bij A. LOTEIJHrasis Homoeopatische en AÜGpafische, Holland-Amerika-Lijn* ie nacht verkeert in dag. Prijskamp metdeJasM S T A L E N op maat. 4000 Mutsaards, Wilgen Hakhout. PotBïffif VAK (MEEK IJZEN DIJKE. 14 °|0 W. F. VAN UXEIV! Zoon, Te Koop: gen eemi id del en Ontmm/en EENE PRACHTIGE COLLECTIE II Amoniac-Super 7 x 9. Ri^a-Zaailij u zaad en Re velaar. Cij sou ws k rac h t voer Grondnotenkoek, Lijnkoek, Dubb. gezeefd Texas K atoen zaad meel. uöOBwers si Ti Holiandsche Tuinzaden mm- ou wam™, II PROVINCIALE STOOMBOOTDIENST S Vev. 1906 tot en met S5§ Febr. Ê90V. De Notaris Hamntacher te Groe tte is voornemens om op Vrijdag 1 Februari 1907, des namiddags te 2 ure, op de hofste de bewoond door den heer P. Mabesoo- ne, aan den Barendijk, gemeente Groede, in het openbaar te verkoopen van 87 zware OLMEN BOOMEN. ZEGT HET VOORT. De Notaris Hammacher te Groe de, is voornemens om op Zaterdag 2 Februari 1997, des namiddags te 2 ure, op- of nabij de hofstede bewoond door den land bouwer Govaert nabij de Kruisdijk, in de gemeente Groede, in het openbaar te verkoopen BENEVENS EENE' PARTIJ ZEGT HET VOORT. TE KOOP: puike zangers, bij P. DU BOIS te Breskens. Zondag a. s. komt poseeren, ten huize van FELIX DE WITTE te Be gemakkelijk verplaatsbare en vlug werkende worden op proef, geleverd door Breskens. J. DE HULLÜ. dagelijks te ESreskens. SJfEeïsdijke. IJzendijke. Gebrs. GROOSMxkN. Aangeboden door Boom- en Rozen kweekers te GBWSSBSJE (Zeeland). Prachtwaar van 12—14 cM. op 1 Meter en zwaarder. Aan zeer billijken prijs. 2 stuks Dsurkozijnsn, alles nieuw en van greonen hout, ge schikt voor woningen buiten do kom der gemeenten. Te bevragen bij J. P. W. BESEMER te Breskens. 1 Voortdurend voorradig- m.M. Antliracietkolen en GAKFOKlEfc. Breskens. VROON. brog;kterji, Mreskensf, zijn verkrijgbaar allo meest gebruikte Ondergeteekende belast zich met het maken van bestek ken, teekeningeri en begroeiingen, met het houden van toezicht over alles wat tot het BOUWVAK enz. behoortook over nieuwe kleine en groote herstellingen, geeft alle iklichtingen en schat roerende en onroerende goederen, geheimhouding verzekerd. Aanbevelend, A. RISSEEU W Az. Bouwkundige, Gr oede Ondergeteekende belast zich „jiivji met liet maken van tee- keniitgen, hegrootingen en be stekken op burgerlijke bouwkundige werken en het houden van toezicht daarop. Onder aanbeveling, Breskens. J. P. W. BESEMER. Eenige directe Lijn van ROTTER DAM naar NEW-YORK. Nadere inlichtingen kosteloos bij den Agent J. J. CORNELIS te Breskens. Lantaarns. Indien de brave DIOGENES nog leef de, behoorde hij zeker tot de clientèle van J. 8*SS MOuIbU te Breskens. op Zendag 27 Jams&ri tSG7, 's avonds 6 ure. bij Alp. VAN QUEKELBERGHE, Groede Prijzen naar het aantal deelnemers. 8 tevens alle soorten van Alles aan scherp concurreerende prijzen. Aanbevelend. JA€\ VElSSCIlftXljIlVGL Breskens. 30 cent per K. G. Firma E. ROSS, Breskens. In voorraa d a-i °U Breskens. WEIJKMAN SCHIPPERS. TE BEKOMEN! van de- Firma D. TURKENBURG. VERDER ALLE KlfVUP. onder controle van het Rijks-Proefstation. (Ook te bekomen bij bestelling (V i a a n d e r s). Aanbevelend, J. A. POISSONNIER, Breskens. Nog enkele dagen opruiming van aan zeer lage prijzen. Aanbevelend, BRUIJNOOGE, Kruisdijk. Provinciale Moombootdienst op de Wester-Selielde. Lijn Walsoorden—Hansweert. 1 Oct. 1906 tot en met 80 April 1907. West-Europeescho of spoortijd. Correspondentie per omnibus naar Vlake a/d staatsspoor Vlissingen—Roosendaal -en te Walzoorden o/d tram Hulst-Wal- zoordpn. D a g e 1 ij k s Van Walzoorden naar Hansweert. vm. 5.45, 8.45,* nam. 12.80 3.25. Van Hansweert naar Walzoorden vm. 8.08,* 11.01, nm. 2.38, 5.38. Op deze reizen worden geen goede ren en vee vervoerd. VERVOERMIDDELEN - WINTERDIENST. VlissingenRoozendaal—Rotterdam, y. Vlissingen 6.07 7.—f 9.— 12.05 1.07-j- 4.30 6.55f 7.35 Roozendaal 8.06 8.17 11.- 1.59 2.27 6.17 8.10 9.40 Te Rotterdam 9.36 12.43 3.47 8.12 9.29 11.36 v. Rotterdam 4.30 8.06 8.58 11.20 2.39 5.22 7.59f Roozendaal 6.42 9.39 10.21 1.21 3.56f 4.05 7.00 9.14t Te Vlissingen 8.52 11.28 11.44 3.16 5.16 6.09 9.02 10.36 t Sneltroin Stoomtr. Vlissingen—Middelb. (stadstijd) corresp. Pr. boot. v. Vlissingen 9.30 11.- 11.50 12.30 1.15 2.- 2.45 3.30 4.35 5.20 6.10 7.15 8.10 v. Middelburg 6.25 8.40 10.15 11.45 12.30 1.15 2.- 2.45 3.30 4.15 5.- 5.50 IJZENDIJKSCHE STOOMTRAMWEG-MAATSCHAPPIJ. Ned. Grens v 8.10 11.00 2.35 5.40 8.15 IJzendijke v 6.15 8.23 11.14 1.05 2.42 5.45 8.27 Schoondijke a 6.47 8.46 11.45 1.30 3.18 6.19 Schoondijke v 6.51 9.32 11.55 1.45 4.42 6.25 IJzendijke a 7.25 10.10 12.27 2.06 5.04 0.56 v 7.35 10.30 2.12 5.08 7.45 Ned. Grens a 7.48 10.42 2.24 5.20 8. - stoottitiY-Jtfaatsihiippij Cri'skriis-Msililegbciu 1 uroskcctH V i' Ui 37 1 19 4 15 (0 j tinv-ile 5.) 8 10 50 1 30 4 27 7 11 Schoondijke 9f»t 11 03 1 43 I 4' 722 Oo«: byrg 1' 9 10 11 28 2 08 503 7 41 orauibnij- op.". -> 1 .*.2;; 800 V f»:;i r i»f. ri 11 5! 2 37 5 30 Aar.U:ub»uv 3 48 6 21 X 48 12 (.15 254 546 Rode 6 38 1219 308 5 58 St.roobraxg? «7 S 6 43 9". 12 30 3 23 010 MaKogfifci. 6 5b i' 2*1 1242 3 38 —5 ÜulJ^bciu V. 7 42 10 14 i 42 4 15 7 06 ■Stroobiugge 7 54 1 0 26 I 54 4 30 7 20 Rede (D s. 8 05 1037 2 08 4 45 7 33 AarleuSmrf; 50 8 17 10 19 218 5 00 7 43 8 25 Draaibrug a 4 05 8 32 11 05 134 5 17 8 0» 8 40 V. 65p 8 42 11 1" 2 40 5 24 8 05 Ooarbijg 7 10 810 11 - 300 5 44 8 24 Scboondyke 7 30 9 30 1156 3 20 6 04 8 43 («roede 7 43 9 43 1203 .133 6 17 8 54 Breskens a 753 9 53 1214 .145 6 27 905 Draaibrug V 525 «OS» T35 *37 11 12 U 51 235 5 27 «i.7 ■Sluis a. 40 6'JP. 7 52 9 54 21 27 12 OH 2,49 5 44 S 22 Sluis V 0 43 629 S10 10l. 29 2 13 5,00 7 4J >'25 draaibrug a 6 00 6 46 82- 11 05 11 46 2 28 517 7 58 8 40 *22 West-Europeesche of Spoortijd. DAGELIJKS v. Vliss. n.Breskens vm. 5, 7,30, 9,30, ll,60a& nm. 3,23cp v. Breskens n. Vliss. 5,30, 8, 10,—nm. 12,15a 3,50# v. Neuzen n. Vliss. vm. 5, 7,30de, 10,25, nm. 1,55 v. Vliss. n. Neuzen 6,10, 9,00e, 11,505, 3,23e van Borselen d vertrekken de booten ongeveer 30 minuten na het vertrek van. Vlissingen of Neuzen. v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm. 7.50 v. Hoedekenskerke n. Neuzen 8,30 a feze reizeu worden des Zondars niet semaakt. b B\j vei tragi ng van trein 1144 kan de boot naar Borsaeleu en Neuzen en die naar Bresltoiiö ten hoogsfe 5 minuton wach ten. c Ky vertraging van trein 3 16 kan de boot. naai «or.-selen en Nouzeu ten hoogste 15 en die naar Breskens ten hoogste 30 m inuton wachten d Op deze reis wordt te uorsselon niet aangelegd. f neze roizea worden dos Zondags en dc9 Woensdags niet gemaakt Bi j vertraging van trein 120 kan de boot 155 van Nouzon naar Borssolen en VI s- aïngeu ten hoogste 15 minuten wachten. Op deze reizen worden geen vee vervoerd Woensdag

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1907 | | pagina 4