AalBOHMH
eimsiiisons
EN WINTERJASSEN,
ie SPAANDERS van 165 Populieren
Nieuwe Zoutevisch,
SUPERPHOSPHAAT
ils KPBNEN mSO Popis»
echte Belgische Plantaaidappelen
RIJWIELEN,
ii KRONEN en. SPAANDERS
V Kanarievogels,
Superphosphaat
mol Sera i in ifctrpsis.
3 sis licHteijM nt ra»,
Engelsche Kolen.
Rulir-KÉi, ke-üu,
Bij A. LOTEIJHrasis
Homoeopatische en AÜGpafische,
Holland-Amerika-Lijn*
ie nacht verkeert in dag.
Prijskamp metdeJasM
S T A L E N op maat.
4000 Mutsaards,
Wilgen Hakhout.
PotBïffif VAK (MEEK
IJZEN DIJKE.
14 °|0
W. F. VAN UXEIV! Zoon,
Te Koop:
gen eemi id del en
Ontmm/en
EENE PRACHTIGE COLLECTIE
II
Amoniac-Super 7 x 9.
Ri^a-Zaailij u zaad
en Re velaar.
Cij sou ws k rac h t voer
Grondnotenkoek,
Lijnkoek,
Dubb. gezeefd Texas
K atoen zaad meel.
uöOBwers si Ti
Holiandsche Tuinzaden
mm- ou wam™,
II
PROVINCIALE STOOMBOOTDIENST
S Vev. 1906 tot en met S5§ Febr. Ê90V.
De Notaris Hamntacher te Groe
tte is voornemens om op
Vrijdag 1 Februari 1907,
des namiddags te 2 ure, op de hofste
de bewoond door den heer P. Mabesoo-
ne, aan den Barendijk, gemeente Groede,
in het openbaar te verkoopen
van 87 zware OLMEN BOOMEN.
ZEGT HET VOORT.
De Notaris Hammacher te Groe
de, is voornemens om op
Zaterdag 2 Februari 1997,
des namiddags te 2 ure, op- of nabij
de hofstede bewoond door den land
bouwer Govaert nabij de Kruisdijk, in
de gemeente Groede, in het openbaar
te verkoopen
BENEVENS EENE' PARTIJ
ZEGT HET VOORT.
TE KOOP:
puike zangers,
bij P. DU BOIS te Breskens.
Zondag a. s. komt
poseeren, ten huize van FELIX DE
WITTE te
Be gemakkelijk verplaatsbare
en vlug werkende
worden op proef, geleverd door
Breskens. J. DE HULLÜ.
dagelijks te ESreskens.
SJfEeïsdijke.
IJzendijke. Gebrs. GROOSMxkN.
Aangeboden door
Boom- en Rozen kweekers te GBWSSBSJE (Zeeland).
Prachtwaar van 12—14 cM. op 1 Meter en zwaarder.
Aan zeer billijken prijs.
2 stuks Dsurkozijnsn,
alles nieuw en van greonen hout, ge
schikt voor woningen buiten do kom
der gemeenten.
Te bevragen bij J. P. W. BESEMER
te Breskens.
1 Voortdurend voorradig-
m.M. Antliracietkolen en
GAKFOKlEfc.
Breskens. VROON.
brog;kterji, Mreskensf,
zijn verkrijgbaar allo meest gebruikte
Ondergeteekende belast zich
met het maken van bestek
ken, teekeningeri en begroeiingen, met het
houden van toezicht over alles wat tot
het BOUWVAK enz. behoortook over
nieuwe kleine en groote herstellingen,
geeft alle iklichtingen en schat roerende
en onroerende goederen, geheimhouding
verzekerd.
Aanbevelend,
A. RISSEEU W Az. Bouwkundige, Gr oede
Ondergeteekende belast zich
„jiivji met liet maken van tee-
keniitgen, hegrootingen en be
stekken op burgerlijke bouwkundige
werken en het houden van toezicht
daarop.
Onder aanbeveling,
Breskens. J. P. W. BESEMER.
Eenige directe Lijn van ROTTER
DAM naar NEW-YORK.
Nadere inlichtingen kosteloos bij den
Agent J. J. CORNELIS te Breskens.
Lantaarns.
Indien de brave DIOGENES nog leef
de, behoorde hij zeker tot de clientèle van
J. 8*SS MOuIbU te Breskens.
op Zendag 27 Jams&ri tSG7,
's avonds 6 ure.
bij Alp. VAN QUEKELBERGHE, Groede
Prijzen naar het aantal deelnemers.
8
tevens alle soorten van
Alles aan scherp concurreerende prijzen.
Aanbevelend. JA€\ VElSSCIlftXljIlVGL Breskens.
30 cent per K. G.
Firma E. ROSS, Breskens.
In voorraa d
a-i °U
Breskens. WEIJKMAN SCHIPPERS.
TE BEKOMEN!
van de- Firma D. TURKENBURG.
VERDER ALLE
KlfVUP.
onder controle van het Rijks-Proefstation.
(Ook te bekomen bij bestelling
(V i a a n d e r s).
Aanbevelend,
J. A. POISSONNIER, Breskens.
Nog enkele dagen opruiming van
aan zeer lage prijzen.
Aanbevelend,
BRUIJNOOGE, Kruisdijk.
Provinciale Moombootdienst
op de Wester-Selielde.
Lijn Walsoorden—Hansweert.
1 Oct. 1906 tot en met 80 April 1907.
West-Europeescho of spoortijd.
Correspondentie per omnibus naar Vlake
a/d staatsspoor Vlissingen—Roosendaal
-en te Walzoorden o/d tram Hulst-Wal-
zoordpn.
D a g e 1 ij k s
Van Walzoorden naar Hansweert.
vm. 5.45, 8.45,* nam. 12.80 3.25.
Van Hansweert naar Walzoorden
vm. 8.08,* 11.01, nm. 2.38, 5.38.
Op deze reizen worden geen goede
ren en vee vervoerd.
VERVOERMIDDELEN - WINTERDIENST.
VlissingenRoozendaal—Rotterdam,
y. Vlissingen 6.07 7.—f 9.— 12.05 1.07-j- 4.30 6.55f 7.35
Roozendaal 8.06 8.17 11.- 1.59 2.27 6.17 8.10 9.40
Te Rotterdam 9.36 12.43 3.47 8.12 9.29 11.36
v. Rotterdam 4.30 8.06 8.58 11.20 2.39 5.22 7.59f
Roozendaal 6.42 9.39 10.21 1.21 3.56f 4.05 7.00 9.14t
Te Vlissingen 8.52 11.28 11.44 3.16 5.16 6.09 9.02 10.36
t Sneltroin
Stoomtr. Vlissingen—Middelb. (stadstijd) corresp. Pr. boot.
v. Vlissingen 9.30 11.- 11.50 12.30 1.15 2.- 2.45 3.30
4.35 5.20 6.10 7.15 8.10
v. Middelburg 6.25 8.40 10.15 11.45 12.30 1.15 2.- 2.45
3.30 4.15 5.- 5.50
IJZENDIJKSCHE STOOMTRAMWEG-MAATSCHAPPIJ.
Ned. Grens v 8.10 11.00 2.35 5.40 8.15
IJzendijke v 6.15 8.23 11.14 1.05 2.42 5.45 8.27
Schoondijke a 6.47 8.46 11.45 1.30 3.18 6.19
Schoondijke v 6.51 9.32 11.55 1.45 4.42 6.25
IJzendijke a 7.25 10.10 12.27 2.06 5.04 0.56
v 7.35 10.30 2.12 5.08 7.45
Ned. Grens a 7.48 10.42 2.24 5.20 8.
- stoottitiY-Jtfaatsihiippij Cri'skriis-Msililegbciu
1 uroskcctH
V
i'
Ui 37 1 19 4 15 (0
j tinv-ile
5.) 8 10 50 1 30 4 27 7 11
Schoondijke
9f»t 11 03 1 43 I 4' 722
Oo«: byrg
1' 9 10 11 28 2 08 503 7 41
orauibnij-
op.". -> 1 .*.2;; 800
V
f»:;i r i»f. ri
11 5! 2 37 5 30
Aar.U:ub»uv
3 48 6 21 X 48
12 (.15 254 546
Rode
6 38
1219 308 5 58
St.roobraxg?
«7
S 6 43 9".
12 30 3 23 010
MaKogfifci.
6 5b i' 2*1
1242 3 38 —5
ÜulJ^bciu
V.
7 42 10 14
i 42 4 15 7 06
■Stroobiugge
7 54 1 0 26
I 54 4 30 7 20
Rede (D s.
8 05 1037
2 08 4 45 7 33
AarleuSmrf;
50 8 17 10 19
218 5 00 7 43 8 25
Draaibrug
a
4 05 8 32 11 05
134 5 17 8 0» 8 40
V.
65p 8 42 11 1"
2 40 5 24 8 05
Ooarbijg
7 10 810 11 -
300 5 44 8 24
Scboondyke
7 30 9 30 1156
3 20 6 04 8 43
(«roede
7 43 9 43 1203
.133 6 17 8 54
Breskens
a
753 9 53 1214
.145 6 27 905
Draaibrug V
525 «OS» T35 *37
11 12 U 51 235 5 27 «i.7
■Sluis a.
40 6'JP. 7 52 9 54 21 27 12 OH 2,49 5 44 S 22
Sluis V
0 43 629 S10 10l. 29 2 13 5,00 7 4J >'25
draaibrug a
6 00 6 46 82- 11 05 11 46 2 28 517 7 58 8 40
*22
West-Europeesche of Spoortijd.
DAGELIJKS
v. Vliss. n.Breskens vm. 5, 7,30, 9,30, ll,60a& nm. 3,23cp
v. Breskens n. Vliss. 5,30, 8, 10,—nm. 12,15a 3,50#
v. Neuzen n. Vliss. vm. 5, 7,30de, 10,25, nm. 1,55
v. Vliss. n. Neuzen 6,10, 9,00e, 11,505, 3,23e
van Borselen d vertrekken de booten ongeveer 30 minuten
na het vertrek van. Vlissingen of Neuzen.
v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm. 7.50
v. Hoedekenskerke n. Neuzen 8,30
a feze reizeu worden des Zondars niet semaakt.
b B\j vei tragi ng van trein 1144 kan de boot naar Borsaeleu en Neuzen en die
naar Bresltoiiö ten hoogsfe 5 minuton wach ten.
c Ky vertraging van trein 3 16 kan de boot. naai «or.-selen en Nouzeu ten hoogste
15 en die naar Breskens ten hoogste 30 m inuton wachten
d Op deze reis wordt te uorsselon niet aangelegd.
f neze roizea worden dos Zondags en dc9 Woensdags niet gemaakt
Bi j vertraging van trein 120 kan de boot 155 van Nouzon naar Borssolen en VI s-
aïngeu ten hoogste 15 minuten wachten.
Op deze reizen worden geen vee vervoerd
Woensdag