SWEEBSOHE TEER, „DE PRINS" Beste TURF. ZAAITARWE, Motorrijwielen, ARME KONINGIN Bereide VERF il-, Ttiir- Conifeeien en veste planten, ZËingso# a „,»,,uru„, glndarige ESSEX. Motoifiets-Flepareei-Inrlchting- WIJNEN I COGNAC. LODOLA Japansoh Russischverhaaluitdejaren1903-1905, Boomkweekers-artikelen Iroyinciale Stoombootdiensf. Likdoorn Pleisters, •1 nu geboden Te bekomen éo Geïmporteerde ruwarige victoria Te bekomen Aardappelrieken, Peerieken, Peestekers, Peemessen. in alle kleuren 1 Maart tot en met 31 October 1905. vervangt NATUURBOTER. ALHIER VERKI1IJGBAAR: verwijderen uinnen 3 ii 4 dairen elk Likdoorn (Eksterocgen) en Eeltgezwel, 85 cent per flesch. J4oorl*|>illen, 35 ct. per doos, JACOBA MARIA WORTELBOER- KRUIDEN, 30 ct. per pakje. •SL1JMPILLEN, U ct. HOFMAN in tlesschen van 25 ct. HOLLEWAY-PILLEN 80 ct. per doos. SALMIAK-PASTILLES, 35 ct. per ons. A. LUTEIJNErasmus Dorpstraat, Breskens. muii siJfSlICJCI, ,,„un, extra zwaar gewas, prachtige jonge BaagsisanlBihoomen als appel, peer, pruim, perzik, morel enz., piramide, appel en peer. iu praciitsooiten op naam. Ronde-, Witte- en Zwarte Aalbessen, Kruisbessen in brste soorten. Verder wórden dóür ons steeds alle geleverd. VAN UXEM, Groette. dcozen van 10 cent. A. LETEIJN-Erasmits, Dorj straat, Breskens- in Aan iitiin pakhuis steeds verkrijgbaar: M. VROON, Breskens. in balen van 145 Liter. WE1JKMAN SCHIPPERS. Breskens. A. VAN DESANDE, iJzendijke. LEVERT: N. S. U. Minerva, Wanderer, F. N. en Allright. waarvan ONDELDEELEN steeds in voor raad zijn. Aanbevelend. 4. Itriessens zoete V.WILLL, CA CAO en CIIOCOI.AIIE is verrukkelijk en gezond. Bjjzondere medaille van II. Mde Koningin W1LHEL- M1NA en de Koningin Regentes. (■ewaurborgd is Chocolat Noisete, Croquettes, Prelines American en gros en export. Pudding, Gember, Greenten, Jams. Mirabellen, Fruits de Tirol, Zalm en Kreeft. Importeur: I. BRAKMAN-DE SMIT, Stoombakkerp, Breskens. Wederverkoopers rabat. J. DE HULLU, Breskens. in heelo en halve vaten. Breskens. WEIJKMAN SCHIPPERS. 15 Cent. C. DIELEMAN, Bresken*. De mooiste Illustratie in Xoderliuul m Behalve een groot aantal zeer fraaie platen en portretten, die de voornaamste gebeurtenissen in Nederland en in het Buitenland in beeld brengen, tal van belangrjjke geïllustreerde artikelen op elk gebied en boeiende novellen van bekende Auteurs, bevat dit weekblad twee prachtige, doorloopende romans. door Mejuffrouw CATHARINA ALBERDINCK THIJM, en naar het Hoogduitsch van H. SCHOBERT. (Baronesse Vox Bodk.) Beide romans munten uit door zeer boeienden inhoud en aangenamen onder houdenden sty 1. Men abonneert zich door het geheele land by eiken solideu Boekhandelaar of bjj de Agenten, tegen ƒ3,per jaar voor de gewone en tegen ƒ5,per jaar voor de luxe-editie. Abonnementen kunnen met elk nummer aanvangen, doch zjjn steeds ver bindend tot No. 52. Op plaatsen waar geen Boekhandelaar gevestigd is, kan men zieh direct per post abonneeren tegen remisie van ƒ3,75 voor de gewone en ƒ5,75 voor de luxe editie, aan den Uitgever N. J. BOON, Blauwburgwal ti, Amsterdam. Men ontvangt daarvoor een prachtige illustratie van 16 a 20 groote bladzjjdec op mooi papier met bgna 40 platen per week. Deze verf kan dadel jjk worden ge bruikt, heeft een prachtige glans en houdt goed stand, zoowel voor binnen als bui ten. Verkrjjgbaar bij FRANS KLAAIJSEN, Handel in Granen, Bloem en Veevoeder, Haven, Breskens. Alsmede bjj A. VAN LARE te Groede. P. LABIJT, te Nieuwvliet, 1. B. JACOB- SE, Hooldplaat en J. TACK, Schoondjjke Aan zeer concurreerenden prjjs. Provinciale Moombootdienst op de Wester-Sclielde. Lijn WalzoordenIlanewecrt. Correspondentie per omnibus naar Vlake a/d staatsspoor VlissingenRoosendaal en te Walzoorden o/d tram Hulst-Walzoorden 1 Mei tot en met 30 September 1905. West-Europeesche of Spoortjjd. DAGELIJKS t Van Walzoorden naar Hansweert vm. 5.45, 8.45,* nam. 12.15. 3,50. Van Hansweert naar Walzoorden vm. 8.08,* 11.01, um. 2.38, 5.38. Op deze reizen worden geen goederen en vee vervoerd. VERVOERMIDDELEN ZOMERDIENST VlissingenKuurt mlaalKotlirüsn. Van Vlissingen ti.07 7.—*j 9.12 30 4 3o G.58j" 7.35 Te Itouzeiiüaal 8.Hi 8.! 7 li 2 1.5 t 11 8.15 S-.4 'Je Kotr(iaiu 9.: 8 9.: 3 12.: 7 8.: 4 8i 9.23 11.31 Van Rotterdam 4.30 8.10 8.10ft 8 53 •-•20 *.47 5.15 \5fif Kouz.iidaal (..4* 9 lit 9 87 lO.sti 1.21 4 00 7.50 9.1 .v Vlissiiuren 8.62 10.21' 11.28 11.44 3,If, 6.04 9.53 10.36 •j Sneltrein. It Mailtrein. Stoon, tr. Vlissingen-Middelt,, („raiiseijdco resp. o/d Pr. boot. Van Vlissingen 9.30 11.It.aU I*.«II l.lfi 2.— 2.45 3.30 +.16 5.00 5.55 7.00 7.60 8.40 Vat. Middelburg O.xO 8.+ 0 10.15 ,i 45 12.36 1.20 2.05 2.50 «.35 4.20 I 0 5 55 UZENDTJKSt'llE STOOMTRAMWEG-MAATSCHAPPIJ. Ned. Grens v IJzentljjke v Sehoondjjke a v IJzendjjke a v Ned. Grens a 8.11 6 15 8.:4 6 37 b.45 6.51 9.32 11.00 2.30 5.25 11.15 1.10 2 45 5.41 11.80 1.31 3.06 6.02 11.55 1.45 4.42 7.40 8.25 8.37 7.25 9.54 12.17 2.07 5.04 8.02 7.35 10.30 2.10 5.08 8.10 7.48 10,42 2.32 5 20 8 22 «tooiiiti.-Jliititseluippij Ilieskeiis-.JInldeglieni. Uienstregellng van 1 Oct 1904. v iti'tfbkeiis ciroede Schooud(,ke Uostburg uratubiug 0 28 #25 1087 118 416 7 CO 6 36 8 37 10 60 1 30 4 27 711 6 48 8 60 1103 1 43 4 40 7 22 7 10 V» 10 1128 208 608 7 41 7 80 11 4b 2 31 23 bOO V 6 81 «06 8 32 Aardeliburg 648 6 21 8 48 It. ede 0 38 KOO Si.roobtUgge D.S 6 43 «10 AlaldeKiieiii a 6 66 «22 11 61 2 37 6 80 8 05 12 06 2 54 640 822 121» 308 668 12 30 3 28 ti 10 12 42 3 «6 6 26 Maltleelieui v. 7 42 1ul4 142 4 11,7 05 MTuubrUKge 7 64 10 26 1 54 4 30 7 20 Kcdo <D s. «06 1037 2 0B 446 7 33 Aar,to,burg 660 «17 10 49 2 18 6 00 7 43 8 26 uriailuug a, 6 05 8 32 11 06 2 34 5 17 8 00 8 40 v, 860 8 42 11 10 2 40 5 24 816 OtnlOurg 710 210 1128 3 00 6 44 8 24 ScliouDdiike 730 8 30 1160 3 20 6 04 8 43 Oioedo 7 43 9 43 12 03 8 33 S17 8 64 weaken. 763 9 63 1214 3 46 6 27 9 05 oraaihrUK V 625 609 7 35 9 37 11 12 1151 235 6 27 8 0 sluis a. 640 8 26 7 52 9 64 11 27 1208 2 49 5 44 8 22 Stan V 543 6 29 810 1060 11 29 2 13 6 00 7 41 825 oraalbr»* 6 00 8 46 8S7 1106 (H8SW 6 17 7 68 840 West-Europeesche of Spoortijd. DAGELIJKS: v. Vlissingen n. Breskens vm. 5,— 7,80, 9,80, 12,at nm. 3,23 6.10 c v. Breskens n. Vlissingen 6,30 8,10,'nm. 12,26a 8,50 0.40 v. Neuzen n. Vlissingen vin. 6,—- 7,8(We 10,26 nm. 1,66a 4,46 v. Vlissingen n. Neuzen 6,10 9,00e 11.60 at nm. 3,23 6,10c/ r. Borselen d f vertrekken de booten ongeveer 30 minuten na bet vertrek van Vlissingen of Neuzen. v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm. 7.60 Neuzen 8.30 VV oensdag Hoedekenskerke n. a Deze reizen worden des Zondags niet gemaakt. b njj vertraging van trein 11 44 kan de boot naar BOftseltn en Neuten teü hoog' •te 5 minuten en die naar Breskens ten hoogste 20 minuten wachten. c Bjj vertraging van trein 0 04 wachteu de booten naar Breskens. Borselen en Neuzen ten hoogste 00 minuten d Op deze reizen wordt te Borsselen Diet aangelegd, e Deze reizen worden des Woensdags niet gemaakt. Deze boot legt te aorsielen alleen aan op de weekdagen tot en mft M September.

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1905 | | pagina 4