mm en mmm mms, BOON EN EN HAVER vcai' den iiiaL ZOUTEVIS*-, Vlugge afweiking. let weik. Lage prijzen, Krachtvoeder, MSgMSei, negen VERKOOPING Gar 1 Mpapisr pp ünor-Noicn, Mnce-KOieii, Boek-, Courant en Handels- Snelpei 'sdrukkei 'ij Van C. DIELEMAN te Breskens Rechtstreeks lapi Vliegenvangers, Krachtvoeder, Fosters rugpijn nierpillen fr Ml 1.75c Bereide VEI1F femnGiale Stoombootdiensï. B O O N E N, HAYER. Nieuw Nieuw Voortdurend voorradig Engclsclie Kolen, Nitrate de Sonde, Superphosphaat, Lijnkoek 33 x IE De alom bekende J. C. CORNELIS, Breskens. in alle kleuren te BIERVLIET. He Notaris P. Zijlstra te Uxcn- dijke is voornemens ■fciiistlag N Augustus l!)05. <les namiddags 2 uur, met den lieer A. J. V. d. Lindepubliek te verkoopen te Biervliet, ten verzoeke van Mej. L. en den lieer Cu. CUELENAERE op de hofstede nabij Driewegen, vroeger door her. hewoond geweest 10 X 0.44.56 ha. 7 X 0.44.56 h.a. Te 'vergaderen op voormelde hofstede. r,PCPPN-run J UANOELSWtS*»1 De Alex Meijer's Koffie is steeds verseh verkrijgbaar te BRESKENS bij T. VAM V85KM. Schoenpn, schoenen, groot en klein, Grof, sterk en óók zeer fijn. Chic model en accuraat, Non plus ultra Delicaat Koopt ge bij BRAKMAN in de Molenstraat. Alles tegen sclnrp eoncurreerende prijzen, En dat zegt wat, tegenwoordig. Tevens te bekomen aan 't zelfde adres 'li, rami, Mji'i, ALSMEDE: en alles wat verder tot de Schrijf behoeften behoort, bij J. I. BRAKMANVoogdt, Molenstraat, Groede. Zondags gesloten. worden steeds billijk geleverd door VANUXEM te Groede. i) m.M. Anthracïetliolen en ii AM OliitiW. Bueskens. VROON. Mooie nieuwe 30 cent per ft.fór. E. ROSS, Bre>kens voor Melkvee, Slachtvee en voor Varkens. Gegarandeerd. Eigen bereiding. Aanbevelend, L. A. C1JSOUW, Kruisdijk. Wind- en Stoommolen, beveelt zich beleefd en minzaam aan tot het vervaardigen van alle moge lijk voorkomende OHt 14 W£1 lili 10 A'. (met en zonder borgstelling naar omstan digheden). op elke aanneemlijke voorwaar de, voor particulieren, alsIe en 2e hypotheek, Bouw- en Handels- crcdieien, alsmede op Meubelen, Koopmansgoederen, enz. Br. fr. letters 0. T. Postbus no. 101-, /h'ii Haag. DU BBELE a 7' cent per stuk. C. DIELEMAN, Urestens. 'f'toSZT* Ondergeteekende belast zich met het maken van bestek- keu, teekeniiigen en hegrootiiigen, met het houden van toezicht over alles wat tot het BOUWVAK enz. behoort; ook over nieuwe kleine en groote herstellingen, geeft lie inlichtingen en schat roetende en onroerende goederen geheimhouding verzekerd. Aanbevelend, A. R1SSEEUW Az. Bouwkundige, Groede. voor MELKVEE, KALVERS en VARKENS. Verkrijgbaar bij WEIJKMAN SCHIP PERS, Breskens. Breskens. WEIJKMAN SCHIPPERS. <»egnraii<lccr<l voor Melk-, Mestvee en Varkens. Te bekomen hij J. B. RISSEEUW, Molenaar, Groede. door 't gebruik van Prijs f 1.75 de doos, Duizende dankbetuigingen aanwezig. TEVENS TE BEKOMEN: por <loo.«. Franco per post, hij A. LUTEiJNErasmus, Dorpstraat, Breskens. 10 en 15 Cent. C. DIELEMAN, Breskens. zijn steeds in alle grootten (Nos. 1 2, 3 en 4) voorhanden en te ontbieden. Ook verkrijgbaar alle juist passende Omlordceloil. Benevens Kcliotl'cls met 9 of 7 Scharren en ook Ploegfcs tot het wieden en aanaarden van aardappels. Deze verf kan dadelijk worden ge bruikt, heeft een prachtige glans en houdt goed stand, zoowel voor binnen als hui ten. Verkrijgbaar bij FRANS KLAAfJSEN, Handel in Granen, Bloem en Veevoeder, Haven, Breskens. Alsmede hij A. VAN LARE te Groede. P. LABI.JT, te Nieurtvliet, 1. B. JACOB- SE, Hootdplaat en J. TACK, Schoondijke. Aan zeer concurreerenden prijs. Provinciale .stoombootdienst op de Wester-Schelde. Lijn II alzoordenllaneweert. Correspondentie per omnibus naar Vlake a/d staatsspoor Vlissingen-rRoosendaal en te Walzoorden o/d tiam Hulst-Wal/oorden 1 Januari tot en met 3b April 1905. West-Europeesche of Spoortijd. dagelijks Van Walzoorden naar Hansweert vin. 5 45, 8.45,* nam. 12.15. 3.50. Van Hansweert naar Walzoorden vin. 8.08* 11.01, nm. 2.38, 0.08. Op deze reizen worden geen goederen en vee vervoerd. VERVOERMIDDELEN ZOMERDIENST. V lissi ngciiRoozrnüiiiiiRol li rus in. Van Vlissingi-n 0.07 7.j" 9.i2 30 4 3u 6.58j* 7.35 Te Roosendaal 8.06 Vj? li 2 25 i 17 >15 9.+ Te Rotlcidaiii 94 3 9.33 12.: 7 i.:4 7 57 S'.LK 1] 81 Van Koifcidanj 4.30 3.10 8.10i"f 3.53 11.20 2.47 5.15 \59-j- Roosendaal 0.42 9.1b 9.3? 10.21 1.21 4.00 7.50 9.14 Te Vlissingen 8.52 10.20 11.23 11.44 3.1b 6.04 9 53 10.3b f Sneltrein. ft Mailtrein. Sloouitr. VlissingcnMidilclh. s/adx/jnJ correrji. u/li Pr. boot. Van Vlissingcn 9.80 II.— 11.40 12.30 1.15 2.— 2.45 3.30 4.15 5.00 5.55 7.00 7.50 8.40 Van Middelburg 0.20 8.40 10.15 71.45 12.35 1.20 2.05 2.00 3.35 +.20 5.05 5 55 1JZENDIJKSLT1E STOOMTRAMWEG-MAATSCHAPPIJ. Stoomt r.-Jlaat.schappij li rosheus-Dluldegliem. Dienstregeling van 1 Itct 1904. Ned. Grens v Ijzend jjke v Schoondijke a v [Jzendjjke a v Ned, Grena a 8.11 11.00 6.15 8.24 11.15 0 37 8.45 0.51 7.25 7.35 10.30 7.48 10.42 2.30 5.25 1.10 2.45 5.41 11.36 1.31 3.00 0.02 9.32 11.55 1.45 4.42 7.40 9.54 12.17 2.07 5.04 8.02 2.10 5.08 8.10 2.22 5.20 8.22 8.25 8.37 Breskens v Groede Schoondiike Oostburg Draaibrug a v Aaruenburg l'-cde >lroobriigge D MaMoghein a Maldeghem v. •Stroobrugge Rede (L). S. Aardenburg Draaibrug a. n V. Ooaiburg Schoondijke Groede meskeuB a 2h F 25» c7 WH A 15 7 CO «35 8 37 1050 1 30 4 27 711 8 48 1103 1 43 4 40 7 22 7 1U 9 10 11 28 2U8 503 7 41 M 9 33 li 4« 2.1 23 MO 5 81 8 05 54b 6 21 6 33 S 643 85!) 8 32 8 48 900 9 10 9 22 7 42 10 14 7 54 1026 «05 1087 5 50 17 10 49 «05 8:42 11 05 6 50 8 42 1110 7 10 9 10 11 28 7 30 9 30 1150 7 43 9 43 1203 7 53 9 53 12 14 11 51 2 37 580 12 06 2 54 5 46 121*808 558 12 30 3 23 10 12 42 3 38 fi 25 1 42 4 15 7 05 1 54 4 30 7 20 208 4 45 7:23 218 5 00 7 43 8 25 2 34 517 800 840 2 40 5 24 8(5 300 544 854 3 20 6 04 8 43 3 33 0 17 8 54 3 45 6 27 9 05 805 822 oraaibrug V 525 6 09 7 35 37 11 12 11 51 2 35 5 27 8 0 -luis a. 5 40 626 752 954 11 27 1208 2.49 544 822 -lute V 548 «29 810 1050 11 *9 218 5 00 7 41 «25 Draaibrug 6 00 6 46 8 27 1105 1146 2 28 5 17 7 58 8 40 1 Maart tot en met 31 October 1005. West-Europeesche of Spoortijd. DAGELIJKS: Vlissingen n. Breskens vm. 5,7,80, 9,80, 12,—eZnm. 3,23 0.10 c Breskens n. Vlissingen 5,30 8,— 10,— nm. 12,25« 3,50 0.40 Neuzen n. Vlissingen vm. 5,— 7,30tfe 10,25 nm. 1,55c/ 4,45 Vlissingen n. Neuzen 0,10 9,ti0c 11.50 ui nm. 3,23 6,10c/ v. Borselen d f vertrekken de booten ongeveer .'10 minuten ua het vertrek van Vlissingen of Neuzen. ,tt i v. Neuzen n. Hoedekenekerke vm. 7.50 Woensdag j v. Hoedekenskerke n. Neuzen 8.30 a Deze reizen worden des Zondags niet gemaakt. b ny vertraging van trein 11 44 kan de boot naar notselen en Keuzen ten hoog ste 5 minuten en die naar Breskens ton hoogste 20 minuten wachten. c Bü vertraging van Irein 6 04 wachleu de booten naar Breskens. Borselen en Neuzen ten hoogste 20 minuten d Op doze reizen wordt te Bovsseleu niet aangelegd, e Deze reizen worden des WoensdagB niet gemaakt. f Deze boot legt te norsselen alleen aan op de weekdagen tot en met 14 September.

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1905 | | pagina 4