WAARSCHUWING.
ar
Kinder- en Mans-STROOHOEDEN,
Eiken Palen.
Hl Lanilimwen ei Tuiniers.
Tuinzaden.
ALEX MEfJER'S KOFFIE,
P. MOGGRÉ Breskens,
rx.I,
Krachtvoeder,
tflmi vereru
T R F.
Te
vi^A'UIUU
Woaflerüare Ging
Bereide VERF
Meubilaire Goederen,
vieikante eikenhouten PALEN,
Gienen- en Pichpi
Ribben, Planken, etc,,
Zaterdag 17 Juni 1905,
Klaver- en Lucetnzaden,
Ook Maat- en Repayatiewerh
Fosters rugpijn nierpille
en ZALF.
dc beroemde Pinkpillen
Alsmods nog eene partij KINDERPAKJES,
Provinciale itoombootdienst.
Winkelopstand
Te Koop:
Nitrate de Sonde,
Superphosphaat,
Lijnkoek 33 x 11.
eene groot e partij
Voortdurend voorradig
Engelsehe Kolen,
O o k Hollands c li c
T. VAN YEEN.
Iliindcl in Schoenwerk.
Voorhanden
TOTALE UITVERKOOP VAN
beneden fabrieksprijs.
in idle kleuren.
1 Haait tot en met 31 October 1605.
De Notaris L. G. James te Sluis
is voornemens op
Vrijdag 23 Juni 1905,
's voorm. 11 ure, ten verzoeke en ten hui"
ze van den Heer J. REMIJN te Sluis aan
de Kapellestraat, publiek te verkoopen
Planken, Latten, Brandhout, pui
ke Trambiels, Ladder, IJsbak, Prik
slede, Tuinbank enz.
en 's nam. ten 1 ure
ALS:
Kleerkast, Linnenkast, 2 Tafel
kastjes, Bureaulessenaar, Tafels,
Stoelen, Kachels in soorten,
Glas-, Geleierd- en Aarde-
Lwerk, goed onderhouden le
'klasse Rijwiel, Loopvarken,
enz.
Kisten, Trommels, Bussen, Bas
cule, Koffiemolen enz. Papieren-
zakken en andere Winkelwaren.
van 2 tot 8 Meter lengte, ook ge-chikt
voor liekkenpalen enz.
Te bevragen bij BURCK, tirexkms.
Breuken*. WEIJKMAN SCHIPPERS.
door Notaris Hammacher te Groe-
de, behoeve den Heer L. FREDERICK
te Antwerpenvan
afkomstig van veestallen (behoorlijk
ontsmet door den Heer plaatsverv. Di
stricts veearts te JJzendijle) op
"I ci des namiddags te ure, op bet
plein achter de herberg van A. Lu-
tki.in Pz. te Nieuw'dief
des namiddags te 4 ure, op het
plein van M. A. Dn Roo, herbergier
te Gadzand.
ZEGT HET VOORT.
"i umvyj iiu,v")
'|so m.M. Antliracictkolen en
Breskens. VROON.
Voorhanden alle soorten
J. A. POISSONNIER, Bueskhns.
Om misveistand te voorkomen, maken wij onze
geachte Clientèle er op attent, dat onze
systeem Prof. Liebig, alleen in pakjes van 1/.1 en
1 j Ko., voorzien van nevensluand handelsmerk, dat
tevens als sluit-etiket dient, in den handel wordt
gebracht.
Pakjes, die deze kenmerken niet diagen zijn niet
van ons afkomstig.
Alex Meijer Co.,
AMSTERDAM, Stoom koffiebranderij.
K niije roor deze Koffie bekroonde Birma
Onze koffie staat onder scheikundig toezicht van het Laboratorium
DOCTERS VAN LEEUWEN, Amsterdam, en is te B r e s k e n s
steeds versch verkrijgbaar bij
iTEBO^j
bericht aan zijn geachte clientèle de ontvangst van eene zeer uitgebreide collectie 1
ZEER SOLIDE.
wordt accuraat en spoedig afgeleverd.
Beleefd aanbevelend.
voor MELKVEE. KALVERS en
VARKENS.
Verkrijgbaar bij WEIJKMAN SCHIP
PERS, Breskens.
S. ROUKEMA, BKESKKNS.
1
voor Melkvee, Slachtvee en voor
Varkens.
Gegarandeerd. Eigen bereiding.
Aanbevelend,
L. A. CIJSOUW, Kruisdijk.
Wind- en Stoommolen,
O
10 en 1-5 Cent
tDIELEM A N, Hrcskeus.
door 't gebruik van
Duizenden atteslen aanwezig.
Prijs f 1.75 de doos, zes doozen 1' 10.
Tevens:
van Dr. WILLIAMS,
De echte Staalpillen.
A. LUTEIJNErasmus, Bresken
wegens verandering.
JAC. VERSCHELLING, Kleermaker en Conf,ctie-handel, Biuski vs.
Deze verf kan dadelijk worden ge
bruikt, heelt een prachtige glans en houdt
goed stand, zoowel voor binnen als bui
ten.
Verkrijgbaar bij FRANS KLAAJJSEN,
Handel in Granen, Bloem en A'eevoeder,
Haven, Breskens.
Alsmede bij A. VAN LARE te Groede.
P LABIJT, te Nieuifvliet. 1. B. JAC'OB-
SE, Hoofdplaat en J. TAOK, Schoondijke
Aan zeer concurreerenden prijs.
Provinciale Moomlinotiliensl
op dc Wcstcr-Sclielilt
lijli II "hoordenIhnswecrt.
Correspondentie per omnibus naar Vlak
a d staatsspoor Vlissingen—Roosendaal e
te Walzooiden o/d tiani Hulst-WaDoorde
1 Januari tot eti met till Apiil 1905.
West-Europeescbe of Spoortijd.
dagelijks
Van Walzpordeu naar Hansweert
vra. 5.45, 8.45,* nam. 12.15. 3.50.
Van Hansweert naar Walzooiden
vin. 8.08,* 11.01, nm. 2.38, 0.08.
Op deze reizen worden geen goederen ei
vee vervoerd.
VERVOERMIDDELEN - ZOMERDIENST.
V lissingenVoozrndaalRotterdam.
Van Vlissingen 0.07 7.j- 9.12.30 4 30 6.58-f 7.35
Te Roosendaal 8.00 S.17 11.— 2 25 ti 17 8.15 9.40
Te Rotterdam 9.! 3 9.33 12.37 3.34 7 37 9.33 11.31
Van Rotterdam 4.30 8.10 8.10ft 1-W0 --47 5.15 \59f
Koozendaal 6.42 9.16 9.37 10.21 1.21 4.00 7.50 9.14
Te Vlissingen 8.52 10.20 11.28 11.44 3,10 6.04 9.53 10.30
t Sneltrein.t+ Mailtrein.
Stoouitr. VlissingenMidOelb. (iladslijd) corresp. o/d Pr. boot.
Van Vlissingen 9.30 II.— 11.40 12.30 1.15 2.— 2.45 3.30
4.15 5.00 5.55 7.00 7.50 8.40
Van Middelburg 6.*0 8.40 10.15 11.45 12.35 1.20 2.05 2.50
3.35 4.20 5,0.. 5.55
IJZENDIJKSCHE STOOMTRAMWEG-MAATSCHAPPIJ.
Stoomtr.-Maatschappij Itrcskcus-Haldegliciii.
Dienstregeling van 1 tiet 1904.
v
Ned. Grens v
IJzendijke v
Schooudjjke a
v
IJ zend ij ke a
v
Ned. Grew a
8.11
6.15 8.24
6 37 8.45
6.51 9.32
7.25 9.54
7.35 10.30
7.48 10.42
11.00 2.30' 5.25
11.15 1.10 2.45 5.41
11.36 1.31 3.06 6.02
11.55 1.45 4.42 7.40
12.17 2.07 5.04 8.02
2.10 5.08 8.10
2.22 5.20 8 22
8.25
8.37
ureskens
Uroede
SchoomHike
Oostburg
Draaibrug
Aarden Murg
Eede
Stroobrup ge D.S
Maldegltciii a
Malriegheiu v.
Stroobruggo
Eedc (1'
Aardenhiirg
Draaibrug
6 26 1 c 7 1 1H 4 lf» 7( 0
6 35 8 37 10 50 1 30 4 27 7 11
850 11 03 1 43 4 40 7 22
7 10 9 10 u vj 208 5(3 7 41
7 J 33 11 46 2 Hl r 23 K0
832
8 48
(hl
5 31 6 05
548 «21
6 33
6 43 9 10
6 55 9 22
7 42 10 14
11 51 2 37 530
12 06 2 54 5 46
1219 3(8 5;8.
12 30 3 23 6 10
12 42 3 38 6 25
1 42 4 15 7 05
805
822
7 54 io 26* 1 54 4 30 7 21»
Oost burg
SohooiuRike
Grucde
8 05 10 37
5-0 h 17 10 49
6 05 8 32 11 05
6 50 8 42 11 10
7 10 910 11 28
7 30 930 1150
7 43 9 43 1203
2 08 4 45 7 33
2 18 5 0o 7 43
2 34 5 17 8 00
2 40 5 24 818
300 544 824
3 20 6 04 8 43
3 33 6 17 8 54
3 45 627 905
8 25
8 40
Breskens a 7 53 9 53 12 14
Draaibrug V 525 6 09 7 35 9 37 11 12 1151 2 35 5 27 8 0
Sluis a. 5 40 6 26 7 52 9 54 11 27 12 08 2.49 5 44 8 22
Sluis V 5 43 6 29 8 10 10 50 11 29 2 13 5 00 7 41 8 25
KK*ibimm HOQ 646 827 1195 11 46 2 38 517 7 58 840
West-Europeesclie of Spoortijd.
DAGELIJKS:
Vlissingen n. Ereskens vm. 5,7,30, 9,30, 12,«Z ïmi. 3,23 6.10 c
Breskens n. Vlissingen 5,30 8,— 10,nm. 12,25» 3,50 6.40
Neuzen n. Vlissingen vm. 5,7,30» e 10,25 nm 1.55» 4,45
Vlissingen n. Neuzen 6,10 9,00c 11.50 «4 nm. 3,23 6,10c/
v. Borselen d f vertrekken de booten ongeveer 3(1 minuten na het
vertrek van Vlissingen of Neuzen.
v. Neuzen n. Iloedekenskerke vin. 7.50
Woensdag
v. Hoedekenskerke n. Neuzen
8.30
a Rezo reize" wordon des Zondags niet gemaakt.
b uy vertraging van trein 11 44 kan de boot naar ro-sclni en Keuzen ten hoog
ste 5 minuten on die naar Breskens ten hoogs'e 20 minuten wachten.
c By vertraging van 1 reilt 6 04 wachten de booten naar Breskens. Borselen en
Neuzen (en hoogste 20 minuten
d Op doze reizen wordt te novs?elen niet aangelegd.
e Deze reizen worden des Woensdags niet gemaakt.
f I eze boot legt to uorsseien alleen aan op do weekdagen tot en met
14 September-