WAARSCHUWING. ar Kinder- en Mans-STROOHOEDEN, Eiken Palen. Hl Lanilimwen ei Tuiniers. Tuinzaden. ALEX MEfJER'S KOFFIE, P. MOGGRÉ Breskens, rx.I, Krachtvoeder, tflmi vereru T R F. Te vi^A'UIUU Woaflerüare Ging Bereide VERF Meubilaire Goederen, vieikante eikenhouten PALEN, Gienen- en Pichpi Ribben, Planken, etc,, Zaterdag 17 Juni 1905, Klaver- en Lucetnzaden, Ook Maat- en Repayatiewerh Fosters rugpijn nierpille en ZALF. dc beroemde Pinkpillen Alsmods nog eene partij KINDERPAKJES, Provinciale itoombootdienst. Winkelopstand Te Koop: Nitrate de Sonde, Superphosphaat, Lijnkoek 33 x 11. eene groot e partij Voortdurend voorradig Engelsehe Kolen, O o k Hollands c li c T. VAN YEEN. Iliindcl in Schoenwerk. Voorhanden TOTALE UITVERKOOP VAN beneden fabrieksprijs. in idle kleuren. 1 Haait tot en met 31 October 1605. De Notaris L. G. James te Sluis is voornemens op Vrijdag 23 Juni 1905, 's voorm. 11 ure, ten verzoeke en ten hui" ze van den Heer J. REMIJN te Sluis aan de Kapellestraat, publiek te verkoopen Planken, Latten, Brandhout, pui ke Trambiels, Ladder, IJsbak, Prik slede, Tuinbank enz. en 's nam. ten 1 ure ALS: Kleerkast, Linnenkast, 2 Tafel kastjes, Bureaulessenaar, Tafels, Stoelen, Kachels in soorten, Glas-, Geleierd- en Aarde- Lwerk, goed onderhouden le 'klasse Rijwiel, Loopvarken, enz. Kisten, Trommels, Bussen, Bas cule, Koffiemolen enz. Papieren- zakken en andere Winkelwaren. van 2 tot 8 Meter lengte, ook ge-chikt voor liekkenpalen enz. Te bevragen bij BURCK, tirexkms. Breuken*. WEIJKMAN SCHIPPERS. door Notaris Hammacher te Groe- de, behoeve den Heer L. FREDERICK te Antwerpenvan afkomstig van veestallen (behoorlijk ontsmet door den Heer plaatsverv. Di stricts veearts te JJzendijle) op "I ci des namiddags te ure, op bet plein achter de herberg van A. Lu- tki.in Pz. te Nieuw'dief des namiddags te 4 ure, op het plein van M. A. Dn Roo, herbergier te Gadzand. ZEGT HET VOORT. "i umvyj iiu,v") '|so m.M. Antliracictkolen en Breskens. VROON. Voorhanden alle soorten J. A. POISSONNIER, Bueskhns. Om misveistand te voorkomen, maken wij onze geachte Clientèle er op attent, dat onze systeem Prof. Liebig, alleen in pakjes van 1/.1 en 1 j Ko., voorzien van nevensluand handelsmerk, dat tevens als sluit-etiket dient, in den handel wordt gebracht. Pakjes, die deze kenmerken niet diagen zijn niet van ons afkomstig. Alex Meijer Co., AMSTERDAM, Stoom koffiebranderij. K niije roor deze Koffie bekroonde Birma Onze koffie staat onder scheikundig toezicht van het Laboratorium DOCTERS VAN LEEUWEN, Amsterdam, en is te B r e s k e n s steeds versch verkrijgbaar bij iTEBO^j bericht aan zijn geachte clientèle de ontvangst van eene zeer uitgebreide collectie 1 ZEER SOLIDE. wordt accuraat en spoedig afgeleverd. Beleefd aanbevelend. voor MELKVEE. KALVERS en VARKENS. Verkrijgbaar bij WEIJKMAN SCHIP PERS, Breskens. S. ROUKEMA, BKESKKNS. 1 voor Melkvee, Slachtvee en voor Varkens. Gegarandeerd. Eigen bereiding. Aanbevelend, L. A. CIJSOUW, Kruisdijk. Wind- en Stoommolen, O 10 en 1-5 Cent tDIELEM A N, Hrcskeus. door 't gebruik van Duizenden atteslen aanwezig. Prijs f 1.75 de doos, zes doozen 1' 10. Tevens: van Dr. WILLIAMS, De echte Staalpillen. A. LUTEIJNErasmus, Bresken wegens verandering. JAC. VERSCHELLING, Kleermaker en Conf,ctie-handel, Biuski vs. Deze verf kan dadelijk worden ge bruikt, heelt een prachtige glans en houdt goed stand, zoowel voor binnen als bui ten. Verkrijgbaar bij FRANS KLAAJJSEN, Handel in Granen, Bloem en A'eevoeder, Haven, Breskens. Alsmede bij A. VAN LARE te Groede. P LABIJT, te Nieuifvliet. 1. B. JAC'OB- SE, Hoofdplaat en J. TAOK, Schoondijke Aan zeer concurreerenden prijs. Provinciale Moomlinotiliensl op dc Wcstcr-Sclielilt lijli II "hoordenIhnswecrt. Correspondentie per omnibus naar Vlak a d staatsspoor Vlissingen—Roosendaal e te Walzooiden o/d tiani Hulst-WaDoorde 1 Januari tot eti met till Apiil 1905. West-Europeescbe of Spoortijd. dagelijks Van Walzpordeu naar Hansweert vra. 5.45, 8.45,* nam. 12.15. 3.50. Van Hansweert naar Walzooiden vin. 8.08,* 11.01, nm. 2.38, 0.08. Op deze reizen worden geen goederen ei vee vervoerd. VERVOERMIDDELEN - ZOMERDIENST. V lissingenVoozrndaalRotterdam. Van Vlissingen 0.07 7.j- 9.12.30 4 30 6.58-f 7.35 Te Roosendaal 8.00 S.17 11.— 2 25 ti 17 8.15 9.40 Te Rotterdam 9.! 3 9.33 12.37 3.34 7 37 9.33 11.31 Van Rotterdam 4.30 8.10 8.10ft 1-W0 --47 5.15 \59f Koozendaal 6.42 9.16 9.37 10.21 1.21 4.00 7.50 9.14 Te Vlissingen 8.52 10.20 11.28 11.44 3,10 6.04 9.53 10.30 t Sneltrein.t+ Mailtrein. Stoouitr. VlissingenMidOelb. (iladslijd) corresp. o/d Pr. boot. Van Vlissingen 9.30 II.— 11.40 12.30 1.15 2.— 2.45 3.30 4.15 5.00 5.55 7.00 7.50 8.40 Van Middelburg 6.*0 8.40 10.15 11.45 12.35 1.20 2.05 2.50 3.35 4.20 5,0.. 5.55 IJZENDIJKSCHE STOOMTRAMWEG-MAATSCHAPPIJ. Stoomtr.-Maatschappij Itrcskcus-Haldegliciii. Dienstregeling van 1 tiet 1904. v Ned. Grens v IJzendijke v Schooudjjke a v IJ zend ij ke a v Ned. Grew a 8.11 6.15 8.24 6 37 8.45 6.51 9.32 7.25 9.54 7.35 10.30 7.48 10.42 11.00 2.30' 5.25 11.15 1.10 2.45 5.41 11.36 1.31 3.06 6.02 11.55 1.45 4.42 7.40 12.17 2.07 5.04 8.02 2.10 5.08 8.10 2.22 5.20 8 22 8.25 8.37 ureskens Uroede SchoomHike Oostburg Draaibrug Aarden Murg Eede Stroobrup ge D.S Maldegltciii a Malriegheiu v. Stroobruggo Eedc (1' Aardenhiirg Draaibrug 6 26 1 c 7 1 1H 4 lf» 7( 0 6 35 8 37 10 50 1 30 4 27 7 11 850 11 03 1 43 4 40 7 22 7 10 9 10 u vj 208 5(3 7 41 7 J 33 11 46 2 Hl r 23 K0 832 8 48 (hl 5 31 6 05 548 «21 6 33 6 43 9 10 6 55 9 22 7 42 10 14 11 51 2 37 530 12 06 2 54 5 46 1219 3(8 5;8. 12 30 3 23 6 10 12 42 3 38 6 25 1 42 4 15 7 05 805 822 7 54 io 26* 1 54 4 30 7 21» Oost burg SohooiuRike Grucde 8 05 10 37 5-0 h 17 10 49 6 05 8 32 11 05 6 50 8 42 11 10 7 10 910 11 28 7 30 930 1150 7 43 9 43 1203 2 08 4 45 7 33 2 18 5 0o 7 43 2 34 5 17 8 00 2 40 5 24 818 300 544 824 3 20 6 04 8 43 3 33 6 17 8 54 3 45 627 905 8 25 8 40 Breskens a 7 53 9 53 12 14 Draaibrug V 525 6 09 7 35 9 37 11 12 1151 2 35 5 27 8 0 Sluis a. 5 40 6 26 7 52 9 54 11 27 12 08 2.49 5 44 8 22 Sluis V 5 43 6 29 8 10 10 50 11 29 2 13 5 00 7 41 8 25 KK*ibimm HOQ 646 827 1195 11 46 2 38 517 7 58 840 West-Europeesclie of Spoortijd. DAGELIJKS: Vlissingen n. Ereskens vm. 5,7,30, 9,30, 12,«Z ïmi. 3,23 6.10 c Breskens n. Vlissingen 5,30 8,— 10,nm. 12,25» 3,50 6.40 Neuzen n. Vlissingen vm. 5,7,30» e 10,25 nm 1.55» 4,45 Vlissingen n. Neuzen 6,10 9,00c 11.50 «4 nm. 3,23 6,10c/ v. Borselen d f vertrekken de booten ongeveer 3(1 minuten na het vertrek van Vlissingen of Neuzen. v. Neuzen n. Iloedekenskerke vin. 7.50 Woensdag v. Hoedekenskerke n. Neuzen 8.30 a Rezo reize" wordon des Zondags niet gemaakt. b uy vertraging van trein 11 44 kan de boot naar ro-sclni en Keuzen ten hoog ste 5 minuten on die naar Breskens ten hoogs'e 20 minuten wachten. c By vertraging van 1 reilt 6 04 wachten de booten naar Breskens. Borselen en Neuzen (en hoogste 20 minuten d Op doze reizen wordt te novs?elen niet aangelegd. e Deze reizen worden des Woensdags niet gemaakt. f I eze boot legt to uorsseien alleen aan op do weekdagen tot en met 14 September-

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1905 | | pagina 4