Spoor boeltje VERF. PAABDEN-FEEU L Dfiessen's Can# co Chocolade, wsèIié Jams KLAAS SAVING. Zwolle. Zesde pote Oudewateische Veiloting, J. DE HULI.U. BRESKENS. BLOKJES- en BIEZEKMATTEN Wbim- Leer- ti Hosfsissr. Wasdoek «i al' Jurazeep SriGssen's iolks-Baüao Afmaak draad, Prikkeldraad, Vlechtdraad en dito Krammen, Reizen Het Nederland sell FrovinGiale itoombootdienst. Mei tot en inet 15 Oet. 1903. Vraag Insulindc's bereide Te Koop: Hoogkruin. eigen teelt, ALBUMS in soorten. Hoe dikwijls Catalogus gratiss. Hoofdprijs: f22000 in contanten. Het beste en goedkoopste adres voor Aangekomen Van den Berg's Geheel voor het gebruik gereed. In 38 verschillende kleuren, in Glans- en Grondverf. Onze VERVEN zijn van zuivere Grondstoffen vervaardigd, zeer dek kend en hebben porcelein-achtige Glans. Verkrijgbaar bij M. A. LEENHOUTS-Poissonnier te Sluis Wed. D. L. DE CLERCQ- Koster, Aardenburg, W. F SUUR- LANT, Oostburg, I. A. WILLEM- SEN, Schoondijke. aan 2 Gulden de Kilo. bg J. A. POISSONNIER, Breskeï-s. het sterkste en krachtigste uiiddel voor zieken en herstellenden. munt uit door zijn liooge voedingswaarde, bij voorkeur in 't gebruik bij Sport lieden, het leger, kostscholen enz. en meer DMifKoonm I. BRAKMAN-De Smit, Breskens. met verschillende gezichten, ig^|jinoolin Vminfnnn C. DIKLEMAN, Brkskens. tEN WIEL MCT EEN GOEDE REPUTATIE fcujtfn oiniyn 3jaren Oijppn SÜCCESS-RÜWItL <vj»9 f wdpffct mo(M •oropojfiOMtiwvm tfft «Mwdfd wtmt a LTPêSF kurtttvngiv un-Ki INJ) komt het voor, dat onderweg een breekt tengevolge van twijfelachtige teit of onvoldoende eonstuctie. Als ge een rijwiel kwali- SUCCESS- vRUWIELEN «ïft fo toedft I vnrfnö litm /«ordfnvoof 'ifderbrrijdP 'tci ifdrrgtvykN gesaramoeerd door kuasbavms 1w0ul eptsgmgonw I n aam ryden als in een luxe de «SUCCESS" met veerend neemt, zijt ge van dergelijkr onaangenaam heden gevrijwaard. De «SUCCESS" stelt U nimmer teleur. En wilt ge even gemakkelijk en aange- rijtuig, voorzien van luchtbanden, neemt dan frame en veerende voorvork. Success" zonder veerend frame „Success" Weg-Racer „Success" Veerend frame SuccessAcatène DAMES-wielen f 3. WELCOME 97,50. DAMES 100.— hooger. Het beste in dien prijs. Indien Ge dit merk vertegenwoordigt en met ons samenwerkt, is Uw succes van jaar tot jaar verzekerd. Mijne voorwaarden zjjn in elk opzicht aannemelijk! te houden op Dingdag 2M Juni a. s. in het openbaar te OUDEWATER, in het hotel «Doelen" onder toezicht van den heer G. N, J. van uk Pavoordt, wethouder aldaar. '2e Prijs: Een rijtuig bespannen met 2 Paarden of f '2000 in contanten. 3e PrijsEen Coureuse f 1000 4e Prijs; Een Dogcart 1 Paard of f750 Voorts: 20 Paarden, 20 Koeien, Rijwielen," Naaimachines, Gouden en Zilve ren Horloges, Meubelen, Huishoudelijke Artikelen, enz. enz. Desverlangd wordt ieder paard voor ƒ350iedere koe voor ƒ200.en de minste prijzen voor '4.in contanten, door het Comité teruggekocht. Prijs per lot 50 cent. De uitslag der trekking voor zooveel betreft de Hoofdprijzen, zal ten spoedigste bekend gemaakt woiden in de »N. Rotterd. Courant" en het «Nieuws van den l)ag", terwijl de trekkingslijst twee dagen na de trekking gratis ter inzage is bij den wederverkooper bij wien het lot is gekocht af a 10 cent aldaar te bekomen. De Ondernemers J. Boor en 1). W. van rtou»okosn. is bij cene p tl r t ij pui k e l> r u i u e aan zeer voordeeüge prijs. FRANS KLAAIJ8EN, Handel in Veevoeder; Haven, Bukskins. omvattende alle Binuenlandsche Spoor- en Tramwegen en Buitenlandsche verbin dingen. alsmede de prijzen voor verschil lende reisgelegeuheden is a 10 cents verkrijgbaar bij C. DIHMMIAY, Breskens. in vaatjes, doozen, kistjes en bussen. .1. CDRMiliS, Brkskkxs. in verschillende soorten er. prijzen, loerklecrijes oii MiUje.' t (i i 'ij o VITRAGE en KAM voor GORKI IAEA. alles aan sterk eoncurreerende pi ijzen. P. J. AVESDORP, Breskens. /weelende lichaamsdeeleu wor den zonder eeltig nadeel voorko- e1 men door het gebruik van Een doos van ƒ0.50, franco pt r post ^O.liO is voor weken voldoende. Htproef het ecu*. Te hekomen bij: mej. Wed. MAAR- LEVELD te Biervliet; mej Wed. BEV1N te IJzendijkeP J. VAN DEN HEMEL te Oosthurgmej. AA'ed. BEUN te Sluis; E. MARTENS Èede.C. A. SCHULTE Co. Midddelburgdhr. J. F. LE BLEU te Breskens 1. DE VLIEGER, Groede; P. MOGGRE, Nieuwvliet en bij den fabrikant Aardknbl'rg. J. VAN DEN BERG Hzn. VERVOERMIDDELEN WINTER Dl ENST VlissingenRoozendaalRotterdam. t Van Vlissingen 6.07 Te Roozendaal 8.06 Te RoUerduii. 9..'is Aan Rotterdam 4..10 Roozendaal ti.42 Te Vlissingen 8.ösJ 7.— 9.— 1.07 4.30 7.13 7.35 8.17 11.— 3.07 6.20 8.30 9.40 9.33 12.37 4.21 8.10 9.43 11.31 8.10 8.10 8.58 li.20 2.15 5.15 '.54 9.16 9.27 10.21 1.21 3 35 7.43 9.14 10.20 11.18 i .41 3,16 5 39 0.3 6 10.36 Moouitruin Vlissingen—Miildi lluirg Van Vlissingen 9.30 II.— 11.45 4.15 5.10 5.55 Van Middelburg 0.23 8,45' 10.15 3.35 4.211 5.15 waiisltntemle op de Pr. buoi. 12.30 1.15 2.— 2.45 3.30 6.55 7.15 8.30 i 1.50 12.35 1.20 2.05 2.50 IJZENDIJKSCBE STOOMTRAMWEG-MAATSCHAPPIJ. Ned. Grens v IJzendjjke v Schoondijke a v IJzendijke a v Sea. Grens a 8.11 10.50 6.20 8.24 11.05 6.45 8.47 11.35 7.32 9.32 7.56 9.57 7.58 10.30 8.00 10.34 2 20 5.24 8.15 1.14 2.45 5.36 1.39 3.10 6.00 11.55 1.45 4.42 6.15 12.21 05 5.07 6.56 2.06 5.08 7.45 2.10 5.06 7.55 Stoonitr.-Muatsc'liappij Urcskens-Miilileglieni Dienstregeling vail 1 Oct. 1902. Breskens 6 23 8 25 10 37 1 18 4 15 7 05 Groede 6 35 8 37 10 50 1 30 4 27 7 15 Sehoondyke 6 48 8 50 1103 1 43 4 40 7 27 Oostburg 7 10 9 10 11 28 2 08 5 03 7 49 Draaibrug a. 730 133 11 46 2 31 523 810 v. 5 31 6 05 8 32 1151 2 37 530 Aardei: htu'g 5 48 «21 848 12 06 2 54 5 46 Kedc 33 t 12 19 3 08 5 58 •Siroobrugct' i» s «44 9 10 12 30 3 23 H10 Maldeghein#H. Ö.Sö 9 22 12 42 3 38 «25 Muldeplieui 7 43 In 14 1 42 4 15 7 10 •Siroobrugge 754 1026 1 54 4 30 7 25 Eede (l> s. H 05 10 37 2 08 445 737 Aardenburg 5.0 817 1049 218 5 00 7 49 Draai brut- u. «05 8 32 11 05 2 34 5 17 8 06 .i v. 6 50 8 47 11 10 2 40 5 24 8 12 Uostbui't; 7 10 91«> 11 28 3 00 5 44 8 32 Seluioinli;k« 7 30 930 1150 320 604 852 Groede 7 42 9 42 1203 333 6 17 9 05 Breskens a 7 53 9 53 12 15 3 45 6 30 9 15 erauitr-B V S25 6 09 7 35 9 37 11 12 11 51 2 35 5 27 8 15 Slnis a. 5 40 626 7 52 9 54 1127 12 08 2 49 5 44 8 32 -In ia V. Draaibrug a 5 43 «29 8 10 1O50 11 29 2 10 5 00 7 4# »"5 00 6 48 8 27 1105 11 46 2 27 5 17 8 05 8 50 1 West-Kuropeesche of Spoortijd. DAG E L IJ K S Vlissingen n. Breskens vm. 5,7,30, 9,30, 11,50»/nm. 3,23 en 6.05 v. Breskens n. Vlissingen 5,30 8,10,nm. 12,15» 3,50 en 0.35 v. Neuzen n. Vlissingen vm. 5,7,30</ 10,25 nm. 1,55 a en 4.45 v. Vlissingen n. Neuzen 6,10» 9.00rf 11,50 a// nm. 3,23 en 5.50e v. Borselen r/en e vertrekken de booten ongeveer 30 minuten na het vertrek van Vlissingen of Neuzen. j v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm. 8.10 oensdag y {loedekenskerke n. Neuzen 8,50 a Deze reizen worden des ZoiuUu:.- niet uitmaakt h ujj vertraging van trein 11 44 kunnen de bouten naar nreskens B or s.sol en ei Neuzen hoogste 5 ruin wachten c Woensdag vertrekt tie boot van 10 van vlissingen naar Neuzen oni 6.40 d Op deze reizen wordt te Borsele niet aangelegd. Ze worden des Woens%1a.es niet gemaakt e Bij vertraging van trein 5 39 wacht de boot naar'Borssele en Neuzenten hoogste 20 min. Deze boot legt des Zondags en van al' 15 September ie Borssele niet aan.

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1903 | | pagina 4