eh in lii^ rl J. DE HULLU. BRESKENS. Wonderpreparaat Een bijbel. Blauwe bonte Plantaaidappelen, een aankomende SMIDSKNECHT Taiwe-, Geiste- en Haveista fan Hoiilen's IfaEeH» a Mm. doozen Letterpost en Enveloppen. JUKAZEEP. Een waardig vertrouwen als uw tstu wiel, „WEL CO Iff' Rijwielen kunnen weliswaar niet met de «SUCCESS" op eene lijn staan, maar i Iriessen's iolks=lacao de «success" van ƒ145 Klaas Baying, Iiorteiir Zwolle. Provinciale üoombooidiensi Oet 1902 tot en met Maart 1903. Vermist Te behomen Te koop: DAMES, De Notaris Hammacher te Gkokdb is voornemens om op Woensdag IS Maart 1003, des namiddags te h.lf 3 ure, ten verzoeke en vóór de woning /an den Heer K.JAS- PER.SE te Gkoedb, in het openbaar te verkoopen Tafels, Stoelen, Spiegels, een antieke kast, andere Kas ten, Kachels, Pendule, Klok, Wekker, IJsbak, Wieg, Tuin bank, Lampen, Flesschen, eeni- ge Palen en hetgeen meer zal worden geveild. ZEGT HET VOORT. uit een der Mans-banken der NED. HERV. KERK te Breskens Hij, in wiens bezit deze is, kan hem gemakkeljjk terugbezorgen daar de naam van den eigenaar, voorin het boek staat geschreven. a ƒ2.25 de HL. bij J. A. POISSONNIER, BitKSKErs. Tegen een Mei a. s. gevraagd, loon naar bekwaamheid bij A. VAN PEENEN, Gediplomeerd Hoefsmid, Spui bij Tebneuzen. 700 a S00 Bossen, bij P. DE HULLU, Breskens. .suchtsZSO CLD s/jcagaaly lo jaar garantie tlj&gg.-jrHwft D voor elk klimaat en jaargetijde geschikt Tan Houtens Cacao, het sterkste en krachtigste middel van alle CACAO soorten. R O T T I. It I) A M, Gebruikt in honderde hospitalen. Jams, Geleien, enz. I. BRAKMAN-De Smit, Breskens in vaatjes, doozen, kistjes en bussen. J. C. CORMil.lS, Bitkfkens. oorhanden dé H IF i»i a fl r 6Ü Iti C. DIËLEMAN, Breskens. De A merikaansch e WA SC H MAC HINES die hier reeds in verschillende gezinnen worden gebruikt en goed voldoen, zijn voortdurend verkrijgbaar bij die last hebben van zweet onder de armen, worden ernstig aangeraden eens een proet te nemen met mijne Geen bedorven ondergoed, geen bedorven japonnen meer. Eenmaal wasscben met deze zeep zal de overtuiging geven: VAN DEN BERG'S JURAZEEP is een zooals nog nimmer in den handel is ge weest. Een doos van /0.50, franco per post ƒ0.60 is voor weken voldoende. Beproef liet eens. Te bekomen bij mej. Wed. MAAR- LEVELL) te Biervliet; mej. Wed. BE VIN te IJzendijkeP J. VAN DEN HEMEL te Oostburg; mej. Wed. BEUN te Sluis; D. F. DE ROECK te Heille E. MAR TENS te Eede en C. A. SCHULTE Co. Midddelburg en bij den fabrikant Aabdekukg.b J. VAN DEN BERG Hzn. van zijn clientèle valt ieder gord Handelaar ten deel, die de vertegenwoor diging heeft van de beroemde »SL'CCES.V' en van de Welcome" Rij wielen, waarmede hij heel gemakkelijk zijn zaken kan uitbreiden. indien het uw streven is de voornaamste clientèle voor uwe zaak te win nen, want de »S U C C E 8 S" stelt niemand te leur, weigert nimmer den dienst en behoeft geen reparatie. Een wiel met een goede li e p u t a t i e. Indien bij een «Success" Rijwiel bin nen 3 jaren inwendig eeriig defect mocht worden gevonden, wordt een nieuw deel kosteloos verstrekt. Duizenden tevredenheidsbetuigingen. Catalogus gratis. Een brietkaart brengt U baar tranco thuis. .SUCCESS" Rijwielen met en zonder veerend frame worden voor ieder berijder tot ieder gewicht gegarandeerd door KLAAS HAVING, Zwollk. Eenig Importeur. vertegenwoordigen eveneens grooter waarde dan zij kosten. De Prijzen zijn «SUCCESS", volle toermachine f 145.«SUCCESS" Weg-Kacer f 150. "SUCCESS" Luxe Veerend frame, Veerende Voorvork bracket roller-bearing f205. Acatène f245 „Welcome,, Rijwielen f 07.50, „Welcome" met vrij wiel, terugtraprem Success gezondh.-Za- del f 120. wordt evenals de Luxe Veerend Frame Wielen gegarandeerd voor ieder berijder tot ieder gewicht. Wanneer U de voorkeur geeft aan een volle Toermachine en als zoodanig het tijnste verlangt dat kan worden gepro duceerd, dan is »De SUCCESS" van ƒ145.juist geschikt voor U. Dit wiel is gebouwd uit dezelfde speciale materialen als de Luxe Success wielen, heeft dezelfde on verslij tbare bearings en hetzelfde onbreekbare frame. Zoodra de nieuwe catalogus, «elke de meest volledige beschrijving zal bevatten, gereed is, wordt die op aanvrage overal heen kosteloos gezonden. Alle verdere gewenschte inlichtingen worden volgaarne verstrekt. Uwe aanvrage zal de beste attentie hebben. Indien bij een „Success" Rijwiel binnen den tijd van jaren inwen dig een defect mocht worden ge vonden, wordt een nieuw deel kos teloos verstrekt. VERVOERMIDDELEN WINTERD1ENST. VlissingenRoosendaalRotterdam. Vlissingen 6.17 7.— 9.15 1.07 4.30 7.13 gJ7 7.35 11.15 3.07 6.20 8.30 9.40 12.85 4.21 8.24 9.43 11.26 8.10 8.58 11.20 2.22 5.15 .52 9.27 10.21 1.28 4.10 7.43 9.14 11.18 11.44 3,23 6.12 9.46 10.36 Van Te Roosendaal 8.06 Te Rotterdam 9.83 9.33 Van Rotterdam 4.30 8.10 Roosendaal 6.50 9.16 Te Vlissingen 9.02 10.20 Stoomtram VlissingenMiddelburg aansluitende op de Pr. boot. Van Vlissingen 9.30 11.— 11.45 12.30 1.15 2.— 2.45 3.30 4.1.' 5.10 5.55 6.55 7.45 8.30 Van Middelburg 6.2 8.45 10.15 11.50 12.35 1.20 2.05 2.5(1 3.8 4.20 5.15 6.— STOOMTRAMWEG-MAATSCHAPPIJ. JZENDlJb SCHE h d. Grens I. zendjjke S hoondijke I. «endijke ad. Grens v V k v 8.11 6 20 8.24 6.45 8.47 7.32 7.56 7.58 S.06 10.50 11.05 11.35 9.32 9.57 10.30 10.34 2 20 5.24 1.14 2.45 5.36 1.39 3.10 6.00 11.55 1.45 12.21 2.05 2.06 2.16 8.15* 4.42 5.07 5.08 5.08 Van af 15 Dec. a s zal deze trein niet meer loopen. 6.15 6.56 7.45* 7.55* Stoomtr.-Huatscliappij Rreskeiis-iHaldeglieiu Dienstregeling van 1 Oet. 1902. Breskeus V. Groede Schoondijke Oostburg Draaibrug a. V Aardenburg Eede Stroobrugge D. S 6 44 Maldeghem a. 6 55 5 31 6 05 5 48 6 21 633 6 28 i 635 I 6 48 I 710 i 730 f 8 32 8 48 900 9 10 9 22 i 25 10 37 37 1050 50 1103 10 1128 33 11 46 11 51 12 06 1219 12 30 1242 1 18 4 15 7 a5 1 30 4 27 7 15 1 43 4 40 7 27 2 08 5 03 7 49 2 31 523 810 2 37 5 30 2 54 5 46 3 08 5 58 3 23 6 10 3 38 6 25 Maldcghem v. 7 43 1014 1 42 415 710 Stroobrugge 7 54 10 26 1 54 4 30 7 25 Eede (D S. 8 05 10 37 2 08 4 45 7 37 Aardenburp 5 50 8 17 10 49 218 5 00 7 49 Draaibrug a. 605 8 32 1105 2 34 517 8 06 v. 650 8 47 1110 2 40 5 24 812 Oostburg 7 10 8 10 1128 3 00 5 44 8 32 Scbooiidükt 7 30 9 30 1150 3 20 6 04 8 52 Groede 7 42 9 42 1203 3 33 617 9 05 Breskens a 7 53 9 53 1215 3 45 6 30 9 15 Draaibrug V 525 6 09 7 35 9 37 11 12 1151 2 35 5 27 815 sluis a. 540 6 26 7 52 9 54 11 27 1208 2 49 5 44 8 32 Sluis V. 5 43 6 29 8 10 1050 11 29 2 10 5 00 7 48 8?5 Draaibrug a «00 6 48 8 27 11 05 11 46 2 27 5 17 8 05 8 50 West-Europeesche of Spoortijd. DAGELIJKS: v. Vlissingen n. Breskens vm. 5,7,30, 9,30, 11,50«A en nm. 3,30 c v. Breskens n. Vlissingen 5,30 8,—, 10,— nm. 12,15« en 3,55 v- Neuzen n. Vlissingen vm. 5,15 7,30e 10,25 nm. 1,55</ v. Vlissingen n. Neuzen 6,10d 9,10e/" ll,50ó 3,30c v. Borselen vertrekken de booten ongeveer 30 minuten na bet ver trek van Vlissingen Neuzen. v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm. 8.10 Woensdag y Hoedekenskerke n. Neuzen 8,50 fl Deze reizen worden des Zondags niet gemaakt uij vertraging van trein 11 44 kunnen de booten naar breskens Borsselen er Neuzen ten boogste 5 min. wachten c Bij vertraging van trein 3 23 wacht de boot van 3 30 naar Breskens ten hoogste 30 en naar Borssele en Neuzen ten hoogste 15 minuten ti Woensdag vertrekt de bout van 6 10 van vlissingen naar Neuzen om 6.40 e Deze reizen worden des Zondags en Woensdags niet gemaakt, f Op deze reis wordt te Borsele niet aangelegd, g Bjj vertraging van trein 125 te Neuzen wacht de boot van 155 van Neuzen naar Borssel# en Vlissingen ten hoogste 20 minuten

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1903 | | pagina 4