MEIKOOPDAG J. DE HULLU. BRESKENS. Loopvatkens en Biggen, ZWEETVOETEN." .Dl NiiWS „SUCCESS" TOBT 1903 WELCOiE-RIJWIELEN.) Breskens. 372° Staats-Loterij. Dinsdag 5 4-jarig Wilgen Hakhout, Houtveiling I. Sriessen's iolks=SaGao Hollandsche Tuinzaden, Zaaigranen on Zaaiwikkcn. Goede reden om tevreden te zijn. de «success" van ƒ145 Klaas Ba ving, DoekCo ar ant en llandels- Snel persdrukkerij C. DIELEMALW Spoedige aflevering. Nette afwerking, De Amerikaansche WASCHMACHINES Firma J. Th. HENDRIKSE. zwaar Wilpn eo Fopnlieren 4-jarig HAKHOUT, Zaterdag 28 Feünari 1803, Van Houten s Cacao, H. Landliouwers en Tuiniers. Gras- en Ui la verzaden. Zwolle. Briefkaarten, Nota's en Enveloppen aan zéér conciirreerencle prijzen. Vraag prijs!! frovinciale itoombootdienst. Oct, 1902 tot en met Maart 1903 die hier reeds in verschillende gezinnen worden gebruikt en goed voldoen, zijn voortdurend verkrijgbaar bij De Collecteur J. APPEL te Middelburg maakt bekend dat de trekking der le klasse aanvangt 16 Maart a. Na ontvangst van het bedrag met bijvoeging van porto worden de verlangde loten onmiddellijk toegezonden. bij den beer VICTOR MAR TENS te Aardenburg fffUS"* H1'' DIJKSBESTUUR van bet Waterschap Grobob e:: Baanst is voornemens om op des namiddags te 2 ure, ter na te melden plaatse, in het openbaar te verkoopen EENE GROOTE PARTIJ liggende langs den Ringdijk van het Waterschap, van den Rijkssteenweg na bij de woning van P. Huijshkerk, tot de hofstede bewoond door den landbouwer P. Boüwens, nabij den Marolleput. alles gemeente Groede. Vergaderplaats aan koop 1, langs gemel- den steenweg. ZEGT HET VOORT. De Notaris llauimuchet' te Groette is voornemens om op Donderdag 20 Februari 1003, des namiddags te 2 nre, ten behoeve van de Waterschappen »Groote Sint Anna en Nieuwenhoven en Adoinis", gemeente Nieuwvliet, in het openbaar te verkoopen e e ii e pronte p a r t ij liggende langs de dijken van voormel de Waterschappen. Vergaderplaats nabij den «Marolleput", daarna nabij de woning van J. Heülk, om te eindigen langs den zoogenuainden «Bosch- dijk". ZEGT HET VOORT. behoeve de Heeren A. J. BOS Zn. te Vlissinok.n, op des voormiddags 11 ure, op het plein van J Bron te IJ z e n d ij k e, alwaar na a f- loop nog zullen worden geveild eenige Notaris HAMMACHER. 9 voor elk klimaat en jaargetijde geschikt het sterkste en krachtigste middel van alle CACAO soorten. It T T E R D A ffl, Gebruikt in honderde hospitalen Jams, Geleien, enz. I. BRAKMAN-De Smit, Breskens. Even als vorige jaren weder verkrijgbaar ALSMEDE: A anbevelend, Bkkskkns. J. A. POISSONN1ER. Zweetende handen of oksels worden op verrassende wijze voorkomen door het ge bruik mijner JUR.lZEEB. Zonder emit/ nadeel verdwijnt direct de akelige reuk en blijven de lichaamsdeelen kurkdroog. Attesten van personen, die mijne JU RA- ZEEP met succes gebruiken, spreken. Prijs per doos ƒ0.50, franco per post ƒ0.60. Betaling kan desverkiezende geschieden nadat men zich van de goede resultaten heeft overtuigd. Geen goede uitkomst geen betaling. Beproeft het. eens. Aardkaburg. J. VAN DEN BERG Hzn. Zeepfabriek Wilhelmina". Depóts: Sluis mej. Wed. F. BEUN. IJzendijke VERSAEVEL. Hoede reden om bet a. a. seizoen met genoegen te gemoet te zien. Goede reden al de duizenden »SUCOESS" Rijwielen, die over de Ne- derlandsche wegen snorren, met een duizendtal in 1903 vermeerderd te zien. levert het bewijs, dat mijn doel bereikt is tot zeer redelijken prijs het fijnste aan de markt te brengen dat kan worden geproduceerd. is een bijzonder elegant wie], heeft een stijf-onbreekbaar frame met onver- slijtbare bearings, welke drie jaren gegaiandeerd worden. Naast de luxe «SUCCESS" veerend frame rijwielen is dit wiel in kwaliteit en afwerking het fijnste dat kan worden verlangd. Wat zijn de resultaten van mijn voortdurend streven naar verbetering? Ie in 1898. De invoering en introductie van het beroemde veerend frame. 2e in 1900. De veerend lrame Acatène met vrije wiel en terugtraprem. 3e in 1902. De introductie van de «SUCCESS" veerende voorvork. 4e in 1903. Het ketting veerend trarae wiel met roller-bearing in de bracket. Deze feiten bevestigen dat de «SUC- CFSS" Rijwielen onder de le klasse producten de eersten en voouaamstèn zijn. Ieder Rijwielhandelaar, die zich van een der beste Agentschappen wenscht te verzekeren om telken jure van een grooteren omzet verzekerd te zijn, zal wel doen, om de «SUCCESS '-voorwaarden te schrijven. Beveelt zich beleefd aan voor de vervaardiging van alle mogelijk voorkomende DHUKW KB li KUL VERVOERMIDDELEN WINTER DIENST. V lissin genRuozriidaalRotterdam. Vlisringen 6.17 7.— 9.15 1.07 4.30 7.13 8.17 11.15 3.07 6.20 8.30 Van Tc iioozendaal 8.06 Tc Rotterdam 9.33 Van Rotterdam 4.30 Roozendaal 6.50 Te Vlissingen 9.02 Stoomtram Vlissingen- Van Vlissingen 9.30 4.15 Van Middelburg 6.23 .8.35 7.35 11.15 3.07 6.20 8.30 9.40 9.33 12.35 4.21 8.24 9.43 11.26 8.10 8.10 8.58 11.20 2.22 5.15 \52 9.16 9.27 10.21 1.28 4.10 7.43 9.14 10.20 11.18 11.44 3,28 6.12 9.4-6 10.36 aansluitende op de Pr.'boot. 12.30 1.15 2.— 2.45 3.30 6.55 7.45 8.80 11.50 12.35 1.20 2.05 2.50 6.— —Middelburg 11.— 11.45 5.10 5.55 8.45 10.15 4.20 5.15 IJZENDIJKSCHE STOOMTRAMWEG-MAATSCHAPPIJ. Ned. Grens v IJzendijke v Schoondijke a v a v Grens a IJzendijke Ned. 8.11 6.20 8.24 6.45 8.47 7.32 7.56 7.58 8.06 10.50 11.05 11.35 9.82 9.57 10.30 10.34 2 20 5.24 1.14 2-45 5.36 1.39 3.10 6.00 11.55 1.45 12.21 2.05 2.06 2.16 8.15* 4.42 5.07 5.08 5.08 6.15 6.56 7.45* 7.55* Van af 15 Dec. a s zal deze trein niet meer loopen. Stoomtr.-Maatschappij Breskens Jluldcgliei» Dienstregeling van 1 Oct. 1902. Breskens V. Groede Schoomlyke Oostburg Draaibrug a. V. Aarden burg Eede Stroobrugge D. S Maldegliem a. 5 31 6 05 548 6 21 633 6 4 4 6 55 6 23 8 25 10 37 1 18 4 15 7 05 6 35 8 37 10 50 1 30 4 27 7 15 6 48 8 50 11 03 1 43 4 40 7 27 7 10 9 10 1128 2 08 5 03 7 49 7 30 9 33 11 46 2 31 5 23 810 8 32 8 48 9 00 910 9 22 Maldeghein i Stroobrugge Eede (D. S. Aardenburg Draaibrug i Uostburg Schoondyki Groede Breskens 7 43 1014 7 54 10 26 8 05 10 37 550 817 1049 6 05 8 32 11 05 6 50 8 47 11 10 710 910 1128 7 30 9 30 11 50 7 42 9 42 1203 7 53 9 53 1215 1151 2 37 5 30 12 06 2 54 5 46 12 19 3 08 5 58 12 30 3 23 610 12 42 3 38 6 25 1 42 4 15 7 10 1 54 4 30 7 25 208 4 45 7 37 218 5 00 7 49 2 34 5 17 8 06 2 40 5 24 812 3 00 5 44 8 32 320 6 04 852 333 6 17 9 05 345 6 30 915 Draaibrug V 525 6 09 7 35 9 37 11 12 11 51 2 35 5 27 815 Sluis a. 540 6 26 7 52 9 54 11 27 1208 2 49 5 44 8 32 Sluis V. 543 6 29 8 10 1050 1129 2 10 5 00 7 48 8 °5 Draaibrug a 600 648 827 U 05 1146 227 517 8 05 8 50 West-Europeesche of Spoortijd. DA G E L I.T K S v. Vlissingen n. Breskens vm. 5,7,30, 9,30, ll,50a£ en nm. 3,30 c v. Breskens n. Vlissingen 5,30 8,10,nm. 12,15a en 3,55 v- Neuzen n. Vlissingen vm. 5,15 7,30e 10,25 nm. 1,55^ v. Vlissingen n. Neuzen 6,10d 9,10e/' 11,50A 3,30c v. Borselen f vertrekken de booten ongeveer 30 minuten na het vet: trek van Vlissingen Neuzen. v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm. 8.10 Woensdag y Hoedekenskerke n. Neuzen 8,50 a Deze reizen worden des Zondags niet gemaakt b By vertraging van trein 11 44 kunnen de booten naar Breskens Borsselen ei Neuzen ten hoogste 5 min. wachten c By vertraging van trein 3 23 wacht de boot van 330 naar Breskens ten hoogste 30 en nat Borssele en Neuzen ten hoogste 15 minuten d Woensdag vertrekt de boot van 6 10 van vlissingen naar Neuzen om 6.40 e Deze reizen worden des Zondags en Woensdags niet gemaakt, f Op deze reis wordt te Borsele niet aangelegd, g By vertraging van trein 125 te Neuzen wacht de boot van 155 van Neuzen naar Borssel en Vlissingen ton hoogste 20 minuien

Krantenbank Zeeland

Breskensche Courant | 1903 | | pagina 4