MEIKOOPDAG
J. DE HULLU. BRESKENS.
Loopvatkens en Biggen,
ZWEETVOETEN."
.Dl NiiWS „SUCCESS" TOBT 1903
WELCOiE-RIJWIELEN.)
Breskens.
372° Staats-Loterij.
Dinsdag 5
4-jarig Wilgen Hakhout,
Houtveiling
I. Sriessen's iolks=SaGao
Hollandsche Tuinzaden,
Zaaigranen on Zaaiwikkcn.
Goede reden om
tevreden te zijn.
de «success" van ƒ145
Klaas Ba ving,
DoekCo ar ant
en llandels-
Snel persdrukkerij
C. DIELEMALW
Spoedige aflevering.
Nette afwerking,
De Amerikaansche WASCHMACHINES
Firma J. Th. HENDRIKSE.
zwaar Wilpn eo Fopnlieren 4-jarig
HAKHOUT,
Zaterdag 28 Feünari 1803,
Van Houten s Cacao,
H. Landliouwers en Tuiniers.
Gras- en Ui la verzaden.
Zwolle.
Briefkaarten, Nota's en Enveloppen
aan zéér conciirreerencle prijzen.
Vraag prijs!!
frovinciale itoombootdienst.
Oct, 1902 tot en met Maart 1903
die hier reeds in verschillende gezinnen worden gebruikt en goed
voldoen, zijn voortdurend verkrijgbaar bij
De Collecteur J. APPEL te
Middelburg maakt bekend dat
de trekking der le klasse aanvangt
16 Maart a.
Na ontvangst van het bedrag
met bijvoeging van porto worden
de verlangde loten onmiddellijk
toegezonden.
bij den beer VICTOR MAR
TENS te Aardenburg
fffUS"* H1'' DIJKSBESTUUR van
bet Waterschap Grobob e::
Baanst is voornemens om op
des namiddags te 2 ure, ter na te melden
plaatse, in het openbaar te verkoopen
EENE GROOTE PARTIJ
liggende langs den Ringdijk van het
Waterschap, van den Rijkssteenweg na
bij de woning van P. Huijshkerk, tot de
hofstede bewoond door den landbouwer
P. Boüwens, nabij den Marolleput. alles
gemeente Groede.
Vergaderplaats aan koop 1, langs gemel-
den steenweg.
ZEGT HET VOORT.
De Notaris llauimuchet' te Groette
is voornemens om op
Donderdag 20 Februari 1003,
des namiddags te 2 nre, ten behoeve van
de Waterschappen »Groote Sint Anna en
Nieuwenhoven en Adoinis", gemeente
Nieuwvliet, in het openbaar te verkoopen
e e ii e pronte p a r t ij
liggende langs de dijken van voormel
de Waterschappen.
Vergaderplaats nabij den «Marolleput",
daarna nabij de woning van J. Heülk, om
te eindigen langs den zoogenuainden «Bosch-
dijk".
ZEGT HET VOORT.
behoeve de Heeren A. J. BOS Zn. te
Vlissinok.n, op
des voormiddags 11 ure, op het plein van
J Bron te IJ z e n d ij k e, alwaar na a f-
loop nog zullen worden geveild eenige
Notaris HAMMACHER.
9
voor elk klimaat en jaargetijde geschikt
het sterkste en krachtigste middel van alle
CACAO soorten.
It T T E R D A ffl,
Gebruikt in honderde hospitalen
Jams, Geleien, enz.
I. BRAKMAN-De Smit, Breskens.
Even als vorige jaren weder verkrijgbaar
ALSMEDE:
A anbevelend,
Bkkskkns. J. A. POISSONN1ER.
Zweetende handen of oksels worden op
verrassende wijze voorkomen door het ge
bruik mijner JUR.lZEEB. Zonder emit/
nadeel verdwijnt direct de akelige reuk en
blijven de lichaamsdeelen kurkdroog.
Attesten van personen, die mijne JU RA-
ZEEP met succes gebruiken, spreken.
Prijs per doos ƒ0.50, franco per post
ƒ0.60.
Betaling kan desverkiezende geschieden
nadat men zich van de goede resultaten
heeft overtuigd.
Geen goede uitkomst geen betaling.
Beproeft het. eens.
Aardkaburg. J. VAN DEN BERG Hzn.
Zeepfabriek Wilhelmina".
Depóts: Sluis mej. Wed. F. BEUN.
IJzendijke VERSAEVEL.
Hoede reden om bet a. a. seizoen met genoegen te gemoet te zien.
Goede reden al de duizenden »SUCOESS" Rijwielen, die over de Ne-
derlandsche wegen snorren, met een duizendtal in 1903 vermeerderd te zien.
levert het bewijs, dat mijn doel bereikt is tot zeer redelijken prijs het fijnste
aan de markt te brengen dat kan worden geproduceerd.
is een bijzonder elegant wie], heeft een stijf-onbreekbaar frame met onver-
slijtbare bearings, welke drie jaren gegaiandeerd worden. Naast de luxe
«SUCCESS" veerend frame rijwielen is dit wiel in kwaliteit en afwerking
het fijnste dat kan worden verlangd.
Wat zijn de resultaten van mijn
voortdurend streven naar verbetering?
Ie in 1898. De invoering en introductie van
het beroemde veerend frame.
2e in 1900. De veerend lrame Acatène met
vrije wiel en terugtraprem.
3e in 1902. De introductie van de «SUCCESS"
veerende voorvork.
4e in 1903. Het ketting veerend trarae wiel
met roller-bearing in de bracket.
Deze feiten bevestigen dat de «SUC-
CFSS" Rijwielen onder de le klasse
producten de eersten en voouaamstèn
zijn.
Ieder Rijwielhandelaar, die zich van een der beste Agentschappen
wenscht te verzekeren om telken jure van een grooteren omzet verzekerd te
zijn, zal wel doen, om de «SUCCESS '-voorwaarden te schrijven.
Beveelt zich beleefd aan voor de vervaardiging van alle mogelijk
voorkomende DHUKW KB li KUL
VERVOERMIDDELEN WINTER DIENST.
V lissin genRuozriidaalRotterdam.
Vlisringen 6.17 7.— 9.15 1.07 4.30 7.13
8.17 11.15 3.07 6.20 8.30
Van
Tc iioozendaal 8.06
Tc Rotterdam 9.33
Van Rotterdam 4.30
Roozendaal 6.50
Te Vlissingen 9.02
Stoomtram Vlissingen-
Van Vlissingen 9.30
4.15
Van Middelburg 6.23
.8.35
7.35
11.15 3.07 6.20 8.30 9.40
9.33 12.35 4.21 8.24 9.43 11.26
8.10 8.10 8.58 11.20 2.22 5.15 \52
9.16 9.27 10.21 1.28 4.10 7.43 9.14
10.20 11.18 11.44 3,28 6.12 9.4-6 10.36
aansluitende op de Pr.'boot.
12.30 1.15 2.— 2.45 3.30
6.55 7.45 8.80
11.50 12.35 1.20 2.05 2.50
6.—
—Middelburg
11.— 11.45
5.10 5.55
8.45 10.15
4.20 5.15
IJZENDIJKSCHE STOOMTRAMWEG-MAATSCHAPPIJ.
Ned. Grens v
IJzendijke v
Schoondijke a
v
a
v
Grens a
IJzendijke
Ned.
8.11
6.20 8.24
6.45 8.47
7.32
7.56
7.58
8.06
10.50
11.05
11.35
9.82
9.57
10.30
10.34
2 20 5.24
1.14 2-45 5.36
1.39 3.10 6.00
11.55 1.45
12.21 2.05
2.06
2.16
8.15*
4.42
5.07
5.08
5.08
6.15
6.56
7.45*
7.55*
Van af 15 Dec. a s zal deze trein niet meer loopen.
Stoomtr.-Maatschappij Breskens Jluldcgliei»
Dienstregeling van 1 Oct. 1902.
Breskens V.
Groede
Schoomlyke
Oostburg
Draaibrug a.
V.
Aarden burg
Eede
Stroobrugge D. S
Maldegliem a.
5 31 6 05
548 6 21
633
6 4 4
6 55
6 23 8 25 10 37 1 18 4 15 7 05
6 35 8 37 10 50 1 30 4 27 7 15
6 48 8 50 11 03 1 43 4 40 7 27
7 10 9 10 1128 2 08 5 03 7 49
7 30 9 33 11 46 2 31 5 23 810
8 32
8 48
9 00
910
9 22
Maldeghein i
Stroobrugge
Eede (D. S.
Aardenburg
Draaibrug
i
Uostburg
Schoondyki
Groede
Breskens
7 43 1014
7 54 10 26
8 05 10 37
550 817 1049
6 05 8 32 11 05
6 50 8 47 11 10
710 910 1128
7 30 9 30 11 50
7 42 9 42 1203
7 53 9 53 1215
1151 2 37 5 30
12 06 2 54 5 46
12 19 3 08 5 58
12 30 3 23 610
12 42 3 38 6 25
1 42 4 15 7 10
1 54 4 30 7 25
208 4 45 7 37
218 5 00 7 49
2 34 5 17 8 06
2 40 5 24 812
3 00 5 44 8 32
320 6 04 852
333 6 17 9 05
345 6 30 915
Draaibrug V 525 6 09 7 35 9 37 11 12 11 51 2 35 5 27 815
Sluis a. 540 6 26 7 52 9 54 11 27 1208 2 49 5 44 8 32
Sluis V. 543 6 29 8 10 1050 1129 2 10 5 00 7 48 8 °5
Draaibrug a 600 648 827 U 05 1146 227 517 8 05 8 50
West-Europeesche of Spoortijd.
DA G E L I.T K S
v. Vlissingen n. Breskens vm. 5,7,30, 9,30, ll,50a£ en nm. 3,30 c
v. Breskens n. Vlissingen 5,30 8,10,nm. 12,15a en 3,55
v- Neuzen n. Vlissingen vm. 5,15 7,30e 10,25 nm. 1,55^
v. Vlissingen n. Neuzen 6,10d 9,10e/' 11,50A 3,30c
v. Borselen f vertrekken de booten ongeveer 30 minuten na het vet:
trek van Vlissingen Neuzen.
v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm. 8.10
Woensdag y Hoedekenskerke n. Neuzen 8,50
a Deze reizen worden des Zondags niet gemaakt
b By vertraging van trein 11 44 kunnen de booten naar Breskens Borsselen ei Neuzen
ten hoogste 5 min. wachten
c By vertraging van trein 3 23 wacht de boot van 330 naar Breskens ten hoogste 30 en nat
Borssele en Neuzen ten hoogste 15 minuten
d Woensdag vertrekt de boot van 6 10 van vlissingen naar Neuzen om 6.40
e Deze reizen worden des Zondags en Woensdags niet gemaakt,
f Op deze reis wordt te Borsele niet aangelegd,
g By vertraging van trein 125 te Neuzen wacht de boot van 155 van Neuzen naar Borssel
en Vlissingen ton hoogste 20 minuien