Wat sr zoo al ta koon is!
Winselmann-Naaimachines,
KLAAS GAVING, Zwolle,
Te loop:
loodbloemllaveï-zaad.
J. A. P01SSUNN1EK, Breskens-
Van Houten's Cacao,
Het Nederlandse!]
Vertrouwen is de basis
van ai Ie zaken.
Provincialo itoombootdiensL
April tot en mét September 1902
Bestellingen worden ook aangenomen
bij A. BOSSCBAART, Herbergier, Groe.de
Aanbevelend,
Wanneer ge ooit voor een schilder als
Rembrandt gaat poseeren drink dan eerst
een kop
of neeui een tablet
Van Houlen's Vhocolade,
dat zal n opgewekt doen kijken.
Fijne Chocolaad A. DR1ESSEN,
Choeolat «Sport", Prelines. Koninklijke
Medaille van H. M. Koningin Wilhelniina
Verkrijgbaar b ij
I. BRAKMAN-Df, Smit, Breskens.
RIJWIELEN in alle prijzen, Rijwiel
banden in verschillende maten en prijzen.
Naaimachines zoo voor hand- als voet
beweging, met en zonder kast, 5 jaar gar.
IJzeren Ledikanten en Wiegen, Decimaal-
en Toonbankbasculen, IJzeren- en Koperen
Gewichten,
Haarden, Kachels en Veevoeder-Fornuizen,
Afmaakdraad, Prikkeldraad, Vlechtdraad en
Krammer..
Sportkarren, banden voor Sportkarren en
Kinderwagens.
Verder alles wat tot het Koper-, IJzer
en Blikwerk behoort
Een nette collectie nikkelen artikelen.
Wasclimacliines*
Aanbevelend,
J. HE HUELU, Breskens.
Ondergeteekende brengt door
deze ter kennis van bet ge
acht publiek dat hij is aangesteld als
AGEVr voor de gunstig bekende
Hand- en Trap-
Geïllustreerde Prijscouranten en alle
mogelijke inlichtingen worden gaarne ver
strekt.
Onder minzame aanbeveling,
Breskens. JAC. VERSCHELLING.
Zomerdienst 1902,
is a 10 cents te verkrijgen bij den Boek
handelaar
C. DIELEMAN, Breskens.
„Success" Hij wielen hebben een gjcveslisfde repnialie.
De reden, dat de vraag naar «Success" Rijwielen steeds door toeneemt, dat er in de laatste jaren zoovele duizen
den zijn geplaatst, en men er overal met lol vau spreekt, ligt in liet kleine «oord »vertrouwén". Wielrijders, in
dien u waarde voor uw geld verlangt, waarde 111 doiJ vorm van een Rijwiel van onovertroffen snelheid en duurzaam
heid, zal uw keuze niet moeilijk zijn.
Slechts een tiental tevredciilieidsbettif&Jtigi'ii volgen hier. - Honderden worden volgaarne ter inzage gegeven.
Gaarne verklaar ik, dat het «SUCCESS"
IVeerend Raam Rijwiel mij in alle op-
I zichten goed voldoet. Met minder in
spanning verkrijg ik grooter snelheid,
[wat vooral uitkomt op oneffen wegen,
waarmede wij hier nog al ruim bedeeld
[zijn Van lipt aanhoudende en vermoei-
[ende stooten, waarvan ik op andere rij-
wielen nog al last had, bemerk ik nu
[niets meer. Met alle gerustheid durf ik
ieder de «SUCCESS" recommandeeren.
(get.) J. v. WIN'GEN, Kapelle bij Goes.
Gaarne ben ik bereid U mijne volle
[tevredenheid te betuigen over het «SÜC-
|CESS" Veerend Raam. Het wiel loopt
[buitengewoon gemakkelijk en het vee-
rend frame doet goede diensten.
Rossum a d Waal.
(get.) Dr. J. W TEN BOKKEL
HUININK, Arts
Bij ondervinding kan ik verklaren, dat
[de «SUCCESS" in alle opzichten uit
stekend voldoet. Vooral op onze straten
(tengevolge der rioleeringwerken kolos-
[saal hobbelig) merkt men het groote
voordeel, verbonden aan bet veerend Raam
Bij vrienden en kennissen kan ik deze
machine niet genoeg recommandeeren.
(get.) Libesque, Venlo.
Volgaarne betuig ik hiermede mijne
volle tevredenheid over de «Success" A-
(catène met veerend Raam. Ik heb sedert
I 1880 verschillende merken bereden waar-
onder de meest gerenommeerde en ver-
I klaar nooit een beter wiel te nebben be
zeten; vooral de veering bewijst uitste
kende diensten, Sedert Juni 1901 reed
ik veilige duizenden K M. op de machi
ne af, en' toen ik de assen eens uiteen-
nam, was niet de minste slijtage te be
speuren.
(get.) Frans Wolters, Helmond.
Het «Success" Rijwiel met dubbele
veering is een rijwiel, dat alle verwach
ting te boven gaut. 't Is niet alleen een
elegant wiel, maar voldoet aan alle ei-
schen, die men aan een rijwiel kan stel
len. Ik berijd het op grint- snuit en
zandwegen met het grootste genoegen,
doordat het niet schokt en verwonder
lijk licht loopt.
(get.) v. Petegem, Veendaui.
Het is mtj aangenaam U te kunnen
melden, dat het «Success" veerend raam
Acatène rijwiel mij onder alle opzich
ten bevalt Niet alleen wordt het hin-
di rlijke stooten en schokken op oneffen
wegen weggenomen, maar tevens is mij
gebleken, dat mtt minder krachtsaan
wending grooter en gelijkmatiger snel
beid verkregen wordt dan zulks bij ge
wone rijwielen het geval is.
Maastricht. (get) Gost Melatt.
Het «Success" veerend raam rijwiel,
dat ik van U ontving, voldoet mij uit-
uoui.tend. Wie zacht en aangenaam wil
rijden, schuffe zich 7.00'n wiel aan.
U kunt van deze verklaring gebruik
maken zoo U wilt.
(get) bruizing*, Burgemeester, Zuidhorn.
Nu ik bijna twee jaar een «Success"
rijwiel met veerend raam berijd, is hetI
mij een behoefte U mijn volle tevreden-1
heid te betuigen. Op kleine tochtjes zoo-1
wel als op die van langeren duur bi
antwoordt het volkomen aan hetgeen
waarvoor IT het publiceert. In al dien
tijd heb ik noch aan het frame, noeli
aan de banden eenige reparatie gehad en
beveel ik liet dan ook niet htt volste
vertrouwen aan al mijne vrienden en|
keunissen aan.
(get) J. v. Rees Jr., Zwolle.
Tot mijn genoegen kan ik U melden,
dat het «Success" veerend raam l ij wiel
mij in alle opzichten uitstekend bevalt.
Menigeen die mijn Success hebben ge-|
probeerd spreken er met lof over. Het
stooten en schokken wordt door de vee-1
ring vermeden; bovendien loopt de ma-1
chine verwonderlijk licht.
(get) F v. d. Bosch, Beilen.
Het is mij zeer aangenaam te kunnen
verklaren, (lat bet «Success" veerend raaui|
rijwiel mij in alle opzichten uitstekend
bevalt. Het rijdt zeer licht en een loch-1
tje op z.00'11 fiets te maken is bepaald een
aangename ontspanning. Iktwijfel niet aan
bet succes met uwe «Success" Ry wielen.
(get) H. Knuttol, Gouda.
Sedert bijna 4 aren berijd ik een «Suc
ces" machine, zeer tot mijne ^tevredenheid
en zonder eenige onkosten.
(get) C. J. A. Tierloff Rosendaal.
Over liet geheele land verheugt de «Success" zich in eene groote afname en een belangstelling, die moeilijk zijn
te evenaren. ..Success Acalèlies" met veerend raam en veerende voorvork zijn de eenige op de wereld, waarvan bet
raam en het drijfwerk 3 jaren gegarandeerd wordt en voor ieder berijder tot ieder gewicht. „Success" Acatènes
zonder veerend raam 2 jaren garantie. Om de »,S u 0 c e 3 s"-populariteit nog meer te verhoogen en om de meest vol-
ledege overtuiging te geven, dat de Suqcess-veerend-raam-veerende-voorvork-ry wielen zelfs over de slechtste wegen ge
makkelijker, rustiger en aangenamer rijden dan het gewone rijwiel, zal een speciale voorwaarde worden gesteld, die
zal worden gewaardeerd. Mocht U daaromtrent nadere inlichtingen wenschep te onhiaugen, schrijf er dan om aan
H. P BOELTJES, Sluis.
J. DE VOS, O o s t b u r g. (Brouwerijstraat)
VERVOERMIDDELEN ZOMERDIENST.
VlissingenRoosendaalRotterdam.
Van Vlissingen 6.17 7.9.15 1.07 4.30 7.13
8.17 11.
9.33
8.10
9.16
5.06
9.33
7.35
3.07 6.20 8.30 9.40
12.35 4.21 8.24 9.43 11.26
8.10 8.58 11.20 2.22 5.15 7.52
9.27 10.21 1.28 4.10 7.43 9.14
Te Rouzendaal
Te Rotterdam
Van Rotterdam 4.30
Roozendaal 6.50
Te Vlissingen 9.02 10.20 11.18 11.44 3,23 6 12 9.46 10.36
Stoomtram VlissingenMiddelburg aansluitende op de Pr. boot.
Van Vlissingen 9.30 11.11.45 12.30 1.15 2.2.45 3.30
4.15 5.10 5.55 6.55 7.45 8.30
Van Middelburg 6.23 8.45 10.15 11.50 12.35 1.20 2.05 2.50
8.35 4.20 5.15 6.—
JIJZENDIJKSCHE STOOMTRAMWEG-MAATSCHAPPIJ.
Ned. Grens v 8.11 10.50 2 20 5.24 8.15*
IJzendijke v 6.20 8.24 11.05 1.14 2.45 5.36
Schoondijke a 6.45 8.47 11.35 1.39 3.10 6.00
v 7.32 9.32 11.55 1.45 4.42 6.15
IJzendijke a 7.56 9.57 12.21 2.05 5.07 6.56
x v 7.58 10.30 2.06 5.08 7.45*
Ned. Grens a S.06 10.34 2.16 5.08 7.55*
Van af 15 Dec. a 6 zal deze trein niet meer loopen.
Stoomtr.-JIaatselmppij Itreskcns-Mulilegliem
Dienstregeling van 1 Juli 1902.
Bresken» V.
Groede
Sehoondyke
Oostburg
Draaibrug a.
V.
Aarden burg
Eedo
Stroobrugge D. S
Maldcghera a.
Maldog hein v.
Stroobrugge
Eede DS,
Aardenburg
Draaibrug
Oostburg
Scboondtke
Groede
Breskens
6 23 8 25 10 37 1 18 4 15 7 10
6 35 8 37 10 50 1 30 4 27 7 25
648 8 50 1103 1 43 4 40 7 38
7 10 9 10 1128 2 08 5 03 8 03
730 930 11 46 2 31 523 821
5 31 6 10
548 6 26
6 40
50
05
8 32
848
900
910
9 22
7 38 10 14
7 53 10 26
8 Qf< ÏO 37
5 51 8 17,10 49
«08 8 32 11 05
6 50 8 47 11 10
7 lu 9 10 11 28
7 30 930 .11 50
7 42 9 42 1203
7 53 9 53 12 15
11 51 2 37 530 828
12 06 2 54 5 46 845
1219 308 5 58
12 30 3 23 6 10
12 42 3 38 6 25
1 42 4 32 8 32
1 54 4 47 8 44
2 08 4 59 8 55
218 5 09 9 07
2 34 5 23 9 24
2 40 5 28 9 30
30Ö 551 948
320 611 ,10 08
3 33 6 24 10 21
- 345 6 36 1033
Draaibrug V 531 6 09 7 35 9 35 11 12 1151 2 43 5 33 8 24 9 25
•Sluis a. 548 6 26 7 52 9 52 11 27 12 08 3 00 5 48 8 41 94u
Sluis V. 551 629 810 1050 11 29 2 10 5 06 8t3 9 07 9 45
Draaibrug «08 648 827 1105 1146 227 523 8 20 0 24 1000
West-Europeesche of Spoortijd.
D A GE LU K S
v. Vlissingen n. Breskens vm. 5,7,30, 9,30, ll,50rtAmn. 3,30 6,'20e
v. Breskens n. Vlissingen 5,30 8,10,urn. 12,15a 3,55 6.50
v- Neuzen n. Borselen vm.5,15 7,30e 10,25 nm. l,55og 4.45
v. Borselen n. Vlissingen 5,35 7,50e 10,45
Vlissingen n. Borselen 6,1(W 9,10e/' 11,50ai
v. Borselen n. Neuzen 6,30(7/nm. 12 10a
v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm.
v. Hoedekenskerke n. Neuzen
Woensdag
2,15a
3,30
3,50
8.10
8,50
5.05
6.20eJ
0.404
a Deze reizen worden des Zondags niet gemaakt
I' Bh vertraging van trein 11 44 kunnen de booten naar Bret-kens Borssclen er Keuzen
ton hoogste 5 min. wachten
c Bij vertraging van trein 612 wacht do boot van 620 naar Breskens ten hoogste 30 en naar
Borssele en Neuzen ton hoogste 15 minuten
d Woensdag vertrekt do boot van 10 van vlissingen naar Neuzen om 6.50
e Deze reizen worden des Woensdags niet gemaakt,
t Op deze reis wordt, te novsele nipt aangelegd,
g Bij vertraging van trein 125 to Neuzen wacht de hoot van 155 vau Neuzen naar Borsselo
en Vlissingen ten hoogste 20 minuten
h Hes Zondags en op 15 September en volgende dagen wordt op deze reis te Borselen
uiet aangelegd.