IS HET, OM UW ADVERTENTIE OP TE GEVEN VOOR ONS PROFITEERT VAN OEN GOEKOOPEN REGELPRIJS Stoom bootdienst op de Wester-Schelde Uitgever e: ixr Zeeuwsch-V laamsche Tramweg-Maatscliappij 1 1ST V ES VOER Axel Sas Axel 1 14 4 7 37 1 31 416 7 52 1 41 4 26 8 02 1 52 4 37 8 13 213 4 58 a8 34 231 520 a8 54 Nadruk verboden SPOORWEG MECHELEN—TERNEUZEN. 7 56 1020 1246 3 206 11 7 23 8 16 10 39 1 06 3 39 6 30 7 42 8 49 11 19 1 52 4 37 8 12 8 59 11 29 2 02 4 47 8 23 9 09 11 39 2 12 4 57 8 33 9 29 9 38 939 953 Spoorweg Ter Neuzendent. 11 19 11 29 11 39 11 58 12 06 12 07 1219 1254 1 06 1 52 2 02 2 12 2 32 2 39 338 3 52 444 456 4 47 4 57 517 5 27 5 28 5 43 554 6 05 Van af 2 October 1938 tot nadere aankondiging. Kr nln ingen—Hans weartW alzoorden Ylisaingen—Breskens. Breskens—Ylissingen NenzenHoedekenskerke. e,0ö b3 29 b9 61 b9 40 910 9 52 10 35 10 54 8 43 9 32 10 04 10 f5 11 - 11 13 11 34 11 '6 12 03 12 09 Hoedekenskerke—Nenzen. NenzenBorsselenViissingen. Alleen op warkdagea b AUeen op Zon» en Feestdagen. YlisaingenBorsselenNenzen 7,- 10,80 8,06 vm. 9.— nm. 6.— 9.20 6.90 11,80 t 7.80 NOG NIET TE LAAT ST. COLAASNUMMER (Auteursrecht volgens de W*t vourb> houden. Axel Walsoorden Axel v Axel v Zaamslag v Hengstdijk a Walsoorden 619 7 37 1003 12 29 3 03 5 54 6 34 7 56 10 20 1246 3 20 6 11 6 54 8 14 10 39 1 04 3 36 6 30 7 10 8 30 10 54 1 20 3 48 6 46 v Walsoorden v Hengstdijk v Zaamslag a Axel 7 20 9 44 12 10 2 44 5 37 647 7 34 9 9 12 24 2 59 5 51 7 7 5 10 20 12 46 3 20 611 7 23 8 12 1036 1 340 6 29 7 43 Axel Driesch. Westdorpe Sas van Gent Philippine Pyramide Biervliet Hoofdplaat Breskens 812 544 817 602 833 618 8 48 640 909 6 58 9 23 7 09 9 38 7 19 9 48 7 3o 10 04 10 36 1 02 1041 107 10 57 1 23 11 17 1 50 11 39 2 12 11 58 231 12 08 2 41 12 18 2 51 12 34 3 07 van Gent 3 36 7 39 I 341 744 3 57 7 58 4 34 8 13 4 57 a8 33 5 16 a8 52 5 26 a9 5 36 a9 12 5 52 a9 27 Breskens v Breskens 5 43 v Hoofdplaat 5 59 v Biervliet 609 v Pyramide 6 20 v Philippine 641 v Sas van Gent 7 03 v Westdorpe 7 17 a Axel 7 38 812 1042 8 28 8 38 8 49 9 09 9 28 9 42 9 59 10 58 11 08 11 19 11 39 11 57 12 10 12 28 2 44 5 34 a9 08 3 5 52 a9 26 v Ter Neuzen 6 Sluiskil 6 Axel 6 Kijkuit 6 Hulst 6 a St. Nicolaas 7 v St. Nic. n. Antw. 7 a Antwerpen 7 v St. Nic. n.Mech. ac7 a Mschelen 7 v Mechelen 7 a Brussel 7 1410 58 34 24 1106 2 13 33 11 14 2 21 41 11 21 53 1133 2 40 13 11 40 2 5 22 12 02 3 551217 3 28 19 1201 302 30 101 4 07 35 1 IE 4 15 51 1 31 4 31 a5 02 a5 51 a5 21 «6 28 a5 42 a5 58 6 07 6 42 6 0'a 7 62a 7 15 731 6 50b 6 58b 7 06b 7 14b 7 24b 7 43b 7 52 8 10 7 55b 8 47b 9 05b 92 b v Brussel 6 CO 10 00 1 '20 a Mechele» 6 !7 10 16 1 36 v Mechelen 6 19 10 25 1 57 a St. Nic. v. Meeh. 7 1 1 11 26 2 54 V Antw. n. St. Nie. 6 44 11 46 241 a St. Nic. v. Antw. 7 16 12 00 2 '9 V St. Nie h. Tern. 7 25 12 09 3 08 Hulst 8 20 103 4- ti Kijkuit 8 27 1 11 Axel 8 86 1 19 416 11 Sluiskil 8 46 1 28 4 24 a Ter N euzen 8 53 187 4 31 6 10 6 26 «31 7 37 7 27 7 45 7 53 8 44 6 51 8 59 9 0S 915 a Niet oo Zon- en Feestdagen, b Alleen op Zon- en feestdagen, c Eerstvolgende correspondentie is 8,14 en aank. Brussel 9,09. a Op Zondag 20 minuten later. Axel Zaamslag Neuzen Neuzen Hoek Philippine Pyramide IJzendijke ljzendijke a Schoond. v Schoond. a Breskens 544 5 59 618 619 6 30 6 40 6 59 7 08 724 7 39 7 54 10 19 8061038 Axel Terneuzen 73610— 1228 3 553 - Breskens Axel v Breskens 811 9 3012— 3435 6 12 a Schoond. 8 20 9 40 1220 3 535 10 6 20 v Schoond. 8 22 954 1234 410557 a ljzendijke 836 1008 1248 4 246 12 v ljzendijke 8 37 11 08 1 42 4 25 v Pyramide 6 20 8 4911 19 1 52 4 37 v Philippine 6 40 9 0911 39 2 12 457 v Hoek 6 48 917 11 47 2 20 5 04 a Neuzen 6 59 9 27 11 57 2 30 5 16 v Neuzen 7 35 959 1224 259 550 v Zaamslag 7 56 1021 12 44 3 21 612 a Axel 8 16 1039 1 04 3 40 6 30 813 8 34 8 41 8 52 8 54 9 14 9 34 vNeuzen Sluiskil Sluiskil Brug Philippine Sas van Gent aSelzaete vSelzaete aGent St. P. v a Brussel N 6 50 6 59 7 03 7 07 7 20 7 05 721 8 04 8 34 9 9 8 50* 8 59a 9 0ia 9 07a 9 20» 9 051 11 04 1144 11 f2 12 54 12 25 12 84 12 38 12 42 12 55 12 40 12 57 150 1 54 2 64 5 40 5 49 5 53 5 67 6 07 5 51 6 06 6 5« 7 20 8 43 v Brussel Z 7- 11 4 - 8 a Gent St. P. 7 32 11 32 4 32 8 32 v Geut St. P. 6 26 8 28 1155 5 8'4 a Selzaete 7 22 9 18 1255 6 9 36 v Selzaete 7 30 9 21a 1 6 20 9 40b Sas van Gent 8 9 51a 1 80 6 50 10 10b Philippine 8C8 9 59a 1 38 6 68 1018b Sluiskilbrug 8 12 10 03a 142 7 02 10 s; b Sluiskil 8 16 1007a 1 46 7 06 10 26b a Ter Neuzen 821 10 16a 1 54 714 10 Sib a Alleen op Zon- en Feestdagen, b Alleen op werkdagen. v Axel v Zuiddorpe v Koewacht v St. Jansteen a Hulst 7 30 7 40 7 55 810 815 1040 10 50 11 04 11 20 11 30 Autobusdienst Axel Mulst 1 40 4 30 7 45 v Hulst 1 50 4 45 7 55 v St. Jansteen 2 05 5— 8 10 v Koewacht 2 20 514 8 24 v Zuiddorpe 230 530 835 v Axel 8 30 8 45 9 9 14 9 30 11 50 12 1214 2 40 614 2 50 624 3 04 6 40 12 30 3 20 6 54 12 40 3 30 7 06 850 9- 915 9 30 9 40 v Hulst a Walz. Naar St. Nicolaas. Naar Gent. Autobusdiensten St. Jansteen-Hulst— Walzoorden v v. v St. Janst. 624 824 1020 1240 234 445 837 v Walz. 715 915110 130 325 350 536 650 925 630 830 1025 1245 240 305 450 11 842 a Hulst 755 955 1145 210405 430 610 730 1006 710 910 11- 125 320 345 530 646 918 a St.Janst.8- 10- 1150215 410 735 Marktbussen. Op Donderdag van Walzoorden naar St. Nicolaas 8,25 en van Hulst 9 Terug van St. Nicolaas 1,30 en van Hulst 2,20 Van Hulst 11—, Axel 11,30 Holl. tijd, aank. Gent 12,15 Belg. tijd. Van Gent 5,30 Belg. tijd, aank. Axel 7,— en Hulst 7,30 Holl tijd. Op Maandag van Walzoorden via ogelwaarde naar Hulst 11,45 van Ossenisse, 12,— van Hengstdijk 12,15, aank. Hulst 12,40 en terug resp. 3,10, 3,36, 3,50, aank. Walzoorden 4,06. Van Terneuzen 12,15, Spui 12,25, aank. Axel 12,35. Axel 3,30, 3,40, Neuzen 3,50. Alleen op Zaterdag van Hulst, aank. Axel 12 uur en terug 3 uur. YL1SS1N «EN—KOOSExN ÜAAL. Ptr spaor reist gij het veiligst. W erkdagen. W alzoordenHans weertKr nln Ingen 1,36 3,50 5 35 7,16 9 20 2,05 4,20 6 05 7,46 9 60 2,10 4,26 6 10 7,60 9 60* 2,20 4,35 6 20 8,— 10—* 2,27 5,07 i 27 8.07 9 34 4,43 6 43 8 31 10 43 V Viissingen ab 47 6 27 7 60 Middelburg a& 54 6 36 7 58 w Goes a6 14 6 58 814 Kruiningen a6 27 7 14 8 27 Bergeu op Zoem a6 48 7 44 6 48 a Roosendaal a7 7 57 9 - V Roosendaal a7 05 8 02 9 06 V Rotterdam D. P. a8 u4 904 10 01 a Den Haag H.S. a8 27 9 27 10 n a Amsterdam C.S. *9 6 0 6 11 16 V Roosendaal U7 >07 907 a Breda 7 27 8 27 9 27 V 'tHertogenboscb 8 4 9 14 10 14 a Utrecht P.S 8 62 9 .2 10 52 V 's Heitoganbosch 817 917 10 17 Nv mogen 9- 10 - 11 - a Arnhem 9 20 10 20 11 20 9 2u 9 29 951 10 07 10 37 10 59 11 12 04 12 27 1 16 11 07 11 27 12 14 12 2 1217 1 120 11 20 11 29 1151 12 07 12 37 12 60 12 66 2 04 2 27 3 16 107 127 214 2 5-i 217 3 - 3 20 1 50 1 68 2 14 2 27 2 48 3 3U8 4 04 4 27 5 16 3 07 3 27 414 4 62 4 17 5 - 5 20 a3 20 a3 29 a3 61 a4 07 a4 37 a4 50 6 - 6D4 6 27 7 16 5 07 5 27 6 14 6 52 4 20 4 29 4 51 6 07 6 37 6 60 6 19 7 34 7 8 46 6 07 6 27 7 14 75! 617 b717 7 - bS 7 20 b8 20 5 50 5 53 6 14 6 27 6 48 7- 7 04 8 04 8 27 916 7 07 7 27 814 8 52 817 9 - 9 20 7 20 7 29 7 51 8 07 8 37 8 50 9 06 9 56 10 27 11 16 907 9 27 10 14 10 62 1017 11 11 20 8 60 8 58 914 9 27 9 48 10 10 06 10 54 11 29 12 16 10 67 10 27 11 14 11 52 bil 17 bl2 b 12 20 Vertrek boot van Walzoorden 7,85 9,1511,16 Aankomst te Hansweert 8,05 9/611,46 Vertrek van Hansweert 8,10 9,5011,60 Aankomst te Kruiningen 8,20 10,— 12,— Vertrek trein naar Roosendaal 8.27 10,07 '2,07 Viissingen 8 32 11 3412A3 Deze bus rijdt alleen, als er passagiers van de boot zijn. Aankomst trein van Roosendaal 7,44 9 32 12,41 2,32 4,41 5.36 32 Viissingen S,25 8/610 05 12,16 2,26 4^05 5,05 8.06 Vertrek van Kruiningen 6,30 6,28 10 10 12,45 9,35 4 45 6,40 8 36 Aankomst te Hansweert 640 8,8810 2012.55 2.16 4,56 6.50 8,45 Vertrek boot van Hansweert 6,46 8 4 10,26 12,65 2.60 6 6,10 8 50 Aankomst te Walzoorden 7,15 9 1010,65 1,26 3,205 30 6,40 9,20 Aank. tr. Viissingen 615 716 887 917 1129 1209 128 809 323 528 618 728 Vertr. boot Viissingen 680 746 9— 1016 1180 1245 9— 815 480 545 7— 915 Aank. boot Breskens 655 810 926 1040 1165 110 2,25 340 466 610 725 940 Vertr. boot Breskens 7— 815 930 1046 1200 115 230 345 5— 616 810 145 Aankomst Viissingen 25 8 ,0 956 UU 1226 40 255 410 525 640 836 1010 Ver», trein Viissingen 784 2010 51129 160 320 420 539 20 850 Vertrek boot van Neuzen 6,45 9,40 11 40 Aankomst te Hoedekenskerke 7,30 10,25 12^25 Vertrek trein naar Roosendaal 8,15 11,51 2.15 ii I. Viissingen 8,04 11,09 12.59 Aansluiting op vertrekkende treinen te Goes met tram Zondagen 7,85 11,15 5,85 9,20 8.05 11,45 6,05 9,60 8.10 11,50 6,10 9,60* 8,20 12,- 6,90 10,-* 8,27 12,07 6,27 8,32 12,43 6,43 10,43 6,45 7,15 9,41 10,05 10.10 10.20 10,25 10,55 2.26 2,35 2,45 2,50 3.20 8.32 8.36 8.45 8.50 9 20 2,20 3,05 3,61 4,59 5,40 6,26 7,M 6,59 7,55 8,40 9,15 9,12 vArnhem Nijmegen a 's Hertogenboseh v Utrechi L.ö. 'ti Hertogenboseh Breda a Roosendaal v Amsterdam C.S. Den Haag H.8. a Rotterdam D.P. a Roosendaal v Roosendaal ^ergen op Zoom Kruiningen boes Middelburg viissingen 6 41 8 41 941 11 41 141 8 41 6 41 7 41 7 03 9 03 10 03 12 03 2 03 4 03 6 08 8 03 7 44 9 44 10 44 12 44 241 4 44 6 44 8 44 7 10 910 10 10 12 10 210 410 610 8 10 «5 52 7 62 9 52 10 52 12 62 2 52 4 62 6 62 8 52 ab 34 8 34 10 85 11 85 1 36 3 35 5 36 7 35 9 85 ab o4 8 54 10 54 1154 154 3 54 551 751 9 54 6 43 8 43 all 13 1 43 8 43 5 43 7 48 7 32 9 32 al 20 2 32 4 32 6 32 8 32 a? 54 7 54 9 64 al2 48 3 06 4 54 6 54 8 55 ab 62 8o2 10 52 «1 54 8 55 5 54 7 64 9 52 a" a 9 11 - 12 - a2 4 6 8- 10 - «7 17 a 9 18 11 13 1. 14 «2 13 414 614 818 1014 a7 46 a 9 34 11 34 12 43 a2 34 4 43 6 43 8 34 10 43 as 04 a 9 46 11 46 12 69 a2 46 4 69 6 59 8 46 10 59 a8 8; »1C'08 12 03 121 a3 08 621 7 21 9 03 1121 a8 37 *10 09 12 09 1 28 a3 09 5 28 7 28 9 09 1128 Aankomst trein van Roosendaal 8,— 9,44 11,44 2,44 5 48 „li I. Viissingen 8,13 9,49 11,49 2^13 6-13 Vertrek boot van Hoedekensk. 8,45 10,30 12,30 3,16 6 46 Aankomst te Neuzen 9,30 11,15 1,16 4,— 7^30 Aansluiting van te Goes aankomende treinen met tram. Vertrek boot van Neuzen vm. 7,20 Borsselen 7/0 Aankomst te Viissingen vm. 8 40 Vertrek trein van Viissingen 9*,20 10,30 nm. 1,50 10,50 2,10 11,60 3,10 1,50 3,20 Aankomst trein te Viissingen Vertrek boot van Viissingen Borsselen Aankomst to Neusea vm. n 11 8,37 nm 12,09 12,37 5,60 i2'45 9.20 1,05 8,44 7,49 9,15 10,- 4,10 4,30 6,30 5,39 3,23 4 4,20 6,80 917 1269 128 528 728 746 IC 15 1246 315 645 780 8101 '40 110 340 610 755 8161045116 345 «16 810 8401110'40 410 640 836 920 11201C0 622 720 8 0 vm 6 45 nm. 7 55 7.80 n,40 8,13 9,15 8.47 912 vm. 9,57 nm. 8,44 9,49 7,49 10,30 9,16 11,15 10,- vm 10.30 nm 7.20 10.60 7.40 11.50 8.49 8.60 628

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1938 | | pagina 4