Stoombootdieust op de VVester-Schelde Spoorweg hachelen Ter Neuzen. ALG. KENNISGEVING ABONNEERT AXELSCHE COURANT Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij. Bekendmaking [overeenkomstig met art28 der Vet van 9 April 1875 (Staatsblad nr. 67). Werden goedgekeurd door Zijne Excellentie den Heer Minister van Waterstaat le. Zeeuwsch-Vlaanderen locaal goederentarief van lsten Febru ari 1935 (beschikkingen nrs. 481, 482 en 488, respectievelijk van 6-3-35, (1-8-35 en 14 8 35). 2e. Belgisch-ltaliaansch goede rentarief 3e en 4e vervolg (beschikkingen nrs. 495 en 488 respectievelijk van 23-11-34 en 14-8-35); 3e. Belgisch-Duitsch recht- streeksch tarief voor het ver voer van goederen a) 4e vervolg op bundel 4 (be schikking nr. 481, van 6-3-35) b) 6e vervolg op bundels 2 en 5b (beschikkingen nrs. 481 en 482 respectievelijk van 6-3-35 en 1-8-35); c) Verschillige nieuwe bijzondere Maaiidrrg 2 Sept a.s. de groote Fransche loterij Trekking der bekende loten Crédit National 1919 (Fransche Staat garantie) Duizenden geldprijzen Vele Hoofdprijzen, o.a 1 millioen francs of 98,000 gld. V3 millioen francs of 49,000 gld., 5 a frs 100,000, 10 a frs. 50,000 enz Kleinste prijs circa 60 gulden. Men behoeft slechts éénmaal een rijksdaalder te storten en men speelt reeds met een geheel premielot mede en heeft recht op den vollen prijs, die er op valt. 2 stuks fl. 4,50, 3 stuks fl. 6,50, 5 stukt fl. 10,— en 10 stuks kosten slechts fl. 19 Trekkingsüjst wordt gratis drie dagen na de trekking toegezonden. Zendt nog heden postwissel of girostorting No. 135173 aan de Firma J. SANDERS, Comm. in effecten^ Hoogstraat 4 Den Haag, Telef 116587. Ook U kunt profiteeren van het geluk van ons kantoor Op loten, welke door onze tusschenkomst werden verkocht, vielen steeds vele groote prijzen. Laat Maandag 2 Sept voor U een geluksdag worden Bestelt nog heden tarieven en andere ter vervan ging van reeds bestaande (be schikkingen nrs. 481 en 482 respectievelijk van 6-3-35 en 1-8 35); d) Omzendbrief nr. 47 E, wijzi ging brengende aan de prijzen voorzien in bundels 4 en 5b (beschikking nr. 482 van 1-8-35); 4e. Rechtstreeksch vrachtgoed tarief tusschen België en Basel en Basel St. Jean 7e vervolg (beschikking nr. 481 van 6-3-35) Omzendbrief nr. 47 E (beschik king nr. 482 van 1-8-35) (wij ziging aan de vrachtkosten voorzien in dit tarief) 5e. Officiëele verzameling van de tarieven voor het vervoer van goederen in Belgisch binnen- en gemengd verkeer van 1-6 33 a) Bundel I 10e en 1 le vervolg (besch. nr. 495 van 23 11-34; 12e, 13e, 14e en 15e vervolg (besch. nr. 481 van 6 3-35; 16e, 17e, 18e en 19e vervolg (besch. nr. 482 van 1-8-35); 20e vervolg (besch. nr. 488 van 14-8 35); b) Bundel Ibis. 17e, 18e en 19e vervolg (besch. nr. 495 van 23-11-34; 20e, 21e, 22e, 23e, 24e vervolg (besch. nr. 481 van 6-3-35); 25e, 26e, 27e, 28e en 29e ver volg (besch. 482 van 1 8-35); 30e vervolg (besch. nr. 488 van 14-8-35); omzendbrieven nrs. 132 E en 139 E respectie velijk van 23 9-34 en 29-9-34 (besch. 495 van 23-11-34); c) Bundel Iter. 24e, 25e en 26e verv. (oesch. 495 van 23-11-34), 27e, 28e, 29e, 30e en 31e ver volg (besch. 481 van 6 3-35); 32e, 33e, 34e, 35e en 36e ver volg (besch. 482 van 1-8-35); 37e vervolg (besch. 488 van 14-8-35) omzendbrieven 9T en 10 T, resp. van 26-4 35 en 29 4-35 (besch. 482 van 1-8 35) 6?. Nieuw Engelsch-Belgisch rechtstreeksch goederentarief van 20-4 35 met omzendbrief nr. 7T, (besch. nr. 482 van 1-8-35); Voornoemde tarieven en tarief vervolgen zijn verkrijgbaar in alle stations. HET BEHEER. op de M 1DDE3 3E3 TST "V -A. TM VE R "V O H3 R Axel (Drie Schouwen)—Walsoorden. Axel Terneuzen— Breskens AielSas van Bent —Uzendjjke—Breskens. Autobusdien^ten St. Jansteen Hulst—Walzoorden r v. VLISSINGEN—ROOSENDAAL. V, Sluiskil v. Axei, Wed. Gilijamse a, Hulst, Station Auto-Omnlhusdlenst Axel—Hulst. 1215 ISO a. Sluiskil 7 46 SPOORWEG MECHELENTERNEUZEN. Spoorweg Ter Nenaen—(Jent. Van af 15 Mei 1935 tot nadere aankondiging. Neuzen— Bondelen—Vlissingen. VlissingenBorsseienNeuzen. NeuzenHoedekenskerke. HoedekenskerkeNeuzen. WalzoordenHansweert—Kruiningen. Kruiningen—Hansweert—Walsoorden. VlissingenBreskens. I BreskensVlissingen. Dienstregeling op den Hemelvaartsdag en den Sen Pinksterdag gig op de werkdagen- V Driesch. S 7 42 1126 2 32 5 42 V Walsoorden 7 16 11 10 210 5 36 6 54 Axel 6 05 7 47 11 31 2 37 5 47 K loosterz. 7 20 11 15 2 15 5 40 7 - Zaamslag 6 26 8 03 11 57 2 59 6 09 11 Groenendijk 7 25 11 20 2 20 5 44 7 0.1 Rapenburg 6 38 815 12 09 3 11 6 19 Hengstdijk 7 35 11 30 2 30 5 49 715 Hengstdijk 6 45 8 22 12 16 3 18 6 28 Rapenburg 745 11 40 2 40 5 60 7 25 Groenendijk 6 55 8 32 12 26 3 28 6 36 Zaamslag 8 10 11 56 3 01 6 10 7 41 a K loosterz. 7 8 40 12 32 3 35 6 41 Axel 8 26 12 15 3 19 6 30 8 Walsoorden 710 8 50 12 42 3 41 645 a Drirsch. 831 12 20 3 24 6 35 8 05 V Driesch. 6 15 7 42 11 26 2 32 5 42 V Breskens 8 30 1210 3 45 6 25 V) Axel 5 20 7 47 11 31 2 37 547 Hoofdplaat 8 50 12 25 4 6 J5 IV Zaamslag 5 40 8 03 11 57 2 58 6 09 w Biervliet 9 12 35 410 6 65 a Neuzen 6 05 8 24 12 22 3 22 6 33 li Pyramide 6 15 9 11 12 47 4 21 7 08 V Neuzen 6 10 9 05 12 45 4 20 7 10 V Philippine 37 9 32 1 12 4 43 7 39 V Hoek 6 i0 915 12 4 30 7 20 1» Hoek 6 47 9 42 1 2? 4 53 7 49 V Philippine 6 36 9 32 1 12 4 43 7 39 a Neuzen 7 0*2 9 57 1 37 5C8 8 0* Pyramide 6 57 9 54 1 31 5 06 7 59 y Neuzen 7 35 1130 2 50 5 40 8 05 o Biervliet 7 06 10 03 1 43 517 0 o Zaamslag 8 10 11 56 301 6 10 8 35 V Hoofdplaat 7 12 10 09 149 5 23 0 - a Axel 8 26 12 15 3 19 6 30 8 55 a Breskens 7 32 10 29 2 10 5 43 0 Driesch. 8 31 12 20 3 24 6 35 9 v Drie Schouwen 5*5 8 32 12 22 3 Westdorpe 6 40 8 47 12 37 3 Sas van Gent 6 10 9 10 12 5' 4 .Philippine 6 36 9 32 1 12 4 a Pvramide 6 55 9 52 112 5 r Pyramide (bus) 6 9 63 1 34 5 a IJzendijke 7 8 10<>3 144 5 v IJzendijke 7 4^ 1001 2 5 v Sehonndijke 8 02 10 (9 2 16 6 a Breskens 8 (.0 10 28 2 25 6 25 6 36 40 6-1 20 7 15 43 7 3 06 719 <7 801 17 8 15 45 8 35 02 8 49 10 8 58 v Breskens Schoondijke a IJzendijke v tr m a Pyramide V Philippine Sas van Gent Westdorpe a Drie Schouwen a Axel 5 35 5 45 5 59 6 6 12 6 15 6 36 7 03 8 12 8 22 8 87 9 9 10 9 1 9 35 10 45 7 20 11 05 7 42 11 26 7 46 11 20 12- 12 '0 :2 25 12 85 1245 12 7 115 1 65 210 2 32 2 36 2 cO 2 40 2 55 4 09 419 421 4 45 5 08 5 20 5 - 2 5 46 6 2 6 22 6 37 6 55 7 05 7 05 7 40 806 8 20 8 41 8 45 fL H 605 745 vWalz. 715 905 940 1110 120 355 536 650 840 750 v Hulst 55 945 1020 1150 2435 8iO 730 920 830 a StJanst 8—950 1025 1155 205 440 736 f naar St. J nsteen. Rijdt all'een op Zondag. v St. Janst. t 8'0 1'2" 1225 305 445 v Huist 63' 815 '025 1230 3'0 <söO 611 aWalz. 710 85511— 110 3fo 530 645 f Ob tijdig verzoek van of Op tiidig erzoeK trambus-haltebo d. z*l er gestoi t worden op de stopplaatsen die zijn aangegeven door een a Al een op werkdagen. V Vlissingen sf> 36 aS 15 7 33 b9 20 10 32 all 21 1S1 4 25 6 32 7 03 7 46 II Middelburg a5 44 a6 25 7 42 b9 31 10 40 all 32 1 41 4 35 h 712 7 66 9 Gees a6 06 86 56 8 01 b9 50 10 59 al2 04 201 4 54 4* 7 81 8 27 |i Kruiningen a6 18 a7 14 8 14 blO 03 11 12 al2 22 2 14 5 12 O O W 7 44 8 44 a Bergen ep Zoom a6 47 a7ól 8 39 blO 47 1137 al 01 2 40 5 47 8 09 9 21 V Roosendaal a7 a8 09 8 52 bil 04 11 50 al 19 2 53 601 73 8 22 9S9 n Roosendaal a7 06 a8 15 9 06 11 11 12 05 al 36 3- 6 35 7 47 8 29 9 47 n Rotterdam beurs a8 01 a9 22 10 22 12 22 1 22 a2 52 a4 22 7 22 8 52 9 24 10 43 M Rotterdam D. P. a8 07 a'* 26 10 01 12 2 7 1 19 a2 56 S 60 7 02 8 40 9 30 10 48 Den Haag H.S. 8 40 9 52 10 30 12 52 1 52 3 22 4 22 7 28 9 0S 10 CO 1122 Haarlem 9 17 10 27 1127 127 2 27 3 57 4 57 8 24 9 48 10 42 1157 a Amsterdam C.S. 9 34 10 44 1122 1 44 2 44 4 14 5 14 8 19 1007 IK 2 0 14 ii Roosendaal 7 07 9 - 1114 12 128 3 12 6 16 7 34 8 32 9 50 i Breda 7 27 9 20 11 46 12 20 2 02 3 32 6:-5 7 54 8 52 10 10 'a Hertogenbosch 8 16 10 02 12 52 102 a2 67 4 2. 7 21 8 34 9 40 10 58 Utrecht C.S. 916 10 53 1 53 1 53 3 53 5 08 8 04 9 43 10 27 cll 51 Nijmegen 9 - 1102 2 03 ai 11 b 04 8 05 9 11 10 43 cll 41 a Arnhem 9 27 11 31 »2 31 a4 56 6 31 8 31 9 34 1112 cO 02 v Arnhem 7- 8 26 9 31 1131 1 33 2 02 a4 31 a6 82 8 31 n Nijmegen 7 26 848 9 57 11 67 1 57 261 4 57 a6 57 8 57 Utrecht C.S. 7 32 8 35 10 11 12 11 1 59 311 4 69 711 8 56 0 's Hertogenbosch 8 18 9 30 11 02 1 2 42 a4 6 43 8 9 44 Breda 9 05 1017 11 43 147 3 24 a4 47 6 24 8 47 10 26 ff Roosendaal 9 25 10 37 12 03 2 07 3 44 a5 09 6 44 9 07 10 46 V Amsterdam C.S. 6 50 8 '5 915 1145 115 145 2 45 6 45 8 34 n Haarlem 7 09 8 31 9 31 12 01 1 31 2 01 3 01 7 01 8 31 Den Haag H.S. 7 53 9 06 10 06 12 86 2 06 2 36 3 76 7 a6 9 27 ii Rotterdam D.P. 8 24 9 33 10 33 103 3 04 4 00 8 03 9 58 Rotterdam Beurs 8 31 9 37 1037 107 «2 07 4 07 8 07 10 37 ii Roosendaal 9 24 1019 11 45 2 08 3 55 a5 09 9 04 10 43 Roosendaal a 9 30 10 45 126 2 18 4 - a5 14 c6 59 9 12 10 56 ii Bergen op Zoom a 9 45 11— ais 21 2 83 415 aö 29 c7 20 9 27 11 U Kruiningen alO 13 1125, a 2 53 3(6 4 49 a5 55 c7 57 9 58 1138 9 Goes alO 26 11 3S al 06 3 24 5 02 a6 9 r8 18 10 11 1150 II Middelburg alO 45 1169 al 24 3 44 621 aS 29 c8 51 10 29 0'C a Vlissingen a i0 5' 12 07 ai 31 3 52 5 28 a6 37 c8 59 10 36 017 a Alleen op werkdag m b Zondags 10 minuten vroeger, o Alleen op Zon- en Feestdagen Alleen op werkdagen. 6 30 11 Hulst, Station 6 45 1115 £15 Axel Wed. Gilijamse 8 80 9 45 10 - 2 80 6 30 3 50 7 80 v Ter Neuzen Sluiskil Axel Kijkuit Hulst a St. Nicolaas v St. Nic. n. Antw. a Antwerpen v St. Nic. n. Mech. aMech len c Mechelen a Brussel 6 1510 6 24 11 6 33 11 641 11 6 53 11 71-3 11 7 20 12 8(0 12 8 18 12 9 12 1 9 17 1 9 33 1 58 2 04 06 2 13 14 221 21 2 29 33 2 40 40 2 48 04 3 32 9 4 02 09 3 06 09 4 05 17 4 17 33 4 3 6 02a 6 50b 51,a65'-b 521a706b 5 28a 7 14b 5 42a 7 24b 5 58a 7 40b 6 09 7 5 6 44 8 23 6 0sa 7 48b 7 01a 8 35b 7 17 857 7 33 9 38 Brussel Mechelen Mechelen St. Nic. v. Mech. Antw. n. St. Nic. St. Nic. v. Antw. St. Nic n. Tern. Hulst Kijkuit Axol Sluiskil Ter Neuzen 6 CO 1 00 1 18 6' 0 6 16 10 6 1 53 6 16 6 20 10 27 1 57 6 22 7 16 11 28 9 57 7 23 6 29 11 99 2 12 7 15 7 07 12 03 2 50 7 45 7 25 12 06 3 12 7 48 8 20 103 4 8 44 8 27 1 11 4 08 8 53 8 36 1 19 416 9 8 46 1 28 4 25 9 09 8 53 1 37 4 34 9 18 a Alleen op werkdagen, b Alleen op Zon- en Feestdagen. V Neuzen 6 50 8 50a 12 25 540 8 20a Sluiskil 6 59 8 59 12 34 f4 8 29* Sluiskil Brug 7 03 9 03a 12 38 553 8 Philippine 7 07 9 07a K 42 657 8 37b Sas van Gent 7 20 920a12 55 6TJ 8 50a a Selzaete 7 05 9 05a 1 2 40 556 8 85a V Selzaete 7 24 11 00 12:3 610 9 6 a Gent Dp. 130 - 10 30 a Gent St. P. 8 06 11 41 1 46 6 55 10 4, V 8 12 1151 151b 7C) 10 45 a Brussel 8 56 1255 250b 7f8 1U0 r Brussel i Gent St. P. Gent St. P. Gent Dp. i Selzaete 7 Selzaete Sas van Gent Philippire Siniskilbrng Sluiskil Ter Ntuzen a Al een op Zon- en Feostdagen. b van Brussel (Zuid) b7 50 3 51 b7 22 6 24 8 2 V 4 54 7 56 8 29 12 01 5 07 8 30 6 42 8 42 12 19 521 844 22 9 18 12 f 3 6 59 9 25 7 30 a9 21 1 6 20 9 30a 8 a9 51 1 30 6 60 10-a 8 08 •9 59 1 38 6 f8 10 08a 8 12a 10 03 1 42 7 02 10 i?a 8 16a '0 07 l 46 06 '0 16a 8 2 a 015 1 64 7 14 10 24a Zondagen W erkdagen. Vertrek boot van Neuzen vm. v 7,20 10,-30.nm, 2.— Borsseien 7,40 10,50 2,20 Aankomst te Vlissingen vm. 8,50 12,— 3,30 Vertrek trein van Vlissingen 9,06 9,20 1,31 4, ?5 Aankomst trein te Vlissingen vm. 6,48 nm 12,07 12,26 12.30 4,40 6- 6,10 6,15 6,32 Verirek boot van Vlissingen Borsseien Aankomst te Keuzen 6,- 7,10 9,— 9,20 10,30 12,50 2- 3,52 4 4,20 6,30 Vertrek boot van Neuzen Aankomst te Hoedekenskerke Vertrek trein naar Roosendaal V lissingen Aans uiting op vertrekkende tram. 6,40 9,40 7,25 10,25 8,01 10,i 9 8,0 i 11 ,>.9 treinen te Goes 12.10 12.55 2.01 2,50 3,35 4,64 5.04 5,40 6,25 7,31 7,05 lOTl 6,05 8,60 0.- met autobussen en Aankomst trein van Roosendaal 7,57 10,24 11,37 3,22 6,07 9,14 Vlissingen 7,59 9,48 12,— 1,58 6,26 8^25 Vertrek boot van Koedekensk. 8,30 11,05 1,05 3,50 7,8,55 Aankomst te Neuzen 9,16 11,50 1,60 4,35 7,45 9,40 Asns'uitiig van te Goes aankomende treinen met autobussen en tram. Vertrek boot van Walzoorden 7,20 9,1011,26 1,26 3,55 6 40 6,50 8 45 Aankomst te Hausweert 7,50 9,4011,66 1,55 4,25 6 10 7,20 9 16 Vertrek van Hansweert 7,65 9,4512,05 1.55 4,26 7,25 9 20* Aankomst te Kruiningen 8 05 9,5512,15 2,05 4,35 7,35 9 30* Vertrek trein naar Roosendaal 8,1410,0812,22 2,14 5,12 7,44 Vlissingen 10.1812,53 3,06 4.49 7,67 9 58 Deze bus rijdt al een, als er passagiers van de boot 1 (jn. Aankomst trein van Roosendaal 7,4110 13 11,25 3,06 4,49 5,65 7,57 Vlissingen 6,18 8,14 10 08 12,22 2,14 0,- 5,12 7,44 6,25 8,18 10 15 12,30 3.08 4 50 6,— 8,— 6 36 8 23 10 25 12,40 3 18 6,— 6.10 8,10 6,40 8,8u 10,36 12,45 3.20 6 05 6,15 6,10 7,10 9 11,06 1,16 3,505 36 6,456,40 vm. 10.30 nm 7 40 10.50 8.— - 12.— 9.10 nm 1.31 6.28 vm. 9 nm. 6.10 9.20 6.30 10.30 7.40 vm. 6.40 nm. 725 6,25 8,01 7,31 9-02 7.06 vm 8,59 nm. 8 09 7,f9 8 26 9,35 8.55 10,20 9,40 7,20 7,60 7,55 8,05 8,14 8,43 Vertrek van Kruiningen Aankomst te Hanbweert Vertrek boot van Hansweert Aankomst te Walzoorden 6,40 7,10 1.25 1,56 1.55 2 05 2 14 3,06 8.43 8 14 8 60 9.00 9 05 9,36 6.50 7.20 7.25 7.35 7.44 7,63 8,<5 9,15 9.20* 9,30* 9,58 8.06 2.14 8.08 3.18 3.20 3,50 7.58 7.44 7.55 8.05 8.05 8 35 Aank. tr. Vlissingen 719 848 1053 1207 1226 131 188 352 628 637 745 869 948 1207 Vertr. boot Vlissingen 615 745 9— 1015 1130 1245 2 315 4 0 545 7— 9— 745 10- Aank. boot Breskens 640 8i0 925 1040 1165 110 2,25 840 456 610 725 925 510 1026 Vertr. boot Breskens 655 815 93 1046 1200 116 230 345 5—615 780 930 826 1030 Aankomst Vlissingen 720 «40 956'110 1225 140 2o5 410 525 640 75R 956 fcFO 1065 Vertr. trein VllasLjreu 733 906 920 1082 1121 181 425 616( 32 703 041 901 1226 138 528 2- 545 725 225 610 750 845 615 8- 410 640 825 425 703 849

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1935 | | pagina 4