Osmia Minor f 12,5(1 1. Osmia Normaal f 15. Voorhanden in den Boekhandel van J. C. VINK, Axel is de nieuwe ULPENHOUDEK, met vulling t loor c Ir uk op liet achtereir id. - Verbeterd systeem. Stoom bootdienst op de Wester-Schelde Zeeuwscli-Vlaainsche T ram weg-M aatschappij. c MID I_> £3 INT V -A. IVT V E3 VOER Axel (Drie Schouwen) Terneuxen— Philippine. Axel (Drie Schouwen) Axel (Drie Schouwen)—Sas van Gent—IJzendijke. Drie Schouwen (Axel)—Moerbekc. Breskens—HoofdplaatPyramide. IJzendijke—Veldzicht (Grens). Stoomtram HulstWalzoorden. VLISSINGEN—ROOSENDAAL. 28 Maart en 16 Mei. e Alleen op Dinsdags, d Treinen voor welker SPOORWEG MECHELEN—TERNÏTJZKN. Spoorweg Ter Neuzen—Gent. Anto-Omnibusdienst AxelHalst. Van af 4 October 1931 tot nadere aankondiging. Neuzen—Borsselen Vlissingen. Vlissingen—Borsselen—Neuzen. NeuzenHoedekenekerke. HoedekenskerkeNeuzen. WalzoordenHansweertVlake. Vlake—Hansweert—Walzoorden. Vlissingen—Breskens. Breskens—Vlissingen. «,so tankomst der booten e Driesch. Axel Zaamslag Neuzen Neuzen Hoek Philippine 5.35 7 40 11 30 6.40 7 45 1135 6 05 8 10 12 01 6 29 8 85 12 26 6 30 9 20 12 58 6 43 9 85 1 13 6 58 9 50 1 28 2 S5 6 15 2 40 6 20 8 05 6 42 3 30 7 05 4 20 7 25 4 35 7 40 4 49 7 55 v Philippine 7 05 Hoek 7 20 a Neuzen 7 35 t Neuzen 7 40 Zaamslag 8 07 Axel 8 27 a Driesch. 8 32 9 57 10 07 10 22 11 30 12 12 15 12 20 1 36 1 50 2 05 210 3 02 3 22 3 27 4 56 5 10 5 25 6 15 6 42 7 02 7 07 8 05 8 20 8 35 8 40 9 12 9 32 9 37 Driesch. Axel Zaamslag Rapenburg Hengstdijk Groenendijk Kloesterz. Walsoorden 5 30 7 40 11 £0 2 35 6 15 V 5 35 7 45 11 35 2 40 6 20 5 56 8 07 12 - 3 6 42 6 10 8 21 12 14 3 13 6 56 6 20 8 31 12 24 3 22 7 04 6 30 8 41 12 34 33' 7 13 6 35 8 46 12 39 3 34 7 17 6 41 8 52 12 45 3 39 7 22 a Walsoorden Klcosterz. Groenendijk Hengstdijk Rapenburg Zaamslag Axel Drifsch. 7 20 7 26 731 741 7 51 8 07 8 27 8 32 11 15 11 20 11 25 11 35 11 45 12 1215 12 20 210 216 2 20 2 30 2 43 3 02 3 22 3 27 6 06 6 11 6 15 6 23 6 31 6 42 7 02 7 07 7 30 7 36 7 41 7 51 8 01 817 8 37 8 42 v Drie Schouwen 6 CO 8 34 1221 3 29 Westderpe 615 8 54 12 36 3 45 Sas van Gent 6 36 9 20 105 418 g Philippine 7 02 9 52 136 4 51 m Pyramide 7 28 10 23 2 01 515 a IJzendijke 7 40 10 38 2 13 5 27 IJzendijke 8 00 10 39 214 5 28 a Schoendijke 8 23 1102 2 35 5 46 7 25 7 42 8 02 8 30 8 45 f Rijdt op versoek door tot Axel-Brug. Schoondijke IJzendijke IJzendijke Pyramide Philippine Sas van Gent Westdorpe Drie Schouwen 5 30 5 43 6 09 828 1231 8 46 12 f0 913 1252 9 26 1 07 9 53 6 55 10 45 715 1105 7 35 11 25 1 36 201 214 2 34 2 51 313 408 4 2b 4 52 5 30 5 50 6 01 6 20 7 20 7 36 8 1 2 8 32 8 50 610 f9 10 v Drieschouwen 6 10 T Zuiddorpe 6 15 v Reedesluis (H.T.) 6 27 T Kmisitraat(B.T.)6 19 a Moerbeke 6 27 9 40 9 46 9 57 9 49 9 57 12 25 12 30 1242 12 34 12 42 3 30 3 35 3 47 3 39 3 47 v Moerbeke v Kruisstraat r Roodesluis (H. v Zuiddorpe a Drieschouwen (B. T.) T.) 7 30 7 40 811 819 8 26 11 25 11 35 12 05 1213 1219 135 1 45 2 16 2 24 2 31 4 25 4 35 5 06 514 5 21 v Breskens v Hoofdplaat Biervliet Pyramide IJMndijka 8 35 12 10 3 37 6 45 v IJzendijke 710 10 07 1 43 5 9 12 40 4 02 7 11 Pyramide 7 28 10 24 2 01 5 16 9 15 12 55 4 15 7 25 Biervliet 7 35 10 34 210 6 23 9 25 1 05 4 24 7 35 v Hoofdplaat 7 51 1055 2 26 6 36 9 40 1 20 4 40 7 60 a Breskens 812 11 25 2 55 6 05 IJzendijke 8 47 a. Veidaeht (Grens) 8 55 3 26 6 21 t. Veldzicht Grens) 9 3 45 6 35 3 35 6 30 a. IJzendijke 9 10 3 55 6 45 b b ba be b v Hulst 6 8 25 1020 12 15 2 3d 5 05 645 8 50 Terhole 6 18 8 43 1038 12 33 2 48 5 23 7— 9 C8 Kaitaart, 6 26 8 51 1046 12 41 2 56 5 33 707 9 16 Heesters. 6 35 9 1055 12 59 3 05 5 45 715 9 25 a Walz 6 49 9 0511—H 55 3 10 5 55 720 9 3C b bd v Walz. 650 910 Kloosters. 65ï 915 Kuitaart, 704 924 „Terhole 712 932 a Hulst, 730 950 b b be b 1116 105 330 606 732 940 1121 113 335 610 737 9*5 1130 123 344 617 746 954 1138 113 352 625 754 1002 1156 155 410 6 0 812 lOiO b Alleen ep werkdagen. c Zen- en Feestd. ba Marktdag Hulst 30 sa. later. bc Zon en Feestd. 45 m. later d Zen- en Feestd. 35 min. later. be Marktd. Hulst 20 m. later. V Vlieeingeu t& 42 i» Middelburg +5 51 fi Gees f611 Vlake f6 28 H Bergen ep Zoem f6 49 a Roesendaal +7 08 V Reesendaal +7 18 a Rotterdam beurs f8 11 a Ketterdam D. P. f819 a Den Haag H.S. 8 52 if Haarlem 9 27 Amsterdam C.S. 9 44 V Roosendaal +7 09 a Breda +7 29 ii 's Hertegenbooob a Utrecht C.8. V Nijmegen a Arnhem sS 05 a6 15 a6 49 a7 07 a7 53 a8 13 «8 40 a9 42 a9 50 10 22 10 57 11 14 846 9 07 9 57 10 58 1107 11 41 a712 b7 a7 22 b7 10 a7 41 b7 43 a7 54 bï 58 a8 19 b8 42 a8 38 b9 - d9 12 dl0 06 dlO 36 dll 30 931 10 06 1115 136 12 01 12 23 a9 18 a9 29 a9 49 alO 06 alO 51 all 09 11 24 12 36 12 44 1 22 157 2 14 11 22 1142 12 30 1 36 1 50 a2 23 1132 1141 12 17 12 33 118 136 al 52 a3 10 a3 17 3 52 4 27 4 44 al 46 a2 12 1 13 124 1 44 1 57 2 24 2 38 2 49 3 49 3 58 4 29 514 5 34 2 48 3 08 3 57 5 03 4 45 6 07 e3 04 c3 20 c4 03 c4 21 4 11 4 21 441 4 66 5 39 5 57 a4 53 d6b0 6 09 6 17 d7 28 6 52 d7 58 7 27 d8 35 7 44 d8 8 4 46 6 17 5 07 5 56 7 6 48 7 25 6 39 7 33 8 38 9 07 9 il 5 44 o O M 6 42 6 55 8 06 7 58 8 28 9 18 9 33 d6 45 dT 05 d7 45 8 38 d8 23 d8 47 6 52 7 02 7 21 7 33 7 68 8 12 8 22 9 24 9 32 10 04 10 47 1108 820 8 41 9 29 10 30 10 19 10 54 7 34 7 44 8 15 8 30 9 13 9 31 9 37 10 34 10 42 1122 1157 12 14 9 43 10 21 Arnhem Nijmegen Utrecht C.8. 's Hertogenbosch Breda Roosendaal Amsterdam C.S. Haarlem Den Haag H.S. Rotterdam D.P. Rotterdam Beurs Roosendaal Roosendaal Bergen op Zoom Vlake Goes Middelburg Vlissingen 6 57 d8 35 10 24 1 19 2 58 a4 14 7 61 7 22 d8 57 10 47 1 47 3 40 4 37 813 7 12 8 51 10 35 139 a2 17 448 8 04 8 14 9 43 11 36 2 46 4 29 6 46 9 09 a5 46 6 50 8 59 10 29 12 21 3 32 5 17 6 37 9 56 a6 22 7 28 9 21 10 51 12 43 3 54 5 38 7 01 1017 a 6 34 815 d 9 25 10 15 1! 15 120 2 45 4 15 7 46 a 6 64 8 31 9 44 10 31 11 31 1 40 301 4 al 8 01 a 7 39 9 06 diO 23 1106 12 06 2 23 3 36 5 06 8 36 a4 56 b& 48 a 811 9 53 dlO 50 11 51 12 43 2 59 a4 21 5 43 9 12 b6 56 a 8 20 9 39 10 44 12 52 3 01 4 05 5 62 9 21 a6 19 b7 85 a 9 24 10 49 d 146 12 49 2 14 3 67 a5 33 7 01 1019 a6 39 b7 46 a 938 1101 12 04 12 55 +2 22 402 a543 b7 17 a7 17 10 29 a7 02 b8 09 a 9 58 1116 Boottr 1 13 +2 38 4 22 a5 38 b7 31 3 a 7 41 10 44 a7 48 b8 63 alO 23 1142 153 +3 04 6 05 a6 25 b6 21 a8 82 1113 a811 b9 10 alO 35 1164 2 09 +316 6 22 a6 37 b8 37 «8 63 1125 a8 47 b9 44 alO 65 1214 2 30 +3 86 5 53 a6 51 b9 09 a9 32 1145 «8 55 b9 62 all 83 1222 12 68 2 38 +8 44 6 01 a7 06 b9 17 a9 41 1163 f Alleen 's Maandags en op 29 Maart en 17 Mei, niet op werkdagen, b Alleen op Zon- en feestdagen, o Mark'.trein gebruik toeslegen verschuldigd zijn. v Brussel f 5 12 9 42 a Mechelen 6 06 10 08 v Mechelen 6 10 10 25 a St. Nic. v. Meeh. 7 19 11 32 v Antw. d. St. Nic. 6 12 1114 a St. Nic. v. Antw. 7 15 12 04 v St. Nic n. Tarn. 7 25 12 10 Hulat 8 20 103 „Kijkuit 8 27 1 11 „Axel 8 36 1 19 Sluiskil 8 46 1 28 a Ter Neuzen 8 63 1 37 a Op Zon- en feestdagen 17 minuten later. Vertrekt Zondsgs 1 uur en 18 minuten later, b '«Zaterdags om 1,01. f Vertrekt van station Zuid en lijdt alleen op werkdagen. V Ter Neuzen 615 10 5S 2 04 5 02* Sluiskil 6 24 11 06 2 13 5 11 Axel 6 33 11 14 221 5 21 Kijkuit 6 41 11 21 2 29 6 28 Hulst 6 53 11 33 2 40 5 42 a St. Nieolaas 7 13 11 40 2 50 5 18 V St. Nic. n. Aatw. a7S6 12 06 3 32 6 06 a Antwerpen a8 '9 12 57 4 11 6 5ï V St. Nic. n. Meeh. 8 30 12 09 3 06 6 01 aMeeh len 9 33 1 08 4 05 7 10 r Mechelen 9 <1 1 12 4 25 721 a Brussel 10 01 1 57 4 50 7 47 bl 15 112 156 2 58 2 04 2 54 311 4 - 4 08 4 16 4 25 4 34 6 59 6 13 6 23 7 24 7 06 7 45 7 48 8 44 8 53 9 9 09 9 18 V Neuzen 6 50 8 50 12 25 5 40 V Brussel 7 12 8 45 3 48 6 53 f Sluiskil 6 59 8 59 12 34 5 49 a Gent St. P. 815 11 04 4 57 7 34 g Sluiskil Brug 7 03 9 03 12 38 5 53 r Geut St. P. 6 25 8 21 12 01 5 02 8 06 M Philippine 7 07 9 07 12 42 5 57 0 Gent Dp. 6 42 8 39 12 17 517 8 22 V Sas van Gent 7 20 9 20 12 55 6 10 i» Selzaets 7 30 9 21 1 *6 20 9 12* V Selzacte 7 23 1101 1212 6 10 v Sas van Gent 8 9 51 1 30 a6 50 9 41* V Gent Dp. 1 30 Philippi** 8 08 9 59 138 iC8 9 f0* a Gent St. P. 8 07 11 41 146 6 55 V Sluiskilbrtig 8 12 10 03 1 42 a7 02 9 f4* V 0 812 1154 151 7 01 0 Sluiskil 8 16 10 07 1 46 a7 06 9 58* a Brussel 9 01 12 55 2 55 8 07 a Ter Neuzen 8 24 1015 1 54 a714 10 06* Alleen op Zon- en Feestdagen, a Alleen op werkdagen. v. Axel, Wed. Gilijanase 7104 14 v. Hulst, Station a. Hulst, Station 8 24 11 20 5 44 Axel. Wed. Gilijanase Op Zondagen: v. Axel 8 40. a. Hulst 10 10. v. Hulst 10 30. a. Axel 12 8 30 2 30 9 54 4 7 49 9 80 Zondagen. Werkdagen, Vertrek boot van Neuzen Aankomst Borsselen Aankomst te Vlissingen Vertrek trein van Vlissingen Tm. 7,10 10,35 nm. 2. 7,30 10,65 2,30 8,40 nm. 12,06 3/40 8,56 1,13 4,11 Aankomst trein Ie Vlissingen vm. 8,55 cm. Ver'rek boot van Vlissingen 5,10 9,05 Aankomst Borsselen 5.30 9,25 Aankomst te Neuzen 6,46 10,35 Vertrek boot van Neuzen 6,05 10.25 12,3, Aankomst te Hoedekenskerke 6,45 11.05 12,40 3,40 Vertr. tram van Hoedekensk. 7,03 11.15 12,57 4,03 Aankomst tram te Goes 7,25 11.39 1,21 4,26 Vertrek trein naar Roosendaal 7,41 12.17 1,44 4,41 Vlissingen 8,11 11.54 2,09 5,22 12,58 1.05 1,25 2,35 4,55 5,15 6,25 6.52 2,38 4,:0 6,30 vm. 10,35 nm 7,40 10.55 8,— 12,05 9,10 nm. 1,13 vm. nm. 6,01 9,05 6 10 9.25 6,30 10,35 7,40 8,40 9,30 9,53 10,15 5,45 6,2a 6,37 7,01 7,21 8.53 11,25 6,35 4,39 6,41 7,03 7,10 7,50 8,49 8,12 8,6» 9,21 9,30 10,10 Aankomst trein van Roosendaal 8,04 10,33 11,62 2,07 Vlissingen 7,39 9,46 12 14 1,41 Vertrek tram vaH Goee 8,27 19,45 12,30 3,37 Aankomst tram te Hoedekensk. 8.44 11,07 12,i3 4,— Vertrek boot van Hoedekensk. 8,50 11,15 1,— 4,10 Aankomst te Neuzen 9,30 11,55 1,40 4,50 Vertrek hoot van Walzoorden 6,50 9,1011,301,3,45 6 7,25 9 36 Aankomst te Hansweert 7,20 9,4012,1,30 4,16 6 80 7,5510 05 Vertrek tram van Hansweert 7,25 9,4512,101,36 4,2i> 6 40 8, Aankomst te Vlake 7,35 9,5512,201,45 4,30 6 50 8,10 Vertrek trein naar Roosendaal 7,54 10,0612,331,67 4,56 7 33 8,30 Vlissingen 7,48 10,23 1,53 5,05 8,321113 Aankomst trein van Roosendaal Vlissingen Vertrek tram van Vlake Aankomst te Hansweert Vertrek boot van Hansweert Aankomst te Walzoorden 7,48 10,23 11 42 7,54 10,06 8,10,25 11 60 8,10 10,85 12 6 10 8,16 10,40 12,15 6 40 8,46 11,1012,45 1,53 5,05 6,25 8,32 1,574,56 8,30 2,]05 106,30 8,40 2,20 6,20 6.40 8,60 2,25 6 30 6,40 6,50 2,65 6 -7,10 9,20 Aankomst trein te Vlissingen 720 855 110312,58 228 705 Vertrek boot van Vlissingen 550 730 915 U30 1,10 245 4— 520 710 Aankomst boot te Breskens 620 8— 946 12— 1,40 316 430 660 740 Vertrek boot van Breskens 625 820 1040 1220 2.— 320 4' 5 606 750 Aankomst te Vlissingen 666 860 1110 1250 2.30 350 605 735 820 Vertrek treinvan Vlissingen 712 866 1132 113 411 515 662 840 De booten wachten op trainen, indien dit de dienst toelaat. Da bö benadering opgegeven vm. 6.nm. «.40 7.07 7,43 9.10 5 36 6,15 6,37 7,01 7,21 8,37 vm. 9,07 nm. 8 35 7,41 9,18 9,85 9.45 10 2j 812 8,43 9,05 9,15 9,56 7.— 7,50 7.40 T.50 7.58 8.63 6 10 6 40 1. 1,30 1.35 1.46 1.57 1.63 8.53 7.68 8.65 9.05 9.10 9.40 6.40 7.10 7.15 7.25 7.33 8,21 1.53 1.57 2.10 2.20 2.25 2,55 9 35 10 05 8.21 8.30 8.35 8.45 8.45 9.16 9 52 1258 6,01 7,30 10,— 1 10 6,10 8,— 10,30 140 6,40 8,20 8,60 6,66 7,26 7,34 10,60 3 30 11,20 4- 11,32 411

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1931 | | pagina 4