°P dsn lia Minor f 12,5(1 1. Osmia Normaal f 15. Voorhanden in den Boekhandel van j. C. VINK, Axel is de nieuwe VULPENHOUDER, me t vulling* t looi* druk het achtereind. - Verbeterd systeem. Stoom bootdienst op de YVester-Schelde Zeeuwscli-Vlaamsclie Tramweg-Maatschappij. 3MC 1 D 323 323 IX" V KT VERVOER Philippine. Axel (Drie Schouwen)Terneuxen Axel (Drie Schouwen)—Walsoorden. Axel (Drie Schouwen)—Sas van Gent IJzendijke. Brie Schouwen (Axel)—Moerbeke. Breskens—HoofdplaatPyramide. IJzendijkeVeldzicht (Grens). Stoomtram HulstWalsoorden. VLISSINGENROOSENDAAL. 5 2 w SPOORWEG MECHSLEN—T1RNEÜZEN. Spoorweg Ter Neuzen— Gent. Anto-Omnibusdienst Aiel—IlulsL Van af 4 October 1931 tot nadere aankondiging. Vlissingen Borssolen—Neuzen. NeuzenHoedekenskerke. HoedekenskerkeNeuzen. W alzoordenHansweert— V lake. Ylake—Hansweert—Walzoorden. VlissingenBreskens. Breskens—Vlissingen. Driesoh. Axel Zaamslag Neuzen Neuzeu Hoek Philippine 5.35 7 40 11 30 5.40 7 45 11 35 5 05 8 10 12 01 6 29 8 35 12 26 6 30 9 20 12 58 6 43 9 35 1 13 6 £8 9 50 1 28 2 35 6 IB y Philippine 7 05 9 57 1 36 4 56 8 05 2 40 6 20 Hoek 7 28 10 07 1 50 5 10 8 20 3 05 6 42 a Neuzen 7 35 10 22 2 05 5 25 8 35 3 30 7 05 y Neuzen 7 40 11 30 2 S0 6 16 8 40 4 20 7 25 Zaamslag 8 07 12— 3 02 6 42 9 12 4 35 7 40 Axel 8 27. 12 15 3 22 7 02 9 32 4 49 7 55 a Driesch. 8 32 12 20 3 27 7 07 9 37 Briesch. Axel Zaamslag Rapenburg Hengstdijk Groenendijk Kleesterz. Walseerden v Walsoorden Kloosterz. Groenendijk Hengstdijk Rapenburg Zaamslag Axel a Driesch. 5 30 7 40 11 SO 2 35 6 15 5 35 7 45 11 85 2 40 6 20 5 56 8 07 12 - 3 6 42 6 10 8 21 12 14 3 13 6 55 6 20 8 31 12 24 3 22 7 04 6 30 8 41 12 34 3 3< 7 13 6 35 8 46 12 39 3 34 7 17 6 41 8 52 12 45 3 39 7 22 7 20 11 15 2 10 6 06 7 30 7 26 11 20 2 16 6 11 7 36 731 11 25 2 20 615 7 41 741 1135 2 30 6 23 7 51 7 51 11 45 2 4b 6 31 801 8 07 12 3 02 6 42 817 8 27 1215 3 22 7 02 8 37 8 32 12 20 •3 27 7 07 8 42 V Drie Schouwen 6 CO 8 34 1221 3 29 710 9 Westdorpp 6 15 8 54 12 36 3 4ó 7 25 V Schoondijke 8 28 1231 2 51 6 01 9 Sas van Gent 6 36 9 20 105 418 7 42 a IJzendijke 8 46 12 f0 313 6 20 9 Philippine 7 0S 9 32 136 4 51 8 02 V IJzendijke 5 30 913 12 52 408 7 20 Pyramide 7 28 10 23 8 01 515 8 S0 11 Pyramide 5 43 9 26 107 4 2b 7 36 a IJzendijke 7 40 10 38 2 13 5 27 8 45 9 Philippine 6 09 9 53 1 36 4 52 8' 2 IJzendijke 8 00 10 39 214 5 28 t* Sas van Gent 6 55 10 45 201 5 30 8 32 a Schoondijke 8 83 1102 2 35 5 46 It Westdorpe 7 15 1105 214 5 50 8 50 a Drie Schouwen 7 35 11 25 2 34 610 f9 10 f Rijdt op yerzoek door tot Axel-Brug. 9 40 12 25 3 30 r Moerbeke (B T.) 7 30 11 25 1 35 4 25 9 45 12 30 3 35 y Kruisstraat 7 40 11 35 1 45 4 35 957 1242 347 v Roodesluis (H. T.) 8 11 1205 2 16 5 06 949 1234 339 y Zuiddorpe 819 1213 2 24 514 9 57 12 42 3 47 a Drieschouwen 8 26 12 19 2 31 5 21 v DriesohoHwen 6 10 T Zuiddorpe 6 15 y Roodesluis (H.T.) 6 27 T Kri»i«»traat(B.T.) 6 19 a Moerbeke 6 27 Breskens y Hoofdplaat Biervliet Pyramide UnuiMrike 8 85 12 10 3 37 6 45 v IJzendijke 710 10 07 143 5 9 12 4P 4 02 7 11 Pyramide 7 28 10 24 2 01 5 15 915 12 55 415 7 25 Biervliet 7 35 10 34 210 5 23 9 25 105 4 24 7 35 v Hoofdplaat 7 51 10 55 2 26 5 36 9 40 1 90 4 40 7 50 a Breskens 812 1125 2 55 6 05 y. Uaeedijke 8 47 a. VTa&neht (Grens) 8 55 3 26 6 21 v. Veldzicht Grens) 9 3 45 6 35 3 35 6 30 a. IJzendijke 9 10 3 55 6 45 b b ba be b y Hulst 6 8 25 1020 12 15 2 30 5 05 645 8 50 Terhele 6 18 8 43 1038 12 33 2 48 23 7— 9 08 Kuitaart, 6 26 8 51 1046 12 41 2 56 5 S3 707 9 16 Kloesterz. 6 S5 9 - 1055 12 60 3 06 5 45 716 9 25 a Walz. 6 49 9 05 11— 12 55 3 10 5 55 720 9 3C b bd b be b y Walz. 650 910 1116 105 330 605 782 940 „Kloosterz. 65j 915 112! 113 235 610 737 9^5 Kuitaart, 704 924 1130 123 244 617 746 954 „Terhole 712 952 1128 133 352 625 754 1002 aHulst, 730 950 1156 1554;06'0 812 10*0 b Alleen ep werkdagen. c Zen- en Feestd. ba Marktdag Hulst 30 m. later. be Zon en Feestd, 45 m. later. d Zon- en Feestd. 35 min. later. be Marktd. Hulst 20 m. later. V VliaeiageB +5 42 *6 05 w Middelburg +5 51 a6 15 1. Goes +6 11 ah 49 Vlake +6 28 »7 07 u Bergen op Zoem +6 49 a7 53 a Roosendaal +7 03 a8 13 T Reeseadaal +7 18 a8 40 a Rotterdam beurs +811 a9 42 a Rattardam D. P. +819 a9 50 a Den Haag H.8. 8 52 10 22 Haarlem 9 27 10 67 Amsterdam C.S. 9 44 11 14 v Reason daal +7 09 8 45 a Breda +7 29 9 07 91 's Hertogen boseh 9 57 a Utrecht C.8. 1058 V Nijmegen 11 07 a Arnhem 11 41 a7 12 b7 a7 22 b7 10 a7 41 b7 43 a7 54 b7 58 a8 19 b8 42 a8 38 b9 - df 12 dl006 dlO 35 dll 30 931 10 06 11 f5 1 86 12 01 12 23 a9 18 a9 29 a9 49 alO 06 alO 51 all 99 11 24 12 36 12 44 1 22 1 57 2 14 11 22 11 42 12 30 1 36 1 50 a2 23 1132 1141 12 17 12 33 1 18 1 36 al 52 a3 10 a3 17 3 52 4*7 4 44 al 46 &2 12 1 13 1 24 1 44 157 2 24 2 38 2 49 3 49 3 58 4 29 5 14 5 34 2 48 3 08 3 57 5 08 4 45 6 07 c3 94 e3 20 e4 03 e4 21 411 4 21 44! 4 56 5 39 5 57 a4 53 d6 30 6 09 6 17 d7 28 6 52 d7 58 7 27 «8 3C 7 44 dl 8 4 46 6 17 5 07 5 56 7 648 7 25 6 39 7 33 8 38 9 07 9 il 5 44 o O M 6 42 6 55 8 06 7 £8 8 28 9 18 9 33 d6 45 d7 05 d7 45 8 38 d8 28 d8 47 6 52 7 02 7 21 7 33 7 58 8 12 8 22 9 24 9 32 10 Ot 10 47 1108 820 8 41 9 29 10 30 10 19 1054 7 34 7 44 8 15 8 30 913 9 31 9 37 10 34 10 42 1122 1157 12 14 9 43 10 21 Arnhem 6 67 d8 35 10 24 119 258 a4 14 7 61 N^megeti 7 22 d8 67 10 47 147 3 40 4 37 813 Utrecht G.S. 712 8 51 10 35 139 a2 17 448 8 04 's Hertogenbosch 814 9 43 11 36 2 46 4 29 6 46 9 09 Breda a5 46 6 60 8 59 10 29 12 21 3 32 517 6 37 9 56 Roosendaal a6 22 7 28 9 21 10 5L 12 43 364 5 38 7 01 1017 Amsterdam C.S. a 6 34 815 d 9 25 1016 1! 15 120 2 45 416 7 46 Haarlem a 6 64 8 31 9 44 10 31 11 31 1 40 3 01 4 öl 8 01 Den Haag H.S. a 7 39 9C6 dlO 23 1106 1206 2 23 3 86 5 06 8 36 Rotterdam D.P. a4 56 b5 48 a 811 9 53 dlO 50 11 51 12 43 2 69 a4 21 5 43 9 12 Rotterdam Beurs b6 56 a 8 20 9 39 10 44 12 52 3 01 4 05 5 52 9 21 Roosendaal a6 19 b7 85 a 9 24 10 49 dll 46 12 49 2 14 3 57 a5 38 7 01 1019 Roosendaal a6 39 b7 46 a 938 1101 12 04 12 55 +2 22 4 02 a5 43 b7 17 a7l7 10 29 Bergen op Zoom a7 02 b8 09 a 9 58 1116 1 13 +2 38 4 22 a5 38 b7 38 a 7 4| 10 44 Vlake a7 48 b8 53 alO 23 1142 o 163 +3 04 5 05 a6 25 b8 21 ad 32 1113 Goes s8 11 b9 10 alO 35 1164 2 09 +316 5 22 a6 37 b8 37 ad 53 1125 Middelburg a8 47 b9 44 alO 56 1214 2 30 +3 86 653 a6 57 b9 09 a9 32 1145 VUfwtngen a8 65 b9 52 all 63 12 22 12 58 3 38 +3 44 6 01 a7 06 b9 17 a9 41 1163 28 f Alleen *b Maandags en op 29 Maart en 17 Mei, niet op werkdagen, b Alleen op Zon- en feestdagen, e Markttrein Dinsdags, gebruik toeslagen verschuldigd zijn. Maart en 16 Mei. a Alleen op d Treinen toot welker V Ter Neuzen 615 10 58 2 04 5 02* y Brussel 5 12 9 42 bl15 5 52 tt Sluiskil 6 24 11 06 2 13 511 a Mechelen 6 06 10 08 112 6 13 tj Axel 6 33 11 14 2 21 5 21 v Mechelen 610 10 25 1 56 6 23 Kijkuit 6 41 11 21 2 29 5 28 a St. Nic. v. Mech. 7 19 11 32 2 58 7 24 M Hulst 6 53 11 33 2 40 5 42 V Antw. n. St. Nic. 612 11 14 2 04 7 06 a St. Nieolaas 713 1! 40 2 50 518 a St. Nic. v. Antw. 7 15 12 04 2 54 7 45 T St. Nie. n. Antw. a7 56 12 06 3 32 6 06 V St. Nie u. Tern. 7 26 12 10 311 7 48 a Antwerpen *9 19 12 57 4 13 6 55 ft Hulst 8 20 103 4 8 44 V St. Nic. n. Mech. 8 30 12 09 3 06 609 ft Kijkuit 8 27 1 11 4 08 8 53 aMech leu 9 33 1 04 4 05 7 10 ff Axel 8 36 1 19 416 9 r Mechelen 911 1 12 4 25 7 29 ft Sluiskil 8 46 128 4 25 9 09 a Brussel 1001 1 57 4 60 7 47 a Ter Neuzen 8 53 1 37 4 34 918 a Op Zon- en feestdagen 17 minuten later. Vertrekt Zondags 1 uur en 18 minuten later, b '«Zaterdags om 1,01. f Vertrekt van station Zuid en rijdt alleen op werkdagen. V Neuzen 6 50 850 12 25 5 40 V Brussel 712 8 45 3 48 6 53 tf Sluiskil 6 59 8 59 12 34 5 49 a Gent St. P. 8 15 11 04 4 57 7 34 9 Sluiskil Brug 7 03 9 03 12 38 5 53 xr Gent St. P. 6 25 8 23 12 01 5 02 8 06 »l Philippine 7 07 9 07 12 42 5 57 w Geat Dp. 6 42 8 39 1217 5 17 8 22 V Sas van Gent 7 20 9 20 12 55 610 ft Selzaete 7 30 9 21 1 s6 20 9 12* V Selzaete 7 23 11 01 12 12 6 10 V Sas van Geut 8 9 51 1 30 a6 50 9 4** V Gent Dp. 1 30 1) Philippine 8 08 9 59 1 38 «8 S8 9 f 0* a Gent St. P. 8 07 U 41 146 6 55 1 Sluiskilbrug 8 12 10 02 142 a7 02 9 £4* V n 9 812 11 54 151 703 M Sluiskil 8 16 10 07 146 a7 06 9 58* a Brussel 9 01 12 55 2 55 8 07 a Ter Neuzen 8 24 1015 1 54 a7 14 IC 06* Alleen op Zon- en Feestdagen, a Alleen op werkdagen. v. Axel, Wed. Gilijam&e 710 a. Hulst, Station 8 24 11 20 Op Zondagen v. Axel 8 40. 4 14 y. Hulst, Station 5 44 Axel, Wed. Gilijamse 8 30 9 54 2 30 4 7 4» 9 80 a. Hulat 10 10. v. Hulst 10 30. a. Axel 12 W erkdagen. Neuzen—Borsselen—Vlisaingen. Zondagen. Vertrek boot van Neuzen Aankomst Borsselen Aankomst te Vlissingen Vertrek trein van Vlissingen 7,10 10,35 7,30 10,55 8.40 na. 12,06 8,56 1,13 2.— 2,30 3,ZO 4.11 4,55 5,15 6,25 6,52 VI» 8,55 nm. 12,58 2,38 '5.1Ü 9,06 9* 1.06 4,- 5,30 9,25 II 3,25 4,10 6,40 10,3a II 2,85 5,30 Aankomst trein te Vlissingen Vertrek boot van Vlissingen Aankomst Borsselen Aankomst te Neuzen Vertrek boot van Neuzen 6,05 10.25 12, Aankomst te Hoedekenskerke 6.45 11.05 12,40 Vertr. tram van Hoedekeask. 7,03 11.15 12,57 Aankomst tram te Goes 7,25 11.39 1,21 Vertrek trein naar Roosendaal 7,41 12.17 1,44 Vlissingen 8,11 11.54 2,09 vb, 10,35 nm 7,40 10,55 8,— 12,05 9,10 nm. 1,13 ra. nm. 6,01 9,05 6 10 9,2» 6,30 10,35 7,40 3- 3.40 4,03 4,26 4.41 5,22 8,40 9,30 9,53 10,15 5,45 6,25 6.37 7,01 7,21 6.58 11,25 Aankomst trein van Roosendaal 8,04 10,33 11 52 2,07 6,35 8,49 Vlissingen 7,39 9,46 12 14 1,41 4,33 8,12 Vertrek tram van Goes 8,27 10.45 12 30 3,37 6,41 8,69 Aankomst tram te Hoedekensk. 8,44 11,07 12 "8 4,- 7,03 9,21 Vertrek boot van Hoedekensk. 8,50 11,15 1 4,10 7,10 9,30 Aankomst te Neuzen 9,30 11,55 1 40 4,50 7,60 10,10 Vertrek boot van Walsoorden 6,50 9,1011,301,3,45 6 7,25 9 36 Aankomst te Hansweert 7,20 9,4012,1,30 4,15 6 30 7,rél0 05 Vertrek tram van Hansweert 7,25 9,4512,101,35 4,20 6 40 8, Aankomst te .Vlake 7,35 9,55 12,20 1.45 4,30 6 50 8,10 Vertrek trein naar Roosendaal 7,54 10,0612,33 1,57 4,56 7 38 8,30 Vlissingen 7,4810,23 1,53 5,06 8,321113 Aankomst trein van Roosendaal Vlissingen Vertrek t-am van Vlake Aankomst te Hansweert Vertrek boot van Hansweert Aankomst te Walzoorden 7,48 10,23 11 42 7,64 10,06 8,- 10,25 11 60 8,10 10,85 12 6 10 8,16 10,40 12,15 6 40 8,46 11.1012,45 1,53 5,05 6,25 8,82 1,57 4,56 8,30 2,10 5 10 6,30 8,40 2,20 5,20 6,40 8,50 2,25 6 30 6,40 6,50 2,656 -7,10 9,20 Aankomst trein te Vlissingen 720 855 110312,58 228 705 Vertrek boot van Vlissingen 550 730 915 1130 1,10 245 4— 520 710 Aankomst boot te Breskens 620 8946 12— 1,40 316 430 650 740 Vertrek boot van Breskens 625 820 1040 1220 Aankomst te Vlissingen 665 850 1110 1260 Vertrek trein van Vlissingen 7l2 866 1132 118 De booten wachten op trainen, Indien dit, de dienst toelaat. De la bh benadering opgegeven 2.— 320 4f 5 606 750 2.30 350 605 735 820 411 615 662 840 vm. 6.urn. 6.40 6,50 7.07 7,43 9.10 5 35 6,15 6,37 7,01 7,21 8,37 vm, 9,07 nm. 8 35 7,41 9,18 9,35 9.45 10 2.) 812 8,43 9,05 9,15 9,55 7.— 1, 6.40 9 35 7,30 1,30 7.10 10 05 7.40 1.35 7.15 1,50 1.45 7.26 7.58 1.57 7.33 8.53 1,53 8,21 6 10 6 40 8.53 7.58 8.65 9.05 9.10 9.40 1.53 1.67 2.10 2.20 2.26 2,55 8.21 8.30 8.35 8.45 8.45 9.16 9 52 12 68 6,01 7,30 10,— 1 10 6,10 8,— 10,30 1 40 6,40 8,20 8,60 10,50 3 30 11,20 4- 11,32 411 6,65 7,26 7,34 unkomst der boot»*

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1931 | | pagina 8