Osmia Minor 112,50. Osnia Normaal f 15.
Voorhanden in den Boekhandel van j. C. VINK, Axel
is de nieuwe VUL'PENHOUDEH,
met vulling' door druk op het
achtereind. - Verbeterd systeem.
Stoombootdienst op de Wester-Schelde
Zeeuwsch-Vlaamsche
Tramweg-Maatschappij.
- :v-V -*
MIDDELEN VAN "V IHS !El V O Eï IF5
Axel (Drie
Sell on wen)
Terneuzen— Philippine.
Axel (Drie
Schouwen)
Walsoorden.
11 ro
Axel (Drie Schouwen)—Sas van Dent IJzendijke.
Drie Schouwen (Axel)- Moerbeke.
IJzendijkeVeldzicht (Grens).
Breskens—Hoofdplaat—Py ram ide.
Stoomtram
HulstWaizoorden.
VLISSIX G ENROOSEX DAAL.
8
Spoorweg Ter Neuzen— Gent.
*8 ;o
Auto-Omnibusdienst AxelHulst.
SPOOK WEG MECHELEN TEUNELZEN.
Van af 15 Mei 1931 tot nadere aankondiging.
Vlissingen—BorsselenNeuzen.
h~
2,10
NeuzenHoedekcnskerke.
HoedekenskerkeNeuzen.
l,4f>
Waizoorden—Hansweert—Vlake.
Vlake—HansweertWaizoorden.
VlissingenBreskens.
Breskens—Vlissingen
De tankomst der booten
O
OSM
,l,| B—
Driesch.
Axel
Zaamslag
Neuzen
Neuzen
Hoek
Philippine
5 30 5.85 7 40 1130
5 35 5.40 7 45 11 35
605 810 120'
6 29 8 35 12 26
6 30 9 20 12 58
6 43 9 33 1 13
6 58 9 50 1 28
2 85 6 02
2 40 6 07
8 05 6 30
3 30 5
4 2.) 7 25
4 35 7 40
4 49 7 55
V
Philippine 7 05
9 57
1 36
4 56
8 05
Hoek
7 20
10 07
1 50
5 10
8 20
a
Neuzen
7 35
10 22
2 05
5 25
8 35
V
Neuzen
7 40
1125
2.0
6-
8 40
Zaamslag
8 07
12
3 02
6 28
9 12
Axel
8 27
12 15
3 22
6 48
9 32
a
Drietch.
8 32
12 20
f 27
6 53
9 37
Driesch.
Asel
Zaamslag
Rapenburg
Hengstdijk
Groenendijk
Kioosterz.
Walsoorden
5 30
7 40
2 35
6 02
V
Walsoorden
7 20
1115
210
5 40
7 30
5 35
7 45
1135
2 40
6 07
Kif osterz.
7 26
1120
216
5 46
7 36
6 56
8 07
12 -
3
6 30
Groenendijk
731
1125
2 20
5 51
7 41
6 10
8 21
12 14
3 14
6 44
Hengstdijk
74L
11 35
2 30
6 01
7 51
6 20
8 31
12 24
3 24
6 54
Rapenburg
7 51
11 45
2 43
611
8 01
6 30
8 41
12 34
3 34
7 06
Zaamslag
8 07
12
3 02
6 28
817
6 35
'8 46
12 39
3 39
712
Axel
8 27
1215
3 22
6 48
83<
6 41
8 52
12 45
345
718
a
Driesch.
8 32
12 20
3 27
6 53
8 42
Drie Schouwen
Westdorpe
Pas van Gent
Philippine
Pvramide
IJzendijke
IJzendijke
Sehoondijke
6 CO
6 25
6 36
7 02
7 28
7 40
8 00
8 23
834 1221
8 54 12 36
9 '20 1 05
9 52
10 23
10 38
10 39
1) 02
136
2 01
213
214
2 35
3 29
3 45
4 18
4 51
515
5 27
5 28
5 46
6 55
715
7 33
8 02
8 30
8 45
f Rijdt op verzoek door tot Axel-Brug.
v Sehoondijke
a IJzendijke
v IJzendijke
Pvramide
Philippine
Sas ran Gent
Westdorpe
a Drie Schouwen
5 30
5 43
6 09
828 1231
8 46 12 ;0
913 1252
9 26 1 07
9 53
6 55 10 45
7 15 11 05
7 35 11 25
1 36
201
214
2 34
251
3 >3
408
4 23
4 52
5 20
5 40
6 01
6 20
7 20
7 36
8' 2
8 32
8 50
600 f9 10
v Drieschouwen 6 10
v Zaiddorpe 615
v Roodesluis(H.T.) 6 27
t Kruisstraat^ B.T.) 6 19
a Moerbeke 6 27
(B. T.)
9 40
9 45
9 57
9 49
9 57
12 25
12 30
1242
12 34
12 42
3 30
3 35
3 47
3 39
3 47
v Moerbeke
v Kruisstraat
v Roodeslut-- (H. T.)
v Zuiddorpe
a Drieschouwen
v. IJzendijke 8 47
a, Veldzicht (Grens) 8 55
3 25 6 21 v. Veldzieht Grens) 9— 3 45 6 35
3 3a 6 30 a. IJzendijke 9 10 3 55 6 45
v Breskens
v Hoofdplaat
Biervliet
Pyramids
TJaendijke
8 35
12 10
3 37
6 45
v IJzendijke
710
10 07
1 43
5
9
12 40
4 04
7 11
Pvramide
7 28
1024
2 01
5 15
915
12 55
415
7 25
Biervliet
7 35
10 34
210
6 23
9 25
105
4 24
7 35
v Hoofdplaat
7 51
10 55
2 26
5 3ê
9 40
1 20
4 40
7 50
a Breskens
815
1125
2 55
6 05
b b
v Hulst 6.— 8 25 1005
„Terhole 6 18 8 43 1028
Kuitaart, 6 26 8 51 1041
Kioosterz. 6 35 9 1050
aWalz. 6 40 9 05 li
fe Alleen op werkdagen. c Zon- en Feestd.
d Zen- en Feestd. 35 min. later.
b
12 ie 3
12 36 3 23
12 44 3 36
12 53 3 46
c b
5 40 8 40
6 03 9 03
616 9 13
6 25 9 20
12 f 8 3 55 6 35 9 3C
v Walz.
Kioosterz.
Kuitaart,
Terhole
a Hulst,
b
bd
b
b
c
b
647
910
1116
110
300
435
720
657
915
112!
120
310
445
730
706
924
1130
129
319
454
739
719
932
1138
142
332
507
752
742
950
1156
205
355
530
815
v Vliesingen tb 42
Middelburg f5 51
Gees f6 11
Vlake f6 23
Bergen op Zoom f6 49
a Roosendaal +7 03
v Roosendaal +7 13
a Rotterdam beurs f8 11
a Rotterdam D. P. f8 19
a Den Haag H.S. 8 52
Haarlem 9 27
j Amsterdam C.S. 9 44
v Roosendaal f7 09
a Breda f7 29
's Hertogenbosch
a Utrecht C.S.
v Nijmegen
a Arnhem
aS 05
a6 15
a6 49
a7 07
a7 53
a8 13
«8 40
a9 42
a9 50
10 22
10 57
11 14
8 45
9 07
9 57
10 58
1107
11 41
al 12 b7
a7 22 b7 10
a7 41 b7 43
a7 54 bï 58
a8 19 b8 42
a8 33 b9 -
d9 12
dlO 31
dl006
dlO 36
d'l 30
931
10 06
a9 18
a9 29
a9 49
alO 06
alO 51
all 09
11 21
12 38
12 46
1 21
1 57
2 14
11 22
11 42
12 30
1 36
al 50
a2 23
11 32
1141
12 17
12 33
1 18
1 36
al 52
a3 10
a3 17
3 52
4 27
4 44
al 46
a2 12
1 13
1 24
1 44
1 57
2 24
2 38
2 49
349
358
4 30
514
5 36
2 48
3 08
3 57
5 03
4 45
6 07
c j 64
c3 20
c4 03
c4 21
a4 53
6 09
617
6 52
727
7 44
4 46
5 07
5 56
7
6 48
7 25
4 14
4 24
4 53
5 08
5 51
6 08
6 39
8 06
7 54
8 22
8 57
9 14
6 33
o
o
M
7 31
7 56
8 61
8 59
9Ï2
9 57
10 14
615 d7 36
6 37 d7 56
7 31 d8 37
a 14 9 25
8 55 d9 17
9 3i d9 41
6 52
7 02
7 21
7 33
7 58
8 12
8 22
9 24
9 32
10 05
10 0
11 11
8 20
8 41
9 29
10 30
10 19
10 54
7 34
7 44
8 15
8 30
9 13
9 31
918
10 34
lu 42
1122
1157
12 14
9 43
10 21
Arnhem
6
57
8 22
10 24
119
2 38
a4
14
7 61
Nijmegen
7
22
8 44
10 47
147
3-0
4
37
8 13
Utrecht C.S.
7
12
8 50
10 34
137
a2 17
4
48
8 04
's Hertogenbosch
8
14
9 43
11 37
2 46
4 29
5
46
9(9
Breda
a5
46
6
50
8
59
10 29
12 22
3 32
517
6
38
9 56
Roosendaal
a6
22
7
28
9
21
10 51
11
30
12 44
8 54
f 38
7
02
1017
Amsterdam C.S.
a
6
28
815
10
18
1015
l! 15
118
2 45
4
15
7 46
Haarlem
a
6
48
8 31
10
37
1031
11 31
1 38
301
4
al
8 01
Den Haag H.S.
a
7
37
9C6
11
23
11 08
12 06
2 23
a3 51
5
06
8 36
Rotterdam D.P.
a4
56
b5
48
a
8
11
9 53
11
51
11 37
al2 43
2 52
a4 21
5
43
9 12
Rotterdam Beurs
b5
56
a
8
20
9 39
10
44
1145
al2 52
3 01
a4 03
5
62
9 21
Roosendaal
a6
19
b7
35
a
9
24
10 49
12
49
12 47
a2 14
3 57
a5 33
7
01
1019
Roosendaal
a6
39
b7
46
a
9
38
1101
1
04
12 52
f2 22
4 02
a543 b7
17 a7
82
10 29
Bergen op Zoom
a7
02
b8
09
a
9
53
1116
H
1 10
f2 38
4 22
a5 58 b7
36 a7
66
1044
Vlake
a7
48
b8
53
alO
23
1142
150
+3 04
6 05
a6 '25 b8
21 a8
47
1113
Goes
a8
11
b9
10
alO
35
1154
2 07
+316
6 22
a6 37 b8
37 a9
08
1125
Middelburg
a8
47
b9
44
alO
55
1214
M
2 37
+3 36
553
a6 57 b9
39 a9
47
11 45
Vlissingen
n8
65
b9
52
all
03
12 22
1
58
2 45
+3 44
6 01
a? 05 b9
17 a9
66
11 63
f Alleen 's Maandags en op 26 Mei,
op Zon- en feestdagen, o Markttrein
verschuldigd zijn.
niet op 25 Mei. a Alleen op werkdagen, b Alleen
DinsdagB. d Treinen voor welker gebruik toeslagen
v Neuzen
Sluiskil
Sluiskil Brug
Philippine
v Sas van Gent
v Selzaete
v Gent Dp.
a Gent St. P.
v
a Brussel
Alleen op
6 50
6 69
7 03
7 07
7 20
7 23
8 07
812
9 01
Zon-
8 50 12 25 5 40
8 59 12 34 5 49
9 03 12 38 5 53
9 07 12 42 5 57
9 20 12 65 6 10
11 01 12 2
1 30
146
1 M
6 10
11 41
11 54
12 55
6 55
7 01
2 55 8 07
*8 20
*8 29
*8 33
*8 37
9 39
10 26
10 36
11 51
v Brussel
Gent St. P.
Gent St. P.
Gent I)p.
Selzaete
Sas van Gent
Philippine
SluiskObrug
Sluiskil
a Ter Neuzen
6 28
6 42
7 30
8
8 08
8 12
8 16
8 24
7 12
8 15
821
8 39
9 20
9 50
9 58
10 02
10 08
1015
8 23
11 04
1201
12 17
1
1 30
1 38
1 42
146
154
5
516
6 20
6 50
6 8
7 02
7 06
7 14
6 53
7 34
8 06
8 22
9 '2*
94
9 f 0*
9 14*
9 58*
10 06*
en Feestdagen.
v. Axel, Wed. Gnlijamse 7
a. Hulst, Station 8 24
Op Zondagen v. Axel 8 40.
10
11 20
414
5 44
v. Hulst, Station
Axel, Wed. Gilijamse
a. Hulst 10 10. v. Hulst 10 30. a. Axel 12
8 30
9 54
2 £0
4
7 49
9 30
v Ter Neuzen
Sluiskil
As ei
Kijkuit
Hulst
a St. Nicolaas
v St. Nie. n. Antw.
a Antwerf en
v St. Nic. n. Meeh.
a Meeh len
v Mechelen
a Brussel
7 30
11 25
135
4 25
7 40
11 35
1 45
4 35
811
12 0»
2 16
5 06
819
12 13
2 £4
5 14
8 26
1219
2 31
6 21
615 10 58 2 04 5 02* v Brussel f5 12
6 24 11 06 2 13 5 11 a Mechelen 6 07
6 33 11 14 2 21 "5 21 v Mechelen 612
641 1121 229 528 a St. Nic. v. Meeh. 7 19
6 53 11 33 2 40 6 42 v Antwerpen 612
7 13 11 40 2 50 5 f 8 a St. Nic. v. Antw. 7 15
a7 56 12 06 c3 32 6 06 v St. Nic n. Tern. 7 25
a8 9 12 57 cl 1 i 6 51 Hulst 8 20
83' 1209 306 60' „Kijkuit 8 27
9 33 1 01 4 04 7 09 Axel 8 36
9 11 1 11 4 25 7 19 „Sluiskil 8 46
10 01 1 55 4 50 7 46 a Ter Neuzen 8 63
a Op Zon- en feestdagen 17 minuten later, c Zon- en feestdagen 1 u. en
Vertrekt Zondags 1 uur eu 18 minuten later, b 's Zaterdags om 1,01.
f 1 ertrekt vau station Zuid en lijdt alleen op werkdagen.
9 41
10 11
10 27
11 32
11 14
12 04
12 10
1 03
1 11
1 19
1 28
1 37
bl 15
12
1 56
2 58
2 04
2 54
311
4 -
4 08
416
4 25
4 34
min.
6 52
6 13
6 23
7 24
7 06
7 45
7 48
8 44
8 53
9
9 09
9 18
later
W erkdagen.
Neuzen—Borsselen—Vlissingen.
Vertrek boot van Neuzen
Aankomst Borsselen
Aankomst te Vlissiugen
Vertrek trein van Vlissingen
7,10 10,35
7,30 10,55
8,40 nm. 12,05
8,53 1,18
nm 2.-
Aankomst trein te Vlissingen vin. 8,55 Dn
Venrek boot van Vlissingen 5,10 9,05
Aankomst Borsselen 5,30 9,25
Aankomst te Feuzen 6,40 10,35
2,20
3,30
4,15
12,32
12.40
Vertrek boot van Neuzen 6,05 10.25 12,
Aankomst te floedekenskerke 6,45 11.05 12,40
Vertr. tram van Hoedekensk. 7,03 11.15 12,57
Aankomst tram te Goes 7,25 11.39 1,21
Vertrek trein naar Roosendaal 7,41 12.17 1,44
Vlissingen 8,U 11.54 2,23
3,15
3,55
4,03
4,25
4,58
5,22
5,45
6,25
6,37
7,01
7,21
9.08
4,55
5,15
6,25
6,52
4,-
4,"0
5,30
8,40
9,20
9,40 i
10,15
11,25
Zondagen.
vm. 10,35 nm 7,40
10.55 8,-
12,05 9,10
nm. 1,13
vm.
nm. 6,01
9,05 6 10
9,25 6,30
10,35 7,40
vm.
Aankomst trein van Roosendaal
3,04
10,33
11,52
2,21
6,35
9,04
Vlissingen
7,39
9,46
U 14
1,41
4,51
8,12
Vertrek tram vau Goes
8,27
10,45
12,30
3,37
6,41
9,27
Aankomst tram te Hoedekensk.
8,44
11,07
12, 3
4,
7,03
9,49
Vertrek boot van HoedekeDsk.
8,50
11,15
1,-
4,10
7,10
9,50
Aankomst te Neuzen
9,30
11,55
4,50
7,50
10,30
Vertrek boot van Waizoorden 6,50 9,1011,301,4,- 6 7,25 9 35
Aankomst te Hansweert 7,20 9,4012,- 1,30 4,30 6 30 7,15 10 06
Vertrek tram van Hansweert 7,25 9,4512,101,35 4,40 6 40 8,
Aankomst te Vlake 7,35 9,5512,20 1,45 4,50 6 50 8,10
Vertrek trein naar Roosendaal 7,54 10,0612,331,57 6,08 33 8,30
Vlissingen 7,48 10,23 2,07 5,06 8,47 11 13
Aankomst trein van Roosendaal 7,4810,2311 42 2,07 5,05 6,25 8,47
Vlissingen 7,5410,06 1,57 5,08 8,30
Vertrek t-am van Vlake 8,- 10,251160 2,105 10 6,30 8,50
Aankomst te Hansweert 8,10 10,85 12 2,20 6,20 6.40 9,
Vertrek boot van Hansweert 610 8,1610,4012,16 2,2.» 6 30 6,40 9,05
Aankomst te Waizoorden 6 40 8,4611,1012,45 2,65 6 7,10 9,35
Aankomst trein te Vlissingen630 720 855 110312,32 3— 435 601 705
Vertrek boot van Vlissingen 550 730 915 1130 1,00 3<5 440 6.0 725
Aankomst boot te B'et kens 690 8— 945 12— 1,3Q 330 510 640 765
Vertrek boot van Breskens 625 820 1040 1216
Aankomst te Vlissingen 655 850 1110 1245
Vertrek trein van Vlissingen 712 856 1132 113
De booten wachten op trainen, Indien dit de dienBt toelaat,
la bil benadering opgegeven,
1.35 336 530 650 8—
2.05 406 6- 720 830
415 615 734 840
6.nm.
6.40
6,50
7.07
7,43
9.10
5 35
6,15
6,37
7,01
7,21
8,37
vm. 9,07 nm. 8 35
7,41
9,18
9,35
9.45
10 2»
812
8,43
9,05
9,15
9,55
7
7.70
7,40
T.50
7.58
8.63
1
1,30
1.36
1. 45
1.57
2. 07
6.40
7.10
7.15
7.26
7.33
8,21
9 15
9 45
8.53
2.07
8.21
7.68
1.57
8.30
8.65
2.10
8.35
9.05
2.20
8.45
6 10
9.10
2.25
8.45
6 40
9.40
2,55
9.15
9 52
7,30 10,—
8,— 10,30
12 22 6,01
205 6,10
2 35 6,40
8,20 10,60 3 30 6,50
8,60 11,20 4- 7,20
11,38 416 7,34