Osmia Minor 112,50. Osnia Normaal f 15. Voorhanden in den Boekhandel van j. C. VINK, Axel is de nieuwe VUL'PENHOUDEH, met vulling' door druk op het achtereind. - Verbeterd systeem. Stoombootdienst op de Wester-Schelde Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij. - :v-V -* MIDDELEN VAN "V IHS !El V O Eï IF5 Axel (Drie Sell on wen) Terneuzen— Philippine. Axel (Drie Schouwen) Walsoorden. 11 ro Axel (Drie Schouwen)—Sas van Dent IJzendijke. Drie Schouwen (Axel)- Moerbeke. IJzendijkeVeldzicht (Grens). Breskens—Hoofdplaat—Py ram ide. Stoomtram HulstWaizoorden. VLISSIX G ENROOSEX DAAL. 8 Spoorweg Ter Neuzen— Gent. *8 ;o Auto-Omnibusdienst AxelHulst. SPOOK WEG MECHELEN TEUNELZEN. Van af 15 Mei 1931 tot nadere aankondiging. Vlissingen—BorsselenNeuzen. h~ 2,10 NeuzenHoedekcnskerke. HoedekenskerkeNeuzen. l,4f> Waizoorden—Hansweert—Vlake. Vlake—HansweertWaizoorden. VlissingenBreskens. Breskens—Vlissingen De tankomst der booten O OSM ,l,| B— Driesch. Axel Zaamslag Neuzen Neuzen Hoek Philippine 5 30 5.85 7 40 1130 5 35 5.40 7 45 11 35 605 810 120' 6 29 8 35 12 26 6 30 9 20 12 58 6 43 9 33 1 13 6 58 9 50 1 28 2 85 6 02 2 40 6 07 8 05 6 30 3 30 5 4 2.) 7 25 4 35 7 40 4 49 7 55 V Philippine 7 05 9 57 1 36 4 56 8 05 Hoek 7 20 10 07 1 50 5 10 8 20 a Neuzen 7 35 10 22 2 05 5 25 8 35 V Neuzen 7 40 1125 2.0 6- 8 40 Zaamslag 8 07 12 3 02 6 28 9 12 Axel 8 27 12 15 3 22 6 48 9 32 a Drietch. 8 32 12 20 f 27 6 53 9 37 Driesch. Asel Zaamslag Rapenburg Hengstdijk Groenendijk Kioosterz. Walsoorden 5 30 7 40 2 35 6 02 V Walsoorden 7 20 1115 210 5 40 7 30 5 35 7 45 1135 2 40 6 07 Kif osterz. 7 26 1120 216 5 46 7 36 6 56 8 07 12 - 3 6 30 Groenendijk 731 1125 2 20 5 51 7 41 6 10 8 21 12 14 3 14 6 44 Hengstdijk 74L 11 35 2 30 6 01 7 51 6 20 8 31 12 24 3 24 6 54 Rapenburg 7 51 11 45 2 43 611 8 01 6 30 8 41 12 34 3 34 7 06 Zaamslag 8 07 12 3 02 6 28 817 6 35 '8 46 12 39 3 39 712 Axel 8 27 1215 3 22 6 48 83< 6 41 8 52 12 45 345 718 a Driesch. 8 32 12 20 3 27 6 53 8 42 Drie Schouwen Westdorpe Pas van Gent Philippine Pvramide IJzendijke IJzendijke Sehoondijke 6 CO 6 25 6 36 7 02 7 28 7 40 8 00 8 23 834 1221 8 54 12 36 9 '20 1 05 9 52 10 23 10 38 10 39 1) 02 136 2 01 213 214 2 35 3 29 3 45 4 18 4 51 515 5 27 5 28 5 46 6 55 715 7 33 8 02 8 30 8 45 f Rijdt op verzoek door tot Axel-Brug. v Sehoondijke a IJzendijke v IJzendijke Pvramide Philippine Sas ran Gent Westdorpe a Drie Schouwen 5 30 5 43 6 09 828 1231 8 46 12 ;0 913 1252 9 26 1 07 9 53 6 55 10 45 7 15 11 05 7 35 11 25 1 36 201 214 2 34 251 3 >3 408 4 23 4 52 5 20 5 40 6 01 6 20 7 20 7 36 8' 2 8 32 8 50 600 f9 10 v Drieschouwen 6 10 v Zaiddorpe 615 v Roodesluis(H.T.) 6 27 t Kruisstraat^ B.T.) 6 19 a Moerbeke 6 27 (B. T.) 9 40 9 45 9 57 9 49 9 57 12 25 12 30 1242 12 34 12 42 3 30 3 35 3 47 3 39 3 47 v Moerbeke v Kruisstraat v Roodeslut-- (H. T.) v Zuiddorpe a Drieschouwen v. IJzendijke 8 47 a, Veldzicht (Grens) 8 55 3 25 6 21 v. Veldzieht Grens) 9— 3 45 6 35 3 3a 6 30 a. IJzendijke 9 10 3 55 6 45 v Breskens v Hoofdplaat Biervliet Pyramids TJaendijke 8 35 12 10 3 37 6 45 v IJzendijke 710 10 07 1 43 5 9 12 40 4 04 7 11 Pvramide 7 28 1024 2 01 5 15 915 12 55 415 7 25 Biervliet 7 35 10 34 210 6 23 9 25 105 4 24 7 35 v Hoofdplaat 7 51 10 55 2 26 5 3ê 9 40 1 20 4 40 7 50 a Breskens 815 1125 2 55 6 05 b b v Hulst 6.— 8 25 1005 „Terhole 6 18 8 43 1028 Kuitaart, 6 26 8 51 1041 Kioosterz. 6 35 9 1050 aWalz. 6 40 9 05 li fe Alleen op werkdagen. c Zon- en Feestd. d Zen- en Feestd. 35 min. later. b 12 ie 3 12 36 3 23 12 44 3 36 12 53 3 46 c b 5 40 8 40 6 03 9 03 616 9 13 6 25 9 20 12 f 8 3 55 6 35 9 3C v Walz. Kioosterz. Kuitaart, Terhole a Hulst, b bd b b c b 647 910 1116 110 300 435 720 657 915 112! 120 310 445 730 706 924 1130 129 319 454 739 719 932 1138 142 332 507 752 742 950 1156 205 355 530 815 v Vliesingen tb 42 Middelburg f5 51 Gees f6 11 Vlake f6 23 Bergen op Zoom f6 49 a Roosendaal +7 03 v Roosendaal +7 13 a Rotterdam beurs f8 11 a Rotterdam D. P. f8 19 a Den Haag H.S. 8 52 Haarlem 9 27 j Amsterdam C.S. 9 44 v Roosendaal f7 09 a Breda f7 29 's Hertogenbosch a Utrecht C.S. v Nijmegen a Arnhem aS 05 a6 15 a6 49 a7 07 a7 53 a8 13 «8 40 a9 42 a9 50 10 22 10 57 11 14 8 45 9 07 9 57 10 58 1107 11 41 al 12 b7 a7 22 b7 10 a7 41 b7 43 a7 54 bï 58 a8 19 b8 42 a8 33 b9 - d9 12 dlO 31 dl006 dlO 36 d'l 30 931 10 06 a9 18 a9 29 a9 49 alO 06 alO 51 all 09 11 21 12 38 12 46 1 21 1 57 2 14 11 22 11 42 12 30 1 36 al 50 a2 23 11 32 1141 12 17 12 33 1 18 1 36 al 52 a3 10 a3 17 3 52 4 27 4 44 al 46 a2 12 1 13 1 24 1 44 1 57 2 24 2 38 2 49 349 358 4 30 514 5 36 2 48 3 08 3 57 5 03 4 45 6 07 c j 64 c3 20 c4 03 c4 21 a4 53 6 09 617 6 52 727 7 44 4 46 5 07 5 56 7 6 48 7 25 4 14 4 24 4 53 5 08 5 51 6 08 6 39 8 06 7 54 8 22 8 57 9 14 6 33 o o M 7 31 7 56 8 61 8 59 9Ï2 9 57 10 14 615 d7 36 6 37 d7 56 7 31 d8 37 a 14 9 25 8 55 d9 17 9 3i d9 41 6 52 7 02 7 21 7 33 7 58 8 12 8 22 9 24 9 32 10 05 10 0 11 11 8 20 8 41 9 29 10 30 10 19 10 54 7 34 7 44 8 15 8 30 9 13 9 31 918 10 34 lu 42 1122 1157 12 14 9 43 10 21 Arnhem 6 57 8 22 10 24 119 2 38 a4 14 7 61 Nijmegen 7 22 8 44 10 47 147 3-0 4 37 8 13 Utrecht C.S. 7 12 8 50 10 34 137 a2 17 4 48 8 04 's Hertogenbosch 8 14 9 43 11 37 2 46 4 29 5 46 9(9 Breda a5 46 6 50 8 59 10 29 12 22 3 32 517 6 38 9 56 Roosendaal a6 22 7 28 9 21 10 51 11 30 12 44 8 54 f 38 7 02 1017 Amsterdam C.S. a 6 28 815 10 18 1015 l! 15 118 2 45 4 15 7 46 Haarlem a 6 48 8 31 10 37 1031 11 31 1 38 301 4 al 8 01 Den Haag H.S. a 7 37 9C6 11 23 11 08 12 06 2 23 a3 51 5 06 8 36 Rotterdam D.P. a4 56 b5 48 a 8 11 9 53 11 51 11 37 al2 43 2 52 a4 21 5 43 9 12 Rotterdam Beurs b5 56 a 8 20 9 39 10 44 1145 al2 52 3 01 a4 03 5 62 9 21 Roosendaal a6 19 b7 35 a 9 24 10 49 12 49 12 47 a2 14 3 57 a5 33 7 01 1019 Roosendaal a6 39 b7 46 a 9 38 1101 1 04 12 52 f2 22 4 02 a543 b7 17 a7 82 10 29 Bergen op Zoom a7 02 b8 09 a 9 53 1116 H 1 10 f2 38 4 22 a5 58 b7 36 a7 66 1044 Vlake a7 48 b8 53 alO 23 1142 150 +3 04 6 05 a6 '25 b8 21 a8 47 1113 Goes a8 11 b9 10 alO 35 1154 2 07 +316 6 22 a6 37 b8 37 a9 08 1125 Middelburg a8 47 b9 44 alO 55 1214 M 2 37 +3 36 553 a6 57 b9 39 a9 47 11 45 Vlissingen n8 65 b9 52 all 03 12 22 1 58 2 45 +3 44 6 01 a? 05 b9 17 a9 66 11 63 f Alleen 's Maandags en op 26 Mei, op Zon- en feestdagen, o Markttrein verschuldigd zijn. niet op 25 Mei. a Alleen op werkdagen, b Alleen DinsdagB. d Treinen voor welker gebruik toeslagen v Neuzen Sluiskil Sluiskil Brug Philippine v Sas van Gent v Selzaete v Gent Dp. a Gent St. P. v a Brussel Alleen op 6 50 6 69 7 03 7 07 7 20 7 23 8 07 812 9 01 Zon- 8 50 12 25 5 40 8 59 12 34 5 49 9 03 12 38 5 53 9 07 12 42 5 57 9 20 12 65 6 10 11 01 12 2 1 30 146 1 M 6 10 11 41 11 54 12 55 6 55 7 01 2 55 8 07 *8 20 *8 29 *8 33 *8 37 9 39 10 26 10 36 11 51 v Brussel Gent St. P. Gent St. P. Gent I)p. Selzaete Sas van Gent Philippine SluiskObrug Sluiskil a Ter Neuzen 6 28 6 42 7 30 8 8 08 8 12 8 16 8 24 7 12 8 15 821 8 39 9 20 9 50 9 58 10 02 10 08 1015 8 23 11 04 1201 12 17 1 1 30 1 38 1 42 146 154 5 516 6 20 6 50 6 8 7 02 7 06 7 14 6 53 7 34 8 06 8 22 9 '2* 94 9 f 0* 9 14* 9 58* 10 06* en Feestdagen. v. Axel, Wed. Gnlijamse 7 a. Hulst, Station 8 24 Op Zondagen v. Axel 8 40. 10 11 20 414 5 44 v. Hulst, Station Axel, Wed. Gilijamse a. Hulst 10 10. v. Hulst 10 30. a. Axel 12 8 30 9 54 2 £0 4 7 49 9 30 v Ter Neuzen Sluiskil As ei Kijkuit Hulst a St. Nicolaas v St. Nie. n. Antw. a Antwerf en v St. Nic. n. Meeh. a Meeh len v Mechelen a Brussel 7 30 11 25 135 4 25 7 40 11 35 1 45 4 35 811 12 0» 2 16 5 06 819 12 13 2 £4 5 14 8 26 1219 2 31 6 21 615 10 58 2 04 5 02* v Brussel f5 12 6 24 11 06 2 13 5 11 a Mechelen 6 07 6 33 11 14 2 21 "5 21 v Mechelen 612 641 1121 229 528 a St. Nic. v. Meeh. 7 19 6 53 11 33 2 40 6 42 v Antwerpen 612 7 13 11 40 2 50 5 f 8 a St. Nic. v. Antw. 7 15 a7 56 12 06 c3 32 6 06 v St. Nic n. Tern. 7 25 a8 9 12 57 cl 1 i 6 51 Hulst 8 20 83' 1209 306 60' „Kijkuit 8 27 9 33 1 01 4 04 7 09 Axel 8 36 9 11 1 11 4 25 7 19 „Sluiskil 8 46 10 01 1 55 4 50 7 46 a Ter Neuzen 8 63 a Op Zon- en feestdagen 17 minuten later, c Zon- en feestdagen 1 u. en Vertrekt Zondags 1 uur eu 18 minuten later, b 's Zaterdags om 1,01. f 1 ertrekt vau station Zuid en lijdt alleen op werkdagen. 9 41 10 11 10 27 11 32 11 14 12 04 12 10 1 03 1 11 1 19 1 28 1 37 bl 15 12 1 56 2 58 2 04 2 54 311 4 - 4 08 416 4 25 4 34 min. 6 52 6 13 6 23 7 24 7 06 7 45 7 48 8 44 8 53 9 9 09 9 18 later W erkdagen. Neuzen—Borsselen—Vlissingen. Vertrek boot van Neuzen Aankomst Borsselen Aankomst te Vlissiugen Vertrek trein van Vlissingen 7,10 10,35 7,30 10,55 8,40 nm. 12,05 8,53 1,18 nm 2.- Aankomst trein te Vlissingen vin. 8,55 Dn Venrek boot van Vlissingen 5,10 9,05 Aankomst Borsselen 5,30 9,25 Aankomst te Feuzen 6,40 10,35 2,20 3,30 4,15 12,32 12.40 Vertrek boot van Neuzen 6,05 10.25 12, Aankomst te floedekenskerke 6,45 11.05 12,40 Vertr. tram van Hoedekensk. 7,03 11.15 12,57 Aankomst tram te Goes 7,25 11.39 1,21 Vertrek trein naar Roosendaal 7,41 12.17 1,44 Vlissingen 8,U 11.54 2,23 3,15 3,55 4,03 4,25 4,58 5,22 5,45 6,25 6,37 7,01 7,21 9.08 4,55 5,15 6,25 6,52 4,- 4,"0 5,30 8,40 9,20 9,40 i 10,15 11,25 Zondagen. vm. 10,35 nm 7,40 10.55 8,- 12,05 9,10 nm. 1,13 vm. nm. 6,01 9,05 6 10 9,25 6,30 10,35 7,40 vm. Aankomst trein van Roosendaal 3,04 10,33 11,52 2,21 6,35 9,04 Vlissingen 7,39 9,46 U 14 1,41 4,51 8,12 Vertrek tram vau Goes 8,27 10,45 12,30 3,37 6,41 9,27 Aankomst tram te Hoedekensk. 8,44 11,07 12, 3 4, 7,03 9,49 Vertrek boot van HoedekeDsk. 8,50 11,15 1,- 4,10 7,10 9,50 Aankomst te Neuzen 9,30 11,55 4,50 7,50 10,30 Vertrek boot van Waizoorden 6,50 9,1011,301,4,- 6 7,25 9 35 Aankomst te Hansweert 7,20 9,4012,- 1,30 4,30 6 30 7,15 10 06 Vertrek tram van Hansweert 7,25 9,4512,101,35 4,40 6 40 8, Aankomst te Vlake 7,35 9,5512,20 1,45 4,50 6 50 8,10 Vertrek trein naar Roosendaal 7,54 10,0612,331,57 6,08 33 8,30 Vlissingen 7,48 10,23 2,07 5,06 8,47 11 13 Aankomst trein van Roosendaal 7,4810,2311 42 2,07 5,05 6,25 8,47 Vlissingen 7,5410,06 1,57 5,08 8,30 Vertrek t-am van Vlake 8,- 10,251160 2,105 10 6,30 8,50 Aankomst te Hansweert 8,10 10,85 12 2,20 6,20 6.40 9, Vertrek boot van Hansweert 610 8,1610,4012,16 2,2.» 6 30 6,40 9,05 Aankomst te Waizoorden 6 40 8,4611,1012,45 2,65 6 7,10 9,35 Aankomst trein te Vlissingen630 720 855 110312,32 3— 435 601 705 Vertrek boot van Vlissingen 550 730 915 1130 1,00 3<5 440 6.0 725 Aankomst boot te B'et kens 690 8— 945 12— 1,3Q 330 510 640 765 Vertrek boot van Breskens 625 820 1040 1216 Aankomst te Vlissingen 655 850 1110 1245 Vertrek trein van Vlissingen 712 856 1132 113 De booten wachten op trainen, Indien dit de dienBt toelaat, la bil benadering opgegeven, 1.35 336 530 650 8— 2.05 406 6- 720 830 415 615 734 840 6.nm. 6.40 6,50 7.07 7,43 9.10 5 35 6,15 6,37 7,01 7,21 8,37 vm. 9,07 nm. 8 35 7,41 9,18 9,35 9.45 10 2» 812 8,43 9,05 9,15 9,55 7 7.70 7,40 T.50 7.58 8.63 1 1,30 1.36 1. 45 1.57 2. 07 6.40 7.10 7.15 7.26 7.33 8,21 9 15 9 45 8.53 2.07 8.21 7.68 1.57 8.30 8.65 2.10 8.35 9.05 2.20 8.45 6 10 9.10 2.25 8.45 6 40 9.40 2,55 9.15 9 52 7,30 10,— 8,— 10,30 12 22 6,01 205 6,10 2 35 6,40 8,20 10,60 3 30 6,50 8,60 11,20 4- 7,20 11,38 416 7,34

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1931 | | pagina 4