Osmia Minor f 12,50. Osmia Normaal f 15. Voorhanden in den Boekhandel van J. C. VINK, Axel is de nieuwe VULPENHOUDER met vulling door druk op het achtereind. - Verbeterd systeem. Stoombootdienst op de Wester-Schelde Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij. M1DDB E3IST VAN VE3R VOER Axel (Drie Sebonwen)—Terneuzen— Philippine. Axel (Drie Schouwen) Walsoorden. Axel (Drie Schouwen)—Sas van Gent IJzemlijkc. Drie Schouwen (Axel)—Moerbeke. BreskensHoofdplaat— Py ram ide. Stoomtram Hulst—Walzoordrn. VLISSINGEN—ROOSENDAAL. IJzendijkeVeldzicht (Grens). Spoorweg Ter Neuzen—Gent. Auto-Omnibusdienst AxelHuist. Si OOBWEG MEUBELEN- IER NEUZEN. Van af 15 Mei 1931 tot nadere aankondiging. Vlissingen—Borsselen—Neuzen. NeuzenHoedekenskerke. Hoedekenskerke—Neuzen. WalzoordenHanswcertVlake. V lake—Hans weert—Walzoorden VUssingen—Breskens. BreskensVlissingen. Driesch. Axel Zaa insla g Keuzen Keuzen Hoek Philippine 5 30 5.35 7 40 11 30 5 35 5.40 7 45 11 35 605 8 10 1201 6 29 8 35 12 26 6 30 9 20 12 58 6 43 9 35 1 13 6 58 9 50 1 28 2 35 6 02 v Philippine 7 05 9 57 1 36 4 55 8 05 2 40 6 07 „Hoek' 7 20 10 07 1 50 5 K> 8 20 3 05 6 30 a Neuzen 7 35 10 22 2 05 5 25 8 35 3 30 fifft v Ken zen 740 11 25 210 6— 840 4 20 7 25 Zaamslag 8 07 12— 3 02 6 28 9 12 4 35 7 40 „Axel 8 27 1215 312 6 48 9 32 4 49 7 55 a Driefch. 8 32 12 20 3-27 6 53 9 37 Driesch. 5 30 7 40 1130 2 35 6 02 Axel 5 35 7 45 11 35 2 40 6 07 Zaamslag 6 56 8 07 12 3 6 30 Rapenburg 6 10 8 21 12 14 3 14 6 44 Hengstdijk 6 20 8 31 12 24 3 24 6 54 Groenendijk 6 30 8 41 12 34 3 34 7 0S Kloosterz. 6 35 8 46 12 39 3 39 7 12 Walsoorden 6 41 8 52 12 45 3 45 7 18 7 20 7 26 731 7 41 7 51 8 07 v Walsoorden Kl( osterz. Groenendijk Hengstdijk Rapenburg Zaamslag Axel Driesch. 8 27 8 32 11 15 11 20 11 25 1135 11 46 12 12 15 12 20 210 216 2 20 2 30 2 43 3 02 3 22 3 27 5 40 5 46 5 51 6 01 611 6 28 6 48 6 53 7 30 7 36 741 7 51 801 817 8 37 8 42 v Drie Schouwen 6 CO 8 34 12 21 Westdorpe Sas van Gent Philippine Pyramide a IJzeudijke v IJzendijke a Schoondijke 6 25 6 36 7 02 7 28 7 40 8 00 8 23 8 54 12 36 9 20 105 9 32 10 23 10 38 10 39 11 02 136 2 01 213 214 2 35 3 29 3 45 4 18 4 51 515 5 27 5 28 6 55 7 15 7 35 8 02 8 30 8 45 5 46 f Rijdt op verzoek door tot Axel-Brug. Schoondijke IJzendijke IJzendijke Pyramide Philippine Sas van Gent Westdorpe Drie Schouwen 8 28 8 46 913 9 26 9 53 10 45 715 11 05 7 35 11 25 5 30 5 43 6 09 6 55 1231 lz f0 12 52 107 1 36 201 214 2 34 2 51 313 408 4 2b 4 52 5 20 5 40 6 01 6 20 7 20 7 36 8' 2 8 32 8 50 600 +9 10 v Driesehouwen 6 10 v Zuiddorpe 6 15 v Soodesluis(H,T.) 6 27 v Kruisstraat^ B.T.) 6 19 a Moerbeke 6 27 9 40 12 25 3 30 v Moerbeke (B. T.) 9 45 12 S0 3 35 v Kruisstraat 9 57 12 42 3 47 v Roodeslui* (H. T.) 9 49 12 34 3 39 v Zuiddorpe 9 57 12 42 3 47 a Driesehouwen 7 30 7 40 811 819 8 26 11 25 11 35 12 05 1213 1219 135 1 45 2 16 2 24 2 31 Uzendijke 8 47 Veldoicht (Grens) 8 55 V Breskens 8 35 12 10 3 37 6 45 r IJzendijke 710 10 07 1 43 5 V Hoofdplaat 9 12 40 4 02 711 Pyramide 7 28 1024 2 01 5 15 9 Biervliet 915 12 55 4 15 7 25 Biervliet 7 35 10 34 210 5 23 9 Pyramide 9 25 105 4 24 7 35 v Hoofdplaat 7 51 10 55 2 26 5 36 9 TJzendqke 9 40 1 20 4 40 7 50 a Breskens 815 1125 2 55 6 05 b b v Hulst 6 8 25 1005 „Terhole 6 18 8 43 1028 „Kuitaart, 6 26 8 51 1041 Kloosterz. 6 S5 9 1050 aWalz. 6 46 9 05 li fe Alleen op werkdagen. c Zon- en Feestd d Zon- en Feestd. 35 min. later. b c b 12 IC 3 5 40 8 40 12 36 3 23 6 03 9 03 12 44 3 36 6 16 9 13 12 53 3 4n 6 25 9 20 1218 3 55 6 35 9 3C v Walz. Kloosterz. Kuitaart, Terhole a Hulst, b 647 657 706 719 742 bd 910 915 921 932 950 b 1116 1121 1130 1138 1156 b 110 120 129 142 205 c 800 310 319 332 356 b 4S5 445 454 507 530 Vlissingen Middelburg Goes Vlake Bergen op Zoom Roosendaal Roosendaal Rotterdam beurs Rotterdam D. P. Des Haag H.S. Haarlem Amsterdam C.S. Roosendaal Breda Hertogenbosch Utreeht C.S. Nijmegen tb 42 f5 51 f6 11 f6 28 f6 49 +7 03 +7 13 f811 f819 8 52 9 27 9 44 +7 09 t7 29 a Arnhem aS 05 a6 15 a6 49 a7 07 a7 53 a8 13 «8 40 a9 42 a9 50 10 22 10 67 11 14 8 45 9 07 9 57 10 58 1107 11 41 a7 12 b7 a7 22 b7 10 a7 41 b7 43 a7 54 bV 58 a8 19 b8 42 a8 33 b9 - d9 12 dlü 31 dlO 06 dlO 36 dll 30 931 10 06 a9 18 a9 29 a9 49 alO 06 alO 51 all 09 11 24 12 38 12 46 1 22 1 57 2 14 11 22 11 42 12 30 136 al 60 a2 23 11 32 1141 12 17 12 33 118 1 36 al 52 a3 10 a3 17 3 52 4 27 4 44 al 46 a2 12 1 13 1 24 1 44 1 57 2 24 2 38 2 49 3 49 3 58 4 30 5 14 5 36 2 48 3 08 3 57 5 03 4 45 6 07 c3 04 c3 20 c4 03 c4 21 a4 53 6 09 6 17 6 52 7 27 7 44 4 46 5 07 5 56 7 6 48 7 25 4 14 4 24 4 53 5 08 551 6 08 6 39 8 06 7 54 8 22 8 57 9 14 6 15 6 37 731 914 8 55 9 3<t 6 33 o O M 7 31 7 56 8 51 8 59 9 '22 9 57 10 14 d7 36 d7 56 d8 37 6 26 d9 17 d9 41 6 52 7 02 7 21 7 33 7 58 8 12 8 22 9 24 9 32 10 05 10 0 11 11 820 8 41 9 29 10 30 10 19 10 54 7 34 7 44 815 8 30 9 13 9 31 9 38 1031 10 42 1122 1157 12 14 9 43 10 21 V Arnhem Nijmegen Utrecht C.S. 's Hertogenbosch Breda Roosendaal v Amsterdam C.S. Haarlem Den Haag H.S. Rotterdam D.P. Rotterdam Beurs a Roosendaal V Roosendaal Bergen op Zoom Tj Vlake ,i Goes Middelburg a Vlissingen f Alleen 's Maandags en o op Zon- en feestdagen, e verschuldigd zijn. a5 46 a6 22 a4 56 a6 19 a6 39 a7 02 a7 48 a8 11 a8 47 a8 55 6 60 7 28 b5 48 b5 56 b7 35 b7 46 b8 09 b8 53 b9 10 b9 44 b9 62 6 57 7 22 712 814 8 59 9 21 a 6 28 a 6 48 a 7 37 a 8 11 a 8 20 a 9 24 a 9 38 a 9 53 alO 23 alO 35 alO 55 all03 26 Mel, arkttrein 1 19 2 58 147 3 40 187 a2 17 2 46 4 29 158 1! 15 11 31 12 06 f2 22 f2 38 f3 04 +316 +3 36 +3 44 3 32 8 64 118 1 38 517 6 38 2 45 3 01 a4 14 4 37 448 6 46 6 38 7 51 8 13 8 04 9(9 9 56 7 02 10 17 415 746 8 22 8 44 8 50 9 43 10 29 10 51 8 15 8 31 9C6 9 53 9 39 10 49 1101 1116 1142 1154 1214 12 22 niet op 26 Mei. a Alleen op werkdagen, b Alleen Dinsdags, d Treinen voor welker gebruik toeslagen 10 24 10 47 10 34 11 37 12 22 1130 12 44 1018 1015 10 37 10 31 1123 1108 11 51 11 37 al2 43 10 44 1145 al2 52 12 49 12 47 a2 14 104 12 52 1 10 150 2 07 2 37 2 45 2 23 a3 51 2 59 a4 21 3 01 a4 05 3 57 a5 33 4 dl 5 06 5 43 5 52 8 01 8 36 9 12 9 21 7 01 1019 4 02 a5 43 b7 17 a7 32 10 29 4 22 a5 58 b7 38 a7 56 10 44 6 05 a6 25 b8 21 a8 47 11 13 6 22 a6 37 b8 37 a9 08 11 25 6 53 a6 57 b9 09 a9 47 11 45 6 01 a7 05 b9 17 a9 66 1163 4 25 4 35 5 06 5 14 5 2i 3 25 6 21 v. Veidzieht Grens) 93 45 6 35 *3 35 6 30 a. IJzendijke 9 10 3 55 6 46 720 730 739 752 815 v Neuzen Sluiskil Sluiskil Brug Philippine v Sas van Gent y Selzaete v Gent Dp. a Gent St. P. a Brussel Alleen op 6 50 6 59 7 03 7 07 7 20 7 23 8 50 8 59 9 03 9 07 9 20 11 01 12 25 5 40 12 34 5 49 12 38 5 63 12 42 5 57 12 65 610 12?2 1 30 1 46 1 51 6 10 6 55 701 8 07 11 41 812 1154 9 01 12 55 2 35 8 07 Zon- en Feestdagen. *8 20 *8 29 *8 33 *8 37 *8 f 0 9 39 10 26 10 36 1151 v Brussel a Gent St. P. Gent St. P. Gent Dp. Selzaete Sas van Gent Philippine Sluisk'lbrug Sluiskil a Ter Neuzen 6 28 6 42 7 30 8 8 08 8 12 8 16 8 24 7 12 8 15 8 21 8 39 9 20 9 50 9 58 10 02 10 06 1015 8 28 11 04 1201 12 17 1 1 30 1 38 1 42 146 1 54 5 5 IC 6 20 6 50 6:8 7 02 7 06 7 14 6 63 7 34 8 06 8 22 9 '2* 9 4:* 9 f 0* 9 54* 9 58* 10 06* v. Axel, Wed. Gilijamse a. Hulst, Station 7 - 8 24 lO- ll 20 414 5 44 Op Zondagen: v. Axel 8 40. aHulst 1010. v. Hulst, Station Axel, Wed. Gilijamse y. Hulst 10 30. a. Axel 12 8 30 9 54 2 £0 4 7 49 9 80 V Ter Neuzen 615 10 58 2 04 5 02* Sluiskil 6 24 11 06 2 13 5 11 Axei 6 33 11 14 221 5 21 Kijkuit 6 41 li 21 2 29 5 28 Hulst 6 53 11 33 2 40 5 42 a St. Nieolaas 713 1) 40 2 50 5 5 8 V St. Nic. n. Antw, a7 26 12 06 c3 32 6 06 a Antwerp en a8 9 12 57 c4 1 1 6 5» V St. Nic. n. Mech. 8 3J 12 09 3 06 60* aMech len 9 33 101 4 04 7 09 r Mechelen 9 >1 1 11 4 25 7 19 a Brussel 10 01 1 55 4 50 7 46 v Brussel +612 a Mechelen 6 07 v Mechelen 6 12 a St. Nic. v. Maeh. 7 19 v Antwerpen 612 a St. Nic. v. Antw. 7 15 v St. Nic n, Tern. 7 25 Huist 8 20 Kijkuit 8 27 Axel 8 36 Sluiskil 8 46 a Ter Neuzen 8 53 Op Zon- en feestdagen 17 minuten later, c Zon- en feestdagen 1 u Vertrekt Zondags 1 uur eu 18 minuten later, b 's Zaterdags om 1,01. Vertrekt van station Zuid en rijdt alleen op werkdagen. 9 41 10 11 10 27 11 32 11 14 12 04 12 10 1 03 1 11 1 19 1 28 137 en 2 bl 15 1 2 1 56 2 58 04 2 54 311 4 - 4 08 4 16 4 25 4 34 min. 6 69 6 13 6 23 7 24 7 06 7 45 7 48 8 44 8 53 9 9 09 9 18 later W erkdagen. Neuzen—Borsselen—Vlissingen. Vertrek boot ran Neuzen vm. 7,10 Aankomst Borsselen 7,30 Aankomst te Vlissingen 8,40 Vertrek trein van Vlissingen 8,5'5 nm. 10,36 10,55 12,06 1.18 2 2,20 3,a0 4,15 Aankomst trein te Vlissingen vm. 8,55 nm. 12,32 Ver'rek boot van Vlissingen 5,10 9,05 12,40 Aankomst Borsselen 5,30 9,25 1, Aankomst te Neuzen 6,40 10,35 2,10 Vertrek boot van Neuzen 6,05 10.25 12, Aankomst te Hoedekenskerke 6,45 11.05 12,40 Vertr. tram van Hoedekensk. 7,03 11.15 12,57 Aankomst tram te Goes 7,25 11.39 1,21 Vertrek trein naar Roosendaal 7,41 12.17 1,44 Vlissingen 8,11 11,54 2,23 4,55 5,15 6,25 6,52 4- 4,20 5,30 Zondagen. vm. 10,35 nm 7,40 10,55 8,- 12,05 9,10 nm. 1,13 vm. nm. 6,01 9,06 6 10 9,26 6,30 10,35 7,40 3,15 3,55 4,03 4,25 4,53 5,22 5,45 8,40 6,25 9,20 6.37 9,40 7,01 10,15 7,21 9.08 11,25 Aankomst trein van Roosendaal 8,04 10,33 11 52 2,21 6,35 9,04 Vlissingen 7,39 9,46 12 14 1,41 4,51 8,12 Vertrek tram van Goes 8,27 10,45 12 30 3,37 6,41 9,27 Aankomst tram te Hoedekensk. 8,44 11,07 12 .3 4,- 7,03 9,49 Vertrek boot van Hoedekensk. 8,50 11,15 1 4,10 7,10 9,50 Aankomst te Neuzen 9,30 11,55 1 40 4,50 7,50 10,30 Vertrek boot van Walzoorden 6,50 9,1011,301,— 4,- 6 7,25 9 35 Aankomst te Hansweert 7,20 9,40 12,— 1,30 4,30 6 30 7,i5 10 u6 Vertrek tram van Hanswcert 7,25 9,4512,10 1,35 4,4< 6 40 8 Aankomst te Vlake 7,35 9,5612,20 1,45 4,10 6 50 8,10 Vertrek trein naar Roosendaal 7,64 10,0612,331,67 6,08 i 33 8,30 Vlissingen 7,4810,23 2,07 5,05 8,47 11 13 Aankomst trein van Roosendaal 7,4810,2311 42 2,07 5,05 6,25 8,47 VlissingeD 7,5410,06 1,57 5^08 8,30 Vertrek tram van Vlake 8,- 10,251150 2,10 5 10 6.30 8,60 Aankomst te Hansweert 8,10 10,85 12 2,20 6,20 6,40 9,— Vertrek boot van Hansweert 6 10 8,16 10,40 12,15 2,2c 6 30 6,40 9,05 Aankomst te Walzoorden 6 40 8,45 11 1012,45 2,55 6 7,10 9,35 Aankomst trein te Vlisslng«n630 720 855 110312,32 2— 435 601 705 Vertrek boot van Vlissingen 550 730 915 1130 1,00 3«'5 440 6 0 726 Aankomst boot te B eskens 620 8— 945 12— 1,30 330 510 640 763 Vertrek boot van Breskens 625 820 1040 1215 1.35 386 530 660 8— Aankomst te Vlissingen 656 850 1110 1245 2.05 406 6— 720 830 Vertrek treinvan Vlissingen 712 866 1132 118 415 615 734 840 De booten waohten op trainen, Indien dit de dienst toelaat, la bt) benadering opgegeven, 6.nm. 6.40 6.50 7.07 7.43 9.10 5 35 6,15 6,37 7,01 7,21 8,37 vm. 9,07 nm. 8 35 7,41 9,18 9,35 9.45 102» 8 12 8,43 9,05 9,15 9,55 7 1. 6.40 7. 0 1,30 7.10 7,40 T.50 1.35 7.15 1.45 7.26 7.58 1.57 7.33 8.63 2,07 8,21 9 15 9 45 8.53 2.07 821 7.58 1.57 8.30 8.65 2.10 8.35 9.05 2,20 8.45 6 10 9.10 2.25 8.45 6 40 940 2,55 9.16 9 62 7,30 10,- 8,— 10,30 12 22 6,01 206 6,0 2 35 6,40 8,20 10,50 8 30 6,60 8.50 11,20 4- 7,20 11,32 416 7,34 De aankomst der booten

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1931 | | pagina 4