Een waarde van f 1,65 voor U- Samen voor f 1,00. Hoeren Itippenhoinlcrs! Van Westelijk' From Spliterwten Groene Erwten Bruine Boonen Witte Boonen Een tabe Palmolive Scheercrême a f 0,90 met een bns prima after-Shaïing-poeder a f 0.75 U65 ANTHBUKIS. Voor Wijnen en Top-Bronwater J. C. VINK Boekhandel Axel. Stoombootdienst op de Wester-Sclielde Piano's Gebruikt steeds VOORHANDEN: Het beste en goedkoopste van het gelieele land. MISSEGHER'S OCHTEND_VOER. J. C. VINK, A. Nevejan cli Zoon Zeeuwsch-\ laamsclie Tramweg-Maatschappij. Nieuwe PIANO'S vanaf fl 525, met 10 jaar schriftelijke garantie. Ook op zeer gemakkelijke beta lingsvoorwaarden. ANTOINE MES. Niemand garandeert U onder A. H. V. 35 wer-trer-baae* eiwit en vet Alle winners van de eerste prijzen op de tentoonstelling voeren OPGERICHT IN 1824 TE ZIERIKZEE, verzekert Onroerende en Roerende Goederen tegen eene vaste premie of onderling naar begeerte der deelnemers. Boekhandel, Markt C 4. i i het adresi SAS VAN GENT. Hoofdvertegenwoordigers voor Zeeland van de Top-Bronnen en voor Wijnen van het gekend Huis DE STAERCKEJOURET te Gent. Te Axel dagelijks verkrijg- baar bij L. DIELEMAN, Kerkdreef. wettelijk voorgeschreven voor rijwielhandelaars, kooplieden in goud en zilver, opl.oopers van allerlei goed» ren, enz, zijn ver krijgbaar bij M1D Aiel (Drie Schouwen)—Terneuzen— Philippine B L E IV VAN V Ei R V O E3 R Axel (Drie Schouwen)Walsoorden. SPOG1WEG MECHELEN—TEBNEUZEN. Axel (Drie Schouwen)—Sas van Gent lJzendijke. Spoorweg Ter Neuzen—Gent. Drie Schouwen (Axel)—Moerbeke Stoomtram Hulst—Walsoorden. IJzcndf]keVeldzieht (Grens). Van af 6 October 1929 tot nadere aankondiging. Breskens -Hoofdplaat—Pyramide, Auto-Omnibusdienst Axel—Hnlst. Vlissingen—BorsselenNeuzen. Neuzen—Hoedckenskerke—Hansweert. VLISSINGEN—ROOSENDAAL w 6 55 8 35 7 22 8 67 7 13 8 18 8 61 815 9 25 9 42 9 00 10 29 9 22 10 37 10 51 a 6 28 8 20 a 6 49 842 a 7 34 9 23 a 8 07 9 53 a 8 15 9 35 a6 20 <35 a 9 25 10 56 a6 39 b7 46 a 9 37 1101 10 42 a7 02 b8 09 a 9 58 1116 a7 48 b8 53 al0 23 1142 S a8 11 b910 alO 35 1154 a847 b944 al0 55 12 l4« a8 56 b9 52 all 98 12 2211 42 behalve 21 April, loopt wel op 6 50 7 28 646 6 53 7 85 10 24 10 47 10 34 11 37 110412 22 1127 12 44 9 08 10 15 0 10 31 10 11 08 10 281137 9 35 1145 113012 48 1141 12 53 1 12 pp Zon- eu feestdagen, c Markttrsin Dinsdags, 1288 3 53 al! 1512 55 all 31 1 31 al2 08 2 al2 43 2 34 al2 51 243 a2 17 3 61 +2 25 4 03 +2 41 4 22 +3 07 5 05 +3 19 6 22 +3 39 6 53 +3 47 6 01 a Alken op HansweertHoedekcnskerkeNeuzen. L- W a I zoordenHansweertV lake. Ylake—Hansweert—Walzoorden. VlissingenBreskens. BreskensVlissingen. ia Mi btaederlag opgegeven. a Deae trein loopt alleen op Woensdag, b Alloaa Donderdag Pf •7,84 Gortstraat. Middelburg. MISEHIS OCHTENDVOEBE 81™E AGENT voor het 5de District van Zeeland: Ax8L J C VINK. Registers, Drisich. 4 46 5.30 7 40 1130 2 35 6 02 .Axe! 4 60 5.35 745 1135 240 6 07 Zaamslag 5 15 5.55 8 10 12 01 3 05 6 30 8 16 Nauzen 6 40 8 35 12 26 3 30 fi f5 8 41 Neuzen 5 41 9 20 12 58 4 10 9 10 Heek 5 56 9 35 1 13 4 25 9 25 Philippine 6 09 9 50 1 28 4 39 9 40 t Philippine 6 15 Hoek 6 30 a Neuzen 6 45 v Neuzen 7 40 Zaamslag 8 07 Axel 8 27 a Driesch. 8 32 9 57 10 07 10 22 11 25 12 12 15 12 20 1 33 1 50 2 05 2.0 3 02 3 5:2 3 27 4 46 5 00 5 15 6 6 28 6 48 6 53 9 46 9 56 10 11 7 48 10 12 8 17 10 42 8 37 1 02 8 42 11 <7 7 Driesch. 5 30 7 40 11 ?0 2 35 6 02 Axel 6 35 7 45 11 35 2 40 6 07 Zaamslag 6 56 8 07 12 - 3 6 30 ft Rapeubnrg 6 10 8 21 1214 3 14 6 44 if Hoagetdijk 6 20 8 31 12 24 3 24 6 54 if Oreeuendijk 6 30 8 41 12 34 3 84 7 06 tt Klecsterz. 6 35 8 46 12 39 3 39 7 19 A Walsoorden 6 41 8 52 12 45 3 45 718 Walsoorden Klcosterz. Groenendijk Hengstdijk Rapenburg Zaamslag Axel a Driesch. 7 20 7 26 731 741 7 51 8 07 8 27 8 32 11 15 11 20 11 25 11 35 11 45 12 1215 12 20 2 10 2 16 2 20 2 30 2 43 3 02 3 22 3 27 5 40 5 46 5 51 6 01 6 11 6 28 6 48 6 53 7 30 7 36 7 41 7 51 8 01 817 8 37 8 42 Drie Behouwen 5 5 Weetdorpe Sa» van Gent Philippine Pyramide lJzendijke lJzendijke Sehoondijke 5 25 5 41 612 6 38 6 50 6 51 714 8 34 12 21 8 54 12 36 9 20 9 32 10 23 10 38 10 39 1102 105 1 36 2 01 213 214 2 35 3 34 3 49 4 10 4 41 5 05 8 43 900 919 9 45 10 11 5 20 10 23 5 26 5 49 Sehoondijke lJzendijke lJzendijke Pyramide Philippine Sas van Gent Westdorpe Drie Schouwen 8 28 12 31 8 46 12 f0 913 1252 9 26 1 07 9 53 1 36 1045 201 7 15 1105 214 7 35 11 25 2 34 5 30 5 46 612 6 55 251 3 13 401 4 lb 4 42 8 25 8 48 6 58 9 14 9 45 v Ter Neuzen 615 10 43 2 04 5 02* Sluiikil 6 24 10 52 213 6 11 Axel 6 33 11 01 221 5 21 Kijkuit 6 41 11 09 2 29 5 28 Hulst 6 53 11 20 2 40 5 42 a St. Nicolaa» 7 13 11 30 2 50 5 58 v St. Nic. n. Antw. 7 43 1206 4 05 6 02 a Antwerpen 8 35 12 f6 4 47 6 48 T St. b ic. n. Mech. 8 19 12 09 3 06 6 09 aMech len 9 19 10» 4 04 7 09 f Mechelen a9 28 1 15 4 22 7 21 a Brussel 9 53 2 02 44» 7 50 Vertrekt Zondags 1 uur en 18 minuten om 1,01. Bruasel Mechelen Mechelrn St. Nic. v. Mech Antwerpen St. Nic. St. Nic 5 25 6 08 613 7 16 6 10 7 15 7 25 Hul»t 8 20 l Kijkuit 8 27 Axel g 36 Sluiskil 8 46 a Ter Neuzen 8 63 later, a 's Maandag-s om 9,39. v. Antw. n. Tarn. 9 42 10 08 10 27 11 32 11 16 12 04 12 10 103 1 11 119 1 28 137 b bl 27 114 1 5S 2 f6 1 03 2 54 3 11 4 4 08 4 16 4 25 4 34 6 53 6 14 6 24 7 24 7 04 7 42 7 48 8 44 8 53 9 - 9 09 9 18 Zarerdagg Neuzen Sluiskil Sluiskil Brug Philippine Sas van Gent Selzaete Gent Dp. Gent St. P. 5 20 1011 5 40 10 26 600 1046 v v v a v a Brussel 5 30 6 57 7 06 710 714 7 24 12 24 12 34 12 38 12 42 12 53 6 20 6 22 7 24 1109 12! 2 j 32 8 08 1160 144 814 1154 150 5 40 5 49 5 53 5 57 6 10 6 10 Driesehouwen 6 35 Zuidderpa 6 40 Roode«!uii(H.T.) 6 52 E ruigstraat{ B.T.j 6 44 Meerbeke 6 52 9 40 12 25 3 30 v Moerbeke (B. T.) 3 36 v Kruisstraat 3 47 v Roodeslui.s (H. T.) 3 39 v Zuiddorpe 3 47 a Drieschouwen *854 *934 6 53 *946 70' *954 755 905 1255 255 863 *11— *Alleen op Zon-en Feestd. a v. Brussel Zuid Brussel Gent St. P. Gent St. P. Geot Dp. Selzaete Sa» van Gent Philippine Shiiskilbrug Sluiskil Ter Nruzen b Alleen op 7 12 8 15 8 21 8 35 9 20 9 50 9.'8 8 12 10 02 8 16 1006 8 24 1014 werkdagen. 6 28 6 42 7 30 8 8 08 9 26a 10 32 12 12 18 12 54 1 24 1 33 137 141 149 2 24 4 30 4 59 5 14 6 09b 6 445 6 5S1» 6 56b 7 04b 7 12b 6 63 7 34 7 f,6 8 09 8 54* 9 23* 931* 9 34* 9 39* 947* 9 45 9 57 9 49 9 57 12 30 12 42 1234 12 42 7 30 7 40 811 8 19 8 26 11 25 11 35 12 0!» 12 13 1219 135 1 45 216 2 ?4 2 31 4 25 4 35 5 06 514 5 21 b b v Hulst 6 8 25 1005 Terhele 6 18 8 43 1028 „Kuitaart, 6 26 8 51 1041 Klooster». 6 35 9 106# aWalz. 6 40 9 05 11— U Niet op Zon- en Feestd. c Zon d Zen- ea Feestd. 35 min. later. b c 12 IC 3 6 10 8 40 12 36 3 23 6 33 9 03 12 44 3 36 6 46 9 13 12 53 3 45 6 55 9 20 12 i 8 3 55 7 0"i 9 SC v Walz. Kloosterz. Kuitaart, Terhole a Hulst, en Feestd. 30 min. vroeger e Zon- en Feestd 1 u. 40 b 647 657 706 719 742 d 910 915 921 932 950 1116 1121 1130 1138 1156 e 110 120 129 142 205 b 435 445 454 507 530 720 730 739 752 815 940 950 959 1012 1035 min. later. T' 3 30 6 21 v. Veldzicht Grens) 9 - a. Veldzicht (Qren») 8 5o 3 40 6 30 a. IJzendyke 3 50 9 10 4 6 35 6 45 Zondagen. v Breskens v Beeldplaat Biervliet Pyramids a IJaasdjjke v lJzendijke Pyramide Biervliet v Hoofdplaat a Breskens 8 35 12 10 3 27 6 05 9 12 40 3 52 6 30 915 12 55 4 05 6 45 9 25 105 4 14 6 65 »4C 1 20 4 30 710 6 22 10 07 143 4 50 6 39 10 21 2 01 5 05 6 49 10 34 2 10 513 7 05 10 55 2 26 5 26 7 30 1125 2 55 5 48 v. Axel, Wed. Gilqausse a. Halst, Statiën Op Zondagem v I?™ Ut v. Hulst, Station 8 30 2 30 a Axel' Wed. Gilijamse 9 54 4 Axel 8 40. a. Hulst 1010. v. Hulst 10 30 a Axel 12 7 49 9 30 Werkdagen. NeuzenBorsselenVlissingen. Vertrek boot van Neuzen vm. 7,10 10,36 nm, 1.15 Aankomst Borsselen n 7,30 10,55 2 35 Aankomst te Vlissingen 8,40 nm. 12,05 l 34a Vertrek trein van Vlissingen 9,04 1,14 4^3 Aankomst trein te Vlissingen vm. 8,55 nm. 12,38 Verrek boot van Vlissingen 5,10 9,05 12 45 Aankomst Borsselen n 5,30 9,25 1 05 Aankemst te beuzen 6,40 lo',35 2*15 5,15 5,35 6,45 6,52 2,47 3,45 4,05 5,15 3,15 3,55 4,05 4,27 4,53 5,22 Vliaaingan Middelburg Goes Vlake Bergen ep Zeom Roosendaal Roosendaal Rotterdam beurs Rotterdam D. P. Den Haag H.S. Haarlem Amsterdam C.S. Roosendaal Breda 's Hertogenbosch Utrecht C.S. N+jmegen Arnhem +5 42 *6 05 a7 10 b7 +5 51 a6 16 a7 20 b7 10 +6 11 *6 49 *7 39 b7 43 +6 23 a? 07 «7 52 bV 58 +6 49 «7 53 *8 17 b8 42 +7 03 *8 13 *8 31 b9 - +7 13 «8 41 9 05 +8 17 *9 53 10 81 +8 25*10 02 10 39 8 55*10 31 11 12 9 32*1114 12 02 9 49all 34 12 19 +709 845 9 3! 10 06 +7 29 8 45 9 07 9 57 10 58 1109 11 41 *9 04 a9 15 *9 49 alü 06 alü 51 all 09 11 26 12 43 12 51 1 25 2 02 2 19 11 22 1145 12 39 1 48 1 53 a 2 20 1135 1145 1217 12 33 1 18 1 36 al 53 *3 09 a3 i7 3 54 4 32 4 49 al 43 a2 09 1 14 413 5 59 6 52 7 34 125 4 24 7 02 7 44 1 46 c3 #4 4 53 7 21 8 15 1 58 c3 21 5 08 O O 7 33 8 30 2 24 c4 07 551 7 68 9 13 2 38 c4 27 6 08 6 50 8 12 9 31 2 48 a4 51 6 20 7 03 821 9 43 3 52 6 14 7 38 8 04 9 27 11 06 4 6 22 7 46 812 9 35 10 43 4 31 6 55 8 25 841 10 08 11 25 5 15 7 32 9 02 921 10 51 12 04 5 35 7 49 9 19 9 41 1111 12 21 2 47 6 14 6 55 8 20 b 9 41 3 08 6 37 715 8 41 b'O 30 3 67 731 9 29 5 03 8 39 10 29 4 45 8 23 10 19 5 07 8 49 10 54 Arnhem Nijmegen Utrecht CJS. 's Hertogenbosch Breda a5 40 Roosendaal a6 22 Amsterdam C.S. Haarlem Den Haag H.8. Rotterdam D.P. Rotterdam Beursa451 Roosendaal Roosendaal Bergen op Zoom Vlake Goes Middelburg Vlissingen f 'b Maandags 152 2 09 2 39 2 47 22 Aprilt 119 147 138 2 46 330 *4 14 4 37 a4 07 4 81 5 27 516 619 5 38 6 69 10 15 a2 45 3 45 a3 65 7 49 a3 01 4 01 a4 14 a3 88 4 59 4 69 a413 6 32 5 32 a3 26 5 42 542 *5 32 7 06 7 06 1019 a543 b7 17 a7 82 10 26 a5 58 b7 38 a7 56 10 44 a6 25 b8 21 a8 47 11 13 a6 87 b8 37 a9 08 1124 a6 57 b9 09 a9 47 1145 •7 06 b» 17 a9 66 11 68 werkdagen, b Alleen 7 61 813 8 04 9 0s 9 53 8 *5 9 13 7 58 Vertrek boot van Neuzen 6,50 10.24 12 Aankomst te Hoedckeuskerke 6,30 11.04 12 40 Vertr. tram van Hoedeken»k. 6,39 11 15 1263 Aankomst tram te Goes 6,59 11.39 17 Vertrek trein naar Roosendaal 7,39 12.17 1,44 Vlissingen 8,11 H.54 a'o» boot van Hoedekensk. 6,30 Aankomst te Hansweert 7,20 Vertrek tram van Hansweert 7^24 Aankomst tram te Vlake 7|35 Vertrek trein naar Roosendaal 7,52 Vlissingen 7,48 Aankomst trein van Roosendaal 7,48 Vlissingen 7,52 Vertrek tr»m van Vlake 8,— Aankomst te Hansweert 8^10 Vertrek boot van Hansweert 8,14 Aankemst Hoedekcnskerke s'aO trein van Roosendaal 8,04 Vlissingen 7,37 Vertrek tram van Goes 8,20 Aankomst iram te Hoedekensk. 8,39 Vertrek boot van Hoedekensk. 8,50 Aankomst te Neuzen 9 30 5,45 8,40 6.25 9,20 6 87 9,4' 7,01 10,03 7,90 9.03 11,24 vm. 10,35 nm 8,— vm IO.55 8,20 12,05 9,30 I. LM 0,_ vm. nm. 6,01 9,06 6 30 9.25 6,50 10,35 8, 10,33 9,46 10,37 11,— 11,15 11,54 11,52 12 14 12,24 12,46 1 1,40 2,06 1,42 3,41 4,10 4,50 6,34 4,51 6,41 7,03 7,10 7.50 9,04 8,12 9,12 9,3* 9,40 10,20 vm. 7.— nm. 1— 6.40 Vertrek boot van Walzoorden 6,50 9,1011,301,— 4 6 7 25 9 35 Aankomst te Hansweert 7,20 9,40 12,—1^30 4^30 6 80 7 64 10 04 Vertrek tram van Hansweert 7,25 9,44 12,10 1,34 4 40 6 40 8 Aankomst te Vlake 7,34 9,54 12,20 1,44 4,50 6 £0 8A0 Vertrek trein naar Roosendaal 7,52 10,0612,33 1,58 6,08 7 33 8,30 Vlissingen 7,48 10,23 1,62 5,04 8,471113 Aankomst trein van Roosendaal 7,4810,2311 42 1 52 5 04 6 24 8 47 Vlissingen 7,6210,06 1,58 5,08 A30 Vertrek tram van Vlake 8,- 10,24 11 60 2,- 5.10 6.30 8 60 Aankomst te Hansweert 8,10 10,84 12 2,10 6 20 6.40 9 Vertrek boot van Hansweert 610 8,14 10,4012,14 2,15 6 30 6 40 9D4 Aankomst te Walzoorden 6 40 8,45111012,44 2,45 6 7,10 9,35 Aankomst trein te Vlissingen 7 20a 8,55 11,03 12,22 2,4?4,f0b705 VerWek boot van Vlissingen 5,50 7,30 9,16 11,30 1,10 2,64 5.— 7 10 Aankomst boot te Breskens 6,20 8,— 9,46 12,— 1,40 3,24 5,30 7 40 Vertrek boot van Breskens 6,24 8,20 10,40 12.20 Aankomst te Vlissingen 6,66 8,60 11,10 12,50 Vertrek trein van Vlfesingen 7,10 9,04 11,34 1,14 ia böDb JP ?d1ien,dU De utbkomst der bonten 6 nm. 6.4(1 6.50 7.07 7.43 9.10 6,40 7.30 7,40 7.50 8,53 5 35 6,15 6,37 7,01 7,21 8.37 6,15 7. 7,15 7,25 7,33 8.21 vm. 8,53 7 8 1} I 8,55 9,05 9,10 9,45 9,07 7,41 9,15 9,32 9.45 10 23 nm, 8,21 8,30 8,25 8,45 8,45 9,15 835 „812 8,46 9,08 9,14 9,55 7.30 7,40 T.50 7.58 8.53 v.m. 8.53 nm 7.58 8.54 9.04 9.10 9.40 1,30 7.10 1.35 7.15 1.45 7 25 1.58 7.33 1,52 8,21 1.52 8,21 1.58 8.3Ö 2 - 8.35 2.10 8.45 2.15 8.45 2,45 9.16 vm. 7,30 8- nm 9,62 6,01 10,- 6,(0 10,30 6,40 2.- 2.30 8,80 606 4,— 636 4,13 662 7,60 8,20 8,20 8,50 10,60 11,20 11,36 n.m 6,F6 7,26

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1930 | | pagina 4