Slechts 8 dagen. Greoie Opraimisig SCHOENEN. Voor het eten Haast U Koopjes Wegens vergevorderd seizoen Yoor Wijnsn en Top-Bronwater P. Pijn van Draat, Stoombootdienst op de ,Wester-Schelde van nog in voorraad zijnde HOT ZIET ETALAGE. TBE A. Nevejan en Zoon PM. KAUWGOM Zeeuwsch-Vlaainsche Tramweg-Maatschappij. A anbevelend, a. mos. is het adres SAS VAN GENT. Hoofdvertegenwoordigers voor Zeeland van de Top-Bronnen en voor Wijnen van het gekend Huis DE STAERCKEJOURET, te Gen'. Te Axel dagelijks verkrijg baar bij C. N. DIËLEMAN, Kerk straat. Tandarts TER NEUZEN, is iederen Donderdag te consulteeren van 1 4 uur en volgens afspraak, in Hotel KOOLE te AXEL. JVL lDDELBlNr V A 1ST VERVOER Axel (Drie Schouwen)—Tcrneuzen—Philippine. Axel (Drie Schouwen)Walsoorden. stoomtram Tliïlst- Walsoorden. Axel (Drie Schouwen)—Sas van Dent IJzendjjke. ion SPOORWEG MECHELEN—TERNEIJZEN. IJzcndtykeYddzieht (Grens). 3 30 616 v. Veldzicht Grens) Hoofdplaat -Pyramide, Drie Seliouwen (Axel)—Moerbeke Auto-Omnibusdienst AielHulst. VLISSIN G EN-ROOSENDA AL. Niet op Zon- en Feestdagen, b. Alleen op Zon- en Feestdagen, t ■3 Spoorweg Ter Neuzen- Gent. Van af 15 Mei 1928 tot nadere aankondiging. Neuzen—Borsselen—Vlissingen. Vlissingen—Borsselen—Neuzen. Neuzen—Hoedekenskerke V- 4,20 5,30 Hansweert—HoedekenskerkeNeuzen. WalzoordenHansweert— V lake. Ylake—HansweertWalzoorden. vm. V IissingenBr eskens. Breskens—Vlissingen. knapt men van WRIG- LEY'S P.K. het beste op. Hebt ge na een drukken dag geen eetlust, dan wordt deze door WRIGLEY'S P.K. Kauw gom weer heerlijk opgewekt. En door bevordering der speekselafschei ding helpt WRIGLEY'S na het eten de spijsvertering; Uw gebit wordt gereinigd en de adem verfrischt. Hi-n Tinrif-W- •"■"f--'i - v Driesch. 4 45 5.30 7 40 1132 2 35 6 02 Axel 4 50 5.35 7 45 11 37 2 40 6 07 Zaamslag 5 15 5.55 8 10 12 01 3 05 6 30 8 16 a Neuzen 5 40 8 35 12 26 3 30 tr i 5 8 4' v Neuzen 6 41 9 20 12 58 4 10 9 10 v Hoek 5 56 9 3 1 13 4 25 9 23 a Philippine 6 )1 9 50 1 28 4 39 940 V Philippine 6 15 9 57 136 4 45 9 16 Hoek 6 30 1012 1 50 5 00 9 46 a Neuzen 6 45 10 27 2 05 5 15 1" 15 V Neuzen 7 40 1125 -2 0 6- 7 43 1012 Zaamslag 8 07 12 3 02 6 28 8 17 10 42 Axel 8 27 1215 3 22 6 48 8 37 1102 a Driesch. 8 32 12 20 3 27 6 53 8 42 11 07 V Driesch. 5 30 7 40 1132 2 35 6 02 V Walsoorden 7 20 1115 210 5 40 7 30 Axel 5 35 7 45 1137 2 40 6 07 ff Kloosterz. 7 26 11 20 216 5 46 7 36 If Zaamslag 5 56 8 07 12 - 3 6 30 ff Groenendijk 7 3: 11-25 2 20 5 51 7 41 ff Rapenburg 6 10 8 21 1214 3 14 6 44 ff Hengstdijk 741 1135 2 30 6 01 7 51 ff Hengstdijk 6 20 8 31 12 24 8 24 6 54 Rapenburg 7 51 11 45 9 4 611 801 f| Groenendijk 6 30 8 41 12 34 3 34 7 O-i 1» Zaamslag 8 07 12- 3 0-2 6 28 817 Kloosterz. 6 35 8 46 12 39 3 39 712 ff Axel 8 27 1215 3 22 6 48 8 37 a Walsoorden 6 41 8 52 12 45 3 44 7 18 a Driesch. 8 32 12 20 3 27 6 53 8 42 a b v Hulst 6 40 8- 1005 „Terhole 6 03 8 23 1028 Kuitaart, 6 16 8:6 1041 Kloosterz. 6 25 8 4 1060 a Wal*. 6 35 855 11- a Zon- en Feestd. 30 min. later, b d Zon- en Feestd. 46 min. later. b c 12 10 3 6 10 8 40 12 31 3 23 6:3 9 03 12 43 3 36 6 46 9 16 12 50 3 45 6 55 9 25 1 3 55 7 06 9 35 v Walz. Kloosterz. Knitaart, Terhole a Hulst, b 647 657 706 719 742 d 9— 910 919 932 955 b 1116 1124 1133 114 1206 e HO 120 129 142 205 b 435 445 4 54 507 530 720 730 739 762 815 940 950 969 1012 1035 Niet op Zon- en Feestd. c Zon- en F< estd. 30 min e Zon- en Feestd 1 u. 40 min. later. vroeger V Drie Schouwen 5(5 8 34 12 2 3 34 8 43 a van Oostburg 7 27 1136 2 45 714 Westdorpe 5 25 8 54 12-6 3 49 9 00 V Schoondijke 8 2s 1230 2 50 8 20 Sas vau Gent 541 9 20 105 410 919 a IJzendijke 8 46 12 0 3 3 843 Philippine 612 9 52 li 6 4 41 9 45 V IJzendijke 5 30 913 12 52 4— 858 Pyramide 6 J8 10 23 2 5 10 - Pvramide 5 46 9-26 107 415 9 14 a IJzendijke 6 50 10 38 *2 13 5 25 10 23 9 Philippine 612 9 53 1 36 4 4-2 9 45 V IJzendijke 6 51 10 39 2 14 5 26 Sas vau Gent 6 55 10 50 2 01 5 20 1011 a Schoondijke 714 1' 02 9 35 5 49 Westdorpe 715 11 10 214 5 40 10 26 naar Oostburg 8 27 12 27 3 55 5 53 a Drie Schouwen 7 35 11 30 2 34 6 00 10 46 v. IJzendijke 8 47 a. Veldzicht (Grens) 8 57 3 40 6 26 a. IJzendijke 9 910 3 50 4 6 30 6 40 v Hoofdplaat 855 12 35 3 40 4 45 6 Biervliet 915 12 55 4 5 6 20 Pyramide 9 25 1 05 410 5 09 6 30 a Uzendvihe 9 40 213 Z.120— 6 25 b 46 Donderdags een uur vroeger. v IJzendijke Pyramide Biervliet a Hoofdplaat 6 22 10 40 1252 Z 143 4 01 6 40 10 53 2 01 4 )5 5 15 6 60 11 03 2 09 4 25 5 25 7 10 11 23 2 27 4 40 5 40 Drieschouwen 6 48 Zuiddorpe 6 63 Roodesluis(H.T.) 705 Kruisstraat(B.T.) 6 57 v V V V a Moerbeke 7 05 9 40 12 25 3 35 v Moerbeke (B. T.) 9 45 12 30 3 40 v Kruisstraat 9 57 12 42 3 52 v Roodesluia (H. T.) 9 49 12 34 3 44 v Zuiddorpe 9 57 12 42 3 52 a Drieschouwen 7 30 7 40 811 819 8 26 11 15 11 25 11 .'6 12 04 12 11 135 1 45 216 2 14 2 31 4 40 4 50 5 21 5 29 5 36 v. Axel, Wed. Gilijamse a. Hulst, Station Op Zondagen v. 7— 104 14 v. Hulst, Station 8 24 11 20 5 44 Axel 8 40. a. Hulst 1010. 8 30 2 30 7 49 Axel, Wed. Gilijamse 9 54 4 9 80 v. Hulst 10 30. a. Axel 12 v Vlissingen Middelburg Goes Vlake Bergen op Zoom a Roosendaal v Roosendaal a Rotterdam beurs Rottetdam D. P. Den Haag H.S. Haarlem Amsterdam C.S. v Roosendaal a Breda 's Hertogenbosch Utrecht C.S. Nijmegen a Arnhem 15 42 f5 51 f6 11 f6 23 f6 49 aS 05 aö 16 a6 51 a7 0.1 a7 56 +7 03 a8 15 +7 12 «8 43 +8 17 a9 54 +8 25alü 02 8 55alO 31 9 32all14 9 49al1 34 f7 08 8 45 f7 28 9 07 8 45 9 57 9 49 10 58 9 44 1109 1009 11 41 11 a7 21 a7 41 a7 54 a8 19 a8 38 b7 06 b7 16 b7 49 b8 04 b8 4b b9 06 b9 11 10 31 10 39 11 12 12 02 12 19 9 31 10 06 11 12 06 11 45 1207 a9 04 a9 15 a9 45 alO 06 alO 50 all 07 11 26 12 43 12 51 1 25 2 02 2 19 11 22 11 45 12 39 148 1 53 a 2 21 11 35 11 45 12 17 12 33 1 18 1 36 al 48 a3 2i aö 36 4 üo a4 4.' at 58 al 43 a2 09 1 14 1 -25 1 46 1 59 2 24 2 38 2 47 3ö2 4 4 Hi 5 15 5 35 -2 48 3 09 3 58 5 03 4 45 5 07 f3 04 {3 21 f4 07 f4 27 a4 0 6 27 6 35 7 25 8 02 819 4 45 5 07 5 53 7 6 45 717 4 13 4 24 4 53 5 08 5 51 6 08 6 15 7 36 7 44 8 25 9 02 9 19 6 14 6 37 7 31 9 12 8 55 6 25 H 7 37 6 49 6 69 7 20 7 33 7 58 812 8 20 9 29 9 37 1011 10 4 11 13 7 30 8 27 9 23 9 05 9 32 7 34» 7 44 8 15 8 30 9 13 9 31 9 37 10 46 11 25 12 04 12 21 8 20 b 9 41 8 41 blü 30 9 29 10-29 1108 12 01 Arnhem Nijmegen Utrecht C.S. 's Hertogenbosch Breda a5 40 Roosendaal a6 22 Amsterdam C.S. Haarlem Den Haag H.S. Rotterdam D.P. a4 54 Rotterdam Beurs Roosendaal Roosendaal Bergeu op Zoom Vlake Goes Middelburg VüesiBgen 6 50 7 28 5 38 6 31 7 16 8 18 9 02 9 24 6 28 6 49 7 34 814 8 22 b5 46 b5 53 a6 22 b7 35 a 9 29 a6 37 b7 46 a 9 37 a7 b8 08 a 9 58 a7 47 b8 53 b10 23 a8 08 b9 10 alO 36 a8 45 b9 44 a 10 55 a8 53 b9 52 all 03 7 07 8 24 7 52 8 47 SL3 9 942 9 51 10 29 10 29 10 61 7 46 9 8 01 8 38 9 54 9 13 10 22 9 21 104011 23 1101 1116 11 42 1154 12 14 12 22 9 32 10 23 9 54 )0 47 10 34 10 33 11 37 12 22 1134 12 44 9 20 10 16 9 39 10 31 10 v3 11 08 10 60 11 87 1044 1145 12 12 48 21412 52 1 11 162 2 09 2 89 114 2 47 119 147 138 2 46 3 30 3 53 11 1512 56 11 31 1 15 12 08 2- al2 43 2 34 al2 51 2 43 a 2 19 351 2 25 4 03 2 41 4 22 8 07 5 05 3 19 6 22 3 39 5 58 3 47 6 01 4 38 26 a2 45 »3 01 ai 38 a4 06 a4 14 a5 31 a5 88 b7 a5 54 b7 a6 21 b8 a6 3b8 aö 54 b9 a7 02 b9 Alleen a4 14 4 37 a4 07 5 27 6 19 7 61 813 8 04 9 07 9 53 8 44 9 13 6 59 101 3 65 7 49 414 4 59 5 31 5 40 7 06 10 21 17 a7 27 10 28 38 a7 54 10 44 21 a8 47 11 13 37 a9 08 11 24 09 a9 47 11 45 17 «9 56 li 53 5? Maandags V Ter Neuzen 615 10 43 2 04 5 02* Sluiskil 6 24 10 52 213 511 Axe.! 6 33 11 01 221 5 21 Kijkui; 6 41 11 09 2 29 5 28 Hulst 6 53 11 -20 2 40 5 42 a St. Nicolaas 713 11 31 2 50 5 58 V St. Nic. n. Antw. 7 42 12 10 441 6 02 a Antwerpen 8 35 101 5 33 6 48 V St. N ic. n. Mech. 819 1210 3 14 6 09 a Mech- len 9 24 1 04 4 13 7 09 V Mechelen a9-28 111 4 23 7 '6 a Brussel 9 53 155 4 51 7 49 v Brussel a Mechelen v Mechelen a St. Nic. v. Mech. v Antwerpen a St. Nic. v. Antw. v St. Nic. n. Tern Hu'»! SB a ti o S3 Vertrekt Zondags om 5,26. Kijkuit Axel Sluiskil Ter N en zap 1 uur en 18 minuten later, a 's Maandags om 9,39. b '«Zondags t 5 24 6 08 616 7 18 6 10 7 '5 7 24 8 29 8 37 8 46 8 56 9 03 941 10 10 10 27 11 32 11 10 12 01 12 09 103 111 1 19 128 1 37 119 14 153 2 62 2 02 2 52 311 4 4 08 4 16 4 25 4 34 b6 04 6 25 6 28 7 27 7 02 7 40 7 47 8 44 8 53 9 9 09 918 v Neuzen Sluiskil Sluiskil Brug Philippine v Sas van Gent v Selzsete v Gent Dp a Gent Pt. P. a Gent [Zuid] v Gent bt. P. a Brussel 5 45 C 28 6 40 7 10 12 30 5 40 V Brussel 714 719 12 39 5 49 a Gent St. P. 816 7 24 12 44 5 54 a Gent [Iuid| Gent Zuid 7 28 12 48 5 58 V 620 8 21 7 39 1 612 n Gent St. P. 8 31 7 38 101 6 10 f8 52 n Osat Dp. 6 34 'i Selzaete 7 35 919 8 21 1 42 6 53 9 33 w Sas van Gent 8 05 9 49 8 33 1 52 7 03 ff Philippine 81 9 5* Sluiakilbrug 818 10 03 8 27 1 50 7 0+ 9 59 Sluiskil 8 22 10 0/ 9 18 2 ,'5 8 05 11 08 Ter Neuzen 8 30 1015 9 17 10.8 6 50 7 16 russel 3ia Z.5 8O0 uw f Alleen op Zon- en Feestd. Niet op Zon en Feestd. 1167 5 16 7 52 8 03 1211 5 94 12 66*6 10 f8 50 1 26*6 45f9 20 1 35*6 64 {9 29 1 39*6 6 8 {9 33 143*7 05f9 37 1 51 *7 13f9 45 Werkdagen. Zondagen. Vertrek boot ran Neuzen vm. 7,10 10,35 nm. 2.?0 Aankomst Borsselen 7.30 10,55 2,40 Aankomst te Vlissingen 8,40 nm. 12,05 3,50 Vertrek trein van Vlissingen 9,04 1,14 4,13 Aankomst trein te Vlissingen ra, 8,53 nm. 12,40 Verrek boot van Vlissingen 5,50 9,05 12,50 Aankomst Borsselen 6,10 9,25 1,10 Aankomst te Neuzen 7,10 10,35 2,10 Hansweert. 5,30 5,50 7- 7,34 2,49 3,15 3,55 4.05 4,27 4.53 5.22 Vertrek boot van Neuzen 6,60 10.10 12, Aankomst te Hoedekenskerke 6,30 10.60 12,40 Vertr. tram van Hoedekensk. 6,39 11.04 12,63 Aankomst tram te Goes 7,02 11.30 1,18 Vertrek trein naar Roosendaal 7,41 12.17 1,46 Vlissngeo 8,08 11.54 2,11 boot van Hoedekensk. 6,30 Aankomst te Hansweert 7,20 Vertrek tram van Hansweert 7,80 Aankomst tram te 1 lake 7,35 Vertrek trein naar Roosendaal 7,54 Vlissingen 7,47 Aankomst trein van Roosendaal 7,47 Vlissingen 7,64 Vertrek tram van Vlake 8, Aankomst te Hansweert 8,10 Vertrek boot van Hansweert 8,14 Aankomst Hoedekenskerke 8,60 trein van Roosendaal 8,02 v iissingen i ,39 Vertrek tram van Goes 8,20 Aankomstram te Hoedekensk, 8,39 Vertrek boot van Hoedekensk. 8,50 Aankomst te Neuzen 9,30 5,45 6,25 6 37 7. 7,?0 9.08 11,23 8,40 9,20 94' 10,03 vm. 10,35 nm 5,30 vm 10.55 5,60 12.05 7, - 1,14 7,34 vm. nm. 2,49 9.05 4,- 9,25 4,20 10,35 6,30 10,33 9,46 10,37 11,- 11,15 11,64 11,62 12 14 12,24 12,48 1,— 1.40 2,08 1,43 3,36 4, 4,10 4,50 6,31 4,51 6,42 7,- 7,10 7,; 0 9,04 8,12 9,12 9,36 9,40 10,20 Vertrek boot van Walzoorden 6,50 9,10 11,30 1,— Aankomst te Hansweert 7,20 9,40 12,— 1,30 Vertrek tram van Hansweert 7,25 9,44 12,10 1,34 Aankomst te Vlake 7,34 9,54 12,20 1.44 Vertrek trein naar Roosendaal 7,64 10,06 12,33 1,69 Vlissingen 7,47 10,23 1,64 4.-6 7,25 4,30 6 30 7,54 4,4' 6 40 8,— 4,50 6 0 8.10 5,08 7 33 8,30 5,05 8,47 Aankomst treiu van Roosendaal Vlissingen Vertrek Wam van Vlake Aauk ms: te Hansweert Vertrek boot van Hansweert Aankomst te Walzoorden v.m. 8.53 nm 1.64 8.21 8.04 8.65 9.04 9.10 9 40 1.59 8.30 2.- 8.35 2.10 8.45 2 15 8.45 2,45 9.14 7,47 10.23 11 42 1,64 5,05 6,21 8 47 7,54 10,06 1,59 5,08 8,30 8,— 10,24 11 50 2,- 5 10 6.25 8,60 8,10 10,34 12 2 10 5,20 6.36 9 8,14 10,40 12,14 2,15 6 30 6,36 9.04 8,45 11 10 12,44 2,45 6 7,06 9,35 Aankomst trein te VlissiDg«n 8,53 11,03 1,14 2,49 702 Vertrek boot van Vlissingen 5,50 7,30 9,15 11,30 1,20 a2,64 5,— 7 10 Aankomst boot te Breskeus 6,20 8,— 9,45 12,— 1,30 3,24 5,30 7 40 Vertrek boot van Breskens 6,24 8.20 10,4012,30 2 06 «3,30 540 7,60 8,20 10,60 n.m Aankomst te Vlissingen 6,65 8,60 11,10 1,— 2.35 4,-»- 610 8,20 8 60 11,20 vertrek trein vaa Vlissingen 7.12 9,04 11,34 1,14 4,13 625 li,35 De booten wachten op treinen, Indien dit de dienst toelaat. T>a .ankomst d*r bonten taü benadering opgegaw«8, a Met de«e boot worden geen auto's of goederen vervcafd 6.10 nm. 6.50 7.- - 7.17 7.49 9.10 6.50 7.40 7,50 8- 8,04 8,53 5,35 6,15 1,37 7, 7.20 8,37 6,15 7. 7,15 7,25 7,33 8.21 vm 8.53 8.04 6,55 9.05 9,10 9,45 9,07 7.4T 9,15 9,32 9.45 10 25 nm. 8,21 8,'30 8,25 8,45 8,46 9.15 n 8 35 812 8,44 9,08 9,!5 9.55 vm. 7,10 nm. 7.40 7,50 8— 8.04 8.63 11 1.— 6.40 1.30 7 10 1.36 7.15 1 45 7 25 1.59 7.33 1,54 8,21 7,30 8,- nm. 9,62 6,01 10,— 6,10 10,30 6,40 6.F6 7,25 7,34

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1928 | | pagina 4