aan spotprijzen. Firma 1. J Glaasseas „SWAfó" Vulpenhouder - de beste Verkrijgbaar li dei Beekirai del ?ii J. VIM Zakportefenilles Veer Wijnen en Top-Bronwater in alle prijzen, modellen en kleuren. P. Pijn van Draat, Stoombootdienst op de Wester-Schelde 1» A. Nevejan en Zoon ONTVANGEN J. C. VINK, Boekhandel. Plano's. Zeeuwsch-Vlaairtsche Tramweg-Maatschappij. is het adres: SAS VAN GENT. Hoofdvertegenwoordigers voor Zeeland van de Top-Bronnen en vnor Wijnen van het gekend Hu s DE STAERCKEJOURET, te Gent Te Axel dagelijks verkrijg baar bij C. N. DIELEMAN, Kerk straat ÉÏ^foaiMMW ^tiiBSïSJHEö -m a# Tandarts TER NEUZEN, is iederen Donderdag te consulteeren van 1—3 uur en volgens afspraak, in Hotel KOOLE te AXEL. Een nieuwe sorteering- In verschillende prijzen Nieuwe PIANO'S vanaf fl 525, met 10 jaar schriftelijke garantie. Ook op zeer gemakkelijke beta lingsvoorwaarden. ANTOINE MES. Gortstraat. Middelburg. M 1DDELESN V A NT V B V O B P Axel (Drie Schouwen)—Terneuzen— Philippine. Axel (Drie Schouwen)—Walsoorden. Stoom tram Hulst Wslzoorden Axel (Drie Schouwen)—Sas van Gent IJzendijke. ioo IJzendijkeVeldzicht (Grens). Hoofdplaat -Pyramide, Drie Schouwen (Axel)—Moerbeke. Auto-Omnibusdienst AxelHulst. VLISSIX G EN- ROOSEND A AL. b. AJAetia op ZtM» en Feootdagen, ■:T:' SPOORWEG MECHELEN—TERNEUZEN. Spoorweg Ter Neuzen—Gent. Van af 2 October 1927 tot nadere aankondiging. Nenzen- Borsselen—Vlissingen. Hoedekenskerke—Hansweert. Vlissingen— Neozen- HansweertHoedekenskerkeNeuzen. WalzoordenHansweertV lake. V lake- - HansweertWalzoorden Vlissingen—Breskens. Breskens—V lissingen. 9 De «automat dar boelen VITRAGE'S g yygappwBBsi .jsisL -"ïr-CTg"^».»T^:aftCTs5iE=i Driesch, 4 45 5.30 7 40 11 32 2 'n 6 02 Axel 4 50 5.36 7 45 11 37 2 40 6 07 Zaamslag 5 15 5.55 8 10 12 01 8 05 6 30 8 16 Neuzen 5 40 8 35 12 26 3 30 d:5 8 41 Neuzen 5 41 9 20 12 68 4 17 9 10 Hoek 6 56 9 3=) 1 13 4 32 9 25 Philippine 6 11 9 50 1 28 4 47 9 40 v Philippine 6 15 Hoek 6 30 a Neuzen 6 45 v Neuzen 7 40 Zaamslag 8 07 Axel 8 27 a Driesch. 8 32 9 57 1012 10 27 11 25 12 12 15 12 20 1 36 1 50 2 05 2.0 3 02 3 22 3 27 4 53 5 08 5 23 6- 6 28 6 48 6 53 7 43 9 46 9 56 30 11 10 12 8 17 10 42 8 37 11 02 8 42 11 G7 V Driesch. 5 30 740 1132 2 35 6 02 V Walsoorden 7 20 11 15 210 5 40 7 30 Axel 5 35 7 45 1137 2 40 6 07 Kloosterz. 7 26 1120 216 5 46 7 36 Zaamslag 5 56 8 07 12 - 3 6 30 Groenendijk 731 1125 2 20 5 51 7 41 Rapenburg 6 10 8 21 12 14 3 14 6 44 Hengstdijk 7 41 1135 2 30 6 01 7 51 Hengstdijk 6 20 8 31 12 24 3 24 6 54 Rapenburg 7 51 11 45 2 43 611 8 01 Groenendijk 6 30 8 41 12 34 3 34 7 06 Zaamslag 8 05 11 59 2 59 6 25 815 Kloosterz. 6 35 8 46 12 39 3 39 7 12 Axel 8 27 1215 3 22 6 48 8 37 a Walsoorden 6 41 8 52 1245 3 44 7 18 a Driesch. 8 32 12 20 3 27 6 53 842 c b v Hulst 5 40 8— 1005 „Terhole 6 03 8 23 1028 Kuitaart, 6 16 8 6 1041 Kloosterz. 6 25 84' 1060 a Wal*. 6 35 8:5 11 1 3 - 6 - 8 40 1 23 3 23 6 23 9 03 1 36 3 36 6 36 9 16 1 45 3 46 6 45 9 25 1 55 3 55 6 55 9 35 b v Walz. 647 9— 1116 255 435 720 940 Kloosterz. 657 910 1126 305 445 730 950 Kuitaart, 706 919 1135 314 454 739 959 „Terhole 719 932 1148 327 507 752 1012 a Hulst. 742 955 1210 350 530 815 1035 a Zon- en Feestd. 20 min. later, b Niet op Zon- en Feestd. c Zon- en Feestd. 55 min, vroeger d Zon- en Feestd. 10 min. vroeger V Drie Schouwen 5 I 5 8 34 122 3 34 8 43 a van Oostburg 7 29 1149 2 39 712 Westdorpe 5 25 8 54 12 16 3 49 9 00 V Schoondijke 826 1242 3 42 8 20 Sas van Gent 5 41 9 20 105 4 22 919 a IJzendijke 8 46 13 3 05 8 43 Philippine 612 9 52 1 ;6 4 54 9 45 V IJzendijke 530 913 101 40b 8 58 Pvramide 6 J7 10 '23 2 5 26 10 1 i Pyramide 5 46 9 26 1 14 4i2 9 14 a IJzendijke 6 50 1" 38 5= 13 541 1023 Philippine 6 12 9 53 136 4 54 9 45 V IJzendijke 6 51 10 39 214 5 45 Sas van Gent 6 56 10 50 2 01 5 25 1011 a Schoondiike 7 14 2 35 6 08 Westdorpe 715 11 10 214 5 40 10 26 naar Oostburg 8 27 li li 3 51 6 21 a Drie Schouwen 7 35 11 30 2 34 6 00 10 46 8 47 3 32 6 13 v. Veldzieht Grens) 9 3 60 6 30 8 57 3 44 6 25 a. IJzendijke 9 10 4 02 6 42 v. IJzendijke a. Veldzicht (Grens) v Hoofdplaat Biervliet Pyramide a Llzendijkn 8 55 12 40 3 50 4 58 6 05 9 15 1 410 5 15 6 25 9 25 1 10 4 20 6 25 6 35 9 40 2 12 Z.127 5 41 b48 v IJzendijke Pyramide Biervliet a Hoofdplaat 6 22 10 40 1 01 Z 1 43 4 05 6 40 10 53 1 57 4 23 5 30 650 11 03 207 433 540 710 11 23 2 27 4 53 6 v Drieschouwen 6 48 V Zuiddorpe 6 53 v Koodesluis(H..T.; 7 05 V Kruisstraat(B.T.) 6 57 a Moerbeke 7 05 940 1225 335 v Moerbeke (B. T.) 7 30 11 15 135 440 9 45 12 30 3 40 v Kruisstraat 7 40 11 25 1 45 4 50 957 1242 352 v Roodesluis (H. T.) 811 1116 2 16 5 21 9 49 12 34 3 44 v Zuiddorpe 8 19 12 04 2 24 5 29 9 57 12 42 3 52 a Drieschouwen 8 26 12 11 2 31 5 36 v. Axel, Wed. Gilijamse a. Hulst, Station 8 24 11 20 v. Axel 8 40. 7 10 4 14 v. Hulst, Station Op Zondagen 8 30 2 30 5 44 Axel, Wed. Gilijamse 9 54 4 a. Hulst 10 10. v. Hulst 10 30. a. Axel 12 7 49 9 80 v Vlissingen tó42 Middelburg -j-5 32 Goes f6 12 Vlake f6 24 BergeD op Zoom f6 50 a Boosendaal +7 04 v Roosendaal +7 12 a Rotterdam beurs f8 17 Rotterdam D. P. f8 25 Den Haag H.S. 8 54 Haarlem 9 31 Amsterdam C.S. 9 48 v Roosendaal f7 08 a Breda j-7 28 's Hertogenbosch Utrecht C.S. Nijmegen a Arnhem aS 05 a6 16 a6 51 a7 09 a7 55 a8 15 a' 12 a7 21 a7 41 «7 54 a8 19 a8 33 a8 43 a9 54 aiO 02 alO 31 all 14 all 34 S 43 9 05 9 58 11 11 09 1155 b7 12 b7 22 b7 55 b8 10 b8 54 b9 12 b9 17 10 33 11 11 11 12 12 01 12 16 9 43 10 22 11 53 a9 04 a9 15 a9 49 alO 06 alO 50 all 07 11 20 12 39 12 47 1 25 2 01 2 18 11 22 11 45 12 89 1 48 1 30 a 158 1135 11 45 1217 12 33 118 136 al 48 a3 21 a3 36 4 06 a4 54 al 43 a2 09 1 14 1 25 1 46 159 2 24 2 38 2 47 3 52 4 4 31 5 14 6 34 2 48 3 09 3 58 5 03 4 44 5 07 •3 04 •3 21 ■4 07 ■4 27 4 £0 6 27 6 35 7 25 8 01 8 18 4 45 6 07 5 53 6 45 716 4 13 4 24 4 53 5 08 5 51 6 08 6 21 7 29 7 37 8 06 9 01 9 lb 6 14 6 37 731 8 39 545 O o M 6 43 6 48 7 44 8 39 8 23 8 47 49 59 20 33 59 13 20 29 37 11 4 13 20 b 7 34 7 44 815 8 30 9 15 9 33 9 40 1106 11 14 11 45 12 31 12 48 941 41 blO 30 29 29 03 01 V Arnhem a 5 38 8 37 Nymegen 6 31 8 69 Utrecht C.S. 7 16 8 18 ,- 's Hertogenbosch 8 18 9 37 Breda a5 51 6 60 9 02 a Roosendaal a6 38 7 28 9 24 10 37 v Amsterdam C.S. a 6 29 7 48 Haarlem a 6 49 Deu Haag H.S. a 7 34 8 45 Rotterdam D.P. a5 14 6 53 a 8 08 9 10 Rotterdam Beursa5 21 6— a 816 a Roosendaal a6 40 7 31 a 9 26 10 10 V Roosendaal a6 46 b7 46 a 9 37 11 01 bergeu op Zoom a7 09 b8 07 a 9 53 11 16 Vlake a7 56 b8 61 alO 23 11 42 Goes a8 16 b9 07 alO 35 11 64 „Middelburg a8 50 b9 39 al 0 65 1214 aVlisfaiUgen *8 58 b9 48 all 03 12 22 B Niet op Zon- en Pi 10 23 10 47 8 5210 35 9 42 11 37 J0 29 12 22 1151 12 44 8 27 10 15 8 46 10 31 9 26 11 08 9 52 11 37 1145 10 5612 48 11 30 12 52 112 164 211 2 41 2 49 12 30 120 148 138 2 46 3 30 4 38 3 63 r 26 0 55 a2 35 1 15 KA 01 2 a 88 2 34 a4 06 2 43 a4 14 3 61 a5 81 4 03 aa 88 b? 4 22 a5 51b7 6 02 a6 21 b8 619 a6 83 b8 6 54 a6 54 b9 6 01 a7 02 b9 a4 18 a4 40 a4 07 5 25 617 7 44 8 07 8 02 9 0<4 9 49 53 13 56 31 42 06 6 59 1011 7 8 01 8 38 913 10 21 17 a7 27 10 26 38 a7 54 10 42 21 a8 47 1111 37 a9 08 11 23 09 a9 47 11 63 17 a9 66 1151 f 9 Alleen Maandags V Ter Neuzen 615 10 43 2 04 5 02* V Brussel f5 24 9 40 Sluiskil 6 24 10 52 213 511 a Mechelen 6 08 10 05 Axel 6 33 11 01 221 5 21 V Mechelen 614 10 29 jr Kijkuit 6 41 11 09 2 29 5 28 a St. Nic. v. Mech. 717 11 32 Hulst 6 53 11 20 2 40 5 42 v Antwerpen 613 11 10 a St. Nicolaas 7 13 1) 31 2 50 5 68 P a St. Nic. v. Antw. 7 15 1201 a St. Nic. n. Antw. 7 42 12 10 4 42 6 02 1G V St. Nic. n. Tern. 7 24 12 09 V Antwerpen 8 35 101 5 33 6 46 bfi 05 Hulst 8 29 103 V St. Nic. n. Mech. 819 12 06 3 14 6 09 -ö P H Kijkuit 8 37 1 11 a Mech» len 9 26 1 04 413 7 09 O S3 4— ii Axel 8 46 119 7 Mechelen 9 34 111 4 25 7 16 ti Sluiskil 8 56 128 a Brussel 9 54 155 4 51 7 45 a Ter N euzen 9 03 137 101 121 163 2 63 2 02 2 52 3 11 4 4 08 4 16 4 25 4 34 6 39 6 18 6 23 7 24 6 56 7 34 7 38 8 35 8 44 8 61 9 - 9 09 Vertrekt Zondags 1 In verband met de de Hollandsche stations uur en 18 minuten later, invoering van den zomertijd in België, én uur vroeger. verirekken de treinen op V Neuzen 7 20 12 25 5 35 V Brussel 714 9 15 2 35 6 42 tt Sluiskil 7 29 12 34 5 44 a Gent St. P. 816 10 19 4 28 9 Sluiskil Brug 7 34 12 39 5 49 a Gent [Zuid] 7 34 tt Philippine 7 38 12 43 5 63 V Gent Zuid 620 816 1117 505 7 50 V Sas van Gent 7 49 12 55 610 0 Gent St. P. 8 31 8 02 V Selzaete 5 55 7 48 12 40 6 06 *8 54 tl Gent Dp. 6 34 1211 519 V Gent Dp. 6 3/ 1 34 tt Selzaete 7 40 9 23 12 56 *6 07 +8 50 a Gent St. P. 8 31 6 49 9 35 Sas van Gent 810 9 55 1 26*6 42j ■9 20 a Gent [Zuid] 6 49 841 1 46 6 59 9 45 tt Philippine 819 10 04 1 35*6 51- ■9 29 V tt v 7 47 150 10 5 9 Siniskilbrug 8 23 10 06 1 39*6 55- 9 33 V Gent St. P. 8 37 7 04 Sluiskil 8 27 10 12 143*7 03- ■9 37 a Brussel 8 37 9 42 2.'9 8 05 11 34 Ter Ntuzen 8 35 10 20 151*711 9 45 1 uooui o u x" a p o u Vvj x ux in i ei j *Alleen op Zon- en Feestd. f Niet op Zon- en Feestd 7. n Tl ri Q a-a Vertrek boot van Neuzen Aankomst Borsselen Aankomst te Vlissingen W erkdagen. vm. 7,10 10,35 nm. 7,30 10,55 8,40 nm. 12,05 9,04 Borsselen- vm 4,14 -Neuzen. 8,58 nm. 12,22 5,50 9,05 12,40 6,10 9,25 1,_ 7,10 10,35 2,10 3,15 3,55 4,05 4,27 4,53 5,22 Vertrek trein van Vlissingen A ankomst trein te Vlissingen Venrek boot van Vlissingen Aankomst Borsselen Aankomst te >euzen Vertrek boot van Neuzen 5,50 10.10 12, Aankomst te Hoedekenskerke 6,30 10.50 12,40 Vertr. tram van Hoedekensk. 6,39 11.04 12,53 Aankomst tram te Goes 7,02 11.30 1,18 Vertrek trein naar Roosendaal 7,41 12.17 1,46 Vlissingen 8,16 11.54 2,11 boot van Hoedekensk. 6,30 Aankomst te Hansweert 7,20 Vertrek tram van Hansweert 7,80 Aankomst tram te Vlake 7,35 Vertrek trein naar Roosendaal 7,64 Vlissingen 7,56 Aankomst trein van Roosendaal 7,56 Vlissingen 7,54 Vertrek tram van Vlake 8, Aankomst te Hansweert 8,10 Vertrek boot van Hansweert 8,14 Aankomst Hoedekenskerke 8,50 trein van Roosendaal 8,11 10,33 11,52 2,08 v lissingen 7,39 9,46 12 14 1,43 Vertrek tram van Goes 8,20 10,37 12,24 3,36 Aankomst tram te Hoedekensk. 8.39 11,12,48 4, Vertrek boot van Hoedekensk. 8,50 11,15 1,— 4,10 Aankomst te Neuzen 9,30 11,54 1,40 4,50 6,50 9,10 11,30 1,— 7,20 9,40 12,— 1,30 7,25 9,44 12,10 1,34 7,34 9,54 12,i0 1,44 7,54 10,06 12,33 1,69 7,56 10,23 1,54 2.10 2,30 3,40 4,13 5,45 6,25 6 35 6,59 7/:o 9.08 5,30 6,50 7,- 7,34 2.49 3.50 4,10 5,20 8,50 9,30 10,36 10,58 11,23 nm vm Z o n d a ge n. 10,35 nm 6,30 10.55 5,60 6,31 4,51 6,41 7,- 7,10 7,< 0 9,04 8,12 9,14 9,38 9,45 10,25 Vertrek boot van Walzoorden Aankomst te Hansweert Vertrek tram van Hansweert Aankomst te Vlake Vertrek trein naar Roosendaal Vlissingen 4- 4,30 4,40 4,50 6,08 5,02 7,25 7,54 3, 8.10 8,30 8,47 Aankomst trein van Roosendaal 7,66 VlissiDgen 7,64 Vertrek tram van Vlake 8, Aank' ms' te Hansweert 8,10 Vertrek boot van Hansweert 8,14 Aankomst te Walzoorden 8,46 10.23 1,54 5,02 10,06 1,59 5,08 10.24 2,- 5 10 10,84 2 10 5,20 10,40 12,14 2,15 11.10 12,44 2,45 6,21 8 47 8,30 6.25 8,50 6.36 9,— 6,36 9,04 7,06 9,35 2,49 7 02 5,10 7 10 7,40 7 40 Aankomst trein te Vlissingen 8,68 11,03 11,42 12,22 12,30 Vertrek boot van Vlissingen 5,50 7,30 9,15 11,30 1,10*2,54 Aankomst boot te B eskens 6,20 8,— 9,45 12,— 1,40 3,24 Vertrek boot van Breskens 6,24 8.20 10,40-2,2014.—a3,30 Aankomst te Vlissingen 6,65 8,50 11,10 2,5014.30 4,—- Vertrek trein van Vlissingen 7,12 9,04 11,34 1,14 4,13 De booten wachten op treinen, indien dB de aUeust toelaat, te bö benadering opgegeven. 6- 7,60 680 8,20 619 V 12,05 0 7,- tt 1,14 9 7,34 vm. nm 2,49 9 9,05 t 3,50 9,25 9 4,10 9 10,35 0 5,20 vm. 6.10 nm. 5,44 0 6.60 6,25 tt '1 r 6,35 7.17 t 6,59 n 7,65 tt 7,20 »t 9.07 tt 8,37 0 6 50 0 6,25 0 7.40 0 7.10 tt 7,50 9 7,15 tt 8. 0 7,25 It 8.10 tt 7,33 0 8,51 tt 8.21 vm. 8,51 nm. 8,21 tt 8,10 tt 8,30 tt 8.55 •I 8,25 tt 9,05 tt 8,45 tt 9,10 9 8,45 tt 9,45 tl 9.15 9 9,06 0 8 36 0 7,53 0 812 tt 9,15 tt 8,44 tt 9,32 It 9,08 v 9.45 tt 9,15 10 25 tt 9,65 vm. 7.10 nm. 1.6.40 7.40 7,50 8.— 8.10 861 1.30 7 10 1.36 7.16 1.45 7 25 1.59 7.33 1,54 8,21 v.m. 8.15 nm 1.54 8.21 8.10 8.65 9.04 9.10 940 1.59 8.30 2.- 8.35 2.10 8.45 2.15 8.54 2,45 9.14 vm nm, 9,48 6,01 n 7,30 10,- 6,08 8,- 10,30 6,34 10,60 n.m 6,67 11,20 7,27 11,36 7,43 8,20 8,60 .V

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1928 | | pagina 4