wmm - tot en met Stoombootdienst op de VVester-Schelde ï-njrï": V^T Zeeuwscli-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij. fcfg,,;; -V - DDBLEKT V A JV VERVOER Axel (Drie Schouwen)—Terneuzen—Philippine. Axel (Drie Schouwen)—Walsoorden. SPOORWEG MECHELEN— TERNEUZEN. Spoorweg Ter NeuzenGent. Stoomtram Hulst Walzoorden. Axel (Drie Schouwen)—Sas van Geut-IJzendyke. IJzendyke—Veldzicht (Grens). HoofdplaatPyramide, Drie Schouwen (Axei)—Moerbeke. Gent [Zuidj Van af 15 Mei 1927 tot nadere aankondiging. Neuzen—Borsselen—Vlissingen. Vlissingen BorsselenNeuzen. NeuzenHoedekenskerke—Hansweert. Auto-Omnibusdienst AxelNeuzen. Auto-Omnibusdienst AxeiHulst. VLISSINGEN— ROOSENDA AL. b. Alleen op Zon- en Feestdagen, t 8 Alleen 's Maandags Hansweert—HoedekenskerkeNeuzen. W alzoordenHansweertV lake. Vlake-^ HansweertWalzoorden. V lissingenBreskens. BreskensVlissingen. De tankomst der booten Voortzetting der Uitverboop SATERDAG 23 JULI a,s. Magazijn „De Duif', Axel. J. VISSER KOOLE. i -v; - V Driesch. 4 45 7 40 1132 2 35 6 02 Axel 4 50 7 45 1137 2 40 6 07 Zaamslag 5 15 810 12 01 8 05 6 30 8 16 a Neuzen 5 40 8 35 12 26 3 30 6 f.5 8 41 v Neuzen 5 41 9 20 12 58 417 9 10 Hoek 5 56 9 35 1 13 4 32 9 25 a Philippine 6 11 9 50 1 28 4 47 9 40 v Philippine 6 15 Hoek 6 30 a Neuzen 6 45 v Neuzen 7 40 Zaamslag 8 07 Axel 8 27 a Driesch. 8 32 9 57 1012 10 27 11 25 12 1215 12 20 135 1 50 2 05 2.0 3 02 3 22 3 27 4 53 5 08 5 23 6 6 28 6 48 6 53 946 97 Je 12 7 43 10 6 8 17 10 42 8 37 1101 8 42 11 02 V Driesch. 5 30 740 11 32 2 35 6 02 Axel 5 35 7 45 1137 2 40 6 07 >1 Zaamslag 6 56 8 07 12 - 3 6 30 Rapenburg 6 10 8 21 12 14 314 6 44 Hengstdijk 6 20 8 31 12 24 3 24 6 54 Groenendijk 6 30 8 41 12 34 3 34 7 08 Kloosterz. 6 35 8 46 12 39 3 39 712 a Walsoorden 6 41 8 52 12 45 3 44 718 v Walsoorden 7 20 11 15 210 5 40 7 30 11 Klcosterz. 7 26 11 20 2 16 5 46 7 36 11 Groenendijk 731 11 25 2 20 5 51 741 11 Hengstdijk 741 1135 2 30 6 01 7 51 11 Rapenburg 7 51 11 45 2 43' 611 801 11 Zaamslag 8 07 12 00 3 02 6 28 817 11 Axel 8 27 12 15 3 22 6 48 8 37 a Driesch. 8 32 12 20 3 27 6 53 8 42 V Ter Neuzen 6 15 10 43 2 04 5 02 Siuiskil 6 24 10 52 2 13 511 S AxeJ 6 33 11 01 221 5 21 o» .Kijkuit 6 41 11 09 2 29 5 28 Hulst 6 53 11 20 2 40 5 42 a a St. Nicolaas 7 13 11 31 2 50 5 58 a St. Nic. n. Antw. 7 42 12 10 3 03 6 03-o V Antwerpen 8 35 101 3.0 647 V St. Nic. n. Mech. 819 12 06 3 14 6 09| a Mechelen 9 20 1 04 4 13 7 09 x V Mechelen *9 26 1 11 4 26 7 2«; a Brussel 9 51 1 55 4 51 7 55 v Brussel a Mechelen v Mechelen a St. Nic. v. Mech. v Antwerpen '3 a St. Nic. v. Antw. v St. Nic. n. Tern. Hulst Kijkuit Axei Sluiskil Ter Neuzt n 0) B 3Q bD x -O a o f4 26 9 40 1 5 48 5 02 10 05 1 22 6 13 614 10 29 1 53 6 24 7 17 11 32 2 53 7 27 613 11 10 2 02 6 54 7 15 1201 2 52 7 37 7 37 12 09 3 11 7 35 8 29 1 03 4 8 34 8 37 1 11 4 08 8 41 8 46 1 19 4 16 8 55 8 f6 1 28 4 25 9- 9 03 137 4 34 9 09 a b b V Hulst 5 40 8 1005 1- 3— 6— 8 40 v Walz. 647 Terhole 6 03 8 23 1028 1 23 3 23 6 23 9 03 Kloosterz. 657 „Kuitaart, 616 816 1041 1 36 336 636 916 „Kuitaart, 706 „Kloohterz. 6 25 8 4a 1050 1 45 345 645 925 „Terhole 719 a Walss. 6 35 8r5 111 55 3 55 6 65 9 35 a Hulst, 742 a Zon- en Feestd. 20 min. later, b Niet op Zon- en Feestd. c Enkel Zon- en Ft estd b 9— 910 919 932 955 1116 1126 1135 1148 1210 255 305 314 327 350 b 435 445 454 507 530 720 730 739 7o2 815 b 940 950 969 1012 1035 v Drie SchouweD Westdorpe Sas van Gent Philippine Pyramide a iJzendijke v IJzendijke a Schoondijke naar Oostburg 5(5 8 34 1221 3 34 8 43 5 25 8 54 12 36 3 49 9 00 541 9 20 12 58 4 22 919 6 12 9 52 1 30 4 54 9 45 6 37 10 23 1 56 5 26 10 1! 6 50 10 38 210 5 41 1023 6 51 10 39 212 5 45 714 li 00 2 35 6 08 8 27 1101 3 24 621 a van Oostburg v Schoondijke a IJzenfiijke v IJzendijke Philippine Sas van Gent Westdorpe Drie Schouwen 5 30 5 46 6 12 6 55 10 50 715 11 10 7 35 11 30 7 19 1139 82t 12*7 12 50 1251 101 130 1 59 214 2 34 8 51 913 9 26 9 53 2 37 3 32 3 55 405 4 l2 4 54 5 25 713 8 20 8 43 6 58 9 14 9 45 1011 5 40 10 26 6 00 10 46 IJzendijke 8 41 Veldzicht (Grens) 8 51 3 32 613 v. Veldzicht Grens) 8 55 3 44 6 25 a. IJzendijke 9 07 3 60 4 02 6 30 6 42 v Hoofdplaat Biervliet Pyramide a IJzendijke 8 55 9 15 9 25 9 40 12 30 3 50 12 60 410 1 4 20 210-Z 117 4 58 5 15 5 25 541 6 05 6 25 6 35 6 48 v IJzendijke Pyramide Biervliet a Hoofdplaat 6 22 10 40 12 51 Z 140 4 05 6 40 10 13 1 57 4 23 5 30 6 50 11 03 2 07 4 33 5 40 7 10 11 23 2 27 4 53 6 v Drieschouwen 6 48 v Zuiddorpe 6 53 v Koodesluis(H.T.) 7 05 v Kruisstraat(B.T.) 6 57 a Moerbeke 6 05 (B. T.) 9 40 12 25 3 35 v Moerbeke 9 45 12 30 3 40 v Kruisstraat 9 57 12 42 352 v Roodesluis (H. T.) 9 49 12 34 3 44 v Zuiddorpe 9 57 12 42 3 52 a Drieschouwen 7 30 7 40 811 819 8 26 11 15 11 25 1116 12 04 12 11 1 35 145 216 2*4 2 31 4 40 4 50 5 21 5 29 5 36 V Neuzen 7 20 12 25 5 35 11 Sluiskil 7 29 12 34 5 44 9 Sluiskil Brug 7 34 12 39 5 49 11 Philippine 7 38 12 43 5 53 V Sas van Gent 7 50 12 53 6 10 V Selzaete 5 57 7 48 12 40 6 06 *8 54 V Gent Dp C 38 1 34 a Gent St. P. 8 31 6 49 9 35 a 6 50 8 41 1 46 6 59 9 45 V 150 10 5 V Gent St. P. 711 837 704 9 54 a Brussel 8 15 9 42 2 9 8 05 11 08 *Alleen op Zon- en Feestd. f Niet op Zon- en Fsestd. T Brussel 7 18 9 25 2 03 6 42 a Gent St. P. 8 31 10 7 3 7 34 a Gent [Znid| V Gent Zuid 6 20 816 1117 5 05 7 52 n Gent St. P. 8 31 8 02 n Gent Dp. 6 34 1211 5 19 ii Selzaete 7 36 9 23 12 56 6 07 f8 50 9 Sas van Gent 8 05 9 55 1 26 6 42 9 20 11 Philippii-e 814 10 0-4 1 35 6 51 9 29 9 Sluiskilbrug 8 18 10 <8 1 39 6.'5 9 33 n Sluiskil 8 22 1012 143 7 03 9 37 4 Ter Ni uzen 8 30 10 20 151 711 945 Zondagen, W erkdagen. Vertrek boot van Neuzen vm. 7,10 10,35 nm. Aankomst Borsselen 7,30 10,55 Aankomst te Vlissingen 8,40 nm. 12,05 ertrek trein van V lissiDgen 9,01 1,14 2,10 2,30 3,40 4.13 vm. 8,58 nm. 12,22 5,50 9,05 12.40 6,10 9,25 1- 7,10 10,35 .2,10 ankomst trein te Vlissingen Ver!rek boot van Vlissingen Aankomst Borsselen Aankomst te Neuzen v. Axel a. Neuzen 9 40 1 30 4 30 v Neuzen 1014 2 04 5U a. Axel 10 49 1120 3 34 A 04 7—10 4 14 v. Hulst, Station 8 24 11 20 5 44 Axel, Wed. Gilijamse v. Axel, Wed. Gilijamse a. Hulst, Station Op Zondagen: v. Axel 8 40. a. Hulst 10 10. v. Hulst 10 30. a. Axel 12 8 30 9 64 2 30 4 5 30 6- 7 49 9 30 Vertrek boot van Neuzen Aankomst te Hoedekenskerke Vertr. autobus van Hoedekensk. Aankomst autobus te Goes Vertrek trein naar Roosendaal I» V lissingen boot vau Hoedekensk. I Aankomst te Hansweert ertrek tram van Hansweert Aankomst tram te Vlake Vertrek trein naar Roosendaal V lissingen vm, v Vlissingen +5 42 Middelburg f5 62 Goes -j-6 12 Vlake f6 24 Bergen op Zoom f6 50 a Roosendaal +7 04 v Roosendaal f7 12 a Rotterdam beurs f8 17 Rotterdam D. P. f8 25 Den Haag H.S. Haarlem Amsterdam C.S. v Roosendaal f7 08 a Breda f7 28 's Hertogenbosch 8 45 Utrecht C.S. 9 49 Nijmegen 9 44 a Arnhem 10 09 a06 a7 16 a7 35 a7 48 a8 13 a8 27 a8 37 a9 47 a9 55 a9 16 alü 25 all 13 alO 15 all 34 8 43 9 05 9 58 11 -- 1119 1155 6 05 a6 16 a6 51 a7 03 a7 55 a8 15 b7 12 a9 04 b7 22 a9 15 b7 55 a9 49 b8 10 alü 06 b8 54 alO 50 b9 12 all 07 b9 58 U 20 12 40 12 48 1 2i 213 2 34 11 22 1145 12 39 1 48 1 30 158 11 05 11 34 12 33 9 43 10 22 11 53 1135 11 45 12 17 12 33 118 136 al 48 a3 23 a3 31 4 01 4 53 a5 17 al 43 a2 09 a 114 1 25 146 1 59 2 24 2 38 2 46 3:0 3 58 a4 29 a5 10 5 31 2 48 3 09 3 58 5 03 4 44 5 07 413 4 24 4 53 5 08 5 51 6 08 6 18 7 26 7 34 8 0* 8 55 916 6 14 6 37 7 31 912 8 55 6 25 - o O 7 26 7 31 8 30 9 21 9 04 9 30 6 49 6 69 7 20 7 33 7 59 813 8 20 9 31 9 39 10 18 11 05 11 25 8 20 b 9 41 8 41 blO 30 9 29 10 29 1103 12 01 7 34 7 44 8 15 8 30 915 9 33 9 40 1106 1) 14 1152 Arnhem Nijmegen Utrecht C.S. 's Hertogenbosch Brtda a5 51 Roosendaal a6 38 Amsterdam C.S. Haarlem Den Haag H.S. Rotterdam D.P. a5 14 Rotterdam BeursaS 21 a 6 38 6 31 717 818 8 24 8 47 8 52 9 42 a6 40 a Roosendaal v Roosendaal Bergen op Zoom Vlake Goes Middelburg a Vlissingen a Niet op Zon- en Feestdagen. 6 50 9 02 10 29 7 28 9 24 10 51 a 6 25 7 39 a 6 45 7 59 a 7 32 8 48 5 58 a 8 08 9 24 6 05 a 8 16 9 32 7 38 a 9 26 10 55 a6 46 b7 46 a 937 11 a7 09 b8 07 a 9 53 11 16 a7 56 b8 51 al0 23 11 42 a8 16 b9 07 alO 35 11 64 a8 60 b9 39 alO 66 12 14 a8 68 b9 48 all 03 12 22 9 38 10 23 1 20 a4 18 7 44 9 59 ;0 47 148 a4 4i 8 07 10 35 1 38 a4 07 8 02 10 39 11 38 2 46 5 25 9 m 12 25 3 30 438 6 17 9 49 1140 12 47 3 52 5 26 6 59 1011 901 1002 al0 54 1 03 a2 35 3 49 741 9 -4 9 49 all 14 123 a255 4 09 7 29 It 09 11 01 al2 01 2 0-1 as 38 4 56 8 39 104011 32 al2 39 2 36 a4 05 5 32 9 07 11 40 al247 2 44 a4 13 5 41 1144 12 44 a 2 12 3 61 a5 31 7 16 1015 1151 12 52 2 20 4— a5 38b?17 a7 27 10 20 112 2 36 4 19 a5 31 b7 38 a7 64 10 36 1 64 3 02 5 02 a6 21 b8 21 a8 47 11 05 211 314 519 a6ö3b8 37 a9 08 11 17 2 41 g 3 34 6 50 a6 54 b9 09 a9 47 11 37 12 51 2 49 3 42 6 58 a7 02 b9 17 a9 66 11 45 5,60 6,30 6,40 7- 7,35 8,16 6,30 7,15 7,20 7,30 7,48 7,57 12- 12,40 Ir,53 1,18 1,46 2.11 3,15 3,55 4,05 4,27 4,53 5,19 5,45 6,25 6,37 7,01 7,i0 5,30 5,50 7. 7,34 2.49 3.50 4,10 5,20 7,50 8,30 8,30 9,10 nm. 10,35 nm 5,30 vm 10.55 5,50 12,05 7,- n LH 7,34 nm. 2,49 9,05 3,50 9,27 4,10 10,35 5,20 vm. 6,10 nm. 5,45 Aankomst trein van Roosendaal vm. 10,23 nm. 8,47 Vlissingen 10,06 8,30 Vertrek tram van Vlake 10,25 8,50 Aankomst te Hansweert 10,33 9,— ertrek boot van Hansweert 10,40 9,10 Aankomst Hoedekenskerke 11,10 9,40 trein van Roosendaal 10,35 11,64 nm. 6,33 9,08 V lissingen 9,49 lr 17 Vertrek autobus van Goes 10,42 12,24 3,36 6,41 Aankomst autobus te Hoedekensk. 11,05 12,48 4,— 7, Vertrek boot van Hoedekensk. 11,15 1,— 4,10 7,10 Aankomst te Neuzen 11,55 1,40 4,50 7,55 Vertrek boot van Walzoorden vm. 6,45 9,10 11,30 nm, Aankomst te'Hansweert 7,14 9,40 12,— Vertrek tram van Hansweert 7,20 9,41 12,10 Aankomst te Vlake 7,30 9,54 12,*0 Vertrek trein naar Roosendaal 7,48 10,06 12,33 V lissingen 7,66 10,23 1,64 9.14 9,38 9,45 10,25 4- 4,30 4,40 4,10 6,08 5,02 7,25 7,64 8,- 8.10 8,30 8,47 Aankomst trein van Roosendaal Vlissingen Vertrek team van Vlake Aank' ms' te Hansweert Vertrek boot van Hansweert Aankomst te Walzoorden m. 7,66 i0,23 1,54 5,02 6,21 8 47 7,48 10,06 1,59 5,08 8,30 8,— 10,24 2,— 5 10 6.25 8,F0 8,10 10,34 2 10 5,20 6 35 9,— 8,14 10,40 2,lo 6,35 9,04 8,45 11 10 2,45 7,06 9,35 Aankomst trein te Vlissingen vm. Vertrek boot van Vlissingen Aankomst boot te B eskens 8,f8 11,03 7 02 5,50 7,30 9,54 U,30 2,30 6,50 7 0 6,20 8,— 10,26 12,— 3,- 7,50 7 40 Vertrek boot van Breskens vm. 6,24 8.20 10,50 12,14 3,20 610 7,50 Aankomst te Vlissingen 6,65 8,50 11,20 12,45 3,50 640 8 20 Vertrek trein van Vlissingen 7,06 9,04 11,34 1,14 4,13 649 De booten wachten op treinen, indien de dit dienst toelaat, is b(j benadering opgegeven, 6 50 7- 7,17 7,55 9,07 6,50 7,40 7.50 8, 8,10 8.51 6.25 6 37 7,01 720 8,37 6,25 7.10 7,15 7,25 7,33 8,21 v.m 8,51 8,10 8,55 9,05 9,10 9,45 9,07 9,15 9,32 9.45 10 25 nm. 8,21 8,30 8,25 8,45 8,45 9,15 8 37 815 8,45 9,09 9,15 9,55 vm. 7.10 nm. 6.40 7.40 7.50 8.— 8.10 8 51 7.10 7.15 725 7.33 8.21 v.m. 8.51 nm. 8.21 8.10 8.55 9.04 9.10 9 40 8.30 8.35 8.45 8.45 9.16 vm, nm. 9,48 6,58 7,30 10,- 6,05 8,- .0,30 6,35 8,20 10,60 n.m 6 40 6,60 11,20 7,05 11,35 7,

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1927 | | pagina 4