Stooinbootdienst op de Wester-Sclielde
Ongeregeld Goed.
Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij.
M1Q33EJL,
Axel (Drie Schouwen)—Terneuzen—Philippine.
B IV VAN V B R. V O B R.
Axel (Drie
Schouwen)
Walsoorden.
SPOORWEG MECHELEN—TEBNEÜZEN.
'3
Spoorweg Ter Neuzen—Gent.
Stoomtrant HuistWalzoorden.
b
Axel (Drie Schouwen)—Sas
van Gent IJzendijke.
IJzendijkeVeldzicht (Grens).
Hoofdplaat— Pyramide,
Drie Schouwen (Axel)—Moerbeke.
Auto-Omnibusdienst AxelNeuzen.
Van af 15 Mei 1927 tot nadere aankondiging.
Neuzen
Borsselen—Vüssingen.
Vüssingen Borsselen-
Neuzen—Hoedekenskerke
-Neuzen.
-Hansweert.
Auto-Onmibusdienst AxelHulst.
VLISS1N G EN- ROOSENDAAL.
Niet op Zon- en Feestdagen, b. Alleen ep Zon- en Feestdagen,
f 5 Alleen
HansweertHoedekenskerkeNeuzen.
Walzoorden—Hansweert—Vlake.
Vlake—HansweertWalzoorden.
Vüssingen—Breskens.
Breskens—Vüssingen.
L
Van onderrok tot Zeppelin.
K!e<nburgerlijker kon het begin van
het luchtschip niet zijn. Toch ging
het, zooals het „Magazine Illustré"
het vertelt:
In Annonay, klein stadje in Zuid-
Frankrijk, dreef Jacques-Eiienne Mont-
golfier zijn bescheiden papierfabriekje.
Op een dag had mme. Montgolfier haar
nieuwen onderrok van fijn linnen ge-
wasschrn en hem te drogen gehangen
over een kacheltje, dat lustig snorde.
Weldra bolde de rok tot een ronden
ballon op. die gezellig heen en weer
schommelde. Opeens ging het band
los, en de rok steeg langzaam en statig
omhoog. Waarschijnlijk zou hij ve--
loren geweest zijn, als de zoldering
van de tuirschuur hem niet had tegen
gehouden. Tegen de zolderbalken bleef
hij zweven. Toen mme. Montgolfier
dat met ontsteltenis zag, rirp zij haar
man, die juist papier in riemen bij-
eenpakie. Montgolfier haalde den bal
lon-rok omlaag, legde hem weer plat
uit en begon zwaar na te denken.
Hij overlegde met zijn broer Joseph-
Michel, die mathematicus was. Daarop
begon elk het geval bij zichzelf te
verwerken. Dat was kort vóór Paschen
1782.
Net als de onderrok van zijn vrouw,
Leefde Jacques-Etienne voorlaat in
hoogere regionen. Hij werd stil en
in-zichzelf-gekeerd, negeerde de buiten
wereld. De papierfabriek, veronacht
zaamd, kwijnde: mme. Montgolfier,
eveneens vemegügeerd, kwijnde ook.
In stiPe vervloekte zij reeds haar op
vliegeren onderrok, die op zijn weg
naar hooger het pad naar de armoe
had gebaand. Maar Jacques-Etienne
piekerde voort.
Begin Mei 1782 was in 't stille An
nonay iets bijzonders gaande. Staats-,
departements- en plaatselijke autori
teiten verzamel ten zich met het volk
op de markt. Voor de eerste maal
zou dien dag een door menschenhand
verva irdigd luchtschip ten hemel
stijgen. De opwinding was enorm.
Het luchtschip was een Montgolfière
een groote papieren ballon, van eenige
meters middellijn, met onderaan een
gondel vol brandstof, waarmee heete
lucht gemaakt moest worden. Van
onderen was de ballon open, om de
heete lucht toegang te verschaffen.
Eindelijk werd het vuur onder de
Montgolfière aangestoken, er. na korten
tijd verhief de onbemande ballon zich
majesteitelijk in de lucht; hij werd
door de windstroomingen over de
velden gedreven, en eerst toen het vuur
was uitgebrand en de lucht afgekoeld,
daalde de ballon rusiig neer
Alles verliep zonder ongevallen. Het
gejubel was onbeschrijflijk.
Te Parijs werd de poging herhaald.
Nu zou zij, met passagiers, voor het
hof te Versailles plaats vinden. Maar
de koning vond de zaak levensgevaar
lijk; menschen mochten met mee. Wel
konden eenige dieren meegevoerd
worden.
Aldus steeg op 15 Juni 1783 te Ver
sailles ten aanschonwe van het hof
een fiere Montgolfière op; een baan.
een gans en een lam waren „aan
boord". Ook ditmaal verliep alles
zonder incident de dieren bleven on
verlet neen, levensgevaar was ook
voor menschen niet aanwezig. De
halve wereld was dol van opwinding.
De gebroeders Montgolfier baadden in
eerbewijzen.
Op 21 November 1783 ging de eerste
bailon met menschelijke passagiers op.
Pilatre de Rozier was de eerste lucht
vaarder, met een zijner vrienden. Daar
boven m -esten de mannen her en der
wiegelen, om het schuitje in evenwicht
te houden, en ook steeds het vuur
opstoken. De tocht ging over de Seine
en over een der Parijsche wijken, en
tenslotte landde men vlot op een heuvel
buiten dé stad.
De roem der Montgolfiers was vol
komen.
Nu ontdekte mme. Montgolfier op
eens, dat eigenlijk hdar en haar onder
rok de grootste eer toekwam. Wat was
er zonder haar rok van de vinding,
en zonder haar energie van de kwijnen
de papierfabriek terecht gekomen
Maar zij zweeg: vrouwen zijn in die
dingen bescheiden.
Honderd jaar later. Een Zwabisch
cavalerie-officier legt het ministerie
van Oorlog te Berlijn de plannen voor
een bestuurbaar luchtschip voor. De
zaak gaat van subcomité naar sub-
comi van Pontius naar Pilatus. Een
wetenschappelijke vergadering, onder
Helmholtz in persoon, wordt belegd:
een vernietigend oordeel volgt een
machine, zwaarder dan de lucht, zal.
nooit kunnen vliegen, laat staan be
stuurbaar zijn. Maar graa' Zeppelin
laat zich niet afschepen. Hij werkt
verder. En op een fraaien zomerdag
van 1906 gebeurde, wat wetenschappe-
lijk-onmogelijk eu thaoretisch-verboden
washij steeg op, kruiste over het
meer van Constant, over de Zwitser-
sche gouwen, en keerde zegevierend
naar Friedrichshafen, de haven van
vertrek, terug.
Terug naar madame Montgolfier!
Hoever ware de wereld thans, zonder
haar en haar chiquen onderrok Hoe
ware het gegaan, als zij dien wat
minder los had gebonden, zoodat hij
niet h.nd kunnen opstijgen Fladderen
de rokjes hebben méér op hun ge
weten gehad, maar belangrijker dan
in het geval der Montgolfiers waren de
consequenties allicht niet
o—
A mhartigheid is de grootste armoe,
al kan men millionair zijn.
E. Laurillard.
o—
Verdacht. Kleine Hans zit met
z:jn vader in een café. „Vader," vraagt
hij, na een tijd van ernstig nadenken,
„waaraan kan iemand merken, dat hij
dronken is
„üa's makkelijk genoeg," zegt de
deskundige vader. „Zie je daar die
twee kerels in den hoek Nou, als je
dronken bent, dan denk je dat er vier
zitren."
„Vaderzegt Hansje schuchter, „er
zit er maar ééa."
—o
Typhus, roodvonk, diphtherie.
Wanneer in Uw gezin typhus, rood
vonk, dan wel diphtherie voorkomt,
of indien Gij vreest, dat een der Uwen
aan besmettingsgevaar door een dezer
ziekten is blootgesteld, vraag dan aan
het gemeentebestuur Uwer woonplaats
de door het Staatstoezicht op de Volks
gezondheid kosteloos uitgegeven „Maat
regelen' ter bestrijding dezer ziekten.
Driesch. 4 45
Axel 4 50
Zaamslag 5 15
Neuzen 5 40
Neuzen 5 41
Hoek 5 56
Philippine 6 11
7 40
7 45
810
8 35
9 20
9 35
9 50
1132
1137
12 01
12 26
12 58
113
128
2 35
2 40
3 05
3 30
417
4 32
4 47
6 02
6 07
6 30
8 55
816
8 41
9 10
9 25
9 40
v Philippine 6 15
Hoek 6 30
a Neuzen 6 45
v Neuzen 7 40
Zaamslag 8 07
Axel 8 27
a 'Driesch. 832
9 57
1012
10 27
1125
12
12 15
12 20
135
1 50
2 05
210
3 02
3 22
3 27
4 53
5 08
5 23
6
6 28
6 48
6 53
7 43
8 17
8 37
9 46
9 57
10 12
10 6
10 42
1101
8 42 11 02
v Driesch.
Axel
Zaamslag
Eapenburg
Hengstdijk
Groenendijk
K loosterz.
h Walsoorden
5 30
7 40
11 32
2 35
6 02
V
W alsoorden
7 20
11 15
210
5 40
7 30
5 35
7 45
11 37
2 40
607
Kkosterz.
7 26
11 20
216
5 46
7 36
5 56
8 07
12 -
3
6 30
I»
Groenendijk
73!
11 25
2 20
5 51
7 41
6 10
8 21
12 14
3 14
6 44
II
Hengstdijk
741
1135
2 30
6 01
751
6 20
8 31
12 24
3 24
6 54
1»
Rapenburg
7 51
11 45
2 43
611
801
6 30
8 41
12 34
3 34
7 05
1»
Zaamslag
8 07
12 00
3 02
6 28
817
6 35
8 46
12 39
3 39
712
II
Axel
8 27
12 15
3 22
6 48
8 37
6 41
8 52
12 45
3 44
718
a
Driesch.
8 32
12 20
3 27
6 53
8 42
V
Ter Neuzen
6 15
10 43
2 04
5 02
ii
Sluiskil
6 24
10 52
213
511
I,
Axel
6 33
11 01
221
5 21 m
a
Kijkuit
6 41
11 09
2 29
5 28 o
ii
Hulst
6 53
1120
2 40
5 42 x
a
St. Nicolaas
7 13
11 31
2 50
5 58
a
St. Nic. n. Antw,
7 42
12 10
3 03
6 03 -ö
V
Antwerp en
8 35
101
3 0
6 47
V
St. Nic. n. Mecb.
813
12 06
3 14
6 03
a
Mechelen
9 20
104
413
7 09 x
V
Mechelen
*9 26
1 11
4 26
7 261
a
Brussel
9 51
1 55
4 51
7 55
V
Brussel
4 26
9 40
l
5 48
a
Mechelen
5 02
10 05
122
613
V
Mechelen
6 14
10 29
153
6 24
a
3t. Nic. v. Mech.
7 17
11 32
2 53
7 27
a*
v Antwerpen
6 13
11 10
2 02
6 54
a
St. Nic. v. Antw.
7 15
1201
2 52
7 37
n
bn
s
V
St. Nic. n. Tern.
7 37
12 09
311
7 35
>i
Hulst
8 29
1 03
4
8 34
fl
1»
Kijkuit
8 37
1 11
4 08
841
O
S3
i»
Axel
8 46
1 19
4 16
8 55
H
n
Sluiskil
8 56
1 28
4 25
9
a
Ter Neuzen
9 03
1 37
4 34
9 09
a b
v Hulst 5 40 8 1005
Terhole 6 03 8 23 1028
Kuitaart, 616 8 36 1041
Kloos!erz. 6 25 8 45 1050
a Wals. 6 35 8 65 11—
1_. 3—6—8 40
1 23 3 23 6 23 9 03
136 3 36 6 36 9 16
1 45 3 45 6 45 9 25
1 55 3 55 6 5a 9 35
a Zon- en Feestd. 20 min. later, b Niet op Zon- en Feestd,
v Walz. 647 9— 1116 255 435 720 940
„Kloosterz. 657 910 1126 305 445 730 950
„Kuitaart, 706 919 1135 314 454 739 959
719 932 1148 327 507 752 1012
742 955 1210 350 530 815 1035
c Enkel Zon- en Feestd.
Terhole
a Hulst,
v Drie Schouwen
Westdorpe
Sas van Gent
Philippine
Pyramide
a JJzeüdijke
v IJzendijke
a Schoondijke
naar Oostburg
5(5
8 34
1221
3 34 8 43
a
van Oostburg
719
1139
2 37
713
5 25
854
12 36
3 49 9 00
V
Schoondijke
82-i
12 27
3 32
8 20
541
9 20
12 58
4 22 919
a
IJzendijke
8 51
12 50
3 55
8 43
612
9 52
130
4 54 9 45
V
IJzendijke
5 30 913
1251
40b
8 58
6 37
10 23
156
5 26 10 1'
11
Pyramide
Philippine
5 46 9 26
IX) 4
4:2
9 14
6 50
10 38
210
5 41 10 23
9
612 9 53
130
4 54
9 45
6 51
10 39
212
5 45
Sas van Gent
6 65 10 50
1 59
5 25
1011
7 14
lt 00
2 35
6 08
11
Westdorpe
715 11 10
214
5 40 10 26
8 27
1101
3 24
621
a
Drie Schouwen
7 35 11 30
2 34
6 00 10 46
v. IJzendijke 8 41
a. Veldzicht (Grens) 8 51
3 32 613 v. Veldzicht Grens) 8 55 3 50
3 44 6 25 a. IJzendijke 9 07 4 02
6 30
6 42
v Hoofdplaat
Biervliet
Pyramide
a IJzendijke
8 55
9 15
9 25
9 40
12 30 3 50
12 50 410
1 4 20
2 10 Z 117
4 58
515
5 25
5 41
6 05
6 25
6 35
b 48
v IJzendijke
Pyramide
Biervliet
a Hoofdplaat
6 22 10 40 12 51 Z 140 4 05
6 40 10 53 1 57 4 23 5 30
6 50 U 03 2 07 4 33 5 40
710 11 23 2 27 4 53 6
v Drieschouwen 6 48
v Zuiddorpe 6 53
v Roodesluis(H.T.) 7 05
v Kruissiraat(B.T.) 6 57
a Moerbeke 6 05
9 40
12 25
3 35
V
Moerbeke (B. T.)
7 30
11 15
1 35
4 40
9 45
12 30
3 40
V
Kruisstraat
7 40
11 25
145
4 50
9 57
12 42
352
V
Roodesluis (H. T.)
811
11 ;6
2 16
5 21
9 49
12 34
3 44
V
Zuiddorpe
819
12 04
2 14
5 29
9 57
1242
3 52
a
Drieschouwen
8 26
12 11
2 31
5 36
Axel
Neuzen
9 40
1014
1 30 4 30 v. Neuzen
2 04 5 14 a. Axel
10 49
1120
3 34
4 04
5 30
6
V
Nruzen
7 20
12 25 5 35
V
Brussel
7 18
9 25
2 03
6 42
11
Sluiskil
7 29
12 34 5 44
a
Gent St. P.
8 31
10 -7
3
7 34
9
Sluiskil Brug
7 34
2 39 5 49
a
Gent [Zuid|
11
Philippine
7 38
12 43 5 63
V
Gent Zuid
6 20
816
1167
5 65
7 52
V
Sas van Gent
7 50
12 5> 610
Gent St. P.
8 31
8 02
y
Selzaete
5 57
7 48
12 40 6 06
*8 54
n
Gent Dp.
6 34
12 11
5 19
V
Gent Dp.
C 38
1 34
«1
Selzaete
7 36
9 93
12 56
6 07
+8 58
a
Gent St. P.
8 31
6 49
9 35
1
Sas van Gent
8 05
9 55
1 26
6 42
9 20
a
Gent [ZuidJ
6 60 8 41
1 46 6 59
9 45
>l
Philippic e
8 14
16 01
1 35
6 51
9 29
V
150
10 5
if
Sluiskilbrug
8 18
10 C8
1 39
665
9 33
V
Gent St. P.
7 11
8 37
7 04
9 54
a
Sluiskil
8 22
1012
143
7 03
9 37
a
Brussel
8 15
9 42
2 9 8 05
11 08
A
Ter Ni uzen
8 30
10 20
151
711
9 45
*Alleen op Zon- en Feestd. f Niet op Zon- en Feestd.
Zondagen,
Vertrek boot van Neuzen
Aankomst Borsselen
Aankomst te Vüssingen
Vertrek trein van Vüssingen
Werkdagen.
vm. 7,10 10,35 nm. 2,10
7,30 10,55 2,30
8,40 nm. 12,05 3,40
9,04 1,14 4,13
ankomst trein te Vüssingen vm.
Vertrek boot van 1 iissingen 5,50
Aankomst Borsselen 6,10
Aankomst te Feuzen 7,10
vm.
8,58 cm. 12,22
9,05 12.40
9.25 1,—
10,35 2,10
12,-
12,40
nm.
3,15
3,55
4,05
4,27
4,63
5,19
7 10 4 14 v. Hulst, Station
8 24 11 20 5 44 Axel, Wed. Giüjamse
v. Axel, Wed. Giüjamse
a. Hulst, Station
Op Zondagen: v. Axel 8 40. a. Hulst 10 i0. v. Hulst 10 30. a. Axel 12
8 30
9 54
2 £0 7 49
4— 9 80
v Vüssingen +5 42 ai 06
Middelburg +5 52 a7 16
Goes +6 12 a7 35
Vlake +6 24 a7 48
Bergen op Zoom +6 50 a8 13
a Roosendaal +7 04 a8 27
v Roosendaal +7 12 a8 37
a Rotterdam beurs +8 17 a9 47
Rotterdam D. P. +8 25 a9 55
Den Haag H.S. a9 16 alO 25
Haarlem all 13
Amsterdam C.S. al015 all 34
v Roosendaal +7 08 8 4a
a Breda +7 28 9 05
's Hertogenbosch 8 45 9 58
Utreeht C.S. 9 49 11
Nijmegen 9 44 11 9
a Arnhem 10 09 1155
aS 05
a6 16
a6 51
a7 09
a7 55
a8 15
b7 12
b7 22
b7 55
b8 10
b8 54
b9 12
b9 58
1105
11 34
12 33
9 48
10 22
11 53
a9 04
1135
1 14
413
6 25
6 49
7 34
a9 15
1145
1 25
4 24
Fh
6 59
7 44
a9 49
1217
1 46
4 53
7 20
815
alO 06
12 33
1 59
5 08
O
O
7 33
8 30
alO 50
118
2 24
5 51
M
7 59
915
all 07
136
2 38
6 08
7 26
8 13
9 33
11 20
al 48
2 46
618
8 20
9 40
12 40
a3 23
3 60
7 26
9 31
1106
12 48
a3 31
3 68
7 34
9 39
11 14
1 21
4 01
ai 29
8 03
10 18
1152
2 13
4 53
aö 10
8 55
11 03
2 34
aö 17
5 31
9 16
11 25
11 22
al 43
2 48
6 14
7 31
8 20 b
941
1145
a2 09
3 09
6 37
8 41 blO 30
12 39
3 58
7 31
8 30
9 29
1 48
5 03
9 12
9 21
10 29
130
4 44
8 55
9 03
1103
a 158
5 07
9 30
12 01
Arnhem
Nijmegen
Utrecht C.S.
's Hertogenbosch
Breda a5 51
Roosendaal a6 38
Amsterdam C.S.
Haarlem
Den Haag H.S.
Rotterdam D.P. a5 14
Rotterdam Beürsa5 21
Roosendaal
Roosendaal
Bergen op Zoom
Vlake
Goes
Middelburg
Vüssingen
a 5 38
6 31
717
818
9 02
9 24
a 6 25
a 6 4 i
a 7 32
a 8 08
605 a 816
a6 40 7 38 a 9 26
a6 46 b7 46 a 9 37
a7 09 b8 07 a 9 53
a7 56 b8 51 al0 23
a8 16 b9 07 alO 35
a8 50 b9 39 al0 55
ab 58 b9 48 all 03
6 60
7 28
5 58
8 24
8 47
8 52
9 42
10 29
10 51
7 39
7 59
8 48
9 24
9 52
10 55
11
11 16
11 42
11 64
12 14
12 22
9 38 10 23
9 59 10 47
10 35
10 39 11 38
12 25
1140 12 47
9 04 10 02
9 <4 9 49
It 09 11 01
10 401132
11 40
1144 12 44
11 5112 52
112
154
211
2 41
2 49
12 51
alO 54
al 1 14
al2 01
al2 39
al247
a 2 12
2 20
2 36
3 02
S 3 14
t? 3 34
3 42
120
148
138
2 46
3 30 4 38
3 52 5 46
1 03 a2 35
1 23 a2 55
2 O-i as 38
2 36 a4 0o
2 44 a4 13
3 51 a5 31
4 a5 38 b7
4 19 a5 5 s b7
5 02 a6 21 b8
619 a6 :3 b8
5 50 a6 54 b9
5 58 a7 02 b9
a4 18
a4 4l
a4 07
5 25
6 17
6 59
49
09
56
32
41
06
17 a7 27
38 a7 54
21 a8 47 1105
37 a9 08 11 17
09 a9 47 11 37
17 a9 66 1145
'a Maandags
7 44
8 07
8 02
9 04
9 49
1011
741
7 29
8 39
9 07
10 15
10 20
10 36
Vertrek boot van Neuzen vm. 6,50
Aankomst te Hoedekenskerke 6,30
Vertr. autobus van Hoedekensk. 6,40 12,53
Aankomst autobus te Goes 7,1,18
Vertrek trein naar Roosendaal 7,35 1,46
Vüssingen 8,16 2,11
boot van Hoedekensk. 6,30
Aankomst te Hansweert 7,15
Vertrek tram van Hansweert 7,20
Aankomst tram te Vlake 7,30
Vertrek trein naar Roosendaal 7,48
Vüssingen 7,57
5,45
6,25
6,37
7,01
7,-0
5,30
5,50
7-
7,34
2,49
3,40
4,10
5,20
7,50
8,30
8,30
9,10
Aankomst trein van Roosendaal vm.
II
Vertrek tram van Vlake
Aankomst te Hansweert
ertrek boot van Hansweert
Aankomst Hoedekenskerke
trein van Roosendaal
V iissingen
Vertrek autobus van Goes
Aankomst autobus te Hoedekensk,
Vertrek boot van Hoedekensk.
Aankomst te Neuzen
10,23
10,06
10,25
10,35
10,40
11,10
10,35 11,54 nm.
9,49 U 17
10,42 12,24 3,36
11,05 12,48 4,—
11,15 1,- 4,10
11,55 1,40 4.50
nm. 8,47
8,30
8,50
9-
9,10
9,40
9,08
6,33
6,41
7,-
7,10
7,55
9,14
9,38
9,45
10,25
Vertrek boot van Walzoorden vm. 6,45 9,10 11,30
Aankomst te Hansweert 7,14 9,40 12,
Vertrek tram van Hansweert 7,20 9,4i 12,10
Aankomst te Vlake 7,30 9,54 12,20
Vertrek trein naar Roosendaal 7,48 10,06 12,33
Vüssingen 7,56 10,23 1,64
Aankomst trein van .Roosendaal vm.
Vüssiugen
Vertrek tram van Vlake
Aankomst te Hansweert
Vertrek boot van Hansweert 8,14 10,40 2,16
Aankomst te Walzoorden 8,45 11,10 2,45
4
4,30
4,40
4,EO
5,08
5,02
7,25
7,54
8-
8.10
8,30
8,47
7,56 10,23 1,54 5,02 6,21 8 47
7,48 10,06 1,59 5,08 8,30
8,— 10,24 2,— 5 10 6,25 8,60
8,10 10,34 210 5,20 6.35 9,—
6,35 9,04
7,05 9,35
Aankomst trein te Vüssingen vm. 8,68 11,03 7 02
Vertrek boot van Vüssingen 5,50 7,30 9,54 11,30 2,30 6,40 7 .0
Aankomst boot te B eskeos 6,20 8,— 10,25 12,— 3,— 7,50 7 40
Vertrek boot van Breskens vm. 6,24 8,20 10,50 12,14 3,20 6 10 7,60
Aankomst te Vüssingen 6,55 8,50 11,20 12,45 3,50 6 40 8,20
Vertrek trein van Vüssingen 7,06 9,04 11,34 1,14 4,13 6 49
De booten wachten op treinen, indien de dit dienst toelaat,
ie bij benadering opgegeven.
vm
10.55
a
5,50
12,05
n
7,
V
1,14
a
7,34
vm.
nm
2,49
a
9,05
3,50
n
9,2 S
a
4,10
9
10,35
n
5,20
vm.
6,10 nm. 5 45
ii
6 50
a
6 25
7,—
6 37
7,17
f
7,01
a
7,55
7 20
9
9,07
n
8,37
11
6,50
11
6,25
n
7,40
n
7.10
i»
7,50
tl
7,15
li
8,
ii
7,25
li
8,10
li
7,33
li
8,51
ii
8,21
v.m
8,51
nm. 8,21
ii
8,10
,i 8,30
ii
6,55
•i 8,35
ii
9,05
8,45
ii
9,10
8,45
ii
9,15
9,15
a
9,07
8 37
n
I, 815
li
9,15
I, 8.45
li
9,32
9,09
91
9.45
I. 9,15
f
10 23
9,55
vm.
7.10
nm 6.40
n
7.40
7.10
a
7.50
7.15
91
8.—
7.25
91
8.10
7.33
91
8 61
8.21
v.m.
8.51 nm. 8.21
91
8.10
8.30
a
8.55
8.35
99
9.04
8.45
91
9.10
8.45
a
9 40
916
vm. nm. 9,48 6,58
7,30
8-
10,— 6,05
10,30 6,35
8,20
6.50
10,60
11,20
11,35
n.m
6,40
7,05
De iaBkomst der booten