Paraplnie's Heeren- eo Damessclioenen. Geïllustreerd Zondagsblad. Stoombootdieust op de Wester-Sclielde Zoo juist ontvangen: Pantoffels en Fietsschoensn. M. Schieman-Boeije. Zuiver Bronwater „TOP" Zeeiivyscb-Vlaainsche Tramweg-Maatschappij. Een groote party overtreft alle mineraalwaters, zoowel in prijs als in kwaliteit. Hoofdvertegenwoordiger vcor Zeeland is de Heer ALBERT NEVEJAN, Bierbrouwer, Sas van Gent. telefoon 9. Dadelijks verkrijgbaar bij den wederverkooper voor Axel, den beer C. N. DIELEMAN, Kerk straat. Bij den Uitgever van dóf bfati is verkrijgbaar tegen sees» Satj^n ptrijs het Het doel eener goedkoope Illustratie, als het Geïllustreerd Zondagsblad, is een aanschouwelijk beeld te geven van al wat er belangrijks op den aardbol voorvalt. Daarom biedt het GEÏLLUSTREERD ZONDAGSBLAD een keur van actueele platen en photographiën, een getrouw beeld van de voornaamste binnen- en huiteniandsche gebeurtenissen, een schat van boeiende leesuur, geïllustreerde novellen en gezonden humor. Vcrkrygbaar by P. A. WONDERGEM, Axel Prys 60 cent per 8 maanden, franco per post 85 cent Verschynt wckciyks in 16 patina's. Proefnummers gratis aan ons bureau verkrygbaar. I JN T E E K E N 'B 1 L ,1 E T De ondergeteekende verlangt geregeld te ontvangen het G ML LUST R EE R D ZON DA GSBL A1) tegen den prijs van 60 ct p. 3 maanden, fr. p. post 85 ct. Naam __1 Woonplaats 1 ÜV3L ÏDDELEÏN AIST VERVOER Axel (Drie Schouwen)Terneuzen—Philippine. Axel (Drie Schouwen)Walsoorden. SPOORW EG 3?ECHKLKN 1ERNEUZEN. Stoomtram HuistWalzoorden b Axel (Drie Schouwen)—Sas van Gent lJzendyke. IJztndyke—Veldzicht (Grens). Hoofdplaat -Pyramide, Drie Schouwen (Axel) Moerbeke Spoorweg Te? Nop/. »- Gent. Van af 3 Oct. 1926 tot nadere aankondiging. Vlissingen L- BorsselenNeuzen, vin. 8,55 nm. 12,22 Maand.3,42 Neuzen—Hoedekenskerke—Hansweert. Auto-Omnibusdienst Axel—Neuzen. Auto-Omnibusdienst Aiel—Hulst. VLISMNGEN-ROOSENDAAL. - s w a Niet op Zou- eg Feestdagen, b. Alleen op Zon- en Feestdagen, f Alleen 's Maandag* Hansweert—Hoedekenskerke IV- -Neuzen. WalzoordenHansweertViake. VJuke—Hansweert—Waizoorden. V lissingenBreskens, Breskens—Vlissingen, V Driesch 4 45 7 40 1132 2 35 Axel 4 50 7 45 1137 2 40 Zaamslag 5 15 8 07 1201 8 05 a Neuzen 5 40 8 35 12 26 3 30 V Neuzen 5 41 9 20 12 58 417 Hoek 5 56 9 35 1 13 4 32 a Philippine 6 11 9 50 1 28 4 47 6 02 6 07 6 30 6 c 5 v Philippine 6 15 9 57 135 4 53 9 46 Hoek 6 30 1012 1 60 5 08 1001 816 a N euzen 6 45 1027 2 05 5 23 10 11 8 41 v Neuzen 7 40 11 25 2.0 6 - 7 43 101 9 10 Zaamslag 8 07 12 3 02 6 28 8 17 10 42 9 26 Axel 8 27 12 16 3 42 6 48 8 37 il 1 2 9 40 a Driesch, 8 32 12 20 3 27 6 53 8 42 1107 Driesch. Axel Zaamslag Rapenburg Hengstdijk Groenendijk K loostorz. Walsoorden 5 30 5 35 5 56 6 10 6 20 6 30 6 35 6 41 740 7 45 8 07 8 21 8 31 8 41 8 46 8 52 1132 1137 12 - 1214 12 24 12 34 12 39 12 45 2 35 2 40 3 3 14 3 24 3 34 3 39 3 44 ,6 02 V Walsoorden 7 20 11 15 210 5 40 7 30 6 07 Kloosterz. 7 26 11 20 216 5 46 7 36 6 30 11 Groenendijk 731 11 25 2 20 5 51 7 41 6 44 11 Hengstdijk 741 1135 2 30 6 01 7 51 6 54 11 Rapenburg 7 51 11 45 2 43 6 11 801 7 06 11 Zaamslag 8 07 12 00 3 02 6 28 817 712 11 Axel 8 27 1215 3 22 6 48 8 37 718 a Drifsch. 8 32 12 20 3 27 6 53 8 42 Ter Neuzen Smiskil Axei Rijkuii Huist Belg tijd. a St. Nicolaas v St. Mc. n. Mech. a Mech len Mechelen a Brussel v St. Nic. u. Antw a Antweri en v St. Nic. n. Gent a Gent Dmp. 6 15 10 43 2 04 6 24 10 52 2 13 6 33 11 01 2 2 6 41 109 2 29 6 53 11 20 2 40 7 13 818 9 20 *9 26 951 7 66 8 39 7 29 8 37 11 31 12 06 104 1 11 1 55 12 10 101 12 08 1 16 2 50 315 4 1 4 26 4 51 3 03 3 0 301 412 5 02 5 11 5 21 5 281 5 42^" 5 58 a, 6 09 u 7 09"? 7 25 7 .A s e 03 I 6 47 7 31 8 24 xs v Brussel a Mechelen v Mechelen a St. Nic. v Mech. v Antwerpen a St. Nic. v. Antw. v Gent Z. a St. Nicolaxs v St. Nic. n Tern Amst. tijd. f -t Rijkuii Ai ei Sluiskil a Ter Mensen f4 06 9 40 l 5 51 4 <16 10 05 1 22 6 22 6 14 10 29 1 53 6 25 7 17 11 32 9 f3 7 24 621 11 10 1 55 6 57 7 15 1201 2 49 7 34 414 10 47 143 6 14 5 39 12 03 3 7 19 7 37 12 08 311 7 37 8 29 103 4 8 35 8 37 111 4 08 8 44 8 46 1 9 4 16 8 51 816 1 28 4 25 9 9 03 1 37 4 £4 9 09 a b v Hulst 5 40 8 1005 Terhole 6 03 8 23 1028 Kuitaart, 6 16 8 t6 1041 Kloosterz. 6 25 8 4 1050 a Wal*. 6 35 8; 5 11— a Zon- en Feestd. 20 min. later. 12 55 2 55 6 :P 8 40 1 18 3 09 6 43 9 03 1 31 3 2 6 56 9 16 1 40 3 20 7 U5 9 26 1 50 3 40 7 15 9 35 v Walz. Kloosterz. Kuitaart, Terhole a Hulst, b b 647 9—1116 206 435 731 657 910 1126 212445 740 706 919 1135 220 454 749 719 932 1148 227 507 802 c 915 925 934 947 b 9 0 950 959 1012 742 955 1210 246 530 825 1010 103 b Niet op Zon- en Fei std. c Enkel Zon- en Feestd. v Drie Schouwen 5 (5 8 34 12 2 3 34 8 43 a Westdorpe 5 25 8 54 12 36 3 49 9 00 V Sas van Gent 5 41 9 20 12 58 4 22 9 19 a Philippine 6 12 9 52 1 30 4 54 9 45 V Pyramide 6 38 10 23 1 56 5 25 10 11 a IJzendijke 6 48 10 38 2 10 541 10 23 v IJzendijke 6 49 10 39 2 12 5 45 a Schoondijke 7 08 1! 00 2 35 6 08 naar Oostburg 8 16 11 01 3 16 631 a van Oostburg Schoondijke IJzenüijke iJzendijke Pyramide Philippine Sas van Gent Westdorpe Drie Schouwen 7 09 1142 8 17 42 27 8 40 12 50 530 913 1251 5 46 9 26 101 6 12 9 53 6 55 10 50 715 11 10 7 35 11 30 1 30 159 214 2 34 2 44 3 32 3 55 405 4 i2 4 54 7 24 8 42 9 05 9 06 9 19 9 45 5 25 1011 5 40 10 26 6 00 10 46 v. IJzendijke 8 41 a. Veldzicht (Grens) 8 51 3 32 613 v. Veldzicht Grens) 8 55 3 44 6 25 a. IJzendijke 9 07 3 60 4 02 6 30 6 42 v Hoofdplaat 8 20 12 30 3 50 4 58 6 15 Biervliet e 40 12 60 410 5 15 6 35 Pyramide 8 50 1 4 20 5 25 6 45 a T.izeudijfeo 9 08 2 10 Z. 1175 41 b 58 v iJzendijke Pyramide Biervliet a Hoofdplaat 6 22 10 12 12 61 Z 140 4 05 6 40 10 24 157 4 23 5 30 6 50 10 34 2 07 4 33 5 40 7 10 10 54 2 27 4 53 6 v Drieschouwen 6 48 9 40 12 25 3 35 v Zuiddorpe 6 53 9 45 12 30 3 40 v Roodesluis(H.T.) 7 05 9 57 12 42 3 52 v KruissiTaat(B.T.) 6 57 9 49 12 34 3 44 a Moerbeke 05 9 57 12 42 3 52 v ?doerbeke v Kruisstraat v Roodesluis (H. v Zuiddorpe a Drieschouwen (B. T.) T.) 7 30 7 40 811 8 19 8 26 11 15 11 25 11 56 12 04 1211 1 35 145 216 2 1-4 2 31 4 40 4 50 5 21 5 29 5 36 v Neuzen Sluiskil Sluiskil Brug Philippine v Sas van Gent v Selzaete v Gent Dp. a Gent St. P. a Gent [Zuid] v v Gent St. P. a Brussel 5 57 6 38 6 50 7 14 8 15 7 20 12 25 5 35 7 29 12 34 5 44 1239 549 12 43 5 53 12 55 6 10 12 55 6 06 1 31 6 49 1 46 659 110 7 Ot 2 58 8 06 7 34 7 38 7 50 7 48 8 31 8 41 8 37 9 42 *8 54 9 36 9 4 9 59 1015 11 35 Brussel Gent St. P. Gent [Znid| Gent Zuid Gent St P. Gent Dp. Selzaete Sas van Gent Fhilippn e Slfrisg 'brug Sluiskil Ter Nruzen 6 20 6 34 7 36 8 05 8 14 818 8 22 8 30 7 19 9 22 2 06 6 37 8 23 10 30 3 17 7 27 816 11 f7 5 05 7,62 8 31 8 02 12 11 519 9 23 12 56 6 07f 8 50* 9 55 1 26 6 42 9 2 J 10 01 1 35 6 51 9 29 10 8 1 39 6 f5 9 33 1012 143 7 03 9 37 10 20 151 7 11 945 f Niet op Zou- en Feestd. in correspondentie met treinen, trammeu en autobussen. Vertrek boot van Neuzen Aankomst Borsse en Aankomst te Vlissingen ertrek trein an V lissingen ankomst trein te Vlissingen Venrek boot van lissingen Aankomst Borsselen Aankomst te F euzen W erkdagen. NeuzenBorsselenVHssingen. 7,10 7,30 8,40 9,04 nm. 10,35 10,55 IV, 05 1,14 2,!0 2,30 3,40 4,13 5,30 5,50 7,32 5,60 9,05 12,40 3,60 6,10 9,25 4,10 7,10 10,35 2,10 5,20 Zondagen, vm. 10,35 nm. 5,30 10.55 n m. 12,05 a 1.14 5,50 7,- 7.32 Axel Neuzen 8 24 9 40 8 54 1014 150 4 30 v. Neuzen 9 10 49 3 34 5 30 2 24 514 a. Axel 9;0 1124 4 04 6 04 7— 10414 v. Hulst, Station 8 30 2 30 8 24 11 20 5 44 Axel, Wed. Gilijamse 9 54 4 Op Zondagen: v. Axel 8 40. a. Hulst 1010. v. Hulst 1030. a. Axel 12 Axel, Wed. Gilijamse Hulst, Station 7 49 9 30 V Vlissingen +5 45 »6 05 a 7 07 b7 12 a9 04 1135 1 14 413 5 53 6 49 7 32 11 Middelburg f5 55 a6 16 a7 16 b7 22 a9 15 1145 1 25 4 24 6 69 7 4-1 11 Goes f6 15 aS 5l a7 35 b7 55 a9 49 1218 146 4 53 7 20 814 11 Vlake f6 27 a7 09 a7 48 b8 10 alO 06 12 35 1 59 5 08 0 0 7 33 8 3u 11 Bergen op Zoom f6 53 a7 55 a8 13 b8 54 alO 50 123 2 25 5 51 7 59 915 a Roosendaal +7 07 a8 15 a8 27 b9 12 all 07 1 42 2 39 6 08 6 51 8 13 9 33 Roosendaal +7 14 a8 37 b9 18 11 20 al 57 2 46 6 23 6 .4 8 20 9 40 a Rotterdam beurs f817 a9 47 10 39 12 40 a3 2J 3 50 7 25 9 31 lit 6 11 Rotterdam D. P. f8 25 a9 55 10 47 12 48 a3 31 3 08 7 33 8 9 39 11 14 r Den Haag H.S. a9 18 alü z5 11 16 1 25 a4 19 a4 29 8 06 8 37 10 19 1152 a Haarlem all 14 12 04 2 13 aö 09 8 62 9 23 11 05 11 Amsterdam C.S. alO 15 all 35 12 26 2 34 a5 17 5 31 9 13 9 44 11 25 V Roosendaal f711 43 9 49 11 22 al 49 2 48 6 14 7 05 8 20 b 9 41 a Breda +7 31 9 0c 10 23 1145 a2 16 3 09 6 37 7 43 8 41 blO 30 ii 's Hertogenboscb '845 9 t. 8 11 53 12 39 3 57 731 9 29 11 Utrecht C.S. 10 05 11-- 147 148 5 03 8 33 10 29 Nijmegen 9 46 11 13 1 30 5 39 1103 a Arnhem 1012 32 a 1 58 6 50 1201 v Arnhem Nijmegen Utrecht C.S. n 's Hertogenbosch Brt da a5 25 a Roosendaal a6 12 v Amsterdam C.S. Haarlem Den Haag H.S. Rotterdam D.P. Rotterdam Beurs a Roosendaal v Roosendaal Bergen op Zoom Vlake Goes Middelburg 1 Vlissingen a 5 38 8 32 6 31 8 56 7z0 8 51 8 18 9 43 6 67 9 02 10 31 blO 39 11 7 40 9 24 10 52 bil 1311 22 a 6 27 8 27 9 02 a 64T a8 2l 9 23 a 7 35 9 27 1010 9 56 101210 41 8 08 5 58 6 0d a 8 16 7 39 a 9 26 10 56 a6 46 b7 46 a 9 37 11 a7 09 b8 07 a 9 53 11 16 a7 55 b8 51 alO 23 11 42 a8 13 b9 07 al 35 11 64 a8 47 b9 39 ai 0 55 1214 *8 65 b9 48 al 03 12 22 10 49 11161157 11 2912 08 12 29 112 1 29 2 01 12 29 2 09 10 40 1 18 a4 17 7 42 1117 148 a4 4] 8 06 10 52 138 a4 07 8 02 1219 2 46 5 25 914 a 1 30 3 30 4 38 617 9 49 a 213 3 52 26 6 59 1011 810 5412 59 a2 31 3 51 7 42 all 15 1 20 a2 52 4 11 7 38 al2 03 2 07 ai 35 4 61 8 39 al2 39 2 36 a4 02 6 33 9 07 al2 47 2 44 a4 09 5 41 a 2 12 3 51 a5 29 7 06 1016 2 20 4 - no 36 b? 17 a7 27 10 20 2 36 4 16 s5 55 b7 38 a7 64 10 36 3 02 4 43 a6 '.7 bö 21 a8 47 1105 g 3 14 464 hö 54 b837 a9 08 11 17 tj 3 34 5 15 a? 4 b9 09 a9 47 11 37 3 42 o 23 a7 2b9l7 a9 66 1145 Vertrek boot van Neuzen vm. Aankomst te Hoedekenskerke Vertr. autobus s an Hoedekensk. Aankomst autobus te Goes Vertrek trein naar Roosendaal V liss ngeu boot van Hoedekensk. Aankomst te Hansweert ertrek tram van Hansweert Aankomst tram te vlake Vertrek trein naar Roosendaal 1. Vlissingen Aankomst trein van Roosendaal vm. 10,23 11 11 Vlissingen Vertrek tram van Vlake Aankomst te Hansweert Vertrek boot van Hansweert Aankomst Hoedekenskerke trein van Roosendaal .lissingen Vertrek autobus vau Hoes Aankomst autobus te Hoedekensk, Vertrek boot vau Hoedekensk. Aankomst te Neuzen 6,50 6,30 6,35 7,lo (,35 8,13 6,30 7,15 7,20 7,30 7,48 7,55 10,06 10,25 10,3.1 10,40 11,10 12,40 1.-.40 1,20 1,46 1,29 3,15 8,55 8,55 4,40 4.53 4.54 ,45 6,30 5,30 6,i0 1,20 6 54 6,25 1.05 7,05 7,50 8 14 9, 8 7,05 7,50 8 810 8 30 8 47 8,47 8,30 8,50 9,- 9, 9.20 vm. 9,05 9,21 10,35 1 m 2 09 3,50 4,10 5,20 6,10 6 50 7 7 40 7.55 9,07 6,50 7,40 7.50 6, 8,10 8.51 nm. 6 25 7,15 7,10 7,50 n 8 14 8,37 7 05 7.50 8,- I, 8,10 8,30 8,21 v.m 10,36 11,54 nm. 314 1 Maand. 4 54 9,i 9 12 Is 4 53 10,40 12,20 3,15 11,15 12,55 3,50 11, 5 1,— 3, 5 11,55 1,40 4,35 4,53 5. 5,40 5, »5 6 2 j Vertrek boot vau Walzoorden vm. 6 45 Aankomst te- Hansweert 7,14 Vertrek tram van Hansweert 7,20 Aankomst te Vlake 7,30 Vertrek trein naar Roosendaal 7,48 11 11 Vlissingen 7,64 9,10 9.40 9.41 9.54 10,06 10,23 11,. 0 12,- 12,10 12,-.0 12,34 1,12 3,47 4,17 421 4 3 5,08 4,43 m. 7,54 ;0,23 1,12 6,37 11 7,48 10,06 12,3 r 08 11 8- 10,24 10,31 1,15 6,40 11 8,10 12j 6 f 0 11 8,14 10,40 1,30 6,64 11 8,45 11,10 2- 7,25 Aankomst trein van Roosendaal VlissHge' Vertrek Ham van Vlake Aank-ms te Hans-'eert V ertrek boot van Hansweert Aankomst te Walzoorden Aankomst trein te Vlissingen vm. 8,64 11,03 2(,9 Vertrek boot van Vlissingen 7,15 9,51 li,30 2,20 Aankomst boot te B eskens 7,45 10,26 12,— 2,50 vm. 6,24 8.20 10,50 12,14 3,20 9,20 10,- 7,25 7,54 8, 8.10 8,30 8,47 8 47 8.30 8.60 9 9,0» 9,35 6,23 7 32 ,30 7 40 6 8 06 Vertrek boot van Breskens Aankomst te Vlissingen Vertrek trein van Vlissingen 6,55 8,50 11,20 T--.45 3,50 7,07 9,04 11,34 1,14 4, 5 610 6 40 6 49 8,51 8,10 8,55 9,05 9,10 9,15 9, 9,40 9.45 10 2o vm. 7.10 7.40 7.50 8.— 8.10 851 nm. 8,21 8,30 8,35 11 8,45 8,45 9,15 8 37 814 8,40 ,1 9, 5 I, 9,15 9,55 7.25 7.54 8.— 8.10 8.30 8.21 v.m. 8.51 nm. 8,21 8.10 8. 5 9.04 9.10 9 35 8.30 8.35 8.45 8.45 9.10 vm, 9,48 nm. 2,09 5,23 10, 2.20 6,05 10.3U I. 2,50 6,35 D© booten wachten op treinen, le bij benadering opgegeven, indien de dienst dit toelaat. 6,24 10,50 nm, 3,20 6,50 6,55 11,20 3,50 7,20 7,12 11,35 4,13 7,32 De taukomst der booten

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1926 | | pagina 4