Vraagbaak voor den Belastingbetaler, Aan het Bureau alle bladen. ad vertenliën Zoo pas ontvangen Nieuwe Haring 6 ct Haring in 'tzuur 8 Haring uit 't vat 6 A. IJzebaart-v. d. Berge. Donderdag 9 September 1926 Zuiver Bronwater „TOP" Stoom bootdienst op de Wester-Schelde Openbare Verkooping. Zooeven verschenen: Prijs slechts 35 cent. Franco per post 40 cent. Onmisbaar voor lederen Belastingbetaler. Te bekomen van dit blad worden abonne menten opgenomen voor Tevens belast men zich gaarne met het opzenden van naar alle couranten, zonder verhooging van prijs. AANBEVELEND. Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij. Koestraat D 99 De Notaris J. A. Dregmans te Axel, zal ten verzoeke van DEN HEER BURGEMEESTER te Zuid- dorpe op diens hofstede nabij „de Sterre" aldaar, op des namiddags 2 uur verkoopen alsPlanken, Balken, Deu ren, Stijlen, Kepers, Pannen en Brandhout. Betaling contant. bevattende duidelijke uiteenzetting van de BELASTING AANGELEGENHEDEN,'toelichting, invullen aangifte biljet, modellen voor het indienen van alle Belasting verzoekschriften, enzenz. Samengesteld door G. ADMIRAAL, Directeur der Ophaaldienst en Belastingadviesbureau te Wormerveer. Alhier verkrijgbaar in den Boekhandel van J. C. VINK. voor den zaai. Met hooge punten goedgekeurd op stam door de K. I. S. Te bevragen bij L. VERCOUTEREN en J. DE KRAKER-SANDERS te Axel. overtreft alle mineraalwaters, zoov el iD prijs als in kwaliteit. Hoofdvertegenwoordiger voor Zeeland is de Heer ALBERT NEVEJAN, Bierbrouwer, Sas van Gent, telefoon 9. M 1 ID JE3I_a ES IV V A N "V ES 3RL V O B Fl Axel (Drie Schouwen)—Terneuzcn—Philippine. SPOORWEG MECHELEN—TERNEUZEN. Walsoorden. S v 2 v 33 a 2 v '3 3» 31' Stoomtram Halst Walzoorden. Axel (Drie Schouwen)—Sas van Gent-IJzendflke. IJzendijke—Yeidzicht (Grens). Hoofdplaat—Pyramide, Drie Schouwen (Axel)—Moerbeke Auto-Omnibusdienst Axcl- Neuzen. Auto-Omnibusdienst Aiei—Hulst. Spoorweg Ter Neazen -Gent. Van af 15 Mei 1926 tot nadere aankondiging. VLISSIJN GEN— ROOSENDAAL. Niet op Zon- en Feestdagen, b. Alleen op Zon- en Feestdagen, f Alleen vm. Hansweert. Vlissingen—BorsselenNeuzen. NeuzenHoedekenskerke HansweertHoedekenskerkeNeuzen. Walzoorden—Hansweert Vlake—HansweertWalzoorden -Vlake. 11,34 nm, V lissingenRreskens. Br eskens—V lissingen b0?®? weenten op trainen, indien de dienst dit toelaat, ii by benadering gegeven, De lankomst der booten J J 99 t 6 02 v Philippine 6 15 9 57 135 607 „Hoek 6 30 1012 1 50 6 30 815 a Neuzen 6 45 10 27 2 05 6 15 8 40 v Neuzen 7 40 11 25 2 50 9 10 „Zaamslag 8 07 1152 3 02 9 25 „Axel 8 27 1212 3 *2 9 40 a Driesch. 8 32 12 17 3 27 V Driesch. 4 45 Axel 4 50 Zaamslag 5 15 a Neuzen 5 40 v Neuzen 5 41 Hoek 5 56 a Philippine 6 11 7 40 7 45 810 8 35 9 20 9 35 9 50 1125 1130 1155 12 20 12 58 113 1 28 2 35 2 40 3 05 3 30 417 4 32 4 47 4 53 5 08 5 23 6 6 28 6 48 6 53 9 46 10 10 1011 7 43 10 12 8 12 10 42 8 32 Ui 2 8 37 1107 V Driesch. 5 35 740 11 25 2 35 6 02 Axel 5 40 7 45 11 30 240 6 07 II Zaamslag 601 8 07 11 52 3 6 30 fl Rapenburg 6 15 8 21 12 06 314 6 44 If Hengstdijk 6 25 8 31 1216 3 24 6 54 ff Groenendijk 6 35 8 41 12 26 3 34 7 06 Kloosterz. 640 8 46 12 31 3 39 712 a Walsoorden 6 46 8 52 12 37 3 45 718 7 20 7 26 731 Walsoorden Kloosterz. Groenendijk Hengstdijk Rapenburg Zaamslag Axel Driesch. 741 7 51 8 07 8 27 8 32 1106 11 11 1116 11 26 11 36 1152 1212 1217 214 2 20 2 25 2 35 2 45 3 02 3 22 3 27 5 40 5 46 5 51 6 01 611 6 28 6 48 6 53 7 25 7 31 7 36 7 46 7 56 812 8 32 8 37 V Ter Neuzen 615 10 43 155 5 02 if Sluiskil 6 24 10 52 2 04 511 if Axel 6 33 11 01 212 5 21 ii Kykuit 6 41 11 09 2 20 5 28 if Hulst 6 53 1120 2 31 5 42 05 Belg tijd. 0 a St. Nicolaas 713 11 31 2 42 5 58 x v St. Nic. n. Mech. 818 12 06 3 15 6 09 a Mecht-len 9 19 104 4 13 7 09^ r Mechelen *9 26 1 11 4 26 7 25 a Brussel 951 1 55 451 7 54| V St. Nic. n. Antw. 7 56 12 10 3 03 6 03 x a Antwerf en 8 39 101 3 0 6 47" V St. Nic. n. Gent 7 29 12 08 301 7 34 a Gent Dmp. 8 37 1 16 4 12 6 24 V o a S v s a O JA ft 30 U Brussel f 4 02 9 40 Mechelen 4 46 10 05 Mechelen 6 14 10 29 3t. Nic. v. Mech. 7 17 11 32 Antwerpen 6 36 11 10 St. Nic. v. Antw. 7 15 1201 Gent Z. 414 10 47 St. Nicolaas 5 39 12 03 St. Nic. n. Tern. 7 37 12 08 Amst. tijd. Hulst 8 29 12 58 Kijkuit 8 37 106 Axel 8 46 1 14 Sluiskil 8 56 1 23 Ter Neuzen 9 03 1-32 1 122 153 2 f3 1 56 2 49 143 3 311 4 4 08 4 16 .4 25 4 34 5 51 6 22 6 25 7 24 6 19 6 59 614 719 7 37 8 34 843 8 60 8 59 9 08 A b v Hulst 5 40 8 1005 Terhole 6 03 8 23 1028 „Kuitaart, 616 8 36 1041 Kloosterz. 6 25 8 45 1050 a Wal*. 6 35 8 55 11— b b 12 55 2 35 6 0 8 30 1 18 2 58 6 43 8 53 131 3 13 6 56 9 06 140 3 24 7 05 9 15 1 50 3 34 7 15 9 25 b v Walz. 6 47 Kloosterz. 6 57 Kuitaart, 7 06 Terhole 7 19 a Hulst, 7 42 b b 9 11 15 2 25 4 35 7 26 9 35 910 11 25 2 37 4 45 7 35 9 45 9 19 11 34 2 47 4 64 7 44 9 54 9 32 1147 3 04 5 07 7 57 10 07 9 55 12 10 3 27 5 30 8 20 10 30 Rijdt op Zon- en Feestdagen 20 minuten later, b Bjjdt niet op Zon- en Feestdagen v Drie Schouwen Westdorpe Sas van Gent Philippine Pyramide a IJzendijke v IJzendijke a Schoondijke naar Oostburg 5 05 5 25 541 612 6 38 6 50 6 55 718 8 30 8 34 1218 3 34 6 55 8 54 12 35 3 49 7 15 9 20 12 58 4 22 912 9 52 1 30 4 54 9 45 10 23 1 56 6 26 10 11 10 38 2 10 5 41 10 23 1045 212 L 45 11 08 2 35 6 08 12 26 3 26 6 21 a van Oostburg v Schoondijke a IJzendijke v IJzendijke Pyramide Philippine Sas van Gent Westdorpe a Drie Schouwen 7 26 1134 8 37 12 27 5 30 5 45 612 9 913 9 25 9 53 6 56 10 40 715 11 7 35 11 20 12 50 1251 104 1 30 159 214 2 34 2 37 3 32 3 55 405 4 v2 4 54 7 43 8 42 9 05 9 06 9 19 9 45 5 25 1011 5 40 10 26 600 10 46 v. IJzendijke 8 33 a. Veldzicht (Grens) 8 45 3 32 613 v. Veldzicht Grens) a. IJzendijke 3 44 6 25 8 55 9 07 3 50 4 02 6 30 6 42 v Hoofdplaat Biervliet Pyramide a IJzendijke 8 50 12 30 3 50 4 58 6 15 910 12 50 410 5 15 6 35 9 20 1 4 20 5 25 6 45 9 39 2 10 Z.117 5 41 7 01 v IJzendijke Pyramide Biervliet a Hoofdplaat 6 22 1045 12 51 Z 140 405 6 40 11 01 1 57 4 23 5 30 6 50 11 11 2 07 4 33 5 40 7 10 11 31 2 27 4 53 6 v Drieschouwen 6 48 v Zuiddorpe 6 53 v Roodesluis(H.T.) 7 05 v Eruisstraat(B.T.) 6 57 a Moerbeke 7 05 9 40 9 45 9 57 9 49 9 57 12 20 12 25 1237 12 29 12 37 3 37 3 42 3 54 3 46 3 54 V Moerbeke (B. T.) 7 30 11 10 1 35 4 40 v Kruisstraat 7 40 11 20 145 4 50 v Roodesluis (H. T.) 811 11 ol 216 5 21 v Zuiddorpe 8 19 11 59 2*4 6 *9 a Drieschouwen 8 26 12 06 2 31 6 36 v. Axel 8 24 9 40 150 4 30 a. Neuzen 8 54 10 14 2 24 5 04 -. Neuzen i. Axel 9 910 10 49 1124 3 34 4 04 5 30 6 04 V. Axel, Wed. Gilijamse 7— 10— 414 v. Hulst, Station v Neuzen 7 20 12 25 5 35 Sluiskil 7 29 12 34 5 44 Sluiskil Brug 7 34 J 2 39 5 49 Philippine 7 38 12 43 5 53 v Sas van Gent 7 50 12 55 8 10 v Selzaete 5 59 7 48 12 55 6 06 *8 54 v Gent Dp. 6 40 1 34 a Gent St. P. 8 33 6 49 9 37 a Gent [Zuid] 6 52 8 41 146 6 59 9 45 v 160 1016 v Gent St. P. 7 40 9 34 2 35 7 53 9 59 a Brussel 8 381048 4 37 8 56 1106 v Brussel a Gent St. P. a Gent [Zaid| v Gent Zuid Gent St. P. Gent Dp. Selzaete Sas van Gent Philippine Sluiskilbrug Sluiskil Ter Neuzen 6 20 6 34 7 36 8 05 814 8 18 8 22 8 30 5 54 9 22 2 27 5 54 8 10 30 4 31 1145 6 51 816 1157 6 03 7 52 8 28 800 1211 517 920 12 56 6 07+ 8 50* 9 55 126 6 42 9 20 1001 135 6 51 9 29 10(8 1 39 6 55 9 33 1012 143 7 03 9 37 10 20 151 7 11 9 45 Niet op Zon- en Feestd. Belg, stations Belg, tijd. Holl. stat. Amst. tijd. «Alleen op Zon- en Feestd. in correspondentie met treinen, trammen en autobussen. 8,55 cm. 12,22 Maand.3,4'2 9,05 9,25 10,35 a. Hulst, Station Op Zondagen 8 24 11 20 v. Axel 8 40. 6 44 a. Hulst 1010. 8 30 230 7 49 Axel, Wed. Gilijamse 9 54 4 9 80 v. Hulst 10 30. a. Axel 12 v Vlissingen f5 46 Middelburg f5 66 a616 a7 16 b7 Goes f616 a6 5l a7 35 b7 Vlake f6 28 a7 09 a7 43 b8 Bergen op Zoom f6 65 a7 55 a813 b8 a Roosendaal +7 09 a8 15 a8 27 b9 v Roosendaal +714 a8 37 b9 a Rotterdam beurs +817 a9 47 10 Rotterdam D. P. +8 25 a9 55 10 Den Haag H.S. a918 al0*5 11 Haarlem all 14 12 Amsterdam C.S. al015 all 35 12 v Roosendaal 7 26 8 43 9 a Breda 8 04 9 05 10 's Hertogenbosch 9 58 11 Utrecht C.S. 11 Nijmegen 1113 a Arnhem 12 a6 05 87 07 b7 a7 16 a7 35 a7 43 a8 13 a8 27 12 a9 04 22 a915 55 a9 49 10 alü 06 54 alO 50 12 all 07 is 1120 12 40 12 48 1 2o 213 2 34 1122 1145 12 39 148 130 168 39 47 16 04 26 49 23 53 1135 1145 1218 12 35 123 142 al 57 a3 2J a3 31 a4 20 a5 17 al 49 a2 16 114 1 25 146 159 2 25 2 39 2 46 3 50 3 63 a4 29 a5 09 a5 31 2 48 3 09 3 57 5 03 5 39 6 50 413 4 24 4 53 5 08 5 51 6 08 6 23 7 25 7 33 8 06 8 52 9 13 6 14 6 37 7 31 9 12 8 55 6 25 O O W 7 26 7 57 9 03 9 34 10 20 10 41 7 31 8 30 9 21 9 08 9 30 6 49 6 59 7 20 7 33 7 59 8 13 8 20 9 31 9 39 10 19 11 05 1125 8 20 b 9 41 8 41 blO 30 9 29 10 27 1103 12 01 7 32 7 42 814 8 3U 916 9 33 9 40 1106 11 14 1152 v Arnhem Nijmegen Utrecht C.S. r, 's Hertogenbosch Breda aó 25 a Roosendaal a6 12 v Amsterdam C.S. Haarlem Den Haag H.S. Rotterdam D.P. a Rotterdam Beurs a Roosendaal v Roosendaal Bergen op Zoom Vlake Goes Middelburg Vlissingen a 6 38 631 7 20 818 6 57 9 02 7 40 9 2 4 a 6 27 a 6 47 a 7 35 6 58 a 8 OS 6 0.) a 816 7 39 a 9 26 a6 46 b7 46 a 9 37 a7 09 b8 07 ax9 6J a7 55 b8 61 a^O 21 a8 13 b9 07 a 0 35 a8 47 b9 39 al0 55 a8 55 b9 48 all 03 41 114 8 29 9 35 10 40 1 18 8 54 9 56 11 17 148 8 51 10 52 138 9 42 10 34 1219 2 46 10 29 blO 39 a 1 30 3 30 4 3* 10 51 bll 15 11 36 a 213 3 62 5 *6 8 27 9 20 alO 5412 58 a2 31 fc8 21 9 40 all 15 119 a2 52 9 27 10 21 al2 03 2 07 a 35 956 10 04 10 50 al239 236 a402 al2 47 2 44 a4 09 110711 59 a 2 12 3 61 a5 29 11 41 12 14 12 22 2 20 4- a5 36 b? 12 43 2 36 4 16 a5 55 b7 1 26 3 02 4 43 a6 37 b8 143 3 14 4 54 a6 54 b8 2 15 tj 3 34 5 15 a? *4 b9 2 23 3 42 5 23 a7 32 b9 10 56 11 1116 11 42 11 54 1214 12 22 12< a4 17 a4 4] a4 07 5 25 617 6 59 351 4 12 4 56 5 33 5 41 7 06 1013 17 a7 27 10*0 38 a7 54 10 36 21 a8 47 1105 37 a9 08 11 17 09 a9 47 11 37 17 a9 66 1145 's Maandag* 7 37 8- 8 02 9 04 9 49 1011 7 42 7 38 8 39 9 07 U 99 99 i9 99 99 5,55 6,30 6,35 7,15 7,35 8,13 6,30 7,15 7,20 7,30 7,48 7,55 12.40 2,10 nm. 12,06 3,15 12,50 l-,o5 1,35 1,46 1,43 3,55 4 4,40 4.53 4.54 W erkdagen. NeuzenBorsselenVlissingen. Vertrek boot van Neuzen vm. 7,10 10,35 nm. Aankomst Borsselen 7,30 lo',55 Aankomst te Vlissingen 8,40 nm. 12 05 Vertrek trein van Vlissingen 9^04 1*14 ankomst trein te Vlissingen vm. Verirek boot van Vlissingen „*5,50 Aankomst. Borsselen 6,10 Aankomst te Neuzen 7,10 Vertrek boot van Neuzen Aankomst te Hoedekenskerke Vertr. autobus van Hoedekensk. Aankomst autobus te Goes Vertrek trein naar Roosendaal 1, Vlissingen boot van Hoedekensk. Aankomst te Hansweert Vertrek tram van Hansweert Aankomst tram te Vlake Vertrek trein naaf Roosendaal Vlissingen Aankomst trein van Roosendaal vm. Vlissingen Vertrek tram van Vlake Aankomst te Hansweert Vertrek boot van Hansweert Aankomst Hoedekenskerke trein van Roosendaal V lissingen 9,49 Vertrek autobus van Goes 10,40 Aankomst autobus te Hoedekensk. 11,15 Vertrek boot van Hoedekensk. 11,20 Aankomst te Neuzen 1'/— >1 t Vertrek boot van Walzoorden vm. 6,50 Aankomst te Hansweert 7'l4 Vertrek tram van Hansweert 7/20 Aankomst te Vlake 7*30 Vertrek trein naar Roosendaal 7^48 1. Vlissingen 7,54 Aankomst trein van Roosendaal vm. 7,54 r0,23 Vlissingen 7,48 Vertrek tram van Vlake 8, Aank'ms' te Hansv eert s'lO Vertrek boot van Hansweert 8^14 2.10 2,30 3,40 4,13 5,30 5,50 7- 7,32 4,45 5,30 5,i0 6,20 7,20 6 54 3,50 4,10 5,20 6,25 7- 7,10 7,50 814 9,18 7- 7,50 8- 810 8 30 8 47 Zondagen. vm. 10,35 nm. 5,30 10.55 6,50 nm. 12,05 7,— 1,14 7,32 vm. Dm. 2,11 9,05 3,60 9,25 4,10 10,35 6,20 vm. 6,10 nm. 5,30 10,23 10,06 10,25 10,35 10,40 11,20 10,35 11,54 nm. 314 (Maand.) 4*54 nm. 8,47 8,30 8,60 9. 9, 9.40 9,14 9.40 9.41 9,54 10,06 10,23 12 1,1 12,20 3,15 12,65 3,50 1,- 3,55 1,40 4,35 12,10 12,20 12,34 1,26 4,53 5,- 5,40 6,45 6.25 9,40 10,20 10,06 10,24 10,34 10,40 1104 1,26 12,34 1,30 1,40 1,45 2..0 3,50 4,15 4,24 4,35 5,08 4,43 6,37 508 6,40 6 50 6,54 7,20 7,24 7,54 8- 8.10 8,30 8,47 8 47 8,30 8,50 9- 9,04 9,30 Vertrek boot van Vlissingen Aankomst boot te B eskens 5,23 7 32 Aankomst te Walzoorden 8j40 Aankomst trein te Vlissingen vm. 8,54 11,03 2 23 7,34 9,64 11,30 2,36 4,- L® 7 45 8,— 10,20 11,54 3,— 4,25 5,54 8 10 Vertrek boot van Ei eskens vm. 6,24 8,20 10,50 12,14 3,20 4 44 6 10 Aankomst te Vlissingen 6,50 8,44 11,14 12,40 3,4» 5,10 6 34 Vertrek trein van Vlissingen 7,07 9,04 11,34 1,14 4,13 6,24 6 49 650 7 7,40 7,55 9,07 6,50 7,40 7.50 8, 8,10 8.51 6,20 6,30 7,10 7,20 8,37 6.20 7,- 7,15 7,25 7,33 8.21 v.m 8,51 nm. 8,21 8,10 8,55 9,05 9,10 9,45 9, 9,40 9.45 10 2j 8,30 8,35 8,45 8,45 9.25 8 37 814 8,40 9.26 9,25 10,05 vm. 7.10 nm. 6.40 7.40 7.60 8.— 8.10 8 51 7.05 7.14 7.25 7.33 8.21 v.m. 8.51 nm. 8.21 8.10 8.55 9.04 9.10 9 35 8.30 8.35 8.45 8.44 9.10 vm 99 99 9,48 nm. 2,23 5,23 10,- 2,35 6,05 10,25 3,- 6,30 6,24 10,50 nm. 3,20 6,65 6,50 11,15 3,45 7,20 7,12 11,35 4,13 7,32

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1926 | | pagina 4