het nieuwste en het beste BINDERTWINE Firma P. B. VeenhuizeD, Axel Yoor de keuken. Puddingen, Ëiergerechten en Soepen. Wij brengen Stooinbootdienst op de Wester-Schelde Zuiver Bronwater „TOP" Openbare Verkooping. op Vrijdag 7 Augustus 1925, Firma P. H. Veenhuizen, Axel. afkomstig van de N. V. Touw- en Staaldraadfabriek „HOLLAND" te Lekkerkerk bij Rotterdam. A. VAN DEN BERGE, Het bereiden van J. C. VINK, Boekh., Axel. Zeeuw sch-Vlaamsclie Tramweg-xVJaatschappij. De Notaris J. A. Dregmans te Axel, zal ten verzoeke van de Erven JACOBA WISSE, krach tens verleend Rechterlijk bevel, in het hotel „Centraal" te Neuzen, des voormiddags 10 uur (zomer tijd), verkoopen LiflÜ en ERF te Neuzen, Tholens- straat 19, kadaster sectie L no. 1032, groot 74 centiaren, thans nog bewoond door W. Blok. Aanvaarden 3 maanden na toe wijzing. Betalen 3 October 1925. overtreft alle mineraalwaters, zoowel in prijs als in kwaliteit. Hoofdvertegenwoordiger voor Zeeland is de Heer ALBERT NEVEJAN, Bierbrouwer, Sas van Gent, telefoon 9. tegen de laagst mogelijke prijzen. WAAROM is het Uw voordeel, dat gij ONS BINDERTWINE gebruikt OMDAT ons fabrikaat van een onvergelijkbare regelmatigheid is, zonder oneffenheden en OMDAT het bovendien bijzonder sterk is. OMDAT wij behalve de bekende kluwen van 27g Kilo (10 per pak) ook kluwen leveren van ca. 4 Kilo (6 per pak), hetgeen U veel tijd bespaart. OMDAT U dan de bussen slechts 3 maal behoeft te vullen, tegen 5 maal bij gebruik van 27s Kilo kluwen. OMDAT wij U tot uiterst lagen prijs de beste kwaliteit leveren. Steeds voorhanden bij: Jullanastraat E 114. AXEL. Voorhanden b(J M 1 3D D E L E TST v A N V Ei R. VOER SPOORWEG MECHELEN—TERNEUZEN. Spoorweg Ter Neuzen—Gcm. Auto-Omuibusdieiist Neuzen—Axel- Saving— Sas v. Gent—Selzaete. Auto-Gmnibusdienst AxelJNeazen. Auto-Gmnibusdienst Axel—Hulst. Axel (Drie Schouwen)—Terneuzen—Philippine. Axel (Drie Schouwen)—Walsoorden. Stoomtram HuistWalzoorden. Axel (Drie Schouwen) - Sas van Gent IJzendJjke. l.izt udjjkeVeldzicht (Grens). 216 HoofdplaatPyramide, 710 1131 2 31 4 53 6 60 V LISSIN G ENROOSEND A AL. Van af 5 JUNI 1925 tot nadere aankondiging. -Borsseien—Vlissingen. Neuzen- Vlissingen—Borsseien—Neuzen. Neuzen—Hoedekenskerke - Hansweert. Hansweert—Hoedekenskerke—Neuzen Walzoorden—Hansweert—Vlake. Vlake— HansweertWalzoorden. VlissingenBreskens. Breskens—Vlissingen. De booten wachten op treinen, indien de dienst dit toelaat li bij benadering opgegeven. De aaukoout der booten m ui it m. y Ter Neuzen 615 10 43 1 55 5 02 V Brussel 4 10 9 40 111 5 42 tl Sluiskil 6 24 10 52 2 04 5 11 a Mecheleu 4 51 10 05 133 6 06 tl Axel 6 33 11 01 2 '2 5 21 V Mechelen 6 14 10 27 163 6 14 i» Kijkuit 6 41 11 09 2 20 5 28 a St. Nic. v. Mech. 7 17 11 32 V 52 7 14 »i Hulst 6 53 li 20 2 31 5 42 V Antwerpen 6 40 11 23 2 11 6 19 Belg tijd. a St. Nic. v. Antw. 7 20 1201 2 49 6 59 a St. Nicolaas 7 13 1! 31 2 42 5 58 V Gent Z. 421 10 47 145 6 07 V St. Nic. n. Mech. 8 20 12 06 3 15 6 15 a St. Nicolaas 5 47 12 03 2 56 7 19 a Mechtden 9 18 103 4 15 7 18 V St. Nic. n. Tern. 7 26 12 07 311 7 37 V Mecbelen 9 26 1 11 4 26 7 36 Amst. tijd. a Brussel 951 1 55 4 51 8 05 1» Hulst 818 12 57 4 8 34 y St. Nic. n. Antw. 8 22 12 10 301 6 03 |l Kijkuit 8 26 10> 4 08 813 a Autwerf en 8 62 12 48 3 34 6 ö6 >1 Axel 8 3d 1 13 4 16 8 50 v St. Nic. n. Geut 7 29 12 08 2 59 7 34 14 Sluiskil 8 45 122 4 25 8 59 a Gent Dmp. 8 36 1 16 412 8 24 a Ter Neuzen 8 52 131 4 34 9 08 v Neuzen Sluiskil Sluiskil Brug Philippine v Sas van Geut v Selzaete v Gent St. P. a Gent [Zuid] v v Gent St. P. a Brussel 602 6 48 6 56 10 12 25 19 12 34 24 12 39 28 12 43 12 55 12 55 1 39 147 150 40 58 44 52 7 16 9 8 16 10 29 13 2 58 5 35 8 20 5 44 8 29 5 49 8 34 5 53 8 38 6 08 8 50 6 06 f 6 52 7 (.0 7 02 751 8 50 9 33 9 41 9 48 1106 Brussel Gent St. P. Gent [Zuid| Gent Gent St. P. Selzaete Sas van Gent Philippi: t- Sluiskilbrug Sluiskil Ter Neuzen 5 35 45 7 14 7 50 7 59 8 03 8 07 8 16 7 2'. 8 22 8 25 83 9 23 9 55 10 04 10 08 10 12 10 20 10 05 3 47 6 47 7 27 11 9 1148 11 58 12 54 1 25 i 34 1 39 1 43 151 4 59 5 03 5 13 6 10 6 45 b 54 6 9 7 08 7 16 Belg. stations Belg. tijd. Holl. stat. Amst. tijd. Alleen op Zon- en Feestd. Niet op Zon- 7 47 7 57 f8 50 f9 20 f9 29 f9 33 f9 37 f9 46 en Feestd. v. Neuzen, Boot 6 44 10 34 Axel, Noordstr. 7 14 12 Sas, Kanaal 7 54 12 44 a.Selzaete, Station 8 06 12 :6 a. Niet op Zon- en Feestdagen t'2 +12 46 440a 510 6 6 10 7—b 7 34 8 24 8 36 v Selzaete, 8 f 0 Sas, 9 00 Axel, 10 50 a Neuzen, 10 26 104 110 150 2 20 f2 44 +3 10 a6 16 6 20 7 7 26 b9 20 9 30 10 10 10 36 b. Alleen op Zon- en Fee.tdagen, f Alleen op Zaterdag Axel Neuzen 8 24 8 54 9 40 1014 150 2 24 4 30 5(4 Neuzen Axel 9 910 10 49 1124 3 34 4 04 5 30 6 04 y. Axel, Wed. Gilijamse 7 - 1 414 V. Hulst, Station 8 30 2 £0 7 49 n Zuiddorpe 7 10 .010 4 24 ft St. Jansteen, Dorp 8 40 2 40 8 v Koewacht, 't Zand 7 30 10 30 4 44 tt Heikant 8 49 2 49 8 10 rt Koewacht, Dorp 7 40 10 40 4 54 9 Koewacht, 1 orp 910 3 10 8 0 Heikant 8 1! 5 14 tt Koewacht, 't Zand 9 20 3 20 8 40 w St. Jansteen, Dorp 810 11 10 5 24 9 Zuiddorpe 9 40 3 40 9- a. Hulst, Station 8 24 11 20 5 44 tl Axel, Wed. Gilijamse 9 54 4 9 30 Op Zondagenv. Axel 00 ►*- O a. Hulst 10 10. v. Hulst 10 30. a. Axel 12 v Driescb. 4 45 7 40 11 25 2 40 6 02 „Axel 4 50 7 45 11 30 2 45 6 07 „Zaamslag 515 8 10 1154 S 12 6 30 8 15 a Neuzen 5 40 8 36 12 20 3 37 6 56 8 40 y Neuzen 5 41 9 20 12 58 4 22 8 41 Hoek 5 56 9 34 1 13 4 37 8 54 a Philippine 6 11 9 49 1 28 4 52 9 06 v Philippine 6 14 Hoek 6 30 a Neuzen 6 45 v N euzen 7 40 Zaamslag 8 07 Axel 8 27 a Driescb. b 32 9 57 1012 10 27 1125 11 52 1212 1217 135 1 50 2 06 2 40 3 0/ 3 2 i 3 32 4 57 5 12 5 27 6 628 6 48 6 53 911 9 24 9 40 7 43 9 41 8 12 10 10 8 32 10 30 8 37 10 36 Drieseh. Axel Zaamslag Rapenburg Hengstdijk Groenendijk Kioosterz. Walsoorden 5 85 5 40 6 6 14 6 24 6 34 6 40 6 46 7 40 7 45 8 07 8 21 8 31 8 41 8 46 8 52 1125 1130 11 52 12 06 1216 12 26 12 31 12 37 2 10 2 45 3 07 3 21 3 31 3 41 3 46 3 52 6 02 6 07 6 30 6 44 6 54 7 06 712 718 v Walsoorden KI. osterz. Groenendijk Hengstdijk Rapenburg Zaamslag Axel a Driescb. 7 20 7 26 731 741 7 51 8 07 8 27 8 32 1106 11 il 11 16 11 26 li 36 11 52 12 12 12 17 2 20 2 26 231 2 41 2 51 3 07 32? 3 32 5 40 5 46 5 51 6 01 611 6 28 6 48 6 53 a b b y Hulst 5 lO 8 - 10 04 12 5 3 10 8 20 Terhole 6 03 8 23 10 28 12 48 3 33 23 8 3 Kuitaart, 6 16 8 6 10 41 1 03 46 6 36 8 56 Kioosterz. 6 25 8 4 10 60 1 10 3 14 6 45 9 05 a Walt. 6 35 8 16 11 1 20 4 06 6 f6 9 15 b y Walz. 6 47 Kioosterz. 6 57 Kuitaart, 7 06 Terhole 7 19 •t Hulst, 7 42 a Rijdt op Zon- en Feestdagen 20 minuten later, 9— 11 14 1 34 4 35 7. 6 910 11 24 1 44 4 45 7 3 9 19 11 34 1 53 4 54 7 24 9 32 11 47 2 07 5 07 7 37 7 25 731 7 36 7 46 7 56 812 8 32 8 37 b 9 34 9 45 9 64 10 07 9 56 12 10 2 30 5 30 8 00 10 30 b Rijdt niet op Zon- en Feestdagen. y Drie Schouwen 5(5 8 34 1218 3 34 6 55 a van Oostburg 7 9 12 03 641 3 Westdorpe 5 24 8 54 12 34 3 49 7 14 V Schooudijke 8 17 12 05 3 08 7 40 3 Sas van Gent 541 9 20 1218 4 22 8 34 a IJzendijke 8 40 12 28 3 31 8 03 Philippine 6 12 9 52 1 30 4 54 9 07 V IJzendijke 5 30 913 12 45 40b 8 20 3 Pyramide 6 38 10 23 2 01 5 26 9 38 Pyramide 5 46 9 26 12 58 4*2 8 36 a IJzendijke 6 50 10 38 2 16 541 9 53 9 Philippine 612 9 63 130 4 54 9 08 y IJzendijke 6 54 10 45 217 5 54 Sas van Gent 6 55 10 40 2 01 5 25 9 40 a Schoondijke 718 li 08 2 40 618 ft Westdorpe 7 15 11 216 5 40 9 54 naar Oostburg 8 26 12 2 J 3 05 7 21 a Drie Schouwen 7 36 11 20 2 36 6 0J 10 16 v. IJzendijke 8 33 a. eldzicht (Grens) 8 46 3 32 3 44 613 6 25 v. Veldzicht Grens) a. IJzendijke 8t6 9 07 3 60 4 02 6 30 6 42 V Hoofdplaat 8:0 12 25 3 50 4 58 Biervliet 910 12 45 410 5 14 Pyramide 9 20 12 54 4 20 6 26 ft IJfead(jke 9 89 5 41 v IJzendijke Pyramide Biervliet Hoofdplaat 6 22 10 44 12 45 4 05 6 40 1101 2 01 423 5 30 6 50 11 U 211 4 33 5 40 v Vlissingen Middelburg Goes Vlake Bergen op Zoom a Roosendaal v Roosendaal a Rotterdam beurs Rotteidam D. P. Den Haag H.S. Haarlem Amsterdam C.S. v Roosendaal Breda 's Hertogenbosch Utrecht C.S. Nijmegen a Arnhem +5 46 a6 05 7 07 f5 56 a6 16 a7 16 |6 16 aS 51 a7 35 f6 28 *7 09 a7 44 f6 55 a7 55 *8 13 +7 09 a8 15 a8 27 +7 15 a8 37 a8 37 f8 30 a9 50 a9 50 f8 38 a9 58 a9 58 alü 27 all 18 11 39 7 26 3 43 8 05 9 05 9 68 11-- 11 16 12 03 b7 12 a9 04 1135 112 4 20 5 51 6 49 b7 22 a9 15 11 45 1 23 4 30 6 69 b7 55 a9 49 12 18 1 45 5 03 G 7 20 b8 10 alO 06 12 35 1 58 5 19 O O 7 83 b8 54 alO 51 123 2 27 6 ('4 M 800 b9 12 all 10 1 42 2 42 6 22 6 52 8 14 b9 18 11 20 al 59 2 56 7 01 8 20 10 '9 12 40 a3 2 i 4 00 9 31 10 47 12 48 a3 31 404 8 06 9 39 1L 18 1 25 a4 11 a4 39 8 35 10 19 12 06 214 a5 22 9 23 11 07 12 28 2 36 *5 22 a5 43 9 44 1127 9 51 11 22 al 49 2 49 7 04 7 16 8 20 10 25 11 45 a2 16 3 10 7 25 8 41 11 53 12 39 3 58 816 9 30 12 50 1 48 5 05 9 10 10 30 133 6 12 818 1103 a 159 6 50 9 20 12 05 7 32 7 42 8 14 8 30 9 15 9 33 9 40 111 6 U 14 1152 Arnnem Nij megen Utrecht C.S. 's Hertogenbosch Brtda a5 24 Roosendaal a612 Amsterdam C.S. Haarlem Den Haag H.S. Rotterdam D.P. Rotterdam Beurs Roosendaal Roosendaal Bergen op Zoom Vlake Goes Middelburg Vlissingen 5 38 631 7 20 8 18 9 02 9 24 a 6 27 a 6 47 a 7 35 ab 24 a 8 10 a6 32 a 8 18 a? 47 a 9 '28 b7 9 a 9 37 b8 20 a 9 53 b9 04 al0 23 a8 13 b9 20 alü 35 a8 47 b9 2 alO 55 a8 5abl0 01 ali ('3 10 3( 10 54 6 57 7 <0 a5 3 8 8 31 b 56 8 51 9 44 11 39 10 32 510 39 10 54 bl 1 16 12 42 8 26 10 01 a8 22 9 33 9 24 10 9 9 51 1130 a6 46 a7 09 a7 55 10 57 11 11 16 II 42 11 54 12 14 12 22 12 37 11 3212 48 11 54 12 37 12 54 1 2Ï 134 1F2 Niet op Zon- en Feestdagen, b. Alleen op Zon- 10 40 1 18 1117 147 10 54 140 12 19 2 50 1231 a 1 30 334 12 53 a 2 13 3 56 a 10 54 1 14 all 15 1 35 al203 2 22 al2 39 2 49 al2 47 2 57 a 2 12 40. 12 58 2 20 4 11 2 36 4 32 3 02 5 15 8 3 14 5 32 3 34 6 04 2 02 3 42 6 12 en Feestdagen a2 09 a2 30 3 18 at a4 07 a5 28 a5 33 »5 49 a6 16 ab 28 a6 49 a6 57 a4 09 5 12 6 14 6 57 3 51 4 09 5 5 33 5 41 7 06 b? 17 a7 27 b7 38 a7 54 bS 21 a8 47 b8 37 a9 08 b9 09 a9 47 b9 17 a9 56 7 40 8 02 8 02 9ti4 9 48 10 10 7 31 7 56 8 29 8 67 10 07 10 18 10 34 1103 11 15 11 36 11 43 in correspondentie met treinen, trammen an autobussen. W erkdagen. tm. 7,10 10,50 nm. Vertrek boot yan Neuzen Aankomst Borsseien 7,30 li'lO Aankomst te Vlissingen 8,40 nm. 1^20 Vertrek trein van lissingen 9,03 1*12 j' ankomst trein te Vlissingen vm. 8,54 nm. Vertrek boot van Vlissingen 5,50 9,04 Aankomst Borsseien 6,10 9^24 Aankomat te Neuzen 7,10 10*34 2,30 2,50 4.2' 12,22 1 J ,20 2,30 vm. 5,55 6,30 6,35 7,15 7,35 8,13 6,30 7,15 7,10 7,30 7,48 7,55 nm 12,10 12,50 lr,55 1,30 1,45 3,30 4, 0 4,15 4,54 5,03 5,32 Vertrek boot van Neuzen Aankomst ta Hoedekenskerke Vertr. autobus van Hoedekensk. Aankomst autobus te Goes Vertrek trein naar Roosendaal V liasingen boot van Hoedekensk. Aankomst te Hansweert Vertrek tram van Hanswaert Aankomst tram te Vlake Vertrek trein naar Roosendaal V liasingen Aankomst trein yan Roosendaal vm. 10,23 Vlissingen 10,06 Vertrek tram ran Vlake 10,24 Aankomat ta Hansweert lo|35 vertrek boot van Hansweert 10jo Aankomst Hoedekenskerke 11,20 trein van Roosendaal 10,35 11,64 nm. Vlissingen 9,49 Vertrek autobus van Goes 10,36 12,— 3,25 Aankomst autobus te Hoedekensk. 11,10 12,40 4^05 Vertrek boot van Hoedekensk. 11,20 1,— 4,10 Aankomst te Neuzen 12.— 1.40 5 5,44 6,24 6 24 7 04 7.-.0 5,30 6,50 7- 7.32 4,10 4,30 5,30 7,30 8,10 8,10 8,50 9,(8 8,10 9.- Zondagen. vm. 10,50 nm. 5,30 11,10 5,50 nm. 12 20 7, a 1.12 7,32 vm. a nm 1,34 9,04 4,10 9,24 4,30 10,34 5,30 nm. 12,- 12,40 1- 1,40 Vertrek boot van Walzoorden vm. 6,50 9,04 11,34 Aankomst te Hansweert 7,14 9,30 12,— Vertrek tram van Hansweert 7,20 9*54 12*10 Aankomst te Vlake 7,30 9,44 12,20 Vertrek trein naar Roosendaal 7,48 10,06 12,34 Vlissingen 7,54 10,23 12,37 5,32 6,03 6,45 6,20 0,25 7.06 8,47 8,30 8,50 9- 9,— 9,30 9,30 10,10 nm Aankomst trein van Roosendaal Vlissicgeu Vertrek tram van Vlake Aank^ms' te Hansweert Vertrek boot van Hansweert Aankomst te Walsoorden vm 7,54 7,48 8- 810 8,14 8,40 10.23 10,06 10.24 i0,31 10,40 1104 12,37 12,3l 12,40 12,50 1,- 1,24 4,14 4,40 4,44 4 54 5,19 5.14 5,14 5,19 6,24 6 34 6,34 7.- 7,24 7,34 8,- 8,10 8,30 8,47 8 47 8,30 8,f 0 9,04 9.30 Aankornrt trein te VlissiDg'-n vm. 8,64 11,03 1,62 6 12 Vertrek boot van Vlissingen 5,54 7,34 9,54 11,30 2,14 3,54 6*24 Aankomst boot te B-eskeus 6,20 8,— 10,tO 11,54 2,40 4,.0 6*50 Vertrek boot van Preskens vm. 6,24 8.20 10,50 12,14 3,10 4,40 6,54 Aaukomst te Vlissingen 6,50 8,44 11,14 lz,40 3,..4 c,04 7,20 Vertrek trein van Vlissingen 7,07 9,04 11,34 1,12 4,20 5,63 7,32 vm. 6,- nm. 3 20 6,34 3,55 6,44 4,- 3 7,24 4,40 3 7,54 5 03 3 9,0 5,32 11 6,34 3,54 3 7,24 4.44 1, 7,30 4,50 ff 7,40 i, 5, 11 8,10 5,19 1» 9,03 5,14 vm. Jl tt tt 9,03 nm. 5,14 8,10 9,10 9,20 921 10.- 5,19 5,24 5,34 5,40 6,14 9,14 9,54 10.- 10,44 5,30 6,10 6,14 7.- vm. 7.— nm. 4.14 4.40 7.24 7.30 7.40 8.10 9 03 4.50 5 5.19 5.14 T.m. II 9.03 nm, 5.14 8.10 9 5.19 9.10 tt 5.24 9.20 9 5.34 9 24 n 5.40 950 9 6 04 vm. 10,— nm. 1,34 6,12 10,20 10,45 tt I» 1,55 6,25 2,20 6,50 vm. 10,50 nm. 3,30 6,55 11,15 3,55 7,20 11,35 4,20 7,32

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1925 | | pagina 4