het nieuwste en het beste
BINDERTWINE
Firma P. B. VeenhuizeD, Axel
Yoor de keuken.
Puddingen,
Ëiergerechten
en Soepen.
Wij brengen
Stooinbootdienst op de Wester-Schelde
Zuiver Bronwater
„TOP"
Openbare Verkooping.
op Vrijdag 7 Augustus 1925,
Firma P. H. Veenhuizen, Axel.
afkomstig van de N. V. Touw- en Staaldraadfabriek „HOLLAND"
te Lekkerkerk bij Rotterdam.
A. VAN DEN BERGE,
Het bereiden van
J. C. VINK, Boekh., Axel.
Zeeuw sch-Vlaamsclie Tramweg-xVJaatschappij.
De Notaris J. A. Dregmans
te Axel, zal ten verzoeke van
de Erven JACOBA WISSE, krach
tens verleend Rechterlijk bevel,
in het hotel „Centraal" te Neuzen,
des voormiddags 10 uur (zomer
tijd), verkoopen
LiflÜ
en ERF te Neuzen, Tholens-
straat 19, kadaster sectie L
no. 1032, groot 74 centiaren,
thans nog bewoond door
W. Blok.
Aanvaarden 3 maanden na toe
wijzing.
Betalen 3 October 1925.
overtreft alle mineraalwaters,
zoowel in prijs als in kwaliteit.
Hoofdvertegenwoordiger voor
Zeeland is de Heer ALBERT
NEVEJAN, Bierbrouwer, Sas van
Gent, telefoon 9.
tegen de laagst
mogelijke prijzen.
WAAROM is het Uw voordeel, dat gij ONS BINDERTWINE
gebruikt
OMDAT ons fabrikaat van een onvergelijkbare regelmatigheid is,
zonder oneffenheden en
OMDAT het bovendien bijzonder sterk is.
OMDAT wij behalve de bekende kluwen van 27g Kilo (10 per
pak) ook kluwen leveren van ca. 4 Kilo (6 per pak),
hetgeen U veel tijd bespaart.
OMDAT U dan de bussen slechts 3 maal behoeft te vullen,
tegen 5 maal bij gebruik van 27s Kilo kluwen.
OMDAT wij U tot uiterst lagen prijs de beste kwaliteit leveren.
Steeds voorhanden bij:
Jullanastraat E 114. AXEL.
Voorhanden b(J
M 1 3D D E L E TST v A N V Ei R. VOER
SPOORWEG MECHELEN—TERNEUZEN.
Spoorweg Ter Neuzen—Gcm.
Auto-Omuibusdieiist Neuzen—Axel- Saving— Sas v. Gent—Selzaete.
Auto-Gmnibusdienst AxelJNeazen.
Auto-Gmnibusdienst Axel—Hulst.
Axel (Drie Schouwen)—Terneuzen—Philippine.
Axel (Drie Schouwen)—Walsoorden.
Stoomtram HuistWalzoorden.
Axel (Drie Schouwen) - Sas van Gent IJzendJjke.
l.izt udjjkeVeldzicht (Grens).
216
HoofdplaatPyramide,
710 1131 2 31 4 53 6 60
V LISSIN G ENROOSEND A AL.
Van af 5 JUNI 1925 tot nadere aankondiging.
-Borsseien—Vlissingen.
Neuzen-
Vlissingen—Borsseien—Neuzen.
Neuzen—Hoedekenskerke - Hansweert.
Hansweert—Hoedekenskerke—Neuzen
Walzoorden—Hansweert—Vlake.
Vlake— HansweertWalzoorden.
VlissingenBreskens.
Breskens—Vlissingen.
De booten wachten op treinen, indien de dienst dit toelaat
li bij benadering opgegeven.
De aaukoout der booten
m ui it
m.
y
Ter Neuzen
615
10 43
1 55
5 02
V
Brussel
4 10
9 40
111
5 42
tl
Sluiskil
6 24
10 52
2 04
5 11
a
Mecheleu
4 51
10 05
133
6 06
tl
Axel
6 33
11 01
2 '2
5 21
V
Mechelen
6 14
10 27
163
6 14
i»
Kijkuit
6 41
11 09
2 20
5 28
a
St. Nic. v. Mech.
7 17
11 32
V 52
7 14
»i
Hulst
6 53
li 20
2 31
5 42
V
Antwerpen
6 40
11 23
2 11
6 19
Belg tijd.
a
St. Nic. v. Antw.
7 20
1201
2 49
6 59
a
St. Nicolaas
7 13
1! 31
2 42
5 58
V
Gent Z.
421
10 47
145
6 07
V
St. Nic. n. Mech.
8 20
12 06
3 15
6 15
a
St. Nicolaas
5 47
12 03
2 56
7 19
a
Mechtden
9 18
103
4 15
7 18
V
St. Nic. n. Tern.
7 26
12 07
311
7 37
V
Mecbelen
9 26
1 11
4 26
7 36
Amst. tijd.
a
Brussel
951
1 55
4 51
8 05
1»
Hulst
818
12 57
4
8 34
y
St. Nic. n. Antw.
8 22
12 10
301
6 03
|l
Kijkuit
8 26
10>
4 08
813
a
Autwerf en
8 62
12 48
3 34
6 ö6
>1
Axel
8 3d
1 13
4 16
8 50
v
St. Nic. n. Geut
7 29
12 08
2 59
7 34
14
Sluiskil
8 45
122
4 25
8 59
a
Gent Dmp.
8 36
1 16
412
8 24
a
Ter Neuzen
8 52
131
4 34
9 08
v Neuzen
Sluiskil
Sluiskil Brug
Philippine
v Sas van Geut
v Selzaete
v Gent St. P.
a Gent [Zuid]
v
v Gent St. P.
a Brussel
602
6 48
6 56
10 12 25
19 12 34
24 12 39
28 12 43
12 55
12 55
1 39
147
150
40
58
44
52
7 16 9
8 16 10
29
13
2 58
5 35 8 20
5 44 8 29
5 49 8 34
5 53 8 38
6 08 8 50
6 06 f
6 52
7 (.0
7 02
751
8 50
9 33
9 41
9 48
1106
Brussel
Gent St. P.
Gent [Zuid|
Gent
Gent St. P.
Selzaete
Sas van Gent
Philippi: t-
Sluiskilbrug
Sluiskil
Ter Neuzen
5 35
45
7 14
7 50
7 59
8 03
8 07
8 16
7 2'.
8 22
8 25
83
9 23
9 55
10 04
10 08
10 12
10 20
10 05 3 47
6 47
7 27
11 9
1148
11 58
12 54
1 25
i 34
1 39
1 43
151
4 59
5 03
5 13
6 10
6 45
b 54
6 9
7 08
7 16
Belg. stations Belg. tijd. Holl. stat. Amst. tijd. Alleen op Zon- en Feestd. Niet op Zon-
7 47
7 57
f8 50
f9 20
f9 29
f9 33
f9 37
f9 46
en Feestd.
v. Neuzen, Boot 6 44 10 34
Axel, Noordstr. 7 14 12
Sas, Kanaal 7 54 12 44
a.Selzaete, Station 8 06 12 :6
a. Niet op Zon- en Feestdagen
t'2
+12 46
440a
510
6
6 10
7—b
7 34
8 24
8 36
v Selzaete, 8 f 0
Sas, 9 00
Axel, 10 50
a Neuzen, 10 26
104
110
150
2 20
f2 44
+3 10
a6 16
6 20
7
7 26
b9 20
9 30
10 10
10 36
b. Alleen op Zon- en Fee.tdagen, f Alleen op Zaterdag
Axel
Neuzen
8 24
8 54
9 40
1014
150
2 24
4 30
5(4
Neuzen
Axel
9
910
10 49
1124
3 34
4 04
5 30
6 04
y.
Axel, Wed. Gilijamse
7 -
1
414
V.
Hulst, Station
8 30
2 £0
7 49
n
Zuiddorpe
7 10
.010
4 24
ft
St. Jansteen, Dorp
8 40
2 40
8
v
Koewacht, 't Zand
7 30
10 30
4 44
tt
Heikant
8 49
2 49
8 10
rt
Koewacht, Dorp
7 40
10 40
4 54
9
Koewacht, 1 orp
910
3 10
8 0
Heikant
8
1!
5 14
tt
Koewacht, 't Zand
9 20
3 20
8 40
w
St. Jansteen, Dorp
810
11 10
5 24
9
Zuiddorpe
9 40
3 40
9-
a.
Hulst, Station
8 24
11 20
5 44
tl
Axel, Wed. Gilijamse
9 54
4
9 30
Op Zondagenv.
Axel
00
►*-
O
a. Hulst 10 10.
v. Hulst 10 30. a.
Axel 12
v Driescb. 4 45 7 40 11 25 2 40 6 02
„Axel 4 50 7 45 11 30 2 45 6 07
„Zaamslag 515 8 10 1154 S 12 6 30 8 15
a Neuzen 5 40 8 36 12 20 3 37 6 56 8 40
y Neuzen 5 41 9 20 12 58 4 22 8 41
Hoek 5 56 9 34 1 13 4 37 8 54
a Philippine 6 11 9 49 1 28 4 52 9 06
v Philippine 6 14
Hoek 6 30
a Neuzen 6 45
v N euzen 7 40
Zaamslag 8 07
Axel 8 27
a Driescb. b 32
9 57
1012
10 27
1125
11 52
1212
1217
135
1 50
2 06
2 40
3 0/
3 2 i
3 32
4 57
5 12
5 27
6
628
6 48
6 53
911
9 24
9 40
7 43 9 41
8 12 10 10
8 32 10 30
8 37 10 36
Drieseh.
Axel
Zaamslag
Rapenburg
Hengstdijk
Groenendijk
Kioosterz.
Walsoorden
5 85
5 40
6
6 14
6 24
6 34
6 40
6 46
7 40
7 45
8 07
8 21
8 31
8 41
8 46
8 52
1125
1130
11 52
12 06
1216
12 26
12 31
12 37
2 10
2 45
3 07
3 21
3 31
3 41
3 46
3 52
6 02
6 07
6 30
6 44
6 54
7 06
712
718
v Walsoorden
KI. osterz.
Groenendijk
Hengstdijk
Rapenburg
Zaamslag
Axel
a Driescb.
7 20
7 26
731
741
7 51
8 07
8 27
8 32
1106
11 il
11 16
11 26
li 36
11 52
12 12
12 17
2 20
2 26
231
2 41
2 51
3 07
32?
3 32
5 40
5 46
5 51
6 01
611
6 28
6 48
6 53
a b b
y Hulst 5 lO 8 - 10 04 12 5 3 10 8 20
Terhole 6 03 8 23 10 28 12 48 3 33 23 8 3
Kuitaart, 6 16 8 6 10 41 1 03 46 6 36 8 56
Kioosterz. 6 25 8 4 10 60 1 10 3 14 6 45 9 05
a Walt. 6 35 8 16 11 1 20 4 06 6 f6 9 15
b
y Walz. 6 47
Kioosterz. 6 57
Kuitaart, 7 06
Terhole 7 19
•t Hulst, 7 42
a Rijdt op Zon- en Feestdagen 20 minuten later,
9— 11 14 1 34 4 35 7. 6
910 11 24 1 44 4 45 7 3
9 19 11 34 1 53 4 54 7 24
9 32 11 47 2 07 5 07 7 37
7 25
731
7 36
7 46
7 56
812
8 32
8 37
b
9 34
9 45
9 64
10 07
9 56 12 10 2 30 5 30 8 00 10 30
b Rijdt niet op Zon- en Feestdagen.
y
Drie Schouwen
5(5
8 34 1218
3 34
6 55
a
van Oostburg
7 9 12 03
641
3
Westdorpe
5 24
8 54
12 34
3 49
7 14
V
Schooudijke
8 17
12 05
3 08
7 40
3
Sas van Gent
541
9 20
1218
4 22
8 34
a
IJzendijke
8 40
12 28
3 31
8 03
Philippine
6 12
9 52
1 30
4 54
9 07
V
IJzendijke
5 30
913
12 45
40b
8 20
3
Pyramide
6 38
10 23
2 01
5 26
9 38
Pyramide
5 46
9 26
12 58
4*2
8 36
a
IJzendijke
6 50
10 38
2 16
541
9 53
9
Philippine
612
9 63
130
4 54
9 08
y
IJzendijke
6 54
10 45
217
5 54
Sas van Gent
6 55
10 40
2 01
5 25
9 40
a
Schoondijke
718
li 08
2 40
618
ft
Westdorpe
7 15
11
216
5 40
9 54
naar Oostburg
8 26
12 2 J
3 05
7 21
a
Drie Schouwen
7 36
11 20
2 36
6 0J
10 16
v. IJzendijke 8 33
a. eldzicht (Grens) 8 46
3 32
3 44
613
6 25
v. Veldzicht Grens)
a. IJzendijke
8t6
9 07
3 60
4 02
6 30
6 42
V
Hoofdplaat
8:0
12 25
3 50
4 58
Biervliet
910
12 45
410
5 14
Pyramide
9 20
12 54
4 20
6 26
ft
IJfead(jke
9 89
5 41
v IJzendijke
Pyramide
Biervliet
Hoofdplaat
6 22 10 44 12 45 4 05
6 40 1101 2 01 423 5 30
6 50 11 U 211 4 33 5 40
v Vlissingen
Middelburg
Goes
Vlake
Bergen op Zoom
a Roosendaal
v Roosendaal
a Rotterdam beurs
Rotteidam D. P.
Den Haag H.S.
Haarlem
Amsterdam C.S.
v Roosendaal
Breda
's Hertogenbosch
Utrecht C.S.
Nijmegen
a Arnhem
+5 46
a6 05
7 07
f5 56
a6 16
a7 16
|6 16
aS 51
a7 35
f6 28
*7 09
a7 44
f6 55
a7 55
*8 13
+7 09
a8 15
a8 27
+7 15
a8 37
a8 37
f8 30
a9 50
a9 50
f8 38
a9 58
a9 58
alü 27
all 18
11 39
7 26
3 43
8 05
9 05
9 68
11--
11 16
12 03
b7 12
a9 04
1135
112
4 20
5 51
6 49
b7 22
a9 15
11 45
1 23
4 30
6 69
b7 55
a9 49
12 18
1 45
5 03
G
7 20
b8 10
alO 06
12 35
1 58
5 19
O
O
7 83
b8 54
alO 51
123
2 27
6 ('4
M
800
b9 12
all 10
1 42
2 42
6 22
6 52
8 14
b9 18
11 20
al 59
2 56
7 01
8 20
10 '9
12 40
a3 2 i
4 00
9 31
10 47
12 48
a3 31
404
8 06
9 39
1L 18
1 25
a4 11
a4 39
8 35
10 19
12 06
214
a5 22
9 23
11 07
12 28
2 36
*5 22
a5 43
9 44
1127
9 51
11 22
al 49
2 49
7 04
7 16
8 20
10 25
11 45
a2 16
3 10
7 25
8 41
11 53
12 39
3 58
816
9 30
12 50
1 48
5 05
9 10
10 30
133
6 12
818
1103
a 159
6 50
9 20
12 05
7 32
7 42
8 14
8 30
9 15
9 33
9 40
111 6
U 14
1152
Arnnem
Nij megen
Utrecht C.S.
's Hertogenbosch
Brtda a5 24
Roosendaal a612
Amsterdam C.S.
Haarlem
Den Haag H.S.
Rotterdam D.P.
Rotterdam Beurs
Roosendaal
Roosendaal
Bergen op Zoom
Vlake
Goes
Middelburg
Vlissingen
5 38
631
7 20
8 18
9 02
9 24
a 6 27
a 6 47
a 7 35
ab 24 a 8 10
a6 32 a 8 18
a? 47 a 9 '28
b7 9 a 9 37
b8 20 a 9 53
b9 04 al0 23
a8 13 b9 20 alü 35
a8 47 b9 2 alO 55
a8 5abl0 01 ali ('3
10 3(
10 54
6 57
7 <0
a5 3 8
8 31
b 56
8 51
9 44 11 39
10 32 510 39
10 54 bl 1 16 12 42
8 26 10 01
a8 22 9 33
9 24 10 9
9 51 1130
a6 46
a7 09
a7 55
10 57
11
11 16
II 42
11 54
12 14
12 22
12 37
11 3212 48
11 54
12 37
12 54
1 2Ï
134 1F2
Niet op Zon- en Feestdagen, b. Alleen op Zon-
10 40 1 18
1117 147
10 54 140
12 19 2 50
1231 a 1 30 334
12 53 a 2 13 3 56
a 10 54 1 14
all 15 1 35
al203 2 22
al2 39 2 49
al2 47 2 57
a 2 12 40.
12 58 2 20 4 11
2 36 4 32
3 02 5 15
8 3 14 5 32
3 34 6 04
2 02 3 42 6 12
en Feestdagen
a2 09
a2 30
3 18
at
a4 07
a5 28
a5 33
»5 49
a6 16
ab 28
a6 49
a6 57
a4 09
5 12
6 14
6 57
3 51
4 09
5
5 33
5 41
7 06
b? 17 a7 27
b7 38 a7 54
bS 21 a8 47
b8 37 a9 08
b9 09 a9 47
b9 17 a9 56
7 40
8 02
8 02
9ti4
9 48
10 10
7 31
7 56
8 29
8 67
10 07
10 18
10 34
1103
11 15
11 36
11 43
in correspondentie met treinen, trammen an autobussen.
W erkdagen.
tm. 7,10 10,50 nm.
Vertrek boot yan Neuzen
Aankomst Borsseien 7,30 li'lO
Aankomst te Vlissingen 8,40 nm. 1^20
Vertrek trein van lissingen 9,03 1*12
j' ankomst trein te Vlissingen vm. 8,54 nm.
Vertrek boot van Vlissingen 5,50 9,04
Aankomst Borsseien 6,10 9^24
Aankomat te Neuzen 7,10 10*34
2,30
2,50
4.2'
12,22
1
J ,20
2,30
vm.
5,55
6,30
6,35
7,15
7,35
8,13
6,30
7,15
7,10
7,30
7,48
7,55
nm
12,10
12,50
lr,55
1,30
1,45
3,30
4, 0
4,15
4,54
5,03
5,32
Vertrek boot van Neuzen
Aankomst ta Hoedekenskerke
Vertr. autobus van Hoedekensk.
Aankomst autobus te Goes
Vertrek trein naar Roosendaal
V liasingen
boot van Hoedekensk.
Aankomst te Hansweert
Vertrek tram van Hanswaert
Aankomst tram te Vlake
Vertrek trein naar Roosendaal
V liasingen
Aankomst trein yan Roosendaal vm. 10,23
Vlissingen 10,06
Vertrek tram ran Vlake 10,24
Aankomat ta Hansweert lo|35
vertrek boot van Hansweert 10jo
Aankomst Hoedekenskerke 11,20
trein van Roosendaal 10,35 11,64 nm.
Vlissingen 9,49
Vertrek autobus van Goes 10,36 12,— 3,25
Aankomst autobus te Hoedekensk. 11,10 12,40 4^05
Vertrek boot van Hoedekensk. 11,20 1,— 4,10
Aankomst te Neuzen 12.— 1.40 5
5,44
6,24
6 24
7 04
7.-.0
5,30
6,50
7-
7.32
4,10
4,30
5,30
7,30
8,10
8,10
8,50
9,(8
8,10
9.-
Zondagen.
vm. 10,50 nm. 5,30
11,10 5,50
nm. 12 20 7,
a 1.12 7,32
vm.
a
nm 1,34
9,04 4,10
9,24 4,30
10,34 5,30
nm.
12,-
12,40
1-
1,40
Vertrek boot van Walzoorden vm. 6,50 9,04 11,34
Aankomst te Hansweert 7,14 9,30 12,—
Vertrek tram van Hansweert 7,20 9*54 12*10
Aankomst te Vlake 7,30 9,44 12,20
Vertrek trein naar Roosendaal 7,48 10,06 12,34
Vlissingen 7,54 10,23 12,37
5,32
6,03
6,45
6,20
0,25
7.06
8,47
8,30
8,50
9-
9,—
9,30
9,30
10,10
nm
Aankomst trein van Roosendaal
Vlissicgeu
Vertrek tram van Vlake
Aank^ms' te Hansweert
Vertrek boot van Hansweert
Aankomst te Walsoorden
vm
7,54
7,48
8-
810
8,14
8,40
10.23
10,06
10.24
i0,31
10,40
1104
12,37
12,3l
12,40
12,50
1,-
1,24
4,14
4,40
4,44
4 54
5,19
5.14
5,14
5,19
6,24
6 34
6,34
7.-
7,24
7,34
8,-
8,10
8,30
8,47
8 47
8,30
8,f 0
9,04
9.30
Aankornrt trein te VlissiDg'-n vm. 8,64 11,03 1,62 6 12
Vertrek boot van Vlissingen 5,54 7,34 9,54 11,30 2,14 3,54 6*24
Aankomst boot te B-eskeus 6,20 8,— 10,tO 11,54 2,40 4,.0 6*50
Vertrek boot van Preskens vm. 6,24 8.20 10,50 12,14 3,10 4,40 6,54
Aaukomst te Vlissingen 6,50 8,44 11,14 lz,40 3,..4 c,04 7,20
Vertrek trein van Vlissingen 7,07 9,04 11,34 1,12 4,20 5,63 7,32
vm.
6,-
nm. 3 20
6,34
3,55
6,44
4,-
3
7,24
4,40
3
7,54
5 03
3
9,0
5,32
11
6,34
3,54
3
7,24
4.44
1,
7,30
4,50
ff
7,40
i, 5,
11
8,10
5,19
1»
9,03
5,14
vm.
Jl
tt
tt
9,03 nm. 5,14
8,10
9,10
9,20
921
10.-
5,19
5,24
5,34
5,40
6,14
9,14
9,54
10.-
10,44
5,30
6,10
6,14
7.-
vm.
7.— nm. 4.14
4.40
7.24
7.30
7.40
8.10
9 03
4.50
5
5.19
5.14
T.m.
II
9.03 nm, 5.14
8.10
9
5.19
9.10
tt
5.24
9.20
9
5.34
9 24
n
5.40
950
9
6 04
vm. 10,— nm. 1,34 6,12
10,20
10,45
tt
I»
1,55 6,25
2,20 6,50
vm. 10,50 nm. 3,30 6,55
11,15 3,55 7,20
11,35 4,20 7,32