Elastieken Banden!"
,1
Engelsche Yesten
H&SELSCH7 -SE.
Handschoenen
I
J. M. Verbruggen.
Axel.
Firma P. H. Yeenhmzen,
SISS- -litH HSkf&IWÉïMÊMMiÊïk^ S3"*
hagelschade tij
LS. VAN WAESB1RGHE-JANSSENS
ONTVANGEN:
in DE FEIJTER'S Confectiemagazijn.
Ni
Zeeuwsch-Viaamsche Tramweg-Maatschappij.
iuuuibootdieiifcit up de VY ester-öclieide
10
Lijn NeuzenVhssingenBreskens.
Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Uansweert-Vlake.
Lijn
YY aizoordenHansweertVlake.
110
waaronder met strooien
mondstukken.
Geurig van smaak.
Aanbevelend,
Wit en gekleurd.
Nieuwste modellen.
Verzekert uwe veldgewassen tegen
te
HULST. AXEL, OOSTBURG, SAS VAN GENT, TER NEUZEN
en IJZENDIJKE.
HET WARENHUIS.
Axel. C. B. ANTHEUNIS,
TVT 1X> 13 7Ï3 Jij. .ÏI3 rsr VAM V B R V O E X?.
SPOORWEG MECBELEN- TERNEUZEN.
v Ter Neuzen
Sluiskil
Axel
K$knit
Hulst
a St. Nieolaas
v St. Nic. n. Antw
a Antwerj en
v St. Mc. n. Mech.
a Mechel- n
7 Mecheleu
a Brussel
630
638
6 47
6 54r
7 03
714
817
9-
8 24
9 23
9 36
10 01
9 25
9 47
10 4
1029
110.
113"
12 07
1: 58
1206
1 01
107
145
5 80
6 39
5 48
5 56
610
6 21
7 2<i
8 11
v Brussel
a Mechelen
v Mecheb n
a St. Nic. v Mech.
v Antwerpen
a St. Nic. vAntw.
v St. Nic. n. Tern.
Bul:-'.
KijkuM
Axel
Sluiskil
a Ter Neuzen
630
7 21
7 29
8 18
8 25
8 32
840
8 48
9 35
10
10 15
1115
1 i 10
1201
1 -
3
311
3 31
3 47
4
5 r0
615
6 2"
717
6 08
6 57
7 20
8 12
8 2«
8 28
8 38
8 48
Spoorweg Ter NeuzenGent.
y Neuzen
Sluiskil
Sluiskil Brug
Philippine
a Sas van Gent
v Sas van Gent
Selzaete
a Gent [Zu'd]
v Gent St. Piere]
a Brussel
7 05
7 15
7 20
9 35 12 3"
9 54 12 40
1006 12 44
724 1 18 12 49
7 3:> 10 30 12 58
10 50
7 -3
745
8 88
9 40
10 63
105
1
154
254
4 54
5 20
V
Brussel
7 32
10 44
4
5 3"
a
Gent [Zuid]
843
1156
07
5 36
V
Gent |Zuidj
6 34
9 25
1204
5 28
4.
Selzaete
7 44
10 25
105
63
516
a
Sas vau Gent
7:0
1' 3(1
1 10
6 4
61
V
Sas van Gent
810
10 50
130
6 4
6 2-
Phiüppi) i-
8 24
1109
1 19
7 12
948
Sluiskil Brug
8 28
1 14
154
718
Sinisk 1
8 32
11 18
158
7:4
Neuten
8 40
1127
07
7 30
UJn Brie Schouwen-Ter Neuzen.
T Driesch. 5 7 48 1147 3 03
„Axel 510 7 5 1157 3 13
„Zaamslag 5 80 8;( 1220 3 35 6 20
a Neuzen 5 50 8 40 12 40 3 55 6 40
4 I y Neuzen
65 Zaamslag
Axel
a Lrietch.
7 46 1140 3— 5 45
815 1213 3 29 6 1 8
- 30 12 2" 3 43 6 25 815
8 40 12 38 3 53 6 3
7 30
8 25
Lyn Drie Schouwen- Walsoorden.
y Driesch. 5 35 7 48
Axel 5 45 58
y Zaamslag 6 01 8 lr>
Rapenburg 6 3 8 27
„Hengstdijk 6 218 35
Groenendijk 6 9 8 <>3
Klocsterz. 63' 49
a Walsoorden 6 40 8 55
1147 3 03 5 45
v Walsoorden
7 20
9 05
1130
'45
5 25
1167 3 13 5 55
KI osterz.
7 26
9 11
11 36
2 51
5 31
10 35
12 20 3 86 6 16
Groenendijk
7 32
916
1 42
2 57
5 37
10 47
1232 3 7 6:7
Hengstdijk
740
9 23
1 6'
3 5
5 45
10 55
12 40 3 55 6 35
Rapenburg
7 48
9 30
1! 58
313
5 53
1103
1:8 4 6 39
a Zaamslag
8
9 40
210
3 25
6"
11 09
12 6 4 4 04 6 44
1 Axel
8 30
12 28
3-
*.25
81
11 15
1 - 4 10 6 50
I a Drifsch.
8 40
1 38
'3 63
6 3
8 2-5
y IJzendijbe
Pyramide
Philippine
Sas van Gent
Westdorpe
a Drie-Schouwer
Lyu
IJzendtJheSas van Gent- Drie Schouwen.
5 36
917 108 343 815
v Drie Schouwen
5 K 8 45
1245
3 54
6 45
5 52
9 33 1 26 4 - 8 30
WÉstdorpe
5 27 9 02
102
4 1
7 02
618
9 59 156 434 904
-a:- van Gent
5 46 9 25
124
4 30
8 34
710
11— 2 7 50 93
Philippine
6 11 9 56
i 57
50
9 03
7 28
1118 2 45 25 9 62
v Pyrai ide
6 41 1 24
2 2
5 8
93
7 45
113- 3'2 6 43 10 10
.i'/endijVc
6 53 10 38
2 41
43
9 9
Lyn Ter Neuzen Philippine.
Y Ter Neuzen 6 51 9 9 1 23 4 05 e 36 I v Philippine
Hoek 6 04 '.'42 136 4 16 49 Hoek
a Philippine 615 9 64 1 48 430 9— a Ter Neuzen
6 20 9 57 156 03
632* 1009 208 51
645 1022 220 5 28
Stoomtram-Maatkchappy Breskens- Maldeghem.
v Breskens
815
11
iöio
2 45
527
7%
Groede
Schoondijke
8 25
1110
12 2'
2 55
5 37
7 35
8 36
112
12 31
3 06
5 48
7 46
Oostburg
a Draaibrug
8 t 5
1140
12 50
3 25
6 07
8 05
913
IK 8
108
8 43
6 2.'
8 23
v idem
546
918
12 03
353
630
8 28
Aardenburg
6 01
9 33
12 18
408
6 45
8 43
Ede
613
9 45
1230
420
6 57
v Ede
615
1012
323
15
6 58
Aardenburg
6 27
1024
3 3 j
5 27
7 10
844
a Draaibrug
6 42
10 39
108
3 60
5 42
7 24
9
v idem
6 47
9 32
10 44
4
5 47
a Oostburg
v Schoondijke
7 04
9 0
IK 2
126
4 20
6 07
7 24
10 09
11 21
144
44 i
6 26
Greede
7 34
10 20
1132
1:6
4 61
6 37
a Breskens
744
1030
1142
206
5 01
6 17
v Draaibrug
844
9 24
12 04
318
355
630
8 28
a Sluis
9
9 40
12 20
3 33
410
6 44
8 43
v Sluis
901
10-4
1245
3 34
5 30
8 04
8 44
a Draaibrug
916
1040
I'
3 50
544
8 20
9-
v Ooetburg
714
8 56
10
ll 41
3 26
4 24
610
8 06
Zuidzande
7 26
9 07
1011
1162
3 37
4 36
6 21
817
a Cadzand
7 38
919
10 23
12 04
3 49
4 48
6 i3
8 29
v Cadzand
8 24
9 30
10 37
1210
3 54
5 37
7 37
8 32
ZuicHande
8 37
9 42
1049
12 22
407
5 49
7 49
8 44
a Oostburg
848
9 53
11 -
M8»
418
6-
8-
864
Lyn Schoondyké—IJzendyke en terug.
v Sdioondijke 737 851 113 1235 3 10 450
IJzendijke 6r5 8— 945 10 45 2 2 416
7 49
7 11
Lyu Hoofdplaat—Pyramide en terug,
V Hoofdplaat 8 55 12 45 3 27 615 I v Pyramide 6 45 10 30 2 27 5 30
Biervliet 919 109 3 6 6 'M Biervliet 6c6 10 41 2 38 54
a Pyramide 9 30 1.0 3 57 6 0 a Hoofdplaat 7 20 1105 2 57 c.05
Stoomtram Huist- Walsoorden.
y Hulst Station 5 25 8 - 10 25 12 0 3 0! 6 - 8 30
Terhole r 49 8 24 10 49 1 i 4 3 29 6 24 8 54
Kuitaart, Tol 6 02 8 37 1102 27 3 42 6 37 9 07
Kloosters. 612 8 48 11 13 1 37354647917
a Wals., Dijk 6209 1125 14540 65592
a Rijdt niet op Zon- en Fee-tdagen.
b Rijdt op Zon- en Feestdagen 45 minuten vroeger, in aansluiting op de boot t(
Walsoorden.
v Walz.,Dijk 6 41 9 2011351554
Kloosterz. 6 49 9 28 11 432034
..Kuitaart, Tol 6 69 9 3- 11 53 2 13 5
„Terhole 7 12 9.112 06 2 26
aHulst, Station 7 36 10 15 12 30 2 50 5
50 712 935
58 7 20 941
08 7 30 953
21 7 43 10 06
45 8 07 1030
VLISS1N G EN- ROOSENDAAL.
a
b
v Vlissingen
518
6 33
Middelburg
5 30
Goes
6 07
Vlake
6 25
a Bergen op Zoom
713
Ro: se n daal
7 34
7 42
v Roosendaal
6 34
7 48
a bieda
8 23
Rotterdam
8 20
9 04
Den Haag H.S.
912
9 47
Utrecht C.S.
10 58
Amsterdam C. S.
10 41
a
10 57
v Amsterdam C.S.
Utrecht 0.8.
Den Haag H.S.
Rotterdam
:,reda
a Roosendaal
v Rot send*al
l erge" op Zoom
Viane
Goes
Miüde burg
a V lissingen
a. Nie op Zon-
6 44
7 v9
7 58
8"7
9 06
7 27
8
8^4
•K
9 6
0 14
(24
a
c
a
a
7 02
8 20
8 58
1122
12 47
146
421
6 04
701
7 14
8 t2
910
1134
12 59
2 03
4 34
616
71Ï
7 36
910
9 48
12 i2
1 2o
2 52
5 13
6 40
7 51
751
9 29
10 07
J2 31
138
3 22
5 32
6 55
810
8 20
10 19
10 57
21
210
4 27
6 24
7 27
859
8 35
10 40
11 18
1 42
2 26
4 50
6 45
7 43
9 20
8 43
10 o-2
1139
1 55
2 35
6 06
6 53
7 53
9 21
906
1157
1157
2 59
5 43
7 44
819
1021
9.0
1203
104
3 29
3 43
717
8 31
9 "1
10 45
10 40
1241
2 06
4 26
7 51
9 29
9 44
1123
1106
2 28
5 24
9 30
10 28
1159
155
3 33
5 37
9 06
10 u9
12 41
6 17
7 45
al 133
133
3 40
6 30
715
711
717
917
144
2 13
a5 48
810
7 34
9u4
al2 41
2 54
4 4
7 43
841
8 11
9 47
129
3
5 32
816
y 26
c9 12
10 88
2 26
6 17
a8 04
10 24
9 80
li 05
3 02"
4 55
7 11
9 28
1113
9 42
11 13
1131
3 (4
5 "4
7 32
937
10 51
9 9
1 31
1156
3 38
5 23
7 54
9 54
1107
10 34
2 01
12 46
4 28
5.9
8 43
10 30
10 49
1214
104
4 47
613
90
10 44
1142
11 12
12 37
143
5 24
6 34
9 37
li 07
12 03
i. 21
12 46
1 52
534
644
9 46
1116
1211
:n. b.
's Maandags
niet. c. Alleen op Zon- en Feestdagex
Nu
stand
den
het i
Int
lo.
gene-
het
mind
10
6 bi
ƒ50
tot
50
2o
en
cent
gevi
7.50
3c
opgi
17,
4c
19,
5<
zust
35
6,
gev
46 i
V
viei
tydi
wor
I der
10,50
2,3
4,15
nm. 2,—a; 5,40aj
a 3,35 6,10
Op werkdagen.
Van euzen naar V nsbingen vm. 7,05
Vlissingen Neuzen 9, 2 r
Van Vlissingen naar Breskens vm. 6.50 0,35a
Breskens Vlissingen 7,35 12,03
Op Zon- en Feestdagen.
Van Vlissingen naar Breskens vm. 0 7,25 9,50 11,27 nm. 2,— a) 4,30 6,50a)
Breskens Vlissingen 6,2 J 8,10 10.40 12,03 3,35 5,20 7,20
Bij vertraging in de aankomst der treinen te v lissingen kunnen deze booten hoogsteni
J5 minuten wachten.
Bij vertraging van trein 1,52 te 1 lissingen kan deze boot hoogstens 15 minuten wacht»
SSJ
In correspondentie te VLAKE op den staatsspoorweg VlissingenRoosendaal.
Op Werkdagen. j Dp Zon- en Feestdagen.
Van Neuzen naar Hansweert p. boot, vm. ,50, nm. 3,55 6,10 vm. 7,20, nm. 4,ï0
Hansweert Vlake p. tram. 7.25, 6,30 7,4o 8,54, 6,55 1
- .ake Hansweert p. tram, 10.40, 6,04 b,46c I 9,34, 5,36
Hansweert Neuzen p. boot, 10,57, 6,23 9,c 9,1,4, 6,55
c) Bij vertraging van trein 8,43 te Vlake kunnen tram en boot hoogstens 20 min. wachten
Van Walzoordea
Hansweert
Vlake
Hansweert
Hansweert per boot, vm. 6,50 9 10
Vlake per tram, 7,25 9,35
Hansweeri per tram, 8,04 lo,40
Waizoorüeu per booi, 8,25 10,&7
OP ZONDAGEN.
Van Walzoorden naar Hansweert per boot,
Hansweert vlake per tram,
Vlake Hansweert per tram,
Hansweert Walzoordea per boot,
vm.
8,20
8,54
9,34
9.Ó4
11,30 nm.
12,-
12,a0
11,30
12,-
12,50
1,10
4,20
4,-0
6.04
6,23
4,25
5,—
5,36
5,
7,10
7.45 f
8.46
9,-