Elastieken Banden!" ,1 Engelsche Yesten H&SELSCH7 -SE. Handschoenen I J. M. Verbruggen. Axel. Firma P. H. Yeenhmzen, SISS- -litH HSkf&IWÉïMÊMMiÊïk^ S3"* hagelschade tij LS. VAN WAESB1RGHE-JANSSENS ONTVANGEN: in DE FEIJTER'S Confectiemagazijn. Ni Zeeuwsch-Viaamsche Tramweg-Maatschappij. iuuuibootdieiifcit up de VY ester-öclieide 10 Lijn NeuzenVhssingenBreskens. Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Uansweert-Vlake. Lijn YY aizoordenHansweertVlake. 110 waaronder met strooien mondstukken. Geurig van smaak. Aanbevelend, Wit en gekleurd. Nieuwste modellen. Verzekert uwe veldgewassen tegen te HULST. AXEL, OOSTBURG, SAS VAN GENT, TER NEUZEN en IJZENDIJKE. HET WARENHUIS. Axel. C. B. ANTHEUNIS, TVT 1X> 13 7Ï3 Jij. .ÏI3 rsr VAM V B R V O E X?. SPOORWEG MECBELEN- TERNEUZEN. v Ter Neuzen Sluiskil Axel K$knit Hulst a St. Nieolaas v St. Nic. n. Antw a Antwerj en v St. Mc. n. Mech. a Mechel- n 7 Mecheleu a Brussel 630 638 6 47 6 54r 7 03 714 817 9- 8 24 9 23 9 36 10 01 9 25 9 47 10 4 1029 110. 113" 12 07 1: 58 1206 1 01 107 145 5 80 6 39 5 48 5 56 610 6 21 7 2<i 8 11 v Brussel a Mechelen v Mecheb n a St. Nic. v Mech. v Antwerpen a St. Nic. vAntw. v St. Nic. n. Tern. Bul:-'. KijkuM Axel Sluiskil a Ter Neuzen 630 7 21 7 29 8 18 8 25 8 32 840 8 48 9 35 10 10 15 1115 1 i 10 1201 1 - 3 311 3 31 3 47 4 5 r0 615 6 2" 717 6 08 6 57 7 20 8 12 8 2« 8 28 8 38 8 48 Spoorweg Ter NeuzenGent. y Neuzen Sluiskil Sluiskil Brug Philippine a Sas van Gent v Sas van Gent Selzaete a Gent [Zu'd] v Gent St. Piere] a Brussel 7 05 7 15 7 20 9 35 12 3" 9 54 12 40 1006 12 44 724 1 18 12 49 7 3:> 10 30 12 58 10 50 7 -3 745 8 88 9 40 10 63 105 1 154 254 4 54 5 20 V Brussel 7 32 10 44 4 5 3" a Gent [Zuid] 843 1156 07 5 36 V Gent |Zuidj 6 34 9 25 1204 5 28 4. Selzaete 7 44 10 25 105 63 516 a Sas vau Gent 7:0 1' 3(1 1 10 6 4 61 V Sas van Gent 810 10 50 130 6 4 6 2- Phiüppi) i- 8 24 1109 1 19 7 12 948 Sluiskil Brug 8 28 1 14 154 718 Sinisk 1 8 32 11 18 158 7:4 Neuten 8 40 1127 07 7 30 UJn Brie Schouwen-Ter Neuzen. T Driesch. 5 7 48 1147 3 03 „Axel 510 7 5 1157 3 13 „Zaamslag 5 80 8;( 1220 3 35 6 20 a Neuzen 5 50 8 40 12 40 3 55 6 40 4 I y Neuzen 65 Zaamslag Axel a Lrietch. 7 46 1140 3— 5 45 815 1213 3 29 6 1 8 - 30 12 2" 3 43 6 25 815 8 40 12 38 3 53 6 3 7 30 8 25 Lyn Drie Schouwen- Walsoorden. y Driesch. 5 35 7 48 Axel 5 45 58 y Zaamslag 6 01 8 lr> Rapenburg 6 3 8 27 „Hengstdijk 6 218 35 Groenendijk 6 9 8 <>3 Klocsterz. 63' 49 a Walsoorden 6 40 8 55 1147 3 03 5 45 v Walsoorden 7 20 9 05 1130 '45 5 25 1167 3 13 5 55 KI osterz. 7 26 9 11 11 36 2 51 5 31 10 35 12 20 3 86 6 16 Groenendijk 7 32 916 1 42 2 57 5 37 10 47 1232 3 7 6:7 Hengstdijk 740 9 23 1 6' 3 5 5 45 10 55 12 40 3 55 6 35 Rapenburg 7 48 9 30 1! 58 313 5 53 1103 1:8 4 6 39 a Zaamslag 8 9 40 210 3 25 6" 11 09 12 6 4 4 04 6 44 1 Axel 8 30 12 28 3- *.25 81 11 15 1 - 4 10 6 50 I a Drifsch. 8 40 1 38 '3 63 6 3 8 2-5 y IJzendijbe Pyramide Philippine Sas van Gent Westdorpe a Drie-Schouwer Lyu IJzendtJheSas van Gent- Drie Schouwen. 5 36 917 108 343 815 v Drie Schouwen 5 K 8 45 1245 3 54 6 45 5 52 9 33 1 26 4 - 8 30 WÉstdorpe 5 27 9 02 102 4 1 7 02 618 9 59 156 434 904 -a:- van Gent 5 46 9 25 124 4 30 8 34 710 11— 2 7 50 93 Philippine 6 11 9 56 i 57 50 9 03 7 28 1118 2 45 25 9 62 v Pyrai ide 6 41 1 24 2 2 5 8 93 7 45 113- 3'2 6 43 10 10 .i'/endijVc 6 53 10 38 2 41 43 9 9 Lyn Ter Neuzen Philippine. Y Ter Neuzen 6 51 9 9 1 23 4 05 e 36 I v Philippine Hoek 6 04 '.'42 136 4 16 49 Hoek a Philippine 615 9 64 1 48 430 9— a Ter Neuzen 6 20 9 57 156 03 632* 1009 208 51 645 1022 220 5 28 Stoomtram-Maatkchappy Breskens- Maldeghem. v Breskens 815 11 iöio 2 45 527 7% Groede Schoondijke 8 25 1110 12 2' 2 55 5 37 7 35 8 36 112 12 31 3 06 5 48 7 46 Oostburg a Draaibrug 8 t 5 1140 12 50 3 25 6 07 8 05 913 IK 8 108 8 43 6 2.' 8 23 v idem 546 918 12 03 353 630 8 28 Aardenburg 6 01 9 33 12 18 408 6 45 8 43 Ede 613 9 45 1230 420 6 57 v Ede 615 1012 323 15 6 58 Aardenburg 6 27 1024 3 3 j 5 27 7 10 844 a Draaibrug 6 42 10 39 108 3 60 5 42 7 24 9 v idem 6 47 9 32 10 44 4 5 47 a Oostburg v Schoondijke 7 04 9 0 IK 2 126 4 20 6 07 7 24 10 09 11 21 144 44 i 6 26 Greede 7 34 10 20 1132 1:6 4 61 6 37 a Breskens 744 1030 1142 206 5 01 6 17 v Draaibrug 844 9 24 12 04 318 355 630 8 28 a Sluis 9 9 40 12 20 3 33 410 6 44 8 43 v Sluis 901 10-4 1245 3 34 5 30 8 04 8 44 a Draaibrug 916 1040 I' 3 50 544 8 20 9- v Ooetburg 714 8 56 10 ll 41 3 26 4 24 610 8 06 Zuidzande 7 26 9 07 1011 1162 3 37 4 36 6 21 817 a Cadzand 7 38 919 10 23 12 04 3 49 4 48 6 i3 8 29 v Cadzand 8 24 9 30 10 37 1210 3 54 5 37 7 37 8 32 ZuicHande 8 37 9 42 1049 12 22 407 5 49 7 49 8 44 a Oostburg 848 9 53 11 - M8» 418 6- 8- 864 Lyn Schoondyké—IJzendyke en terug. v Sdioondijke 737 851 113 1235 3 10 450 IJzendijke 6r5 8— 945 10 45 2 2 416 7 49 7 11 Lyu Hoofdplaat—Pyramide en terug, V Hoofdplaat 8 55 12 45 3 27 615 I v Pyramide 6 45 10 30 2 27 5 30 Biervliet 919 109 3 6 6 'M Biervliet 6c6 10 41 2 38 54 a Pyramide 9 30 1.0 3 57 6 0 a Hoofdplaat 7 20 1105 2 57 c.05 Stoomtram Huist- Walsoorden. y Hulst Station 5 25 8 - 10 25 12 0 3 0! 6 - 8 30 Terhole r 49 8 24 10 49 1 i 4 3 29 6 24 8 54 Kuitaart, Tol 6 02 8 37 1102 27 3 42 6 37 9 07 Kloosters. 612 8 48 11 13 1 37354647917 a Wals., Dijk 6209 1125 14540 65592 a Rijdt niet op Zon- en Fee-tdagen. b Rijdt op Zon- en Feestdagen 45 minuten vroeger, in aansluiting op de boot t( Walsoorden. v Walz.,Dijk 6 41 9 2011351554 Kloosterz. 6 49 9 28 11 432034 ..Kuitaart, Tol 6 69 9 3- 11 53 2 13 5 „Terhole 7 12 9.112 06 2 26 aHulst, Station 7 36 10 15 12 30 2 50 5 50 712 935 58 7 20 941 08 7 30 953 21 7 43 10 06 45 8 07 1030 VLISS1N G EN- ROOSENDAAL. a b v Vlissingen 518 6 33 Middelburg 5 30 Goes 6 07 Vlake 6 25 a Bergen op Zoom 713 Ro: se n daal 7 34 7 42 v Roosendaal 6 34 7 48 a bieda 8 23 Rotterdam 8 20 9 04 Den Haag H.S. 912 9 47 Utrecht C.S. 10 58 Amsterdam C. S. 10 41 a 10 57 v Amsterdam C.S. Utrecht 0.8. Den Haag H.S. Rotterdam :,reda a Roosendaal v Rot send*al l erge" op Zoom Viane Goes Miüde burg a V lissingen a. Nie op Zon- 6 44 7 v9 7 58 8"7 9 06 7 27 8 8^4 •K 9 6 0 14 (24 a c a a 7 02 8 20 8 58 1122 12 47 146 421 6 04 701 7 14 8 t2 910 1134 12 59 2 03 4 34 616 71Ï 7 36 910 9 48 12 i2 1 2o 2 52 5 13 6 40 7 51 751 9 29 10 07 J2 31 138 3 22 5 32 6 55 810 8 20 10 19 10 57 21 210 4 27 6 24 7 27 859 8 35 10 40 11 18 1 42 2 26 4 50 6 45 7 43 9 20 8 43 10 o-2 1139 1 55 2 35 6 06 6 53 7 53 9 21 906 1157 1157 2 59 5 43 7 44 819 1021 9.0 1203 104 3 29 3 43 717 8 31 9 "1 10 45 10 40 1241 2 06 4 26 7 51 9 29 9 44 1123 1106 2 28 5 24 9 30 10 28 1159 155 3 33 5 37 9 06 10 u9 12 41 6 17 7 45 al 133 133 3 40 6 30 715 711 717 917 144 2 13 a5 48 810 7 34 9u4 al2 41 2 54 4 4 7 43 841 8 11 9 47 129 3 5 32 816 y 26 c9 12 10 88 2 26 6 17 a8 04 10 24 9 80 li 05 3 02" 4 55 7 11 9 28 1113 9 42 11 13 1131 3 (4 5 "4 7 32 937 10 51 9 9 1 31 1156 3 38 5 23 7 54 9 54 1107 10 34 2 01 12 46 4 28 5.9 8 43 10 30 10 49 1214 104 4 47 613 90 10 44 1142 11 12 12 37 143 5 24 6 34 9 37 li 07 12 03 i. 21 12 46 1 52 534 644 9 46 1116 1211 :n. b. 's Maandags niet. c. Alleen op Zon- en Feestdagex Nu stand den het i Int lo. gene- het mind 10 6 bi ƒ50 tot 50 2o en cent gevi 7.50 3c opgi 17, 4c 19, 5< zust 35 6, gev 46 i V viei tydi wor I der 10,50 2,3 4,15 nm. 2,—a; 5,40aj a 3,35 6,10 Op werkdagen. Van euzen naar V nsbingen vm. 7,05 Vlissingen Neuzen 9, 2 r Van Vlissingen naar Breskens vm. 6.50 0,35a Breskens Vlissingen 7,35 12,03 Op Zon- en Feestdagen. Van Vlissingen naar Breskens vm. 0 7,25 9,50 11,27 nm. 2,— a) 4,30 6,50a) Breskens Vlissingen 6,2 J 8,10 10.40 12,03 3,35 5,20 7,20 Bij vertraging in de aankomst der treinen te v lissingen kunnen deze booten hoogsteni J5 minuten wachten. Bij vertraging van trein 1,52 te 1 lissingen kan deze boot hoogstens 15 minuten wacht» SSJ In correspondentie te VLAKE op den staatsspoorweg VlissingenRoosendaal. Op Werkdagen. j Dp Zon- en Feestdagen. Van Neuzen naar Hansweert p. boot, vm. ,50, nm. 3,55 6,10 vm. 7,20, nm. 4,ï0 Hansweert Vlake p. tram. 7.25, 6,30 7,4o 8,54, 6,55 1 - .ake Hansweert p. tram, 10.40, 6,04 b,46c I 9,34, 5,36 Hansweert Neuzen p. boot, 10,57, 6,23 9,c 9,1,4, 6,55 c) Bij vertraging van trein 8,43 te Vlake kunnen tram en boot hoogstens 20 min. wachten Van Walzoordea Hansweert Vlake Hansweert Hansweert per boot, vm. 6,50 9 10 Vlake per tram, 7,25 9,35 Hansweeri per tram, 8,04 lo,40 Waizoorüeu per booi, 8,25 10,&7 OP ZONDAGEN. Van Walzoorden naar Hansweert per boot, Hansweert vlake per tram, Vlake Hansweert per tram, Hansweert Walzoordea per boot, vm. 8,20 8,54 9,34 9.Ó4 11,30 nm. 12,- 12,a0 11,30 12,- 12,50 1,10 4,20 4,-0 6.04 6,23 4,25 5,— 5,36 5, 7,10 7.45 f 8.46 9,-

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1921 | | pagina 4