J. E. J. JURRY. SIGAREN! IHMSeSI STOKJES. Aauibcicnzalf DE KOSTER Co. OPRUIMING!! :S3sr is ig in ««pp»-». Va,n Es1 n:rss: 8'fo $-a) ?s ONTVANGEN: Terneuzen Intrestvergoeding voor deposito's: van eenige restanten Spotprijzen. Firma P. H. Veenhuizen, Axel. Zeeuwsch-Vlaamsche Tramweg-Maatschappij. Sloom boot dienst op de W ester-Schelde. Lijn Neuzen—Vlissingen—Breskens. Lijn Neuzen-Hoedekenskerke-Hansweert-Vlake. Lijn Walzoorden—Hansweert—Vlake. GeHrig 21/, cents Sigaartje. Aanbevelend, J. VERBRUGGEN, Sigarenbandel, Axel. van Breeder Benedictus brengt altyd geneiing en voerkomt dikwyls zeer prjilijke operatiëa. Pry's per pet fl,—Verkrijgbaar bij C B. ANTHEUNIS, Markt te Axel. Bankiers Vlissingen - Middelburg. Ao. 13 3 O. Met 3 maanden opzegging 4V» pCt. 5 1 n n 5 n Des Zaterdags van 10 tot 2 uur zitdag te Axei, bij den Heer Gr. GILIJAMSE, hótel „'s Lands Welvaren". Aan het Bureau van dit blad wordt gevraagd SPOORWEG MECHELEN- TERNEUZEN. M 1 H> P Ei Lj Ei 1ST ~SZ .A. J>J V B R. v O E xi v Ter Neuzen 630 9 25 5 30 Sluiskil 6 38 947 6 39 Axel 6 47 1014 5 48 Kijkuit 6 54 10 29 5 56 Hulst 7 03 1105 610 a St. Nicolaas 714 11 35 6 21 v St. Nic. n. Antw. 817 12 07 7 20 a Antwer} en 9- 12 58 811 v St. 5 ic. n. Mech. 8 24 12 06 a Meehelen 9 23 101 r Meehelen 9 36 107 a Brussel 1001 145 v Brussel 9 35 5 50 a Meehelen 10 615 v Meehelen 1015 6 20 a St. Nic. v. Mech. 1115 717 v Antwerpen 6 30 1110 608 a St. Nic. v. Antw. 7 21 1201 6 57 v St. Nic. n. Tem. 7 29 1 7 20 Hulst 818 3 812 Kijkuit 8 25 311 8 20 Axel 8 32 3 31 8 28 Sluiskil 8 40 3 47 8 38 a Ter Neuzen 8 48 4 - 8 48 v Neuzen Sluiskil Sluiik.il Brug Philippine a Sas van Gent v Sas van Gent Selzaete a Gent [Zud] v Gent St. fiere] a Brussel Spoorweg Ter Neuzen— Gent. 7 05 7 16 9 35 12 30 9 54 IV 40 7 20 1006 12 44 7 24 1' 18 12 49 7 33 1030 1258 743 1060 105 7 45 8 38 9 40 1U 53 1 1 54 2 54 4 54 5 20 5 30 5 36 5 45 5 16 6 1 6 28 948 T Brussel 7 32 <0 44 a Gent [Zuid] 8 43 1156 T Gent |ZuidJ 6 34 9 25 1204 Selzaete 7 44 10 25 105 a Sas van Gent 7)0 1' bO 110 V Sas van Gent 810 1050 130 Philippine 8 24 1109 1 49 Sluiskil Brug 8 28 li 14 154 Sluiskil 8 32 11 18 158 a Neuten 8 40 11 27 1 07 4 07 5 28 6 3u 6 4 6 4 '12 7 3* v Driesch. Axel HJn Drie SchouwenTer Neuzen. 6— 7 48 1147 3 03 610 I v Neuzen 7 45 1145 3 04 611 7 50 9 35 5 10 7 54 11 57 3 13 6 20 Zaamslag 8 15 1213 3 29 64' 5 14 10 05 K an a man o or „n t IJzendijke vm. Pyramide Lyn IJzendyke—Pyramide en terug. 6 46 9 3Q inJ 1003 Dm- 2 10 4 17 5 14 8 40 3 1024115 227 335 528 6 51 9 34 Lyn Schoondyke—IJzendyke en terug. v Schöondijke 7 37 8 51 11 3 12 35 3 20 4f0 7 49 „IJzendijke 6.0 8- 945 1045 2^2 416 711 Lyn Hoofdplaat—Pyramide en terug, Stoom iraiu IS u int Walzoorden. 5 30 5 41 «05 v Hulst Station 5*25 8- 10 25 12 0 3 20 6 03 *44 „Terhole '49 8 24 10 49 1 )4344627909 Kuitaart, Tol 6 02 8 37 1102 1 27 3 57 6 40 9 22 "Kloosterz. 613 8 48 11 13 1 374096:2932 a Walz Dijk 6 2o 9 1125 145420703940 vWalz.,Dyk 6 41 9 20 11 35 2 04 4 50 7 20 8 44 „Kloosterz. 6 49 9 2811 432134587289(9 „Kuitaart, Tol 6 59 9 3- 11 53 2 23 5 08 7 38 9 22 „Terhole 7 12 9 H 12 06 2 36 21 7 51 9 32 aflulst, Station 7 36 10 15 12 30 3 - 5 45 8 15 9 40 ««uiMjOMuwa loowiai: Rijdt alleen op werkdagen. Op Zondagen 45 minuten vroeger. VLISSINGEN— ROOSENDAAL. a Neuzen 530 82O 1220 335 6 40 Axel a 30 12 28 3 43 6 55 830 1' 20 5 50 8 40 12 40 3 5a 7 a Driesch. 8 40 12 38 3 53 7 05 8 40 J0 30 v Driesch. 5 36 7 48 11 47 3 03 6 10 Axel 5 45 7 58 *10 15 11 57 3 13 6 20 r Zaamslag 6 01 8 2" 10 35 12 20 3 35 6 40 Rapenburg 6 3 8 32 10 47 12 32 3 47 6 52 Hengstdijk 6 21 8 40 1055 12 40 3 55 7 - Groenendijk 6 9 8 48 1103 12-8 4 7 04 Kloosterz. 631 >54 1109 125l 4 04 709 a Walsoorden 6 40 9— 1115 1 4 10 7 15 Lyn Drie SchouwenWalsoorden. v Walsoorden 7 20 Kli osterz. 7 26 Groenendijk 7 32 Hengstdijk 7 40 Rapenburg Rijdt op Zondagen van af en tot Zaamslag. Axel a Driesch. 7 48 8 30 840 910 916 9 21 9 28 9 35 9 45 '1010 1130 2 30 11 36 2 36 11 42 2 42 11 50 2 50 11 5> 2 58 1213 3 29 12 28 3 43 1. 38 3 53 5 50 7 30 5 56 7.6 6 02 7 42 610 70 618 7 58 6 40 8 15 6 55 8 30 706 84" Lyn IJzendykeSas van Gent- Drie Schouwen. v IJzendijke Pyramide Philippine Sas van Gent Westdorpe 5 36 917 108 417 815 5 52 9 33 126 4 33 8 30 6 18 9 59 1 56 6 01 904 710 li— 2 27 5 33 9 3 7 28 11 18 2 45 5 50 9 52 a Drie Schouwen 7 45 1135 3(2 6 08 10 IC v Drie Schouwen 5 10 8 45 12 45 3 54 7 10 Westdorpe 5 27 9 02 102 411 7 2? v Bas van Gent 5 46 9 25 1 24 4 30 8 30 a Philippine 6 17 9 56 1 57 5 01 9 03 v Pyramide 6 46 10 24 2 27 5 28 9 34 a IJzendijke 7— 10 38 2 41 5 43 9 49 Lyn Ter NeuzenPhilippine. v Ter Neuzen 5 51 9 29 1 23 4 33 8 36 I v Philippine 6 20 9 57 1 56 5 03 9 05 Hoek 6 04 9 42 1 36 4 46 8 49 I Hoek 6 32 10 09 2 08 5 17 917 a Philippine 615 9 64 148 4 58 9- a Ter Neuzen 6 45 10 22 2 20 5 28 9 30 v Breskens Groede Sehoondijke Oostburg a Draaibrug v idem Aardenburg Ede v Ede Aardenburg a Draaibrug v idem a Ooetburg v Schoondijke Groede a Breskens v Draaibrug a Sluis v Sluis a Draaibrug v Ooetburg Zuidzande a Cadwtnd v Cadzand Zuidzande e Oostbnrg Stoomtram Maatschappy Breskens- Maldeghem. 814 11 12 10 2 64 5 27 714 814 11 13 8 24 11 10 12 20 3 04 5 37 7 24 824 11 23 8 36 11 2! 1 31 3 16 5 48 7 36 8 36 11 34 8.4 1140 12 50 3 34 6 07 7 54 8 54 11 53 913 1158 1 08 3 53 6 24 8 13 913 12 11 917 12 03 1 18 4 04 8 18 917 1216 9 32 1218 1 33 4 20 8 33 9 32 12 31 9 45 12 30 145 4 32 9 44 12 43 2 44 3 47 6 10 2 54 3 7 6 20 3 06 4 08 6 31 3 24 4 27 6 50 343 444 708 3 48 7 13 4 03 7 28 414 v Vlissingen Middelburg Goes Vlake a Bergen op Zoom Ronsendaal v Roosendaal a Breda Rotterdam D.P. Den Haag H.S. Utrecht C.S. Amsterdam C. S. v Amsterdam C.S. Utrecht C.S. Deu Haag H.S. Rotterdam D.P, Breda a Roosendaal v Roosendaal Bergen op Zoom Vlake Goes Middelburg a Vlissingen a a 5 48 702 8 55 6 7 14 9 07 6 37 7 36 9 45 6 55 751 10 04 7 43 8 21 10 54 8 04 8 36 1115 8 44 8 44 1130 8 38 11 59 9 57 9 57 12 53 1O40 10 40 126 1105 2 28 1154 11 54 2 42 a c a 135 11 34 12 56 1 52 1 20 2 52 11 30 11 59 12 53 12 12 1231 1 21 142 158 212 3 37 4 21 434 5 13 5 44 6 33 6 51 715 804 85 9 03 9 12 7 7 46 8- 8 24 9 17 9 36 1015 10 24 619 6 21 7 31 8 07 9 9 22 9 31 9 50 1021 10 36 11 1109 1 26 a4 26 2 28 2 42 aö 31 all 38 918 8 46 al2 41 al 14 1 35 3 22 5 32 2 07 4 35 6 24 2 23 4 58 6 45 2 31 6 24 6 55 3 - 5 38 7 42 3 51 7 35 8 24 4 59 8 14 9 44 5 22 9 21 10 28 10 6 14 9 25 10 53 6 04 616 6 40 6 55 7 '-.I 7 43 7 53 18 7 20 7 32 8 10 829 9 IS 9 89 9 49 9 09 11 14 9 44 11 59 10 53 11 05 113') UiO 121 6 12 55 1 14 152 201 2 23 2 42 311 3 35 136 144 2 55 331 4 20 4 53 5 01 519 3 52 2 10 501 5 49 6 25 6 53 5 12 7 35 5 37 7 59 4 25 5 49 6 29 8 48 4 44 6 03 6 48 9 07 5 22 6 25 7 26 5 31 6 34 a. Met op Zon- en Feestdagen' b." ^Maa^gs nlTc. 'ilL^Zo,' et Fandagen. rt i_ j 945 9 E 7 56 810 8 58 9 31 1014 10 41 10 49 11 07 11 42 11 56 1219 1218 1012 10 24 10 39 10 44 1120 1102 1138 1121 1132 1142 9 20 12 04 9 34 12 20 10 24 12 55 1040 1 10 12 50 3 30 4 40 1 ('2 3 42 4 52 1 17 3 57 5 07 122 4 07 140 4 24 159 4 46 210 4 57 2 20 5 07 5 47 6 07 6 26 6 37 6 47 1 20 4 04 6 27 8 14 134 4 20 6 42 8 30 8 32 9 44 8 50 10 03 10 22 1033 10 43 9 20 11 9 34 1114 3 35 5 24 7 50 8 31 1040 1150 3 50 5 40 8 04 846 10 54 12 04 8 56 1144 12 1 4 26 610 7 56 9— 1154 907 11 56 102 4 7 6 21 807 9 11 1206 9 19 1208 1 14 449 633 8 19 9 23 1218 92 1220 337 537 7 22 8 22 1044 2 20 9 37 12 82 3 49 5 49 7 34 8 34 10 57 2 32 948 1348 4- - 7 44 8 44 1108 2 43 10 24 157 4 20 10 37 2 09 4 32 10 o2 2 24 4 47 10 57 2 29 4 50 1114 2 47 5 08 11 34 3 06 5 27 11 44 3 17 5 38 1154 3 27 5 48 12 14 3 44 4 54 12 30 4 5 10 210 4 30 6 44 224 444 7 3 26 510 6 51 3 37 5 21 7 02 3 49 5 33 7 14 4 37 6 20 717 4 49 6 32 7 29 6- 648 740 4,30 5,20 6,41a) 7,11 Opwerkdagen. Van Neuzen naar Vlissingen vm. 7,- 10,r0 nm. 2 3) Vlissingen Neuzen 9,19 nm. 2 Ub 4)5 Van Vlissingen naar Breskens vm. 5,50 7,25 9,50 1)20 nm 2 11a' Breskens Vlissingen 6,20 8,10 10,40 12'— 3',35 Op Zon- en Feestdagen. 8 3 aank°mSt dM treiDen kunnen'deze bin hoogstens bj By vertraging van trein 2,01 te Vlissingen kan deze boot hoogstens 15 minuten wachten. In correspondentie te VLAKE op den Staatsspoorweg VlissingidnRoosendaal, xi ,r °P WerkdaSen. I Op Zon- en Feestdagen. Van Neuzen naar Hansweert p. boot, vm. 5,50, nm. 4,30 6,15 vm 7 20 nm 4 20 Hausweert Vlake p. tram, 7.25 b 05 8 - t± Z'-z h akW 5auSweert p' tram' 10,^6, 6,32 8,52cj j luV 336 Hansweert Neuzen p. boot, 10,43, 6,46 9,u7c S' 555 c) By vertraging van trein 8,48 te Vlake kunnen tram en boot hoogstens 15 min. échten. 11,30 12,05 1,— 1,22 nm. Van Walzoorden naar Hansweert per boot, vm 6 50 9 10 Hansweert Vlake per tram, 7,25 9A5 Vlake Haoswéert per tram, 8,08 10,26 nm. aansweert n Walzoorden per boot, 8,37 10 43 OP ZONDAGEN. Van Walzoorden naar Hansweert per boot, vm. 8 20 11 30 nm vi*nbt'Weert ).iake i>er 8,54 12,05 Vlake Hansweert per tram, 10,12 nm. 1 Hansweert Walaoordeu per boot, 10,30 l'jg 4,30 5,05 6,-2 6,46 4,30 5,(5 5,36 5,55 7,25 8 8,52 9,07

Krantenbank Zeeland

Axelsche Courant | 1921 | | pagina 4